CILI KASI TARUK!

BERITA PERAK TODAY - KLIK SINI

Video Panas dari Perak Today - Klik Sini

KALAU KORANG NAK EMAIL AKU -Sila email ke 1housepk@gmail.com

Seminar

Seminar

Thursday, December 27, 2012

CILI KAS TARUK! ANTARA GANESAN DAN ANWAR! SIAPA LEBIH BERANI WEI?

Mungkin terlalu terdesak mahu merampas kuasa di negeri Perak, wujud pihak-pihak tertentu yang mengedarkan cakera padat (CD) yang mengandungi “bahan lucah” yang kononnya melibatkan Speaker Dewan Undangan Negeri, Datuk R.Ganesan.

Dengan tersebarnya CD tersebut, mungkin pihak yang mengedarnya menjangka bahawa Speaker DUN Perak yang merupakan salah seorang ADUN BN itu menarik diri dari arena politik negara dan bersara sepenuhnya.

Pihak itu fikir, mungkin mereka akan berjaya menamatkan karier politik Datuk R. Ganesan begitu saja. Tapi apakah jangkaan mereka itu benar?

Sudah tentu mereka yang khianat terhadap pemimpin BN Perak itu terkejut apabila Datuk R. Ganesan tampil membuat laporan polis dan Exco Kerajaan Negeri Perak, Datuk Hamidah Osman turut melakukan perkara yang sama.

Bagi membersihkan namanya, Speaker DUN Perak itu benar-benar mahu pihak polis mengenal pasti pihak yang menabur fitnah terhadapnya dan mengambil tindakan yang sewajarnya kepada mereka yang terlibat, termasuk dalang yang merancang untuk menjatuhkan nama baiknya.

Itulah yang sepatutnya dilakukan oleh mana-mana individu apabila menyedari dirinya difitnah dengan dakwaan yang begitu memalukan dan tidak bermoral.

Sebaliknya, ada seorang lelaki di negara ini, meskipun sudah berkali-kali dikaitkan dengan perlakuan lucah melampau sama ada yang bervisual, secara audio mahupun memang benar-benar “kantoi” air maninya di dalam dubur seseorang, dia tidak pernah membuat laporan polis.

Dia yang saya maksudkan ialah tidak lain tidak bukan, Ketua Pembangkang yang didewa-dewakan seluruh puak Pakatan Haram, Datuk Seri Anwar Ibrahim.

Ketika dikaitkan dengan kes Liwat I pada tahun 1996 dahulu, Anwar pernah membuat laporan polis dan secara khusus meminta bekas Ketua Polis Negara, Tan Sri Musa Hasan yang ketika itu menjawat jawatan pegawai polis berpangkat inspektor melakukan penyiasatan.

Bila hasil siasatan Tan Sri Musa menuding jari kepada Anwar, “papa Nurul Izzah” itu lekas-lekas memaksa siasatan terhadapnya dihentikan serta merta dan cuba menarik balik laporan polis yang dia lakukan.

Merujuk pula kepada kes Liwat II yang juga mengaitkan Anwar yang dikatakan meliwat pembancuh kopi yang dibawanya ke hulu ke hilir hingga ke luar negeri, Anwar bertindak lari masuk ke dalam premis Kedutaan Turki!

Dia sanggup lari menyorok di dalam Kedutaan Turki selepas Saiful Bukhari melakukan laporan polis terhadapnya? Sangat memalukan! Hanya orang yang bersalah saja yang akan takut dan melarikan diri dari keadilan!

Bila video Chinadoll tersiar secara meluas sehingga ke Jepun, Anwar menunggu lebih seminggu untuk membuat laporan polis. Anwar kononnya mendakwa dirinya menjadi mangsa fitnah dan konspirasi untuk memburukkan namanya!

Sudahlah mengambil masa yang lama untuk membuat laporan polis, dan sangat memalukan pula apabila laporan forensik dari pakar di luar negara membuktikan bahawa 99 peratus “pelakon porno” di dalam video itu adalah dirinya sendiri!

Akibatnya, ramai pihak tampil membuat laporan polis terhadap Anwar mendakwa bahawa “raja putar alam” itu telah membuat satu laporan polis palsu! Lebih memalukan, bukan?

Itulah bezanya di antara pemimpin yang bermoral dan tidak bermoral. Pemimpin yang bermoral sangat pasti dia tidak melakukan kesalahan, yakin dengan dirinya dan tidak teragak-agak untuk meminta polis untuk menyiasat, sekaligus membersihkan namanya.

Berbanding dengan pemimpin yang tidak berakhlak, sudah tentu dia akan lari, menyorok ketakutan dan menunggu masa yang lama untuk membuat keputusan sama ada mahu melaporkan kepada pihak polis atau tidak.

Maklumlah, dia sedar dia lakukan kesalahan, tapi kerana mahu dilihat “benar”, dia terpaksa berlakon seolah-olah dia tidak lakukan apa-apa kesalahan dan minta disiasat! Putar alam sungguh! Itupun mahu sokong Pakatan Haram dan mahu Anwar jadi Perdana Menteri? Anda bermoral atau tidak?

Sumber: Perak Today

145 comments:

  1. Datuk R. Ganesan walaupun bukan orang yg beragama Islam dan Datuk Hamidah lebih bermaruah dan lebih berani kerana mereka di pihak yg benar. Bukan macam Papa Hebat Nurul, yg sakit kronik tulang belakang, kena suntikan HIV, kena racun arsenik, diburu oleh pemb unoh upahan, barua lahanat Yahudi zionist Neocons tetapi bacul, pengecut dan takde maruah malah kemaluan beliau satu dunia sudah menonton diperlondehkan didalam videoporn.Berapa Banyaknya jantan2 yg menjadi mangsa nafsu giler vavi Anwar ya! Itu yg diketahui mahkamah secra rasmi, secara tidak rasmi? Tek terkira kott. Almaklumlah anukera tuhan lah katakan. Inilah spesis peliwat terkutok yang giler main jubor tetapi penjilat2 beliau samakan dgn Imam Mahadi Nauzibillah. Dek terminum air kencing Hero Tamil pare pundek, penjilat2 dan pencacai2 PgayR yg bacul sanggup buat apa saja demi menegakkan kote bengkok Hero Tamil pare pundek, peliwat terkutok, barua lahanat Yahudi Zionist Neocons, Bapa korupsi, Bapa tak bermoral, Bapa takde maruah, bapa perosak, Bapa Bacul, Bapa Kronisma parti anak beranak Sdn Bhd, Bapa terkutok, Bapa Jubor bernama BABI haramjadah. Anwar hanya layak menjadi pemimpin kepada pencacai2 najis vavi dan penjilat2 Pgayr dan pemimpin kepada spesis2 Gay dan Lesbian, termasuk bapok2 dan pondan Sedunia. Dan saya cadangkan untuk mengenang jasa beliau, Jln Hj Taib ditukarkan kepada Jalan Anwar AlJubori. Itu yg terbaik buat bacul barua Yahudi Zionist Neocons.

    ReplyDelete
  2. Tapi tuduhan fitnah umno tu tak menjadi apabila Allah membebaskan Anwar dengan keputusan mahakamah pada januari lalu.. Ingatlah Allah sentiasa berpihak kepada orang yang benar..Akhirnya mahadir pun mengaku bahawa anawar tiada kes liwat loihat pada youtube keterangan mahadir..jangan perkecilkan kehebatan Allah swt..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dei tambi ..bila lak Tun M kata xde kes liwat Al Jubs??? tu la baca haramkah kah saje...lagi q...ANUwar bebas bkn sbb xde kes liwat tapi sbb2 teknikal..Dia xmo serahkn DNA dia secara rela...apa punya pondah pork sheikh...

      Lauya dia Kapal karam pon kata..LIWAT BERLAKU ATAS DASAR SUKA SAMA SUKA...pahammmmmmmmmmmmmmmmm...lu sudah minum air kencing ANUwar byk sgt sbb tuh bute mata n hati...

      Delete
    2. Tun mahathir memang suka menggunakan
      bahasa kiasan.Tapi ada juga puak yg bengap
      otak udang tak faham.

      Delete
    3. Woi bai baca lapuran penghakiman...lliwat berlaku cuma hakim kate tak cukup nukti. Bangangggg

      Delete
    4. Allah maha mengetahui, manusia sikit mengetahui. Mencari kebenaran dan membongkar kejijikan Anuar adalah perjuangan melindungi kedaulatan negara kita. Semoga kita selamat dari dajal anuar. Pemimpin tak malu bergelumang dosa tapi berlagak alim. Pas pun sama alim tapi mencarut2 dalam jubah ada hati yg busuk. Umno bagus, beserdahana...

