BUKTI PAKATAN SEMAKIN MENJADI POKEMAK GANGSTER! MESTI BACA

Nak tahu? KLIK SINI

40 Responses to "BUKTI PAKATAN SEMAKIN MENJADI POKEMAK GANGSTER! MESTI BACA"

  1. MALULAH SIKIT MAMAT BODOH NIE KAU BERKHIDMAT SEBAGAI POLIS TAPI SYG SERIBU KALI SYG BODOH NAK MAMPOS TAK TAHU NAK NILAIKAN PARTI MANA YG BAIK DAN BAGUS. KALAU KAU BENCI SGT DGN UMNO KENAPA TAK BERHENTI JADI POLIS KENAPA NAK TRANSFER KE SARAWAK KERJA KERAJAAN. KAN KAU KATA KERAJAAN KITA TAK BAGUS. ORG MACAM KAU NI PATUT MALU DGN DIRI SENDIRI SEBAB KERJA KERAJAAN TAPI HINA KERAJAAN. PILAH HANG KAT ANWAR TU NANTI BARU KAU TAHU HIDUP KAU MERANA.

    ReplyDelete
  2. bagi aku ini satu lagi rancangan jahat pakatan haram jadah utk kenakan umno sampai cemarkan nama PDRM. so aku harap Polis mulakan siasatan angkara siapa yg cuba meghina PDRM.

    ReplyDelete
    Replies
    1. amboi, hina polis @ pdrm konon... butuh pak hangpa, burit mak hangpa...yang mahadey pecat tun salleh abbas sampai umno sendiri mengaku salah dengan bagi ganti rugi tu bukan PAS yang mengaku salah tau, haram hangpa tak terasa sedih pun.... hangpa hina sistem kehakiman malaysia, pukimak betoi...lepas tu, hangpa hantaq orang2 politik untuk mengkudakan pdrm sampai di mata rakyat pdrm tu tak lebih daripada anjing umno, hangpa tak kesian pulak no kat pdrm,ni musa hassan ex igp yang kata, bukan mat sabu kata tau. UMNO2, lepas PRU13 ni, aku nak bawak kuih batang buruk dengan buah kote mamak(sejenis buah asam)yang terkenai kat penang ni untuk melawat mahadey & sons dan najib kat penjara sungai buloh, sapa nak ikut angkat tangan, jangan malu2...hahahaha

      Delete
    2. woi 9.06 pm mak bapak hang tak ajar adab ke bila nak menulis dan cakap, tau nak maki hamun aje samalah mcm gampang pakatan langsung takde sopan bila nak bercakap. soalnya sekarang pakatan haram jadah ini dah main kotor dgn menggunakan nama dan gambar org yg tak berslah. kalau berani kenapa tak bagi nama sendiri n gambar sendiri. lps tu menipu pulak lagi kata dia kerja dgn PDRM mana tak aku marah kat dia, kenapa org tu ada kena mengena dgn kau ke anon oi.

      Delete
    3. Nada hang bercakap adalah nada orang yang nak cover malu bila fitnah dan pembohongan yang hang telah dikantoikan...buat balik cerita lama yang kononnya lebih teruk daripada pembohongan yang hang buat. Allah Maha Mengetahui dan akan menunjukkan yang mana benar dan yang palsu.

      Delete
    4. amboi, dengan rakyat kasaq sangat, tangkap terajang semua...bila kena maki sikit dah terasa hati... macam pondan saja... dengan malaun @ hantu raya bukan boleh cakap baik2, pernah ka orang cakap baik dengan syaitan? Ya la, rakyat marah kalau sapa yang dok juai nama pdrm sampai buruk tu tapi rakyat pun nak tau jugak awat tun salleh abbas dipecat atas alasan tipu oleh mahadey sampai umno sendiri mengaku salah beberapa tahun lepas dengan bagi ex gratia kat tun salleh abbas dan beberapa hakim yang lain tapi si penipu besaq mamak mahadey tu masih terlepas bebas? dah terbukti pemecatan hakim tu atas fitnah mahadey semata2 sampai guna duit rakyat berjuta2 utk tubuh jawatankuasa memecat salleh abbas tu, awat hangpa tak marah kat mahadey pun? macam anjing betoi hangpa...hangpa bukan sayang kat melayu dan rakyat pun, hangpa nak main politik untuk tembolok perut hangpa saja. aku ulang sekali lagi, 50% pengundi saluran 1, bolehlah hangpa kencing...100% pengundi saluran yang lain dan 50% baki pengundi saluran 1, silap banyak la nak makan dakyah hangpa ni... Zaman UMNO dah berlalu, siapkan kelengkapan hangpa ke alam neraka dunia dalam tempoh 2 bulan setengah lagi....

