CILI KASI TARUK!

BERITA PERAK TODAY - KLIK SINI

Video Panas dari Perak Today - Klik Sini

KALAU KORANG NAK EMAIL AKU -Sila email ke 1housepk@gmail.com

Wednesday, November 21, 2012

WAHAI PAS KUFFAR! JOM KITA SERET TALIBARUT SCORPENE KE MUKA PENGADILAN!

Kegiatan puak-puak yang di-taja anasir asing dinegara kita ini adalah sesuatu yang benar dan nyata. Perkara ini bukanlah khayalan atau rekaan mana-mana pihak seperti yang sering digambarkan pihak pembangkang.

Pembohongan bersiri anasir-anasir yang berselindung disebalik pertubuhan haram seperti SUARAM adalah bukti nyata akan kewujudan puak-puak subversif ini didalam negara kita.

Ancaman puak-puak subversif ini adalah amat serius dan harus disekat sebelum nasi menjadi bubur.

Penyaluran maklumat palsu oleh sebuah syarikat guaman tempatan kepada peguam di Perancis, seperti yang di-laporkan sebelum ini adalah pengkhianatan yang amat keji lagi hina.

Kenyataan peguam Amer Hamzah Arshad dari syarikat guaman Zain & Co adalah satu pengkhianatan kerana maklumat yang disalurkan adalah tidak benar dan merupakan pembohongan yang jelas.

Kita tahu pihak Suaram dengan kerjasama erat pihak pembangkang telah menjaja isu pembelian kapal selam Scorpene dari Perancis demi kepentingan politik mereka.

Kita sedar baru-baru ini bahawa dakwaan pihak Suaram dan puak pembangkang tentang perbicaraan di mahkamah Perancis berhubung pembelian kapal selam Scorpene adalah satu pembohongan besar.

Pendakwaraya dari Perancis sendiri telah menyatakan bahawa tidak ada apa-apa bentuk perbicaraan atau 'trial' di Perancis seperti yang didakwa pihak Suaram dan puak pembangkang selama ini.

Puak-puak ini hanya memperbodohkan rakyat dengan niat jahat, demi kepentingan politik mereka.

Nyata syarikat guaman Zain & Co, menerusi peguam Amer Hamzah Arshad juga bersekongkol mengkhianati negara ini dengan menyalurkan maklumat palsu dengan niat jahat.

Apakah pendirian Majlis Peguam kita dalam isu ini?

Apakah Majlis Peguam bacul atau mereka sebenarnya 'ignorant' berhubung isu ini? 

Saya mendesak agar tindakan tegas diambil keatas peguam terbabit dan syarikat guaman berkenaan kerana ini adalah satu kesalahan yang amat keji.

Majlis Peguam harus dibubarkan jika mereka tidak mampu menangani gejala jijik yang tidak professional ini dikalangan peguam dinegara ini.

Syarikat guaman Zain & Co juga didapati banyak menjalankan urusniaga dengan kerajaan Malaysia serta agensi-agensi kerajaan yang lain. Dalam konteks ini saya ingin mendesak agar kerajaan mengkajisemula segala urusniaga atau 'dealings' dengan syarikat tersebut dengan serta-merta demi menjaga keselamatan negara.

Mana mungkin kerajaan berurusniaga dengan sebuah syarikat yang telah nyata mengkhianati negara ini dengan menyalurkan maklumat palsu kepada pihak asing?

Kuala Lumpur dan Paris mempunyai hubungan dua-hala yang akrab dari pelbagai aspek, terutamanya dari segi ekonomi. Urusniaga pembelian kapal selam Scorpene dan puluhan kapal terbang Airbus melibatkan perbelanjaan berbillion ringgit.

Terdapat juga pelbagai jalinan perdagangan lain yang bernilai ratusan juta ringgit setiap tahun.

Walaubagaimanapun hubungan baik dua negara ini tidak terbayang dalam isu pembohongan Suaram dan puak pembangkang berhubung pembelian kapal selam Scorpene kerana sehingga kini kerajaan Peranchis masih berpeluk tubuh menjadi penonton.

Apakah kerajaan Peranchis tidak menghargai hubungan baik dengan Malaysia dan memilih untuk berdiam diri walaupun tohmahan demi tohmahan dilemparkan keatas pemimpin dan kerajaan Malaysia?

