PANAS BERAPI! PAS TAU CAKAP BESAR JE, BILA PART NAK MEMBANTU TERUS MEMBISU - WAJIB BACA

Orang Palestin pun tahu PAS ni memang takleh pakai, mereka ni gilakan kuasa sampai agama semua mereka belakangkan. Contoh terbaik apabila Hamas dan Fatah berpeluk-pelukan dengan orang UMNO di PWTC! KLIK SINI

Pastu PAS pandai complain je, yang buat kerja nak menolong orang Islam yang tertindas mana depa ada tolong, nak bukak mulut pun PAS tak berani, takut Anwar yang buat wayang tempohari kat Dewan Rakyat kununnya mengutuk Yahudi akan marah! Pigidah PAS, lu orang memang tarak telor punya orang la.

Afdlin Shauki yang juga ahli UMNO dan pelakon poppular bersama-sama krew dia ke Palestin nak bantu umat Islam, mereka seudah pun selamat sampai dan khabarnya Afdlin nak buat movie kat sana. Group lain pun dah pergi, PAS mana? Sorok dalam kain LIM GUAN ENG?

Semalam KP1M pun dah berlepas ke GAZA, dihantar oleh negarwan terulung negara, Tun Dr Mahathir yang sangat dibenci oleh puak Pakatan kerana dia memang selalu membantu umat Islam seluruh dunia yang dalam kesusahan. Tapi PAS sangat membenci Tun M sebab Anwar tak suka Tun M. PAS memang anjing beb.

So kalau korang nak tahu kisah manusia yang betul-betul nak bantu umat Islam di palestine, KLIK SINI

42 Responses to "PANAS BERAPI! PAS TAU CAKAP BESAR JE, BILA PART NAK MEMBANTU TERUS MEMBISU - WAJIB BACA"

  1. Hanya spesis2 yg gagal dalam hidup, hidup pun sia2 saja yg inginkan kebencian dan rusuhan sesama bngsa dan seagama. Spesis2 ini gagal dalm hidup, mungkin hidup pun hanya kais pagi makan pagi, mungkin kerana spesis2 ini pemalas, bengap, zaman sekolah pemalas lagi bodoh, tetapi berlagak samseng kampong dusun, berhati Yahudi zionist. Kalau bercakap dgn teman2 dan saudara mara dan ahli keluarga, dia saja yg betul, dia saja yg pandai, orang lain semua nya salah. kalau sesama sendiri dan bangsa sendiri, berani nak pukol bantai, sanggup golek2 tengah jalan, anak isteri salah saja siap kena pukol bantai jadi mangsa, tetapi sebenar nya macam idola mereka juga bacul lagi bapok.
    Sudah terang lagi jelas, janji2 Fuckaton haramjadah kepada rakyat adalah janji2 manis, bulan bintang dan cakrawala, janji2 manis kampong buah pala. Sebelum pilihan raya bukan main manis lagi, "if not this is not Anwar" Setelah pilihan raya, kampong tergadai, pendudok dizalimi, sehinggakan ada yg menuang minyak tanah, ingin bunoh diri.
    Ini yg semua rakyat harus sedar. Sudah terang lagi bersuloh, gelagat2, dan perangai2 pemimpin2 Fuckaton haramjadah memang musibat. Adakah spesis2 yg sudah bergelumang dalam kaancah terkutok lagi jijik, iaitu menyondol macam vavi hutan, lobang taik, lobang najis, lobang jubor dgn jantan2, boypren2, setiausha2 peribadi, pembancuh2 kopi, drebar peribadi, tukang2 jahit pakaian, tukang2 urut, isteri YB Jamban, isteri2 orang, Mak Nyah2, pelacur2 dalam dan luar negara di angkat dan dijulang sebagai Anugerah tuhan? Dikatakan Imam Mahadi? Nauzibillah.
    Spesis2 yg macam gini, pejuang keselamatan Israel, agen barua lahanat Yahudi zionist neocons nak dijadikan PM negara? Ranaplah, kena bala, huruhara, kacau bilau dan malapetaka lah negara pada waktu itu. Nauzibillah.

