GEMPAR BERAPI! ANWAR UPAH SAMSENG PUKUL PEMUDA UMNO GOMBAK!

Kalau sebut Anwar Ibrahim, maka kita tidak boleh sama sekali melupakan tentang plot dan sub-plot yang akan turut dibawanya bersama. Anwar Ibrahim yang seringkali digambarkan sebagai seorang ahli politik yang licik, sebenarnya tidak lebih daripada seorang penjahat yang berjaya berselindung di belakang barisan peguam-peguamnya yang dibayar mahal. Peguam-peguam itulah yang akan menimbulkan pelbagai kekecohan terutama sekali menerusi Majlis Peguam yang dikuasai sepenuhnya oleh para penyokong DAP dan PKR.

Seminggu sebelum Persidangan Agung UMNO Ke-66, Anwar Ibrahim dan konco-konconya cuba menimbulkan kecelaruan di kalangan para penyokong UMNO dan Barisan Nasional. Dengan menggunakan seorang ahli perniagaan yang sedang tertekan, Anwar Ibrahim cuba membangkitkan semula tentang pembunuhan Altantuya Shiiribu dan kapal selam Scorpene yang telah dikantoikan oleh para penyokong Kerajaan sebelum ini.

Berkali-kali sudah Anwar cuba menjadikan isu pembunuhan dan pembelian kapal selam tersebut sebagai senjata terbaik untuk memusnahkan Najib Abdul Razak dan Rosmah Mansor. Namun, setiap kali dibangkitkan dengan upahan-upahan baru, setiap kali itu jugalah Anwar Ibrahim akan dikecewakan dengan begitu teruk, bahkan memalukannya.

Deepak Jaikishan juga akhirnya telah melondehkan Anwar Ibrahim. Bahkan Deepak sendiri yang menyatakan bahawa Anwar Ibrahim menerusi Sivarasa Rasaiah telah mengarang skrip untuk dia bacakan di mahkamah dalam satu kes yang dibicarakan pada 29 November lalu untuk mengaitkan Rosmah Mansor dan Najib Abdul Razak walhal kedua-duanya tidak ada kena-mengena langsung dengan kes yang sedang dihadapi oleh Deepak Jaikishan.

Read more...

58 Responses to "GEMPAR BERAPI! ANWAR UPAH SAMSENG PUKUL PEMUDA UMNO GOMBAK! "

  1. Di mana ada ANUwar Berahi di situla ada keKACAUan, keLANCAUan dan huru hara krn ANUwar dan SYAITAN adalah sinonim....

    Bapak sgl PUAKA adalah ANUwar....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Butuh Pak Hang House PK, Blogger yang belajar setakat SRP macam hang pun dibayaq mahal, padahal kerja hang buat tu, budak bodo kat tadika pun leh buat... Ni lawyer la woiii....lawyer dibayaq mahai biasa la....awat hang tak tanya, Datuk Hafarizam lawyer umno yg dibayaq mahai tu apa jasa dia kat umno? haram dia tak penah tolong umno pun, aku rasa jasa ketua cawangan umno lagi banyak dari dia tapi hidup merempat sepanjang zaman....

      Delete
    2. Aku rasa hangpa ni dah tak lama, dok ralit bergaduh ja tak lama lagi Mirzan boleh pulak projek 13 ribu juta kat mana-mana...lega la Mahadey, buat bagi rakyat ralit, lepas tu faraid projek kat anak beranak dia...pelaq betoi...at last ahli umno bukan kroni dan melayu juga yang merempat!!!

      Delete
    3. Kalo org Melayu kaya hampa kemain menyalak cakap depa kaya sbb kroni,,sbb hasil haram...dengki betoi hampa dgn sesama Melayu..tapi kalo cina yg berderet kaya awat hampa xbrani nak sentoh...

      yg lg pelik kalo puak hampa yg kaya mendadak tu hasil dari apa pulak...duit jatoh dari langit ka? LANGIT YAHUDI...

      Delete
    4. Cina klu kaya baik kroni dap,kroni mca atau kroni gerakan, depa kongsi kekayaan ramai2,jadi bangsa depa dapat sama2 tumpang, jadi takdak la nak dengki hang aku. Ni kroni umno jenis nak kaya sorang2,makan sorang2,rembat sorang2 tapi kerja parti nak suruh buat ramai2....haram jadah betoi. hangpa ingat ahli umno bawahan ni pencacai ka? Pelaq betoi punya perangai.

      Delete
    5. Anwar Ibrahim cukup takut kat Umi Hafilda....tengok UF, terus cabut lari,kenapa heeeh?

