CILI KASI TARUK!

BERITA PERAK TODAY - KLIK SINI

Video Panas dari Perak Today - Klik Sini

KALAU KORANG NAK EMAIL AKU -Sila email ke 1housepk@gmail.com

Seminar

Seminar

Friday, December 21, 2012

VIDEO TUN M YANG WAJIB DITONTON

29 comments:

  1. Ulama.PAS ingat semua perkara berlaki dengan sendiri tanpa ikhtiar. Mereka rasa.kalau mereka jadi PM.maka.Malaysia akan maju juga seperti sekarang. Bila tak dapat memajukan Kelantan lebih darj negeri lain mereka buat pelbagai alasan dan salahkan orang. Tapi yang zahirnya ramai pemimpin dan golongan Pas yang jadi kaya dengan balak,.TANAH DLL

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mahadey dah start retorik dah, nak bagi Melayu leka, lepas ni adalah apa-apa projek baru yang Mahadey nak faraid kat anak-anak jantan dia tu. Taktik lapuk Mahadey tu celah spender rosmah ja tu...Nak ikut pengorbanan dan jasa, Si Kafir Nelson Mandela lagi la banyak jasanya kepada Afrika Selatan, dari sebuah negara bergolak teruk kepada Negara Afrika Selatan yang bersatu dan maju, takdak pun Si Nelson tu nak guna alasan tu untuk rompak wang rakyat Afrika Selatan. Ni Mamak Mahadey, waris negara yang sememangnya dah aman damai dan maju dari asas yang diletakkan oleh Tunku Abdul Rahman. Tunku sendiri (bukan Presiden Pas yang kata) dalam banyak kenyataannya kata Mahadey ni mamak tak guna. Haram Jadah punya Mahadey,mentang2 Melayu miskin di tangan hang,hang nak terus perbodoh depa no. Pelaq punya manusia.

      Delete
    2. Mamak Mahadey memang perosak umno. Dah la hang rosakkan umno,tp tak malu pulak nak terima projek dari ehsan umno. Tanpa bantuan umno kat diri hang Mahadey, habis kuat pun la ni hang cuma ada beberapa biji rumah di sekitar Alor Setaq saja. Anak2 hang pun tak pi setara mana pun. Dasar tak kenang budi punya mamak, atas apa yang umno dah suap hang, hang perlingkup pulak umno semata-mata umno tak penuhi tuntutan nafsu hang untuk membolot harta kepada anak-anak jantan hang. Dasar haram jadah punya Mamak.

      Delete
  2. aq sokong apa yang cuba disampaikan oleh Tun M .... kadang2 utnutk menjadi pemimpin sesebuah negara memerlukan pengorbanan yang terlampau banyak..... bukan semua boleh memimpin negara seperti yang Tun M buat.... banyak dah contoh pemimpin yang x bleh nak memerintah negara tapi cuba dan akibatnya negara tersebut jatuh miskin dan ada yang bangkrap... cthnya seperti greece......lu pikir sendirilah pukimak2 pakatan yang mana betul dan salah... telor masing2 dah besar..... takkan la nak tunggu aq picit baru nak terasa sakit....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hang ni bedah, bukan kata Mahadey, aku letak lubang burit kat sini pun hang sokong... dasar pencacai...

      Delete
    2. Balik2 burit, balik2 burit.
      Hang ni Anon 135 pembaca tegar House PK, relax-lah.
      Don't hate yourself so much-lah.

      Delete
  3. DLM UMPAT DAN KEJI AYAHANDA TUN MASEH SEHAT DAN XJEMU JEMU MENGAJAK KITA SEMUA BERSAMA MEMAJUKAN UMAH.ALLAH MASEH MEMBERI KEKUATAN PADANYA DLM USIA SENJA TETAP MMEMIKIRKAN KEBAHAGIAAN KITA RAKYAT MALAYSIA.SYUKURLAH KITA DIKURNIAKAN ALLAH SEORANG PEMIMPIN YG BAIK WALAU PUN DIA PUN XSUNYI MELAKUKAN KESILAPAN.DIA BKN MAKSUM TETAPI SEBAGAI MANUSIA DIA TELAH MELAKUKAN YG TERBAIK PADA ERANYA,TERIMA KASIH AYAHANDA

    ReplyDelete
  4. NIK NAJIS MUGHALAZAH JUGAK YANG TERBAIK!!!! HOTAK HUDANG PUN TAK BOLEH NAK SAING!!!! PAKAR JUAL AGAMA DAN JURUFATWA INTERNASIALNAL!!! SIFAT MACAM NABI DAVID!!!! PENGIKUT2 BELIAU PUN TIADA BEZANYA. ITULAH TRADEMARK PUAK ANJING SURUHAN (PAS)!!!!