      Delete
    5. umno memang bagus...


      yang tak bagusnya ada pemimpin umno yang macham chibai dan berjuang untuk fulus semata-mata....

      Delete
    6. Allah lebih mengetahui sebab tu la bang nuar tak leh jadi PM mola mola dah dapat assist PM tinggal setapak lagi jadi PM mesia past tu turun pangkat jadi la sekarang nie P.N.(pencacai najis)

      Delete
    7. Ko jangan terlalu ghairah atau riak sudah dibebaskan, tunggu dulu kerana kes diperingkat rayuan so nasib Aljubori masih belum tentu lagi. Sekarang kes dengan Nalakarupan pula dalam mahkamah Lajuburi sudah cuak minta digururkan tiga nama dalam pembelaan Nalapareukkan..kita tunggu Shamsidar Tahrin dan lain-lain masuk mahkamah.Nalakarupan dah serah video kpd peguam/polis..tunguuu.tunggu pak hardy dengan besi-besinya.

      Delete
    8. Walaupun Tun guna bahasa kiasan, puak penjilat tu percaya dua ratus peratus, maka tanpa rasa malu dijajalah youtube Dr Mahathir tu siang malam. Cetek..cetek..cetek.

      Delete
    9. Anon 1024, ade skolah ke? Kalau tak cukup bukti tu......TANDE saipol temberang la! Ade pulak nak hukum worang dgn sumpah lahanat diri dia sendiri.........taun depan ameno baru kena tukar nama la pulak.......yem mai see! Buat malu worang ameno lama je!

      Delete
    10. orang bodoh macam anon 1024 baca lapuran makamah pun tak gheti........kate orang bodoh! kah kah kah........nak teguling puak pakatan ketawa. tolong lah farfu farvi.......nko tapis sikit komen org nko......napak sangat lol nya.

      Delete
    11. memang liwat berlaku.........hakim konfim. Tapi pelakunya ialah tiang letrik hentam buntut saifool. Jadi pihak pendakwa gagal membuktikan tiang letrik meliwat saifooool kalau terbukti pun tentu hakim hakim yg ada terguling guling ketawa.......lol. Awat lah ngong sangat puak puak ameno baru ni! hampa perjuang melayu ke tau buat lawak melayu?

      Delete
  3. Eee malunya Papa Hebat Nurul. Orang yg bukan agama Islam sperti Datuk R. Ganesan lebih berani, lebih bermaruah dan lbih jantan. Sama juga dgn Datuk Hamidah lebih bermaruah dan berani kehadapan. Bukan macam Papa Hebat Nurul yg tak bermaruah, takde kemaluan, bacul, pengecut, autaw keling, bapok, penipu besar, pembohong, mulut bau najis vavi dan cikangrong punya spesis. Kalau Papa Hebat Nurul masih ada maruah dan anak jantan, lbih baik potong kemaluan yg bengkok itu, dan campakkan ke anjing jalanan jadi makanan. Itu yg terbaik buat bacul barua lahanat Yahudi Zionist Neocons dan peliwat terkutok macam Anukera tuhan dan Imam Mahadi Pgayr dan LBGT.

    ReplyDelete
  4. aljuburi tua kutuk haramjadah tak sedar diri, rumah kata pergiiiii!, Sakaratul Maut kata mariiiii....

    ReplyDelete
    Replies
    1. cium la jubur rosmah. semua dapat free. gula,tol,rumah,lembu,aes,handphone dll.

      Najib hidup didunia selama-lamanya dan tidak mati. Semua orag mati kecuali puak-puak umno hidup selama-lamanya.

      hutang negara apa macam

      Delete
    2. Ade org keje gomen tak dapat gaji? Dah dapat BR1M dapat bonos lagi.....

      Delete
    3. lepas tu gigit...


      tanda2 tak bershukor....

      Delete
    4. 8.55 pm Apa kau kata kat Rosmah adalah satu benda yang menunjukkan bahawa kau ni bertaraf rendah. Kalau kau nak kutuk pun biarlah benda betul. Kalau kau kata Rosmah tak palai tudung nak kutuk tak lah taraf kau rendah. Tapi ini memang berat. Kalau semua Pemimpin PR macam kau terbalik negara ini.

      Delete
    5. Anon 8:55 - aku rasa kau nie berok duduk hutan tak tau ape2

      Delete
    6. Haa tak malunya kau beritahu orang ramai kau dah cium pongkok rosmah dapat upah lembu, handfone macam2 lagi..ciss.

      Delete
    7. Kau dapat fatwa dari nicky aziz kah Najib akan hidup selamanya dan tak mati. nicky tu boleh keluarkan macam2 fatwa untuk menghalalkan cara..

      Delete
    8. Mati satu perkara yg pasti. Kalau DSAI mati insyaAllah dia dalam kebaikan.............tapi mereka yg menjaja fitnah terhadap dia pasti akan cilikena cipik nkorang kepanasan.............

      Delete
    9. Masalah utama umno ialah tidak boleh bezakan duit dalam kerajaan ialah duit umno atau duit rakyat jelata. Kalau ini berlaku, tanda kerosakan umno makin nyata. Jaga2 ada yang memerhati. Dunia sure lepas, akhirat sendiri mahu ingat...

      Delete
  5. Itu laa macai2 ameno, jenis bodoh bengap yg langsung tak paham taktik psywar. Bodoh la sgt kalau bekas speaker Perak terus tunjuk apa dia bahan sebenar, kita kasi hangatkan sket dulu, bagi macai ameno jadi syok sendiri.

    Ni aku bagi sket intro apa yg korang akan berdepan nanti, dan bila meledak, ameno dan ganesan dah tak cukup pasir di Perak untuk buat kambus muka.

    Prelude To Ganesan Scandal

    Get ready ameno!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ganesan tu non muslim lantak dia laa. Eli kangkang tu pun kapir harbi satu dunia dah tahu c* pap dia. Yg anuar tu melayu islam lagi haramjadah, memalukan org islam. Specis pengkhianat dajal iblis. Semua kena kencing rakyat, ostad dan ulamak pas semua dan kena minum air kencing babi anuar.. Apa korang semua ni aku tak paham laa. Dengki khianat fitnah dendam semua tu lau tanam dlm diri org melayu. Islam tu mesti molek indah maju utk dihormati.

      Delete
    2. Haram jadah free sabah sebar fitnah.....................

      Delete
    3. free sabah, hadi kodi cakap video tu besi. jgn lawan lawan, nanti unit ANAL pas akan serbu sabah bah.

      Delete
    4. cissss binawe punya free sabah.........muka bukan macam ganesan......itu bukan ganesan

      Delete
    5. tolingung butul ini bakas siyalang! talampau minum kancing sih juburi mangkali!

      Delete
  6. Kesian kat pencacai pembangkang, walaupun sabenarnya mereka semua tahu betapa teroknya ketua mereka, tapi oleh kerana sedikit habuan untuk nak sambong hidup maka terpaksalah pura pura sokong....!

    ReplyDelete
  7. AWAS! BANG NUAR KAKI SUNTUT DI HADAPAN.

    ReplyDelete
  8. akhir nya tarbiyah dan muzakarah nik aziz setan kepada anuwar berjaya. berjaya menjadikan anuwar pandai menilaikan lubang buntut dan lubang burit. ini bermakna ilmu nik aziz setan sangat tinggi. utk mencapai ketinggian itu, nik aziz mesti lah byk training. dia perlu membuntuti byk lubang dan ilmu lubang ini lah di sampai kan dlm makrifat kepada anuwar. hidup nik aziz setan!

    ReplyDelete
  9. Ingat ingat hadi dan n.ajis pokemak tu mati nanti mayat dia jadi apa?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Orang mati, jasadnya akan reput nko tak tau ke? Awat bngang sangat. Rohnya insyaAllah bersama para syuhada.............lain la ds lim keng yeik.....jasadnya tak reput, roh nya bersama ameno....dulukini dan selamanya.

      Delete
    2. Lu kata org mati jasad reput.
      Lepas tu ayat sama kata LKY tak reput.
      Lu otak ade reput-kah?
      Mau report kat reput?

      Delete
  10. Pecacai pkr tegar yg tinggal beberapa kerat ni masih nak 'menegakan benda bengkok'.

