KUNYIT HANGIT! ANWAR PENIPU BILA PANIK SELALU BUAT SILAP!

Selepas kita mendedahkan story pasal Deepak dan Anwar, nampaknya memang ANwar sudah gelabah lebih, belum apa-apa lagi dia dah menafikan hari pertama semasa baru keluar cerita saja, semalam diberi video sebagai bukti. ANWAR PANIK! 

Biasa la Anwar kan? Saiful baru buat laporan polis dia sudah lari masuk itu kedutaan Turki kata dia ada orang nak bunuh dia. Ada gak sesetengah manusia kurang akal percaya kat dia. Masa Eskay dedah video China Doll lagi sekali Anwar kata tak kenal, keluar video dan gambar Anwar bersama dia pun masih ada bebal dok percaya kat PENJENAYAH TERBESAR negara ini. 

Jangan la buat-BUAT BUTA SAJA, dah tau si juburi tu harami paling besar punya maka jangan la dok backup dia lagi, esok turun bala semua kena. La ni pun dah teruk bala dok turun pasal leBai PAS sialan sesat yang menyesatkan. Anyway, mari kita baca artikel menarik di blog RBF Online, KLIK SINI

19 Responses to "KUNYIT HANGIT! ANWAR PENIPU BILA PANIK SELALU BUAT SILAP!"

  1. Tu semua besi. Mana boley jadi bukti.(Org yg tak buta mata, tapi buta hati yang cakap)...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aku rasa hangpa ni dah tak lama, dok ralit bergaduh ja tak lama lagi Mirzan boleh pulak projek 13 ribu juta kat mana-mana...lega la Mahadey, buat bagi rakyat ralit, lepas tu faraid projek kat anak beranak dia...pelaq betoi...at last ahli umno bukan kroni dan melayu juga yang merempat!!!

      Delete
  2. kau bagi bukti yg benar pun kitorang tetap sokong PR tau. Semua pendedahan yg ko buat ni, walau mungkin ada yg benar, hanya sia2 saja mcm mencurah air d daun keladi. Kami semua tetap menolak umngok & menyokong PR sampai bila2.

    ReplyDelete
    Replies
    1. hanya pencacai-pencacai mcm ko jer yg sokong pakatan harami...ialah sbb pencacai2 mcm ko nie mana boleh terima hakikat kebenaran, kena kat batang hidung sendiri baru la mengelabah.....pencacai mcm ko nie mmg sudah buta hati....tu pasal la smua benda yg anwar ckp pencacai mcm ko nie pecaya....anwar adalah bapak segala pembohongan...

      Delete
    2. kalau bukti yang benar pun kau tak nak terima... apo agama kau ni.... sah sesat.. baik taubat cepat...

      Delete
    3. perh brader,perangai anon ni macam celaka haramjadah.....hanya orang yg pernah diliwat oleh anuwar saje yg akn cakap macam ni,sebab air mani anuwar dah merosakkan otak mereka.....walaupun anuwar liwat depan belakang anak dan bini mereka,anuwar buat apa pu mereka tetap akan sokong anuwar sebab otak mereka dah rosak.....ni la manusia yg celaka haramjadah namanye

      Delete
    4. Aku rasa hangpa ni dah tak lama, dok ralit bergaduh ja tak lama lagi Mirzan boleh pulak projek 13 ribu juta kat mana-mana...lega la Mahadey, buat bagi rakyat ralit, lepas tu faraid projek kat anak beranak dia...pelaq betoi...at last ahli umno bukan kroni dan melayu juga yang merempat!!!

      Delete
    5. melayu merempat salah melayu tu sendiri yang malas, suka nak subsidi, rendah diri, ashek nak free macham tok dia punya, amat bebal, tiada istiqamah, dan suka makan belachan (yang busok dan hampas tu), suka maki hamon orang lain, suka suka suruh allah jadi khadam bagi binasa orang yang dibenchi!

