CILI KASI TARUK!

BERITA PERAK TODAY - KLIK SINI

Video Panas dari Perak Today - Klik Sini

KALAU KORANG NAK EMAIL AKU -Sila email ke 1housepk@gmail.com

Friday, December 14, 2012

GEMPAR! VIDEO BAPAK TIRI DERA ANAK

Ini video yang disiarkan oleh 999 tadi, korang tengok dan nilaikanlah sendiri. Apa yang patut dibuat terhadap bapa tiri budak ni...

41 comments:

  1. Setakat dera fizikal mcm dalam video parpu tunjuk ni takpa lagi, habih kuat pi doktor bubuh ubat hilang la sakit dan derita.
    Tapi kalau kena dera maruah macam Mahadey Mamak buat kat orang Islam dan org Melayu di Malaysia, sampai kiamat kami akan ingat apa yang Mahadey buat. Sampai umat Islam miskin merempat,digula2kan oleh pendakwah kristian kerana kemiskinan bangsa Melayu. Agama kami hampir tergadai, di dunia kami menderita dihina, dicaci dan dijadikan kuli oleh dua-tiga kerat pemegang modal yang ada di sekeliling mahadey.
    Mahadey, kalau hang lepas di dunia ni sama ada sebab hang mati awal atau PR tak sempat memerintah Malaysia ketika hayat hang, kami tetap akan tuntut segala penderitaan yang hang dan anak2 hang bagi kat kami di akhirat kelak walaupun dalam masa yang sama, hang tatang bangsa2 kafir sampai depa jadi sangat bermaruah di bumi Malaysia ni. Ya, Allah, kami sangat kerdil di sisi Mu Ya Allah, kami ditindas oleh hambamu yang dikurniakan nikmat Islam secara keturunan dan bukannya ditindas oleh org2 kafir. Selamatkanlah kami Ya Allah!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kau bodoh anon 2:35.
      Dera macam ni akan menjadikan anak tu mendera orng lain bila dia besar nanti. Bapak dia sedang melatih anak dia menjadi manusia yg keras hati, berjiwa kental dan tiada berperikemanusiaan. Kalau ini berterusan, bahaya menanti anak ini bila dia bersekolah sehingga dia dewasa. Peratus untuk menjadi manusia budiman sgt kecil berbanding manjadi manusia durjana.

      Apakah ini nyg kau kata 'takpa'? Orang camani tiada tempat dalam BN tetapi jika masuk PR sangat berbahaya.

      Berkaitan kutukan kau kpd Tun Mahathir ini jwpn aku. Aku org Melayu Islam, hidup senang lenang di atas bumi bertuah yang kaya raya ini. Alhamdulillah kerana kemakmoran Malaysia diatas kebijaksaan pemimpin BN terdahulu termasuk Tun Mahathir seluruh orang Islam Malaysia dapat beribadat dgn selesa. Masjid dan surau di mana-mana. Dapat pergi haji dan berulangkali pergi umrah. Aduhai alangkah mewahnya orang Melayu Islam di bumi Malayisa ini.

      Anon 2:35, hang dapat beli komputer dan dapat akses internet kerana hidup senag di atas bumi bertuah ini. Terima kasih Tun Mahathir kerana berkat kerja kerasmu, anon 2:35 hidup senang shingga dapat banyak masa mengutuk dan mencacimu.

      Moga Allah memberi kesedaran dan keinsafan kepadamu anon 2:35

      Delete
    2. Brother hati kamu sudah dikotori dan dicemari oleh dendam yang belum tentu ada kebenaranya. Kebencian kamu akan membawa kemusnahan diri kamu serta orang orang yang kamu sayangi.Kamu sepatutnya insaf kerana kamu masih boleh bernafas dibumi ini dan tidak kebulur. Tuhan mengajak supaya mengasihani mereka yang memusuhi kamu dan berdoalah untuk mereka dan bukannya dengan maki hamun seperti apa yang kamu lakukan. Semuga tuhan membuka hati kamu yang tertutup dari kebenaran dan menyelamatkan kamu dari azab neraka didunia (yang sedang kamu alami sekarang) dan diakhirat nanti.

