BAIK PUNYA! FOTO PM DAN ISTERI SEDANG MENJAMU NASI DAUN PISANG!

Terbaik la!Siapa kata PM ni elitis? Tu kat gerai biasa pun dia makan...so jangan mudah terpedaya dengan dakyah orang..PM memang best! I LOVE PM!


Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone

127 Responses to "BAIK PUNYA! FOTO PM DAN ISTERI SEDANG MENJAMU NASI DAUN PISANG!"

  1. org melayu nak makan nasi daun pisang pun takdak duit...kesian....

    ReplyDelete
    Replies
    1. kesian kat hang,.. mai la aku blanja... kesiannn.... kenaper awak takder duittt? kenaper awak tak kejer dohhh? kenaper awak cakap susah nak carik kejerrr~ puiii

      Delete
    2. hang pi belanja ahli2 umno bukan kroni tu lagi baik,depa dah berjuang puluh2 tahun demi umno tapi masih merempat sampai la ni...kesian depa.. aku takpa,dah kaya melana hasil usaha sendiri...setakat 17 ketua bahagian aku nak taja untuk bertanding tu,cap cap soi la...

      Delete
    3. tadi kata takdak duit.. hang pun cakap mcm keling.. paria ka? aku tanya jah..

      Delete
    4. Anon 9.12.2012 2.40,

      Janganlah menafikan rezeki yang dikurniakan oleh Allah swt. Jangan gunakan nama orang Melayu dengan mengatakan......' nak makan nasi daun pisang pun takdak duit...kesian.......'
      Gunakan diri sendiri untuk menunjukkan keadifan dan kemiskinan sendiri. Jangan kenen pada orang lain.
      Saya percaya kata kata adalah doa. Jadi kalau yang sampai hendak makan nasi daun pisang pun takkdak duit biarlah Allah jadikan itu realiti untuk diri anda bukan orang Melayu!

      Delete
    5. Tak payah la nak retorik, umno memang hero retorik, kalau umno tak retorik, dah tentu tanah dipijak ini bukan milik orang. Memang la realiti melayu merempat,kalau melayu tak merempat dah tentu umno akan bayar harga yang mahal untuk beli undi melayu dlm setiap kali pilihanraya sebagaimana umno bayar harga yang sangat mahal untuk dptkan undi cina. ni tidak,setakat RM50 dan dua helai kain pelikat gajah duduk saja umno boleh dpt beli undi melayu,dengan harga mcm tu masih dikatakan tak merempat lagi, memang hang mcm pelaq la... Realiti,ramai melayu ditangkap mencuri biskut RM7.50 untuk anaknya kerana tiada duit. ada ka cina penah kena tangkap mcm tu? ni semua berekod. Sudahlah umno,mamak mahadey rembat puluhan billion untuk anak2 jantan dia yang malas berusaha dan bodoh tu tapi pi hina kata melayu tak pandai meniaga,haram hang tak marah pun no! Hang ni memang bangsat punya manusia, padahal yang bodoh meniaga tu cuma "kroni umno bukan peniaga" bukannya "peniaga melayu tulen". Kroni umno bukan peniaga yang buat taik tapi mahadey hina peniaga2 melayu kata depa bodoh dan malas padahal yang bodoh dan malas berusaha adalah anak2 jantan dia dan kroni umno bukan peniaga, peniaga melayu tulen semua tak ada masalah!!!

      Delete
    6. sabar2...aku tahu kau nak marah sebab anwar kau tak mcm ni...xpe2...DS Najib tu PM kita semua...jgn marah erk...jgn marah2 tau,,nanti slow talk ngan anwar,sruh dia buat mcm ni gak,tiru jer apa yg DS Najib buat tp kna ikhlas mcm yg DS Najib jgk la...jgn syik nak layan china doll jer nnti china doll tu sorang jer yg undi dia...sabar eh...kesian kau...

      Delete
    7. Ano Dec. 9 2012 5.10,

      Cukup cukuplah buat tuduhan tanpa dapat dibuktikan! Sila keluarkan bukti bukti yang sahih dan hujah hujah yang bernas tentang kebenarannya.
      Menuduh tidak susah. Cantumkan bibir atas dengan bibir bawah terjadilah tuduhan.
      Satu lagi siapa yang retorik di sini? Anda bukan!. Bila hendak membidas hujah orang lain tidak sah kalau tidak menggunakan bahasa kesat!
      Saya rakyat Malaysia yang tidak berparti. Bila pilihan raya saya memilih yang lebih baik.
      Salah satu kriteria pemilihan saya, pendukung parti yang tidak menggunakan perkataan perkataan yang kesat, kasar, lucah dan caci maki.
      Saya tidak kesah dengan kritikan walau bagaimana pahit pun. Tapi gunalah bahasa yang baik. Orang Melayu terkenal dengan budi bahasa, adab sopan dan tinggi budayanya.
      Siapalah agaknya yang membawa budaya ini ya?
      Anda fikir sendirilah. Saya tidak mahu membuat tuduhan dengan sewenang wenangnya.

