CILI KASI TARUK!

BERITA PERAK TODAY - KLIK SINI

Video Panas dari Perak Today - Klik Sini

KALAU KORANG NAK EMAIL AKU -Sila email ke 1housepk@gmail.com

Thursday, December 13, 2012

PANAS BERAPI! ANWAR LARI LAGI BILA DEEPAK DEDAH VIDEO BARU?

Aku betul-betl nak tergelak dengan reaksi si Deepak penjual Karpet ni, video yang aku siarkan sebelum ini bersama-sama Papa Gomo dan RBF Online serta rakan-rakan lain membuktikan yang si Deepak ni memang paria kuat pusing punya, Punya la beria dia kata dia tak kenal dan tak masuk campur hal PI Bala the kuparan.

Sekarang dia kata adik PM pulak bayar duit dan terlibat, pastu si karpet PARIA ni kata dia nak buat buku pasal DS Rosmah bunuh Altantiya la, dia nak dedah itu la, nak dedah ni la, macamana nak percaya kat PARIA yang asik dok berpusaing je cakap? Betul la kata orang tua-tua, jumpa Deepak dan ular, he he he

Orang macam ni Pakatan nak pakai untuk menyakinkan rakyat? Kah kah kah

35 comments:

  1. kdang2 aku pelik dgn penyokong pencacai2 ni..DS Najib pernah brsmpah yg dia xde kaitan dgn altantuya,Saiful pernah bersumpah yg dia diliwat oleh Anwar,Datus Eskay prnh bersumpah yg dia knl Anwar,,,tp smpai ke hari ni mreka bertiga ni hdup sihat wal-afiat..sdgkan pengakuan bersumpah yg ditandatngan oleh seorang kafir beriya2 anjing2 PR prcya...malah Anwar sndri smpai ke hari ni tak berani nak bersumpah laknat...takkan lah tu semua pn morang tak nmpak wahai pencacai2 PR...

    ReplyDelete
    Replies
    1. siapa yang benar dan siapa yang penipu...persoalanya telah terjawab so pakatan seperti biasa akan menafikan kebenaran kerana mereka dibayar utk menipu dan memfitnah so cakaplah apa pun dorang mmg sengaja buat2 xpaham

      Delete
    2. cayalah tempoyak basi dgn apa yg kau ckp tu mmg btl seratus peratus. aku sokong habis.

      Delete
    3. Butuh la, Mahadey Mamak kata tongkat pada Melayu hanya sementara saja, pelaq betoi. Yang anak hang dok dapat tongkat dari tahun 1982 sampai 2013/2013 ni apa kejadahnya? La ni sebab nak pertahan bisnes anak2 jantan hang, hang mula dok canang ayat2 lama hang. Lepas PRU13 ni UMNO dah mampuih, rakyat Malaysia yang beragama Islam akan londeh seluaq hang. Hang pi bodek rosmah pulak kata dia baguih padahai sebab Najib dan Rosmah tolong anak2 jantan hang. Hang ingat Malaysia ni utk anak2 jantan hang saja ka? Tobat la Mahadey, lepas ni Sungai Buloh menanti hang!!!

      Delete
    4. Woi bangkai kau apo hal, org cerito lain ko cerito lain....mlm kang buek smbhyg istikaarah mintak petunjuk sape yg lbeh betul antara mahathir ngan Anu war tu.......

      Delete
  2. TAK HABIS2 PENCACAI PAKATAN INI NAK BUAT FITNAH DAN CERITA TIPU LAGILAH TU TENTANG DS NAJIB DAN DS ROSMAH KITA. JANGANLAH KRG PERCAYA CAKAP PARIA DEEPAK CKP MCM ULAR AJE LIDAH BERCABANG2.

    ReplyDelete
  3. anuar telah membuktikan kebodohanya dengan mengambil penipu murahan macam deepak ini untuk menjayakan rancangan murahanya..
    tetapi yelahkan orang cakap sepandai tupai melompat akhirnya jatuh ketanah juga..
    akhirnya kebelitan percakapan deepak telah menjerut anuar dengan dasyatnya..
    kini persoalanya kemanakah akan anuar pergi nak letak mukanya dlm 'kain' siapa hahahaahahah..

    ReplyDelete
    Replies
    1. kejora malam mmg btl 100 peratus apa yg kau katakan itu, nak buat fitnah upah org yg lidahnya berbelit2 mcm deepak paria, mana tak kantoi si anwar sial tu.