      Delete
    5. Amboi dok spam nampak? yang kata Tun Salleh abas betul tu pak mentua hang si Tun Dol al pukimaki, sialan tu buat kerja sambil tidur, mennatu dia aka bos kau tu yang berkuasa, la ni padan muka, nak melancap pakai sabun pun takleh...kah kah kah..

      Balik2 cerita lama dok spin, kita dah naik muak. rakyat menderita dibawah negeri pemerintahan pakatan, cukai pintu naik, air semakin kotor tak mau cerita ka? Apa hang ingat kita takdak makan tun saleh abas pukimak tu nak mai bagi makan ka anon juboq?

      Suruh KJ lari ke luar negara, kes Central Market dia tu dah kantoi, mampuih bos hang

      Delete
    6. Tengok tu, aku dah kata dah, hangpa bukan ikhlas... ni hangpa main isu pdrm malu la apa la, bila kena kat bekas ketua hakim negara dan seluruh kakitangan jabatan kehakiman malaysia malu yang teramat sangat, hangpa tak kisah pun, awat pdrm malu hangpa kisah? sebab yang buat salah tu mahadey kan? nampak dak double standard? rakyat tengok semua tu,rakyat tak sebodoh hangpa yang rata2 mengaji setakat srp dan spm tu... tau pulak bila takdak makan, tun salleh abbas tak boleh bagi makan, ni pdrm pulak, kalau hangpa takdak makan, hangpa boleh order nasi beriani kat ocpd dang wangi ka? malu wooo, cabang paling utama dalam prinsip asas pengasingan kuasa dalam sejarah negara moden dihina sebegitu rupa, masyaallah.....

      Sejak bila pulak Pak Lah bersalah? Yang mengaku salah tu adalah Presiden UMNO ketika itu dan diendorsekan dalam mesyuarat oleh semua menteri2 umno dan komponen dan dipersetujui oleh semua ahl-ahli umno dan komponen...Bukan keputusan Pak Lah... Pak Lah lembik la woooii, kalau keputusan Presiden UMNO ketika tu tak betoi, dah lama Muhyidin Yasin dan Najib bangun lawan...depa tu anak buah mahadey tu,jenis berani punya kaki tapi depa pun setuju, sorru punya pasai,la ni sembang kemas kata Pak Lah salah la apa la....... :)

      Setakat kes Central market, gelak ja...Kes Perwaja dan Kes Nor Mohamad Yakcop tu lagi besaq... Ni stail mahadey la ni, nak ugut pembela rakyat dengan mencipta kes-kes mahkamah, no fear la bro, lawyer ramai kat malaysia ni, apa mau takut.... pinjam kata2 dalam filem, lu langsi lu mati:-)

      Delete
    7. siasat bro jangan tak siasat............tapi aku takut jadi macamkes video tambi kecik je........kah kah kah. semankin hari ku pandang semankin benci kurasa......itu lah beyen. semuanya ori.

      Delete
    8. umno macam bodoh...dalam umno ada dua parti, satu parti umno baru dan satu lagi parti mahadey, parti mahadey lagi power dari parti umno baru...satu parti pun tunggang langgang, mcm mana nak terus perintah negara? kah kah kah kah

      Delete
    9. kasihan pakatan semua hati dah panas dok tabur kepanasan hati dengan memaki hamun disini tanpa hala tuju..

