APA YANG SANGGAH TOK JANGGUT MARAH SANGAT NI?

Nak tahu? KLIK SINI

23 Responses to "APA YANG SANGGAH TOK JANGGUT MARAH SANGAT NI?"

  1. Melayu dan Mamak UMNO dah jual rakyat Melayu dan rakyat Islam di Malaysia lama daaahhh.... cuba hangpa habaq mai tentang geng2 umno pulau pinang, sapa yang takdak kes? semua ada kes. Aku memang tak sokong Anwar Ibrahim, tapi main dengan geng umno yang semua haprak macam umno penang tu, hangpa ingat boleh menang ka? Dari Ibrahim Saad kaki lego tanah, Dato Azhar yang tak penah turun kawasan,mamak musa kaki putaq alam, dato jalil permatang pauh, kaki berlakon no 1 dok temberang umno pusat kata umno permatang pauh masih kuat semata2 sebab nakkan peruntukan bahagian dan semua sekutu umno yang ada kat penang semua jenis rembat tanah melayu dan sekongkol dengan cina.
    umno penang memang perosak umno, sayang betoi. masa pru dan prk di permatang pauh, depa pekena umno pusat pi habaq kata anwar ibrahim tak buat apa di permatang pauh dulu, ishhh depa ingat rakyat bodoh ka? pi kencing org sarawak mungkin depa percaya tp org permatang pauh tau apa yang anwar buat. Bandar Sunway Seberang Jaya tempat majoriti melayu penang dok meniaga la ni tu anwar la buat. memang la kampung2 kat permatang pauh tu anwar tak usik sebab semua tu tanah kediaman org melayu, anwar masa dalam umno dulu, rembat2 jugak tapi dia pandang belakang lagi tp kalau geng mamak umno penang, dia rembat harta meredak org melayu sampai licin. Sampai mampuih la umno penang tak boleh pi tara mana.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kalau ya pn ko nk membebel...ko ckp mcm org swk sng kna tipu apasal...ko ingt xda org swk bc ke...spesis apa ko nie

      Delete
    2. Papagomo pondan!

      Delete
    3. yeke abis tu cina 'makan' penang tu boleh pulak ye

      Delete
    4. wahai anon sial,ko jgn nk main tuduh UMNO.
      sape yg rosak kn peneng,sapa yg bawak masalah kat peneng.
      sapa yg halau penduduk kampung,sapa yg curi tanah kat peneng.
      semuanya DAP kafir harbi yg sial dengan pakatan,bodoh puna anon.
      dasar manusia sial yg lahanat,manusia yahudi yg hipokrit

      Delete
    5. Bodoh punya mamak sonu nigam ni,kalau harta meredak dan tanah di penang yang hilang dan dirembat 10 ke 30 lepas takkan salah DAP kot? Hang ni cerdik ka dak? Awat hang taksub sangat jadi pencacai ni?Orang penang gelaq hang sebagai "macam kepala butuh punya toya mat amin ni"!!!! hahahahaha

      Delete
    6. PUKIMAK HANG!..LAGI2 NAK MENJILAT LUBANG JUBOQ CINA DAP BABI..BANGANG!!!

      Delete
  2. Betoi tu, tu belum cerita pasal tanah melayu yang Koperasi Gabungan Negeri Pulau Pinang skandal dengan E&O kat straits quay,tanjung tokong lagi sampai melayu tinggai spender ja.... Ya Allah, kalau la rakyat tau betapa khianatnya pemimpin umno penang pekena orang melayu, tobat lahum sampai kiamat rakyat tak akan sokong umno. nasib la kita ni dok kenang lagi umno yang tunku abdul rahman dok bawak dulu, tu yang tak mau jadi batu api lebih2 kat orang melayu, kalau ikut perasaan memang mampuih dah. Semua tanah penang tu, bukan cina yang juai tapi melayu dan mamak umno penang yang juai. ni cerita betoi, bukan saja nak pelaga sama2 kita. Cuba tengok Presiden Persatuan Melayu P.Pinang, apa nama tak tau mamak tu, penyangak besaq tu tapi diberi jawatan Presiden Persatuan Melayu. Apa la nak jadi dengan org melayu kita pun tak tau. Nak buat duit, buatlah bukan ada sapa nak halang. Melayu kaya lagi baguih, tapi jangan buat duit dua tiga orang tapi melayu hat lain sampai merempat teruk.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kat Klaten ( Kelantan ) pun tak ada bezanya, cuma parti je yang lain, bangsanya sama. Di Klaten takdak mamak cuma ramai Pak Awang keturunan Siam Lai. Dah 22 tahun puak-puak PAS dok jual harta rakyat. Cina tak beli tapi bila PAS jual diaorang amek...La ni dah habis hutan dan segala kayu kayan, kata nak buat ladang rakyat, ladang hutan, tapi bila habis balak ditebang yang tinggal tunggul dengan pokok petai belalang saja.

