KARPAL HINA HADI SEHINA-HINANYA

Apa ni Pas? AsyIk kena sound je ngan Karpal Singh ni apahal? Apa pendapat pencacai PAS pasal isu ni?

123 Responses to "KARPAL HINA HADI SEHINA-HINANYA"

  1. Hadi kena sound dengan karpal biasa la.... Karpal pun kena maki tiap2 hari dengan bloggers, Osama Laden dulu pun beratus kali kena sound dgn U.S, UMNO pun ugut dengan Chua Soi Lek, King of Porno, Nabi SAW,Kekasih Allah pun kena perlekeh dengan Mahadey banyak kali... Politik biasa la...

    ReplyDelete
    Replies
    1. apabila kena kat hidung penyet ko maka pandai pulak ko cakap ' biasa la biasa la ' ya....pahtu cubalah buat ayat konar2 tutup kemaluan besar ko tu......khahptuih binatang babi kepala anjing pas KAFIR

      Delete
    2. 'Biasa la' pencacai haprak hamPAS... mau kasi sedap hati je. Karpal tu kan ke TUAN, manakala PAS tu pulak ANJING SETIA bagi Karpal, kene dengar je la ape TUAN ANJING tu katakan pada ANJING SETIA nya... Good dog PAS...

      Delete
    3. yang perlekeh NABI S.A.W t nik najis lah tolol.. ko ni bodoh belajar agama tp berzina punya org...nik najis tu hina kekasih ALLAH di dpn org yg jahil.pas bodoh n kuat menipu... bajet nak bina lebuhraya bilion mintak duit rakyat... maintainannce pon da tentu mintak duit rakyat... aku tau diorang takkan mampu nak bina lebuhraya... n sekarang struggle mintak royalti bajet bleh buat highway... sedangkan kat malaysia ni takde 1 pon negeri pengeluar minyak yg dapat royalti... harap baca lah perjanjian petronas dulu...ni lah org takde plan ... igt bukak kedai runcit dalam umah ke jual abc n jajan... bodoh n bangsat...

      Delete
    4. Sdra Parpukari,
      saya dah hampir setahun tak balik kampung saya di Air Itam, Pulau Pinang. bertolak dari KL dekat pukul 5 ptg maka saya sampai pun dah dekat pukul 11 mlm mcm tu.

      esok paginya, saya terjaga lewat hampir pukul 7 lebih dan bertanya kpd anak saya kenapa tak dengar bunyi azan? dia kata dah lama dah azan dipelankan tak macam dulu. Allahu Akbar! tersirap darah saya mendengarnya. kalau dulu, suara azan bersahut2 dari satu mesjid ke satu mesjid kedengaran. apa nak jadi dengan negeri ini. begitu ketara sekali perubahan mendadak mcm ini dgn pemerintahan mrk. ini baru negeri, esok2 klu mrk dpt menawan Putrajaya, mcm mana la pulak jadinya.

      memang sah PAS hanya jadi keldai kat Pulau Pinang ini. mereka cuma nak menang pilihanraya tanpa memperdulikan islam dah tak mcm dulu sewaktu pimpinan Ustaz Yusof Rawa atau Ustaz Fadhil Noor. maka sudah menjadi satu kewajipan bagi kita utk menghalang mrk ini dari terus menerus ingin menjadi pemerintah negeri ini.

      Wassalam,
      - Hantu Siber -

      Delete
    5. nko tak sedor dan terlepas subuh nak salahkan azan pelan pulok.......awat ngong sangat hampa ni! gamaknya hari hari dlm kepala hotak hampa nak cari salah org ja no! Masa perhimpunan ameno, azan sampai gegak telinga pun ramai yg tak sembahyang tak pa pulak! Hangm ni sebiji macam madey......dia pi usa dia tak sembayang pasai tak dak mesjid......kah kah kah.......apa pun selamat masuk islam bro!

      Delete
    6. kah kah kah......azan kuat sampai jatuh katil......mesjid takpi juga!!! Alasan alasan alasan baguih punya bro!

      Delete
    7. sah pulau pinang milik melayu kalau azan kuat!

      Delete
    8. Penang negeri kurang berkat. Kurang laungan Azan. Penghinaan kpd umat Islam. Org Islam yg menyokong memang celako ibarat kata najis. Perngkhianat agama, bangsa dan negara...

      Delete
    9. anon 1:19am, anon 1:24am dan anon 1:31am,
      baguslah klu ada pemikiran mcm tu. setiap hari Islam diperlekehkan tapi masih mahu menegakkan daulah dinasti Lim. kuat sgh niat hampa nk pi Putrajaya kan? teruskanlah, hanya Allah dan masa yang akan menentukan. tetapi ingat, melayu Islam tak akan lupa.

      Wassalam,
      - Hantu Siber -

      Delete
    10. Bangang pnya pencacai babi pas ngan pkr,hgpa ada kat surau aka masjid kat pwtc tuh,ramainya yg sembahyang jamak dan time masuk waktu pon ramai yg brjemaah,sudah2lah fitnah hgpa woi,Penang dh nk tenggelam hgpa dok ampu lg teloq Dap tuh,barua la hgpa selamanya

      Delete
  2. Parti tulang belakang PR pun selalu kene sound dengan parti pencacai.... eh, betul ke ape aku cakap ni...???? La, terbalik la.... hamPAS parti paling haprak PR rupenyer... memang patut la kene sound (nama lain- BULI) dengan taiko jek....Hehe...