      Delete
    10. Anon 10:11 PM, jawapan ko tu bukannya jawapan yang rakyat dan majoriti pengundi nakkan, jawapan ko tu jawapan yang ketua cawangan dan pengerusi JKKP nakkan jer...

      Delete
  3. pakatan ni dah melampaulah sampai guna gambar org yg tak bersalah dlm menyebarkan fitnah kononnya kerja dgn PDRM, kenapa mesti nak malukan jabatan kerajaan sedangkan ada byk cara lain.

    ReplyDelete
    Replies
    1. amboi, hina polis @ pdrm konon... butuh pak hangpa, burit mak hangpa...yang mahadey pecat tun salleh abbas sampai umno sendiri mengaku salah dengan bagi ganti rugi tu, bukan PAS yang mengaku salah tau tapi UMNO, haram hangpa tak terasa sedih pun.... hangpa hina sistem kehakiman malaysia, pukimak betoi...lepas tu, hangpa hantaq orang2 politik untuk mengkudakan pdrm sampai di mata rakyat pdrm tu tak lebih daripada anjing umno, hangpa tak kesian pulak no kat pdrm,ni musa hassan ex igp yang kata, bukan mat sabu kata tau. UMNO2, lepas PRU13 ni, aku nak bawak kuih batang buruk dengan buah kote mamak(sejenis buah asam)yang terkenai kat penang ni untuk melawat mahadey & sons dan najib kat penjara sungai buloh, sapa nak ikut angkat tangan, jangan malu2...hahahaha

      Delete
    2. woi anon9.09 pm kau copy n paste aje ke langsung takde class you ni, siapa nak ikut aku bila penyagak ini kena tangkap kita lawat dia ramai2 and bookan dia, ada hati konon nak tgk najib dan menteri yg lain masuk penjara lu sapa pukimak oi jaga mulut bila nak cakap jgn ikut sedap mulut kau aje.

      Delete
    3. Anon 9.09, yang kata Tun Salleh abas betul tu pak mentua hang si Tun Dol al pukimaki, sialan tu buat kerja sambil tidur, mennatu dia aka bos kau tu yang berkuasa, la ni padan muka, nak melancap pakai sabun pun akleh...kah kah kah..

      Balik2 cerita lama dok spin, kita dah naik muak. rakyat menderita dibawah negeri pemerintahan pakatan, cukai pintu naik, air semakin kotor tak mau cerita ka? Apa hang ingat kita takdak makan tun saleh abas pukimak tu nak mai bagi makan ka anon juboq?

      Suruh KJ lari ke luar negara, kes Central Market dia tu dah kantoi, mampuih bos hang

      Delete
    4. sape yg pecat tun salleh abbas? tun M? sape yg bayar ex-gratia? pak lah.. so kat ne pak lah skang ni? dah turun dah.. ramai tak suka cara dia.. termasuklah isu ex-gratia ni.. lg pn tun salleh abbas dipecat atas perkenan agong.. klu agong rasa tak perlu, mesti baginda tak perkenankan.. kes ni lebih kurang kes mintak maap pasal perempuan yg disangka dari China yg ketuk ketampi bogel dalam lokap.. tiba-tiba je hantar wakil pergi mintak maap, padahal siasatan lum abis lagi.. ex igp kata takde konspirasi isu liwat 1st.. tu ko tak amik kisah plak.. so, betul ke liwat berlaku seperti kata hakim? tak sabar nk tgk ko jd pembacuh kopi anuar.. tu pn klu ko cukup jambu.. haha..

      Delete
    5. Tengok tu, aku dah kata dah, hangpa bukan ikhlas... ni hangpa main isu pdrm malu la apa la, bila kena kat bekas ketua hakim negara dan seluruh kakitangan jabatan kehakiman malaysia malu yang teramat sangat, hangpa tak kisah pun, awat pdrm malu hangpa kisah? sebab yang buat salah tu mahadey kan? nampak dak double standard? rakyat tengok semua tu,rakyat tak sebodoh hangpa yang rata2 mengaji setakat srp dan spm tu... tau pulak bila takdak makan, tun salleh abbas tak boleh bagi makan, ni pdrm pulak, kalau hangpa takdak makan, hangpa boleh order nasi beriani kat ocpd dang wangi ka? malu wooo, cabang paling utama dalam prinsip asas pengasingan kuasa dalam sejarah negara moden dihina sebegitu rupa, masyaallah.....