      Sekarang bila pokok dah takda, sibuk jual tanah bijih. Beribu tan sehari dipunggah masuk tongkang. Kalau dulu Cina Ipoh dengan Cina Segamat yang dok punggah harta negeri, sekarang Cina Shanghai pulak datang tadah kapal di Tok Bali..Pak Awang goyang kaki sambil pegang kopiah dikedai kopi atau restoran Tom Yam Siam, tunggu waktu Maghrib sebab selepas Maghrib biasa ada tarbiah menghentam Kerajaan pusat dan berdoa menghapus kezaliman.

      Takda beza P.Pinang dan Klaten. Pasal jual harta ni Melayu memang No.1. Cucu cicit kena pandai cari makan sendiri, kena usaha sendiri, kalu perlu sembah Cina merayu ihsan dari bangsa ini pun tak mengapa.

      Delete
    2. bodoh punya anon 3.31 selama nie ko hidup merempat ke mak bapak keturunan ko merempat ke..kalau dapat kat pakatan nak2 si juburi tu aku rasa ha mmg waktu tu ko dan keturunan ko akan merempat..comform

      Delete
    3. Bodoh punya anon 1.08 pm ni,kalau harta meredak dan tanah di penang yang hilang dan dirembat 10 ke 30 lepas takkan salah DAP kot? Hang ni cerdik ka dak? Awat hang taksub sangat jadi pencacai ni?Orang penang gelaq hang sebagai "macam kepala butuh punya toya mat amin ni"!!!! hahahahaha

      Delete
    4. Apa cerita banyak jadi calon la...oops sorry semua bekas sekolah kebangsaan & menengah apa bole buat.

      Meraung la weh....or baling batu.

      Delete
  3. Patutler aku nengok takde rumah org melayu kat kelantan tu terutama kat bandar. Nie kes sama mcm penang, melayu semua kena keluar sebab tanah kena rembat kat mamak umno.

    ReplyDelete
    Replies
    1. jalau mcm tu nie semua salah nik ajis la..bg kat dorang..pakatan mmg bidih lembu

      Delete
    2. hahahahahahahah

      Delete
    3. Anon 7.32am. Kat Kelantan tu penghuni bandar bukan orang Melayu, UMNO pun tak ada. Yang ada orang Islam dengan orang kapeer sahaja...ha ha ha. UMNO tak relevan di Kelantan.

      Delete
  4. Bukan nak tuduh anda abang Salim, tapi biasanya... BIASANYALAH, org2 yg post gmbar2 sexy, lucah, fitnah macam ni, orgnya xtakut tuhan. Solatnya tak jaga, puasa wonggey, silap2 kaki stout.

    Jaga2. Tgk papagomo. Dah tenggolam telo dh. 10juta yob.

    Bangga Midah dgn ko ye. Stop stout demi diabetes anda

    ReplyDelete
    Replies
    1. apa si anuar dah kebas jubur ko? kasihan ye sbb tu anda melalak disini xpa sy faham he3

      Delete
  5. diharapkan supaya manusia macam tu diberikan pengajaran jangan kerana mereka nama UMNO diperdagangkan..

    ReplyDelete
  6. dok masih ada kuasa boleh la sembang kemas... ala, mcm hosni mubarak masa berkuasa dulu la,sembang memang tak jatuh. tapi la ni awat hosni mubarak tak boleh atuq apa2 pun? :-) dulu macam god father tapi la ni macam cat son...hahaha mahadey nanti mcm tu la,tak sabaqnya majoriti org islam malaysia nak tunggu saat2 mahadey bergari ke mahkamah sebab musnahkan masa depan rakyat islam di malaysia ni...

    ReplyDelete
  7. Memang patut pun...MELAYU yang DILAYUKAN oleh system demokrasi malaysia.

    Change Goverment ka????

    Tukar otak la ... semua otak dah beku.

    Sudah berapa tahun MERDEKA..bangun la weh...

    ReplyDelete
  8. change the goverment "pukimak hang"..dasar penjilat lubang juboq cina dap babi!

    ReplyDelete
  9. Bodoh..aku org swak..ko ingat kami bodohkh? klu korang malaya yg bodoh jgn libatkn org swak
    Puii..Org swak tak bodoh mcm korang disana!

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!