GEMPAR BERAPI! VIDEO BUKTI DEEPAK JAIKISHAN MEMANG PENIPU!

Kalau korang nak tahu Deepak ni boleh pakai ke tak, korang kena tonton video ni sampai habis. Si Paria ni, banyak kuat belit, mula-mula dia cakap dia tak ada kena mengena dengan Bala pastu sekarang dia nak buat buku pasal Altantuya. Apa-apa pun korang tengok la dulu video ni. Menarik beb, part last tu yang mahal tu

24 Responses to "GEMPAR BERAPI! VIDEO BUKTI DEEPAK JAIKISHAN MEMANG PENIPU!"

  1. Syabas wat blogger pro bn...perancangan yg cantek..Baru jer ANUwar nak celebrate kejayaan dia mmbedil DSN tetiba 'missile' tuh pusing balik hala kat depa...kebabooooommmmmmmmmm...

    Anuwar sure nangis golek2 smp terkencing sbb marah plan yg punyer cantek gagal...

    ReplyDelete
    Replies
    1. nuar tu mana pandai buat strategi....dia tu jenis bangang nak mampos...suka hentam keromo dan rasa dia pandai....dah tu rasa kuat pulak....apa punya Pandir la dia nih....

      Delete
  2. siap lah....lepas bn kalah, penjara penuh dengan kroni BN...segala perancangan jahat akan terbongkar....Najib akan jadi...ketua gangster dalam penjara pulak...Rosmah akan jadi tukang masak.....mampuslah BN Laknat..penipu rakyat..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Anwar akan jadi tukang cuci spender, azizah akan jadi orang gaji macam dulu...penyokong PR semua bantu anwar sidai spender basah.....

      Delete
    2. hahahaha aathi keshav u are right...

      Delete
    3. BODOH NAK MAMPOSLAH KAU NI SPENDER KOYAK BN TAKKAN KALAH AKU CONFIRM UMNO AKAN MENANG PRU 13 NANTI. SEKURANG2NYA BAWAH JAJAHAN UMNO KITA HIDUP SENANG AMAN DAN DAMAI BKN MCM PAKATAN YG SUKA BUAT HURU HARA AJE.

      Delete
    4. yang laknat adalah pakatan harami....yg akan kalah teruk lepas nie adalah pakatan harami dan yg penuh dlm penjara lepas nie adalah pencacai2 pakatan harami mcm ko nie dan utk pengetahuan ko segala perancangan jahat anwar sudah terbongkar..anwar akan jd ketua ganster dlm penjara dan jijah omega akan jd tukang masak dan si izzah akan jd tukang jahit spender ko yang koyak tu.....muahahahaa.....bodoh punyer pencacai pakatan harami orng nk komen dia nk komen tp komen guna kepala lutut....orng lain kali klu nak komen guna otak la mangkuk.....

      Delete
  3. Ada jugak penyangak PR yang tahap pemikiran yang rendah ek...Cakap pasal isu deepak dulu lar...itu belum settle nak tilik masa depan pulak....

    ReplyDelete
  4. kesialan dan kekantoian anuar aljuburi semakin terserlah, sial untk dirinya datang bertali arus umpama ombak yg datang dan pergi tanpa hentinya, aljuburi semakin tertekan dan tersepit,maju KENA mundur pun KENA...disorong KENA ditarik pun KENA...pembalasan dan azab dari Allah SWT kepada aljuburi sipembohong besar a.k.a setan sial tua kutuk yg direjam.

    ReplyDelete
    Replies
    1. betul tu dan kebodohan si deepak menjerat si juburi dengan dasyatnya

      Delete
  5. kelakar lah pemikiran pakatan semuanya memang tidak dapat dinafkan lagi...
    semuanya mentaliti murahan..
    menipu pun tak pandai akhirnya terjerat diri sendiri..
    sebodoh bodoh mat jenin bodoh lagi pak anuar hahaahahahah

    ReplyDelete
    Replies
    1. bodo bangat....udah 3 bulan pangku post PM pon tak leh nak sustain jadi PM terus...

      tu Allah nak tunjuk dia tak da habuan la....tapi jenis tak mengalah membabi buta......masih tak faham2 lagi....

      jadi la dia seekor kaldai tua.....ish....ish....

      Delete
  6. anwar nie mmg bodoh nak mampos dia buat strategi nak kenakan ds najib dan ds rosmah tapi dia sendiri yg terjerat diri akhirnya, tulah kalau nak buat fitnah biar berpada2. anwar nie selalu nak kenakan ds najib dan ds rosmah aje bila kena batang hidung sendiri terus duduk diam aje.