      Delete
    8. Wow makin lame makin aku bnci ngn puak pencacai....sebab apa yg dorang katakan terlalu x msuk akal.....ko nk kerajaan bagi ape lagi? setiap org yg x berusaha yg xbekerja untuk dpt rumah dan kereta free2? sbb mcm nie lah UK skrng tgh jtuh dlm nilai mata wang drng.....jadi fikirlah sblum mengatakan sesuatu yg bodoh

      Delete
    9. dah tu tak xkan mkn pun PM nak bg wei..tengok cina pandai je cari mkn sendiri..peluang ada je cuma korang buta hati..hasad denggki mmg darah daging korang kan wahai pakatan

      Delete
    10. dia makan kedai orang mela yu ka........ke kedai hindu. kesian orang melayu.......tolong amende? dah dipinggirkan, diperbodohkan pula. sorry la jibu, pulau pinang takan kembali kpd bn.

      Delete
    11. apa ra engcow ni Don....buta ke hapa? Nuar & TGNA dah lama dah duk makan nasi bungkus & kat warung2 ni...Najib yg tiru diorang lepas tengok gambar nuar & TGNA kat tenet...bodoh lah engcow ni...spesis belaan NFC

      Delete
    12. bang nuar makan karipap. releks jer.. bang nuar naik private jet pun relek jer.. bang nuar pergi ampang drive sendiri pun relek jer.. apa heran yek setakat gambar makan daun pisang..

      Delete
  2. mamak bagi dua pinggan nasi daun pisang harga RM20 kat najib dan rosmah ja tapi mamak tu boleh adjust projek RM12 juta drp rosmah...Mamak cekap bab2 bodek rosmah ni...cuba tgk nor mohamed yakcop tasek gelugor,semua projek juta2 dia bagi kat geng2 mamak dia,melayu2 umno tempat dia semua tau. Kat melayu umno dia belanja la nasi kandaq lauk sotong. Hinanya jadi melayu umno. kalau kami ni mamak umno, dah lama kaya dah....

    ReplyDelete
    Replies
    1. kaya atas usaha sendiri beb.. itu janji Allah.. hinanya jadi orang macam hang.. kikikikikiki

      Delete
    2. Boleh adjust sampai dapat Chinadoll dan bas mewah 5 bijik tak??? Al-Juburi jugak yang pandai adjust benda-benda camtu...

      Delete
    3. tambah jet peribadi satu lagi......

      Delete
    4. koreksyen, hina nya jadi melayu pencacai........takdak akai pulak tu..........umno memang untuk mamak. jangan mimpi bn nak dapat balek pp.

      Delete
    5. paperwaris &anom 3.54...assalamualaikum...jwb le salam ambe ni kalukorang islam...tapiiiiii...kalu islam mesti takut sama tuhan ALLAH....ALLAH marah org yg menfitnah dan mencaci....ANDA PASTI KE???? tuduhan anda tu...atau sekadar memnjangkan lidah syaitan UTUSANSEX & parti setan yg dikenali...

      Delete
  3. Haram jadah betoi, tak elitis apa nya? pi makan kedai mamak.awat tak pi makan kedai melayu, tak standard ya? umno ni kira bela mamak dan cina ja, habis semua org melayu merempat. Dalam umno ni melayu tak boleh hidup la...habis semua harta meredak melayu ni umno pi juai kat mamak hindu dan cina.. pelaq betoi... Ya Allah kami berlindung dengan Mu dari kezaliman UMNO.. KO UMNO BN KO

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dpt melayu mcm ko kg laaa..kaki fitnh adu domba..pg jahanamlah ko dgn parti pas haram sesat tu..hrp2 ko ni jugk bkn pkr..lg hncur baq hang

      Delete
    2. Anon Des. 9 2012 2.57,

      Cara anda menggunakan laman ini dengan mengeluarkan cacian menunjukkan anda celik komputer dan belajar di sekolah mungkin sampai 'sekolah tinggi'
      Ini satu bukti pendidikan rakyat tidak diabaikan.Anda salah seorang yang dapat manfaatnya. Lainlah kalau anda produk sekolah pondok.
      Malangnya anda yang dirasok bila bercakap tidak menunjukkan budi bahasa yang tinggi.
      Buat tuduhan melulu tanpa bukti. Silalah kemukakan bukti bukti secara ilmiah...' umno ni kira bela mamak dan cina ja, habis semua org melayu merempat. Dalam umno ni melayu tak boleh hidup la...habis semua harta meredak melayu ni umno pi juai kat mamak hindu dan cina.. pelaq betoi... ...'
      Dalam hal ini dosa anda menfitnah lebih besar daripada orang orang yang anda tuduh tu!

