GEMPAR PAGI! BENARKAH ORANG MELAYU DAN INDIA BERBUNUHAN DI SG PETANI?

"Khabar Angin Pergaduhan Kaum di Sungai Petani :-

~Pergaduhan Berlaku pada 16 Disember 2012, dan Bunga Bunga nak Bergaduh lagi tu masih ada sehingga hari ini...

Punca Pergaduhan adalah Kes Curi Motor dan Bukan seperti mana yang disebutkan oleh:- Muhammad Qhalil Hasri, kononnya Masyarakat India nak Rebut Tapak Masjid di Tmn Ria Jaya 2... Tak Wujud pun Kononnya Orang India nak Bakar Surau seperti mana Dakwaan:- Raz Razali...

~Polis telah mengambil Tindakan Mengawal Keadaan sehingga ke malam ini supaya kes ini tidak Menimbulkan Salah Faham di Kalangan Masyarakat...

~Apa yang berlaku bukanlah Pergaduhan Melayu-India... Tetapi hanyalah Kes Bertumbuk Budak-Budak baru nak Up. Malangnya, apabila dicampuri oleh Kelompok yang Membuta Tuli, maka Kes dah jadi lain...

-Ins.Shahrul, IPD Kuala Muda....
_____________________________

~Maklumat Terkini dari Polis... Hanya 3 Melayu + 5 India Cedera, Akibat Pergaduhan Tersebut.... Tlg Abaikan Info lain yang buat Org Lain Ter-Cirit Birit itu.. Takyah risau, mengarut, tlg jgn sebarkn kalo tak tahu kbenaran.

Sekian, Terima Kasih.

House PK: Dari semalam lagi sms liar pasal pergaduhan melayu-india tersebar kununnya pasal rebut tapak masjid nak buat kuil.

Aku dah kata ini semua kerja Pakatan Haram, depa buat macam ni sebab nak tutup malu mereka kerana merobohkan altar hindu di rumah orang India.

Tolong la rakyat Malaysia, berwaspadalah dengan hasutan ganas Pakatan Haram ni, sangat merbahaya adanya. Jangan emosi! Siasat kebenaran dulu ok

Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone

28 Responses to "GEMPAR PAGI! BENARKAH ORANG MELAYU DAN INDIA BERBUNUHAN DI SG PETANI?"

  1. http://pemudacheh.blogspot.com/2012/12/deepak-najib-altantuya-dan-umno-siapa.html

    wakakakakakaka, sampei saat ini bapak najib masih gak punya telor ya kerna terlibat ato terkait kasus pembunuhan altantuya itu ya, kalo bener ya bapak najib gak terkait kenapa sih sampei saat ini dia gak respon, itu kerna menurut teman saya bahawa bapak najib emang dia terkait, aduh pak , apa kalian bisa punya presiden kayak gini. kakakakakakakakak, seluruh dunia udah tahu kasus ini.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Itu belom pasti la sial Anak Haram!!

      Tapi yang sudah pasti rakyat Malaysia tak mau Perdana Menteri dari Parti Peliwat, pelanggan pelacur dan Penzinah bini orang (PKR) atau pon dari parti Ulamak Maksiat dan perosak Agama dan Bangsa (PAS) atau pon dari Parti Kominis Chauvinist Tegar (DAP).

      Delete
    2. Waduh Presiden SBY telornya besar kerna terkait membunuh Altantuya...hingga rakyatnya lari keluar negara tidak cukup makan...apa kalian Indon celaka bisa punya presiden kayak gini....

      Delete
    3. Tembelang fitnah yg sudah pecah pun kok nak diulang tayang, itu cerita basi la bajingan...! Ko tahu apa kontrak batak aja...!

