PANAS BERAPI! WAHAI ANJING ANWAR! KENAPA PERLU PM MENJAWAB?

Aku terkejut betul dengan kenyataan Surendran dalam Malaysiakini, mamat bebal ni mintak PM dan isteri untuk menjawab semua tohmahan Deepak the pariaman. Gila ke apa? Takkan semua orang datang dan tuduh PM maka semua kena jawab? Dia tu PM, nak kena jaga negara bukan layan paria macam surendran.

Lagipun kan dah ada video kat atas ni yang keluar dari mulut Deepak sendiri bahawa Surendran dan Sivarasa adalah lawyer yang diguna Anwar untuk kenakan PM dan isteri? Patutnya Surendran bodoh nak mampos, lawyer kurap ni yang kena tanya Deepak! Bodohnya lawyer PKR ni..ish ish ish..

Khabarnya video tu baru sikit, ada banyak lagi yang akan dikeluarkan, nampaknya memang sah anjing-anjing Anwar dan Anwar sendiri dah gelabah dengan pendedahan video DEEPAK ni..tolong la jangan kasi malu sama diri sendiri, baik pi bunuh diri la wei...

46 Responses to "PANAS BERAPI! WAHAI ANJING ANWAR! KENAPA PERLU PM MENJAWAB?"

  1. mamat tu budus tak boleh di ajar wakakakakakakaka

    ReplyDelete
    Replies
    1. Butuh Pak Hang House PK, Blogger yang belajar setakat SRP macam hang pun dibayaq mahal, padahal kerja hang buat tu, budak bodo kat tadika pun leh buat... Ni lawyer la woiii....lawyer dibayaq mahai biasa la....awat hang tak tanya, Datuk Hafarizam lawyer umno yg dibayaq mahai tu apa jasa dia kat umno? haram dia tak penah tolong umno pun, aku rasa jasa ketua cawangan umno lagi banyak dari dia tapi hidup merempat sepanjang zaman....

      Delete
    2. Aku rasa hangpa ni dah tak lama, dok ralit bergaduh ja tak lama lagi Mirzan boleh pulak projek 13 ribu juta kat mana-mana...lega la Mahadey, buat bagi rakyat ralit, lepas tu faraid projek kat anak beranak dia...pelaq betoi...at last ahli umno bukan kroni dan melayu juga yang merempat!!!

      Delete
    3. Nuaq kutty pun sama jugak, penyaghah gila babi pi sapu sampai 3 billion, tu pun dlm masa 18 tahjn jadi TPM jaa, kalau dia jadi PM, juboq hang semua dia sontoi..

      Delete
  2. Bhai ParpuKari...

    Lu kata Deepak tue Paria... bukan ker lu pon Paria gak... hahahaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. paria kafir dgn paria muslim lain weh! yang muslim tuhan pandang2 juga sekali sekala. yang kafir tu out la!

      Delete
    2. wei babi ko tu lah paria gila dah lah msk blog org lps tu duk kutuk2 org plak ko tu paria murahan mcm babi sundal kang aq jentik telur ko br ko tau sial

      Delete
    3. ko tu lg besar punya paria c++...bila HPK bongkar kn cerita mula lah penyokong anwar yg bebal mcm ko akn panas bontot dan mula kutuk HPK

      Delete
  3. C++, awat laa hang bodo piang sgt? Takpasai2 nak attack tuan blog.. Baghal

    sekupang ka dua kupang ka tiga kupang???

    -karapoley

    ReplyDelete
  4. KENAPA MESTI NAK TUNGGU PENAFIAN DARI DS NAJIB DAN DS ROSMAH, KAN BUKTI DAH ADA DEPAN YG JAHAT TU ANAWAR KENAPA MESTI NAK TUNGGU JAWAQPAN LAGI. BANYAK LAGI KERJA DS NAJIB DAN DS ROSMAH PERLU SELESAIKAN DARI LAYAN BENDA2 YG BODOH SEPERTI INI.

