CILI KASI TARUK! KALAU TAK MENIPU BUKAN FUCKATAN HARAM LA NAMANYA!

Selepas “tsunami politik” melanda negara pada tahun 2008, saya melihat landskap politik dan budayanya semakin mundur ke belakang dengan pelbagai propaganda yang tidak masuk akal dijadikan ukuran kekuatan agenda Pakatan Haram.

Kadang-kadang, saya ketawa besar melihat gelagat para penyokong Pakatan Haram yang begitu mudah terpengaruh dengan jumlah kehadiran mana-mana himpunan, majlis mahupun program yang dianjurkan oleh PKR, PAS mahupun DAP.

Bila ada saja himpunan, demonstrasi atau program-program politik Pakatan Haram, maka media-media mereka mula menyebarkan propaganda bohong mengatakan sejumlah 5,000, 10,000, 30,000, 50,000 dan jutaan yang hadir menyokong mereka!

Pada mereka, nombor menunjukkan kekuatan. Kalau ramai yang hadir, maka mereka akan mendakwa bahawa mereka sangat kuat dan mewakili suara majoriti rakyat Malaysia.

Padahal, hakikat sebenarnya ialah lebih ramai dan majoriti rakyat Malaysia yang menyampah dan meluat dengan perangai mengada-ngada Pakatan Haram yang gemar mencetus kekecohan yang menyusahkan rakyat!

Sekiranya diamati dengan teliti, para penyokong Pakatan Haram yang hadir di program-program gabungan parti pembangkang atau NGO yang pro-Pakatan Haram semuanya adalah muka yang sama sahaja.

Dalam ertikata lain, jika Pak Mat hadir di himpunan Bershit, maka dialah juga yang hadir di himpunan Bershit 2.0, Bershit 3.0, himpunan 901, himpunan “katak hijau” ke Putrajaya dan dialah juga yang hadir di himpunan anti-Lynas di perkarangan Dataran Merdeka sekarang.

Jika tidak percaya, cubalah tanyalah 10 orang peserta anti-Lynas yang sedang tunjuk perangai hodoh mereka di Dataran Merdeka dan saya yakin bahawa 8 atau 9 orang dari mereka pasti mengaku menyertai himpunan Bershit 3.0 sebelum ini.

Saya bukan berkata kosong. Saya sebenarnya rapat dengan rakan-rakan yang sering dipergunakan oleh PAS, PKR dan DAP untuk meramaikan majlis anjuran Pakatan Haram.

Tak kira sama ada dari program sekecil ceramah diperingkat kawasan, sehinggalah ke himpunan haram besar-besaran di Kuala Lumpur, muka rakan-rakan saya itulah yang akan “tercongok” di lokasi yang akan dihuru-harakan itu.

Persoalannya, dengan muka yang sama dan kehadiran yang tidak seberapa tapi kononnya berpuluh ribu orang itu, Pakatan Haram tidak malu untuk mendakwa mereka mewakili suara majoriti rakyat Malaysia?

Tak masuk akal langsung! Rasanya orang yang tak punya akal pun takkan membuat pengakuan sebegitu bodoh, bukan?

Malangnya Pakatan Haram begitu “perasan” dan memang muka tembok untuk mengaku diri mereka telah dipilih rakyat Malaysia untuk bersuara membela nasib rakyat yang kononnya tertindas dan dizalimi.

Padahal, merekalah yang menzalimi diri sendiri dan cuba menindas minda rakyat dengan propaganda-propaganda busuk yang mampu menghancurkan kestabilan dan kemakmuran negara kita.

Saya yakin, rakyat Malaysia tidak sebodoh seperti yang Pakatan Haram jangkakan. Rakyat Malaysia sememangnya celik dari dulu dan tahu membezakan di antara Pakatan Haram yang mempergunakan nama mereka dengan BN yang memberikan khidmat terbaik kepada rakyat sejak merdeka lagi.

Bukan mahu memuji UMNO atau BN, namun itulah fakta dan hakikat yang diakui oleh majoriti rakyat Malaysia dan tak perlu beritahu rakyat pun mereka akan akui kebenaran tersebut dengan hati yang waras dan terbuka, kan?

Justeru itu, saya menyarankan agar Pakatan Haram menghentikan saja propaganda bodoh mereka itu kerana rakyat di negara ini sudah muak dengan taktik keji mereka yang mahu memperbodoh-bodohkan rakyat itu. Lebih elok, bubar sajalah Pakatan Haram itu, senang cerita, kan?

Sumber: Perak Today

6 Responses to "CILI KASI TARUK! KALAU TAK MENIPU BUKAN FUCKATAN HARAM LA NAMANYA!"

  1. umno harbi kecewa kerana program umno harbi tidak mendapat sambutan walaupun merasuah hadirin...sapa la yg nak dtg majlis umno harbi melainkan lembu2 umno yg mmg bodoh.kesian majlis yg dianjurkan umno hanyalah dihadiri kerusi...

    ReplyDelete
    Replies
    1. yeke bukti????????

      Delete
    2. ni la mentaliti pakatan sial,mmg bodoh nk mampos.
      sembang kencang boleh la anjing ni,kalau betul bg la bukti.
      setahu aq pakatan,PASial dan DAP kafir harbi ye mmg betul,buat program org yg dtg sikit je.
      dasar manusia sial yg lahanat,manusia yahudi yg hipokrit

      Delete
  2. Woi ko tu babi yg dengki dgt dgn umno sial punya babi pembangkang semua bodoh xde otak

    ReplyDelete
  3. Bagaimana dengan janji guan eng? Bodoh punya pecacai pr.

    ReplyDelete
  4. pakatan memang dasar menggunakan penipuan untuk mentadbir...
    malangnya mentadbir tidaknya berskandal yang lebihnya...
    contohnya sapa lagi kalau bukan si anuar juburi tu si guan eng tu si gagap tu dan sekutunya...

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!