ISU MURTAD! DISEBABKAN NURUL IZZAH GEJALA MURTAD SEMAKIN MENULAR!


Dibawah adalah lapuran daripada lamanweb www.mole.my yang sekali lagi mengulangi kegiatan kristianisasi yang semakin ketara akhir-akhir ini.

Malangnya ada dikalangan orang Melayu-Tanggang, termasuk yang mengaku pejuang Islam menganggap isu kristianisasi dan pemurtadan sebagai remeh. Sambil memperbetulkan serban yang meleret dan menyapu janggut yang sejemput, ada yang sampai buat kenyataan, "Putrajaya lebih penting. Dapat undi dan menang PRU 13 lebih penting daripada soal aqidah yang remeh ini!".

Na'uzubillah min zalik!

Maka teman tidak hairan apabila Nor Azman @ Beginda, calon PRU 12 Sarawak mewakili PKR, yang juga saksi Anwar Ibrahim dalam kes liwatnya, terbongkar cerita rupanya dia dah murtad dan keluar daripada Islam (terbongkar semasa kes anaknya membawa sosej babi di Sarawak terdedah dahulu), langsung tidak ada reaksi daripada para parasit dan mereka yang bersekongkol dengan cauvinis berotak kominis ni!

Na'uzubillah min zalik!

Kisah murtad Azman @ Beginda ni teman yang dedahkan dalam Parlimen, mike boleh layari hansard Parlimen untuk keterangan lanjut.

Malah teman lebih tidak hairan bila meletusnya isu cubaan kristianisasi yang disyaki dilakukan oleh Gereja Methodist Damansara Utama (DUMC), para parasit menjadi orang pertama mempertahankan pihak gereja itu! Walaupun terbukti gereja tersebut didirikan tanpa kelulusan! Walaupun terbukti secara rekod dan dokumen ada kegiatan kristianisasi!

Baca seterusnya di Blog Zul Nordin

68 Responses to "ISU MURTAD! DISEBABKAN NURUL IZZAH GEJALA MURTAD SEMAKIN MENULAR! "

  1. Mahadey kononnya dapat kawal negara tapi nak masukkan klausa baru dlm perlembagaan untuk halang org islam murtad pun tak boleh, org tua tu kira dok pikiaq nak buat duit kat anak2 jantan dia saja. Ceh, Mahadey ni mengarut ja,keturunan aku semua umno tapi nama kata nak terima individu umno bernama Mahadey ni,no way man, no way!!!! Gamak hang Mahadey noooo, hang rembat puluhan billion untuk 2-3 orang anak beranak hang saja dari thn 1982 sampai la ni,penghujung tahun 2012. Lepas tu hang nak gempaq org Melayu suruh undi umno jugak sbb umno di bawah najib ni bagi line biz baeeekkk punya kat anak2 hang!!!! haram jadah betoi.... Tu belum kira duit yg disimpan oleh proksi2 hang mcm ananda krishnan,vincent tan,robert kwok,eric chia,ytl...ish2 apa la punya pelaq sgt hang ni... klu kroni hang semua hang ambik cina,kalau melayu pulak semua anak beranak hang. Apa la jenis manusia hang ni, majoriti ahli2 umno dan melayu merempat,lepas tu hang berlakon kononnya hang yg bawak kesejahteraan kat org melayu,pundek la... Melayu tak akan biaq diri depa kena tipu lg lepas ni Mahadey. Lepas hang takdak kuasa dlm masa terdekat ni,kami bangsa melayu yg beragama Islam yang sgt percaya kepada kehidupan selepas mati dengan ini berikrar untuk ajaq hang cukup2!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hey Anon 12:03pm-awat hang kutuk TDM..tak dak kena mengena dgn isu di atas..pas tu hang ckp suka hang..mangkuk hayon kaki fitnah betoi lah hang ni..ugama kata tengok kebaikan org dan keburukan diri sendiri..hang miskin ka? tulis nampak bijak je..mesti dah bjaya..belajarlah bersyukr dan berterima kasih..hang yang pemalas ni pun boleh berjaya di Malaysia..kalau di Singapura, Penang atau Kelantan ni..hang lama dah merempat..

      Delete
    2. laaaaa! hang lagi bangang la anon1256. kih kih kih!