      Delete
    3. aku org melayu yg hidup senang lenang dengan rezeki yg banyak dan dapat ijazah tertinggi lagi dr univ luar negara...alhamdulillah ....semasa belajar di uk dulu mat salleh pun tanya....macam mana aku mampu pakai hphone.....aku ckp aku dapat gaji penuh dan elaun belajar...syukur kerana dasar kerajaan yg banyak membantu org melayu.....

      Delete
  2. Aku setuju dengan mamat bongok atas ni. Video ini tidak bolwh jadi bukti ketana ianya hanya besi. Yang Mereka percayai hanyalah fitnah. Doa dia untuk tun mahathir akan termakbul keatas nicky ajis dan anuwau berahi. Sumpah seranah nik ajis dan anuwau akan dituntut oleh cucu cucu kami juga.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Eleh, yang hangpa fitnah Pak Lah semata2 sebab tak dapat projek tu(bukan tak dapat projek tapi tak dapat projek lagi)apa kejadahnya? Haram Jadah punya team Mahadey, tak puas memerintah 20 tahun lebih, hang nak genap jadi 30 tahun lebih pulak semata2 nak survivekan anak2 jantan hang dalam bisnes. Bersaing la woi, ni dunia competition, kalau tak reti bisnes, kerja makan gaji la, bukan jadi satu dosa pun kalau kerja makan gaji, yang jadi dosa kalau merompak duit rakyat, bodoh mcm babi!!!

      Delete
    2. per ler mamat samdol bising pasal projek kat sini lak.. jgan ler jual perkataan rakyat sebab rakyat malaysia dah muak .. berpa byk duit samdol ni kena rompak..bengong ler lu..

      Delete
    3. Kalau tak kerana SAMDOL bebal dan menantu dia maka UMNO tak rosak macam sekarang, kesian Najib, terpaksa baiki apa yang anak menantu dia rosakkan, hang nak tipu sapa anon 2,49 dan anon 2.35...ptuiihhhh

      Delete
    4. Kepala Butuh hang Anon 3:44 AM,nampak sangat hang macam pelaq. Hang lebih sayang dua tiga kerat perompak2 dalam umno berbanding majoriti org melayu dan ahli umno yang rosak dan merempat selama ni ya? Haram jadah betoi. PRU 13 ni hang suruh Mahadey anak beranak undi umno ya....Setakat Mahadey anak beranak tak bertambah kaya sebab prestasi umno tak baguih masa pru12 dulu pi mampuih la kat Mahadey. Jangan hang dok pi juai nama rakyat Melayu dan ahli2 umno yang merempat kat bawah ni pulak... celaka anak haram betoi....

      Delete
    5. Setakat anuwau babi dengan n.ajis celaka celaka celaka tu mahathir 1000 x baik dari dua orang manusia terkutuk di malaysia ini. Soeang kaki liwat tanf sorang lagi menyikong kaki liwat. Memang lah sampai bila2 PR tak akan dapat memerintah negara tercinta ini. Selagi 2 mangkok hayun 2 ekor ni ada selamannya PR membamgkang jer la. Hee. Mamat bengap yang menyokong liwat atas ni selamanya akan menjadi penyumpah seranah orang. Tiap kali dia menyumpah kat mahathir tiap kalu juga la sumpah seranah fia tu kena batang hidung sendiri dan terkena kst BABI dan ularmakk n.ajis

      Delete
    6. Anon:4.30. tuduh yg tak berfakta sangat membahaya! tuntutan diakhirat sangat Tampa perlu dituntut ALLAH MAHA MENGETAHUI. Yakinlah! apa juga kesalahan akan dihakimi Tampa boleh berdalih.

