PANAS! ULASAN RINGKAS TENTANG NGEH KOO HAM DAN NGA KOR MING BY HOUSE PK

Korang perasan tak masa Nizar Laknatullah dipilih untuk menjadi MB Perak pada mulanya, DAP tak setuju dan boikot majlis perlantikan Nizar hanjeng tu, tetapi tidak berapa lama kemudian tiba-tiba saja DAP dengan begitu besar hati menerima perlantikan Nizar Harami.

Padan la Ngeh Koo Ham dan Nga Kor Meng boleh dia je sebabnya dapat tanah 10 ribu ekar. Benda ni ada dokumen dan melihat pada keberangan si Nga Kor Ming, benda ni memang benar dan sahih la nampaknya. Selama ini Nga dan Ngeh selalu tunjuk mereka begitu bersih, aku tau mereka ni la manusia paling korup sebab itu dalam DAP sendiri pun mereka bermasalah.

Mereka ni 2 gangster kurang ajar yang patut dibaling batu dari dulu lagi ke atas kepala mereka, mereka buat negeri Perak ni macam negeri bapak depa, tak cukup dengan tu Nik Aziz kimak pulak kasi 10 ribu ekar tanah hak Kelantan kepada 2 komunis ni hanya semata-mata mahu dapatkan jawatan.

Aku tau dari dulu bahawa Cina DAP ni takkan kasi jawatan tu free-free je. Mesti ada deal punya. Kena pulak si Nizar Laknatullah ni, begitu patuh pada Nga dan Ngeh. Kemana saja Nizar pergi pasti ada salah satu dari dua gangster cibai ni. Akhirnya tergadailah segala hak melayu kat Perak. Mujurlah Perak berjaya diselamatkan oleh 3 manusia yang lebih mengenali mereka dari kita.

Terbukti hari ini apa yang diperkatakan oleh YB Jamal dan YB Osman Jailu serta YB Hee Yit Foong pasal Ngeh dan Nga ni adalah kenyataan. Sudah banyak aku dan rakan-rakan dedahkan pasal mereka, kalau ada masa bacalah. Harus diingat negeri Perak paling ramai komunis! Ini hakikat.

Kalau nak selamatkan Perak maka orang Melayu dan orang India kena bersatu dan pastikan DAP terkubur atau paling kuran pun mereka tidak berkuasa lagi. Lihat saja bagaimana Ngeh dan Nga menghina Kula sebab dia orang India. Ngeh dan Nga adalah racist yang bencikan Melayu dan India.

JAUHI WABAK DAP!

50 Responses to "PANAS! ULASAN RINGKAS TENTANG NGEH KOO HAM DAN NGA KOR MING BY HOUSE PK"

  1. Ramai geng umno kat kampung aku gila burit. Taik pungkoq pun ramai. Apa nak jadi dengan umno pun aku tak tau...Umno bukan main lagi benci cina tapi yang hairannya,burit cina depa tak allergic pulak...pelik betoi....

    ReplyDelete
    Replies
    1. ada kena mengena ke percakapan anda dengan isu yang diutarakan?

      Delete
    2. gila burit juga anon 2.57 sbb itu dia buat jwpn merapu2 mabuk sbb dah pening dijamu komunis tu, dah tak ada jwpn sbb tiada yg tak betul kecuali betul apa yg House PK katakan itu. mampuihlah mung

      Delete
    3. Elleh kalu pasa burit.. Penyokong Pas Kat kawawasan aku pun ramai yg gilakannya.. Sampai berzina dgn bini orang pun ada..

      Delete
    4. Gila burit?..mcm penah dgr je..bukan anwar tuuuttt ke?

      Delete
    5. Kalau tak betul suruh Ngeh Koo Ham ambil tindakan mahkamah.Wei mana dia berani sebab ada bukti dokumen.

      Delete
    6. anuar anuar...ini mesti kerja anuar nie

      Delete
    7. Mana bukti mereka orang UMNO? Ada video cctv? Ada 4 saksi? Cakap pakai lobang jubor memang best sama macam tok gundu ko tu!

      Delete
    8. Bukan ke yg suke burit tu B.A.B.I

      Delete
    9. Betul la anon 2.57 cakap.. Mat sabun pun muka melekap bau B!!!T.

      Delete
    10. aik bukan pakatan haram ke yg gila bnda tu semua??? terutama sekali anwar juburi tu kn!! elleh nak malu ubah cite buat apa ha...