Kenapa kerajaan Peranchis atau pihak kedutaan mereka di sini seolah-olah memihak kepada pihak lain walaupun kebenaran itu berpaut pada pihak kerajaan?

Apakah Hak Asasi Manusia, kebebasan dan sebagainya lebih penting dari kebenaran?

Sebagai rakyat Malaysia saya mahu kerajaan mengkaji semula urusan perdagangan dengan syarikat-syarikat Peranchis kerana negara itu seolah-olah menjadi duri dalam daging bagi kita.

SUARAM adalah pertubuhan haram yang tidak berdaftar dalam negara ini. Fakta ini diakui sendiri oleh pemimpin politik pembangkang yang menerajui pertubuhan haram itu.

SUARAM juga telah terbukti menerima dana dari organisasi asing yang telah memainkan peranan penting dalam memporak-perandakan beberapa negara yang kini bergelumang dalam konflik politik dan perang saudara.

Jenayah yang dilakukan SUARAM adalah amat jelas dan kerajaan harus mengambil tindakan yang tegas keatas rakyat Malaysia yang menjadi tali barut asing.

Tali barut asing yang mencipta maklumat palsu harus dibawa kemuka pengadilan. Jika kita gagal bertindak mungkin perbuatan khianat sedemikian akan di-ulangi kerana habuan yang diterima adalah amat lumayan.

Jangan kita menyesal dikemudian hari kerana kealpaan pada masa ini.

House PK: ini aku petik dari blog MP Bayan Baru - Zahrain.
Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

44 comments:

  1. Kekadang kita kena ikut Israel. Tembak saja. Dah mampus, baru tanya, wey, kenapa mampus.

    Cam tu.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Takda ikut ikut dah! Memang ameno tu israel!!! Cuma ngko tu keldai ameno.

      Delete
    2. mengata org dia yang lebih

      Delete
  2. HANCUR PAS HANCUR!
    PAS parti puak2 syaitan. PAS LAKNATULLAH ALAIHH!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. bro tu bukan cara org umno dengan mendoakan yang tak baik untuk seterunya.. kita doakan semoga allah memberi petunjuk pada kedua2 parti melayu ni tak kira PAS atau UMNO untuk kembali ke jalan yang benar.

      Delete
  3. SALAM TUAN,

    MASALAHNYA KERAJAAN BN TERLALU TAKUT BERTINDAK.BN LEBIH MENGAMBIL KIRA KEPENTINGAN POLITIK.TAKUT BERTINDAK TAKUT UNDI LARI.SEPATUTNYA KERAJAAN BN MENDAHULUKAN KEPENTINGAN KESELAMATAN NEGARA BERBANDING HAL LAIN.

    KERANA ITULAH PARA PETUALANG MENGAMBIL KESEMPATAN DAN BERTINDAK MENGIKUT KEHENDAK HATI TANPA MEMIKIRKAN HAK RAKYAT MAJORITI YANG PERLU KEPADA KESELAMATAN DAN KEHARMONIAN NEGARA.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Setuju dgn Kutukan Dewata Kerajaan BN takut bertindak atas kepentingan politik,takut undi lari.jgn pisang berbuah dua kali mcm Tun Dol terlampau nak popular lingkup PRU 12.Saya bimbang pembangkang akan dpt undi protes lg kali ini krn rakyat tak kerajaan yg baik tp penakut.

      Delete
    2. rakyat mau kerajaan yg baik,berani dn tegas baru blh membela rakyat yg ingin hidup aman dn harmoni.

      Delete
    3. btl2 aku sokong apa yg anon 7.54 ini cakap ini, mmg kita perlukan kerajaan yg baik, berani dan tegas dlm membela rakyat jelata.

      Delete
    4. tak berani bertindak tak semestinya takut,mungkin kerajaan masih mahu berkompromi dan memberi ruang pihak lain membaiki kesilapan, rakyat juga semakin bijak kerana kekerasan boleh mengiakan apa yang ditomah oleh pembangkang dan akan memburukkan lagi keadaan. tapi dalam masa yang sama di pihak kerajaan mesti juga memberi penerangan dan penjelasan atas semua tomahan secara terbuka supaya dapat meleraikan sedikit kekeliruan dipihak rakyat..
      Wasalam

      Delete
  4. KERAJAAN UMNO INGIN DILIHAT BUDIMAN. HAKIKATNYA RAKYAT TERBANYAK YANG JADI PENYOKONG BOLEH BOSAN DENGAN KERAJAAN, HILANG KEYAKINAN...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kenapa rakyat perlu hilang keyakinan sedangkan berpuluh tahun kerajaan yang sama memerintah kita rakyat terus dilimpahi dengan segala macam rahmat dari allah dan insyallah ianya akan terus berkekalan. amin...

