GEMPAR! ISRAEL LAKNATULLAH BERI TEMBAKAN AMARAN KEPADA SUKARELAWAN DARI MALAYSIA!

Nak tau cerita penuh KLIK SINI

6 Responses to "GEMPAR! ISRAEL LAKNATULLAH BERI TEMBAKAN AMARAN KEPADA SUKARELAWAN DARI MALAYSIA! "

  1. Mamak la oh mamak... Lepas ni pi kencing umno pusat kata dia nak kena tembak sampai mati dengan Israel,tak pasai2 peruntukkan diberi lebih... akai mamak setara tu ja tapi dah melayu umno mudah kena kencing dengan mamak. Kalau kat bahagian umno aku,no way man... takdak satu pun permohonan drp mamak utk jadi ahli umno yang aku lulus. Aku haramkan mamak dari jadi ahli umno di bahagian aku selagi nyawa aku di kandung badan. Bahagian lain hangpa nak melingkup pi ambik mamak yang tu hangpa punya pasai,aku tak masuk campuq!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aku rasa aku dapat agak anon atas aku ni dari bahagian umno mana. Kalau betul dia dari bahagian umno tu memang sangat hebat. Presiden Kimma pun penah mengadu kat Dato Seri Najib pasal bahagian tu yang langsung tak ambil mamak dan tentang mamak habis habisan. DSN penah tanya Dato Ketua Bahagian tu, Dato jawab rileks je, "Dato Seri, umno ni parti untuk org melayu dan bumiputera. Perlembagaan UMNO ni kita yang buat. Kalau siam,bidayuh dan kadazan nak masuk umno,saya kena terima la sebab perlembagaan umno benarkan. Mamak tu jadi melayu kot celah mana Dato Seri? Mamak tu bangsa India beragama Islam. Syarat Melayu mesti mengamalkan budaya Melayu tapi mamak amal budaya India,time untung kongsi dengan hindu,time nak rugi baru berbaik dan puji Melayu. Saya tak boleh terima semua ni Dato Seri" DS Najib balik ayaq tu ja. Penah lama dulu, Tan Sri Kadiaq(la ni PKR) nak mai lobi jadi MT kat bahagian tu, Dato KB hantar pemuda umno bahagian saja pi halau. Aziz Mamak Baling pulak langsung tak berani jejak bahagian tu. Dato KB tu kaya sangat2 sebab keturunan dia memang semua meniaga tanpa bantuan politik.
      Specialnya bahagian tu, tak ada satu pun nasi kandar. Pernah sekali nasi kandar subaidah nak bukak kat situ, Dato KB arah pemilik bangunan naikkan sewa 4 kali ganda, lari malam macam tu ja mamak tu. Sekarang, lokasi tu diganti dengan nasi melayu 24 jam. Kedai melayu tu laku betul, masak sedap,bersih dan harga jauh terlalu murah daripada nasi kandar sebelum tu. Paling menarik tentang bahagian tu, Dato KB syaratkan hanya yang berkelulusan saja yang boleh pegang jawatan. Jangan terkejut kalau korang pi bahagian tu, rata2 yang ada jawatan di peringkat cawangan dan bahagian adalah artikek, lawyer,jurutera,akauntan,doktor pakar,auditor,valuer dan peniaga2 kelas menengah. Masa dlm pru2 yang lepas, bahagian tu catat majoriti parlimen tak kurang drp 20K lebihan. Buat pertama kali sebagai org melayu,aku bangga sangat jadi org melayu dan jadi ahli umno. walaupun cuma ada satu bahagian umno saja mcm tu tapi aku berdoa pd Allah agar Allah pelihara bahagian umno tu daripada serangan mamak yang merosakkan Islam sejak daripada Zaman Kesultanan Melayu Melaka lagi. Amin!

      Delete
  2. Ada anjing terlepas kat sini ka .... soh... soh.... pi main jauh-jauh... oh anjing PR rupanya ...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Anjing ni la yg duk baring kat tengah jalan ..... rupanya dah terlepas kat sini .....

      Delete
    2. sama2 umno pun anjing2 jugak ke?

      Delete
  3. Anjing2 PR nilah yg bagi signal kat Yahudi Laknatullah, beritahu org Malaysia ada kat Gaza tu.... Kalau dah diri tu tidak ada nilai kemanusiaan, jgnlah nak kutuk2 org yg sedia berkhidmat memberi bantuan kepada org2 Palestine tu.... teruskan perjuangan mu Datuk Azeez...

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!