    ReplyDelete
  11. Kasihan umno!!tinggal yg bodoh2 ddalamnya yg cerdik habis lari/keluar.
    Sokong umno sokong lembu.
    Sokong pr insyAllah cerdik.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kasihan anuar, semua kawan2 dia dah tinggalkan dia. Cuma tinggal penyangak jer yg tinggal...

      Delete
    2. Yang kat PR bukan bodoh cuma tak cerdik adik beradik banggang dan biul hehehehe

      Delete
    3. yang aku tahu yang bodoh2 dan tidak berfungsi macam Kadiak , bumburin, lagim dan beberpa ekor lagi tu keluar umno masuk pembangkang tak rugi pun.buat semak saja. dah kaya raya macam kadiak tu pasal nak juga jadi menteri tak dapat. dah tuan. tidak berfungsi.

      Delete
    4. Anwar Kong Kek KuatDecember 31, 2012 at 4:53 PM

      Kesian puak puak pencacai Si Nuar Liwat ni. Antara telinga mereka bergaung sebab OTAK TAKDA DALAM KEPALA.

      Delete
  12. LEMBU :UMNO
    KANCIL: PR.
    Kih.kih.kih...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Keldai -- PAS

      Babi --- PKR.

      Babi panggang- DAP.

      Delete
    2. Hidup melayu!!!!
      ni la melayu penegak masa depan.pandai mencarut,hehe

      Delete
  13. Mamak ni tak kira jantan betina, kalau kentut, pergghhh busuk macam bangkai....kalau berak, jenuh pengsan.... memang tak gamak nak bersetubuh dengan mamak kalau depa ajak...gila...

    ReplyDelete
  14. Best baca komen penyokong tegar PR.

    Bunyi mcm hebat. Dua kali baca haram tak berisi.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Komen Pencacai umno pulak, sekali pandang saja dah tau tak berisi.... bunyi pun tak hebat, isi jauh sekali la...

      Delete
    2. Komen ko langsung tak boleh pakai..dari longkang.

      Delete
    3. tp komen fuckatan lg x de isi.... mengandungi fitnah je banyak.....

      Delete
  15. Kesian aku tengok pencacai2 najis BABI dan penjilat2 juboq belendir pemimpin2 Fuckaton haramjadah. Selagi mereka togok air kencing nuar juborr, selagi itu lah spesis2 ini menggila vavi masuk ke dalam blog pro BN dan menonjolkan tahap cipap meroyan. Spesis2 ini akibat dah mabuk dgn air kencing nuar juborr, dah tak bole pake otak berjambul lagi, itu sebab jadi bengap nak mampos, kecik2 tak nak kojol, dah tuak menyusahkan diri, mak bapak, adik beradik, saudara mara. Hidup pun sia2 saja menghabiskn oxygen. Hidup pun dah lah bengap berlagak samseng kampong dusun pulak tetapi sebenarnya bacul hanya berani pukol bantai bngsa sendiri dan anak isteri, kalau puak Komunis biaDAP kecut menikus, sanggup tukang cuci berak dan golek2 buat kacang hantu.
    Apakah spesis yg sudah bergelumang dalam kancah terkutok, iaitu menyondol macam vavi hutan, lobang taik, lobang najis, lobang juborr. adik2 terangkat, drebar2 peribadi, tukang2 jahit, setiausaha peribadi, pembancuh2 kopi,tukang2 urut, jantan2, boypren2, isteri YB Jamban, isteri2 orang, Mak Nyah, Pondan2, bapok2, Cina Doll, Siam Doll, Tamil Doll, Sam Doll, pelacur2 dalam dan luar negara, sudah berabad tahun dari zaman bujang cikangrong sejak tahun 75/76 dari pengakuan adik terangkat, mereka berdua sudah pun beradu cintan, sperti dua merpati dua secoli. "aku gosok, engkau lipat" Walaupun sudah berumah tangga, adik terangkat masih diajak tinggal sebumbung. Didalam bilek khas buat adik terangkat, abang terangkat beradu asmara dana dibawah lampu listrik, terjungkang jungkit, i lap u, you lap me... apakah ini yg dikatakan anukera tuhan? Apakah ini pemimpin yg disamakan dgn Imam Mahadi? Apakah ini pejuang keselamatan Israel yg patut kita sanjung dan angkat? Hanya pencacai2 najis dan penjilat2 juboe belendir yg bengap nak mampos saja, yg tahu mereka akan mendapat saham Laknat dari Allah kerana bersetongkol menyokong agenda jahat dan kotorr yahudi zionist Neocons untuk menghancurkan negara2 Islam termasuk bumi Tanah Melayu. Yg Sedar dan insaf, bermufarakah dan jauhi dari menyokong Fuckaton haramjadah demi agama, bngsa dan negara.

    ReplyDelete
    Replies
    1. penyokong pakatan mmg bangang

      Delete
  16. Gambar kat atas tu mmg terbaik. Ostad2 berdiri teguh di belakang pengamal homosek, juga ulama mencarut. Semua tu terpaksa ditelan dihirup disedut demi memenangi pilihanraya. Hina sungguh ostad2 tu...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sebelah kanan dia tu parasit yang ditanam oleh kote bengkok kedalam PAS.

      Delete
    2. a'ah..aku tak perasan pulak gambar kat atas tu...memang nampak hina sungguh pak2 lebai kat belakang tu...berdiri teguh dan patuh di belakang anwar aljuburi pengamal homosek tegar...eeiii hina sungguh depa noo...

      Delete
  17. Pecacai pkr forever pecacai. Anuwar yg sedap pecacai tukang cuci mangkok. Tapi dah tinggal dua tiga kerat aje. Ramai dah sedar...

    ReplyDelete
  18. sibuk dgn ganesan..
    lantak la dia tu kafir peduli apa bagi dorang semua tu tak bersalah pun...
    yang si anuar tu melayu islam bila buat perkara sebegitu siap video pun ada kenapa tak bising plak...
    pelik sungguh manusia yang gajah depan mata tak nampak kuman seberang laut siap teropong lagi..

    ReplyDelete
    Replies
    1. TERBAIKLAH JAWAPAN KAU KEJORA MALAM YG NAK SIBUK SGT DGN KAFIR KENAPA YG PASTI TAKDE HUKUM HALAL N HARAM. SI ANWAR TU SIAP ADA VIDEO ORG MELYU KONONNYA MENGAKU ISLAM TAKDE PULAK ORG NAK BISING YE.

      Delete
    2. Ehehdepa kata suka sama suka pula...........kesian kat saipool lah.....memang sia sia lah sumpah lahanat dia.....memang lahanat dah saipool. INI semua pasal lahanat juak juak ameno tak konsistan dalam memperjudikan nasib orang melayu. Anwar mintak masuk makmah syariah depa tolak.............hmmmmm padan muka nkorang, islam konon........ptui.

      Delete
  19. melayu purba bersongkok made in india selamanya akan jadi bodoh.

    ReplyDelete
  20. Sikit sikit marahkan Rosmah,apalah salah dia , biar lah dia . nak kan bini kita mungkin tak boleh jadi macam tu,tolong lah sokonglah orang melayu buat yang betul,marahkan Anuar jelas dah memang tak betul. Kadang kadang orang melayu lebih suka Pula Dan sokong sangat pada benda benda yang melemahan orang melayu . Entah bila melayu boleh bersatu. Fikirlah Malayu selepas di jajah baru nak sedar mungkin dah terlambat.

    ReplyDelete
  21. Saya rasa paling berani adalah Dato Chua Soi Lek yang menjadi idola setiap UMNOputra. Kah! Kah! Kah! Bengap punya UMNO, tak habis dengan sandiwara seks!Sodomi1, Sodomi2, Sodomi.....

    ReplyDelete
    Replies
    1. fuckatan yg x habis2 dgn sandiwara/////// lgbt lah... main bontot lah.... jilat puki elizabeth lah.... hahahaha.......

      Delete
    2. Kak bedah akai serupa keling.....apa kaitan ngan ely wong lak.........CHUA SOI LEK DAH!

      Delete
    3. Puki kak bedah tak laku dah..........jngan jeless puki orang beb.

      Delete
  22. umno itu rasuah
    rasuah itu umno
    babi itu umno
    umno itu babi
    pemyokong umno adlh beruk
    beruk adlh penyokong umno
    parpukari adlh tenuk
    tenuk adlh parpukari
    semua nya keldai mkn najis najib dan rosmah

    ReplyDelete
    Replies
    1. babi = anon 7.32........

