PANAS BERAPI! ROSMAH LANCAR KAPAL PERANG?

Betul la Malaysiakini aka melacurkini dah takde modal, sejak kebelakangan ini aku tengok mereka serang DS Rosmah cukup dasyat wei, benda remeh pun mereka jadikan isu. Contohnya bila Datin Seri bagi kata-kata semangat pada pemain Harimau Malaya pun jadi isu.

Tapi paling aku tak boleh belah, hari ini mereka serang Datin Seri Rosmah kerana dia telah melancarkan kapal TLDM. Kasihan Malaysiakini, mereka ingat ini boleh jadi satu isu besar yang bakal menumbangkan BN tapi Mkini aka melacurkini dah terlupa diseluruh dunia, semua kapal dilancarkan oleh WANITA!

Inilah masalahnya dengan portal pro pembangkang, bebal dan bodoh. Fakta dan auta pun tak tau, apa yang mereka tahu nak spin je 24 jam. Wei melacurkini, seluruh dunia menggelarkan kapal mereka sebagai 'SHE' bukan 'HE', sebabnya semua pemilik kapal menganggap kapal ni sebagai 'wanita'.

Sebab itu la semua kapal di seluruh dunia dirasmikan atau dilancarkan oleh wanita. Apa salahnya Datin Seri Rosmah diberi penghormatan sebegini? Apa saja Rosmah buat semua menjadi isu? Kenapa Pakatan dok meroyan semacam ni dengan Rosmah ek? Aku pelik la? Adakah isteri Perdana Menteri ini merupakan ancaman paling besar buat pembangkang?

Come on la wei, dia cuma wife PM, kenapa lu orang meroyan semacam je ni? Kekadang tu aku tengok yang dalam parti pun suka menyerang. Tak faham aku, apa salah Rosmah wei? Aduhhhh

Lepas ni korang tengok la, bukan takat pembangkang je malah yang dok bela UMNO kununnya pun akan marah punya sebab aku tulis macam ni, ada aku kisah? Yang betul kita kena cakap. Jangan terlalu ikut rentak pembangkang sampai sendiri jadi bodoh ok? Itu aje aku nak cakap..

Nampak sangat pembangkang dah semakin kekeringan modal kan?

86 Responses to "PANAS BERAPI! ROSMAH LANCAR KAPAL PERANG?"

  1. Depa suke kalo Ah Soo bini Ah Beng tuh yg LANCAUkan kapal tuh....bini Ah Beng ikot laki smp dok belakang laki dlm dewan rakyat ..ye hok tuh bole pulop...itu baru jadi BINI CM..kalo dah jadi BINI PM mau dalam jamban pon dia ikot...talak sapa mo bising ka?..

    betoi2 malaysiaPUKIni....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Saya, Mohamed Saleem Kutty Bin Abdool Kader Kutty
      Selaku Panglima Tertinggi Pencacai Barisan Nasional(dahulunya dikenali sebagai Pakatan Syaitan),
      Dengan kuasa yang ada pada saya,maka dengan ini saya mengisytiharkan bahawa nama bagi dua buah Kapal Perang yang dirasmikan oleh Perdana Menteri De Facto Malaysia, YAB Dato' Seri Rosmah Mansor adalah KD ALTANTUYA dan KD VERYFEARTOWIFE.

      *KD = Kencing Deras

      Saya yang menurut perintah,

      Diturunkan meterai berserta kuasa yang ada pada saya,

      T.T
      ----------------------------------------------------
      TUAN HAJI (DR) MOHAMED SALEEM KUTTY
      BIN ABDOOL KADER KUTTY P.P.U; P.T.U; G.L
      Panglima Tertinggi
      Pencacai Barisan Nasional
      (dahulunya dikenali sebagai Pakatan Syaitan)
      Merangkap Pengerusi Kehormat Syarikat UhelpMeIhelpU Berhad

      Delete
    2. Ini pencacai Anwar Pandikutti!!!