      Delete
    3. melayu yang malas semua masuk ameno. kdian cakap psal agama, modify sana modify sini.......bila pakatan take over macam selangor ngan ppinang, melayu malas ni jadi berok jilat buntut MCA.

      Delete
  2. Assalamualaikum,

    Bacalah firman Allah s.w.t. dalam surah an-Nur: “Sesungguhnya orang-orang yang membawa berita bohong itu adalah daripada golongan kamu juga. Janganlah kamu mengira bahawa berita bohong itu buruk bagi kamu. Tiap-tiap seseorang dari mereka mendapat balasan dari dosa yang dikerjakannya. Dan siapa di antara mereka yang mengambil bahagian yang terbesar dalam penyiaran berita bohong itu baginya azab yang besar. Mengapa di waktu kamu mendengar berita bohong itu orang-orang mukminin dan mukminat tidak berbaik sangka terhadap diri mereka sendiri, dan (mengapa tidak) berkata: ‘Ini adalah suatu berita bohong yang nyata.’ Mengapa mereka (yang menuduh itu) tidak mendatangkan empat orang saksi atas berita bohong itu? Oleh kerana mereka tidak mendatangkan saksi-saksi maka mereka itulah pada sisi Allah orang-orang yang dusta.” (Surah an-Nur 24:11-13)

    ReplyDelete
  3. Ada yang mengatakan jangan main-main isu sensitif sebegini. Kalau boleh elakkan isu Melayu Murtad di Malaysia. Persoalannya sekarang kenapa minda umat Islam di malaysia acapkali ditakut-takut dengan isu-isu seperti ini. Takut dengan bayang-bayang sendiri? Kenapa?
    Selagi kita berpegang pada akidah yang sama tak akan menjadi hal, tapi minda yang cepat takut, cemas, ragu-ragu tentang agama Islam sendiri sehingga lupa cabang ilmu dalam Islam banyak. Terpulanglah kepada individu bagaimana untuk mengamalkan & menginterpretasikan ilmu mereka. Kami berikan contoh, ada yang mengatakan jangan masuk gereja kerana ia boleh mendatangkan keburukan kepada individu, buat apa anda nak masuk gereja, kalau diri anda sendiri merasa tidak “kuat”? Mudah bukan? Hakikatnya, bukan setakat lepak, tidur pun di gereja tak jadi hal sebenarnya. janji kita cukup didikan agama isyaallah kita tidak akan terpesong akan agama kita.

    ReplyDelete
  4. mmg aku tak hairanlah dgn si nurul izzah samalah mcm bapaknya si kaki penipu tu dan suka buat firnah pasal org aje terutama dgn PM kita dan isterinya tu. apa izzah nak takut sedangkan bapa dia adalah raja segala syaitan. tak tahulah apa nak jadi dgn anak bapak ini.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bapa hang kot setan tu. babtu cakap lebih dari setan!

      Delete
    2. hang pon jadi shaitan jugak....shaitan yang mengenali shaitan laen.....kih....kih.....kihhh!

      Delete
  5. mananya tidak penganut Kristian lagi mencuba sedsangkan yg lahir sebagai islam dah blh kata pilih agama adalah hak asasi seseorang itu sendiri seperti yg diktakan oleh nurul izzah tu yg mmg sah dah murtad. seharusnya para ulama gesa izzah itu utk bertaubat kalau dia mmg islam.

    ReplyDelete
  6. korang cakap orang je...ni malaysia..bebas beragama....kalau islam pun tapi mulut mcm bangkai..sibuk jaga kubur orang lain pun takda beza juga...sama je....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Betul tu, kubur sendiri dlm kegelapan tapi sibuk jaga kubur org lain, diri sendiri berpenyakitan tetapi sibuk nak mengubati org lain...ckp tak serupa bikin...khak ptuii.

      Delete
    2. tak pe jugak dr korang pakatan sokong si murtad nie dgn bapak die juburi tu..lagi memalukan

      Delete
    3. awat macam bangkai nko tempoyak! takde pun ulamak umno kata NIA murtad. lagi pun umno berkuasa atas jabatan agama islam sana sini......kalau berani ambil tindakan la bro!

      Delete
    4. Tak perlu jabatan agama islam nak ambik tindakan.Dia sendiri hendaklah fikir. Buang masa je ambik tindakan, Allah SWT Maha Mengetahui dan NI kalau rasa tersilap bertaubat le.