    Kecik2 tak nak mampos, dah tuak menyushakan diri, keluarga, agama, bngsa dan negara.
    Yg sedar, insaf dan bertaubatlah, bermufarakahlah demi nasib anak2 bngsa, agama, bngsa dan negara. Jauhi lah dari bersetongkol dgn Fuckaton haramjadah yg haramjadah.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bab-bab nak bantu sesama Islam ni sorry lah tapi untuk bersama membantu Anwar Limguaneng mereka buat apa saja.tidur atas jalan. hantar unit amal rempuh sekatan polis.kerahkan penyokong turun Bersih 1-2-3.rosakkan harta awam dan kerajaan.demonstrasi sabotaj peniaga dan pemandu taxi di KL.itu semua ahlol PAS cepat sampai.kita tengok d Penang sudahlah yang kuat menjaga Lim Guan Eng ahlol PAS seperti Mat Sabun, Yusof belon.

      Delete
    2. Semua mamak? Tak lama lagi hangpa kena juai la....yg syoknya,bila sembang sebut "orang kita"...hahahahaha Butuh pak hangpa "org kita", hangpa tu mamak hindu bukan melayu!"!!

      Delete
    3. wei pukimak punya anon 12.58 olong bagitau aku apa itu melayu? Adakah kalau kau jawa, banjar, rawa maksudnya kau melayu? Kau fahamkan dulu apa itu melayu, ianya dipanggil rumpun melayu...inilah masalahnya bila anon bebal INDON nak ngaku jadi melayu...baca la perlembagaan dulu ya anaon yang keluar dari perut maka tak bernikah...

      Delete
    4. mentah tak mentah,dok masih ada kuasa boleh la sembang kemas... ala, mcm hosni mubarak masa berkuasa dulu la,sembang memang tak jatuh. tapi la ni awat hosni mubarak tak boleh atuq apa2 pun? :-) dulu macam god father tapi la ni macam cat son...hahaha mahadey nanti mcm tu la,tak sabaqnya majoriti org islam malaysia nak tunggu saat2 mahadey bergari ke mahkamah sebab musnahkan masa depan rakyat islam di malaysia ni...

      Delete
    5. Mamak pelaq!!! ....hahaha mamak kentut busuk...mamak berak bau bangkai...mulut mamak pulak caboi mcm mulut tun tahir dan si kitol... dasar haram jadah, mengketedarah duit org islam...perangai lebih drp kapiaq!!!!

      Delete
  2. DUA BIJI TELOR PAS TERLETAK DI ATAS KEPALA DAN DALAM SURBAN MEREKA!!!

    ReplyDelete
  3. Saya berpendapat bahawasanya Tuan Parpu sudah silap kerana mantan PM kita Yang Amat Berbahagia Tun Dr Mahathir Mohamed sudah pun mengiktiraf parti UMNO BARU sebagai parti syaitan. Orang ramai pun setuju bahawa gelaran ini tepat kerana parti UMNO=APCO+Israel ini sudah pun menggadai agama, bangsa dan negara. Hanya menunggu pelupusan spesis UMNO ini dari tanah air kita yang tercinta.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dah habis ide ke atau kau ni sememang nya bengong tahap gaban. Kalau tak ada idea atau buah fikiran yang bernas jangan lah menyibuk dalam blog orang lain. KAlau komen pun bagi lah yang membina sikit....ohhh sudah tentu "AnonymousDecember 8, 2012 10:42 AM" pemuja anuar beraim

      Delete
    2. Umno menggunakan APCO untuk kepentingan Negara, bukan APCO mempergunakan Umno untuk melingkupkan Negara.

      contoh 1: dadah kalau disalah guna akan memudaratkan diri anda.
      contoh 2: agama kalau disalah guna maka jadilah macam penganut pas.

      setahu akulah umno tak menggadaikan agama, yang menggadaikan agama ialah pas.

      umno berusaha membina masjid.
      pas mengunakan masjid untuk memecahbelahkan orang islam.

      siapakan gerangannya yang tunjuk perasaan dengan nyonya-nyonya untuk merobohkan sekolah agama rakyat?

      PAS memang sial!!

      Delete
    3. Kenapa cakap cerita tok nadok waktu itu Tun M keluar UMNO kerana sebab2 orang tertentu. hari ini Tun M bersama UMNO dan bertenaga membantu parti dan Islam. ah tak ada modal ka??.baik jangan merepek kat sini.

      Delete
    4. Semua mamak? Tak lama lagi hangpa kena juai la....yg syoknya,bila sembang sebut "orang kita"...hahahahaha Butuh pak hangpa "org kita", hangpa tu mamak hindu bukan melayu!"!!