      Delete
  2. http://feedproxy.google.com/~r/TukarTiub/~3/0YduypDVofY/husam-kata-najib-dan-madey-akan-lari-ke.html


    wakakakakakakaa bapak mader sama bapak najib mau lari ya, kemana sih kamu mau lari. menurut teman saya lagi partai setan amno udah mau habis and ketua setan amno udah siap mau lari tapi dia bilang lagi semua erport akan diserbu dan semua folower goblok setan amno dibekok. waduh pak giler ini .

    ReplyDelete
    Replies
    1. Iya kamu di bayar berapa oleh Pak Anwar Penjubur hah Indon tak sedar diri??

      Spesis saperti kamu spesis Sialan sebesar2 Sialan!!!

      Delete
    2. Woi Indon siala!! Ibu kamu Pelacur ya?? Bapa kamu pulak pemdat dan perogol!!!

      Delete
    3. Ya Anwar akan lari ikut Susilo B. Yudoyono naik Burung Garuda....terjun di selat Sunda. Waduh kasian Anwar mati bersama SBY...

      Delete
    4. Wakakaaaaaaaaa menurut teman saya SBY yang sedang berkunjung ke sini semalam bersama Anwar melanggani seorang pelacur. Tapi SBY lari tidak keruan kerna pelacurnya pria tampan mirip Areil Peterporn....

      Delete
    5. Kenapa kamu marah? Adakah mak atau kakak kamu kena main dengan orang UMNO? Kau kena jubur dengan Anwar tak marah pulak? Kerana sedap pak.

      Delete
  3. Wahh seekor indon sesat ni, pagi pagi dah
    online mencari rezeki dengan cara memfitnah
    orang.
    BERAPA JUTA BAYARANNYA PAK???
    IYA IYALAH DI SANA KAN NGAK GAMPANG
    MENCARI REJEKI..

    ReplyDelete
  4. Replies
    1. Visit Freesleepwithyourmother.com t

      Delete
  5. indon, masih tak tau malu lagi ke? suka jaga tepi kain orang. kau lupa ka indon pernah punya ketua kaki kongkek ? ada ka kami pernah campur hal politik korang? korang ada negara yang banyak hasil ekonomi tapi yang maju hanya pulau jawa, kenapa? maknanya korang punya pemimpin juga tak boleh harap. Indon yang menyalak kat sini penyokong aljub. aku lebih percaya china dari bangsa indon. ptui

    ReplyDelete
  6. Salam semua rakyat Malaysia yang cintakan keamanan dan BUKANNYA nak berpolitik sepanjang masa.... kalau nak sebar berita tu jangan lah dengan niat nak meniupkan api perkauman apatah lagi dengan niat lain mengambil kepentingan politik pula dari akibatnya. Saya rasa api perkauman ni kegerlaluan ditiupkan oleh kelompok2 yang berkepentingan polotik hinggakan naik ngeri mendengarnya. Tahun 70an duku walau pun kuta baru setahun jagung berkenalan dalam kemerdekaan negara tetapi hubungan sesama kaum ni jauh lebih harmoni..... cuma masa tu bahang saki baki komunis je yang buat hal.... ni sejak komunis tak ada...macam2 pihak buat hL... renungkan lah demi negara

    ReplyDelete
  7. di sg petani, budak2 india dan budak2 melayu bergadoh, bertumbuk dah jadi kebiasaan, umpamanya tanyalah budak2 sekolah men.khir johari, sek men.tmn ria jaya, sek.men vijaya.........., tapi yang pelik nyaaaaaa, budak2 india ni selalunya guna senjata, kayu, rantai dll, budak2 melayu hanya bertumbuk dgn tangan dan kaki sja, kan elok jika depa2 ni bertumbuk dgn tangan dan dgn guna kaki..............., ini bru wira sebenar....... dah klu guna senjata tu bukan lah wiraaaaaa, itu dah nak bunuh komunis.........., ya tak??????

    ReplyDelete
  8. babi la pakatan pukimak nie..... dah x de modal sagnat la tue sampai isu perkauman pun nak dijadikan modal .. diorang pukimak nie x tau ke natijah yang mungkin terjadi kat negara kita klu berlaku isu perkauman nie.....