      Delete
    11. geng pas kat kampung aku pom sama judi haram arak haram zina haram tapi yang tak haram adalah burit siam kat pekan sungai golok nuhhhhh..kawe orang klte berpuloh taun pas prentah anak muda jadi apa??????? besar bangunan putik kat pengkalan chepa . kononya PUSAT TARBIAH ISLAMIAH KELANTAN.. OOOOO tajuk bukan maen lagi tapi jadi pusat sebaran ajaran pas ..renungkan lah islam pupuk persuadaran islam pas runtuhkan persaudaran amat jauh dari tututan nabi saw..jangan kerana dendam nik aziz trhadap umno kita turt sama jual negara pada orng laen...

      Delete
    12. T.Q.ANON 7.18. ANDA JUJUR ORGNYA DAN BERCKP TENTANG REALITI. TAK MCM ORG PAS YG ADA YG TANPA USUL PERIKSA ASYIK MENUDUH UMNO MCM2. BONGKAR LAH LAGI. UMNO BAWA KEMAJUAN TAPI PASS JUAL BALIK KAT CINA. BESOK2 ANAK CUCU DIA JADI HAMNA ABDI CUCU CICIT NGEH NGO DAPPSIAL.

      Delete
  2. ASSALAMUALAIKUM dan SALAM SEJAHTERA..

    ANON 2:57, siapa agaknya yang terKANTOI dengan VIDEO SEKS Amoi Cina ye? Bukan 'BOSS' ko yang diTABALkan Manusia ANUGERAH Tuhan dek Pok Nik tuh? KAH!KAH!KAH!

    Wallahualam..

    ReplyDelete
    Replies
    1. eh itu pun dorang cakap bukan anuar..pelik kan anuar ada adik kembar kot..he3

      Delete
    2. tulah pasal Tukang Dok Peghati..depa nie mmg tak akan mengaku pny lah.. sebab dh terkantoi mcm tu kn jd depa nak cover cite and malu.. tu yg tak nak mengaku!! padahal bnda tu dh ternyatalah.. tak gunalah korg nak ubah cerita..tak dak sapa pun yg nak percaya korg tu dh!!

      Delete
  3. ooo yang terkantoi serta dibuktikan benar tu chua soi lek....patutla pun....

    ReplyDelete
    Replies
    1. JGN SIBUK PASAL SILAFIR CHUA TU. ORG CAKAP TENTANG UMAT ISLE YG LAIN. ORG KAFIR MANA TAHU HALALHARAM. SINUAA TU YG PATUT KAU TARBIAH NGOKK.

      Delete
  4. Anon 2:57 PM ...

    Kat rumah dia xde cermin sbb tuh dia buat2 xnampak sapa sbnrya yg kemarok bu**t..smp muke pon xbasoh sbb bau bu**t Mah ada lagi....ahaks.....

    Sbb gilerkan bu**tla ramai pemimpin pakatan haram kantoi...mslhnyer bu**t yg depa kejar hak org len...adun selising,,ostat buttderol,,malah Pork Sheikh pon KANTOI....bini kekasih pulak tuh....tu belom part makan aiskrim dlm jamban,,atau part yg bini mengamok baling ashtray smp brplaster dahi akibat gile bu**t len....

    kah kah kah....kantoi,.....

    ReplyDelete
    Replies
    1. yes u are totally right

      Delete
    2. yes mmg btl pun apa yg anon 3.14 nie ckp...
      ibarat pepatah nie lh, gajah depan mata tak nmpk tapi kuman seberang laut blh nmpk..

      Delete
  5. Ini aku terpaksa bukak mulut dan sokong Tukang Dok Peghati, setakat kita rakyat Malaysia tahu, yang selalu kantoi kat BURIT adalah pemimpin pakatan. Lendir dan pakatan memang tak boleh dipisahkan. Dari bini orang sampai la ke anak teruna semua dah jadi mangsa...nak tipu siapa wei?

    ReplyDelete
    Replies
    1. pedulik apa aku! memang benar pun, puki itu sedap. Aku tau House PK masih tak penah rasa burit...sedap beb! Kalo ko dah rasa, nikmatnya sampai menjilat puki. Aku tiap2 minggu bertukar2 puki yg masih fresh.