    P/S: weh, hari krismis nanti ngkorang tak kena invite ker jadi hanjing2 santa klaus utk DAP? bole lah nkgo org gongong and nyalak kuat2!!!!

    ReplyDelete
  5. PERTAMA KALI AKU TGK ADA JUGA ORG2 MELAYU YG SOKONG HABIS KAT TUN MAHATHIR DAN BERTERIMA KASIH PADANYA ATAS APA YG DIA BERIKAN PADA NEGARA KITA INI. KERAMU TUN MAHATHIR NEGARA KITA DAH MAJU PADA HARI INI DAN DIKENALI OLEH SELURUH DUNIA.

    ReplyDelete
  6. dah banyak sangat pengorbanan yg Tun M lakukan utk kita semua rakyat Malaysia. sepanjang Tun M memerintah negara beliau dah lakukan yg terbaik utk negara kita sampai ke tahap ini, tipulah aku kalau kata Tun M langsung tak buat salah dia bukannya malaikat atau maksum sampai langsung takde silap, beliau juga seorang insan yg bernama manusia biasa tapi beliau mempunyai otak yg cukup bijak utk memerintah negara kita.

    ReplyDelete
  7. walaupun Tun Mahathir dah lama resign dari politik tapi beliau masih blh jadi penasihat yg paling bagus dan aku respect pada beliau kerana apa saja nasihat akan menguntungkan pada negara. syukurlah kita mempunyai seorang pemimpin yg berkebolehan dan berdidikasi.

    ReplyDelete
  8. kalau nak dibandingkan nik aziz dgn tun mahathir bagi aku tun mahathir is the best person utk aku sokong kerana ada dunia dan akhirat kalau ikt pengajaran dia.

    ReplyDelete
  9. Tun mahadhir berhenti waktu beliau di puncak kuasa.? Tiada pemimpin di dunia yang buat seperti beliau, nik ajis? Cakap kalu tun resign, dia pun sama, tapi sampai skrg gile kuasa. Hilang respect aku kat tua kutuk ni....

    ReplyDelete
    Replies
    1. mungkinlah dulu aku rasa dia boleh tapi lepas tengok dia bersetongkol dengan anuar dan DAP..lebih baik jauhkan dari dia memimpin

      Delete
    2. btl tu tun m the best pm yg pernah ade...cari lah kat mana2 pun xkn ade org yg mcm tun m...

      Delete
  10. pengorbanan serta ketelusan tun m memang tidak dapat dilakukan oleh orang lain...
    pelbagai pembaharuan serta kabajikan yang dilakukannya untuk negara dan juga rakyat..
    jasa beliau pasti akan dikenang sampai bila2 pun..
    beliaulah pemimpin yang sangat hebat..

    ReplyDelete
  11. Moga-moga Allah merahmati mu terus Tun mahathir. Juga moga2 Allah akan menunjukkan mereka yang menghina mu petunjuk Nya!

    ReplyDelete
  12. Mahadey dah start retorik dah, nak bagi Melayu leka, lepas ni adalah apa-apa projek baru yang Mahadey nak faraid kat anak-anak jantan dia tu. Taktik lapuk Mahadey tu celah spender rosmah ja tu...Nak ikut pengorbanan dan jasa, Si Kafir Nelson Mandela lagi la banyak jasanya kepada Afrika Selatan, dari sebuah negara bergolak teruk kepada Negara Afrika Selatan yang bersatu dan maju, takdak pun Si Nelson tu nak guna alasan tu untuk rompak wang rakyat Afrika Selatan. Ni Mamak Mahadey, waris negara yang sememangnya dah aman damai dan maju dari asas yang diletakkan oleh Tunku Abdul Rahman. Tunku sendiri (bukan Presiden Pas yang kata) dalam banyak kenyataannya kata Mahadey ni mamak tak guna. Haram Jadah punya Mahadey,mentang2 Melayu miskin di tangan hang,hang nak terus perbodoh depa no. Pelaq punya manusia.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ano 10:32: Tak abih fitnah...ni la minda orang tak belajar sejarah!! Nelson Mandela sanjung ...macam kenal sangat Nelson Mandela...Miskin bukan sebab mahadey..miskin sbb otak macam ko dan malas macam ko yang suka pikir bende2 karut dan sia-sia. Sapa orang rajin yang miskin?? Dalam Al-quran pon cakap la ...nasib satu kaum tidak akan berubah melainkan kaum itu berubah! Ko ni la manusia yang lebih hina dari anjing!!!Nak glamer n nak popular dlm blog bro parpu takyah buat publisiti murahan!!