      Delete
    5. tak payah ambil tindakan kerana allah mahamengetahui, abis tu yang nko meroyan ape hel.!

      Delete
  7. bencinya aku tgk muka nurul izzah ini musuh addin kita suka2 nak jadikan org juga murtad, kalau dia nak murtad pi mampuslah dia ini blh buat pengakuan yg islam bebas memilih agama bila dah dewasa apa punya kurafat perempuan ini. kenapa kau pakai tudung baik kau bogel aje ikut cara barat lagi bagus.

    ReplyDelete
    Replies
    1. kalau dia murtad...dan dia kahwin laen...hero baru kira dapat APOM Murtad la! ........macham mana la rupa apom tu?

      Delete
  8. cukup hairan dengan penyokong pakatan yang beragama islam...
    juga PAS mereka boleh buat bodoh je atas kenyataan ini..
    dan terus menyokong perempuan perosak agama ini..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Rasanya penyokong PR semua berakal dan bijak. Perosak agama ni ameno macam nkau. baghal lembu tidak kambing tidak.......hmmmm varvi kut.

      Delete
    2. Anon Dis 7,12,32 am
      Sebab terlalu berakal le PR dan penyokong mcm kamu tu bangang macam haram jadah.Kau fahami le tiap perkataan yang Nurul Izzah cakap dalam gereja tu. Satu lagi kalau pun nak dapat sokongan politik tak perlu le sampai masuk gereja dan bercakap macam orang tiada pegangan agama. Kau pun dalam golongan tu jugak le

      Delete
    3. ape hel ngan najibusuk pegi batu cave, siap buat tokong najib lagi. kira murtad la tu!

      Delete
  9. Ibubapalah yg menjadikan anak2nya yahudi atau majusi dan sebagainya. Itu diperingkat keluarga. Diperingkat negara, pemerintahlah yg mendidik rakyatnya menganut agama apa. Pemimpin akan ditanya nanti apa dia buat untuk menguatkan iman rakyat yg dipimpinnya. Kalau dia kata "aku biarkan rakyatku memilih agama yg disukainya", adakah dia telah menolong menguatkan iman rakyatnya? Seseorg bila dh jd Pemimpin jgn bongkak dgn menganggap syiar iman dan islam itu perkara remeh.

    ReplyDelete
    Replies
    1. amboi....amboi...BERNAS nya...bukan bernas pak syed mokhtar bukhari tau..

      Delete
  10. Bila Allah uji anak cucu anwar murtad, baru tahu rasa susah dan runsing semua makbapak mengenangkan kenyataan nurul izzah.

    ReplyDelete
    Replies
    1. bedah pontianak, nko dah nyo nyot ke lum. kih kih ptui....nak cakap pasal murtad......yena pooooooooodah.

      Delete
  11. Untuk tidak kehilangan arah, dan supaya tidak kehilangan punca, maka dengan itu perlulah kita sedar dan perlulah kita menghayati asas-asas falsafah bangsa Melayu yang dirumuskan oleh ajaran agama. Asas falsafah kehidupan bangsa Melayu mengatakan bahawa hidup bersendi adat, adat itu bersendikan syarak, dan syarak pula bersendikan Kitabullah". Wallahuallam.

    Inilah perjuangan UMNO selama ini..

    ReplyDelete
    Replies
    1. cup cup sat. hang jentik teloq hang dulu....perjuangan umno baru, aku sapu dulu, rakyat dikemudiankan. ptui wuek! bedah cakap pasal syarak...........bawa lah saiful baukari ke makamah syariah dulu.

      Delete
    2. Anon diatas tu meraban tahap cipan. Kalau bawak Saiful Bukhari ke mahkamah syariah tu, Si Anwar aka Tua Terkutuk Gay yg terkenal kat MCKK dulu tu yang akan kena sebat.
      Hang pi suruh Anwartu bersumpah laknat dulu le yang dia tak pernah terlibat dengan kegiatan homoseksual tu....ada berani ke si Panddikutty tu?

      Delete
    3. siapa yang tuduh siapa lahanat hoi! pencacai dah wayar syot.

      Delete
  12. Nurul Izzah has said that no one should be compelled to adopt a particular religion and this applied to Malays too.