      Delete
    2. astagfirullah macam nie rupanya moral pakatan..semoga allah selamatkan kamu..sendiri xmau taubat ajar org lain jd anuar juburi..dasar sial

      Delete
    3. sepeti biasa pakatan selalu lari topik sdan lebih suka memasukkan unsur2 seks..seks dan pakatan tidak dapat dipisahkan

      Delete
    4. pakatan sial mmg camni perangai mereka,perangai lagi teruk dari binatang.
      pakatan dengan seks mg x boleh dipisahkan,x kira dpn ke belakang yg penting mereka dapat balun.
      dasar manusia sial yg lahanat,manusia yahudi yg hipokrit

      Delete
    5. inilah dia sikap azali si pakatan haram nie semua..
      salah depa nak sembunyikan lps tu nk ubah cerita bg kena kat batang hidung org lain pulak!! mnusia bangang mcm depa nielh!!

      Delete
  6. ABng sabun pulak camne......... hehehe

    ReplyDelete
  7. memang semua rakyat perak kalau tanya jawapan sama akan diberikan oleh mereka bahawa memang si nizar tu barua DAP...
    ini merupakan rancangan DAP untuk meletakkan nizar dihadapan dan kaut segala kemewahan di perak..
    itulah taktik murahan mereka..
    memang diakui banyak tanah tanah di perak diberikan oleh nizar kepada rakyat cina dan melayu dipinggirkan..
    rakyat india lagi lah pandang pun tidak..

    ReplyDelete
  8. gelap masa depan orang melayu kalau tak sedar lagi. apa yang orang cina dah buat kat kita selama ini silap hari bulan orang melayu kena kluar dari malaysia .

    ReplyDelete
    Replies
    1. tapi masih ramai melayu tidak sedar..nak2 kat perak nie mmg DAP dah pegang ketat2..banyak projek di kamunting taiping dapat kat ciNA DAP..kalau majils perbandaran taiping buat sesuatu utk melayu..pergghhh ramai CINA dap datang membangkang..sialan sungguh la

      Delete
  9. CINA DAP MMG SIAL SATU PERSATU DIA AKAN MIMTAK LAMA-LAMA MALAYSIA NI DIA YANG BERKUASA ..INI LAH SILAPNYA ORANG MELAYU KITA BAGI MUKA PADA MEREKA,BANKITLAH ORANG MELAYU PERTAHAKAN BUMI KITA SEBELUM MUSNAH DI TANGGAN ORANG YANG TIDAK BERTANGGONG JAWAP...

    ReplyDelete
  10. Allah dah bg cash hasil soalat hajat di stadium sultan mohamad 4 hr tu....alhamdulillah, JAGO MUNG ADI DAN AJIS,BNYK LG YG AKN ALLAH BENARKAN TERBONGKAR, PUAK MUNG SOLAT HAJATLAH LG, LG ELOK TIAP2 MINGGU PUAK MUNG BUAT, LAAAAAGGIIIIIII LER ELOK

    ReplyDelete
    Replies
    1. KAU NI CAKAP BAHASA APA. PELIK SEMACAM.

      Delete
  11. DAP hanya 1/3 pakatan Lagi 2/3 melayu. UMNo dah pucat berak darah kerana mereka tahu melayu hanjing UMNO akan diganti degan melayu pakatan. Kemampusan UMNo di PRU ini tak dapat dielakkan. Rakyat dah meluat. DAp membantu melayu lagi banyak berbanding penyamun dan perompak UMNO yang dah lama mengadai hak melayu

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wei anjing Pakatan jubor! Apa bukti DAP bantu melayu? Kasi la detail sikit, setakat cakap ni, pelacor kat chokit pun leh ngaku dia miss world...melayu jenis kau ni elok direjam sampai mampossss, jenis kitol pukimak yang merosakkan bangsa

      Delete
    2. Walau DAP 1/3 tetapi mereka lebih berkuasa dari PKR bodoh dan PAS bebal, semua dah nampak sekarang. PRU akan datang pakatan akan bungkus dan sepertimana kita tau orang yang dah nak karam yang selalu bising dia akan menang. Ha ha ha

      Delete
    3. DASAR MELAYU BODOH. TAK SEDAR DIUNTUNG. JILAT LAH TAIK NEK AJIZ DGN DAPPSIAL.