      Delete
    3. Macam mana Melayu tak merempat, asyik nak salahkan orang, asyik nak bertongkat, asyik nak kaya cepat usaha gigih tanda kejayaan, fikirkanlah.

      Delete
    4. macamana melayu nak berjaya......asyik bagi kat mamak je, kat cina gak, kat keling ngan hindu tak sah cerita beb. memang umno pelaq. ajaran ameno memang serupa harbi beb.....sapa bantah semua nya sesat..........sebijik cam yahudi. sampai orang pandai komputer pun usaha amenu! kih kih kih. betol kata mahadesh , orang pandai semua keluar ameno....yg bodoh je masuk macam pencacai kat sini.

      Delete
    5. Melayu2kat sini yg sokom UMNO lah...yg tolong menjahanamkan melayu & islam...kamu semua tak sedar @ pura2 tak tahu khzanah negara PERONAS,KWSP,FELCRA, FELDA, TH DLLLLLL....dah dirompak oleh pemimpin UMNO yg anda sokom & pangkah PRU12 dulu....masih tak pecaya???? betul2 lah engcow semua specis NFC kak ijat...kalu kamu mahu cerdik spt manusia normal celikkan mata hati & minda tu...

      Delete
  4. orang melayu nak makan nasi daun pisang pun tak dak duit? jangan propa la der. anon no 2. tu kerja hasad dengki je. tak boleh tengok orang lain senang. tipikal melayu tak tau bersyukur dan malas berusaha. tau nak salahkan orang je. nak senang usaha la beb. bukan menadah tangan je. kat malaysia ni sape yang susah adalah golongan yang malas. rezeki sikit tak nak rezeki berjuta mau. ada akai ka

    ReplyDelete
    Replies
    1. Betul la kata ko,anon2 atas ni jahat. rezeki sikit tak nak,nak yg juta je.... cuba ko pi bagi rezeki sikit kat mirzan dan mokhzani, taknak punya diaorg. ko kena bg rezeki yang start dari ratus juta baru diaorg nak..sama la dengan perangai anon2 ni...

      Delete
    2. hahahahaha..jgn gaduh2...india ke,cina ke,melayu ke..semua org nak makan...sapa rajin dan jujur..dia lah yg kaya...nak marahkan Cina kerana kaya..?tak patut..cer ko tgk..dia dapat keja kecik pun tokkong kecik yg mula2 dia buat kat tapak projek dia.....!org islam..dapat projek...usahkan surau nak buat..beri sumbangan pun tak nak...piii rahhh...tak soh cerita melayu merempat ke atau apa...dasar BN lah kini yg byk org Melayu dah pakai Merc...pastu sombong bongkak....marahkan Umno...sudah lahhh...balik tgk cermin dulu

      Delete
  5. AnonymousDecember 9, 2012 2:57 PM = sorry to say "hang beranak kot pungkok, haramjadah punya orang"

    ReplyDelete
    Replies
    1. ha ha ha , well said !

      Delete
    2. Ada betoi jugak anon 2.57 pm tu cakap. umno rosak memang sebab mamak. yang tu kita tak boleh nafi. Kita ni banyak lupa sejarah,kerajaan melaka yg agung tu pun jatuh sebab mamak. Kita ni sengaja nak lingkup kalau kita serah nasib kita kat mamak.

      Delete
    3. Mamak bernama hanipa Maidin dan Abdul Rahman Maidin tu bangsa ape??? Bak kata cina bangsat tak sedar diri "ini tanda kejatuhan PAS disemua peringkat"... pasala mamak 2 ekor tu ke??? Kah kah kah kah kah


      Ade satu lagi mamak, nama dia Al-Juburi pandikutty....

      Delete
  6. Mangkuk hayun punya Parpu ni kedai raju bro .....
    Makanan mahal nak mampus ..
    kalau aku dapat duit lottery ke rasuahke bole lah aku mkn kat sini

    ReplyDelete
    Replies
    1. melayu mana ada duit nak makan kedai ni, kroni umno,mamak dan cina mampu la makan kedai ni... mahal siiiiooot kedai mamak hindu ni...

      Delete
    2. sebab hang main lotteri la hang susah nak kaya... nama macam orang Islam.. kapiaq ka? aku tanya ja~

      Delete
    3. kah kah kah kah kah... masuk hamPAS dah boleh main loteri. Patut la tak cukup makan je. Tapi tengok badan gemuk gedempol macam BABI...