    ReplyDelete
    Replies
    1. perh brader,betul apa yg dikatakan oleh akak mira ni.....kenap mesti menanti penafian dari PM dan isterinya sedangkan bukti yg kukuh dah ada,dalang segala konspirasi ni adalah anuwar.....deepak sendiri dah mengaku dan video tu pun dah tersebar,tak perlulah PM nak membazir masa tuk menjawab dakwaan bodoh ni.....hanya orang yg celaka haramjadah saja yg akn suruh PM menjawab segala penipuan tersebut

      Delete
    2. betoi. ..yang haram jadah sial saja yg tak faham. Jenis kaldai la tuh..

      Delete
    3. Setuju...tak perlu pun PM dan DS Rosmah jawap soalan bodoh Surendran tu. Dh terbukti depan mata pun nak jawap ke? Mabok ke apa peguam bodoh ni...

      Delete
    4. X pa hangpa jgn dok kalut, depa yg buat fitnah ni nak mati nanti, Allah SWT lekatkan daging kat gigi mereka se ab suka fitnah org, yg sokong fitnah pun In Sya Allah akan terima balasan jugak...

      Delete
  5. tak perlu nak beri penjelasan lagi sedang kita semua tahu ini angkara fitnah sipa sebenarnya anwar tu yg kena bagi tahu semua rakyat Malaysia kenapa dia dengki sgt dgn najib dan rosmah. anwar ini dah takde modal sebenarnya, deepak pula tak pasal2 nak tuduh najib dan rosmah kenapa, tak ke bodoh namanya kalau dilayan isu ini baik najib dan rosmah buat kerja lain baru bagus .

    ReplyDelete
  6. Aq x sabar nak tunggu ANUwar MAMPOS...samada mcm Ariel Sharon atau cma Atartuk atau camana ek?????

    Apa punya bangsat nyer manusia, krn sangap nak jadi PM sgp mngkhianati agama, bangsa dan negara ...

    Mcm2 kemungkaran dia buat tapi penjilat jubor dia masih xnampak dan masih dok kipas dia lagi...begitula kalo makhlok yg dah dibeli maruah serta jiwa juga perjuangan...sgp biar diri sama taraf dgn n ajis...

    ReplyDelete
  7. Siapa gerangan lelaki yg bermain bowling dgn deepak ni? Agak2 korang kenal tak? Nampak sgt konspirasi sedang berlaku:

    http://www.youtube.com/watch?v=4nt1vfIay0Q

    ReplyDelete
  8. Orang kata bodoh marah tapi memang bodoh mengalahkan babi pun pakatan ni.. bukti dah ada depan mata... Lagi nak suruh PM nafikan... Kau ingat apa PM takda kerja lain ke? Anwar tu lain lah kerja dia memang meranapkan negara! Haihh pakatan! Jangan lah tunjuk sangat kebebalan korang! Simpan sikit bodoh korang tu! Tu lah suka sangat fitnah orang! Dah kantoi macam-macam lah drama korang! Oi, Rakyat dah meluat lah weh dengan drama murahan korang! Puihh!

    ReplyDelete
  9. b0d0h bt0i pncacai umg0kkk ni..ko0 yg mkan xkan 0rg len yg knyang plakk..brani ke najib saman malu kat deepakk??????

    ReplyDelete
    Replies
    1. najib tak kan buang masa pi saman deepak....dia akan biar kan saja kaldai2 pkr bergemulang dalam kandang. najib sebok dgn urusan negara la!

      Delete
  10. nape hah kalu keling je pasti ada babitkan anwar tu la pasal org tua dulu dulu dah pesan hati hati dgn puak todi ni.last last ni mai tengok anwar dah hampir hancur kerana diorang terbaru kes sosilawati pun bersama bangsa sendiripun diorang tikm blk.hati hati jgn balun ular dulu

    ReplyDelete
  11. Ds najib mesti...mesti mesti jwb dakwaan trsbut.x brani jwb brmakna sgala dakwaan trsebut sahih & benar blaka.....brani krn bnar takut krn salah.....roti canai najib satu!!!........siap

    ReplyDelete
    Replies
    1. anon yg sial lg bodoh,PM x perlu nk jawab segala dakwaan palsu tu.
      buat pe PM or bini dia nk jawab,bukti yg kukuh dah de.
      video yg disebarkan tu dah cukup tuk menjawab segala persoalan pakatan sial dan anjing2 macam ko,keling karpet tu sendiri mengaku dia disuruh oleh peliwat tu.
      dasar manusia sial yg lahanat,manusia yahudi yg hipokrit

      Delete
    2. najib mudah2an dilindungi allah swt dan bertindak rasional tidak melayan monyet dan kera2 yang berkeliaran sekarang. apa lah nak layan binatang....tidok lagi baik..badan dapat rehat chukop!