      Delete
    5. Pas bersatu dgn kafir harbi nak menjahanamkan agama dan negara. Mereka wajib di halang daripada berkuasa. Kalau dapat kuasa pun kuasa 3rd class... Mmg takde class...

      Delete
    6. Marah kat mamak ya? Tapi anwar kafir tu keling masuk islam atu dia. Part dia korang puja, Hadi tu pun mamak beb..nik aziz siam..cina korang jilat walau dia tak basuh lepas berak, mamak kamu marah walau dia islam, kalau takde mamak kat malaysia ni, dah lama la melayu bodoh ni jadi hamba, baca la sejarah dan perlembagaan ya hanjeng

      Delete
    7. Anon Dis 8, 10.42 am.
      Tolong fahami perumpamaan yg Tun M cakap.Jgn translate direct english.

      Delete
    8. Mamak pelaq!!! ....hahaha mamak kentut busuk...mamak berak bau bangkai...mulut mamak pulak caboi mcm mulut tun tahir dan si kitol... dasar haram jadah, mengketedarah duit org islam...perangai lebih drp kapiaq!!!!

      Delete
    9. kenapa dunia barat amat mmbenci Tun M dan sering mengatakan Tun M ialah ditaktor semasa era pemerintahan beliau..sdgkan Anwar amat dipuja oleh Barat shunggakan apabila mmbuat lawatan ke England anwar diberi penghormatan utk mmeriksa barisan tentera,karpet merah sdgkan dia msa tu hnya TPM,PM pun xdpt smbutan mcm tu..jawapan nya mudah saja,kerana dalam apa2 sidang dunia Tun M dgn lantang tanpa berselindung brani mengkritik dan mengecam Barat terutama sekali Israel..smpaikan Nik Aziz sndri pernah mmuji Tun M krn lantang mnentang Yahudi semasa majlis prpisahan bkas PM ini di Hotel Grand Riverview di Kelantan...malah dalam ucapan msyuarat OIC pda tahun beliau mngundurkan diri Tun M pernah berkata"thousand jews cannot defeat islam warrior because jews are arrogant people and arrogant people always fail"...berbeza pla dgn Anwar ibrahim dgn knyataanya"I support All the effort to PROTECT state of ISRAEL"..jadi siapakah yg lebih lantnag mnntang yahudi..Tun M tdak pernah brgnjak pndangan beliau walaupn seinci tp anwar pandangan nya sentiasa berubah2 bila melawat negara lain..malah dia sndri tanpa segan silu mnentang dasar Malaysia di mata dunia ketika mnjadi TPM smata2 utk mndapat skongan dan mngatakan keadaan itu akn brubah bila dia jadi PM..

      Delete
  4. PAS memang camtu, tak suka masuk campur hal orang.

    ReplyDelete
  5. Anon 9:27 AM

    Ko menepati ciri2 utk mnjadi penganot pakatan ..cerdik sikit tapi baghal 100%...kalo dah bangang tahap gaban smp perumpamaan pon xtau...kalo aq bg perumpamaan masok kandang kambing mengembek , masok kandang BABI mngoink- oink adakah itu bermakna ko jadi BABI sbb nak masok kandang BABI...:)

    Pastuh xabis2 dgn lagu apco..nampak sgt kebangangang ko sbb apco pon xtau..aq nak pinjam ayat Tongtaik masa dia brdebat dgn UFB sat ...'ko dah UPDATE ke nyataan ANUwar yg trbru".."I support all efforts to protect the security of the state of Israel" SAPA YG DIE HARD SOKONG ISRAEL TUH...

    Aq nasihat kat ko...lbh baik ko katup mulut dari dok hirup air kencing ANUwar, n ajis dan DAPig...muhasabah diri ...drp menjadi penjilat2 syaitan dan berkawan dgn syaitan mcm yg najis kata...

