CILI KASI TARUK!

BERITA PERAK TODAY - KLIK SINI

Video Panas dari Perak Today - Klik Sini

KALAU KORANG NAK EMAIL AKU -Sila email ke 1housepk@gmail.com

Thursday, January 17, 2013

BN BOLEH MENANG 160 KERUSI! PEMBANGKANG MESTI KECUT PUNYA!

Ini artikel yang sangat menarik dari blogger Mesin Taip Buruk ni, aku nak share dengan korang pasal congakan dia amat menarik untuk BN menang 2/3 tapi dengan syarat! Apa syaratnya? Mari kita baca:

Impian pembangkang untuk menawan Putrajaya dan menabalkan Anwar Ibrahim sebagai Perdana Menteri hanyalah tinggal angan-angan Mat Jenin. Hasil pengiraan kasar mendapati Barisan Nasional (BN) mampu memenangi 160 kerusi Parlimen pada PRU-13 yang akan berlangsung (semakin jelas dan pasti) pada Mac ini.

Wow... Mana datangnya 160 kerusi yang bakal dimenangi BN itu? Ish... ish... ish.. Tak logiklah dengan mengambil kira 700,000 (hehehe... figur Keadilan Daily) orang menghadiri Himpunan Shamsidar tempoh hari tak akan mungkin BN mampu menang dengan jumlah kerusi sebanyak itu dan sekali gus melepasi jumlah dua pertiga majoriti. Haishh... pahit benar untuk ditelan puak-puak sebelah sana.

Namun berdasarkan congakan bodoh, BN sebetulnya mampu mempertahankan Putrajaya malah boleh menang dengan majoriti dua pertiga dengan syarat... sekali lagi... dengan syarat... BN mampu mempertahankan kesemua 140 kerusi yang dimenangi mereka pada PRU 2008 lalu dan merampas 10 kerusi lagi daripada pihak pembangkang. Uik... Ingat senang ke?

Tak susah sebetulnya nak rampas 10 lagi kerusi daripada pembangkang sebabnya BN hanya perlu merampas lima kerusi daripada 23 kerusi yang dimenangi Pas pada 2008, lima kerusi daripada 29 kerusi DAP dan 10 lagi daripada 31 kerusi yang dimenangi oleh PKR. Kesemua kerusi yang BN sasarkan adalah kawasan-kawasan di mana pihak pembangkang memenangi dengan jumlah majoriti yang kecil. Ini bermakna, dengan meletakkan calon yang sesuai dan semua orang UMNO dan Melayu bersatu, Insya-Allah itu boleh jadi kenyataan.

Sebagai contoh UMNO/BN buta-buta boleh rampas satu kerusi Pas di Parlimen Pasir Mas yang kini disandang oleh Ibrahim Ali yang pada 2008 bertanding atas tiket Pas. Malahan, BN juga boleh berkira-kira di beberapa kerusi di Kedah.

Bagi kerusi PKR pula, nak dapatkan 10 daripada 31 kerusi cukup mudah sebab sekurang-kurangnya enam kerusi sudah boleh diborong kerana enam Ahli Parlimen PKR sudah keluar parti dan menjadi wakil rakyat Bebas dan BN hanya perlu berusaha gigih sedikit untuk mencari empat lagi kerusi. Ada beberapa kerusi yang berpotensi termasuk Lembah Pantai. (huhu bye bye Nurul Izzah!)

Kerusi DAP pula? Hemmm... Nampak macam susah tapi sebetulnya tak susah sebab BN hanya mahu mengambil lima kerusi sahaja daripada 29 kerusi dimenangi DAP sedangkan parti itu hanya mempunyai 19 kawasan hardcore termasuk Kepong, Bukit Bintang dan Ipoh Timur. Tapi ada beberapa kawasan lain menampakkan DAP lemah dan boleh dirampas jika strategi MCA berkesan. Khabarnya kawasan-kawasan itu sudah dikenal pasti. Wow... boleh kecut telor Lim Kit Siang!

"Sekarang ini apa yang penting PM perlu meletakkan calon yang tepat manakala semua pemimpin di peringkat bahagian mesti akur dengan pemilihan calon yang dibuat dan menerimanya dengan hati terbuka. Semua orang UMNO dan Melayu bersatu hati... Insya-Allah kita boleh terus memerintah negara," kata seorang sahabat dengan penuh yakin ketika aku bertemunya semalam.