      Delete
    3. haha..pencacai anwar aljuburi sangat panas nampak....orang dah tau dah..kerja menyerang peribadi Pm Najib dan isteri dia Rosmah adalah atas arahan ANWAR ALJUBURI...sipenagih jub..ni memang jaki sgt sebab Najib jadi PM...itulaa...kalau Allah tak rahmati selangkah lagi nak jadi PM pun boleh kandas....insaflah anwar dan pemuja2 tegar sekalian...anwar is nothing...manusia rakus yg gila kuasa negara tergadai...dia terlalu banyak makan duit yahudi...so terpaksa berkerja keras nk jadi PM dan balas jasa yahudi dgn menggadai negara ni...HAMPA APA TAU!

      Delete
    4. AKU TAU, HANG APA TAU?

      Delete
  2. biasa la bro wartawan2 melacurkini ngan pencacai2 pakatan harami x de beza nyer sama2 bebal... kalau dah dapat dana haram cerita nyer pun mmg mcm haram jadah la bro...

    ReplyDelete
  3. Orang kata bodoh marah tapi memang bodoh pun pembangkang ni. Benda-benda macam ni pun mereka tak tahu, Pastu belagak macam pandai. Apa lagi yang dorang tahu buat kan? Tak habis-habis mereka menyerang Rosmah. Walaupun sebenarnya benda takda apa. Terbukti pembangkang memang dah takda isu nak dimainkan.

    Mereka sebenarnya sakit hati sebab Wan Azizah tidak dijemput. Tu yang meroyan tak tentu pasal tu. Muahahahahahahaha!

    ReplyDelete
    Replies
    1. betul apa yg ko cakap tu pencacai2 pakatan harami panas hati sbb tldm x jemput jijah omega dia.....jijah omega dia rasmi bas ngan jet peribadi laki dia boleh la....muahaahaha.....

      Delete
  4. ape kate serang je bini2 pembangkang balik. bagi siorang rase sket.

    ReplyDelete
  5. diorang nie bukan takat habis modal, dah habis puki utk ditarah... sebab tu la asyik cari rosmah je.... puki kat jijah tu kan free.. anwar pun x layan... baik korang fuckatsan semua g cari puki kak jijah tue..... hahaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. Betoi tu Kak Bedah,aku setuju dengan hang. Mahadey sendiri kata melayu tak pandai urus modal sbb tu melayu tak ada modal...

      Delete
  6. Lawak bro bila aku baca artikel kat MalaysiaKini tadi... Sampai macam tu sekali dorang cari isu nak kenakan Rosmah... Rosmah lancarkan Kapal pun nak kecoh... lagipun TLDM yang jemput dia untuk menlancarkan... Tah apa yang dorang dengki sangat dengan Rosmah... Aku tahu lah Wan Jijah tak dijemput tu yang dorang panas tu kan? HAHAHAHAHAHAHA

    ReplyDelete
  7. ParpuKari memang bengong.... artikel berita yang kat Malaysiakini tu disupply oleh Bernama la... itu pon nak jadi isu ker.... Walhal artikel yang sama gak kuar kat SinarHarian...... Apersal tak tibai Bernama...

    Keling sekor nih memang dah bengong todi kot... hahahaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. parpukari x begong yg begong pencacai2 mcm ko nie....muahahaha......

      Delete
    2. Kau tanya kat Nurul Izzah kenapa dia saman Utusan Malaysia pasal isu murtad tu walhal yang keluarkan tu dulu adalah MalaysiaKini?

      Dia yang bengong tak sedar diri.

      Delete
    3. Nih sohih korang tak reti sistem penyampaian berita... news feed dari news agency.... hahaha.... lawak aaa korang nih.... hahaha

      Delete
    4. ko la yang bengong... malam tadi puki bini ko kena ratah dgn guan eng ke??? sebab tu melalak macam anjing kacukan babi hitam hari nie....

      Delete
    5. pppperrrrrghhh kak bedah mereka mmg layak dihina sebegitu..he3

      Delete
    6. haha...aku sokong kak bedah!