      Delete
  12. apa yg aku nampak...semuanya bermula drp nik ajis wali selipar, hadi terawang2 dgn nuar bontot

    ReplyDelete
  13. SI KITOL MODEN DIHENTAM DI PARLIMEN!
    http://gandasarimerdeka.blogspot.com/2012/12/si-kitol-dihentam-di-dewan-rakyat.html

    ReplyDelete
  14. PAS tak kisah tentang akidah. PAS hanya kisah tentang nak menawan puterajaya. Tapi untuk menawan puterajaya PAS kena lelong islam, sokong murtad, sokong LGBT, sokong maksiat, makan babi dengan LGE, jadi penipu. PAS menjanjikan sorga untuk pengikut2nya tapi sendiri mabuk dengan Dunia tak ingat sorga.Pemimpin pemimpin PAS tak kisah masuk neraka asalkan pengikut masuk sorga...

    ReplyDelete
  15. mmg babi la puak pakatan nie.... dah la rasuah mengalahkan org jual babi... pastu siap boleh demand mcm2 lagi... pukimak babi hanjing je yang aq boleh gambarkan dua ekor cina kapiaq yg x cuci bontot tue...

    ReplyDelete
  16. IPOH - Pengerusi DAP Perak, Datuk Ngeh Koo Ham dan Setiusahanya, Nga Kor Ming dicabar menafikan mereka merupakan ahli lembaga pengarah syarikat Upayapadu Plantation Sdn. Bhd. yang dikaitkan dengan dakwaan pemberian habuan tanah bernilai lebih RM30 juta.

    Pengerusi Jawatankuasa Industri, Pelaburan, Pembangunan, Usahawan, Pelancongan, Hal Ehwal Wanita dan Kebajikan negeri, Datuk Hamidah Osman berkata, pencarian beliau di Suruhanjaya Syarikat Malaysia (SSM) mendapati dua pemimpin kanan DAP negeri itu merupakan ahli lembaga pengarah syarikat tersebut.

    ”Saya sudah buat pencarian di SSM pada Isnin lalu dan saya mendapati Koo Ham dan Kor Ming merupakan antara enam ahli lembaga pengarah di syarikat tersebut.

    ”Jika tidak ada kena mengena, mereka perlu berani menafikan jika mereka bukan ahli lembaga pengarah syarikat Upayapadu Plantation Sdn. Bhd. dan jika mereka ada kepentingan di syarikat itu, mereka perlu dedahkan berapa kos yang dibayar untuk membeli tanah tersebut,” katanya dalam sidang akhbar di luar sidang Dewan Undangan Negeri (DUN) Perak di sini hari ini.

    Beberapa pertubuhan bukan kerajaan (NGO) semalam membuat laporan polis berikutan pendedahan sebuah blog, pisau.net kelmarin yang mendakwa Menteri Besar Kelantan, Datuk Nik Abdul Aziz Nik Mat menawarkan tanah seluas 4,259.9 hektar di Relai, Chiku, Gua Musang, Kelantan kepada Koo Ham dan Kor Ming untuk menerima wakil Pas, Datuk Seri Mohammad Nizar Jamaluddin sebagai Menteri Besar Perak pada 2008.

    Penulis blog itu mendakwa, tawar menawar itu berlaku ketika polemik pemilihan Menteri Besar ketika pakatan pembangkang menang dalam pilihan raya umum 2008.


    lagi mau cari jalan menafikan perkara nie ke?

    ReplyDelete
  17. UMNO ni kalau dengan burit,dengan pungkoq,dengan duit haram pecah kepala la.....hahahaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. Memanglah pecah kepala memikirkan
      macam mana org pakatan boleh gila burit sampai burit bini orang/kawan pun ditaram.belum kira lobang pungkoq
      jantan betina lagi.duit haram...haishhh
      memang itu yg dia orang gilakan.
      Macam lah ko x tahu atau pura pura x tahu.buat buat pejam mata ajelah ya.

      Delete
  18. patutlah semasa nizar dilucutkan jawatan mereka sanggup buat apa termasuk melawan raja perak..rupa2nya ada udang disebalik batu..kebenaran akan menjelma jua..mashaallah.

    ReplyDelete
  19. Kalu di negeria ada boko haran, di malaysia ada 'bongkok sikit dek ' susah nak masuk.

    ReplyDelete
  20. Dapat beribu ekar tanah...jadi mb x sempat panas punggung dah kena kick...sape untung skrg ? tanah bleh dapat balik ? Bodoh...politik bangang.

    ReplyDelete
  21. dAP cousin will soon go to jail

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!