Dan ketika kami bersembang-sembang sambil menyuap nasi sempat juga kami berkira-kira tarikh PRU-13. Sifirnya begini... Najib suka no. 11 dan kebetulan 11 Mac jatuh pada hari Isnin dan Najib akan bubar Parlimen pada hari tersebut. Kemudian penamaan calon boleh dibuat sama ada 16 atau 17 Mac. 23 Mac pula bermula cuti persekolahan sehingga 31 Mac. SPR dijangka akan memberi tempoh berkempen selama 14 hari dan pembuangan undi boleh dibuat pada 29 atau 30 Mac... Hehe..!

Betul tak Tok Jib?

52 comments:

  1. BAGUS JUGA KALAU PM PILIH TARIKH ITU MAK BAPA TAKLAH SIBUK SGT KETIKA ITU SEBAB ANAK2 CUTI SEKOLAH DAN ADA MASA UTK SEMUA WARGA KELUAR MENGUNDI NANTI. MAKIN LAMA MAKIN MEROYAN PAKATAN AND THE GANG, SO AKU SGT BARISAN MENANG DLM PRU 13 INI KERANA HANYA UMNO DAPAT MENJAJAH NEGARA KITA DGN SEMPURNA. KALAU PAKATAN YG BERKUASA AKU CONFIRM NEGARA KITA INI AKAN HANCUR PUNYA.

    ReplyDelete
  2. PM tak perlu risaulah sebab dah byk org yg sokong pakatan selama ini dah menyesal dgn tindakan mereka itu sebab negeri yg pakatan perintah langsung takde kemajuan selama 4 tahun yg lepas. takkan rakyat masih bodoh lagi sedang kerajaan dah banyak tlg rakyatnya.

    ReplyDelete
  3. kita tgk nanti siapa yg kena ... aljubs @ guan eng babi... hahahaha....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dah basoh cipai belum hari ini?

      Delete
    2. Kelas kak bedah. Lahar je kak dorang ni semua.

      Delete
    3. kakbedah ko tak basoh puki ko ke? gua banyak kali kasi tau basoh lah..puki dah lah lubang bolong beso taik palt selepat. bau longkang.

      Delete
  4. rasanya anwar aljubs dah tau pasal nie sebab tue la dia diam je skang nie klu org buat kecoh pun.. sebab dia tau klu Bn menang kali nie, sah2 dia akan keluar dari malaysia nie takut org cari dia.... kan......

    ReplyDelete
  5. sebenarnya org2 yg sokong pembangkang cerita aje lebih tapi bila kerajaan bagi apa bantuan muka2 mereka inilah yg terpacak dulu utk ambil apa yg kerajaan bagi utk rakyat. sebab itulah bila pakatan buat apa2 perhimpunan kita nampak ramai org kadang2 bukannya apa mereka ini semua gila duit punya org. so pada merka ini aku nasihatkan supaya undilah demi masa depan ank cucu krg supaya negara kita selamat dari diambil alih oleh kafir sepenuhnya.

    ReplyDelete
    Replies
    1. betul apa yg ko ckp tu adik 80 aku stuju...klu bab kerajaan bg bantuan muka2 pencacai2 pakatan harami la ke depan dan mmg pencacai2 pakatan harami nie x pernah puas dengan duit..berjuang semata-mata kerana duit...

      Delete
    2. Tu la.. Tme cremah, ckp duit umno haram.. Time br1M, mgmuk xdpt.. Ckp tu duit rakyat.. Mmg dasar munafiq, mmg mcm tu.. Bab kuasa, rakyat lb bkuasa.. Tp mrka kn ingat, allah maha berkuasa..so, siap sedia la kapal2 PR, slmtkn diri dari lemas dari gelombang biru.. Allahuakbar!!! 1 mlysia, 1 melayu, yg pnting kalimah allah hnya 1... Pd yg islam.. Allahuakbar

      Delete
    3. Nanti bila pakatan yg berkuasa korg x nak ambil ke bantuan dr krjaan?

      Delete
  6. Aku x fikir banyak kerusi dapat ditawan semula dari PAS dan DAP, namun begitu aku yakin BN akan rampas semula kebanyakan kerusi dari PKR. PKR akan menerima nasib serupa dengan S46 dulu!