    ReplyDelete
  3. TELOR PENCACAI PAS & BIJI PENCACAI semua dah KECUT...lalalalala....

    ReplyDelete
    Replies
    1. kita dengar satu ceramah puak2 PAS mengatakan yang LGE merpakasakan Islam dengan peruntukan kepada Mesjid2 di P/pinang sebanyak 50 juta, tetapi LGE memberi peruntukan kepada Tokong2 di P/Pinang sebanyak 130 juta dan dimesjid2 dah tidak boleh Azan seperti dulu pun puak2 ni tak berani nak tegur dia siap msok campur urusan petabiran di Negari Kelantan dia orang pun dah tak berani nak buka mulut, mereka2 ni selalu cakap ak perjuangan ISLAM tapi cakap dah tak serupa bikin, tidak seperti zaman Ustat Fadil Noor an Yusof Rawa dulu, cuma satu hajat puak2 ni nak pergi ke Putra Jaya aja.

      Delete
  4. PASial ni mmg betul2 punya anjing,anjing DAP dan pakatan.
    macam2 dah kene dgn pakatan dan DAP tp still jilat jubur mereka sbb nk tawan putrajaya yg hanya mimpi sahaja,berkali2 kene sound dgn kapal ni bley je PASial diam.
    macam ni korang kata PASial memperjuangkan agama,macam ni korang kata PASial mempertahankan agama.
    kalau asik kene balun dan jd baruah camne nk memperjuangkan dan mempertahankn islam,pi gantung diri kat rumput la hadi bawang.
    dasar manusia sial yg lahanat,manusia yahudi yg hipokrit

    ReplyDelete
  5. Org yg mghina sunah nabi n mnprsenda islam bagaimana pulak pndapat encik parpu??

    ReplyDelete
    Replies
    1. YG HADI DAN NAJIS NYANYUK BUAT TU DAH LEBIH DRP MEMPERSENDA ISLAM LAH WEIIIIIIIIII TERMASUK KAU SENDIRI KRN TIDAK MENGOTAKAN APA YG DIJANJIKAN WPUN DAH ADA KUASA BERMULA DGN NEGERI2 YG PUAK KAU DAH MENANG, TAPI APA ISLAM YG KAU DAH BUAT BONGOK???

      Delete
    2. Sape yang menghina sunnah nabi??? Orang tua yang berkata Nabi Muhammad tu hanya macam mamat-mamat kampung kat Arab tu ke???

      Delete
    3. bodoh n jahil... aku rasa ko lah manusia yg menganggap pegang babi tu haram... nik ajis ulama akhiz zaman ko tu yg hina nabi.... nabi S.A.W sebelum kenabian lg da di pelihara bukan mcm mamat biasa kat kg... da dilindung awan dari panas matahari....

      Delete
    4. Puak2 menatang ni klu tok guru depa kt babi halal sure depa pakat terkam mentekedarah sampai licin walaupun umat islam lain x makan sbb haram.kot mana pun depa sj jgk yg betoi.mampoih jgk menatang ni.

      Delete
    5. Babi punya pengikut pas, ada Ka nabi ajar atau suruh putuskan tali persaudaraan sesama islam. Apakah perbuatan lahanat macam Nik aziz itu mengikut sunnah Nabi Saw.

      Delete
    6. setahu saya tak de pun ulama sebelah mana pun kata babi halal. Hanya babi yg kata babi tu halal! ha ha ha ! babi tu ada kat lumut marin!

      Delete
  6. Hadi... Oh Hadi... Kesian ko solat mengadap TUHAN siang malam, TAPI masih ko takut mamat berkerusi roda tu LAGI ke..? Kena jual lg la nampaknye..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nak undi Cina punye pasal... kene la sujud sembah kat pemimpin DAPig jugak. Kalau idak, tak merasa la nak jadi Menteri era peliwat jadi PM syok sendiri. Jadi MB kene tolak dengan rakyat dah dua kali, silap2 pemilihan hamPAS akan datang orang tua ni kene rejek buat selama-lamanya kot. Presiden paling bacul pernah ada dalam sejarah kepemimpinan hamPAS selama 61 tahun wujud kat Malaysia ni....

      Delete
    2. Tu kira Karpal sound dari kerusi roda. Kalaulah OKU tu dapat bangun dan berlari, aku imagine Hadi terkencing dan tercirit dibuatnya...Low class betul PAS ni bagi Karpal OKU tu.

      Delete
    3. najis kena sound ngan deepak terus cup telor..........

      Delete
    4. Barua pakatan dh terkena taik Dap kat muka mulalah nk meghoyan,lahanatlah barua pakatan

      Delete
  7. tak per lah. Asalkan PRU13 ni bukan melayu purba & mamak najis mughallazah yg perintah Msia. Skrg ni, habis bangunan2 Putrajaya beserta dgn isi2nya sekali dah terpalit najis mamak. Kalo PR memerintah, adalah WAJIB supaya disamak bangunan2 Putrajaya tu beserta dgn isi sekalian alamnya.