      Aku tak ambil pusing pasal umno. aku berniaga sendiri Chine style tadak takut punya, rodong sana sini, yaqin slalu, tawakkal, iklas, hmm...dah pegang 4-5 juta.

      aku tak minta umno tolong pon. not even a cent. Tau pasal apa? Kerana aku melayu dinamik, progressive, ada jati diri.aku minta allah tolong..dan allah tolong aku.

      So chermin diri dulu la pokimak sial anjing nuar juburi dan kafir harbi! Menyalak menyalah kan umno sedangkan sebab sebenar kegagalan adalah insan melayu sendiri!

      Delete
  3. Mamak keturun hamba abdi apa kamu mahu ha...dsai ada main buntut bini kamu ke atau pun mak kamu,betul orang melayu yang asli cakap kalau jumpa keturunan mamak pecahkan je kepala dia sebab dia lebih sundal daripada sundalan

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sah-sah lah kau ni bukan Islam.kalau Islam pemikiran kau tak macam ni..kalu kapir depan belakang sama je...

      Delete
    2. aku rasa ko yg sundal pencacai mcm ko nie aku rasa sanggup bg bini ko dan mak ko kat anwar al juburi bukan nyer parpukari ntah2 ko pon sama serah buntut kat al juburi..biasa la pencacai mcm ko nie memang suka jilat kotel anwar yg bengkok tu.....inilah dia pencacai anwar al juburi yg tidak boleh terima hakikat yg anwar tu pembohong besar kat malaysia sanggup buat apa sajer demi memenuhi kehedak diri nyer dan politik songsang nyer...katakan tidak pada pakatan harami....

      Delete
    3. Dia main pungkok Saiful okay??

      Delete
  4. UMNO Bangang nak tegur Dato Chua Soi Lek pun tak berani, konon nak perjuangkan agama, bangsa dan negara. Memang betul Tun M kata UMNO Baru itu parti setan!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Apa nak ditegur CSL, dia kata tak sokong HUDUD ciptaan PAS betul lah tu. maknanya dia sokong HUDUD Allah.

      Delete
  5. UMNO bangang dah nak mampus tak lama lagi.

    ReplyDelete
    Replies
    1. anon sial,ko ni manusia yg hidup dekat mane.
      yg nk mampos tu pakatan sial,si peliwat kesayangan ko tu bakal terkubur pada PRU ni.
      x payah la ko nk melalak kata UMNO nk mampos,hanya anjing sial yg macam ko je yg cakap macam tu.
      cuba memutar belitkan fakta sebenar,semua org tau yg akatan dah nyawa2 ikan.
      dasar manusia sial yg lahanat,manusia yahudi yg hipokrit

      Delete
    2. Butuh Pak Hang la House PK, Blogger yang belajar setakat SRP macam hang pun dibayaq mahal, padahal kerja hang buat tu, budak bodo kat tadika pun leh buat... Ni lawyer la woiii....lawyer dibayaq mahai biasa la....awat hang tak tanya, Datuk Hafarizam lawyer umno yg dibayaq mahai tu apa jasa dia kat umno? haram dia tak penah tolong umno pun, aku rasa jasa ketua cawangan umno lagi banyak dari dia tapi hidup merempat sepanjang zaman....

      Delete
    3. Aku rasa hangpa ni dah tak lama, dok ralit bergaduh ja tak lama lagi Mirzan boleh pulak projek 13 ribu juta kat mana-mana...lega la Mahadey, buat bagi rakyat ralit, lepas tu faraid projek kat anak beranak dia...pelaq betoi...at last ahli umno bukan kroni dan melayu juga yang merempat!!!

      Delete
  6. Kita tengok apa kata pecacai pr lepas pru13 nanti. Jangan masa tubaru menyesal. Faktanya anuwar & pkr dah hancur. Cina dap mahukan sokongan melayu yg taksub untuk menang. Marila melayu dan cina mca/ gerakan dan india kita bersatu dan kembalikan kemakmuran negara kita . Nyahkan anuwar dan kuncu2 nya.

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!