    ReplyDelete
  6. Apakah spesis yg sudah bergelumang dalam kancah terkutok sejak dari zaman bujang cikangrong, sperti pengakuan adik terangkat beliau dari tahun 75/76 lagi, mereka berdua hidup sebagai merpati dua secoli, berasmara dana, dibawah lampu listrik, dalam bilek, diatas katil, bercium ciuman, berpeluk pelukan, aku gosok engkau lipat, aiskrim mengaiskrim, jubor menjubor. Hingga ke hari ini masih tak reti reti nak bertaubat, masih tetap melakukan perbuatan terkutok dan jijik, masih melanggani pelacur2 jalanan, mak nyah, jantan2, boypren2, isteri Yb Jamban dan Cina Doll dalam dan luar negara. Apakah spesis yg macam gini, pejuang keselamatan Israel, agen barua lahanat Yahudi Zionist Neocons ini diangkat dan dijulang sebagai anukera tuhan? Apakah spesis yg terkutok lagi jijik ini dikatakan Imam Mahadi? Nauzibillah. Inilah spesis2 kurap dari Pgayr dan ahlul2 bahalul PAS PIS PUS yg bengap nak mampos, sanggup dikencingkan, sanggup diperbodoh bodohkan oleh pemimpin2 terencat akal Fuckaton haramjadah.
    Yg sedar dan insaf, bermufarakah dgn segera, demi nasib anak2 bngsa, dan demi agama, bngsa dan negara. Rejam lah spesis2 keparat, bngsat dan lahanat ini sperti kanak2 Palestina merejam askar2 Yahudi Zioinist demi agama, bngsa dan negara. Selamatkanlah bumi Tanah Melayu dari agenda jahat, kotor dan jijik Yahudi Zionist bacul, komunis biaDAP yg rasis giler vavi dan PAS pemisah, pengkafiran,permurtadan,kehancuran Islam dan bngsa Melayu ,sanggup jadi talibarut

    ReplyDelete
    Replies
    1. ha sangat2 menyokong kenyataan anda

      Delete
  7. biasalah pas cakap besar kebajikan langsong tak ada. kalau nak menuduh fitnah memhina yang tu dia orang pandailah..kalau kerajaan buat apa semua tak betol macamlah dia oarng bagus sanggat...

    ReplyDelete
    Replies
    1. btl sokong sgt2 apa yg dol mat ckpkn nie.. mmg klu Pas kebajikan mmg tak dek lgsg tp klu bab nak memfitnah mmg depalah no 1!! pastu apa yg org lain buat semuanya tak btl sbb depa ingt depa tu je yg btl sgt!!

      Delete
  8. JANGAN HARAPLAH PAS NAK TOLONG TANYA KABAR PUN JAUH SEKALI..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Semua mamak? Tak lama lagi hangpa kena juai la....yg syoknya,bila sembang sebut "orang kita"...hahahahaha Butuh pak hangpa "org kita", hangpa tu mamak hindu bukan melayu!"!!

      Delete
    2. eh pemfitnah pemalas nie ada kat sini jugak ayat sama copy paste jga..haahahhaha kelakar la wei

      Delete
    3. tulah pasal mambang malam, kesian btllh tgk anon cacat kat atas nie asyk copy paste je keje dia.. agaknya dia dibayar utk copy paste bnda tu kot..

      Delete
    4. mentah tak mentah,dok masih ada kuasa boleh la sembang kemas... ala, mcm hosni mubarak masa berkuasa dulu la,sembang memang tak jatuh. tapi la ni awat hosni mubarak tak boleh atuq apa2 pun? :-) dulu macam god father tapi la ni macam cat son...hahaha mahadey nanti mcm tu la,tak sabaqnya majoriti org islam malaysia nak tunggu saat2 mahadey bergari ke mahkamah sebab musnahkan masa depan rakyat islam di malaysia ni...

      Delete
  9. biasalah tu pakatan semua sama sahaja tahu hanya memfitnah dan bercakap besar tetapi hakikatnya habuk pun tarak....
    yang mereka inginkan hanyalah kuasa

    ReplyDelete
    Replies
    1. bkn sekadar pakatan<PASial tu pun sama je.
      mereka lg teruk,gunakan islam utk kuasa.
      umat islam dalam kesusahan mereka buat bodoh je,PASial bkn nye memperjuangkan agama pun.
      kalau betul dah lama dia hulurkan bantuan,dah lama dia membantu rakyat gaza.
      dasar manusia sial yg lahanat,manusia yahudi yg hipokrit

      Delete
  10. patut Dr M ni lah yg harus ditangkap bawah ISA dulu kerana menjadi dalang utama mengubah demografi negeri Sabah. Sekarang ni org tempatan pun hairan mcm mana PATI2 yg takda dokumen, sekarang ni tiba2 memiliki IC dgn taraf warganegara & menguasai tanah adat. Korang jgn hairan, ada PATI2 ni sekarang dah jadi Inspektor, pensyarah UKM, guru2 kanan, pegawai2 awam. Sat lagi kalu ada yg reply kutuk komen ni, memang sah reply dari PATI2 yg saya sebutkan.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Apa lancau lu cakap ni? Lu tau ka politik Sabah kimak? Dok kat semenanjung dengar anuwar dan pas cakap tiba2 lu dha jadi pakar dan kutuk Tun M pasal Sabah, kalau lu pandai sejarah Sabah ni lu tak akan ckp mcm tu punya. Sebab lu punya info haramkahdaily dan aljuburi news maka lu keluar statement bodoh mcm ni..sian kau kan..bacalah sekarah Tun Datu Mustapha, jangan jadi pemalas bacalah...