    ReplyDelete
    Replies
    1. ko ni dah byk sgt hisap kentut nik aziz kot, sampai jadi bodoh tahap babi kurap. pi samak muka babi ko tu dgn kencing karpal singh

      Delete
    2. Kau sanggup ke nak samak sbb klu pr menang pun yg akan duduk kat putrajaya tu ialah semuanya babi babi belaka. Tujuh keturunan pun x habis klu kau nak samak semuanya.kak kah kah....bangang

      Delete
    3. PERGGGH. PALING KESIAN DGN MAMAT NI. APA KAU FIKIR DAPP LAGI ISLAM DARI UMNO. MMG SAH. KAU NI JAHIL AGAMA. PERGILAH BELAJAR DGN ULAMAK ISLAM BETUL BUKAN ULARMAK ISLE. MASUK NERAKA ALAMATNYA.

      Delete
  8. Woit...pukimak umngok haramjadah setan naknatullah...
    Mahadey n najib terang2 mnprsndakan islam kamu x nmpak buta pekak bisukah kamu.
    Woit..umngok lain kali blajar ugama n hukum2 islam dgn para alim ulamak..tapi kamu semua brguru dgn syeikh chua so lek.......bodoh!!!.

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahaha..pencacai PR dah panas..setakat panas melalak xde fakta..xde gunanya..

      Delete
    2. calon bakal PM Fuckatan, kaki main lubang bontot jantan..islam apa yg ko perjuangkan tu..islam dr org2 PAS jer yg terima...mmg sah kena laknat Tuhan hari2.

      Delete
    3. Ahlamak. .!!!!??? .Ustaz kelabu naik hantu. . .Mukadimah je dah mencarut. . .Lepas tu kata ikut sunah nabi? . Ni sapa yg betul. . Tukang ajar ke kurang ajar.

      Delete
    4. Hoi Anonymous 3.44 Ulama'2 PAS tak dihormati pun oleh kalian.

      Siput

      Delete
    5. Kesian berok sekor ni.aku ingat ustaz mn br nak start bg tazkirah agama.nak ajar psl agama tp akhlak busuk.ni lah hasil tarbiah pas pis pus. Kesian......

      Delete
    6. Yang menghina nabi Muhammad tu Nik Najis!! Dia yang cakap nabi pun mencarut!!!

      Delete
    7. Wahabi wahabi pecacai PR ni esok esok bila guan eng suruh jual bini dia pun mereka jual pasal penang ka pusat maksiat sadar sadar la melayu penang lawan cket kafir kafir harbi tu telunjuk lurus kelingking berkait sian kat anak mami yang comel comel tu nanti kena lanyak ngan cina india sing apa pon tak boleh

      Delete
  9. Juak2 umngok brlajar n brguru dgn us. Chua soo lek kitab 52 jadi pedoman n ikutan..
    ...ABU...

    ReplyDelete
    Replies
    1. cai2 PR berguru dgn org yg main bontot jantan dan ajaran tok guru tua yg dah sesat , berkawan lak dgn komunis..kitab suci "Najis jingga"

      Delete
    2. jawapan tak relevan nextb

      Delete
  10. Kpd puak2 umno yg masih ada sebesar zarah iman keluarlah kamu dari tong najis ummo.cukup dan sampailah masanya utk kamu brhenti bergelumang dgn najis.ayuh dan bersehkan badan kamu jalan utk kembali kepangkal jalan serta menbina hidup baru terbuka luas utk kamu....

    ReplyDelete
    Replies
    1. kpd cai2 PR yg mmg tak beriman dan sesat, samakkan muka2 babi ko org dgn najis Anuwar berahi..ayoh amalkan main lubang bontot jantan

      Delete
    2. Jangan sebut najis banyak2....

      Delete
    3. Anon 4:24. Kejayaan dan rahmat Allah hanya datang pada parti yang ikhlas memperjuangkan islam, umat islam dan negara. Laknat dan penghinaan Allah hanya untuk parti yg melacurkan islam demi politik mcm pas. Sedar sebelum terlambat. Mengata orang lain terpalit taik, padahal diri bergelumang najis... Sedar la sahabat....

      Delete
    4. Ala.puak puak PR yang bernajis ketuanya kan suka kat lubang najis seba tu nak halalkan LGBT ulamanga pulak nik ajis kalau sebut dekat dekat NAJIS

      Delete
  11. Undi umno negara tergadai
    Undi pakatan InsyaAllah selamat.

    ReplyDelete
    Replies
    1. undi pakatan negara jadi negara komunis
      undi umno Insyallah selamat

      Delete
    2. Undi Pakatan, aqidah anda sesat.

      Delete
    3. Undi umno dapat subsdi baja dan padi free. .
      Undi umno dpt buku tesk free. .
      Undi umno dapat BRIM free
      undi umno dapat yuran sekolah free

      undi pakatan rakyat dapat kote bengkok free
      undi DAP dapat babi free
      undi PAS dapat shurga free. . .

      Delete
    4. cayalah pok ngah nik ajis kata2 kau ni mmg tepat sekali. aku sokong seratus peratus. UMNO is the best forever.