      Kah kah kah kah kah kah

      Delete
    4. judi itu haram, dan hamPAS....

      Delete
    5. Mane hg tahu mahal kalo hg x pernah cuba mkn kat sini, hg punya ati sama mcm tok sami nik ajis, hati org pasik dan munafik.

      Delete
  7. dey pundek anon2 sekalian.. apa PM tak pernah makan warung Melayu ka? apa pemimpin lain tak pernah kena kopi kat kedai Cina ka? apa mau bising PM tak support orang Melayu, sapapun punya warung meniaga semua bangsa ada makan kat sana. ini cara PM bawak pendekatan 1 Malaysia. tapi aku kesian anon2 pundek kat sini komen macam sampah. propa lebih. Malaysia negara kaya, rezeki kita semua luas. tak payah la nak komen kononnya semua orang bengap, biol, bangang, sialan haramjadah pelaq bangsat macam kamu,..

    ReplyDelete
    Replies
    1. aku dari dulu menyampah ngn anon.....spesis pengecut yg berani pukul curi...dulu masa zaman skola spesis nie kita dah tubik separuh nyawa.....baling batu sembunyi tangan....islam suh berani kerana benar...bukan pengecut tapi pearasan benar...mmg pundek anon2 sume

      Delete
  8. Lebih manis n sopan jika kak ros tutup aurat...pakai tudung rambut.

    ReplyDelete
    Replies
    1. yerp.. memang manis dan sopan klu dia tutp aurat. moh kita berdoa supaya Allah buka pintu hatinya untuk menutup aurat. kak ros mmg sweet .. ngehehehehehehe

      Delete
    2. doa betul2 ya paperwaris,jangan asyik bodek rosmah je...nanti depan rosmah ko kata rosmah manis kalau tak bertudung pulak...tu projek punya pasal...

      Delete
    3. aku bukan sapa2.. kerja pun kedai fotostat saja. projek apalah sangat aku nak bodek.. hua hua hua hua.

      Delete
    4. jangan jadi islam adat dan budaya...jgn jadi islam mak bapak...jadi islam kerana ALLAH....tudung tak menunjukkan org tu baik atau jahat....syurga atau neraka...aurat tu mmg aurat tp itu dosa dia ngn ALLAH...xda kene mengena kita....

      Delete
  9. puak pembangkang nie peel mcm celaka..minum kat mamak pun sakit hati..pembangkang ni dh puas jilat juboq bos dia....ni meroyan tk dpt pungoq la tu

    ReplyDelete
    Replies
    1. 5000% setuju. Makan BABI sama lim guan eng baru nampak pemimpin berjiwa rakyat.... bvukan aku kata, lelaki Rosmah... oppss silap... lelaki Normah nonok yang kata...

      Delete
    2. ko memang terbaik rizal

      Delete
  10. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  11. apa da org sbkh ni.....org ckap ni..ko ckap tu...org ckp tu..ko ckp ni...ape ke bnde

    ReplyDelete
  12. http://msomelayu.blogspot.com/2012/12/bendera-pas-berkibar-megah-di-ghozzah.html


    Allohuakbar, bendera partai islam megah kibaran di goza ya, emang partai Islam Malaisia itu udah diendos ole seluruh dunia ya, soale di mana ya bendera partai setan melayu amno itu ya,,,,wakakakka, Bapak Najib udah janji kusung ya sama rakyat pineng, kabar dia udah berlakon sinetron kerna udah pake kupiah, guling guling saya ketawa liat lakonan bapak najib itu.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bendera superimpose ek??? Nampak ade satu je... boleh buat israel gabra ke?? Kah kah kah kah kah

      Delete
    2. si bangang ni baru keluar dari gua...baru tahu guna tenet...tu yg x tahu bezakan photoshop dgn ori....haha...tongong

      Delete
    3. Bawa Bendera jeke p Gaza ? ikhlas ke tak ni nk bantu org2 di gaza? jgnlah riak sgt.. org umno pon ade p sane..x perlu nk kibarkan bendera..niat kene btl.. setakat p sana bw bendera..org kat sane tgk jele..bukan boleh bw perubahan ape pon... bnda2 mcmni pon pihak pakatan nk politikkan..nmpk sgt x ikhlas

      Delete
    4. anon bongok 4:07pm, cuba tengok gambar ni pulak..

      http://www.khaleejtimes.com/images/gaza-0812.jpg

      Kat mane bendera bulan mengambang tu???? Bendera malaysia aku boleh nampak dari jauh. Bendera hamPAS aku tak nampak langsung pun.... bendera bulan tu dah jadi pengilap taik dari jubor ko ke???

      Delete
    5. kau lagi bongok. bapa indon tanya bendera parti setan le! kat mana? ros ak buat lapik buntuk dia kot kat kedai keling kandar. bangla kat belakang jibun tu boleh ngundi tak?