      Delete
    2. Satu jari tuding. EMpat jari patah balik ke tuan dia. Sah memang jumud tahap vavi ni.....
      x bayan lepas

      Delete
    3. Anon 28 Dec, 7.32pm
      Kamu biadap. Jangan bercakap sesuka hati kamu.Kamu bersekolah, membesar dan boleh menggunakan peralatan IT ini pun kerana kerajaan yang diterajui UMNO ini jugaklah.Jangan mudah sangat membodohkan orang, cermin diri sendiri tu dulu. Betapa banyak kekurangan dan kebodohan yang ada dalam diri kamu tu. Belajar bersyukur sikit walaupun tak banyak....

      Delete
  23. 1,000 orang berhimpun desak Isa letak jawatanKira-kira 1,000 orang - rata-ratanya memakai baju berwarna oren - berarak daripada masjid Universiti Teknologi Malaysia (UTM) menuju ke Wisma Felda Jalan Semarak hari ini.Perarakan yang diketuai oleh Pengerusi Persatuan Anak Peneroka Felda (ANAK) Mazlan Aliman itu turut disertai Naib Presiden PAS Salahuddin Ayub serta ahli jawatankuasa pusat PAS, Idris Ahmad dan Dr Hatta Ramli.Mereka berarak ke Wisma Felda bagi mengadakan perhimpunan serta menyerahkan memorandum kepada Felda.Sementara itu, ketika berucap di atas kereta 4WD, Mazlan berkata, kehadiran beliau pada hari ini adalah tujuan bagi mendesak Pengerusi Felda Tan Sri Isa Samad meletakkan jawatan."Kita tak bermusuh dgn pekerja Felda, tak bermusuh dengan anak peneroka."Kita ada di sini untuk membuat tuntutan paling utama. Kehadiran Isa mengundang malapetaka dan bencana."Kita nak buat tuntutan terbesar kita iaitu Isa mesti letak jawatan dan undur," katanya.Dalam pada itu, turut berhimpun di hadapan Wisma Felda hari ini ialah kira-kira 300 orang yang pro-Felda daripada Majlis Belia Felda Malaysia (MBFM) yang membawa kain rentang antaranya bertulis "Jangan ganggu Felda", "Peneroka Felda bukan kacang lupakan kulit", dan "Persatuan ANAK Pengkhianat".Mereka turut melaungkan "jangan ganggu Felda" dan "Zalim zalim Mazlan Aliman Zalim".Justeru, pihak polis membuat sekatan kira-kira 50 meter bagi menjarakkan dua kumpulan itu.Pada perhimpunan itu, Mazlan bersama enam wakil ANAK dan PAS antaranya Salahuddin dan Hatta bertemu wakil daripada Felda untuk menyerahkan memorandum.Selepas itu, kedua-dua kumpulan mula bersurai kira-kira jam 3.30 petang.Mazlan yang kemudiannya ditemui pemberita memberitahu, akan membuat tindakan susulan selepas menyerahkan memorandum tersebut.Beliau berkata, apa yang menjadi kepentingan ANAK buat masa ini ialah menuntut agar Isa melepaskan jawatannya.Ini kerana, tempoh Isa sebagai pengerusi Felda akan tamat pada 31 Disember ini."Yang paling penting sekarang ialah tuntutan kita supaya Isa lepas jawatan sebagai pengerusi Felda."Kita takkan putus asa. Kita akan tuntut perdana menteri supaya pecat Isa. Tempoh akan berakhir pada 31 Disember. Perdana Menteri mesti ambil peluang dengan laksana tuntutan rakyat," katanya.Antara tuntutan lain yang ada didalam memorandum itu ialah meminta agar Felda mengembalikan semula tanah Felda Plantation, menghentikan penjualan minyak sawit kepada syarikat yang didakwa milik Yahudi serta menghentikan camputangan politik dalam Felda.Selain itu, mengulas mengenai kira-kira 300 NGO pro-BN yang turut hadir hari ini, Mazlan berkata, beliau menganggap mereka sebagai kawan dan bukan musuh."Saya anggap mereka kawan, bukan musuh. Musuh bukan anak peneroka. Mereka tak tau apa-apa. Mereka diupah. Mereka kawan kita," katanya lagi.Sementara itu, Timbalan Ketua Polis Kuala Lumpur Datuk Amar Singh berkata, beliau berpuas hati terhadap kedua-dua kumpulan hari ini yang bersurai secara aman.Katanya, dengan kekuatan anggota polis yang memadai, halangan dibuat bagi mengelak pertembungan kedua-dua kumpulan."Terima kasih pada kedua-dua kumpulan kerana bersurai dengan aman. Saya sangat berpuas hati dengan situasi hari ini. Mereka mendengar nasihat."Kekuatan memadai. Angka tak berapa besar. Tapi kita berjaya halang mereka daripada bertembung," katanya. -mk

    ReplyDelete
    Replies
    1. So Ngeh dan Nga dah dapat tanah dari Nik Ajiz?
      Org PAs ada dapat sama?
      Org DAP dapat jugak?

      Delete
    2. Dah tak ngaji putar macam keling farfu s.o kari lak.........kalau ada kesalahan dalam bab tanah kelantan......report la bro.........ape kelantan takde SPRM ke? Apa punya tur lah ulamak amenu.

      Delete
    3. Sudah le Mazlan Aliman. Macam le kami tak tahu tentang engkau tu. Dah le pemalas. Kau tak payah le nak desak orang lain dan hasut orang untuk berdemo. Kau jawap dulu apa dah jadi pada peneroka yang kau heret dalam kes mahkamah dulu.....apa yang mereka dapat? Duit bayar peguam kawan2 kau jugak dan kau pun dapat habuan. Sudah laaa.....

      Delete
    4. ramai no pencacai yg dibangangkan bn ye! contoh anon 919am ni. nko tahu ke? hari hari fitnah macamsial je nko ni.......langsung tak tau ape nak tunjuk dia tahu . bangsa umno baru le ni....haram jadah betul!

      Delete
  24. http://penyapusial.blogspot.com/2012/12/palsukan-akuan-bersumpah-pi-balanajib.html


    wakakakakakaka, waduh pak Bapak Najib udah kayak monyet kepasana ya , udah gak mau di cium pantata dia lagi ole folower goblok setan amno ya, guling guling saya ngakak. Gak tahu malu punya ketua setan ya .

    ReplyDelete
  25. http://greenboc.blogspot.com/2012/12/ketua-bahagian-umno-pandan-dihukum.html

    ini memang dia bukti dia ya bahawa ketua setan amno itu semua perampok uang ato pemaling uang rakyat ya. kasian ya folower goblok setan amno hanya tahu makan tahi dia aja kakakakakkaa gak ada marwah ya goblok setan amno itu ya.

    ReplyDelete
  26. http://tukartiub.blogspot.com/2012/12/apa-yang-khairy-tahu-tentang-pembunuhan.html

    ewkakakakakakam ngakak sya guling guling kerna baca ini kasus ketua pria partai setan amno udah mahu mamposss juga kayak dia . Mana kamu mau lari ya? apakamau gak tahu malu ya. sialan lo hanya tahu makan ato rampok uang rakyat kasian ya sialan folower bodo setan amno itu ya kerna mereka si bodoh ini hanya tidur di sangkar burung aja kayak dia ato hanya tega pake mobil kancil aja tapi goblok kayak sialan anjing aja ya, kakakakaka.jangan marah ya bapak .saya guro aja.

    ReplyDelete
  27. Biasalah pakatan nie dah takde modal nak kenakan org sebenarnya sebab tu dok cari pasal dgn mana2 ahli umno. malulah sikit bila mengata ganesan, dia tu dahlah kafir lps tu krg tuduh dia. bila anwar si papa nurul izzah tu suruh tarik balik kes apa cite. sekurang2nya ganesan berani surug polis periksa btl2 kerana dia di fitnah katanya.

    ReplyDelete
    Replies
    1. ganesan tu kapir rupenye yop! mati mati aku ingatkan islam serupe zamri, kaler muka dia serupa zambri........zamri tu mic juge ke? patut la depa bersekongkol nalakarupan punya baik!

      Delete
  28. betul ke semua cite tue? selalunya lebih kepada fitnah je aq tgk........ susah nak percaya apa yang fuckatan keluarkan kenyataan skang nie..........