      Delete
  5. Suaram= suara anak haram = suara pakatan haram

    ReplyDelete
    Replies
    1. Alif min nun wau =...sarkas dah!

      Delete
  6. Aku sokong Umno dan BN tetapi kalau dayus lebih baik tukar aje menteri2 pembodek di dalam tu.
    Di simpan pun buat menyakitkan rakyat saja.
    Ramai yang berkebolehan dalam bidang agama kenapa di pinggirkan,yang di ambil haprak saja buat apa.
    Jgn jadi mcm parti pas pula,kononnya ulamak tetapi pukimak dia orang.
    Menteri2 BN yang hanya tau Masyukkkkkkk saja bagus dibuang saja.
    Ni dekatnak pelihanraya mula la menunjukkan muka pada rakyat kononnya dialah yang baik...hrghhhhh ptuihhhh......
    PM hati2 dallam memilih calon.
    Biar bakal menteri kabinet mereka yaang berjiwa agama,bangsa dan negara dan bukannya bangsat2 yang boleh dibeli dan macam katak puru.
    Berani kerana benar takut kerana salah.bukannya
    Takut kerana pilihanraya.
    Berani kerana membodek.
    Wassalam

    ReplyDelete
    Replies
    1. ANON 7.33 PM NI AKU SOKONG MMG DALAM UMNO PUN ADA JUGA ORG2 YG TIDAK BERGUNA ASYIK TAU MKN DUIT AJE, TAPI HAKIKATNYA MEREKA SOKONG PADA ORG YG SOGOK DUIT AJE.

      Delete
    2. Jangan lah macam tu....makan duit utk melayu ape salahnya.....halal tu.....errr haram ke?.....tak kan murtad kot. Tak caye tanya ustaz vafu hari sana ke sini. Kalau bom pun unttuk menjaga rahsia negara. Lagi pun kapir harbi monggolia.......kalau nko buang puak puak ni......tol plus sapa nak jage. Cecite.

      Delete
  7. Ds Najib selaku PM dan Presiden UMNO dan BN, serta semua Menteri dalm kerajaan harus bersama sama mengambil tindakan terhadap mana pihak yg bersubahat dalam agenda jahat dan kotor ini. Ini adalah satu agenda pembelot, treason, dan Ds Najib serta semua kementeriaan dan menteri2 yg bertanggungjawab harus serta merta menamatkan apa2 urusniaga dgn pembelot2 keparat dan bngsat ini. Kenapa kerajaan masih tetap berurus niaga dgn spesis2 keparat dan bngsat yg tak tahu dek untung, sanggup menjadi perkakas Yahudi Zionist neocons untuk menghancurkan agama, bngsa dan negara. Harap kerajaan di bawah Ds Najib tidak dilihat bacul untuk bersikap tegas dan berani sperti ayahanda Tun Dr Mahathir dan bukan Tun Tdolah dan akhirnya di sepak teranjang dari pimpinan. Rakyat semjua lagi memerhatikan, harap tidak ada menteri2 yg KPI tercorot dan pru yg akan datang menjadi korban kalah dan kena tendang keluar, salahkan diri sendiri kerana bacul dan tidak tegas.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ape la nko meroyan ni, bila pulak mamat topi perancis ni boleh cakap melayu. Ape yg tertera kat atas tu ialah translatif pencacai, bukan cakap mat perancis tu. Dey mahadeh ngan sapa pun kalau dari BN samaje. Cakap nak bela palastin.....nko tau tak kerajaan satu malaysia sampai hari ni belum iktiraf hamas sebagai wakil gaza yg dipilih secara demokrasi. Baghal le nko orang. Macam israel . Samajuga varfu vavi pk(puak keling)

      Delete
    2. Anon 10:23 PM

      Hamas diterima secara automaik sebab mereka Islam dan hartanah mereka dirampas oleh Zionis itu sebab kita kutok Israel. Kalo kutuk Hamas barulah maknanya ada orang tak iktiraf Hamas..bodoh piang.. tapi nak tunjuk pandai. Jaga jubor kau nanti kote bengkok sumbat.