      kehidupan alam fatna Ini ALLAH memberikan akal n tenaga utk berusaha demi kejayaan dunia n akhirat

      Delete
  3. SALAM PERJUANGAN

    Pohon dipautkan http://mrmontero.blogspot.com dalam blog tuan

    Terima kasih

    ReplyDelete
  4. Kesian budak yg kecil begitu disiksa dan dizalimi sebegitu rupa. Seaptutnya Macha giler vavi ini harus buat perkara yg sama kepada Hero Tamil pare pundek, BABI, Al Jubori, peliwat terkutok dan pencacai2 najis vavi dan penjilat2 jubow blendir pemimpin2 Fuckaton Haramjadah baru betul. Kerana spesis2 keparat, bngsat dan lhanat ini patut di ajar secara begitu, secara tidak ada peri kemanusian untuk menyedarkan mereka begitu terkutok, jahat dan lendirnya agenda agen barua Yahudi zionist Neocons dan Fuckaton haramjadah terhadap agama, bngsa dan negara..

    ReplyDelete
    Replies
    1. betul betul betul..puas hati ooooo kalau si juburi tu kena mcm nie

      Delete
    2. betul tuu....aku sokong!!aku sokong!!

      Delete
    3. Semoga Nik Najis wali terompah jamban dan Hero Tamil Pare Pundek Aljubori kena lempang dgn senduk macam budak tu kena, baru sedap siooot. Lepas Lim Kit Cheebai dan Lim Guan Lanchow dan Mafia Ronnie kena sepak teranjang macam budak tu kena best siooot. Biar macha2 dari Pgayr ajar pemimpin2 Fuckaton yg otak terencat. Dan yg paling best Klau Nizar komunis aka Mat Sewel kalu kena lempang curry dari Macha bacul macam budak tu kena lagi giler vavi best siooot.

      Delete
  5. I despise these acts of brutality on innocent child, if ever we could nab this fucking asshole mother fucker son of a bitch bloody fucking asshole and charge him in the court of law

    ReplyDelete
  6. anta je bapak budak tu ke penjara kat sri lanka.. baru dia tahu nilai seseorang tu

    ReplyDelete
  7. kesian budak tu.. apalah nak jadi dgn masa depan dia nanti.. dah la dapat bapak mcm binatang je.......

    ReplyDelete
  8. bapak budak tu x kena jentik telur dgn aq lagi kot pastu yg jadi mcm pukimak tue......

    ReplyDelete
    Replies
    1. Barua punya bapak, lepas ni nak lepas mesti isytihar masuk umno..akal keling semua org dah tahu...

      Delete
    2. bapak ini nak selamatkan diri comform sia jumpa anuar..anuar kan tuhan pakatan so akal keling mcm anuar yg diajar bapaknya pasti akan selamatkan bapak tiri sial ini

      Delete
  9. DEY DEY DEY.....MAHADEY

    ReplyDelete
  10. aKU AKAN BELASAH MAMAT PARIA NI KALAU AKU JUMPA .....KAMI TENGAH CARI DIA NI ....SIAPLAH KAU

    ReplyDelete
  11. Ini bukan manusia.....ini binatang celaka

    ReplyDelete
  12. Ini bukan manusia.....ini binatang celaka

    ReplyDelete
  13. manusia tak ada agama tak ada hati perut...
    penzalim yang patut dilaknat..

    ReplyDelete
  14. Apa beza ni dengan kes kugan dan tahanan lain yang di belasah hingga mati dalam lokap? Apa patut rakyat buat?

    ReplyDelete
  15. loh! sampai hati Parpu menyiarkan video sepupu sendiri sedang mendidik anak. Tak baik mcm tu Parpu, mengaibkan sepupu sendiri.

    ReplyDelete
  16. apa mcm sial nie??? klu ada bpk mcm nie lah kan baik bunuh je.. tqak layak lgsg dia jdi bapak tau tak!!! hish geram btllh aku tgk video nie!! org yg mendera budak2 tu tak layak lgsg dipanggil mnusia tau tak!! dia adalah BINATANG yg bertopengkan SYAITAN!!

