BUKTI DAP SIAL! GILIRAN TEO NIE CHING PULAK MENGHERDIK MB KEDAH PAS!

Peraturan persembahan di Kedah menyebabkan DAP melompat dan segera mempamerkan belang sebenar mereka, apatah lagi cubaan untuk menambah kerusi DUN dan Parlimen yang akan ditandingi parti tersebut di Kedah, telah ditolak mentah-mentah oleh Azizan Abdul Razak sebelum ini.

Kerajaan PAS Kedah telah mengeluarkan garis panduan sempena sambutan Tahun Baru Cina yang melarang wanita daripada membuat persembahan.

Teo Nie Ching, Penolong Setiausaha Publisiti DAP yang juga merupakan Ahli Parlimen Serdang,  menganggap peraturan berkenaan sebagai MENGARUT, TIDAK BOLEH DITERIMA dan KETINGGALAN ZAMAN. Menurut Teo Nie Ching yang pernah memberikan tazkirah di dalam masjid di Selangor tidak lama dahulu, garis panduan tersebut bukan sahaja tidak menghormati hak bukan Islam, tetapi juga diskriminasi terhadap wanita. Justeru, Kerajaan Negeri Kedah yang dipimpin oleh PAS perlu mengkaji semula dan membatalkan garis panduan tersebut.

Sebenarnya, tiada apa-apa yang perlu dihairankan dengan tentangan yang ditunjukkan oleh Teo Nie Ching. Memandangkan Azizan Abdul Razak merupakan antara pemimpin PAS yang paling tidak disukai oleh Lim Guan Eng dan DAP, maka Teo Nie Ching ditugaskan untuk 'memberi teguran'. Jawatan Menteri Besar Kedah menurut pandangan DAP, hanyalah setaraf dengan jawatan Penolong Setiausaha Publisiti sahaja.



Teo Nie Ching juga mengingatkan Azizan Abdul Razak bahawa, ini bukanlah tindakan pertama yang merugikan Pakatan Rakyat daripada Kerajaan Negeri Kedah, sebaliknya Pakatan Rakyat terpaksa bekerja keras menyanggah kritikan hebat dari UMNO dan Barisan Nasional. Dan menurutnya lagi, gelagat yang ditunjukkan oleh Azizan Abdul Razak itu akan melemahkan peluang Pakatan Rakyat menjelang pilihanraya akan datang. Malah tindakan tersebut juga akan menjauhkan rakyat daripada pentadbiran.

Read more....

31 Responses to "BUKTI DAP SIAL! GILIRAN TEO NIE CHING PULAK MENGHERDIK MB KEDAH PAS! "

  1. bagus ni. ini menunjukan ada demokracy dalam pakatan yang mana perti komponent boleh bersuara. Buukan mcm diktatorship UMNo semua taklah bagi pandanagan. Ahli UMNo bangang datang jauh2 ke perhimpunan agung tapi takleh kata apa apa. Kena diam terima arahanan macam lembu saja. ka ka kaka. UMNO memang bodos. Semua muka handout dan welfare. Losers

    ReplyDelete
    Replies
    1. sebenarnya apa yg kau cakap ini anon 5.30 pm semuanya ciri2 org pas, pakatan dan dap. tapi yg kau nak lepaskan geram kat umno kenapa sebab kau tak dapat apa yg kau nak ke dari parti kau itu ke, kesian kau kan sebab tu meroyan tak tentu pasal aje.

      Delete
    2. kor pun tahu kan UMNO tu bukan demokrasi malah dictatorship dan komunis. Lam komunis saja yang guna kezaliman menindas rakyat

      Delete
    3. Kalau umno diktator dan zalim anak anak penyokong pembangkang tak boleh ke sekolah,dapat rawatan hospital hanya bayar RM 1 aje,kakitangan yang sokong pembangkang dah lama kena buang,mana yang zalimnya,lu pikirlah sendiri

      Delete
  2. parpu dan pemimpin UMNo memang mengidam ayag burit amoi. Tengok lah brapa yang dah buat cina jadi bini. Kutuk2 tapi taktahan nak toron juga amoi. UMNO sek manic mesti di tumbangkan untuk kesejahteraan melayu

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wahhh mangkok ni mesti dah puas
      menaram burit amoi.Tu yg dok eksyennn

      Delete
  3. bukti amenu sial bangkai babi nak larikan duit derma plestin 500 ribu. sebelum ni ketua menteri melaka songlap duit derma plestin. bukti sial babi surat kabar australia dedah rogol dan pembunuhan kejam oleh bos amenu . oi botak penagih dadah ko tak malu ke? muka beruk macam ko mana reti malu. nah ambik kahak aku aku ludah atas muka kau khaaaaak tuuuii.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cakap pakai fakta bro bukan auta...Bila surat habaq Australia dedah yg kerajaan depa tolak permintaan Aljuburi untuk bantuan pilihanraya,cepat2 hampa kata surat habaq tu pehunung///Bila kena tang hampa percaya 100%..