    ReplyDelete
  29. Pihak Pakatan Rakyat selalu suka buat fitnah yang bukan bukan ,nak hidup senang fitnah memang mainan mereka.kebanyakkan Orang melayu yang masih tertidur,atau kata biarlah tak apa ,, akirnya nanti melayu sama melayu bergaduh, islam pula masing masing dengan ajaran parti masing .... Siapa untung.......... Itu lah Pakatan suka pecah belahKan kaum melayu yang selalu tidak mahu melayu lain maju. jahanam DAP, Mampus Islam PAS, memang laknat PKR.

    ReplyDelete
  30. Replies
    1. Tentulah saipol baukari, betul tak?

      Delete
    2. Ade puluih tak jawab soalan ni?

      Delete
  31. Ini mainan dap nak kenakan anuwar. Kelaur isu video sek pasti orang akan timbul video cina doll. Dap nak pressure anauwar pasal nak tambah kerusi. Bila keluar isu video sek, anuwar yg akan panas, lagipun lapuran polis dia tu masih bola tanggung lagi tu......

    ReplyDelete
  32. Ketua Bahagian UMNO Pandan Dihukum Penjara 8 Tahun Atas 10 Tuduhan Rasuah

    Kuala Lumpur: Ketua Bahagian UMNO Pandan, Abd Ghani Ismail (gambar), dihukum penjara lapan tahun dan denda hampir RM1 juta oleh Mahkamah Sesyen di sini, hari ini, selepas didapati bersalah atas 10 tuduhan menerima rasuah berjumlah RM193,512, enam tahun lalu.Hakim Rozilah Salleh menjatuhkan hukuman penjara lapan tahun dan denda berjumlah RM977,560 terhadap Abd Ghani Ismail, 46, bagi semua tuduhan dihadapinya. Rozilah turut menolak permohonan tertuduh untuk penangguhan pelaksanaan hukuman penjara dan denda sementara menunggu rayuannya didengar di Mahkamah Tinggi. Mengikut rekod, pada 8 Feb 2011, ketika dibacakan lapan pertuduhan terhadapnya di Mahkamah Sesyen Ketua UMNO Bahagian Pandan tersebut pengsan dalam kandang tertuduh.Kemudiannya pada 28 Jun pula beliau telah diperintah membela diri oleh Mahkamah Sesyen Kuala Lumpur terhadap 10 pertuduhan rasuah membabitkan RM193,512, antara Mei 2006 dan Mac 2007 terhadapnya. 

    ReplyDelete
  33. Orang UMNO selalu saja yg kena hukom, yg jual lendir isteri, yg Mak Lampir tukar kereta tiap2 tahun, Si Nuar Jubor songlap kekayaan negara RM3 Billion, Komunis biaDAP songlap tanah Kelantan dgn bersetongkol dgn PAS PIS PUS, Tabong Memali untuk balu2 dan anak2 Yatim disapu sanmpe Gondol, semua tak mendapat hukoman. Betapa zalimnya kerajaan kerana membiarkan spesis2 keparat, bngsat dan lahanat bermaharajelela tanpa dihukom dibawah undang2. Seolah2 spesis2 keparat, bngsat dan lahanat ini kebal undang2. Kerajaan BN memang zalim.

    ReplyDelete
    Replies
    1. BN zalim? Mahadey kebas RM44 Billion. Klu BN zalim dah lama Mahadey kena.

      Delete
  34. Khaas buat Mazlan Aliman dan kumpulan oRen PAS kalau berani dan ada maruah, ada kejantanan, pergilah dan turun di Kemahang 3, semua orang2 Felda menanti kehadiran anda dan bawa sekali unit Amal anda. Kalau tidak bacul dan pengecut lah yg kita semua orang tahu, samseng kampong dusun je. Apa ada berani?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kalau kami takut mati, kami tidak akan berjuang

      Delete
    2. Kalau tak takut mati, macam idola kamu nuar juborr jangan cakap saja..buat lah. pi ke Kemahang 3, sperti yg kita semua spesis2 Oren dan Jingga dan LBGT macam anda semua bacul, takde maruah, takde kemaluan, Autaw keling pariah, penipu, pembohong, pondan tetapi berlagak je macam beruk dalam hutan, dah lah bengap nak mampos, kecik2 tak nak kojol, kote dah berbulu menyusahkan diri, mak bapak dan ahli keluarga. Hidup pun sia2 meghabiskan beras. Sudah sepatutnya spesis2 nuar jubor bacul macam anda sudah ikut contoh TBH dan pi terjun dari tingkat 10 ataupun potong je kontol bengkok dan berikan kepada anjing jalanan makan. itu yg terbaiknya.

      Delete
    3. Bro nko ade sekolah ke? Satu malaysia kami pergi........inikanpula kemakhang 3. Yena pooooodah.

      Delete
    4. Kemak hang3 kat mane ye? Mesti banyak kemak ameno kat sana ye?

      Delete
    5. 1:36PM
      KEMAHANG 3?
      X PERNAH DENGAR PON, KAT ULU MANA TU?
      GAYA BAHASA MACAM ORANG TAK DE AGAMA....

      Delete
  35. http://am9897.blogspot.com/2012/12/aliran-wang-haram-rm200-bilion-disiasat.html

    waduh pak emang bener ternyata bahawa ketua setan amno itu udah maling uang bilion dolar , kasian ya folower goblok setan amno cuman tega makan tahi dia aja ya. wakakakakakaka ,,guling guling saya ngakak.

    ReplyDelete
    Replies
    1. cis rasa hebat la tu dok kemahang..kawasan ulu memang terkenal dengan karat umno...rasa megah dah la nak sekat orang ...ingat Malaysia negara umno sorang kot.puiiiiiiiiiiiiiii.....wahai felda kemahang 3 pertahanlah umno yang nak pupus tak lama lagi

      Delete
  36. http://kerajaanrakyat.blogspot.com/2012/12/ketua-umno-bahagian-pandan-abd-ghani.html


    wakakakakakakakak ,ini ketua setan amno bisa maling ato makan rayuah ya kerja dia tapi kasian ya folower setan amno ternyata goblok ato bodo kayak sialan ya. kakakakakakak.

    ReplyDelete
  37. http://duniacacamarba.blogspot.com/2012/12/kalendar-anti-hudud-diedarkan-kepada.html


    menurut teman saya kalo orang malayu voting sama itu partai cina Mca sama aja dia sokong setan kata dia lagi , aduh pak kenapa ya itu partai cina dicium pantat dia ole folower goblok partai setan amno ya. kasian saya liat ini folower partai setan amno gak tahu hukum ya.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wak jangan lah macam tu wak! Kesian la kat puak ameno ni..........diaworang cuma tak skolah.........lambat sikit nak nampak tanduk sendiri kah kah kah. Sabar ye wak! Perkataan GOBLOK tu memang cun ngan diowang...........kita tahu tapi diawang tak tahu.....kesian ye!

      Delete
  38. d mana UFB & harusani dlm isu MCA mempersenda hukum Islam? Tutup mulut sebab big boss durang umngok tak suruh buka mulut ker? Mana Perkosa Ibrahim katak? Kata jaguh Islam & melayu. Di mana mereka tatkala Islam dihina oleh MCA? tak kan masih menjilat puki bini masing2 d katil kot? UFB mana? Masih melancap d katil sambil tengok pic Neelofa ker?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Janganlah macam tu bro........diorang baru nak buka kitab, nak cari ayat mana untuk membantu Raja porn mereka. KITA bagi masa kat diorang tak pe......lagipun kubur dok tunggu dah, dua tiga bulan lagi gol la puak puak ni.

      Delete
  39. http://www.keadilandaily.com/najib-razak-zahid-hamidi-guna-wang-pencen-tentera-untuk-tutup-mulut-deepak-rafizi/


    menurut teman saya yang kerja bagian penyelidik agensi malkaisia bilang saat ini ada komplotan mahu mengguling sama itu bapak najib kerna buanyak banget kasus akasus yang menurut dia lagi kalo gak distop itu bapak najib maka orang melayu bisa kehilangan tana air kata dia lagi. Bener ternyata juga ya kerna buanyak kasus kasus yang diekspos oleh warga malaisia ggak bisa dikomenterin sama pak najib.

    Kata dia lagi itu kasus pak dipak sirius banget tapi bapak najib udah jadi setan bisu juga. Itu tanah orang melayu di tanjong pager singapor juga udah dijual ole pak najib juga tanah tentara udara malaisia jug udah dikasih sama orang cina teman karib nya ibu rosama. Saya juga dikasih tau oleh teman saya itu bahawa usha usaha bagi mengguling pak najib diusahakan oleh ketua ketua partai setan amno juga. waduh pak gawat kayak gene ya.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kesiaan sama bu' rosmah ye, biography nya 'ALLBLACK ROS' BLUM LAGI dipublish....sempat tak? Inna................jiun. amin.