      Delete
  8. Mane boleh! Tak Boleh! Tak Adil! Rosmah tk layak rasmi kan! Yg layak hanya saye! Mengapa TLDM tk jemput saye! Ni saye tak puas hati ni! Anwar beli private jet saye tak dapat lancar kan! Sedih tau! Takpa esok saya buat drama keluar kat paper!

    ReplyDelete
    Replies
    1. ala ala ala jijah jgn sedih..dah nasib ko dapat laki tak guna mcm anuar tu kaki liwat sumpah aku kasihan..tapi padan jugak muka ko sebab dok sokong laki tak guna mcm tu

      Delete
  9. Hahahaha.... gua gelak jer kat korang yang memang buta kayu pasai news feed nih... hahahaha

    ReplyDelete
  10. Saya, Mohamed Saleem Kutty Bin Abdool Kader Kutty
    Selaku Panglima Tertinggi Pencacai Barisan Nasional(dahulunya dikenali sebagai Pakatan Syaitan),
    Dengan kuasa yang ada pada saya,maka dengan ini saya mengisytiharkan bahawa nama bagi dua buah Kapal Perang yang dirasmikan oleh Perdana Menteri De Facto Malaysia, YAB Dato' Seri Rosmah Mansor adalah KD ALTANTUYA dan KD VERYFEARTOWIFE.

    *KD = Kencing Deras

    Saya yang menurut perintah,

    Diturunkan meterai berserta kuasa yang ada pada saya,

    T.T
    ----------------------------------------------------
    TUAN HAJI (DR) MOHAMED SALEEM KUTTY
    BIN ABDOOL KADER KUTTY P.P.U; P.T.U; G.L
    Panglima Tertinggi
    Pencacai Barisan Nasional
    (dahulunya dikenali sebagai Pakatan Syaitan)
    Merangkap Pengerusi Kehormat Syarikat UhelpMeIhelpU Berhad

    ReplyDelete
    Replies
    1. pergh.... dasat betul ko yer pukimak fuckatan... siap ada nak bagi nama lagi tue... cuba ko dengar lak cadangan aq nie... apakata klu ko bagi jer nama yg ko reka tue utk bas anwar bontot dan utk jet peribadi dia... kan terbaik.. x yah lah susah payah utk BN nie... korang fuckatan sendiri dah susah lagi mau tambah kesusahan ke???? hahahahha... nak aq jentik teloq ke?

      Delete
    2. eh tak la wei aku baca bukan macam tu lah...nama yang tertera comform sesgt adalah ANUAR IBRAHIM AL JUBURI..jentik je telur dorang kak bedah tp aku musykil depa ada ke telur????????hahhahahaahha

      Delete
    3. Klu hang nak jilat teloq, aku on jer

      Delete
  11. nmpknya pmbgkang smkin hari smkin trdsak utk mnjthkn BN shngga rosmah djadikn modal utma dan srangan brtrsan oleh pmbgkang tnpa soal slidik..rosmah skrg mnjdi snjata utama pda pmbgkang,tdak sprti BN yg mnggankn kgagaln jnji2 pmbgkang pda rkyat sbgai isu utma mreka..ini mnjukkn pmbgkang sdg rapuh dan amat trdsak utk mnang PRU..

    cuba klau kak jijah yg rsmi,xde bsing mcm ni pnya..tp kak jijah xblh la sbb dia duta jam omega..haha..

    ReplyDelete
  12. rasmikan kapal so apa masalhanya...
    pakatan sakit hati tu sebab kak jijah mereka tidak dapat keistimewaan dan jemputan seperti ini..

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha...Kak Jijah hanya layak rasmikan jam OMEGA laki dia ja..tapi sampai sekarang tak nampak jam tu..hahaha..jijah..jijah..sampai bila hang nak hipokrit..aku tau hang sgt menderita ngan perangai laki hang..tapi apakan daya...itu ja pilihan yg ada...