      Delete
    6. Ko merepek ape anoNGOK 8:02pm??? Terlupe makan ubat ke???

      Delete
  13. Ustaz MekDee x makan nasi daun ke?...

    ReplyDelete
  14. Apa punya bodoh lah pembangkang ni, PM makan kat gerai biasa pun dorang nak bising juga ka? ni lah dia dah takd isu taktahu nk macam ni lah.. apa apa pun terbik lah PM!

    ReplyDelete
  15. Daun pisang jd isu ke?? Pg petik daun pisang tepi jalan tu cedok boh nasi atas dia.. Skarang mampu x makan nasi atas daun pisang???

    ReplyDelete
  16. Lagi terbakor bakor lah pembangkang bila tengok ni weh! Macam-macam lah benda remeh dorang akan buat lepas ni. Pemimpin mereka ada ke? Setakat lepak untuk menipu rakyat ada lah. Wakakakakakaakaka!

    ReplyDelete
  17. http://bm.malaysia-chronicle.com/index.php?option=com_k2&view=item&id=37481:najib-liabiti-yang-semakin-berat-laungan-perang-umno-ditenggelami-bom-altantuya-deepak&Itemid=2


    menurut teman saya yang bisa ngomng ingeris, bapaka najib udah mau mampooss kata dia kerna buanyak kasus terkait dia yang gak bisa dicerahkan, waduh pak , apaan iniya warga malaisia punya presiden yang penuh sama skandal pembunuhan dan eseks . kalo saya udah lamam bapak najib ku kuburin aja ke selat sunda ya. Wakakakakaka , warga malay punya preseiden jahat banget ya.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pencacai PR dah import mat indon utk bg komen....haha

      Delete
    2. Ni entah-entah ni suku sakat MAK LAMPIR tak? mak lampir pun ic merah.

      Delete
    3. Mat Indon, harapkan kawan kamu yg pandai cakap BI utk ceritakan apa maksud rencana fitnah tu, tak usah nak pandai komen la... Meh ni kerja jadi buruh sudahlah tak usah nak sibuk fasal politik orang.

      Delete
  18. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  19. eh2..apa ni???kenapa pencacai2 pakatan nmpah marah bebenor jer ni,xjmpa ke gambar anwar makan kat kedai biasa mcm ni??ye lah,mna nak jmpa,anwar ada jet peribadi blh g mkn jauh2 naik jet dia..PM ad keta jer,blh main2 area2 dalam negara jer..PM kita xlah high standard mcm ktua pmbgkang korang..PM kita sempoi jer..

    Ad yg ckap org melayu takde duit nak makan nasi dalam daun pisang,aku rasa melayu mcm ko je kot,,xpe2..tahun dpan PM kitornag bagi BRIM,kau ambik duit tu pegi makan nasi daun pisang erk???kesian kat ko...kalau nak lagi BRIM tu kna undi PM kitornag la,tapi kalau rasa nak meliwat ke,nak murtad ke ko pilih anwar la sbab PM kitorang xskong bnda mcm tu..sorry...:(

    tag ckp knp PM xpegi makan kedai melayu tu..ini lah masalah kau,dia tu PM la,,bongok...dia kna layan rkyat dia sama adil dan saksama..lgipun selama ni perjuangan dia kpd melayu xprnh brhnti..sekali-sekala apa slhnya dia luangkn masa dgn bangsa lain,diorng pn rakya malaysia jgk...lgipun PM kan mmbwa msej 1 Malaysia jadi tepat lah tu..apa lah yg ko dgki sgt ni..busuk hati betul...bela org melayu salah,baik dgn mamak pn salah...habis tu kau nak sruh dia dduk jer tido kat dalam pejabat dia??baik dia xpyh jadi PM kalau mcm tu..bahlol!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sapa kata anwar tak pernah makan kat tempat-tempat macam ni,
      http://amenoworld.blogspot.com/2012/02/gambar-anwar-ibrahim-pakai-nandek.html

      Delete
    2. betul apa yg ko ckp tu don aku stuju...klu anwar boleh la duduk rumah sambil tweet diam2 g bantai cina dol pastu ckp duk tweet kat rumah...muahahaha.....

      Delete
    3. sah lah nko produk ameno, brok yul. berok yul pun ada dalam ameno. patut le,............hmmmm hasil kacukan jubur najubur. balek 2 fitnah, balek 2 fitnah..........tak menang bro dng fitnah!