      Delete

  40. KUALA LUMPUR: Peneroka-peneroka Felda Kemahang 3 melahirkan kekecewaan mereka terhadap Pengerusi Anak-anak Peneroka Felda Kebangsaan (ANAK), Mazlan Aliman yang didakwa telah gagal untuk mengembalikan wang pampasan yang mereka menangi daripada saman ke atas Felda.

    Mereka yang menunggu kehadiran Mazlan di Wisma Felda sejak jam 2 petang itu ternyata hampa apabila niat mereka untuk menyerahkan memorandum bantahan secara aman terhadap pemimpin PAS itu telah ditolak bulat-bulat.

    Justeru, Ketua Penerangan Majlis Belia Felda Kelantan, Wan Zawawi Wan Zain, mencabar Mazlan supaya bertemu dengan peneroka-peneroka Felda Kemahang 3 sekiranya beliau benar-benar ikhlas mahu membantu.

    “Kenapa dia (Mazlan) tak terima (memorandum peneroka)? Memang dia pembohong..Kalau sudah salah dia, memang dia pembohong. Saya cabar dia datang ke Kemahang 3..kami menunggu kehadiran dia kalau betul dia ikhlas nak bantu peneroka,” tegas Wan Zawawi.
    Inilah bukti ahlul2 bahalul PAS warna Oren, Jinggay, LBGT, adalah bacul, bapok, pondan, telur setengah masak, autaw keling pariah, penipu, pembohong, jantan kabaret yg sepaptutnya kerat aje kote dan kasi kat anjing jalanan makan, itu yg terbaik buat bacul2 pariah macam ANAK oren, jinggay, LBGT dan pondan.

    ReplyDelete
    Replies
    1. eh eh kan tv tigo/4 kato mat ai ass yea (i s a) dah songlap habis........berita tigo suku betul lah!

      Delete
  41. 10 nama yang disebut oleh Nalla itu yang dikaitkan melakukan aktiviti seks dengan Anwar terdiri daripada tiga orang wanita dan bakinya adalah lelaki yang sebahagian besarnya dikenali rapat dan mempunyai hubungan istimewa dengan Ketua Umum PKR.

    Antaranya ialah Shamsidar Tahrin, Norlaila Abdul Majid, Soma Rodrigo @ Anne, Mior Abdul Razak, Sukma Darmawan Sasmitaat Madja, Dr Munawar Ahmad Anees, Azizan Abu Bakar, Ismail Mat Rabi @ Ismail Harun, Hairany Mat Nafees dan Rashid.

    Kesemua 10 orang individu-individu yang namanya disebut itu tidak pun akan dipanggil saksi pembelaan bagi pihak Nalla apabila prosiding perbicaraan mahkamah bermula kelak, sebaliknya menjadi kewajipan Anwar untuk memanggil mereka sekiranya mahu membuktikan dakwaan Nalla adalah fitnah.

    Tapi Anwar kekal sebagai Anwar, bijak membelit dan ada sahaja ideanya untuk melepaskan diri. Berikutan penyenaraian 10 nama ini, Anwar telah mengemukakan pula permohonan untuk menyingkirkan kesemua 10 individu itu daripada penyataan pembelaan Nalla.

    Maksudnya, Anwar tidak mahu mana-mana individu itu kelak terpaksa dipanggil semasa prosiding dilakukan, jika itu berlaku Anwar bimbang ia akan membuktikan memang wujud aktiviti biseksual yang dilakukan olehnya.

    Walhal, jika Anwar benar-benar tidak melakukan sebarang aktiviti seksual sama ada secara normal atau luar tabie dengan mana-mana wanita dan lelaki seperti didakwa oleh Nalla, sepatutnya Anwar perlu berani memanfaatkan prosiding mahkamah dengan memanggil kesemua mereka sebagai saksi bagi dirinya.
    Inikah Papa Hebat Nurul yg mana hebatnya? Hebat menjubor kot? Apakah ini yg Kak Wan Jijik sanjung sebagai anugerah tuhan? Yg part mana di anugerahkan? Ini yg Osetat Badigol kauseling jam 3pagi siap pake tuala basah menjilat samakn dgn Imam Mahadi ? Nauzibillah spesis yg bergelumang dalam juborr, dalm berzina, pelacuran , ishh ishh ishh ishh dah sewel giler vavvi.

    ReplyDelete
    Replies
    1. hang pun sama nalakarupan kapiaq. hari hari cerita ni je.......boring la.....kera kera baju biru pun dah meloya habis ngan cerita nko ni. patut la nko orang lebih dari kapiaq kekapiranya. wek x sejote kali.....jijik betul gulungan macam nko ni.

      Delete
  42. Ini mengikut laporan tv tiga/4; isa samad menjawab; koreh den pendek, camno den nak nak turun poe ambil memorendum tersebut.......mereko tak nampak den lansung sumpah den cakap. kemak hang tigo ket mano tu yo!?

    ReplyDelete
  43. Semasa program di Petaling Jaya tidak lama dulu, Anwar Ibrahim telah menuduh parti UMNO/BN 'mereka-reka satu lagi video lucah beliau dengan pelacur bangsa Cina. "Dulu muka macam Anwar (tetapi) perut buncit. Sekarang tidak, muka macam Anwar, perut pun dah (di)kempis(kan)." kata Anwar.

    Anwar juga mendakwa bahawa video akan 'digunakan' menjelang PRU13 yang akan datang.

    Tetapi yang peliknya ialah video 'lucah terbaru' itu bukannya tersebar di negara tempat Anwar akan bertanding. Video itu tersebar di Jakarta, Indonesia!

    Dan video kali ini didakwa berlainan dengan video yang telah tersebar luas sebelum ini. Logikkah?

    Apakah relevannya menyiarkan video 'lucah terbaru' itu di Jakarta, Indonesia sedangkan negara itu tidak mungkin akan masuk campur hal ehwal dalaman negara kita ini?

    Tambahan pula, video lucah dengan pelacur bangsa Cina itu telah dikaji selidik sebelum ini.

    Laporan oleh Profesor Hany Farid and Lorenzo Torresani dari Dartmouth College di Hanover, New Hampshire, Amerika Syarikat telah mengesahkam keirasan 99.99 peratus lelaki dalam klip video itu, dengan foto Anwar berdasarkan analisis pengenalpastian wajah.

    Makanya, isu video pelacur bangsa Cina itu tidak hanya bergantung kepada 'perut' orang itu tetapi kesemuanya termasuk tarikh dan masa. Seperti yang MiM dedahkan sebelum ini, Anwar telah 'hilang' lebih 2 jam dari alam twitter dan facebook.

    Dan apabila Rafizi Ramli cuba mempertahankan boss beliau, Rafizi didapati telah terkantoi malu!

    ReplyDelete
    Replies
    1. alamak cerita video ni bersiri rupenya......versi indon pulak. Bagaimana dgn kes rogol amah......khabarnya siasatan dah hampir siap dah......bersiri juga ni. alahai umnosek maniac betul.........orang malasia dah muak dah dengan cerita cerita ni......hantar pegi indon lak. aku ingat eluk lah kalau buat-buat la siri baru macam siri muhideen buat-buat jadi imam ke, najib sumpah lahanat ke......baru siok! Ambil contoh kak ros allblack.......keluarkan biography yg menceritakan macamana dia buat kebajikan untuk diri dia sendiri.
      kan bagus baru puak puak pakatan telioq terguling guling!

      Delete
    2. kerana ori video tu la makamah menjatuh hukum denda kat datuk telior......oooops trio.

      Delete
    3. jelas sekali makamah lebih cerdik dr juak juak ustad najis altan tuya.

      Delete
    4. Hmmm..video lucah Anwar ini banyak rupanya.
      Teruslah cari kebenaran dalam isu ini.

      Delete
    5. Anuar memang jahat tapi susah.nak ngku ,Asik surah orang ngaku walaupun tak buat.pandai dengan lidah macam lidah Ada cabang.
      Jangan Sokong Anuar kerana dia penipu, yang bodoh jee sokong dia.
      Jangan jadi bodoh.