      Delete
  4. Anuar akan lari n letak mukanya ddalam kain bib mama.....hehehe.
    Anuar bodoh najib 100 X lebih bodoh drp nuar.

    ReplyDelete
  5. Tinggal yg bodoh2 dlm umno cerdik pandai lama dah keluar.......X percaya ? tanya mahadex...

    ReplyDelete
    Replies
    1. woi anon 6.17 PM sedap mulut aje kau tuduh UMNO ada org2 bodoh aje dlm partinya kau tahu ke, pandainya kau nak main cakap aje kan. periksa dulu sebelum main cakap ikut mulut kau aje.

      Delete
    2. betul.....tu pasal laa Nuar peninnn yang tinggal bini,anak pompuan, azmin dan anons 6;17...yang lain cabut dah

      Delete
  6. Mala'un luar negara memang nak Negara Kita Malaysia yg makmur ni hancur.

    Lazimnya upah yg disalurkan bukan free tapi muncung senjata dok ekori penerimanya.
    Upah diberi pada A mulai dgn fitnah SATU.
    A pula beri upah pada B create fitnah DUA,tu pun muncung ngekor juga.
    Manakala B pula beri upah pada C,D,E dan lagi dan lagi untuk create story fitnah lagi dan lagi dan lagi, muncung tu terus ngekor juga.

    Tiap detik dan saat, muncung tu sentiasa buat reminder "Mana Mau Lari haaa?".

    Jadinya, tak dapat tidak, penerima2 upah ni akan sentiasa kreate story fitnah baru atau pun repeat fitnah2 yg lalu.

    Sebab tu dorang takut bersumpah lahanat.

    Nampak kan semua tuuu.

    ReplyDelete
  7. yang bodoh2 jer yg sokong pas pis pus pigayar dog and pig....

    ReplyDelete
  8. blogger dan askar kerbau umno/bn sdg berbincang sambil mkn rumput rupanya

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dah x modal, spin lain pulak. Sah mentaliti tadika.

      Delete
    2. yg askar kerbau adalah pakatan harami ko tu yg berbicang sambil mkn rumput dan para blogger2 pakatan harami yg dah mmg ketandusan modal,asyik spin cerita sama jer....dan utk pegetahuan ko saper x kenal anwar yg ko duk jilat tu sanggup buat apa sajer demio memenuhi politik songsang nyer,kaki putar belit.....skrng nie bayar pulak anjing kurap utk tabur fitnah terhadap najib dan rosmah....mcm mana bodoh nyer anwar mcm tu jugak la bodoh nyer penjilat2 batang bengkok anwar seperti ko nie...

      Delete
  9. ramai kaki tadah bontot dalam blog ni...Raja Bontot tu penipu...abis cite..dia kayabx ada puak taik ni pertikaikan..sialan laknat kau org...

    ReplyDelete
  10. dalam islam ini hindu sepakk bolih jadi saksi ka!!!

    ReplyDelete
  11. ini hindu dee seepak surupa itu kitul dalam sejarah melaka ayoo yoo tambi anwar harus bertaubat? nasihat bang kurpal SINGs putar alam heee

    ReplyDelete
  12. "Thats sure lah dia" Sudah jelas terpampang memang lelaki dalam videoporn adalah Hero Tamil pare pundek, peliwat terkutok, agen barua lahanat Yahudi zionist Neocons, BABI, Al jubori, anak buloh betong yg kena suntikan HIV, kena racun arsenik, diburu pembunoh upahan, kote bengkok, keparat, bngsat dan lahanat, bacul, pejuang kesealamatan Israel. Satu dunia manusia bole menilaikan, di confirm 99% oleh 3 pakar video luarnegara. Hanya Kak Wan Jijik, Si Ikan sepat kering dan Nurul Mulut bau najis dan pencacai2 najis vavi dan penjilat2 juboq belendir yg dok menggila cuba mennegakkan kote bengkok Hero Tamil bacul, yg di sanjung sebagai anugerah dan di katakan Imam Mahadi.
    Semoga mereka2 yg menyokong dan bersetongkol dgn Hero Tamil bacul, peliwat terkutok, pejuang keselamatan israel dan barua agen Yahudi zionist Neocons ini mendapat saham dan ganjaran sama selagi beliau menjadi keparat, bngsat, lahanat dan selagi menlakukan benda2 terkutok lagi jijikk. Dan semoga Allah bayar cash di dunia dan di akhirat kepada spesis2 haramjadah ini.