      Delete
    6. Anwar Ibrahim takut dgn Ummi Hafilda ka, Ummi Hafilda takut dgn Anwar Ibrahim ka bukan boleh isi perut Melayu miskin dan ahli2 umno yang lapaq nasi di kampung2 dan bandar2 pun.... Retorik saja kerja hangpa ni,melayu nak merempat ka,ahli umno nak miskin ka bukan hangpa nak ambik kisah pun... Bila org mengadu kat hangpa, alasan hangpa sama saja,melayu pemalas,melayu malas berusaha.... mcm pundek la hangpa ni,hangpa buat melayu mcm sampah saja tapi hangpa lapaq undi melayu jugak, pi la ambik undi cina yang hangpa dok bela siang malam tu...

      Delete
    7. oit anon dari ko memaki dan melalak dekat sini lebih baik ko pergi suruh anuar bertaubat barulah negara malaysia akan aman dan melayu akan maju..selagi ada syaitan bernama anuar selagi tu la korang rasa dipinggirkan kerana hasutan anuar tu..ko cerita bnyk cina maju pun sebb bapak korang anuar punya kerja jugak

      Delete
  2. umg0k da tdesak... baling batu smbunyi tangan..ajak bdebat takut,cakap bdegar2..pru13 ni kasi bungkus

    ReplyDelete
    Replies
    1. bkn umno tapi pakatan haram kau tu yg dah terdesak sgt tau tak sampaikan mcm2 cara korg buat utk menyebarkan fitnah pasal PM dan isterinya!! sbb korg takutkan yg korg bakal kalah di PRU13 nie sbb tulah!!

      Delete
  3. 8.19 pm...kamu ni bodoh bangang dan tak nampak kebenaran ke...?kasihannyerrr!

    ReplyDelete
  4. 8.19 syok sendiri...ekekekekeke.....kote bengkok nk kene bungkus!

    ReplyDelete
    Replies
    1. macam dah rase jebbb.......ramai amnongok yang kena ni. buat la repot dan panggil tv tiga suku bagi satu dunia tau

      Delete
  5. Undi PAS..jadi sesat
    Undi Anuar..... Kaki balas pungkok
    Undi Dap..... Melayu haramjadah
    Undi umno.... Alhamdulillah selamat

    ReplyDelete
  6. ingat tak budak yg ada skandal dgn MB melaka dulu? Ni lah dia sekarang. muka dah tua dah. dulu bergetah gitu...

    http://www.youtube.com/watch?v=4nt1vfIay0Q

    ReplyDelete
  7. Kalo nak rasa idop macam kat Syria ataupon kat Palestine ..undila Pakatan haram...insyaALLAH akan tercapaila hajat di hati...

    Belum berkuasa pon penjilat tegar ANUwar dah mcm samseng...sok kalo dia yg mmrintah..undang2 kat bwh kaki puak depa la...mcm ngr koboi la..

    ReplyDelete
    Replies
    1. eh nape jadi cam syiria lak....ah? ade akal ke tak....tololnya.

      Delete
  8. inilah angkara puak umno harbi yg diketuai mamak padukang pemuda gombak anak pada omar din pukimamak spesis mamak harbi spt parpu..umno harbi gombak begitu terdesak krn tiada sokongan di sana..ternyata isu ini membri kelebihan pd pr..tahniah pemuda umno celaka harbi..anda menambah undi pr di gombak..hanya melayu umno pukimamak yg ambik geng mamak paria jadi pemimpin...

    ReplyDelete
    Replies
    1. hidupppp umno.....

      Delete
    2. oi....mak dia melayu la...yang itu hangpa lupa...kurang2 pon bagi simpati la dia sikit pasal mak dia melayu...bukan mak dia india!

      hangpa ni nak tibai patut2 la ...tak adil la bro! nama saja hanhpa parti adil konon..Tak Adil pon!

      Lu pi mersnchsp lagi bagos ls!

      Delete
    3. bodoh islam bergaduh sesama sendiri..sebab tu cina semakin naik kepala..mangkuk hayun kalau asyik persoal benda kecil mcm ie smpi mampus la islam ketinggalan dan jd barua cina..

      Delete
    4. inilah yg pemimpin2 pakatan harami ajar dekat pencacai2 mcm ko nie...yg pukimak dan celaka harabi adalah ko sial..untuk pengetahuan ko pakatan harami adalah sebuah parti samseng yg merosakan bangsa dan negara...bodoh punyer pencacai pakatan harami bercakap lain kali guna otak bukan guna kepala lutut....

      Delete
  9. hidup umno...pru12 aku dan keluarga ku undi pas..pru 13 tidak lagi...ternyata umno lah yg menjaga org2 melayu dan agama islam...pas dah sesat bersama pkr dan dap....hidup umno...matiku utk umno...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Butuh Pak Hang House PK, Blogger yang belajar setakat SRP macam hang pun dibayaq mahal, padahal kerja hang buat tu, budak bodo kat tadika pun leh buat... Ni lawyer la woiii....lawyer dibayaq mahai biasa la....awat hang tak tanya, Datuk Hafarizam lawyer umno yg dibayaq mahai tu apa jasa dia kat umno? haram dia tak penah tolong umno pun, aku rasa jasa ketua cawangan umno lagi banyak dari dia tapi hidup merempat sepanjang zaman....