    ReplyDelete
  7. Insyallah, mudah-mudahan dengan berkat dan bukti kejayaan serta kecemerlangan BN akan memerintah Malaysia selamanya.

    ReplyDelete
  8. sebenarnya ramai yg suka dengan cara Najid, hatta sebahagian penyokong pembangkang pun hakikatnya begitu. Ramai yang cakap je tapi sebenarnya mereka tak yakin kepada Anuar Ibrahim (ramai sebenarnya percaya perangai buruknya) dan juga kepimpinan PAS. Kalau yang ada pendidikan sikit memang dah jauh di sudut hati akan pangkah BN, tapi wat cakap kedai kopi macam nat sokong pembangkang....tapi bila sampai amsa nanti mereka akan fikir 1000 kali untuk pangkah pakatan...

    ReplyDelete
  9. Kebencian Penyokong PAS terhadap parti mereka juga semakin meningkat setelah tindakan flip -flop ( Isu kalimah Allah ) oleh pemimpin tertinggi mereka, sampaikan Pak Cik aku penyokong tegar PAS pun dah berani kutuk Hj Hadi dan nik ajis...itu belum lagi kawan2 dia yang sembang kat kedai kopi siap baling surat Khabar Harakah...

    ReplyDelete
  10. Apa guna memancing senohong,
    Kalau di sungai surut rendah;
    Apa guna menyokong PR pembohong,
    Kelak kita rakyat hancur musnah.

    ReplyDelete
  11. aper citer projek ic kat sabah yg bg ko pendatang asing... wahai pencacai umnogokkk

    ReplyDelete
    Replies
    1. anon 12:55pm:aku rasa ko la pencacai pakatan harami yg ngok..muahahaha...

      Delete
    2. anon 12:55 , Jangan lupa dalam Pakatan Rakyat pun banyak Pendatang macam Zuraida mak lampir...warga singapura datang ke Malaysia cari rezeki langsung dijadikam YB PKR....Tak tahu bersyukur dapat rezeki dari keamanan yang diperjuangkan oleh BN...

      Delete
    3. Anon 4:39, pandai ko hentam PR tp ko lupa salah seorang pemimpin ko pun punyai 2 warganegara...Malaysia dan Australia....siapa dia? Ko g lah tya pemimpin2 korup ko tu, dia ni sibuk promosikan Malaysia tp dlm masa sama mengaku lebih selesa dan bangga menjadi salah seorang warga Autralia. Jangan jadi bengap mcm keldai lah pencacai BN...kuman seberang laut nampak, gajah depan mata x nampak....

      Delete
    4. anon 7:59 ,Qai Esmail..yang memulakan isu nie siape...puak korang haram jadah jugak cucuk ( Assmin Ali )...cube terima setiap orang ade kekurangan... DALAM PKR Ade, Dalam PAS pun ade ( Ketua Pemuda PAs sabah contohnyer, dll ).. ya Dalam BN pun Ader..so buat ape nak bising2 bangkit kan isu..Jangan jadi bengap mcm keldai lah wahai penjual kalimah Allah...kuman seberang laut nampak, gajah depan mata x nampak....Terkena batang hidung sebdiri bising...
      PAS IS DEAD.

      Delete
    5. Anon 7:59 Pm, Qai Ismael...Ade soerang lagi iaitu Ketua Pemuda Pas Sabah pun pendatang juga...Isu utama disini Pencacai PR yang mulakan dulu..bila kita bagi contoh tak boleh terima..Jangan jadi bengaplah wahai penjual Kalimah Allah ...kuman seberang laut nampak, gajah depan mata x nampak....Memang BENGONG Pakatan Rakyat nie..Tunku Abd Rahman beri 1 juta Kerakyatan dulu takde sesipe dari PR yang nak buat Bising...Bagi Aku sebagai orang UMNO,seseorang yang diberi kerkyatan haruslah bertanggung jawab,dimana bumi dipijak disitu langit dijunjung..Sebagai seorang Islam yang mengesakan Allah kau tuduh dan hina aku bengap ,aku berlapang dada dan maafkan... Tq

      Delete
  12. umno kalu tak tipuuuu ..tak menang PRU

    ReplyDelete
    Replies
    1. anon 12:56pm:aku rasa ayat tu terbalik sepatut nyer ayat ko nie berbunyi begini...PAKATAN HARAMI KALAU X TIPU X KAN MENANG LA SAMPAI 4 NEGERI...BODOH PUNYER PENCACAI....