    1. But she has not elaborated the implication for converting to other religions by a Malay-Muslim. This shows that she is a thoughtless speaker, neglectful of would be stormy repercussion from religious leaders in Malaysia who found her remarks in public totally unacceptable according to the most Malay-Muslim community.

    2. She should add on to her statement that a Malay-Muslim who had crossed this boundary of tauhid could be subjected under the state of apostasy or murtad.

    3. If she has said that according to AlQuran, aspostasy is severely condemned. And its severe punishment will be imposed in the hereafter, she could have rescued herself from receiving condemnation from religious leaders.

    • Surah 4. An-Nisaa, Ayah 89 in the Al Quran 4:89 states that
    "They but wish that ye should reject Faith, as they do, and thus be on the same footing: But take not friends from their ranks until they flee in the way of Allah (From what is forbidden). But if they (Apostate) turn renegades, seize them and slay them wherever ye find them".
    • This command to kill or slay is in all mainstream translations. Furthermore it is Qur'an 4:89 that is often quoted in Sharia courts as justification for the execution of an Apostate.

    • In medieval Islamic law , the consensus view was that a male apostate must be put to death unless he suffers from a mental disorder or converted under duress, for example, due to an imminent danger of being killed. A female apostate must be either executed, according to Shafi'i, Maliki, and Hanbali schools of Sunni Islamic jurisprudence (fiqh), or imprisoned until she reverts to Islam as advocated by the Sunni Hanafi.

    4. If Salim Osman has inclination to explain further about those missing points stated above or certain discussion and arguments that Nurul Izzah has missed in her speech, Salim would gain better scores.
    He could achieve the objective of writing in his article for readers have learned something useful that they can appy in daily lives.

    ReplyDelete
  13. sebijik perangai BAPAK si Nurull ni..saling tak tumpah..keturunan penipu,..penipu...penipu besar

    ReplyDelete
  14. pukimak la nurukl nie... mmg sialan berpuaka babi anjing....

    ReplyDelete
    Replies
    1. aik tadi cakap pasal syarak lah kitab lah..........boleh maki lagi.....hebat ugama nko bedah!

      Delete
    2. nik ajis maki hamon...ady pon sama....hang puji lak...tak ke busok mulot nikky dan ady tuh. ...macham lepas minum tuak je!

      Delete
    3. fucktul biri tak minum todi ke. wow hebat pk! ramai ulama umno kat sini.

      Delete
  15. nurul nie tak dek sikit pnb rasa tkut ke pada Allah smpaikan dia blh keluarkan kenyataan mcm tu!! apalah nak jadi tak taulah.. klu dh bpk pn perangai tak tntu hala manakan anak dia pn tak mcm tu jgk!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. ya la.....nampak macham tak takut Allah pon. Nape jadi lagu tu?

      Delete
  16. bapanya kepala taik, sianak pulak ekor taik...anak beranak main taik...anak beranak tidak takut Allah SWT diatas pembohongan mereka, anak beranak tidak ingat mati(ajal maut dari Allah SWT) yg datang bila2 masa tanpa diundang.

    ReplyDelete
  17. walau nurul izzah pernah bagi pandangan dia berkaitan kebebasan beragama di kalangan orang melayu, tapi tak perlu kot super impose gambar dia mcm tu. sangat teruk la

    ReplyDelete
    Replies
    1. gambar tu chantik seperti biarawati dan sangat sesuai dgn dia dan juga isu dia promo tukar ugama dan juga promo nama greja tu dan juga mengimarahkan greja tu...kes naya budak ni....

      shaithan juga yg menang dalam pertemporan ini!

      Delete
  18. nie lagi sorang ppn sial nie anak si anuar nie sama je dgn bapak die perosak negara..anak beranak suka mentabur fitnah dan sama je mak die pun

    ReplyDelete
    Replies
    1. perundangan melaysia tak ikut syarak.......kenapa nak menghukum mengikut syarak pulak. memang tepat kata Nurul Izzah......in such predicament, quality or in this case iman, is what counts. Islam hanya ugama istiadat kat malaysia ni.

      Delete
    2. mai ikut mana jadi ugama istiadat plak....jangan la jadi lidah dajjal nak konpius orang lain... dosa tau...
      Islam yg aku dapat di Jaziratul Taqwa di bumi bertuah ni bukan istiadat....tulen dan benar....mungkin yang hang dapat tu laen banyak pulak...nak ngaji ngan aku ka? Kita bole jadi Wali....