      Delete
    3. bro sampai hari ini juga kerajaan Malaysia tidak pernah mengiktiraf kerajaan Israel .. tetapi kerajaan ada hubungan secara tidak langsung dengan Hamas atas dasar agama islam itu sendiri.

      Delete
  8. tinggal melayu purba dgn mamak najis mughallazah jer yg jadi penjilat tegar umngok. Tak caya cuba tgk kempen2 BN d youtube, pasti mendapat DISLIKE yg byk. DISLIKE berasal dpd melayu celik IT. Melayu purba yg tak reti IT jer yg masih sokong Umngok ni.

    Tanya@Najib d youtube mendapat DISLIKE yg sgt byk sehingga komen & like/dislike terpaksa di disable oleh Admin. hahahahahaha

    Parasit Mamak Najis Mughallazah tak payah crita la. Memang bergantung hayat pd Umngok utk hidup. Kalo mamak berkuasa, habislah seluruh rakyat Msia dijangkiti penyakit bawaan kulit hitam legam mereka.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cayalah... salah sorang mamak kutty yang pandai menari... ewah.. gelek gelek.. ewah....

      http://youtu.be/aAisq_ZT45k

      Delete
    2. kalau setakat like atau dislike tu sapa pun boleh godam, tak guna celik IT tapi buta hati.. belajar tinggi2 tak semestinya anda mengetahui segalanya kerana anda adalah golongan yang paling mudah untuk dipengaruhi. percayalah lagi tinggi anda pelajari lagi tinggilah tahap kebodohan anda jika anda berfikir menggunakan IT..

      Delete
  9. anon 8.19, kerani2 pembangkang yg byk kat dlm agensi kerajaan suka mengelat buat keje dan suka tgk youtube, main fb time keje.. aku slalu peratikan diorg ni, bila ditegur tau marah pulak... org2 yg bekerja mana ada masa nak like2 ni semua,,,

    ReplyDelete
    Replies
    1. memang banyak kebenaran kata2 anda.. inilah hakikat yang sebenar disemua agensi kerajaan, orang yang sentiasa memberontak , malas , pentingkan diri sendiri dan pandai mengaut keuntungan atas usaha orng lain hampir kebanyakkannya cenderung pada pembangkang dan mereka2 ini jugalah yang merosakkan keyakinan rakyat pada kerajaan dengan hasutan2 untuk kepentingan diri mereka sendiri..

      Delete
  10. Aku menunggu sepina dari Perancis ni, nape lama sangat?? Dah dekat 6 bulan ni.... unta yang antar sepina tu sangkut kat mane??? Pencacai PR tolong jawab soalan aku ni ye....

    ReplyDelete
    Replies
    1. post pakai kura-kura memang la macam tu keadaannya..

      Delete
  11. DS Najib kita bermati-matian nak tolong rakyat tapi masih ada org dalam yg gila kuasa dan duit sanggup berpaling tadah, org mcm ini yg ds najib kena berhati-hati dlm pemilihan menteri2.

    ReplyDelete
  12. bagi aku umno tetap yg terbaik tetapi masih ada segelintir menteri yg tak guna yg gila kuasa dan duit aje suka buat benda bodoh dan cuba merosakkan nama baik umno kita. biasalah dalam semua parti mesti ada org yg tak berguna apa. so jgn nak salahkan umno sgt pakatan haram oi.

    ReplyDelete
    Replies
    1. btl kata kelly eng nie.. UMNO mmg tetap yg terbaik! kerana ada segelintir org yg merosakkan nama baik UMNO jgnlah nak salahkan UMNO sepenuhnya.. biasalah tu pakatan haram nie klu dpt sikit bnda pun semua depa akan salahkan UMNO..!

      Delete
    2. Tapi mahadeh kata umno reput sampai ke akar umbi. Acane tu bro.! Lu saje lah pileh ameno...........heeeee.

      Delete
    3. Nijar berok pernah bersabda... mafhumnya.....

      "Ini petanda kekalahan PAS di semua peringkat"...

      Fuh, mane ade tempat nak bergayut la berok ni nanti....??? Mungkin bawah pokok demokrasi... tak pun bergayut kat pelir Al-Juburi yang terkenal dengan Chinadoll dia tu...

      Delete
    4. Sah dah nko ni sesat..........ajaran ustaz farfu varbiri.

