KUNYIT HANGIT! KERANA TAK RAMAI ORANG ANWAR TAK SEMBAHYANG MAGHRIB DI MASJID?


Orang Islam sebut dalam solat hidup ku mati ku hanya pada mu tuhan.

Entahlah ,,, adakah dalam sembahyang, Anwar baca doa "hidup dan mati ku hanya pada politik dan mahu jadi Perdana Menteri"?

Anwar sepatutnya berhenti sebentar di sebuah Masjid Naka di Padang Terap Kedah untuk sembahyang maghrib. Harap-harapnya ramailah orang dan bolehlah dia berceramah sekejap.

Orang dia yang datang rikki kata tak ramai dan banyak seperti dalam gambar atas ni ajer. Terus dia sanggup tak datang untuk sembahyang maghrib.

Entahlah mana dia sembahyang?

Hai nak sembahyang maghrib pun perlu dipolitikkan????

Sumber: The Unspinners

7 Responses to "KUNYIT HANGIT! KERANA TAK RAMAI ORANG ANWAR TAK SEMBAHYANG MAGHRIB DI MASJID?"

  1. Orang tak ramai, jadi tak ramai la dia boleh hasut dan kencing jemaah kat situ....

    ReplyDelete
  2. ada ke patut..
    patutnya bila tak ramai perlulah diramaikan..
    ini tidak memilih pulak...
    kenapa nak beragama pun nak berpolitik gak ke..
    ikhlas ke pg masjid ke tu pun drama gak

    ReplyDelete
  3. ala si peliwat sial ni,bkn dia solat kerana Allah un.
    dia solat kerna nk menunjuk2 je,sbb tu bile org x ramai kat masjid dia x solat.
    lg pun bile org x ramai,camne dia nk kencing kat org2 tu dhn penipuan dia.
    dasar manusia sial yg lahanat,manusia yahudi yg hipokrit

    ReplyDelete
  4. orang kampong dah tau dah anwar kaki kencing sebelum anwar datang orang kampong jabut dulu...

    ReplyDelete
  5. Klau nk kencing pun kat tandas lah, jgn kencing dlm.masjid

    ReplyDelete
  6. ada juga manusia mcm ni

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!