      Delete
  20. Tak lama Keluarga PM sanggup makan makanan (BABI) demi mempertahan kuasa POLITIK UMNO dan BN ... HARAM JADAH ... BILA NAK PI MABUK LAGI PARPU

    ReplyDelete
    Replies
    1. bukan ke kuncu2 wali selipar yg sanggup makan semeja dan salam dgn tokey babi kt pasar babi haritu?? haha

      Delete
    2. Tau takpe, depa makan babi, depa sayangkan penzina dan peliwat, pastu merek salahkan UMNO pulak...

      Delete
    3. hanya mat sabu sanggup makan BABI

      Delete
    4. yh haram jadah nyer ko...yg makan babi pon ko la dan yg minum tu ko bukan nyer parpu bodoh punyer manusia.....inilah hasil didikan pakatan harami kpd pencacai2 nyer......

      Delete
    5. sial korang yg kaki jilat pemakan babi (cina)..biasalah sifat manusia mana boleh tengok kejayaan org lain

      Delete
    6. PAS dah lama jadi ANJING sebab tamakkan kuasa politik..hinggakan jadi ANJING suruhan pun PAS dah kira ok...

      Delete
  21. BABI punya indon..! Nyemak je kat blog ni. Kalo tak kenal siapa PM kita jangan sebok2. Siapa yg mahu percaya fitnah PM? Semua gagal. Indonesia perlukan pemimpin yg bijak, berbudi bahasa dan dtg dari keluarga yg dihormati spt PM.. Sila cari kalau ada pemimpin yg spt ini di indon baru boleh cerita.

    ReplyDelete
  22. huk eleh! makan kat warung pun nak kecoh. mcm best. entah2 makanan & minuman tu siap dibungkus dari Sri Perdana.

    ReplyDelete
    Replies
    1. orng yg busuk hati mcm ko nie mmg x bleh nak terima hakikat...apa yg pm dan isteri buat...klu setakat nak bungkus bwk baik dia x pyh g makan dol...lain kali bercakap guna otak bukan kepala lutut....

      Delete
    2. yelah itu mmg sifat korang kan nik ajis ajor kan..bungkus kepci kata mkn budu smlm hahhaahah

      Delete
    3. knp tak blh percaya ke wahai anon bodoh... mmg btl kata bro yul org yg busuk hati mcm kau tu mmg mna blh terima hakikatkan yg PM kita mmg terbaik!! sbb tulah dok terbakar pastu ckp mcm2 sbb tak leh nk terima hakikat sebenar..

      Delete
    4. at least dia ada sikap rendah diri dan xkisah utk makan kat mana gerai pun.. bukan macam anwar pukimak yg x sedar diri tue..... nak makan pun kena tempat macam kandang babi je...

      Delete
  23. owh! dah seminggu tak jilat air puki cikaro.

    ReplyDelete
  24. Terima kasih umno...Dan bersyukur pd Allah atas ketentuannya aku berjaya masuk ikm Dan mendpt elaun setiap bln rm250....tanpa baya balik selama 2tahun..MARA adalah hasil kerajaan umno yg membantu bumiptura utk berjaya selepas aku berjaya aku sambung keluar Negara atas tajaan Mara.....bersama rakan2 ..skrg Alhamdulialah aku berjaya dlm hidup. ....ramai lagi yg sukses lepasan ikm dbawah Mara...cerita kasih umno

    ReplyDelete
    Replies
    1. Alhamdullilah saudara...harap puak2 sebelah sana diberikan hidayah hendaknya supaya pandai bersyukur tentang apa yang diperolehi.

      Delete
    2. RM250 je? Si Mail Kekasih Jat Mamak rembat RM250 juta....dia bagi kat hang RM250 ja? hahahaha hang ni memang pencacai... RM250 tu nak beli panties rosmah pun tak lepas yob!!!

      Delete
    3. woi pukimak anon 9.24.... klu kita fikir balik, 250 tu banyak nilainya utk org2 yg memerlukan..lagi baik la daripada habiskan duit rakyat kat china doll.....lagi satu, yg ko sibuk sangat pasal panties rosmagh ni naper??? ko nie sex maniac ke??? jenis klu bagi puki pun x cukup....

      Delete
  25. Puak Pakatan xkn puas slgi kerajaan negara dan Malaysia jd tunggang tebalik.....psl hal nie nk kecoh aku x tau nk kate ape la....nmpk sgt puak pakatan mmg sgt cetek ilmu

    ReplyDelete
  26. Tuan..PM memang terbaiklah

    ReplyDelete
  27. aku pun bersifat demand jugak dalam hal nak makan nie especially tempat-tempat macam nie aku kurang berselera sikit...he3
    tapi aku tabik la kan PM dan DSR pilih tempat macam nie untuk menjamu selera..
    tapi as usually kan pakatan dan penyokongnya sakit hati..
    apa nak denggki pergilah makan kat sini jugak..