      Delete
  44. Sokong DAP orang tu terlalu bahalul
    Sokong PAS orang tu dah sesat
    Sokong PKR orang tu suka kelentong
    Sokong BN orang tu memang cerdik dan berakal waras

    ReplyDelete
    Replies
    1. cerdik macam bn buat ape.....tak nak aku.......satu dunia ketawa kat aku sebab aku cerdik bn!

      Delete
    2. bapa ameno baru kata, ngaji tak pas bodoh. Ngaji pas baru pandai. kenapa? dia suruh masuk pas ke baru pandai?

      Delete
    3. Jadi pilihan sekarangvialahbtidak undi Pakatan ataupun undi Barisan.

      Delete
  45. perkataan fitnah amat mudah terpancur keluar dari yg malas pikir dn selidik mcm org pas dn pkr

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sah le nko tak pas ngaji...zzzz bukan aku kata madey yg kata sumpah aku tak bohong.

      Delete
  46. http://wasukalu.blogspot.com/2012/12/chua-soi-lek-kutuk-laporan-tidak.html


    kikikikikhi waduh pak bisa modar ya itu partai cina mca cibai(orang malaisia bilang pantat) udah kasih warning sama itu bloger toblok parapu karih kerna gah tega selingkuh sama itu anti islkam kata dia lagio itu partai cibai sama itu partai setan amno juga buyanyak cibai kata teman saya lagi ya kerna saat ini partai cibai itu udah gak ada folower lagi kata dia lagi partai setan amno sama itu partai cibai udah menghina hukum hudud tapi ternyata partai setan amno tunduk pada partai cibai. waduh pak bisa modar kayak gene ya.

    ReplyDelete
  47. http://muslimeen-united.blogspot.com/2012/12/hinanya-umno-terpaksa-guna-budak-form-1.html


    wakakakakakakaka , saya ngakak berguling guling kerna hal ini udah terkantoi ato udah ketahuan sama warga dunia kerna partai setan amno kasih uang sama bocah umur 11 taun untuk bikin kicuh , waduh pak, kikikikiki...dasar sialan ya itu goblok.

    ReplyDelete
  48. Kesian kakbedah dulu ok selepas brsalin anak ke5 tingkah laku dah berubah asyik trmenung lama kelamaan terus jadi sewel kbrsehan diripun x trjaga!!....apatah lagi puki hampak.....busuk..bau saja nak trmuntah..

    ReplyDelete
  49. http://feedproxy.google.com/~r/addin77/~3/898NePb9o0k/136-ahli-umno-termasuk-abang-tkm-sabah.html

    waduh pak udah pasti apartai setan amno mau mamposs ya. liat ini bukti dia ya, Partai setan hanya partai jengkolan ato sialan aja ya.

    ReplyDelete
  50. Jangan sokog DAP nanti dia ambil pergi
    Jangan sokong PKR nanti Puak Kumpulan Kelentong
    jangan sokong PAS nanti Puak Ajaran Sesat
    sokong lah BN agar dapat yang Benar Nanti .
    Sokong jangan tak sokong

    ReplyDelete
  51. Suasana politik d Sabah agak berbeza sejak kebelakangan ini. Kalau dulu, sebelum PRU12, sangat sukar melihat rakyat menyuarakan sokongan kpd pembangkang. Kali ini, d mana2 pun, ramai rakyat sabah secara terang2an memberi sokongan kpd pembangkang & sebuah parti baru d sabah. d mana saja pasti terdengar laungan "INI KALILAH" (merujuk kpd ' ini kalilah kita tumbangkan BN')... Keadaan ini sebenarnya disedari Najib, sebab itulah Najib sering bertandang ke sabah.

    Jaga2 BN, kalau 50% kerusi parlimen jatuh ke tangan pembangkang, hayat BN d Putrajaya spt telur d hujung tanduk. Ingatlah, BN kekal memerintah selepas pru12 yg lalu adalah hasil belas ehsan dpd sokongan rakyat Borneo.

    ReplyDelete
  52. Perjuangan FatamorganaJumaat,28 Disember 2012 09:54Timbalan Menteri di Jabatan Perdana Menteri, Datuk Ahmad Maslan menyatakan di dalam satu ucapannya bahawa jentera penerangan Barisan Nasional (BN) perlu menanamkan dalam minda mereka tiga objektif utama bagi menghadapi Pilihan Raya Umum Ke-13 (PRU-13) iaitu menang majoriti dua pertiga, menawan empat negeri di bawah pakatan pembangkang dan menambah undi popular. Katanya, “objektif itu penting kerana semua jentera perlu tahu tujuan dan strategi 'perang' agar kemenangan dapat diraih pada PRU-13.”Inilah budaya yang ditanamkan setiap kali musim pilihanraya hampir tiba. Suasana seolah-olah menjadi medan untuk menghamburkan segala kata-kata nista, fitnah, cerca-mencerca, kegiatan mengaibkan musuh masing-masing sudah tidak dapat dikawal oleh sesiapa manakala pelbagai ‘umpan’ di dalam pelbagai bentuk dihulurkan kepada rakyat. Kain pelekat, kain batik dan wang tunai serta macam-macam lagi turut  diberikan kepada rakyat dan ada yang diberikan sebelum musim pilihanraya pun (BRIM, TRIM, KRIM dsb). Ini semua dilakukan semata-mata untuk menarik undi rakyat dan mencapai kemenangan tanpa mengira samada ia haram atau tidak.BN adalah sebuah pakatan yang terdiri daripada gabungan parti-parti asshobiyyah dan yang berfahaman sekular. Kesemuanya mempunyai matlamat untuk memperjuangkan nasib bangsa masing-masing. Bahkan setiap parti komponen di dalam BN itu sendiri tidak menjadikan akidah Islam sebagai dasar perjuangannya. Mereka bermati-matian untuk mengekalkan sistem sekuler ciptaan barat. Padahal, sistem sekuler-Demokrasi yang selama ini diterapkan telah terbukti gagal dalam mensejahterakan hidup rakyat.Justeru, perjuangan melalui Sistem Demokrasi telah terlalu lama menghampakan rakyat khususnya umat Islam. Sudah tiba masanya untuk umat Islam mencari alternatif lain selain daripada menggunakan pilihanraya di dalam Sistem Demokrasi sebagai wadah perjuangan kerana tidak ada maknanya berjuang melalui pilihanraya dan menang tetapi Syariat Islam masih tidak atau gagal dilaksanakan secara menyeluruh.."Katakanlah (wahai Muhammad): 'Mahukah, kami khabarkan kepada kamu akan orang-orang yang rugi serugi-ruginya amal-amal perbuatannya?'(Iaitu) orang-orang yang telah sia-sia amal usahanya dalam kehidupan dunia ini, sedang mereka menyangka bahawa mereka sentiasa betul dan baik pada apa sahaja yang mereka lakukan” (TMQ al-Kahfi [18] : 103-104).

    ReplyDelete
  53. Hadi Minta "LIVE", Rais Bagi "RAKAMAN"

    RTM tiada masalah siar penjelasan Hadi jika sesuai KUALA LUMPUR - Menteri Penerangan, Komunikasi dan Kebudayaan, Datuk Seri Dr Rais Yatim berkata, pihaknya tiada masalah untuk menyiarkan penjelasan Presiden Pas, Datuk Seri Abdul Hadi Awang berkenaan isu Amanat Haji Hadi.Bagaimanapun kata beliau, ia boleh dibuat secara rakaman dan bergantung kepada pertimbangan RTM sama ada ia sesuai dijadikan bahan berita atau sebaliknya."Kita minta Datuk Seri Hadi beritahu lokasi penjelasan itu hendak dibuat rakaman."RTM boleh buat liputan dan sekiranya kandungan berita itu sesuai, kita akan tayangkan di TV," kata beliau kepada pemberita ketika menyaksikan persiapan dan raptai Majlis Rumah Terbuka Krismas 2012 dan sambutan Tahun Baharu 2013 di Dataran Merdeka di sini, hari ini.Pagi tadi di Marang, Hadi berkata, beliau sedia menjelaskan isu amanatnya pada 1981 sekiranya beliau diberi peluang untuk berbuat demikian menerusi siaran langsung di stesen televisyen tempatan.Pemimpin tertinggi Pas itu berkata, jika diberi peluang itu, beliau akan menjelaskan segalanya berkaitan amanat beliau mengkafirkan Umno supaya masyarakat dapat menilainya.Pada masa sama, Hadi berkata, beliau juga bersedia memberi penjelasan secara bertulis mengenai pendiriannya itu berkaitan amanat yang dicetuskan sejak lebih 30 tahun lepas.Mengulas lanjut hasrat Hadi itu, Rais berpandangan kenyataan yang dibuat pemimpin Pas itu pada 1981 perlu mendapat penilaian daripada pihak lain memandangkan isu akidah itu telah menyentuh sensitiviti umat Islam di negara ini."Pandangan mufti lain pun harus dipertimbangkan di samping penilaian pihak Jakim dan pihak berkuasa lain dalam soal akidah," jelasnya.Meskipun Rais dilihat secara terbuka menerima hasrat Hadi itu, namun penyiarannya mungkin dihadkan bagi menjaga kepentingan kerajaan."Saya kira itu tidak jadi masalah tetapi hanya panjang pendeknya terpaksa dilihat dari sudut praktikaliti penyiaran di RTM," katanya.