      Delete
    2. Aku rasa hangpa ni dah tak lama, dok ralit bergaduh ja tak lama lagi Mirzan boleh pulak projek 13 ribu juta kat mana-mana...lega la Mahadey, buat bagi rakyat ralit, lepas tu faraid projek kat anak beranak dia...pelaq betoi...at last ahli umno bukan kroni dan melayu juga yang merempat!!!

      Delete
    3. panglima taik kucing pemuda umno ni.......kene sikit je dah mengacum macam budak budak...kih kih kih. macamana aku nak undi diorang untuk memimpin! ingat nkorang balek hisap puting je lah. cup..cup...cup! silat lucah@ silat soilek.

      Delete
    4. aku tengok kan tiap kali masuk artikel baru penyokong pakatan menggunakan ayat copy paste je wei..nampak sgt dibayar oleh anuar dgn harga murah je..kasihan korang

      Delete
  10. Hidup UMNO!!!aku undi UMNO dulu dan selamnya!!!

    ReplyDelete
  11. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  12. Akupun undi umno sebab $$$$$ x ada $$$$$ aku mnlayang.....bodoh umngok.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kau Mengundi demi Anwar dan Nik Ajis tapi Jutaan Pengundi UMNO demi Agama Bangsa dan negara. Cuba Kau gi tanya kat kampung2 selain kelantan berapa kerat je penyokong kau, boleh kira pakai jari...

      Delete
    2. umno bagi duit? duit aku ambil, undi bagi PR!!! umno hampes, tak hingin nak berjemaah ngan korang la! ugama nkorang untuk korang, aku ikut agama orang mukmin. aku dah tanya orang kampung selain kelantan.......jawapan nya umno kencing sebab kira pakai dacing.

      Delete
    3. ambil duit tu tak malu ka! hang bangsat sangat tadak duit ka?

      apa punya chibai la lu.. sial lagi memualkan

      Delete
  13. Suami aku dulu undi PAS , aku undi BN sekarang. Sekarang suami aku sokong dan akan undi BN PRU13 nanti.Syukur Alhamdulillah.

    ReplyDelete
  14. http://www.erapasca.com/2012/12/panas-video-inside-ketua-pemuda-umno.html


    wakakakakaka ...kasian ya setan melayu amno udah kesurupan ya kerna ketua setan mereka itu bapak umar din itu kayak dia itu sebener dia preman ya, kalo orang malay bilang samseng tahi anjing ya ....kakakakakahhh

    ReplyDelete
  15. http://wrlr.blogspot.com/2012/12/musa-hassan-bakal-dedah-peranan.html


    waduh pak ini yang ku bilang dulu ya bahawa ketua setan melayu amno itu emang dia sekor preman ya. ato samseng tahi anjin dibilang orang malay.

    ketua setan melayu ini saya fikir udah harus terjun laut ya kerna gak bisa lari lagi ya...guling guling saya dibikin dia.

    ReplyDelete
    Replies
    1. lu indon chibai...puki mak lu wa ingat jenis tak basoh bila kenching...

      lu gelak tengok dia macham tu. .perli la dia abis2an. gua chaya lu jadi lagi terok lepas ni..

      Delete
  16. http://www.kedahlanie.info/2012/12/nyanyi-lagu-anak-kecil-main-api-tapi.html


    wakakakakaka h emang dia goblog ya folower setan melayu amno ya kerna senang tidur kayak sangkar burung ya ato bawah jembatan di co kit road ya ketimbang ketua setan melayu amno udah rampok tanah rizeb orang melayu , kasian ya guling guling saya ketawa.

    ReplyDelete
  17. http://ckcounterpunch.wordpress.com/2012/12/05/rakaman-video-ceramah-azmin-ali-himpunan-spesis-terakhir-melayu-yang-menbicarakan-soal-masa-depan-orang-melayu/


    saya kira folower setan goblok melayu umno harus liat ya ini vidio trajis banget ya . liat alun alun ya.

    ReplyDelete
  18. http://pkrl.blogspot.com/2012/12/panas-hakim-perancis-mahu-rekod-penuh.html


    waduh pak kemana sih bapak prewsiden kalian itu mau sorok ya. saat ketua setan kalian udah hampir ke kuburan ya. Ingat Alloh gak mungkin membiarin insan dizalimi itu hampa ya. tunggu aja ya saat itu hampir tiba.