      Delete
    2. Pru dua belas dulu cuma org tak suka dgn cara pak lah pimpin. Bukan soal ape. . Sema org mengeluh. . Tu zaman paklah. Skrg zaman najib. . Org sema bukan suka ngn pas tau pkr tau dap . Dia org ni pun menang nasib je. Pasal tak de pilihan dan sakit hati ngn pimpinan paklah. . So sema org protes. . Bukan pasal pas tau pkr tau dap org bolemh terimangn perjuangan mereka. . Tu je . So jgn lah org bodoh sgt rakyat cuma tak puas hati pasal tu je. . So jgn lah pihak pembangkang rasa diterima perjuangn mereka. Bg sikit nak lebih. . Bg kuasa sikit dah berlagak. . Tu la yg dinamakan kebodohan. . Pakatan. .

      Delete
  13. AnonymousJanuary 17, 2013 at 12:56 PM

    Kalau UMNO main tipu Pas takde harapan nak perintah Kelantan 21 tahun dan DAP/PKR takde chance nak perintah Penang, Selangor, Perak & Kedah. Ingat BN nak lepas ke negeri kaya macam Selangor & Penang???

    Bodo...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kalau x tipu dah menang printah malaysia

      Delete
  14. Posibble, posibble.. kata Tompel. Jokiden lagi teruk House, PKR menang 5 kerusi Parlimen, Pas menang 9 dan DAP menang 36, Bebas menang 1, BN???? 171.. hahaha... MONANG BOSA..

    ReplyDelete
  15. Listen...Listen...Listen

    Pagi tadi gua ke Pasar cari bahan dapur dan stok lauk pauk...., gua terserempak dengan sekoq mamak nih..., beliau tauke sebuah restoran di Shah Alam. Dia ajak minum gua on jelah... free beb... orang2 tua kata rejeki jangan di tolak, lagipun minum di gerai melayu kat pasar tu... bukannya kat restoran dia... kan gua dah boikot lama dah semua restoran mamak.

    Dalam dok bercerita bla.. bla.. bla.. Mahadeath itu... PM dah buat itu ini... Mahadeath dah buat macam2 bla.. bla... bla..., sekali member sudah keluar ayat....;

    "Saya cukup kesian dengan orang melayu sebab diorang BODOH... dapat duit banyak2 sanggup habiskan modified kereta, besarkan rumah, enjoy sana enjoy sini..., sepatutnya orang melayu kena pandai majukan diri"

    Ok... part ni gua setuju dengan dia... pasal dia kata orang "Melayu BODOH" dalam bab memajukan diri.... dengar lagi....

    "Dr. Mahadeath sudah cakap "Melayu Mudah Lupa"... inilah jadinya ramai orang melayu yang susah lagi tau... kaum India yang dulunya 3rd class sekarang sudah jadi 2nd class citizens awak tau... orang melayu sudah ambil alih orang india punya tempat... apa nak jadi dengan orang melayu KITA..."

    ok... . dia sebut apa nak jadi dengan orang melayu KITA... pastu dia sambung lagi...

    "KITA" sebagai orang melayu sepatutnya kalau ada duit, cari peluang untuk beranakkan duit... contoh buat bisnes kaaa... meniaga apa yang patut supaya duit kita sentuasa berkembang... bla.. bla.. bla..."

    Selain daripada tu... banyak sembang pasal nak buat duit dan bisness... gua biarkan dia menceceh sambil gua minum sikit2 nescafe tarik panas buatan minah Indon yang bekerja dengan makcik gerai kuih dan nasi lemak kat pasar tu... hahahaha...

    Agak2 dah nak habis air... dan berkebetulan pelayan Indon lalu kat tepi meja kami, gua minta tolong kira harga minuman dan minta bawakan pisau sekali... si mamak tadi tanya nak buat apa dengan pisau... gua katakan "ada laaaaa...."

    ReplyDelete
  16. Listen..listen..listen

    Selang beberapa minit minah indon tu betul2 bawakan pisau beb... hahahaha..., gua hulurkan pisau tu pada Idris... "nah ambik pisau ni... you hiris tangan you..., lepas tu saya hiris tangan saya pulak..."... dia tanya kenapa...???? Untuk apa...????