    ReplyDelete
  54. http://omakkau.blogspot.com/2012/12/panasss-blog-papagomo-dan-parpukari.html

    menurut temana saya parapu kari itu peminum todi kata dia tapi kok mau jadi pak uztaz . wakakakakakkaaaaaa , saya mau itu goblok bertobatan nasuha ya kerna saat mati nanti kok gak bisa tobatan.

    ReplyDelete
  55. Fitnah rasuah itulah umno.
    Kaki minum n mabuk itulah parpukari.

    ReplyDelete
  56. Hadi punya jawapan kata Afghani cikgu sekolah SAHAJA?
    Ini penampilan seorang ulamak?
    Nauzubillah.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tell us more what you know about this c.n afghani................jakim telah mengharamkan 4 buku penulisan beliau.........ini kah penampilan jabatan kemajuan islam, nauzubillah.

      Delete
    2. CN Afghani si-cikgu sekolah ABC dah tulis EMPAT buku!??
      Hadi dah tulis berapa?
      Cina-koi, cina-koi...

      Delete
  57. Yang nak bela Al Juburi (gelaran yang Mat Sabu beri) sangat tu adalah puak puak suka pada lubang jubur.

    ReplyDelete
    Replies
    1. komen yg tak de nilai. parpu tolong lah jangan jatuhkan BN dengan orang macam.

      Delete
    2. Komen ni ada nilai kerana ia memperingatkan kita kembali bahawa Mat Sabu-lah yg memanggil Anwar "Al Juburi".
      Nilai ironinya amat mahal kerana bukan selalu kita boleh quote seorang dari barisan sendiri mengutuk rakannya dengan panggilan yg amat jelek dan hina.
      Sekian, Terima kasih.

      Delete
  58. Presiden MCA Kecam Blogger UMNO Sebagai Tidak Beretika & Suka Spin

    Soi Lek kecewa dengan blogger Umno, dakwa tidak beretikaKUALA LUMPUR, 29 Dis — Datuk Seri Chua Soi Lek hari ini mengecam tindakan blogger Umno memutar belit kenyataannya ketika pertemuan dengan mereka Rabu lalu, dan menuduh blogger pro Umno itu tidak beretika.Presiden MCA itu menegaskan, beliau kecewa dengan tindakan segelintir blogger tersebut yang mendedahkan butiran perjumpaan mereka malah menegaskan beliau tidak akan berjumpa dengan mereka lagi kerana dakwanya ingin menghancurkan MCA.“Saya sangat kecewa dengan blogger pro Umno ... mereka tidak ikhlas tentang apa yang telah dibincangkan.“Ia perjumpaan tertutup dan saya ada bercakap tentang persiapan MCA hadapi pilihan raya umum .... Ada sesetengahnya hanya gurauan dan tidak patut didedahkan,” jelasnya menyuarakan rasa kecewa dengan tindakan blogger Umno tersebut.“Mereka tiada etika melaporkan dan kefahaman dalam apa yang dibincangkan .... mereka melanggar janji itu,” tegasnya kepada pemberita ketika sidang media selepas majlis makan malam bersama NGO dari Bandar Tun Razak di sini.Soi Lek bagaimanapun turut menegaskan beliau tidak akan mengambil sebarang tindakan terhadap mereka serta tidak lagi akan melayan sebarang permintaan daripada blogger tersebut selepas ini.“Jangan datang dan kacau saya lagi, mereka lebih suka 'spin' daripada membantu MCA.“Saya telah dimainkan oleh blogger pro Umno,” katanya lagi, dan menambah, akan lebih berhati-hati dengan blogger Umno.“Saya akan lebih berhati-hati, saya mempertikaikan tujuan mereka .... adakah mereka mahu bantu MCA atau hancurkan MCA,” tegasnya.Ketika pertemuan dengan blogger pro Umno Rabu lalu, Dr Chua dilaporkan berkata Ong menggunakan “faktornya” untuk mendapatkan sokongan di Melaka bagi mensabotaj beliau.Menurut Syed Akbar Ali, blogger pro-Umno yang menghadiri pertemuan itu, presiden MCA itu turut menjangkakan Ong akan meninggalkan parti jika berlaku penggantungan Parlimen.“Melihat kembali isu kurangnya sokongan dan beliau berbicara tentang Ong Tee Keat cuba mensabotajnya di Melaka. Dr Chua merasakan jika berlakunya penggantungan Parlimen selepas pilihan raya, Ong Tee Keat mungkin akan mengemas begnya dan pergi. Seperti Chua Jui Ming,” kata Syed Akbar dalam blognya. -TMI

    ReplyDelete
  59. salam perjuangan bro.
    mohon pautan http://pecahpalakmikir.blogspot.com/ ke blog hebat tuan
    terima kasih

    ReplyDelete
  60. http://kadirjasin.blogspot.com/2012/12/bumiputera-warga-ekonomi-kelas-tiga.html

    ini blog udah dikasih ole teman saya. emang bener ternyata apa yang dibilang oleh bloger ini ya. Saya sangat salut pada dia kerna dia pinter banget ketimbang itu folower goblo partai setan amno yang menurut teman saya gak ada pendidikan ato bodo orang malaisia bilang. jangan marah ya , baca alun alaun.

    ReplyDelete
  61. “Nallakaruppan tuduh Anwar biseksual”.

    Dalam cubaannya sebelum ini, Anwar telah meminta supaya Mahkamah menggugurkan semua 10 nama individu daripada penyataan pembelaan Nalla. Kesemua mereka itu mempunyai hubungan erat dengan Anwar dan turut dikaitkan dalam aktiviti biseksual membabitkan Ketua Pembangkang itu.
    Gayanya seperti Anwar cuba memanipulasi soal-soal teknikal melibatkan proses perbicaraan Mahkamah, satu kebiasaan yang menjadi kegemaran Anwar dan pasukan anak guamannya.Lihat sajalah rekod perbicaraan kes liwatnya dengn bekas pembantu peribadinya, Saiful Bukhari. Berpuluh kali perbicaraan terpaksa ditangguh semata-mata untuk membolehkan pasukan guamannya mencari kelemahan pendakwaan dari segi teknikal.
    Di kalangan ramai penyokong pembangkang khususnya dari PKR dan PAS tertanya-tanya kenapa bersungguh benar Anwar mengarahkan AMK parti itu untuk menghalang kemunculan Shamsidar di Mahkamah, sedangkan sepatutnya ia dimanfaatkan oleh Anwar untuk membuktikan dirinya tidak bersalah.
    Namun bila Anwar bertindak secara songsang mahu nama-nama individu tersebut disingkir dari penyataan pembelaan Nalla seterusnya mengarahkan AMK mengadakan perhimpunan untuk menghalang Shamsidar daripada hadir sebagai saksi, para penyokong PKR dan PAS menjadi tepu dan keliru.
    Pemimpin yang mereka dewakan sebagai bakal Perdana Menteri kononnya berjiwa rakyat dan berkaliber kini kelihatan saling tak ubah seperti bapuk tua yang berpeleseran di celah-celah lorong gelap.
    Tiap detik waktu bagaikan mimpi ngeri, mungkin kerana itu setahun dua kebelakangan ini wajah Anwar semakin tak berseri. Murung dan kelam sama seperti kambing jamnapari yang sedang kelaparan dan kehausan.
    Jelas sekali, Anwar sedang kecut perut dihambat dosa-dosa dari kebejatan moralnya yang rendah. Dayusnya mengalahkan pondan, ketakutannya pula persis seperti tikus melihat kucing

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!

Sama Rata, Sama Rasa, Depan BELAKANG Sama Saja!!

Sama Rata, Sama Rasa, Depan BELAKANG Sama Saja!!