      Delete
    5. org meelayu semua nak free........sampai pulau batu putih pun bagi free! macamana nak cover balek yg free ni ha! Oh yes kita pasang AES! Malaysiaa boleh! IC pun kita bagi free. Anak cucu menangis takpa..........masa perhimpunan ameno nanti kita nangis la ramai, bikin ddrama sikit so anak cucu tak kencing atas kubur najis and ros. plot ameno ni memang best....dapat free kan!

      Delete
    6. Bukan free kan dapat dari hasil dari rakyaat yang bayar cukai la petronas la dan macam macam lagi hasil dari dalam dan luar negri yang di perolehi oleh kebijaksanaan pemerintah hari ini jangan la bodoh sangat macam bob lokman tu

      Delete
  12. PAS macam orang gila talak...kentot, taik kafir di katakannya kasturi..itulah gila kuasa nak kan putrajaya untuk di lelongkan kepada Singapura...inilah kerja Melayu Islam PAS dan PKR....

    ReplyDelete
  13. tak yah heran lah... biasalah PAS kena sound ngan DAP tu... dah tau bila kena sound jer terus terkencing... tak kira siapa dlm PAS.kejap lagi adal la farwa baru pulak..

    ReplyDelete
  14. Lihat bagaimana dap dah berjaya memecahbelahkan Islam dan melayu. Dengan hanya satu soalan kepada pimpinan pas pok nik, oang melayu dah kutuk mengutuk sesama sendiri. Inilah akibatnya bila taksub dengan parti pas pok nik. Sedarla kawan2 yg ketawa besar ekarang adalag dap. Marilah saudara2 Islam ku semua kita bersatu dibawah payung UMNO dan betul2 berjuang untuk Islam dan bukan hanya rethorik aje. Bila Islam kuat dan bersatu, tiada lagi karpal atau tokong cina dap berani angkat muka. saya dengar cina pun tak suka dap tapi kerana nak kuat mereka bersatu bawah dap. Pikirla hal lebih besar dan lebih jauh. Satu dunia tengok dan tabek pemerintahan Islam Melayu di Malaysia.

    ReplyDelete
    Replies
    1. aku sokong habis dgn anon 10.54 ni, mmg btl apa yg kau ckpkan nie. sedih aku tgk parti PAS yg terlalu taksub sehinggakan maruah tergadai pun tak apa janji mng undi.

      Delete
    2. Satu dunia tabik islam di malaysia, satu penghormatan besar. Org isle kita pulak tak puas hati lagi. Memang tak bersyukur punya lahabau, patut laa nikmat terhenti... Dapat nikmat air karat. Inilah kehinaan dalam kemiskinan tanpa kesadaran.

      Delete
  15. TAK MALU KAFIR KARPAL SINGH OKU SOUND PAS HADI SEHINA2NYA TAPI APA PAS BUAT HANYA DIAM SERIBU BAHASA KENAPA MASIH NAK BERSATU DGN PAKATAN N DAP SIAL TU. MALULAH WAHAI PARTI PAS JGNLAH KRG HINAKAN MARTABAT SENDIRI HANYA SEMATA-MATA GILA KUASA UTK MENANG.

    ReplyDelete
  16. Hadi ni aku rasa dah takde maruah diri kot sebab tu bila karpal oku hina hadi diam aje atau dah makan nasi kangkang karpal singh yg cacat tu kot. malulah PAS esok bila krg dah tua apa krg nak cite kat anak cucu krg tentang parti PAS krg nie. tak dapat den nak tlg.

    ReplyDelete
    Replies
    1. hadi terpaksa buat bodoh jer tu...cita2 diapun besar jugak sebesar cita2 anuar aljuburi...nak jadi PM malaysia...bagi dia biar tergadai akidah tergadai segala2nya pasal islam janji dapat duduk kat putrajaya...dapat jadi menteri...dasar pemimpin islam palsu!..bukan depa reti buat kerjapun...kerja ceramah fitnah kutip derma tin milo..itu depa paling master..

      Delete
  17. Wahai pencacai Pas, tahukah anda yang ketua anda ini lemah lagi bengap asik kena buli dengan rakan sebantal.dengan bangsa sendiri cukup hebat tapi dengan bangsa lain macam tak ada telor. Buta mata ke....

    ReplyDelete
  18. Apa dah jadi dengan orang melayu? Negeri sendiri orang lain pula yang letak syarat. Tak boleh buat ini dan itu. Sepatutnya kalau orang lain tak setuju dia boleh berambus. Aku punya negeri suka akulah undang undang apa aku nak buat. Padan muka melayu. Sokong lagi dap. Negeri sendiri bangsa asing yang letak syarat. Melayu bodoh.

    ReplyDelete
    Replies
    1. makan belachan semua jadi bodo..

      tengok nabi muhammad saw tak makan belachan.. pandai dia!

      Delete
  19. Karpal singh x pyh pkai "serban" pon utk mnyound hadi awang.,jwpn ny yes mr singh yes mr singh smbil trsipu malu.