    ReplyDelete
  28. cmfom pakatan sakit hati teggok pm kita bersama rakyat

    ReplyDelete
  29. macam ni baru dikatakan pm berjiwa rakyat..

    ReplyDelete
  30. pakatan sial semuanya PM kita buat salah..asyik nak cr kesalahn mereka..wei mkn pun nak dikaitkan dgn politik gak ke..mmg dasar mentaliti murahan sungguh pencacai semua ini

    ReplyDelete
  31. Kalu nik ajis ke anuar ke mkn kat tmpat mcm ni msti korang sanjung giler kan..dasar pakatan bangang.

    ReplyDelete
    Replies
    1. memang la.sebab nik ajis kan babi lahanat. DAP suka makan babi jadi PAS suka najis!!

      Delete
  32. meriahnya suasana

    ReplyDelete
  33. Wei puak pakatan, ni lah pemimpin aku yg berjiwa rakyat, aku rasa berita dan gambar ni memang takkan keluar di harakah dan mana mana akbar fitnah korang, aku respek sama.pemimpin aku ni kerana.terlalu gamble dtg laki.bini ke restoran tanpa.dibawanya body guard !! Ada ke anwar buat mcm ni?? Comform.keliling.body guard dia ada.. Puii

    ReplyDelete
  34. Ini bukan mengampu, ini realiti, aku sebagai rakyat malaysia bangga dengan apa yg perdana menteri aku ni lakukan, takde media langsung yg dtg bersama, kalau ni aziz makan sampai jilat pinggan berpuluh2 ko panggil media p amik gambar, jaja sana sini, mcm haram weh

    ReplyDelete
    Replies
    1. btl tu aku sokong sgt2 apa yg afiq ckpkan nie... mmg bangga sgt dgn PM kita.. beliau mmg menunjukkan ciri2 pemimpin yg sebenar..

      Delete
  35. Puak PR ni termasuk pas dan pkr orang bagi bukti tak mau pecaya
    1.Anuar dengan cina doll dgn video.
    2.Nurul dgn membolehkan orang melayu untuk memilih apa2 agama yang mereka suka dgn video.
    Tu pon tak mau pecaya.Sebab mereka buta,mereka laungkan kan kerajaan kejam,bila masa keluarga mereka kena bunuh ke apa2 ke.

    ReplyDelete
  36. sumbat perut sendiri saja la UMNO ni. Pi mekah pun body guard besepah. sudahla menipu rakyat

    ReplyDelete
  37. http://wasukalu.blogspot.com/2012/12/video-ini-sahkan-gambar-bendera-pas.html


    allohuakbar, partai setan amno gak tahu malu ya.

    ReplyDelete
  38. cuba kalau nik ajis yang makan atas daun pisang tu....zuhudnya dia...hebatnya dia...alimnya dia....tingginya ilmu nik ajis tu....kalau nak kata zuhud....sami buddha tu lagi zuhud dari nik ajis....

    ReplyDelete
  39. Penyokong PAS dan PKR adalah GBS=Golongan Bodoh Semulajadi.Walau pun berijazah hati mereka ingkar kepada kebenaran.Sampai kiamat mereka akan sembahyang hajat minta Tuhan tunjukkan kebenaran.Setelah ditunjuk dengan nyata pun mereka akan berkata video itu besi.Mereka ini sudah ditutup pintu hati dan akan kekal sedemikian selama-lamanya.Golongan inilah yang melontar batu kepada Rasulullah S.A.W.Ramai penjawat awam terdiri dari golongan ini.SPA amat prihatin dengan golongan ini.

    ReplyDelete
  40. pm baru pi makan nasi daun pisang pun dah ada yg dok menggelebah bewak kt sini..apesal???suka hati dia la nk makan kt mana pun..kedai mamak kaa kedai mak nya kaa..yg hampa dok keriyau buat apa??
    yang si anu hampa tu dok menari tergedik2 dengan geng dia..boleh pulak hampa pejamkan mata..http://www.youtube.com/watch?v=MQkB_5dslKM

    ReplyDelete
  41. salam

    mohon tuan pautkan blog ambo. blog tuan sudah di link kan di blog ambo

    http://mrmontero.blogspot.com/

    tkasih

    ReplyDelete
  42. Anuar lagi best...lagi berjiwa rakyat...penah pakai calit kt dahi...pastu buat pembangunan pesat kt kg pala...wow...india mesti pangkah dia punya...pastu penah hulur kote kt amoi suruh hisap...sah2 kaum cina akan pangkah punya sebab berjiwa rakyat...mana ada pemimpin sanggup bagi kote demi rakyat beb! Yang paling best kasi kote kt melayu tak kira lelaki ka pompuan ka termasuk la bini org...perghhhhhh...mmg tak heran la sampai 5 negeri dia menang...anugerah Tuhan tu beb! BAGITAU AKU MANA ADA PEMIMPIN YG SANGGUP BAGI KOTE BENGKOK KT RAKYAT JELATA..?!! SO MANA PENCACAI2 UMNO...pikir2 kan laa ek....