    ReplyDelete
  17. patut tgkp org sial tu and ajar dia cukup2!! jgn lepas dia!!

    ReplyDelete
  18. Macha bacul pare pundek sudah tentu penyokong PgayR, aku guaranteed lah dia ni pasti penjilat dan pencacai najis Sivaji d Boss, AL Jubori dan pengikut kuat PgayR kerana orang2 dan spesis2 Pgayr memang semua perangai dan gelagat macam gitu, kaki pukol bantai anak isteri, bacul dan zalim. tengok saja Osetat Badigol yg kena tangkap basah lagi kauseling isteri orang jam 3pagi, siap pake tuala basah. Osetat Badigol ni alkisah suk pukol bantai isteri depan anak2 pulak tu, mcam Macha bacul pukol aank tiri umor 3tahun. Mcam gitulah, Tetapi bila malam tiba, ada hati bini yg siang hari dipukol bantai, malam di ajak tidor nak melepaskan aair kote gatal dia, kena lah isteri dipukol atas katil. Inilah perangai dan gelagat spesis2 Pgayr yg macam idola mereka binatang keparat dan bngsat, bacul lagi keji. Sudah harus kerat kote spesis2 bacul ni dan kasi anjing jalanan makan, lalu tukar jantina sebagai bapuk Jalan Hj Taib, Itu yg terbaik buat spesis2 Pgayr ini yg haramjadah lagi terkutok.

    ReplyDelete
  19. NAK KATA MAKNUSIA PERANGAI MACAM BINATANG JANTAN SUNDAL BETOLLAH ORANG NI .. APALAH DOSA ANAK KECIL TU PUN TAK TAULAH INILAH AKIBATNYA KALAU DAH JADI KAKI BOTOL PERANGAI PUN MACAM SETAN ...

    ReplyDelete
  20. ini hari lu pukullah dia macha besok sudah besar dia pukul lu balik ..ini orang sudah lebih minumlah ni..

    ReplyDelete
  21. nape anon 2.35 kaitkan dera kanak2 tu dgn mahadhir...pelek jg...o ya.aku rasa anon 2.35 tu terlalu banyak makan makanan yg haram lg subhah masa kecik hingga kesaat ni...sbb tu bingai xtentu arah.kesianny anon tu ek...hati anon 2.35 ni pasti busuuuk mcm bangkai...ntah2 baca bismillah pun xreti kut....elok jumpa pmimpin pmbngkangk minta penawr atau jumpa pak jubbri yg bejanji kg buah pala...ambik ko....low classs la puak2 tu...tunggu PRU ni.....jgn mimpi la aku dan fmily ku nak beri undi kat PR...2008 dulu aku bagi laa PRU xni....no way....bye2222

    ReplyDelete
    Replies
    1. Keluarga aku lagi ramai dari keluarga hang...kami semua undi PR pada PRU13 ni.... Takbir!!!

      Delete
    2. Ko ni gila ke sakit jiwa woi bahlol anon 1.09??

      Delete
  22. sial punya jantan,nmpk sngt masalah mental.
    lg haram org yg rakam tu,boleh tengok je jantan sial tu pukul ank dia.
    binatang pun x buat kat ank dia cam ni,sah dia ni lg keji dari binatang.
    dasar manusia sial yg lahanat,manusia yahudi yg hipokrit

    ReplyDelete
  23. celaka punya binatang, binatang seperti ini hendaklah di hukum di khayalak orang ramai bukan di makhamah

    ReplyDelete
  24. Ksian ny awak ni.......mengata org yg bukan2. Hang xde korja lain ke....hehe.bagui hang g mampui...hahaha.

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!

Sama Rata, Sama Rasa, Depan BELAKANG Sama Saja!!

Sama Rata, Sama Rasa, Depan BELAKANG Sama Saja!!