      Delete
    2. Amno babi terkulai ni memang perompak. Duit palestin pun dia nak kebas. Memang hina la parti ni. sah bukan islam

      Delete
    3. Tabung memali.......

      Delete
    4. 5.56 siang malam kau makan babi ekk.
      Memang babi harbi.

      Delete
    5. Parti pembangkang lah banyak skandal seks dari pemimpin anugerah tuhan yg ditabal bini sendiri,azmin jamban,mat sabu..t.

      Delete
  4. sebelum krg nak tuduh umno bkn2 tentang sek manic baik krg igt sikit siapa yg gilakan china, bukankah ketua krg si anwar tusiap ada video baik punya dgn si china doll tu. siapa yg pompuan cina pakatan punya org atau umno. umno tak minat dgn pompuan cina mcm anwar tu beb.

    ReplyDelete
  5. yg ini tak biadap ke minta burit bini org, mcm mana kalau ada org minta burit bini kau ke, mak kau ke, anak kau ke, adik perempuan kau ke, kau rasa marah tak, so buat apa nak libatkan org rumah dlm cite kau bodoh punya anon 5.39 pm ini.

    ReplyDelete
  6. SEDARLAH ORG PAS INI BLM BERKUASA PENUH OLEH DAP, TAPI DAH BOLEH BERI ARAHAN YG KERAS PADA MB KEDAH SUPAYA JGN NAK SEKAT2 APA2 JENIS HIBURAN ATAU BUAT PERATURAN. NAMPAK TAK BETAPA EGONYA CINA INI, TAPI AKU HAIRAN KENAPA ORG2 MELAYU KITA MASIH NAK SOKONG DAP CINA RASIS INI.

    ReplyDelete
    Replies
    1. DAP boleh kontrol Selangor aper!! Spa, rumah urut, nite show tiger, yam seng, bah kut teh semua boleh open aper!! Negeli mau duit jugak maaa!!. Itu Khalid kata wokey, dia Iselam jugak maaa! Apa Zizan sama PAS Kedah ingat dia ada kuasa besar boleh sekat perintah DAP??? Ini perintah tau!!! Semua Melayu bodor mesti takut dan ikut. Kalu tidak susah lu orang wooo, nanti wa tak bagi jadi PM. Kalu wa tak sokong, gelenti lu orang Malayu takbley jadi PM wooo. Malayu mesti mau ingat, kalu Cina takder ini negeli, lu worang tatak boley makan minum, lu worang banklup, tatak luit, lu worang mampuih looo!!. Lu worang mesti mau holmat sama Cina DAP jugak.

      Delete
  7. lagi baik DAP dari UMNO. itu kenyataan.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sebab ko bukan islam,tentulah ko
      sayang kafir tu.

      Delete
    2. PKR ko nak letak mana? Bukan Al Juburi for PM ke?

      Delete
  8. ketua ekonomi bank islam kena gantung kerja oleh UMNO komunis kerana mangatakan BN akan mampus di PRU ini. ka ka kaka. mcm mana ni? Semua ahli UMNO boleh dok rumah lancap saja la dah takda lagi duit kerana masa merompak rakyat dah habis

    ReplyDelete
  9. tu dia kroni UMNO merompak lagi. Huluq rm1, gabuih rm10. Tu lah UMNo

    http://www.keadilandaily.com/mahu-kaut-untung-pelajar-dipaksa-beli-buku-mahal-di-sekolah/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tepek url suruh org baca korang punya
      temberang.uwweekk...tak kuasa dowh

      Delete
    2. jilat licin duit yg kerajaan bg tp lempar kahak kpd kerajaan, ngong tul....

      Delete
  10. Mat sabun pusing 360 darjah isu kalimah ALLAH.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mat sabu ..t dah lupa apa dia yg cakap,sbb selalu ingat bu..t aje

      Delete
  11. Kenapa ramai sangat pencacai Pakatan melalok merepek kat sini?
    Dah takut ka?
    KAKAKAKAKAKAKAKA

    Pergi balik kena tunggang DAP tu
    PTUIHHH Parti Islam konon, Parti tunggangan kafir adale!

    ReplyDelete
  12. Hanchur laaa melayu lepas niii. Hahahahahaha. Kita Dap akan kasi kubur itu Melayu tidak kira dia Umno ka Tau PAS. Chew cibai Kanina punya melayu. Lu ingat ini Malaysia Lu punya sendili kaaa? Lu tengokla ini kali Pru 13. Cina kasi Halau MelaYu dalam hutan, kasi tana, jaggung untuk babi makan. Hahahahahahahaha.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ini Malaysia mmg melayu punya maa.. tak kira umno atau pas.. lps pru 13 lu cina tolong masuk hutan sdiri ha.. tak payah kita suruh. Kalau kita suruh, kita pakai parang kasi lu mampus. Ok? Bye bye

      Delete
    2. UMNO pasti hancur.

      Delete
    3. umno hancur apanya tengok perhimpunan korang buat ceh bising je lebih tapi haram tiada makna dan sambutan seperti yang dicanangkan..anon 1.36 bercakap pakai lutut

      Delete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!