      Delete
  12. kenapa perlu menafikan tuduhan tersebut..bukti yang diperlukan sudah cukup membuktikan anwar dalang segala fitnah yang dilemparkan terhadap PM dan rosmah..anwar mesti tak seanang duduk macam cacing kepanasan selepas terbongkar niat buruk tersebut..

    ReplyDelete
  13. bodoh punyer pencacai bnyak kerja lg najib nk buat daripada layan fitnah yg d racang oleh anwar nie..najib dan rosmah bertindak bijak dngn tidak melayan fitnah murahan yg d mainkan oleh syaitan besar yg bernama anwar ....si deepak karpet dh bukti kan siapa dalang sebenar sudah jelas dan nyata dlm video nie....

    ReplyDelete
  14. Surendran Bangang, Anwar bangang, sesaper yang terlibat komplot fitnah PM dan Isteri bangang2 belako. BANGANGGGG~

    ReplyDelete
  15. Kenapa bodoh sangat penulis Malaysiakini ni? Provokasi paling banggang, kan video tentang pendedahan deepak ni dah keluar, apa masalahnya lagi ?? Sudah2 lah tu bro, modal deepak untuk mencalarkan imej DS Najib dan Datin Rosmah dah tak bole guna lagi bro, video deepak pendedahan deepak tu dah cukup terbukti yang menyatakan Anwar punya planing semua ni. Be profesional dalam berpolitik bro, nampak sangat kebodohan ko !! Tengok pendedahan video ni !! http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=WWWgqWpYRIw

    ReplyDelete
    Replies
    1. Penulis MalaysiaKini juga tergolong dalam golongan yang banggang seperti pihak pakatan pembangkang,mereka mungkin juga seperti deepak yang digunakan untuk menjatuhkan orang lain???Semoga PM dan isteri tabah dan tidak melayan kerenah badut2 ni semua.

      Delete
  16. muka keling ni pun aku tgk da desperate gler weh..wahai anjing kurap anwar,ko ingat najib tu dibayar gaji PM utk tangkis fitnah dari ko jer??najib dibayar gaji PM utk majukan negara,jaga kebajikan rakyat dan hal2 kpntingan negara..bodoh!bkn nya nak jwab fitnah dari pencacai yg tngah terdesak duit mcm ko,snggp jadi anjing utk duit..dah keje ko da selesai da,pegi mntak duit ngan anwar sana...

    pada aku najib xperlu jwb bnda2 mcm ni..bkn kah DS Najib pernah mngangkat sumpah bhw dia tak terlibat dgn kes altantuya....itu da ckup berbnding dgn Anwar yag xbrni nak bersumpah...

    ReplyDelete
  17. Dia ingat najib takde kerja ke?? Dia ingat najib nak layan ke pencacai takde otak mcm dia ker?? Cermin lah diri tu sikit wei

    ReplyDelete
    Replies
    1. Butuh Pak Hang la House PK dan Afiq KLtown, Blogger yang belajar setakat SRP macam hang pun dibayaq mahal, padahal kerja hang buat tu, budak bodo kat tadika pun leh buat... Ni lawyer la woiii....lawyer dibayaq mahai biasa la....awat hang tak tanya, Datuk Hafarizam lawyer umno yg dibayaq mahai tu apa jasa dia kat umno? haram dia tak penah tolong umno pun, aku rasa jasa ketua cawangan umno lagi banyak dari dia tapi hidup merempat sepanjang zaman....

      Delete
    2. wei babi ko dgn deepak sama bodoh tau menyusahkan org je duk melalak mcm anjing kena liwat...apa butuh2 bpk ko xde butuh ke babi kang aq jentik elur ko br ko tau

      Delete
    3. Anwar Ibrahim takut dgn Ummi Hafilda ka, Ummi Hafilda takut dgn Anwar Ibrahim ka bukan boleh isi perut Melayu miskin dan ahli2 umno yang lapaq nasi di kampung2 dan bandar2 pun.... Retorik saja kerja hangpa ni,melayu nak merempat ka,ahli umno nak miskin ka bukan hangpa nak ambik kisah pun... Bila org mengadu kat hangpa, alasan hangpa sama saja,melayu pemalas,melayu malas berusaha.... mcm pundek la hangpa ni,hangpa buat melayu mcm sampah saja tapi hangpa lapaq undi melayu jugak, pi la ambik undi cina yang hangpa dok bela siang malam tu...