      Delete
  13. Ketika buat pertama kalinya aku menyetubuhi isteriku secara sah pada malam pernikahan kami, ayat terawal yang terpacul dari mulutku kepada isteriku yang tercinta adalah "Asalkan Bukan UMNO(ABU)". Semoga Anak-Anakku terus berjaya tanpa sebarang bantuan beracun daripada UMNO, hanya kepada Allah kami menyerah diri. Takbir!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. pergh... tapi betul ke ko menyetubuhi bini ko tu?? ke pelacur mana ko kongkek pastu mengaku bini.. apa kes..... silap2 anak ko tu anak indon mana ntah yg lahir kat negara nie......

      Delete
    2. huiyo. parti kau mmg ajor cmtu eh. setubuh isteri mlm pertama ayat tu yg kuar kat mulut kau. patutnya bacala bismillah dan doa bersetubuh. mmg betul2 la ko ni dari parti syaitan. pegi la belajar lagi. kata dlm parti ko ni ramai ustaz. .

      Delete
    3. Puak2 Pakatan Haramjadah memang banggang, jangan ditunjuk sangat tolol kamu tu, setubuhi isteri dengan ayat mcm tu ke?
      Nampak sangat sesat pauk2 ni, tu laa kamu taksub sgt jadi pengikut Party Ajaran Sesat kan dh sesat dan secara aotumatik nampak banggang dan tolol!!!

      Delete
    4. sah la hang akan dapat anak macam setan...sbb org kalau bersama isteri baca ayat2 suci Ai-Quran..tapi didada hang penuh dgn doa benci kesumat sesama saudara islam sendiri...ini semua Tok guru sesat Nik Ajis hang ke ajar...kadang@ kesian ngan puak2 ni...

      Delete
  14. Kak jijah bole gk rasmikn kapal, nama kapal tu KAPAL SINK n CO,,, nakhoda ANU WAR, enginer enjin n asap POK NIKY,penjaga sauh ARDY AWAN'G, cordinator radar KID SIAN hahaha

    ReplyDelete
  15. Kak jijah bole gk rsmikn kapl,name kapal, KAPAL SINk n CO,,nakhoda ANU WAR,enginer enjin n asap POK NIKY,penjage sauh ARDY AWAN'G,cordinator radar KID SIAN haha

    ReplyDelete
    Replies
    1. ko nak kena jentik teloq ko yang busuk ke?

      Delete
  16. anon 10.20 kau ni tak sedar di untong sebenarnya dari dulu smpai skarang kau tak belajahlah ya bapak kau hntar kau sekolah mana kalau tak kesekolah kerajaan .besok kau hantar belajar dengan nik azizi anak-anak kau semua akan masuk syurga nanti..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dol Mat, pity u. Mesti hang anggap aku mcm Melayu lain yang dari kecik bernaung di bawah umno atau kerajaan kan? Hang silap besaq, mungkin Melayu lain ya kot tapi aku dak. Aku start sekolah di Sekolah Rendah Persendirian Keat Hwa. Then aku ke Tasmania Secondary School, Australia. Dari situ terus ke London School of Economics(LSE). My degree majoring in Industrial Economics.Aku dpt Royal British Scholarship. Mesti hang kata Pak aku ada kabel UMNO sebab dari kecik aku merantau di luaq negara. Hang silap, Pak aku Peniaga Melayu Tulen dan bukan Kroni UMNO Bukan Peniaga(Ejen Komisyen). Pak aku meniaga di Madagascar, South Africa dan Australia sejak muda tanpa bantuan UMNO sesen pun. La ni pulak aku pun meniaga dengan buka company incorporated in UK. Tak ada kena mengena langsung dengan UMNO. Jadi fair ka hang nak suruh aku tunduk pada UMNO? Disebabkan aku sedar dek untung la aku kena tolak UMNO yang merempatkan bangsa aku lebih daripada separuh abad. Aku antara Melayu yang bernasib baik yang tak hidup di bawah cengkaman UMNO, kalau dak dah lama kami merempat mcm Melayu lain. Syukur pada Allah yang mencorakkan hidup kami lain drp yang lain.