      Istiadat melayu ada la. ...

      Delete
    3. maksud istiadat ya sheikh ialah islam digunaakan kat malaysia oleh umno untuk baca doa je kat depan tugu negara , dalam perhimpunan, kpop dan majlis karaoke rosmah la ngok. Agak nya kera mana nak belajar ngan nko. Istiadat melayu tu la yg puak umno kata islam tu sheikh baghal hoi.

      Delete
    4. awat la ngok hang nih....kat majlis-majlis rasmi memang dibachakan doa mohon majlis berjalan lanchar, menepati objectif dsb.. takkan umno ka kerajaan ka nak minta doa K.O pas, pas k.o.....k.o..k.o...pada majlis tuh..ishhh....ishhh..


      apa la lu...

      Delete
  19. http://sharpshooterblogger.blogspot.com/2012/12/peruntukan-islam-naik-300-teng-marah.html


    wakakakakaka guling guling saya ngakak saat saya liat ini berita, kasian ya folower setan melayu amno udah gila, kakakaka

    ReplyDelete
  20. http://www.keadilandaily.com/ketua-pembangkang-selangor-dapat-rm20-juta-hasil-jual-tanah/


    waduh pak , ini emang bener ya perampok setan melayu amno ya, kasian ya folower goblok setan melayu suka pake kancil ya, kakakaka

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haram jadah cuba buat2 jadi orang Indon.Hang jangan la nak cakap indon kat sini. hang lagi goblok taham haram jadah tau.

      Delete
  21. http://shalehudin.blogspot.com/2012/12/muka-wanted-ahli-umno-tersebar.html


    ini memeng bener ternyata ya bahawa gob;lok setan melayu amno itu pembunuh ya.kalain harus cari ini preman kasi hapusin sama dia ya. kalo saya bisa disantet aja ini anjing ya.

    ReplyDelete
  22. http://atsixty-zakriali.blogspot.com/2012/12/mb-keluar-parti-jika-tak-minat-lagi.html


    menurut teman saya lagi , rame yang mau keluar dari Partai setan melayu amno itu kerna membaca hujjat saya di sini ya,, bagus ternyata kerna partai setan melayu amno itu asale partai orang bule atao teman dia yahudi . jahat benget ya setan melayu amno ya kerna tega menghapuskan agama islam di malaisia kayak dia partai sionis israel juga.Keluar ya rame rame .

    ReplyDelete
    Replies
    1. umno hapos islam....lu ngigau bro...atau dah sebulan lu tak meranchap kot!

      Delete
  23. makin ramai melayu murtad, makin banyaklah nurul dpt saham. lain kali jaga sket mulut tu....buruk padahnya. selagi masih sempat eloklah bertaubat.......

    ReplyDelete
    Replies
    1. Setuju dgn saranan dan komen saudara

      Delete
  24. super imposed tu sebenarnya bukan menghina Nurul, tapi ia menghina agama kristian. Dah sah, blog ni cuba memainkan sentimen agama dengan menghina agama lain. Ni kena lapor kat polis dan SKMM ni.

    ReplyDelete
    Replies
    1. la.....hang pulak batu api laga kristian dgn islam... orangkristian suka gambar nurul macham tu kerana itu lah hajat nasara sebenarnya.....yang boleh mengkotak-katik melayu kerana undi. ..... gambar ini sebenarnya telah tergantong di istana iblis long-long time ago....this is the plan of Iblis. ...chaya la!

      Delete
    2. Memang perangai blogger semua mcm lancau..suka2 hati letak gambar apa yg dorang suka...aper dorang ni peduli sbb janji hati puas, janji apa yg dia nak semua dpt..oii oii takder faedah la buat keje2 mcm ni...Malaysia tinggal lagi 8 tahun nak 2020 tp perangai org2 kita masih mcm ni, tak tau malu ker? Educate lah sikit otak tuh kalau jadi blogger pun..tunjukkan keintelektualan korang tuh..aku masih blum jumpa satu blog blogger politik yang agak matang sikit..kalau ader pun umnoreform..yg lain mmg mcm sampah sg klang beb...berubah la oii..RESULT PRU13 dah makin dekat...RAKYAT blum tentu suka kat korang..aper yg RAKYAT nampak korang mcm syok sendiri pas tuh pakat ketawa berdekah dekah...mcm mana RAKYAT tak pandang SENGKEK sama lu bro...