      Delete
    2. Woi bodo penjilat Mamak Mahadey Devastator!!! Sejak bila kami sokong Nelson Mandela? Kami kata walaupun Si Kafir Nelson Mandela tu pengorbanannya dan jasanya lebih besar kepada negaranya berbanding jasa Mahadey kepada Malaysia tapi Si Kafir tu takdak pun nak guna alasan pengorbanan dan jasa dia tu untuk merembat duit rakyat Afrika Selatan. Hang paham dak? Awat bodoh sangat hang ni sampai ayat bahasa melayu yang aku susun begitu mudah pun hang tak paham. Hang ni mamak kot? Ramai orang Melayu yang rajin tapi miskin. Dan semua kroni UMNO yang pemalas tapi kaya. Hang nak pemohong sapa woi? Hang ingat rakyat bodo mcm otak hang? Anjing punya Devastator....

      Delete
    3. Devastator ni bangang, fakta tu dah clear dah, celah bedah mana fitnah pulak? macam sial punya penjilat mamak mahadey. Semua presiden umno selain mamak mahadey tu bodo, mamak mahadey saja pandai... Ni hang cerita apa ni? Hang ingat umno tu kepala bapak mahadey punya sorang ka? Pukimak punya Devastator...

      Delete
    4. oooooo yer ker ish ish ....rugi dia berenti jadi PM. Patut tak usah berenti..biar bertongkat macam Nik Ajis

      Delete
  13. @ Ano 10:32: Tak abih fitnah...ni la minda orang tak belajar sejarah!! Nelson Mandela sanjung ...macam kenal sangat Nelson Mandela...Miskin bukan sebab mahadey..miskin sbb otak macam ko dan malas macam ko yang suka pikir bende2 karut dan sia-sia. Sapa orang rajin yang miskin?? Dalam Al-quran pon cakap la ...nasib satu kaum tidak akan berubah melainkan kaum itu berubah! Ko ni la manusia yang lebih hina dari anjing!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Woi bodo penjilat Mamak Mahadey Anon 11:42 PM!!! Sejak bila kami sokong Nelson Mandela? Kami kata walaupun Si Kafir Nelson Mandela tu pengorbanannya dan jasanya lebih besar kepada negaranya berbanding jasa Mahadey kepada Malaysia tapi Si Kafir tu takdak pun nak guna alasan pengorbanan dan jasa dia tu untuk merembat duit rakyat Afrika Selatan. Hang paham dak? Awat bodoh sangat hang ni sampai ayat bahasa melayu yang aku susun begitu mudah pun hang tak paham. Hang ni mamak kot? Ramai orang Melayu yang rajin tapi miskin. Dan semua kroni UMNO yang pemalas tapi kaya. Hang nak pemohong sapa woi? Hang ingat rakyat bodo mcm otak hang? Anjing punya Anon 11:42 PM....

      Delete
    2. Anon 11:42 PM ni bangang, fakta tu dah clear dah, celah bedah mana fitnah pulak? macam sial punya penjilat mamak mahadey. Semua presiden umno selain mamak mahadey tu bodo, mamak mahadey saja pandai... Ni hang cerita apa ni? Hang ingat umno tu kepala bapak mahadey punya sorang ka? Pukimak punya Anon 11:42 PM...

      Delete
    3. Hate leads to anger...
      Anger leads to the dark-side.

      Woi!
      Get a life

      Marah-marah Mahadey pun bukan dia peduli engkau siapa?

      Stop being a Fan-boy.
      Enjoy K-Pop!

      Delete
  14. Aku sokong Tun Mahathir Hidup Tun!
    Semoga Allah ringankankan hisab mu berbanding ponik.

    ReplyDelete
  15. Aku sokong Tun M
    Aku sokong Najib
    Aku sokong UMNO
    Aku nak pangkah BN
    AKU SOKONG UMNO A.K.A A.S.U

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!

Sama Rata, Sama Rasa, Depan BELAKANG Sama Saja!!

Sama Rata, Sama Rasa, Depan BELAKANG Sama Saja!!