      Sejak bila pulak Pak Lah bersalah? Yang mengaku salah tu adalah Presiden UMNO ketika itu dan diendorsekan dalam mesyuarat oleh semua menteri2 umno dan komponen dan dipersetujui oleh semua ahl-ahli umno dan komponen...Bukan keputusan Pak Lah... Pak Lah lembik la woooii, kalau keputusan Presiden UMNO ketika tu tak betoi, dah lama Muhyidin Yasin dan Najib bangun lawan...depa tu anak buah mahadey tu,jenis berani punya kaki tapi depa pun setuju, sorru punya pasai,la ni sembang kemas kata Pak Lah salah la apa la....... :)

      Setakat kes Central market, gelak ja...Kes Perwaja dan Kes Nor Mohamad Yakcop tu lagi besaq... Ni stail mahadey la ni, nak ugut pembela rakyat dengan mencipta kes-kes mahkamah, no fear la bro, lawyer ramai kat malaysia ni, apa mau takut.... pinjam kata2 dalam filem, lu langsi lu mati:-)

      Delete
    6. pakatn tiada idea lain selain copy dan paste dan memberikan hujah tanpa sebarang bukti yg kukuh...

      Delete
    7. Anon 10:13 PM, jawapan ko tu bukannya jawapan yang rakyat dan majoriti pengundi nakkan, jawapan ko tu jawapan yang ketua cawangan dan pengerusi JKKP nakkan jer...

      Delete
  4. Pukimak punya pakatan tak hbs2 buat cite aq dah bosan btl dgn pakatan haram jadah nie, skrg nie sampai buat fitnah kononnya org PDRM tapi hanya org biasa aje dahlah tu guna nama n gambar org pulak tu. nak aje jentik telur org yg buat cite nie. mmg pukimak btl aniaya org kan.

    ReplyDelete
    Replies
    1. amboi, dengan rakyat kasaq sangat, tangkap terajang semua tu sopan la sangat...bila kena maki sikit dah terasa hati... macam pondan saja... dengan malaun @ hantu raya bukan boleh cakap baik2, pernah ka orang cakap baik dengan syaitan? Ya la, rakyat marah kalau sapa yang dok juai nama pdrm sampai buruk tu tapi rakyat pun nak tau jugak awat tun salleh abbas dipecat atas alasan tipu oleh mahadey sampai umno sendiri mengaku salah beberapa tahun lepas dengan bagi ex gratia kat tun salleh abbas dan beberapa hakim yang lain tapi si penipu besaq mamak mahadey tu masih terlepas bebas? dah terbukti pemecatan hakim tu atas fitnah mahadey semata2 sampai guna duit rakyat berjuta2 utk tubuh jawatankuasa memecat salleh abbas tu, awat hangpa tak marah kat mahadey pun? macam anjing betoi hangpa...hangpa bukan sayang kat melayu dan rakyat pun, hangpa nak main politik untuk tembolok perut hangpa saja. aku ulang sekali lagi, 50% pengundi saluran 1, bolehlah hangpa kencing...100% pengundi saluran yang lain dan 50% baki pengundi saluran 1, silap banyak la nak makan dakyah hangpa ni... Zaman UMNO dah berlalu, siapkan kelengkapan hangpa ke alam neraka dunia dalam tempoh 2 bulan setengah lagi....

      Delete
    2. Anon copy paste 9.27, yang kata Tun Salleh abas betul tu pak mentua hang si Tun Dol al pukimaki, sialan tu buat kerja sambil tidur, mennatu dia aka bos kau tu yang berkuasa, la ni padan muka, nak melancap pakai sabun pun akleh...kah kah kah..