      Delete
    2. kata shukor pada allah swt...tapi marah kat umno. surah mana ayat mana yang menyuroh marah umno tu...

      belajar tasauf dulu beb....baru bole faham...setakat ikut2 sokong pemimpin nilai sekupang dua baik tak payah....buang masa je....

      Delete
    3. aku respek kat anon 12:22 am. Tapi tak patut marah kat umno, umno ni patut mau ludah saja. Bangsat punya parti!!!

      Delete
    4. anon 12.22
      kalau betul lah cerita kau berjaya sampai mcm tu sekali maka aku sebagai seorang melayu amat bangga dgn kau,kau dah buktikan yg melayu juga kuat dan mampu utk berjaya..

      cuma aku tak stuju bila kau cakap UMNO mrempatkan melayu kat negara ni..kau silap bro...dari sejak merdeka lagi kpntingan UMNO ada lah nasib org melayu..sbgai cntoh ialah pendidikan...pernah kau dgr nama UITM??UITM dtbuhkan oleh kerajaan brtujuan utk mmbntu bumiputra kat malaysia ni melanjutkan pelajaran ke tahap yg lebih tnggi sbab itu tdak hairan lah UITM dgelar oleh sstngah pihak sbgai"Univesiti Ini Tonggak Melayu"..kau tahu tak bro betapa sshnya kaum lain yg nak mlanjutkan pelajaran kat negara ni,nak dpatkan biasiswa lagi lah ssah ni smua krn melayu yg mnjadi kpntingan dahulu dar segi ni...prmohona kaum lain utk mlanjutkan pelajaran kat Universiti kerajaan pn susah dan tdak semudah melayu...pada aku melayu kat malaysia ni sudah disediakn sgala2 nya,ibarat nasi kerajaan dah suap dalam mlut kita,usaha kita hnya kunyah dan telan jer nasi tu...

      Delete
    5. Kalau jalan hidup melayu lain macam anon 12.22 tu confirm kita dah senang lenang... Ni kita melayu yang lain celik2 mata dah hidup bawah umno, merempat la kita jawabnya.... pukimak punya umno haram jadah!!!

      Delete
    6. Anon yg berlagak ,riak lagi takbur konon hidup tanpa bantuan umno tu.boleh cite sket pasal sejarah tok moyang hang?aku nak tengok betoi ka dak besar zarah pun x de jasa umno hasilkan hang yg x sedar diuntung ni?

      Delete
  17. GARANNYA KAKBEDAH NI HABIS TELOR-TELOR PENCACAI KAKBEDAH JENTIK KESIAN DIAORANG MAMDOL PLAK NANTI KEMANA PULAK ISTERI-ISTERI DIA ORANG NAK MEGADU NANTI..

    ReplyDelete
  18. Pakatan nie sebenarnya dah takde modal nak buat cite sebab tu asyik dok jaga pagi petang siang malam apa yg rosmah dok buat lps tu buat fitnah hentam cow2.

    ReplyDelete
  19. Dah tak ada orang lain ker? Sudah ketandusan orang untuk melancarkan kapal atau membodek? Udah-udah la tu. Sultan atau menteri pertahanan lebih relevan untuk pelancaran. Give up dengan kaki bodek dan kebangangan mereka yang mengurus pelancaran ni

    ReplyDelete
    Replies
    1. saudara!!
      ini bukan kes bodek, baca lah entry tu dulu. harap maklum.

      Delete
    2. Semua nak bodek rosmah sbb rosmah powerful bab projek. Bos aku proksi rosmah aku tau la.... kaya raya melana.. dia takdak apa2 jawatan dlm umno pun tapi klu nak challange kekayaan dengan ketua bahagian umno tu small matter jer..

      Delete
  20. Bile org slalu dgki n fitnh kite, kite adlh yg trbaik n the best!!!! HIDUP UMNO

    ReplyDelete
    Replies
    1. bangsat punya umno

      Delete
    2. hang ni jadi tahun Maki kot...mungkin mak hang ka, pak hang ka, tok wan hang ka, tok hang ka sume kaki maki amno kot!