      Delete
  13. Semasa era Perang Dingin 1970an/80an, negara telah terancam dengan kes-kes espionage, anasir subversif, ideologi komunis dan Tentera Merah. Namun negara bertindak tegas dengan menangkap menghukum pengkianat negara yang menjadi ejen-ejen KGB, komunis dan triad China yang menganjur gangterism dan menjual kestabilan negara

    Muka-muka saperti Rafizi, Nurul Izzah, Amer Hamzah dan baluci-baluci seDNA didalam SUARAM ini masih kencing dalam seluar dan menetek lagi dan terlalu mentah untuk memahami apa-apa. Sampai sekarang mereka amat jahil tentang erti kesejahteraan, malah mereka tidak pernah diajar tentang nilai keamanan. Golongan SeDNA pengkhianat negara ini dibiarkan angkuh hidup subur, malah telah mula menampakkan tanduk dan gigi iblis mereka, tanpa rasa hormat kepada undang-undang dan Perlembagaan negara, apatah lagi menghargai pengorbanan dan jasa-jasa orang yang terdahulu.

    Perlu diingatkan kepada gerombolan pengacau ini bahawa, waima atas alasan apa sekalipun, be it hak asasi manusia atau makhluk hidup, kebebasan media, kebebasan agama,bersih ker, kotor ker atau apa-apa hak yang mereka tidak akan putus-putus tuntut setiap 72jam ( mereka tidak ada kerja lain selain menuntut hak sahaja), mereka tidak boleh menolak hak hak majoriti, hak-hak minor iaitu kanak-kanak,orang cacat, orang tua dan orang kedana. Mereka berhak mendapat kesejahteraan, keamanan dan jaminan masa depan yang lebih baik.

    Undang-undang luhur Malaysia pasti ada memperuntukkan bahawa pada setiap masa dan keadaan, jaminan hak-hak majoriti, minor dan kedana ini adalah diutamakan dan superceeds kepentingan minoriti, demi menjaga dan menjamin kestabilan negara.

    Jadi aku kabarkan kepada SUARAM, RAFIZI walaupun peguam-peguam, kamu bukan kumpulan istimewa yang dibenarkan untuk membengkokkan dan mempermainkan
    undang-undang negara. Walaupun penjara PUDU yang pernah menjadi saksi dimana pengkhianat negara pernah merengkok didalamnya, dan kini diruntuhkan, ini tidak bermakna runtuhnya keyakinan kaum marhaen kepada ketegasan kerajaan menghadapoi musuh negara.

    Perumpamaan Melayu ada menyebut, Musuh dalam Selimut, Gunting dalam Lipatan..semestinya kita sentiasa berjaga-jaga dan tidak mudah terpedaya.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Lagi satu var vi BN .........putarcacai je kerjanya........kalau betul syarikat guaman ke ,ngo ke menipu....kenapa tak dakwa pengkhiatan negara......yg cakap kat ata tu loyar buruk je! Bahalul and bangang. Tuduh org komunis le, pengkianat le tapi tak dakwa pun........nko ingat rakyat nak percaya.,,,,,varvi cam nko je kalau ade pun.

      Delete
    2. Nurul Izzah pun bila nak saman Utusan dan berita harian ni.... takkan takut kalah sebab dah confirm jadi pemurtad Melayu kot. Sokong LGBT lagi tu.... teruk la kalau beruk PR pun dok sokong Nurul Izzah tu... puak penjilat LGBT, ketua pun peliwat... nak wat camner tu???

      Delete
    3. Ini akibat baca alifwautawausinnun..........dunia jadi sempit. Hari hari jlat buntut najis dengan fitnah basi. Budak tadika pun muntah nengok kelakuan nko. Gulungan melayu Tak tamadun.

      Delete
    4. Anon 10.45 dan anon 11.53. Anda bebas mengamalkan kebebasan bercakap merapu di Malaysia gemilang ini, kerana aku pasti polis Malaysia amat prihatin terhadap hak-hak golongan penjual ubat jalanan, pasar ikan, pasar lelongan barang Siam,penjaja ais krim, Ah Ko surat kabar lama dan graduan hospital Bahagia jurusan Public speaking. Jika kebebasan mereka dinafikan, kita secara tidak adil menyekat hak mereka untuk hidup bahagia dan produktif.