      Balik2 cerita lama dok spin, kita dah naik muak. rakyat menderita dibawah negeri pemerintahan pakatan, cukai pintu naik, air semakin kotor tak mau cerita ka? Apa hang ingat kita takdak makan tun saleh abas pukimak tu nak mai bagi makan ka anon juboq?

      Suruh KJ lari ke luar negara, kes Central Market dia tu dah kantoi, mampuih bos hang

      Delete
    3. Tengok tu, aku dah kata dah, hangpa bukan ikhlas... ni hangpa main isu pdrm malu la apa la, bila kena kat bekas ketua hakim negara dan seluruh kakitangan jabatan kehakiman malaysia malu yang teramat sangat, hangpa tak kisah pun, awat pdrm malu hangpa kisah? sebab yang buat salah tu mahadey kan? nampak dak double standard? rakyat tengok semua tu,rakyat tak sebodoh hangpa yang rata2 mengaji setakat srp dan spm tu... tau pulak bila takdak makan, tun salleh abbas tak boleh bagi makan, ni pdrm pulak, kalau hangpa takdak makan, hangpa boleh order nasi beriani kat ocpd dang wangi ka? malu wooo, cabang paling utama dalam prinsip asas pengasingan kuasa dalam sejarah negara moden dihina sebegitu rupa, masyaallah.....

      Sejak bila pulak Pak Lah bersalah? Yang mengaku salah tu adalah Presiden UMNO ketika itu dan diendorsekan dalam mesyuarat oleh semua menteri2 umno dan komponen dan dipersetujui oleh semua ahl-ahli umno dan komponen...Bukan keputusan Pak Lah... Pak Lah lembik la woooii, kalau keputusan Presiden UMNO ketika tu tak betoi, dah lama Muhyidin Yasin dan Najib bangun lawan...depa tu anak buah mahadey tu,jenis berani punya kaki tapi depa pun setuju, sorru punya pasai,la ni sembang kemas kata Pak Lah salah la apa la....... :)

      Setakat kes Central market, gelak ja...Kes Perwaja dan Kes Nor Mohamad Yakcop tu lagi besaq... Ni stail mahadey la ni, nak ugut pembela rakyat dengan mencipta kes-kes mahkamah, no fear la bro, lawyer ramai kat malaysia ni, apa mau takut.... pinjam kata2 dalam filem, lu langsi lu mati:-)

      Delete
    4. kah kah kah ! memang tepat sekali bro......najib mana ada teloq. at least palah tak masuk campur campur hal judiciary.

      Delete
    5. kak bedah berapa kali saya nak habaq, jangan jentik teloq orang tu! kulum je! orang tu bukan orang lain , orang bn juga.

      Delete
    6. betoi tu, kak bedah ni, sama2 bn pun nak berkira kulum teloq, apa cerita ni? satu parti kira muhrim la....hahaha

      Delete
  5. Diharap pihak Polis akan menjalankan penyiasatan dengan segera dan mendedahkan kepada umum dalang disebalik penipuan dan fitnah.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dan juga diharap pihak PDRM akan menjalankan penyiasatan segera berkenaan lesapnya wang pampasan berjumlah RM207 Billion yang dibayar oleh Kerajaan Jepun kepada Kerajaan Malaysia 7 tahun yang lepas untuk bekas-bekas buruh paksa dan waris-waris mereka. Selain itu, diharap pihak Polis akan menjalankan penyiasatan dengan segera berkenaan status peristiwa pemecatan tidak sah yang dibuat secara besar-besaran kepada Jabatan Kehakiman Malaysia serta kepimpinan tertinggi Bank Negara Malaysia, Tan Sri Mohamad Md Don dan Timbalannya dan mendedahkan kepada umum dalang di sebalik penipuan dan fitnah tersebut.