      Delete
  25. gejala murtad ni hasil peninggalan warisan turun-temurun umngok. Kalo pemimpin2 umngok pun ramai yg minum arak, tak hairan lah negara ni ramai org melayu murtad. Ingat! masalah murtad ini adalah masalah bersifat nasional. Maknanya masalah ini harus dipertanggungjawabkan sepenuhnya kpd kerajaan yg memerintah, iaitu umngok. Sudah nyata umngok gagal mendaulatkan Islam Islam d negara ini, apabila dasar & penguatkuasaan dari akar umbi sampai kpd pelaksanana dasar gagal menghapus gejala murtad. Ingatlah! kuasa & sumber berada d tangan Umngok, lebih2 lagi umngok adalah parti dominan d dlm parlimen yg dgn mudah boleh menggubal dasar berkaitan murtad... TAPI lihatlah hasilnya...zero!...gejala murtad masih berleluasa.

    ReplyDelete
    Replies
    1. murtad nih ada zaman nabi lagi....dan kekal wujud hingga kiamat ..chamna jadi salah umno pulak di malaysia.

      pas tak salah...pkr tak salah...dap pon tak salah la ye...pandai la you.. ...anak manja emak la kata kan!

      jenis ashek menyalahkan orang je....apa la lu!

      Delete
  26. Nurul Izah, Anwar, Jijah pergi jakarta main taik.

    ReplyDelete
    Replies
    1. jual taik pon dapat duit....contoh : taik ayam....

      Delete
  27. Yang Ramai minum arak ni, samsing PKR Ma Samsing Pas
    Yang suka beli Nombor Ekor pun org Pas Dan orang PKR
    Tak caya cuba kau tanya diaorang tu sokong sape? Ini
    Fakta...

    ReplyDelete
    Replies
    1. manusia semua ada silap....sama ada kechik atau besar je...

      Delete
  28. UMNO memang dah lama murtad. Jahiliyah

    ReplyDelete
    Replies
    1. jangan terikut perangai nik ajih dan ady sudah la...naya nnt..

      kita kata orang murtad dan jahiliah sangat denjer...memang boleh patah balik...

      jangan sekali pon buka pintu itu...denjer....denjer.....denjer!

      Delete
  29. Apa yang di katakan Nurul Izzah tu memang tak bertanggungjawab dan menunjukkan bahawa dia tidak berfikir sebelum membuat kenyataan dan pegangan dan pengetahuan Islam yang kurang.Kalau anda sendiri berada di gereja tersebut dan ditanyakan soalan macam tu, adakah anda akan memberi jawapan sama dengan yang Nurul Izzah berikan?Ingatkanlah pula kisah Bilal dan pejuang Islam lain yang bermatian membela Islam. Fikirkanlah pula tentang saudara saudara baru Islam kita di negara bukan Islam yang walaupun ada yang hilang keluarga, pekerjaan,diherdik masyarakat sekeliling tapi tetap berpegang pada Islam.Adakah mereka akan memberi jawapan sama seperti yang Nurul berikan tu? Fikir fikirkanlah dan tanya diri anda adakah orang macam Nurul Izzah ini yang anda akan mempercayai untuk mewakili anda sebagai seorang Islam?

    ReplyDelete
  30. Orang PAS,
    Umat Islam Msia undi korang utk teruskan perjuangan anti murtad yg mana korang buat cukup baik semasa kes Aisyah Bokhari tahun 1998...kalau korang lembik tengkuk sebab dapat banyak undi dri geng berak tak basuh dan kulup sampai tak berani teruskan apa yg korang buat pada tahun 1998, takde beza korang dgn UMNO yg dah takde upaya tu, apa lagi hasil asuhan Madey yg kata "dunia memerhati kita, jgn bertindak agresif" bila isu aishah bokhari hangat dulu. Jgn salahkan Melayu tak mau mengundi PRU13 pasal dua2 parti musnahkan harapan mereka yg nak tengok Islam tak berani disentuh mubaligh kapir atas muka bumi ni. DAP sama PKR? aku rasa kalau ada Neo Nazi kat Msia ni harus Melayu yg kecewa akan undi Neo Nazi!

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!