    ReplyDelete
    Replies
    1. PAS adalh Pabila Aku Senyum Pasti Angguk Saje ok bos ok bos ok bos

      Delete
  20. Apa kata kita pakaikan kapal karam ni dengan sarban hj hadi

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak bole bro ini serban cari mkn punya...xd benda ni soruu pun mis nnti

      Delete
  21. chua soi lek si semut kecil tu slalu hina2 umngok & islam pun, korang takut. umngok tadak telur berhadapan dgn soi lek. hahahahaha. umngok jugak dikembiri oleh kaum cina, tgklah sapa kuasai ekonomi Msia.

    umngoklah yg menjadi penyebab kaum cina menguasai ekonomi negara ini, dan membonsaikan ekonomi bumiputera, membantutkan pemikiran melayu purba. Species melayu purba ni semakin pupus, sedang mamak najis mughallazah terkial2 minta diperkosa supaya diiktiraf menjadi melayu.

    melayu umngok @ melayu purba ni lah jugak yg menjadi ahli PERKOSA, yg memakai kostum songkok made in india selatan, masih ditakuk lama melaungkan "Hidup Melayu"...kesian. Melayu purba perkosa umngok ni lah jugak yg mengisythar perang ke atas penganut agama & bangsa lain. Suka buat kacau majlis org, modes operandi zaman purba kala: suka guna kekerasan.

    Di tengah2 melayu purba ni pulak, ramai keturunan si Kitol mamak mughallazah yg menangguk di air keruh.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sbb hdup kau dengar cramah jer x tntu hala..dapat gaji rm10 kau sdekah tabung tin milo rm17·35 mcm mane ler kau nak maju sebagai org melayu.

      Delete
    2. kenapa mesti nak persalahkan umno je kalau pas dihina..semua ini berlaku kerana kebodohan org PAS juga bersetongkol dengan org kafir semua..

      Delete
    3. mambang malam,
      PAS bersekongkol dgn org kafir? Mcm lah umngok tu tak bersekongkol dgn kafir MCA, MIC, GERAKAN, PBS, UPKO, PBRS dan byk lagi parti2 kafir kat Sarawak & Sabah. Kalo bukan parti2 kafir kat Sabah & Sarawak, dah lama BN berkubur PRU12 yg lepas. Maknanya BN juga dibina atas kerjasama dgn org2 kafir.

      Delete
    4. Walaupon umno bstongkol dgn mca,mic,gerakan n parti d sabah srawak, UMNO is the 1st..pm mlayu, mntri kwngan mlayu,mntri prthnan mlayu smua mlayu n the 1st..pas,pkr n dap walau bstongkol tp ttp is the 3rd.apa brg bro kalu cmni cara.,dap sound skit da lntang pukang lari...mane bole bgtu bro...islam n mlayu is the 1st in malaysia.

      Delete
    5. Dlm BN, umno dominan.dlm PR adakah pas dominan? Jgn hrp la dah tentu dap & pkr. Pas cuma macai je.

      Kesian.......

      Delete
    6. umno dominan? hahahahaha, soi lek sergah sikit umngok dah menikus. Pembesarnya memang majoriti melayu, tapi ekonominya orang cina yg pegang. hahahahaha. Dasar melayu purba macai umngok. Teruskan pakai songkok made in india selatan. Songkok India sdh jadi trademark PERKOSA & UMNGOK. melayu purba & mamak mughallazah, kalo memakai songkok bersama2, mcm pinang dibela dua, mcm bibir puki kanan & kiri, sedondon gitu.

      Delete
    7. Kalau umno tak dominan pm n tpm buksn melayu la bahlol! Tak faham atau pura2 tk faham. Sejak bila umno tkt dgn solek ni? Oku duduk stas krosi roda berdehem hsbis hudud mudud berkecai. Paria pnya mlayu.

      Delete
    8. 11:11

      Aku kesian la dgn hg.ada otak langsung x mau pikiaq.klu setakat copy paste input yg hg dpt dr ceramah fitnah dan maki hamun pemimpin pujaan hg tu x pyh la.

      Klu hg rela dok main taik sama2 dlm Perosak Rakyat tu hg teruskanlah.hg ni mmg spesis yg x blh diselamatkan lg dah.aku tumpang simpati bg pihak sahabat dan keluarga hg.

      Delete
    9. Anon 2.19 dan 11.11 adalah orang yang sama..Aku kenal sangat dia ni..masa sekolah dulu memang corot, bodoh bingai. Malas buat kerja rumah, malas baca buku, malas pergi sekolah selalu ponteng main bawah jambatan, dah la bodoh kepala batu pulak. Ngaji Quran pun tak katam. Bila bapak dia sesah dengan batang penyapu, tak berkelip mata dia, bulat macam mata biawak. Alasan yang dia bagitau kat bapak dia, Cikgu bodoh, cikgu malas, Guru ngajar Quran bodoh tak tau ngajar,Ustazah hodoh bau busuk, hitam macam hindu, selalu rotan budak...etc, etc. Aku melihat satu jiwa yang kosong dan terdesak untuk mencari kebenaran ( desparate soul ).

      Delete
  22. Alhamdulillah.. Akhirnya melayu berpecah belah.. Doa kami diperkenankan tuhan..

    Setelah kami menguasai ekonomi, sekarang adalah masa yang paling kritikal untuk mengambil kuasa.

    Bercakarlah kamu supaya mudah untuk kami mara kehadapan. Syukur dan terima kasih.