      Delete
    3. Lu kene P K Rrrr hoho ada btoi ker

      Delete
    4. pukimak punya umno, pi berambuih la, hampir 60 thn memerintah, melayu merempat. Yang tak merempat walaupun malas kerja dan bodoh cuma anak2 mamak mahadey saja. Melayu2 lain yang rajin kerja, tekun meniaga, rajin usaha, pandai urus tunai semuanya merempat. Haram Jadah!!!

      Delete
    5. wei anon yg sial lg bangsat,mana melayu yg merempat.
      tunjuk kat aq bukti sikit sial,jgn main sembang kencang saja.
      melayu yg merempat tu sbb sendiri mls nk berusaha,pastu org lain yg berjaya dan rajin berusaha maka org sial cam ko akn dengki.
      dasar manusia sial yg lahanat,manusia yahudi yg hipokrit

      Delete
    6. hohoho..anon 12:54 weii...kesian hang..rupa2nya hng ni hidup merempat gamaknya..sebab tu hg marah sgt...itula lain kali nenek moyang atuk mak bapak hang sekalian jgn dok hidup dgn perasaan dengki benci skithati menono ngan orang yg dah berjaya..hang dgn keturunan hang kena ubah nasib hg sendiri..jgn dok salahkan org lain wei...

      Delete
    7. amboi sedapnya mulut cibai anon 12.54 am nie, kau dok mengata tun mahathir kenapa kau dgn kau nie mesti kau nie bkn melayu mesti kafir cina or india. cuba kau tunjuk kat aku mana ada melayu yg berjaya merempat melainkan melayu itu sendiri yg tak mahu majukan diri sendiri. Tun Mahathir dah buat byk utk bumipurta cuma org2 mcm kau aje yg tak reti berterima kasih. bodoh punya mangkok hayun.

      Delete
    8. hohoho anon-anon cibai sekalian, mahadey dah buat banyak utk Melayu? Jangan sembang macam pelaq okay.... Hang bagi satu nama rakyat Melayu biasa yang dapat soft loan ratus juta, geran juta-juta, ap license, projek kelas A yang bukannya kroni atau proksi UMNO selama 60 tahun ni? Bagi satu nama melayu tu sat kat aku. Lebih daripada separuh abad Mahadey khianat bangsa Melayu walaupun bukan bangsanya sendiri.... Cibai!!!

      Delete
    9. Melayu dah byk dah dibagi projek oleh kerajaan.tp setakat ali baba.atau hangat2 tahi ayam.bila bangkrap.salahkan kerajaan x tolong.melayu mcm nila yg bangsat.

      Delete
    10. woi barua pakatan babi,pi la kat penang carik sendiri bersepah kontraktor klas A yg bkn umno pon,kjaan msia xpilih bulu la,bukanmcm pakatan babi,nk siasat dulu mana2 Co.bumi yg masuk tender,takut ahli umno dpt,khakkth tuih pngkhianat agama bangsa btoi pncaicai babi pakatan

      Delete
  21. Setuju anon12:54am. Akupun hairan knapalah juak2 umno ni bodoh brtingkat2 semua komen2 macam budak tadika jauh sekali mnggunakan fakta. Betul mahadey kata hanya tinggal ug bodoh2 dlm ummo yg cerdik pamdai semua dah keluar.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Fakta smue ada bro.video besi ada,sumpah agama ada,fakta bloger tip top pon ada..yg tinggl dlm umno smue bjak pndai ny org,yg bodo n bahlul cm mngkuk ayun brtngkat smue da kluar dr umno cm pak sheikh cina doll...nk sokg pkr kene P K Rrrr dlu kuakua (pnjm ayt anon 12:53 kehkehkeh

      Delete
  22. Kakbedah free malam ni?nak pakai u boleh..I luv kakbedah.pelacur melayu terakhir..takkan hilang pelacur melayu di dunia..salute to kak bedah bermulut comel.pandai main ais krim ni..otai.I like..muahhhh kak bedah