    Gua katakan padanya... dari tadi you cerita you sebut... "KITA Melayu"... dua tiga kali you ulang "KITA Melayu".... sekarang saya mau matching darah you ada darah melayu kaaa....????

    "Ehhh... jangan la macam tu..."... hehehe... tau takut pulak.... you asal dari mana...????

    Dia bagitau tok nenek dia berasal dari India, hijrah ke Malaysia tahun 40an dan beranak pinak di Malaya... bla.. bla... bla..

    Jadi lu keturunan India Muslim, di Malaysia orang panggil golongan "Mamak"... sejak bila pulak you mengaku jadi Melayu... so from today onwards... you kena betulkan statement you bahawa you bukannya orang melayu dan jangan nak berlagak jadi orang melayu dan you takda pertalian darah atau saudara dengan bangsa melayu... ok.... ada faham...!!!!

    Di Malaysia you orang datang sini meniaga bla.. bla... kahwin beranak di sini you mengaku sebagai melayu, kalau you orang pergi Hong Kong berniaga di sana... kahwin beranak di sana... you orang jadi Mamak Cina pulak laaa... ada kaaa... Cina kulit gelap macam India... ada kaaa...????

    Member geleng2 kepala... gua pulak tunjuk jari telunjuk kat kepala... tanda isyarat suruh pakai akal untuk berfikir bagi membezakan antara India dan Melayu...

    Terkedu mamak tu di buatnya.... nak tenangkan suasana gua cakap kat dia "kalau you kata kita saudara seagama (Islam)... saya boleh terima... kalau satu bangsa... sorry... takda sesiapa yang iktiraf bangsa/kaum mamak sebagai melayu... you sudah buat big mistake my prennnn..." lepas tuuu... member banyak diam... so... gua pecahkan suasana tu...

    "Tadi you cakap mau belanja kannnn.... you bayar... ok... terima kasih..." salam lebih kurang cha alif buuutttt.... muakakakaka.... (nyesal gua tak melantak nasi lemak lauk sambal kerang dengan sambal paru... bukan senang nak pow duit mamak mandeliar nih.... kedekut nak mampus...)

    Nota: Gua setuju dengan pendapat dia pasal "KEBODOHAN dan KEBOROSAN" bangsa Melayu walaupun hanya segelintir melayu saja yang bersikap begitu... iaitu melayu2 umno laknatullah, melayu2 rempit dan gila kereta yang spesies "biar papa asalkan bergaya".... pandai berhutang liat nak membayar... spesies kawan makan kawan dan bla.. bla.. bla... "PHD" punya perangai.... hahahaha...

    p/s: panas telinga beb... kalau dah bangsa mandeliar dok bercerita sakan sambil mengaku diorang pun orang melayu... apa kejadahnya... ini semua Mamak Mahadeath and umno laknatullah punya kerja laaaa.... membiarkan kaum mamak haramjadah bermaharajalela dalam malaysia siap mengaku sebagai melayu lagi... ptuiiii....!!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Lebih mulia mamak dari melayu yang suka menjadi anjing Cina, salah satu contohnya adalah anon diatas ni, anjing Cina yang sanggup bunuh sesama Islam asal Cian berkuasa. Semoga semua keturunan mu dilaknat!

      Delete
    2. Anon 2:21, puak2 ko lah yang layak digelar pengkhianat dan wajib dilaknat...Umno berkuasa, Melayu makin miskin, Umno berkuasa, Melayu dihina, Umno berkuasa, Melayu makin ditindas, Umno berkuasa, Melayu makin merempat di negara sendiri, Umno berkuasa, Melayu ditikam, dibakar rumah n kereta, dibaling cat merah, dibaling batu malah ALLAH dan NABI pun dihina sebegitu rupa, Umno berkuasa, Bahasa Melayu makin tenggelam, Inggeris diagung2kan, Umno berkuasa, Melayu menjadi kelas ke 2 dalam negara sendiri...Umno berkuasa, Ulama' Umno makin biadap bila mengatakan tidak ada istilah Jihad di Palestin, Ulama' Muktabar Yusof Qaradhawi dilabelnya Wahabi, Imam Syafie bagi Ahli Sunnah Wal Jama'ah pun dihina oleh Ulama' Umno....weiii..celik kan minda tu, ko pilih Syaitan ke atau ISLAM?? Pencacai2 Umno, berani ke nak menafikan semua diatas tu?