    ReplyDelete
  23. DAP...GERAKAN..MCA..sedang berjoget lambak !!! AYUHHH MELAYU TERUSKAN MEMAKI SESAMA SENDIRI!!...INSYAALLAH SATU HARI NANTI KAMU SEMUA AKAN MENJADI PELARIAN DI TANAH AIR SENDIRI... ANAK CUCU KAMU AKAN MENGEMIS MOHON SESUAP NASI DARI KAFIR HARABI CINA YG SEMEMANGNYA BERCITA2 UNTUK MEMERINTAH TANAH MELAYU!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. yelah kan bagus kalau perkara ini kamu sampaikan kepada nik aziz..

      Delete
    2. anon 2:46,
      kan ameno , mca dan mic yg perintah malaysia.., dah 55 tahun bro!....nape nak salahkan pas ngan dap pula? kerana nak hilang kuasa nak org melayu buat 13 mei lak.........bodoh btul org melayu ni......yg gelap macam pkvavi ketawa siok! kesian melayu! achaner tu? hilang tanah? tape tanah kubur masih ade, org pas wakaf je untuk semue, kecuali yg gelap........boleh balik india.......kih kihkih!!b

      Delete
  24. diharapkan sesangat PAS nie sedar akan perkara ini...
    cukuplah tu sampai bila nak biarkan orang kafir pijak dan menghina islam...
    semua salah PAS kerana ajaran dan pembawaan korang yang semakin terkeluar dari landasan telah memberi peluang kepada manusia macam karpal menghina islam

    ReplyDelete
    Replies
    1. yang tak sedor nko je kejora malang hoi!

      Delete
  25. Lagi ada value jika parpu tukar tajuk kaatas......mahadeath n chua soi lek menghina islam sehina hinanya.....apa macam!!caiicai umngok tentu setuju....kihkihkih.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mcm la pemimpin kau semua membela islam. Klu islam di tgn pas semuanya hancurrrrrrrrr.

      Delete
    2. Mca mic hina melayu tak kemana sebab tampuk pemerintahan nya umno. Tapi kalau dapp hina melayu tu bahaya sebab nanti tampuk pemererintahannya dapp. Pas dunggu hanya jadi pak ANGGUK. Siapa yg rugi. KALAU BODO SSGT PGI LAH BELAJAR LAGI. MALUKAN ORG MELAYU. ORG BUAT AWAK PUN NAK TAPI BILA BUAT AWAK TAK TAU DAPP YG JADI GURUNYA AWAK ANGGUK SAJA. Itu lagi HINA.

      Delete
  26. KAN MEMANG ITU YG UMNO NAK.....PAS DIHINA,
    NAK APA LAGI?
    KAN PAS DAH KENA HINA,APA UNTUNG BESAR YG UMNO DAPAT?
    MASIH XSERONOK LAGI KE?

    ReplyDelete
    Replies
    1. bukan itu yang kita nak...cuma tuai laa buah dari pokok yang pas tanam.Amanat Hj Hadi,Tun M. maha firaun,maha zallim, N.Aziz, kalau setan nak tolong pun kita terima.Allah samseng dll dan yg paling baru doa KO BN.......selebihnya ALLAH Maha mengetahui

      Delete
    2. Anon 5.29 pm
      Ha!!!! macam ni lah bagus, mengaku pun PAS di hina, di hina krn kesalahan sendiri.Yg menghina pun rakan sendiri.!!!!!!!!!tabek lah.

      Delete
  27. Macam mana tak dihina, ada pemimpin pun bebal

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sendiri terjun di lembah yg hina untuk diri di hina

      Delete
    2. Ciri-ciri pemimpin bijak?
      1.
      2.
      3.........
      Kongsi-kongsi lah aku pon nak tahu jugak..

      Delete
    3. KAU NI BG ORG PENIG KEPLA LER..BOLE BKRJA,CARI MKN SAME2,NEGARA AMAN DAMAI..KIT SIANG BOLE JUPE NJIB,NJIB BOLE JUPE POK NIK,SAMY VELU BOLE JUPE HADI AWNG..BILE RAYE DORG BOLE MKN SAME2 PASTU BGADO BALIK KN KER HARMONI MCM 2 HAHAHA.ITU LH CIRI2 PMIMPIN YG HEBAT N NEGARA YG HEBAT.AKU TAK TAU LER PLAK KALU KT SYRIA 2 ADA PMMPIN YG HEBAT..AKU BRSYUKUR LAHIR KAT MALYSIA SBGAI ISLAM N MELAYU.

      Delete
  28. Akupun brshukur dlahirkan dmsia negara aman damai.
    Aku cukup2 marah bila islam dprsendakan sprti hukum hudud x boleh djalanlan dmsia krn masyarakat brbilang bangsa.siapa nak makan sup tangan pergilah kkelantan.nabi x cukur janggut krn dzamaNya x ada pisau gilate .
    Brsalam antara laki2 n wanita x prlu brlapik krn itu bukan budaya msia.n bnyak lagi carilah sndiri.

    ReplyDelete
    Replies
    1. tak da point bernas pon...

      Delete
  29. Deepak hina njib.......amacam? Ini perlu dijawab bro, dah lah tu pakai media pembangkang lak! Pas ngan Dap tak penting bro! umno penting macha! ameno tadak parpu vavi pun elek la. mutar peley.