      Delete
    2. anon 2:57PM
      lu org semenanjung bodoh kalo tak tau apa2 hal Sabah duduk diam2. Atau lu ni salah sorang PATI yg dpt kerakyatan songsang tu kan. Lu ni mesti salah sorang yg dpt IC direct dpd bekas Speaker DUN Sabah yg skarang pegang jawatan tertinggi dlm kerajaan Sabah.

      Delete
    3. anon 2:57PM,
      kalo stakat sejarah tun mustapa yg mengislamkan ramai penduduk Sabah sekitar 1970an dulu, @ membenarkan kemasukan pelarian perang filipina ke sabah, itu bukan masalah sebenarnya, sebab tindakannya bukanlah menjadikan pelarian2 tersebut sebagai warganegara. Berbeza dgn Tun M, demi kepentingan politik, sanggup menjual kedaulatan Sabah kpd PATI.

      Delete
  11. Apa lagi yang PAS tahu buat selain bercakap besar, menfitnah tak tentu arah, menipu sana sini... Konon perjuangankan hak islam tapi bila umat islam kat malaysia dalam kesusahan seekor ahli taksub pas pun tak nampak... cuba kalau cina yang susah, mesti ahli pas berlumba lumba nak tolong kan.. yelaaa apa saja sanggup dibuat demi undi cina...

    ReplyDelete
  12. United Munafik National Organization=UMNO

    ReplyDelete
    Replies
    1. parti ajaran sesat » PAS
      parti kongkek rakyar » PKR
      PEROMPAK RAKYAT » PR

      Haaaatuiiii

      Delete
  13. betuilaa org bijak pandai sertai pas org bodoh bangang katak sertai umno hahaha jilatla pungkok najib tu wakakakak

    ReplyDelete
  14. mentah tak mentah,dok masih ada kuasa boleh la sembang kemas... ala, mcm hosni mubarak masa berkuasa dulu la,sembang memang tak jatuh. tapi la ni awat hosni mubarak tak boleh atuq apa2 pun? :-) dulu macam god father tapi la ni macam cat son...hahaha mahadey nanti mcm tu la,tak sabaqnya majoriti org islam malaysia nak tunggu saat2 mahadey bergari ke mahkamah sebab musnahkan masa depan rakyat islam di malaysia ni...

    ReplyDelete
  15. Huh! orang pandai masuk PAS! apakejadah kau merepek lah setan. Orang masuk kerna nak masyukk syurgalah mak bapak Nik Najis yg punya lah itu kerna terlalu pandai lah..kahh..kahh.kahh
    Terlalu pandai sampe kena golek2 tengah jalan. Terlalu pandai kerna ikut BERSIH. Terlalu pandai hingga kena sokong AMBIGAY, LBGT, memang pandailah macam .......&()(_*@#$$

    ReplyDelete
  16. ADA PULAK SEKOK YG KATA PAS TAK SUKA CAMPUR HAL ORG. BIAR BETUL BRO. TU YG DOK KECOH MENGATA MEMFITNAH UMNO TU SIAPA
    YG DUK MENUDUH SUAMI KAK JAT TU SIAPA. JANGAN LAH KATA MCM TU. YG JELAS PASS MG PEMALAS. LEBIH BAIK DUDUK RUMAH REKA FITNAH. LAGI BAGUS. LPS TU MINTA USTAZAH2 SEGERA YG TAK BERTAULIAH TABUR. USTAZAH2 NI DULUNYA AHLI NE......A. SEKARANG LAGI DALAM. J......M. TAKUT BEB.

    ReplyDelete
  17. N.ajis adalah penyesat ummah nombor satu.Syaitan ini adalah pengasas Persatuan Ulamak-ulamak Kelantan Ingkar atau singkatannya P.U.K.I.Golongan Bodoh Semulajadi (GBS) ini adalah penyokong kuat C.I.B.A.I,singkatan kepada Chinese Indian Brotherhood Againts Islam.

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!