    ReplyDelete
    Replies
    1. sekarang masa sesiapa yg kena fitnah, buatlah saman dimahkamah, kasi tibai pefitnah biar mampos dari menyusahkan orang lain, saman sampai papa kedana dan berak air.

      Delete
  13. Anwar dh tua die x larat nk memimpin dah...and makin lame makin bebal die jadi...udah2 la anwar...bwk bertaubat sblom trlmbt...kami org UMNO mendoakan supaya pintu hati ko trbukak menerima hidayat dan berhenti dari menganaiya kan org lain

    ReplyDelete
  14. dah kantoi nak cakap ape lagi? udah2 la tuh balik rumh x yh nk ssh kan org lain lgi dah....nie nk timbulkan isu bodoh psl bnd nie yg dh lame lapuk...poodah!!

    ReplyDelete
  15. ahahha kalau la hangpa persan mane anwar keblkangan nie ar? tiba2 hlg mcm tuh je kan? x rase mcm pelik bin ajaib je? asl ade isu timbulkan name die...truz lenyap...mmg sah la...xreti nk jd con artist tol la mamat tuh fail!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. nuar tu tak competent langsong. udah 3 bulan memangku PM. ..tapi tak bole sustain...

      ada hati pulak sekarang nak jadi pm...laga sana laga sini...

      sudah la nuar....lu ni kira dah menopos la...lu tak pandai jaga Bontot sendiri....

      Delete
  16. Butuh la, Mahadey Mamak kata tongkat pada Melayu hanya sementara saja, pelaq betoi. Yang anak hang dok dapat tongkat dari tahun 1982 sampai 2013/2013 ni apa kejadahnya? La ni sebab nak pertahan bisnes anak2 jantan hang, hang mula dok canang ayat2 lama hang. Lepas PRU13 ni UMNO dah mampuih, rakyat Malaysia yang beragama Islam akan londeh seluaq hang. Hang pi bodek rosmah pulak kata dia baguih padahai sebab Najib dan Rosmah tolong anak2 jantan hang. Hang ingat Malaysia ni utk anak2 jantan hang saja ka? Tobat la Mahadey, lepas ni Sungai Buloh menanti hang!!!

    ReplyDelete
  17. woi sial punya anon yg mak bapak x nikah,hang blame Tun M atas dasar apa.
    hang ada bukti ka,sekadar nk melalak tanpa bukti x payah la.
    anjing lagi hebat melalak dari ko,ni la jadinye bila hang sokong tongkat bengkok.
    main tuduh aja tanpa bukti,kalau ada bg la sial.
    dasar manusia sial yg lahanat,manusia yahudi yg hipokrit

    ReplyDelete
    Replies
    1. mak pak dia x nikah....la ini kes Anak Haram nih...

      Delete
  18. kasi pressure cukup cukup kat keling karpet tu.. lepas tu suruh dia main tali kambing..bagi todi sekole cakap kat dia.. kalau susah nak idup byk utang gantung jer diri..selamattt

    ReplyDelete
    Replies
    1. tak perlu pressure apa-apa pon..indu depak tu dia sendiri tenggelam. tak chaya tengok la nnt...

      Delete
  19. Satu tuduhan yg amat sirius tapi yg menghairankan sama saperti yg lepas2.....kenapa DS Rosmah dan DS Najib tak berminat nak bersihkan nama mereka.Bukankah kita ada undang2 utk menghukum pemfitnah tapi kenapa tiada tindakan sedemikian diambil.Kalau setakat nak kata semua itu FITNAH adakah rakyat jelata bolih menerima bagitu saja.Kenapa tak repot kpd PDRM supaya siasatan dijalankan utk mengetahui kebenaran melalui proses undang2 dan sekali gus membersihkan nama mereka.

    ReplyDelete
  20. Dah dah jangan gaduh semua..











    Skrg motif dah jelas. Anwar janji nak bail ot deepak dari bankrap once PR amik alih putrajaya.


    Tak payah pening kepala. Tutup cerita dah.

    ReplyDelete
  21. Bomoh Siam kata hantu Atantuya sudah minta pertolongan hantu Genghis Khan membawa sepasukan tentera hantu datang menggangu pembunuh dan kumpulannya ! Tunggu lagi banyak hal terjadi ! Heheheeee

    ReplyDelete
  22. Org yg bodoh n baghal smue da tingglkn umno contoh anwar hehe

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!

Sama Rata, Sama Rasa, Depan BELAKANG Sama Saja!!

Sama Rata, Sama Rasa, Depan BELAKANG Sama Saja!!