    ReplyDelete
  30. Kami selaku Ketua-Ketua UMNO Bahagian di tempat kami masing2 berikrar akan menjatuhkan UMNO/Barisan Nasional pada PRU13 nanti selagi Mahadey masih memperkudakan Presiden kami, Dato` Seri Najib. Kami mempunyai alasan yang kuat untuk tidak menggerakkan jentera pilihanraya pada PRU13 nanti iaitu:

    1)Jika UMNO/Barisan Nasional menang dalam PRU13 nanti maka Mahadey akan mendakwa kemenangan UMNO/Barisan Nasional adalah kerana pertolongan beliau semata-mata;

    2)Apabila UMNO/Barisan Nasional menang dalam PRU13 nanti, Mahadey akan berjumpa Presiden kami, Dato` Seri Najib dan mengugut beliau untuk memberi projek-projek baru kepada anak-anaknya kerana kononnya tanpa campur tangan beliau dalam kempen pilihanraya PRU13, maka UMNO/Barisan Nasional tidak mungkin akan menang;

    3)Ahli-ahli UMNO/Barisan Nasional dan rakyat Melayu akan terus miskin dan merempat jika Mahadey masih memperkudakan Presiden kami, Dato` Seri Najib.

    Andaikata UMNO/Barisan Nasional kalah dalam PRU13, kami selaku ahli2 umno sejati yang berjuang tanpa mengharapkan ihsan projek untuk anak-anak kami akan membina UMNO/Barisan Nasional yang baru yang disukai oleh rakyat marhaen tanpa memaksa mereka menyukai kami.

    Kami berikrar tidak akan lari meninggalkan tanah air kami yang tercinta iaitu Malaysia sekiranya parti kami UMNO/Barisan Nasional tumbang kerana di sinilah kami lahir dan di sinilah kami berikrar untuk menabur jasa kepada rakyat dan menghembuskan nafas kami yang terakhir.

    Semoga segala kejahatan yang dilakukan oleh pemimpin-pemimpin kami terdahulu dan semasa akan dibalas oleh rakyat dan Allah s.w.t.

    Hidup Ahli-Ahli UMNO/Barisan Nasional!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Plz Tan Sri-Tan Sri, Dato` Seri-Dato` Seri, Dato` Paduka-Dato` Paduka,Dato`-Dato`, janganlah macam ni..... PRU13 dah nak dekat ni, tolonglah jangan buat perangai. Tentang Tun M tu, memang ramai pemimpin UMNO dan komponen tak puas hati tapi nak buat macam mana. Kita kena patuh cakap Presiden semasa kita. Kalau benci sangat kat Tun M, takpe la tapi tolonglah kesiankan Dato` Seri Najib. DSN baik sangat kat kita dan rakyat semua. Plzzzz.....

      Delete
    2. Awak bangang...!!!

      Delete
    3. Anonymous December 16, 2012 2:39 AM

      Mahdey OK..! Najib OK..! Awak bangang..!

      Awak nak psycho dan laga-laga pulak orang UMNO & BN ke..?

      Delete
    4. Tegur UMNO untuk berubah supaya dapat menang besar dalam PRU13 dianggap melaga-lagakan orang UMNO & BN? Apa awak cakap ni? saya tak faham.

      Delete
    5. awak tahu mana Mahadey ok dan Najib ok? Apa jawatan terakhir tertinggi yang awak pegang dalam parti umno? awak pernah jadi pengarah pilihanraya di bahagian2 ke? awak pernah jadi pengarah pilihanraya umum untuk mana-mana negeri ke? Kalau setakat baru jadi blogger atau pengkomen blog lepas tahun 1999, lebih baik awak balik rumah dan cermin diri dulu!!!

      Delete
  31. Senang saja siAbu mnuduh kamu mncuri lembu sedangkan kamu x mmcuri tentu kamu marah n x brdiam diri.utk mnbrsehkan nama n maruah, kamu mesti report polis.biar pihak brkuasa mnyiasat n mnjatuh hikumman diatas perbuatanya.
    Begitulah dsebaliknya najib mesti brtindakl n mnjawab segala tuduhan(deepak).

    ReplyDelete
    Replies
    1. macam salah aje kau punya contoh tu!! Ini yg betul....
      Abu tuduh kamu curi lembu sedangkan kamu tak curi.Abu jadi panas sbb org buat tak paham aje crita a.ka. fitnah dia. Jadi Abu tak puas hati dia pergi balai buat repot utk bawa kes ni ke mahkamah. Kamu yg tak curi ni, buat apa nak kecoh2, tunggu ajelah surat saman ke , sapina ke atau waran tangkap ke.......baru lah dapat 5A dlm UPSR, he he.

      Delete
  32. PAS=Kuno, Taliban, Potong tangan, Zaman lama, Flinstones, Zaman batu, Orang asli, Bawah tempurong. Sesat, Hudud, Paksaan, Tekanan, Tutup-tutup, Hina wanita, Banyak Isteri, Janggut Kambing, Perlahan, Extreme, Fanatik, Politik, Ninja, Fikiran sempit, Fikiran lulus, Buta ikut, Tak tau pusing, Tak tau niaga

    ReplyDelete
  33. Anon 2.39 tu pecacai pr. Macam2 cara nak pecahbelahkan UMNO/BN. Dah nampak dah desperatenya puak2 pr ni. Jangan kita melatah. Parti tokong, parti gatekeeper dan parti tikam belakang akan hanya tinggal manifesto aje. Melayu, India dan sedikit cina dah mula sedar.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kenapa PRU13 yang tinggal tak berapa minggu ni hanya "dan sedikit cina dah mula sedar"? Mcm mana nak menang pru13 ni? 47% adalah kawasan bandar.