    ReplyDelete
  43. mmg susah klu kita nak lihat wakil dari Pakatan rakyat turun padang tanpa ada bodyguard x kurang dari 10 org..... cayalah PM....

    ReplyDelete
  44. di alu2kan puak pebangkang lawati blog pisau.net ni,tahniah pisau..di ibaratkan mulut kata tak nak lawati,ati nak..baik punya bisnes,kita anggap je la..melawati blog pisau,bermakna menyokong Pm..

    ReplyDelete
  45. ...penyokong taksub pork nik dan pork sheikh aljuburi haramjadah semakin mengelupor setiap masa dan waktu.

    ReplyDelete
  46. Dear All,

    Dari pengamatan saya terhadap komen2 anda semua macam budak2, memang boring. berfikir la secara waras.Apa salahnya Ds Najib ngan family gi makan. Anda semua tak biasa makan ker. Patut anda semua berasa bangga la, cuba cari pemimpin dunia yang lain, ada tak gi makan macam ni. Malaysia the best Country. Anda semua patut berbangga mempunyai seorang pemimpin saperti Ds Najib. Hidup Umno, BN

    ReplyDelete
  47. aku puji najib yg komited beruasaha.....yg perlu dipandang lawan dan kawan adalah usaha beliau kesana bukan raju ke mamak ke apa ke.....

    cuma len kali jadilah cam mahathir....seorang diri membawa kancil tanpa ditemani polis....gambar ke 3-4 berdiri sebelah rosmah tu adalah polis pengiring rosmah..mungkin kadar jenayah yg tak diyakini membuatkan pm merasa perlu melindunigi isterinya.....x cukup ikhlas tapi usaha najib yg berterusan dan baik ini perlu dipuji....

    and i would say i love pm effort rather than i love pm...his effort ie mrt etc will be with us 4ever so the love, kalau love pm bila pm tuka orang lain love pun ubah juga ke...:p.....

    ReplyDelete
    Replies
    1. belakang pm pun polis tue mamat tue..mahathir better..hidup mahathir...;p

      Delete
  48. Rasa2 rosmah pitam tak ngan bau2an dsekeliling dia tu hahaha

    ReplyDelete
  49. I AM FOR YOU...I AM FOR YOU.... LOVE PM,LOVE PM,LOVE PM,LOVE PM.... DAH 2 KALI AKU TAK MENGUNDI COZ KECEWA DGN UMNO TETAPI BILA SYA PERHATIKAN PAS DAH MENYIMPANG JAUH DARI MATLAMAT ASALNYE, PKR MEMANG DAH AKU REJECT APE LAGI PAP EHHH...SORI DAP TOLAK ISLE... PRU13 NI AKU UNDI LAH SMULA UMNO TMPAT AKU. SMOGA PEMIMPIN2 UMNO JGN BUAT DAJAL DAN NAKAL LAGI NAIK KEPALA LEPAS NI... TRANFORMASI UMNO DAN KERAJAAN DAH MENAMPAKKAN HASIL....MUUUUUUUHHHHHH PM...ANASIR LUAR JEALOUS KE????

    ReplyDelete
  50. Apa lah pencacai pakatan ni, tengok gambar ni pun nak meroyan, apalah, anwar rasa tercabar ke sampai arahkan korang pi komen kat sini?kah kah kah

    ReplyDelete
  51. Ni aziz makan atas daun pisang aebab dia nak menunjuk yg dia tu alim ularmak, tapi belakang korang dia sental sekor kambing, buruk perangai wei!! Apa pun pemimpin pakatan takkan dapat meniru cara pemimpin bn ramah mesra bersama rakyat. PM DS Najib di sayangi aemua rakyat malaysia

    ReplyDelete
  52. wah mmg terbaik lah pm kita n isteri dia..drg mmg btl2 berjiwa rakyat lah....

    ReplyDelete
  53. bukan senang nk dpt pemimpin yg sempoi mcm drg ni kan...

    ReplyDelete
  54. lps ni comfirm kak jijah dgn nuar aljuburi pun nak buat benda sama gak drg kan suka tiru n fitnah org

    ReplyDelete
  55. Hangpa dok marah sangat kat mamak tu pasai apa. Anwar anak Brahim mamak tu nak boh kat mana.

    Yang pasti Karpal Sink kata BOH kat juboq dia.

    Langkah kote Benggali dulu baru boleh jadi PM.

    ReplyDelete
  56. Ha ambik kau BOH jangan tak BOH !

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!