      Delete
    3. Qai Ismail ...puak2 ko lah yang layak digelar pengkhianat dan wajib dilaknat...PR berkuasa, Melayu makin miskin, PKR berkuasa, Melayu dihina, PKR berkuasa, Melayu makin ditindas, PKR berkuasa, Melayu makin merempat di negara sendiri, PAS Laknat berkuasa, Melayu ditikam, dibakar rumah n kereta, dibaling cat merah, dibaling batu malah ALLAH dan NABI pun dihina sebegitu rupa, DAP berkuasa, Bahasa Melayu makin tenggelam, Inggeris diagung2kan, DAP berkuasa, Melayu menjadi kelas ke 2 dalam negara sendiri...PAS laknat berkuasa, Ulama' PAS laknat makin biadap bila mengatakan Nabi Muhammad macam orang kampung biasa dan Allah Mencarut , Ulama' Muktabar Yusof Qaradhawi dilabelnya Wahabi, Imam Syafie bagi Ahli Sunnah Wal Jama'ah pun dihina oleh Ulama' PAS laknat....weiii..celik kan minda tu, ko pilih Allah ke atau DAP?? Pencacai2 PKR dan PAS,, berani ke nak menafikan semua diatas tu?
      PAS IS DEAD

      Delete
  17. Lebih baik mamak mandeliar daripada melayu mengangkat diri sendiri sebagai ulama tapi duk sokong orang kapiaq hina Allah! Puiiii...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Betul MTB, aku sokong!

      Delete
  18. PRU ni BN boleh menang majoriti rakyat dah tahu sikap PR ni...Janji je lebih...Jangan bagi peluang PR memerintah...Jatuhkan Anwar kaw2...

    ReplyDelete
  19. BN memang suka syok sendiri. Kalau betui, anounce la tarikh PRU.

    ReplyDelete
  20. bubar parlemen 22.2.13 pncalonan 16 @ 17.3.13. undi 29@30.3.13. ramalan kakbedah puki busok.

    ReplyDelete
  21. BN menang 60 krusi jeyg bakinya PR. najib termasuk kepala pelerlah. rosmoh termasuk biji kelentit. kih kih kih. dari kakbedah puki busok. kih kih kih.

    ReplyDelete
  22. boleh menang. numbers is not everything. cuma fokus dekat2 remaja2 especially mahasiswa yang perasan bagus,bagi statement itu ini konon terpelajar sangat. kesian diorg,ni semua kerja pakatan haprak,brainwash diorg

    hidup BN.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Setuju sangat dengan anon 5.04PM.

      Delete
  23. INSYAALLAH ..TERIMA LAH DO'A ANA..AMEEN

    ReplyDelete
  24. Parti BN al Baculi pasti terkubur

    ReplyDelete
  25. Lepas pru 13 nanti fuckatan rakyat hanya tinggal kenangan... Saki baki dorang akan masuk hutan jd beruk..

    ReplyDelete
  26. PR bapak bacul terutama PAS...Bapak bacul tak boleh jadi pemerintah...Berkokok memperjuangkan Islam konon tapi Isu kalimah Allah pun dah caca marba apecer...PR dah goyang...

    ReplyDelete
  27. lepas PRU pemimpin UMNo al baculi akanmelarikan diri ke negara lain sperti kazakstan macam thaksin. Mesti punya puak ni.

    ReplyDelete
  28. Insyallah menang tak payah nak lari mana2 tengok je gelagat PR yang menggelabah nanti cakap SPR berat sebelah la, konspirasi la. Orang kalah memang camtu... Pastu demonstrasi sampai lebam menyusahkan orang lain

    ReplyDelete
  29. Wah cantiknya bendera baru BN !!!! Tak sabar nak pacak bendera BN biru cerah kat umah aku...warna biru cerah menunjuk masa depan Malaysia cerah di bawah pemerintahan BN...Bravo BN !!!

    Hanafi Vale

    ReplyDelete
    Replies
    1. Memang cantik ..Tak sabar nak PACAK DEPAN BILIK OPERASI PAS Kampung aku...

      Delete
  30. pakatan 145 bn 77

    ReplyDelete
  31. are you ready for bn? (jawab dalam hati)

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!

Sama Rata, Sama Rasa, Depan BELAKANG Sama Saja!!

Sama Rata, Sama Rasa, Depan BELAKANG Sama Saja!!