      Delete
  6. pergggghhhh satu tindakan yang sangat dasyat oleh pakatan..
    mereka ingin melagakan PDRM dengan UMNO...
    mereka semakin kekeringan idea selain terus menerus menghina PM dan isterinya..
    sekarang mereka mengggunakan taktik murahan seperti biasalah kan..
    dasar mentaliti murahan

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jabatan Kehakiman Malaysia yang merupakan harapan terakhir untuk rakyat marhaen terus dihina dan dilaga-lagakan oleh parti umno baru dan parti mahadey macam mana pulak ya? Dasyat juga kan...


      Delete
    2. anon anjing sial,sudah2 lah tabur fitnah.
      sembang kencang mmg anjing2 pakatan hebat,tp bukti langsung xde.
      pe brg sembang kalau xde bukti,serupa pondan x de telur.
      dasar manusia sial yg lahanat,manusia yahudi yg hipokrit

      Delete
    3. Jenis taksub tapi otak bodo macam mamak sonu nigam jadi macam ni la... Fitnah kepala butuh pak hang... Aku ulang sekali lagi, parti UMNO(bukan pas,dap,pkr)sendiri yang sahkan secara rasmi bahawa pemecatan Tun Salleh Abbas tu adalah pemecatan yang salah dan berlandaskan fitnah demi memenuhi nafsu politik untuk terus memerintah meskipun mengkhianati Islam dan bangsa Melayu tu sendiri. Hang jangan jadi bangsat sangat Mamak Sonu Nigam woi sampai jadi taksub kat mamak mahadey. Salah ka fakta aku tu? Pelaq punya manusia...

      Delete
  7. The Bn Infiltrator (Awas)December 17, 2012 at 11:09 PM

    Selama enam bulan gua jadi "penyokong" PR (Pondan Raksasa). Gua masuk The People's Parliment (aka People's Pukima), Straight Talk (Straight Tongeng), Zorro (The Kotek Katak), Zaid Blog (Buntut Sumbat) dll.

    Rumusan pengalaman: Otak depa buatan najis. Najis tongsang mali.

    Tapi gua sedih, kegagalan yang waras menepis tomahan buatan akal najis yang dibajakan olang tongsang mali.

    Lepas dapat kepercayaan blog gua cuba hantam depa, tapi kena block. Pukima ini semua pejuang kebebasan bersuara, kononnya.

    Oooi Pukima Rakyat( Pondan Raksasa!), gua kini sudah baca lu semua. Dari sekarang hari kiamat mu dah sampai, ehsan The BN Infiltrator. AWAS

    ReplyDelete
    Replies
    1. Woi The BN Infiltrator(Awas), Macam ni punya sembang hang nak rakyat sokong BN? Macam pelaq. Hang ingat rakyat ni macam kawan2 umno hang yang taraf srp dan spm ka? Hang silap besaq la. Kesian UMNO/BN, hampir 60 tahun memerintah masih dok ada penyokong yang bodoh dan takdak kualiti mcm ni. Klu aku jadi Pengerusi J/Kuasa Disiplin UMNO, dah lama aku pecat hang. Kurang satu undi dari orang bodoh mcm hang, sikit pun UMNO tak jejas.

      Delete
    2. Anonymous 12.15AM

      Hoi, hang tolong lah sedar sikit. Kalau hang nak olang tongsang mali suap, pi lah kat depa. 60 tahun? Bangau betul hang. Kebodohan PR, pemaparan kekosongan otak PR.

      Delete
  8. Burit UMNO berdarah lagi

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahaha UMNO period heavy la malam ni, cepat pi tukaq pad, pakai yang double wings...hahahhaa

      Delete
  9. ini semua satu muslihat si pakatan haram tu!! hanya depa je yg boleh buat bnda2 yg bodoh mcm nie!! sebab depa mmg bodoh lgi tolol!!

    ReplyDelete
  10. Kata mamat Tu aja. Ini cuba nak memalukan pegawai pdrm aje. Taktik kotor ni memang expected from pr. Kononnya kata akan ditukarkan ke sarawak supaya pembaca lagi marah. Inilah strategi pr bagi orang benci. Siapa2 aje boleh tulis macam tu. Kita bungkuskan pr di pru13 nanti untuk kesejahteraan Malaysia.


    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!