    ReplyDelete
  19. http://www.keadilandaily.com/bukti-sms-umno-arah-provokasi-ceramah-gombak/


    kenapa sih pak polisi gak tega selidiki kasus ini ya.

    ReplyDelete
  20. apsal la puak2 cacai dari kedua2 puak ni masing2 samseng belaka. duk rumah diam2 sudah

    ReplyDelete
  21. Baguslah Spesis Main taik Kat Kedutaan
    dijakarta tu kempen tuk pembangkang..
    sebab Orang Malaysia jijik pasal taik ni..
    Aku usahakan kumpul semua komen ko.
    komen-komen ko ni berguna kalau dimasukan dalam
    akhbar arus perdana.. Alhamdulillah ini
    satu kerosakan besar tuk pembangkang..

    ReplyDelete
  22. http://msomelayu.blogspot.com/2012/12/orang-kuat-ibu-pejabat-umno-akan-sertai.html


    Ya kerna sering membaca hujjat ku di sini maka seorang ketua setan melayu amno udah malu ya jadi anjing partai setan melayu amno. Itu yang ku bilang bahawa hujjat ku itu bener ternyata ya. alhamdulilloh.

    ReplyDelete
  23. http://www.malaysiawaves.net/2012/12/papagomo-sedang-disaman-rm10juta-kerana.html

    menurut teman saya ini goblok setan melayu amno mau ditilang ya ato disaman ya, saya doakan semuga goblog setan melayu amno itu akan ke penjara sungei buluh ya. Insyaalloh. Amin.

    ReplyDelete
  24. kutoklah umno apa pun jiwa ku tetap dengan umno seterok-terok umno pun negara ku sudah maju terkenal diseluruh dunia

    ReplyDelete
    Replies
    1. Anwar Ibrahim takut dgn Ummi Hafilda ka, Ummi Hafilda takut dgn Anwar Ibrahim ka bukan boleh isi perut Melayu miskin dan ahli2 umno yang lapaq nasi di kampung2 dan bandar2 pun.... Retorik saja kerja hangpa ni,melayu nak merempat ka,ahli umno nak miskin ka bukan hangpa nak ambik kisah pun... Bila org mengadu kat hangpa, alasan hangpa sama saja,melayu pemalas,melayu malas berusaha.... mcm pundek la hangpa ni,hangpa buat melayu mcm sampah saja tapi hangpa lapaq undi melayu jugak, pi la ambik undi cina yang hangpa dok bela siang malam tu...

      Delete
    2. mmg btl kata jinjai nie.. krna umno lah negara kita nie maju dan semakin maju tau tak.. itu pn msh ada anasir2 yg msh tak tau nak bersyukur lg!

      Delete
  25. Setahu aku parpu cukup brahi sama itu umilda....brg bnyak cantik lo....kan..betul aku kata dah mleleh air liur parpu.....syok n x tahanlah tu.

    ReplyDelete
    Replies
    1. yeke ke ko tengok anuar ko berahi..hahahahaha

      Delete
  26. anuar perlu dijatuhkan agar negara aman itu yang pasti....
    aku perhatikan penyokong pakatan asyik ulang benda sama..
    memang dorang kaki copy kot..
    kasihan dah mati idea kot

    ReplyDelete
    Replies
    1. BTL2 APA YG KEJORA MALAM KATAKAN INI AKU SOKONG HABIS KAT KAU.

      Delete
  27. Baru-baru ini ceramah YB Zulkifli Nordin diganggu oleh penduduk setempat yg menyokong PR. Apa yg dilakukan oleh penganjur ialah, mereka menutup slot pertanyaan dan ceramah itu dihentikan. Jadi kekecohan yg lebih besar tidak berlaku. Inilah contoh penganjur yg bertanggungjawab. Mereka bertindak menghentikan ceramah supaya perkara yg lebih buruk dapat dihalang. Sepatutnya penganjur ceramah PR di Gombak juga perlu melakukan perkara yg sama memandangkan kehadiran mereka di kawasan itu tidak disukai oleh penduduk setempat. Tetapi mereka lebih suka bertindak ke arah huru hara. Kerana itu sy katakan pemimpin BN lebih mengutamakan keamanan, tetapi pemimpin PR lebih suka kpd demonstrasi jalanan dan suasana huru hara.

    ReplyDelete
  28. Rakyat boleh melihat sendiri siapa yang samseng. yang tiada kerja tapi guna alat pembesar suara nak kacau ceramah pakatan dengan segala tomahan dan maki hamun. UMNO desperado dah tiada modal hanya ada keganasan. Jangan sampai rakyat bangkit.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Rakyat memang sudah bangkit. Penentangan penduduk setempat di Gombak terhadap kedatangan YB Anuar itu bukti nyata rakyat telah bangkit.

      Delete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!