    ReplyDelete
  9. mmg haram pakatan ni pandai-pandai nak mereka cerita benda kecik nak dijadikan besar pulak...

    ReplyDelete
  10. APA BOLEH BUAT DAH TAK ADA CERITA BUAT CERITA INI LAH SIKAP ORANG KITA TAK TAU ASAL USUL SUKA BUAT CERITA YANG BUKAN-BUKAN .. PAKATAN NI SUKA BUAT FITNAH DAN MEMJADI KAN KITA PERKAUMMAN ANTARA SESAMA KITA DAN BANGSA LAIN...

    ReplyDelete
  11. ini krja pakatan haram saja nak cetuskan pergaduhan melayu - india nie supaya anwar sial dapat ambik kesempatan atas pergaduahn kaum ni, nanti bila dah pork perenda senaglah anwar sial buat fitnah yg kononnya melayu ni mmg busuk hati dgn org india.

    ReplyDelete
  12. mmg siallah pakatan haram jadah ini tak hbs2 dgn isu keparat drg nie. jgn buat fitnah kalau tak tahu cerita sebenar kerana ini melibatkan maruah melayu india nanti tak pasal2 jadi pergaduhan antara kaum pulak.

    ReplyDelete
  13. pakatan haram nie dah cuba mcm2 isu nak jatuhkan rosmah dah tak blh maka beralih arah si anwar sial nie dan sekaligus pakatan haram ini mencetuskan fitnah kononnya org india nak robohkan surau utk buat kuil, mesti akan ada pergaduhan kaum tetapi cerita sebenar itu lain tapi di war war sebegitu rupa pulak.

    ReplyDelete
  14. jangan biarkan isu ini berpanjangan kerana takut nanti jadi isu perkauman antara melayu india sedangkan kita ini semua dah hidup dalam keadaan aman dan damai kenapa mesti ada pihak yg dengki akan keamanan yg seia ada nak tahu siapa mereka, mereka adalah org2 pakatan haram jadah.

    ReplyDelete
  15. tudia pandai dorang sekarang nak cari pasal dengan rakyat india yang hanya duduk diam..
    pakatan nak hasut la tu terhadap umno...
    nak undi india la tu pakatn sial nie..
    saja nak cetuskan huru hara kerana memang sifat pakatan suka wat kecoh tak tentu pasal

    ReplyDelete
  16. ala perkara biasa jelah pergaduhan diantara budak remaja nie kekadang pasal awek la pasal nak tunjuk hebat..macam2 la budak2 sekolah nie..budak laki nak membesar mmg mcm tu

    ReplyDelete
  17. Aku duduk di Taman Ria Jaya hampir 23 tahun jiran sebelah kiri aku Rama jiran Rama pula Lim.

    Anak-anak kami membesar bersama. Lelaki dan perempuan sudah seperti adik beradik. Kami saling menghurmati di antara satu sama lain. Perselisihan diantara kaum adalah lumrah seperti di Kawasan Sungai Petani.

    Jika kita ambil sesuatu dengan pertimbangan akal yang waras maka persahabatan di antara kita akan kekal berpanjangan.

    Anak perempuan Rama telah dikawinkan dengan anak lelaki Lim kami amat genbira.

    Namun dalam kontek berpolitik cara sekarang di mana bibit kebencian yang ditanam dalam sanubari masyarakat majmuk dewasa ini amat memalukan

    Malu kerana kerosakan itu berpunca daripada mereka-mereka yang gila kuasa hingga sanggup memecah belah hubungan di antara kaum.

    Kami bukan nak kaya raya, tetapi kami ingin hidup dalam keamanan. Itu sahaja...

    ReplyDelete
  18. pakatan haram nie mmg tah pahapa lah.. dah tak dek modal sgt smpai skrg bnda mcm nie pulak depa nak jadikan isu!! apa pny low profile lah depa nie!!

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!