PANAS BERAPI! ANAK IKAN ANWAR, KISAH GAY SONGSANG YANG TERLAMPAU!

Aku baca blog Mazidul beberapa hari lepas, ada satu isu yang menarik perhatian aku, ini isu seorang GAY mengaku yang dia penah banyak kali ditujahi oleh anggita beruniform. Kalau mengikut tulisan Mazidul ni, katanya askar, kalau nak tahu lebih lanjut. KLIK SINI

Aku cakap kang ada yang marah pulak kang, tapi inilah hakikatnya, disebabkan pengaruh Anwra yang kuat main belakang ni, ramai gay dah tanpa segan silu boleh ngaku yang mereka suka ditujahi lelaki dari belakang, boleh cerita dengan bangga pulak tu! Nau'zubillah.

Kepada pihak yang berkenaan, ambillah tindakan, janagn dibiar budaya GAY menular dalam pasukan keselamatan. Kelak dilaknat tuhan. Main belakang atau liwat ni sanga tla hina perbuatannya...Yang sedihnya, yang negaku suka ditujah tu adalah anak melayu...Astagfirullah....

8 Responses to "PANAS BERAPI! ANAK IKAN ANWAR, KISAH GAY SONGSANG YANG TERLAMPAU!"

  1. Look out for picturesque "BUTTOCKS GALORE FOR THE INITIATED" in SAVE's blogpost soon!

    ReplyDelete
  2. pergh... makin dasat la diorang nie... bagi aq la, klu kita nak bendung perkara nie kena start dari pemimpin dia dulu sebab pemimpin la yg menjadi tauladan dan ikutan.... klu pemimpin pun suka bontot gak, macam mana?????

    ReplyDelete
  3. Konflik identiti kat anwar ibrahim..dia pelakon terbaik sekejap sakit arsenik sekejap sakit pinggang sekejap belasah jantan..sekejap belasah perempuan..depan belakang

    ReplyDelete
  4. Slogan PR

    1KEHANCURAN, FITNAH DIDAHULUKAN, LGBT PLURALISME LIBERALISME DIUTAMAKAN

    ReplyDelete
  5. inilah yang akan berterusan kalau anuar juburi tu tak dijatuhkan...
    merosakkan anak-anak muda sekarang..
    tauladan dan moral yang sangat buruk..

    ReplyDelete
  6. sial betul,bangge je dia mengaku.
    ni la jadinye bile terikut pengaruh anuwar si peliwat tu,rosak akhlak ank2 muda kat malaysia.
    bawak membawak pengaruh meliwat,ank membawa pengaruh murtad.
    dasar manusia sial yg lahanat,manusia yahudi yg hipokrit

    ReplyDelete
  7. dei parpukari tinduputhu sootha sori..

    soothu panas ka..

    MCA sekutu UMNO dalam BN amat marah bila pasangan gay kena cekup kat Kota Bharu, Kelantan. Memang gay dan BN tak boleh dipisahkan...muahhahahhahahaha

    ReplyDelete
  8. Ini semua akibat terpengaruh dan akibat budaya gang di bawa okeh anwar aljuburi kepada generasi batu mcm ni ke nak jadi PM ?? Puiii !! Rosak anak bangsa akibat anwar ibrahim

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!