    ReplyDelete
    Replies
    1. mane x bodoh si peliwat ni,mane x strategi dia kene kat diri sendiri balik.
      dah time buat plan,dia duk syok balun si deepak.
      last2 plan fail,sendiri yg kantoi.
      x prnh la si peliwat ni berjaya dgn plan dia tuk kenakan rosmah n najib,selalu fail.
      mana x fail,bukti xda n nk buat cerita.
      last2 sendiri jugak yg kantoi,pastu sendiri malu.
      dasar manusia sial yg lahanat,manusia yahudi yg hipokrit

      Delete
  7. kekadang aku kesian tgk pakatan nie sebab terlalu bodoh dan cetek pemikiran mereka terutama si anwar peliwat tu buat rancangan sikit punya baik nak kenakan najib dan rosmah alih2 anwar yg terkantoi mcm mana tu. itulah sepandai2 tupai melompat akhirnya jatuh juga ke tanah kan.

    ReplyDelete
  8. aku harap sgt kalau UMNO menang pru13 pastikan anwar disumbat ke penjara kerana terlalu byk tipu helah yg dia buat kat najib dan rosmah berkali2 sehinggakan fitnah yg begitu dasyat sekali tapi anwar tetap bebas duduk senang aje.

    ReplyDelete
  9. pakatan tak hbs2 dgn isu lapok mereka yg cuba nak jatuh najib dan rosmah kan, dgn bangganya pencacai pakatan kata dlm pru13 nie UMNO akan bungkus. ckp jgn sebarang ckp aku confirm UMNO mng dlm pru13 nie kesemua kerusi.

    ReplyDelete
  10. "Thats sure lah dia" Sudah jelas terpampang memang lelaki dalam videoporn adalah Hero Tamil pare pundek, peliwat terkutok, agen barua lahanat Yahudi zionist Neocons, BABI, Al jubori, anak buloh betong yg kena suntikan HIV, kena racun arsenik, diburu pembunoh upahan, kote bengkok, keparat, bngsat dan lahanat, bacul, pejuang kesealamatan Israel. Satu dunia manusia bole menilaikan, di confirm 99% oleh 3 pakar video luarnegara. Hanya Kak Wan Jijik, Si Ikan sepat kering dan Nurul Mulut bau najis dan pencacai2 najis vavi dan penjilat2 juboq belendir yg dok menggila cuba mennegakkan kote bengkok Hero Tamil bacul, yg di sanjung sebagai anugerah dan di katakan Imam Mahadi.
    Semoga mereka2 yg menyokong dan bersetongkol dgn Hero Tamil bacul, peliwat terkutok, pejuang keselamatan israel dan barua agen Yahudi zionist Neocons ini mendapata saham dan ganjaran sama selagi beliau menjadi keparat, bngsat, lahanat dan selagi menlakukan benda2 terkutok lagi jijikk. Dan semoga Allah bayar cash di dunia dan di akhirat kepada spesis2 haramjadah ini.

    ReplyDelete
  11. pondan tua mmg macam tu. dah kenakan orang rasa tak bersalah pulak

    ReplyDelete
  12. Anwar dh tua die x larat nk memimpin dah...and makin lame makin bebal die jadi...udah2 la anwar...bwk bertaubat sblom trlmbt...kami org UMNO mendoakan supaya pintu hati ko trbukak menerima hidayat dan berhenti dari menganaiya kan org lain

    ReplyDelete
  13. dah kantoi nak cakap ape lagi? udah2 la tuh balik rumh x yh nk ssh kan org lain lgi dah....nie nk timbulkan isu bodoh psl bnd nie yg dh lame lapuk...poodah!!

    ReplyDelete
  14. ahahha kalau la hangpa persan mane anwar keblkangan nie ar? tiba2 hlg mcm tuh je kan? x rase mcm pelik bin ajaib je? asl ade isu timbulkan name die...truz lenyap...mmg sah la...xreti nk jd con artist tol la mamat tuh fail!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. dia x leh jadi artis la....dia hanya kaldai akar tua yg keliru...ish....ish...

      Delete
  15. panas-panas!!! anwar dah tak boleh duduk diam satu persatu kebongkaran dikeluarkan..perancang yang tidak bijak dibuat oleh anwar untuk mengenakan rosmah terkena pada diri sendiri...manusia macam ni nak memimpin negara alamak hancurlah negara..tahniah house PK memang terbaik

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!