      Delete
  18. Aku rasa hangpa ni dah tak lama, dok ralit bergaduh ja tak lama lagi Mirzan boleh pulak projek 13 ribu juta kat mana-mana...lega la Mahadey, buat bagi rakyat ralit, lepas tu faraid projek kat anak beranak dia...pelaq betoi...at last ahli umno bukan kroni dan melayu juga yang merempat!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Melayu bodo mcm hg saja yg merempat.. kalau berusaha tuhan akan bantu.. Dok sembah anwar apa yg dia bantu??? bodo piang!

      -karapoley

      Delete
  19. Puak2 Pakatan Banggang ni memang tak reti diam,PM bertindak bijak bilamana tidak melayan kerenah badut2 sarkis pakatan pembangkang.Apa lagi nak dipersoalkan,Video tu dah cukup untuk buktikan yang Anwar gunakan Deepak.Bodoh punya pakatan dan pengikut2.Memang saja nak tunjuk bodoh dan hendak dilayan dengan perkara2 macam ni supaya boleh dijadikan bahan.Maaflah puak pakatan,PM kami bukan seperti yang kamu sangka,jiwa nya bersih dan hatinya murni bukan seperti ketua kamu yang hidup dalam penipuan dan pembohongan!!!

    ReplyDelete
  20. wei plz lah pm kita ada byk klagi keja lain dr nak layan anjing2 bodoh ni lah..apa lah sengal sgt drg ni

    ReplyDelete
  21. najib dgn rosmah pun dah malas nak layan fitnah2 bodoh murahan mcm ni drg ada byk lagi keja lain nak buat lah...drg bkn ddk goyang kaki mcm anwar tu je..

    ReplyDelete
    Replies
    1. aku setuju ngan ko..daripd melayan gosip murahan parti pembangkang ni lebih baik dia tmpukan pada pentadbiran negara..

      Delete
  22. ds rosmah dgn ds najib tak perlu lah jawab benda mcm ni tkkan lah semua tuduhan drg kena jwb bg aku rakyat sendiri pun kena ada akai gak kan takkan semua nak jwpn dr drg...drg byk lg keja yg lebih berfaedah drg ada tau

    ReplyDelete
    Replies
    1. akak setuju sgt dgn pas dajjal...klu sampah masyarakat bunyi pm tak perlu nak jawab lah buang masa je

      Delete
  23. aku setuju sgt dgn tindakkan najib mmg tak perlu jwb lah dgn paria2 ni semua buang masa je anwar n the geng dah xde keja lain so drg nk cari keja lah tu...pm kita utk majukan negara kita bkn utk jwb soalan 2 paria pengemis yg kaki todi ni semua buang masa je

    ReplyDelete
  24. ee aq geram betul lah dgn keling babi ni aq rasa nak jentik je telur dia ni tau bg dia sedar diri sikit perangai mcm pukimak duk jolok2 org...g jolok jubor anwar tu sudah lah tK YAH lah nak kaco org lain kang aq jentik gak telur babi ni tau

    ReplyDelete
    Replies
    1. Keling babi la apa la bukan boleh isi perut Melayu miskin dan ahli2 umno yang lapaq nasi di kampung2 dan bandar2 pun.... Retorik saja kerja hangpa ni,melayu nak merempat ka,ahli umno nak miskin ka bukan hangpa nak ambik kisah pun... Bila org mengadu kat hangpa, alasan hangpa sama saja,melayu pemalas,melayu malas berusaha.... mcm pundek la hangpa ni,hangpa buat melayu mcm sampah saja tapi hangpa lapaq undi melayu jugak, pi la ambik undi cina yang hangpa dok bela siang malam tu...

      Delete
  25. eeeuuuwwww tgk muka keling ni pun aku dah tau yg dia NI GILA BATANG ANWAR..tak yah byr pun dia akan buat gak apa yg anwar suruh tau sgt lah

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!