      Tetapi untuk anda mengubah budaya Malaysia menggemari kaum sejenis i.e rear-entry dan menggalakkan Melayu bereksperimen dengan ugama lain selain Islam, menggambarkan Raja-Raja Melayu sebagai pelawak Raja Kapoor, ini semua bukan kebebasan anda dan jauh dari istilah tamaddun baru. Ia akan ditentang habis habisan.

      Amat jelas anda terlalu hayal dengan candu yang disuntik oleh Sifu Anu anda disertakan dengan kegemaran hyper anda membaca komik homo dan porno serta kebencian melampau terhadap Utusan Malaysia.

      Delete
  14. Kalu x silap..zain & co. Ni byk dpt job dari GLC...terutamanya PNB..

    ReplyDelete
  15. pencinta nurul izzahNovember 22, 2012 at 1:55 AM

    puak2 yang sokong nurul izzah tu semuanya dah minum airkencing nurul izzah.termasuklah aku.dia cantik sangat.sbb tu air kencing dia sdp sgt!!!

    ReplyDelete
  16. ramai betul anon sial yg melalak,melalak sbb pembangkang bakal terkojol dalam pru ni.
    harapkan PASial mmg habis semua umat islam murtad,harapkan DAP kafir harbi mmg habis melayu ditindas dan harapkan pakatan gampang mmg habis semua diliwat.
    harapkn bn mmg malaysia aman selama2nye,dh trbukti dgn 55 thn BN memerintah.
    kalau nk hidup aman maka pilihlah BN,kalau nk merana maka pilihlah pembangkang.
    dasar manusia sial yg lahanat,manusia yahudi yg hipokrit

    ReplyDelete
  17. SAYA MENGIKUTI PERKARA INI SEJAK DARI AWAL, BERBAGAI-BAGAI BUKTI PEMBOHONGAN DAN TINDAKAN TERLAMPAU TELAH DILAKUKAN OLEH PEMBANGKANG. FIRMA GUAMAN YANG TIDAK BERINTEGRITI TELAH MEMALUKAN KEPROFESSIONALAN MEREKA DI MALAYSIA DAN DI MATA DUNIA, PELBAGAI TUDUHAN YANG TELAH DILAKUKAN, DAN PELBAGAI PENDEDAHAN YANG TELAH DIUSAHAKAN OLEH PELBAGAI BLOGS DI ALAM MAYA INI. TETAPI SETAKAT INI APAKAH TINDAKAN YANG TELAH DIBUAT DARI PIHAK KERAJAAN? SAMADA DILAPORKAN ATAU TIDAK DILAPORKAN, SETAKAT INI TIDAK NAMPAK USAHA-USAHA YANG POSITIF DI LAKUKAN OLEH PIHAK KERAJAAN UNTUK TIDAK MENAMBAHBURUKKAN ISU INI. APA YANG DILAKUKAN HANYALAH TINDAKAN DEFENSIVE DARI PIHAK KEMENTERIAN PERTAHANAN, DAN KEMENTERIAN LUAR ITU SAHAJA. TETAPI TINDAKAN KEPADA MEREKA YANG MELAKUKAN TINDAKAN GANAS, TINDAKAN MEMFITNAH, TINDAKAN MEMBURUKKAN NEGARA LANGSUNG TIDAK DIBERI PERHATIAN OLEH KERAJAAN. CUMA MENGHARAPKAN ISU INI AKAN MATI BEGITU SAHAJA. PERCAYALAH KALAU TIDAK ADA TINDAKAN YANG TEGAS DARI PIHAK KERAJAAN PIHAK PEMBANGKANG AKAN MENGGUNAKAN SEPENUH TENAGA DAN USAHA MEREKA DENGAN MENGGUNAKAN ISU INI SEHINGGALAH PILIHANRAYA KE 13, SAMADA RAKYAT TERIMA ATAU TIDAK, IANYA TIDAK PENTING, TETAPI PERCAYALAH AKAN ADA JUGA MEREKA TERPENGARUH DAN PERCAYA KE ATAS ISUPEMBOHONGAN INI. KALAU BENDA INI TIDAK BETUL KENAPE PIHAK KERAJAAN TIDAK BERTINDAK TEGAS? LAINLAH KALAU PERKARA INI BENAR-BENAR BETUL APA YANG DIPERKATAKAN OLEH PIHAK PEMBANGKANG.

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!

Sama Rata, Sama Rasa, Depan BELAKANG Sama Saja!!

Sama Rata, Sama Rasa, Depan BELAKANG Sama Saja!!