    ReplyDelete
  23. http://muslimeen-united.blogspot.com/2012/12/zahid-hamidi-mahathir-hadir-semata-mata.html



    wakakakakakak waduh pak itu ibu rosama udah jadi presiden setan amno kata teman saya lagi kerna malaisia udah mau bangkrut ya. malu ya bapak najib gak punya telor ya . teman saya juga bilang bahawa partai setan amno itu hanya dianggotai ole bapak najib sama ibu rosama aja, kerna teman saya itu dia bilang dia atas pagar ato tim nutural kalo di indo. Waduh pak malaisia hanya dikontrol oele dua ekor setan ini aja ya. kakakakakakakaka...

    ReplyDelete
    Replies
    1. org indon bodoh dan miskin..4% cina bantai 96% bumi...ada hati mau ajar org.

      Delete
  24. http://malaysia-today.net/mtcolumns/newscommentaries/53325-deepaks-claims-say-something-rosmah

    menurut teman saya lagi yang bisa ngomong inggeris bilang bapak dipak udah kasi bom sama bapak najib and rosama , ternayata kata dia lagi bahawa 2 ekor setan amno itu gak bisa ngomong lagi kerna ternyata segala tuduhan bapak dipak benara semua. waduh pak , apa ya udah jadi samam folower goblog setan amno masih mau ato suka cium pantat ibu rosama sama bapak najib. kakakakakakakkaaaa

    ReplyDelete
  25. http://manjongmari.blogspot.com/2012/12/isu-najib-dengan-altantunya-ada-pula.html


    waduh pak . malaisia udah jadi negara pembunuh ya. buanyalk lagi ya ketua setan amno udah terkait kasus pembunuhan altantuya ya. kasian ya folower goblok setan amno masih senang ya cium pantat ketua setan amno pembunuh ya....kakakakakakakakakaaaaa, gak ada harga diri ya kalian...emang goblog.

    ReplyDelete
  26. Melacurkini???Kah Kah Kah
    Sesuai sangat2 dengan nama tu, Mlaysia kini memang banggang!!!
    Sama dengan Pakatan Pembangkang yang suka mengorek dan mencari fitnah untuk menjatuhkan DS Rosmah, mungkin mereka berasa irihati dan tergugat dengan kewibawaan DS Rosmah.
    DS Rosmah diterima dan disayangi rakyat, janganlah jadi banggang sgt wahai pembangkang... Lupakan niat buruk dan tolol tu, berpijak dibumi nyata jangan asik nak fitnah jer...

    ReplyDelete
  27. Kenapa perlu irihati pada kebaikan yang dilakukan oleh DS Rosmah? Dia sememangnya layak dan sangat diperlukan kerana beliau seorg yang sangat berguna dan seorang isteri PM yang menitikbertak akan hal rakyat dan negara.
    Tidak perlu rasanya Pembangkang dan egennya2 termasuk Malaysiakini memfitnah dan mencari bahan untuk memfitnah beliau, beliau banyak menabur budi pada rakyat.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cik Normah oi pembangkang nie mana blh tgk DS Rosmah yg di jemput utk rasmikan kapal hbs tu kak jijah mereka mcm mana, malulah mereka semua terutama anwar tu mesti kote dia dah terbakar jadi warna hitam. betapa anwar cuba jatuhkan DS Rosmah lagi byk org yg respect DSR kerana beliau mmg yg terbaik utk kita semua. hidup DS Rosmah dan selalulah begini hingga ke akhir hayatmu.

      Delete
  28. Memang semakin terdesak puak2 pakatan ni, sudah ketandusan idea dan hilang arah tuju dek kerana nak mencari kesalahan orang lain.
    Moga2 dibukakan pintuhati untuk mencari jalan kebenaran wahai puak2 banggang.
    Jangan dek kerana cemburu dengan isteri PM yang disenangi ramai dan isteri pemimpin paktan yang tak pernah memberi kamu kebaikan itu kamu dengan rela menjadi agen fitnah dan menyalurkan bahan untuk menjatuhkan orang lain.