      Delete
  34. Pengikut Pas asyik kena bohong dengan pemimpin mereka dengan istilah TAHALUF SIYASI untuk menghalalkan segala tindakan mereka yang nyata songsang, sedangkan apa yang berlaku sekarang, Pas nyata jadi pak turut dan budak suruhan dalam PR. Nak ke Putrajaya punya pasal, Pas sanggup dibuat apa saja oleh Dap....Islam ajar ke lagu tu, wahai pengikut Pas?Mufarakah mungkin jalan terbaik. Wallahua'lam

    WY

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cuba bayangkan kalau Najib mufarakah dengan Rosmah, maunya Rosmah bubuh penyepak kepala Najib....hahahahaha jenis takut bini ada hati nak perintah negara, dengan bini pun teloq sentot, kalau kena tengking dengan chua soi lek, mau terkeluar air mazi....

      Delete
    2. engkau ni macam sakmongkol. tukang cebok pantat cina.

      Delete
    3. 11:24

      Najib terbukti berjasa pd agama bangsa dan negara.walau ada kelemahan tp beliau gigih utk perbaiki.

      Hg plk apa jasa hg dah buat? Dok gentel sampai kluar air mazi dan air mani ja kerja hg siang mlm. Sudah la!!!!!

      Delete
    4. patutlah najib tunduk kat mahadey... mudah sangat kita nak baca... Najib suami yakni ketua tapi dia tunduk takut kepada isterinya rosmah yakni orang bawahannya... mcm sekarang la, najib presiden tapi tertunduk sipu kepada bekas presiden yang tak punya apa2 kuasa dan tak punya sebarang nasihat yang berguna pun... Cuba tengok pak lah dengan arwah hendon dan jeanne, Pak Lah dia loving couple, dia tak takut kat bini dia, jadi setakat bekas presiden tu, dia kentut macam tu ja... Tu baru boleh pimpin... Ni Najib setakat jadi budak suruhan Mahadey Mamak je, kenyang projek la Mahadey, Mirzan, Mokhzani dan Mukhriz....hahahaha

      Delete
    5. KAMU NI TAK TAU BEZAKAN TUNDUK ATAU HORMAT ATAU PANDANGAN YG LEBIH BAIK KAN. DUNGGU SGT KE. ATAU OTAK DAH DICUCI DGN BENDA2 KOTOR. TUN DAH BANYAK BERJASA PD NEGARA DAN PENDAPATNYA SELALU BERNAS. TAK MCM KETUA2 KAU ASYIK KENA MAKI DGN ORG DAPP SEBAB GOBLOK SGT. KAU PUN SAMA. PD ISTERI PUN APA YG BAIK ELOK DIBERI KEPERCAYAAN. JGNLAH KERANA MEREKA ITU DARI PARTI UMNO MAKA APA YG DIBUAT SEMUANYA SALAH. MEREKA INI MMG PARA CENDIAKAWAN. TAK MCM KEBANYAKKAN ORG PASS. BANYAK CENDAWAN MCM PARASIT. KAKI ANGGOK TAK PERNAJ GELENG SAMPAI DAPP AMBIK KESEMPATAN. KAU ORG KERJA DAPP TADBIR SAJA. SUNGGUH MEMALUKAN.

      Delete
    6. Piiirah, jawapan standard dari para pengtakut bini.... abg bukan takut tapi abg hormat... macam pelaq..... awat rakyat bodoh sangat ka sampai tak tau beza laki hormat bini dengan laki takut bini? tu la umno, anggap semua rakyat bodoh, hangpa saja pandai....cis, najib....

      Delete
  35. Umno jual maruah melayu... Pas melacur islam. Dua sua pukimak....satu anjing satu lagi babi... Pemimpin peminpin yg ada sekarang semuanye sama..... Semuanye nak mentedarah atas tapak tgn cina dan paria... Sanggup apa saja demi kuasa.....

    ReplyDelete
    Replies
    1. setuju tuan....


      Pas melachorkan Islam dan umno jual maruah Melayu...

      Mantop la..

      Delete
  36. Kenapa PAS boleh sikap fanatik harus kita tonton The Innocent Prophet by Imran Firasat ! Heheeeeee

    ReplyDelete
  37. Aku adalah seorang Islam. Jadi aku menyeru kpd semua rakyat M'sia beragama Islam supaya ikut ajaran Islam yg Nabi bawa pada kita. InsyaAllah slamat dunia akhirat. Tapi jika sesiapa tertipu dgn bisikan syaitan pi ikut ajaran isle ponik maka akan sesatlah selama lamanya. Aku pilih ikut Islam yg Nabi bawa. Fikir2kan...

    ReplyDelete
    Replies
    1. isle porknik sekadar interpretasi dia saja.....macham qardawi juga dengan interpretasi masing2....

      so buat apa nak ikut depa ni....sendiri minta direct kat allah swt....pasti di Ladunni nya kamu ke jalan dia...

      Delete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!