APA NI? BLOGGER PRO BN KATA 200 RIBU YANG HADIR DI PERHIMPUNAN RAIKAN ZINA SHAMSIDAR ANWAR?

Serius wei, aku terkejut baca kenyataan yang dikeluarkan oleh blogger BN, KLIK SINI

20 Responses to "APA NI? BLOGGER PRO BN KATA 200 RIBU YANG HADIR DI PERHIMPUNAN RAIKAN ZINA SHAMSIDAR ANWAR?"

  1. Abu Hurairah melaporkan, Saya dengar Rasulullah S.A.W. menerangkan,
    "Sesiapa yang menuduh hambanya berzina, pada hari kiamat nanti hukuman hudud dijalankan kepadanya, kecuali orang yang dituduh itu memang bersalah seperti yang dikatakannya."
    (Direkodkan oleh Bukhari dan Muslim).

    Sebagaimana yang dinyatakan dalam hadis diatas, sekiranya anda 'benar-benar yakin tanpa sebarang keraguan' tentang pertuduhan zina terhadap seseorang,teruskanlah.Anda akan terlepas dari Hukuman Hudud di Padang Mahsyar kelak,kerana kebenaran dari pertuduhan anda.
    Namun,jika apa yang anda yakini adalah salah,maka bersiap sedialah untuk diadili dengan Hukuman Hudud yang menanti di akhirat kelak.
    Pendek kata,sekiranya yakin-teruskanlah usaha anda & jika sebaliknya....fikir-fikirkanlah.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jangan pilih penzina sebagai pemimpin... Hina. Pastikan pemimpin anda bukan penzina. Bukti dah ada depan mata cuma nak percaya ker tak itu jer.

      Delete
  2. oi botakngok bangkai babi hari ni lu belum kena dadah ke? lu tak payah isap dadah la baik lu isap batang nazak la. oi botakngok babi setan lu punya mini punya montot mayak syoklah lu boleh kasi wa pakai sekejap tak? wa bayarlah. rm 3 aje. boleh tak? dulu lu pernah kasi sama gua punye kawan lo free lo. boleh la botakngok babi hutan. ok he..kih kih kih.

    ReplyDelete
    Replies
    1. bro.. kau silap tajuk la.. Yang ni topik lain

      Delete
  3. UMNO bukan islam. Ia memfitnah, menipu, mencuri,merompak, menutup rezeki orang, membunuh dan menzalim. adakah ini semua diajar rasulullah? Tolak UMNO untuk masadepan degara lebih cerah

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mana kau tau tolak UMNO masadepan jadi cerah? Tak ada sorang pun tau apa akan jadi esok...

      Delete
    2. amboi sedapnya mulut kau anon 5.15 pm kau kata umno bukan islam tapi pas dan pakatan itu ikut sgt cara amalan islam sebenar ke, malulah sikit bila nak hina umno tgk dulu parti kau baru cerita pasal parti lain.

      Delete
    3. kepala otak hanglah yg tolak umno masa depan cerah kononnya aku tgk pas n pakatan dari teruk dari umno adalah. selama ini di bawah jajahan umno kita hidup aman dan damai takut nanti bila tukar parti lagi byk jenayah akan berlaku pulak.

      Delete
    4. terima kasih kerana memberitahu sebenar, rakyat memang di bawah JAJAHAN UMNO. oleh itu kita wajin membebaskan diri kita dari jajahan tersebut

      Delete
    5. Anon 5.15 PM... UMNO memang bukan Islam, tapi sebuah PARTI...

      Kalau pemerintah sekarang zalim, bersiap sedialah anda utk berhijrah kenegara lain, sebab kalau BN menang pd PRU 13 nie, anda mungkin kena bunuh pulak....

      Delete
  4. MANA GERANTINYA KALAU TOLAK UMNO PAKATAN BLH BUAT MASA DEPAN NEGARA KITA CERAH ATAU HANCUR LANGSUNG AGAKNYA, JGN PANDAI2 NAK SOKONG PARTI YG TAKDE PENDIRIAN. TAKUT NANTI NEGARA TERGADAI PADA ORG LUAR DAN KITA SEMUA JADI HAMBA SEKALI LAGI WALAUPUN SUDAH MERDEKA.

    ReplyDelete
    Replies
    1. tengok penang dan selangor saha kita tahu negara akan lebih maju.

      Delete
  5. gempar, hanya 5 orang datang ke h112?

    http://www.youtube.com/watch?v=MbLpOWq86R0&feature=youtu.be

    ReplyDelete
  6. Hardy Boy tak percaya video sbb video tu besi. Termasuk la jugak puak puak yg ikut dia sbb Hardy Boy bukan besi. Kalau kamera mcmana pulak? Kalau besi jugak.. diaorg takkan percaya gambar2 ni... Kalau komputer mcmana?

    ReplyDelete
  7. 2 bulan saja ke saat UMNO tumbang. Very exciting. Ada pulak orang UMNO kata nak potong telinag dan terjuns sungai kalau UMNO kalah. Kita saksikan manusia tanpa telinga. Potonglah konek mu sekali ya.

    ReplyDelete
  8. bodo lahanat punya Anon 5.15PM..."UMNO bukan islam"....DAP islam ker..????

    ReplyDelete
  9. Himpunan kebangkitan rakyat adalah medan perah duit rakyat ,tiga kali buat kutipan derma.bodohnya pencacai pakatan

    ReplyDelete
  10. kah kah berkumpul sampai atas bumbung stadium kah kah bodo bodo udah udah le jadi penipu weii memali dana ko lesap pasal kes tipu yang mati katak dalam memali pun kena tipu sapa mau jawab ni penipu kah kah udah udal le menipu tu kah kah bodo bodo

    ReplyDelete
  11. Abu Hurairah melaporkan, Saya dengar Rasulullah S.A.W. menerangkan,
    "Sesiapa yang menuduh hambanya berzina, pada hari kiamat nanti hukuman hudud dijalankan kepadanya, kecuali orang yang dituduh itu memang bersalah seperti yang dikatakannya."
    (Direkodkan oleh Bukhari dan Muslim).

    Sebagaimana yang dinyatakan dalam hadis diatas, sekiranya anda 'benar-benar yakin tanpa sebarang keraguan' tentang pertuduhan zina terhadap seseorang,teruskanlah.Anda akan terlepas dari Hukuman Hudud di Padang Mahsyar kelak,kerana kebenaran dari pertuduhan anda.
    Namun,jika apa yang anda yakini adalah salah,maka bersiap sedialah untuk diadili dengan Hukuman Hudud yang menanti di akhirat kelak.
    Pendek kata,sekiranya yakin-teruskanlah usaha anda & jika sebaliknya....fikir-fikirkanlah.

    ReplyDelete
  12. sungguh hal yang terus terjadi tanpa ada penyelesain

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!