    ReplyDelete
  29. Isu nya disini puak pakatan dan agen nya menjadi panas bila DS Rosmah mampu melancarkan kapal sedangkan isteri pemimpin pakatan nak lancarkan perasmian jual basikal budak kecik pon tak mampu.
    Disitu lah punca dan sebab musabab nya, Paktan dan agen nya ini memang sudah ketandusan idea dan tidak senang duduk diam bila DS Rosmah adalah antara seorang insan yang sangat diterima baik dalam semua golongan masyarakat dan termasuk di dunia luar.
    Alhamdulillah, segala niat yang baik oleh DS Rosmah dan PM selalu mendapat keberkatan, sebab itulah mereka berjaya mentadbir negara dengan sempurna.
    Rakyat Malaysia sangat bertuah bila mempunyai pasangan ini dalam memimpin negara.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Terbaik bro 10:36 taji gng2 PR...kapal dorg KAPAL SINK yg akn tngglam brsama impian dorg mcm anon 14 10:26 ckp: kite taji dorg ckup2 HAHAHAHAHA

      Delete
  30. sekarang korang mesti akan menyatakan ROSMAH over lagi kan dan sibuk je nak rasmikan kapal ini kan..ala aku tahu mmg utulah korang pakatan akan ckp..aku dah masak ranum dgn mentaliti korang..korang jeles kan sebab jijah tak dapat semua nie kan...

    ReplyDelete
  31. Tentu jijah sakit hati sebab rosmah disanjung tinggi dlm serba serbi, rosmah mmg layak pun sebab itu TLDM jemput rosmah utk lancarkan kapal TLDM.

    ReplyDelete
  32. Rosmah Awesome..... beliau memang mempunyai kepimpinan yang menonjol....i pun nak jadi macam beliau satu hari nanti...mesti papa n mama bangga dgn Nata

    ReplyDelete
  33. Aku yakin sangat-sangat, tak de sapa nak serang malaysia

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kalau macam tu rumah kau tak payah pakai pintu ler sebab takde org nk rompak rumah kau

      Delete
    2. Malaysia kan negara paling aman diasean, kau tak tahu ke?

      Delete
    3. aman benda, rumah aku yang terkunci rapi dah 6 kali kena pecah masuk...rumah aku cuma 300 meter dari IPK Polis....gila betul, seram aku tinggal di Malaysia ni...tak selamat langsung....

      Delete
    4. Yang kata m'sia negara paling selamat bukan aku....tapi seorang menteri, tak kan tak percsya?

      Delete
    5. Kt muka bumi nii mana ada bnda yg aman..slagi ada dosa pahala slagi 2 ler ada kbaikn n kjhtn. Itu pon kau x bole pkir ke..pssstt kalu dpt cina doll aman ler kjp...hehehe huhuhu hahaha

      Delete
  34. Nickname pemimpin parti pembangkang: parti hampas = the gatekeeper , parti cina dap racist = tokong, parti pkr = backstabber

    ReplyDelete
  35. ternyata ramai rakyat malaysia tak paham politik,bedza politik begaduh sesama rakyat apalagi sesama melayu,orang luar gelak tengok macam neh,mengaku pandai dan hebat pasal agama,tapi tengok komen macam diatas bukti kebodohan dalam berpolitik,..orang bangla pun tak sebodoh itu pasal politik,

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sebdoh-bodoh orang bangla...6 bulan dia tinggal kat malaysia dah pandai cakap melayu dah....
      Orang melayu dah bepuluh tahun bergaul cina/keling, berapa ribu orang melayu yg pandai cakap cina/keling?

      Engkau je yg anggap orang tu hebat dalam agama, sebab engkau pon jahil.

      Delete
  36. Yang sebenarnya puak puak sondol ni sudah gentar dengan Rosmah dan Najib. Pru 13 ni puak puak sondol akan sondol lubang najis.

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!