VIDEO PANAS! AHLI PAS MENGAMOK DAN TUNTUT JANI PAS! MESTI TONTON

Sekarang ni aku tengok ahli-ahli PAS sudah mula mengamok! Mereka menuntut mana perginya janji PAS untuk tubuhkan negara Islam! Contohnya pakcik kat dalam video ni, Terima kasi kepada Minaq Jinggo untuk video ni, At least sekarang kita tau ada ahli PAS yang berani.

Tapi tengoklah perangai ahlul PAS yang lain, pakcik ni nak luahkan perasaan dia, boleh dengar suara-suara langau dok menghina dan mempermainkan dia. Inilah perangai islamik PAS pokemak!

61 Responses to "VIDEO PANAS! AHLI PAS MENGAMOK DAN TUNTUT JANI PAS! MESTI TONTON"

  1. House PK, AJK-AJK UMNO BAHAGIAN SUNGAI PETANI mengamuk dan memalukan Ketua Bahagian Hj Ali Yahya semasa mesyuarat bahagian atas arahan Si Minah Skandal Shahanim,NK Puteri UMNO Malaysia sehingga diupload dalam you tube tu apa cerita bah? Tidak mengapa House PK, dengan postings terbaru kau ini pasti rakyat Melayu dan Bumiputera Sabah Sarawak yang kelaparan di rumah kerana dasar UMNO Semenanjung yang merempatkan mereka pasti akan mengundi UMNO... :-) -Bung Hashim, Sepupu Bung Mokhtar (Penyelamat Nyawa UMNO/BN Dalam Tragedi 16 September)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ooooo macam ni nak bantu UMNO? Bukti mana cerita kau ni Bung Puki?

      Delete
    2. dimana ku pergi disitu terdapat bung hashim..
      sangat sayang die pada kamu wahai HOUSE PK..
      semua artikel kamu die komen dan sekaligus mempopularkan blog kamu..

      Delete
    3. Politician Sabah memang duit banyak. 10 orang Ketua UMNO Bahagian di Semenanjung bergabung belum tentu boleh beat kekayaan Seorang Ketua UMNO Bahagian di Sabah. Bung Mokhtar tu kaya ya rabbi.

      Delete
    4. Geng-geng UMNO Semenanjung toksah dok lawan la dengan Geng-Geng UMNO SABAH SARAWAK.Depa duit berlambak. AJK Cawangan UMNO di Sabah pun jutawan, tambahlah Ketua Bahagian. Kalau di Semenanjung, AJK Bahagian pun kayap....hahaha

      Delete
    5. Saya dok ikut apa yang Bung Hashim cakap. Banyak betulnya apa yang Bung Hashim kata tu. Cuma di kalangan pengtaksub UMNO bawahan, pandangan Bung Hashim ni kurang popular la. Tapi kalau bagi SB-SB dan MIO, pendapat Bung Hashim ni boleh masuk dalam report sebagai petunjuk untuk DSN dalam hadapi PRU13. DSN perlukan laporan yang neutral untuk umum tarikh PRU13, bukan laporan membodek, laporan cari makan dan laporan syok sendiri.

      Delete
    6. Eleh, bung hashim sendiri masuk sendiri puji kan? Kah kah kah, budak kelantan pas nak jadi orang Sabah! Kah kah kah

      Delete
  2. Tengok sahaja perangai orang PAS kat belakang tu , macam binatang .. silap-silap orang tua yang sokong PAS ni pun penyokong PAS akan tumbuk dan belasah macam orang PAS belasah polis dalam BERSIH dulu .. dasar bajingan puak PAS ni , contoh demokrasi kat kepala lutut nik ajis

    ReplyDelete
  3. ishk3 teruknya perangai pakcik-pakcik kat belakang tu...
    boleh gelak-gelak ingat die tengah wat rancangan raja lawak antarabangsa ke..
    macam nie sikap manusia yang tidak boleh terima kenyataan..
    macam nielah ajaran dan didikan pakatan..
    takde adab dan moral..

    ReplyDelete
    Replies
    1. mmg btl apa yg you ckp ni kejora malam pakcik2 tu langsung mcm dah hilang arah tujuan gelak2 mcm org gila pun yekan, terima ajelah hakikatnya ini tidakmcm takde didikan, adab dan moral langsung.

      Delete
  4. bila ada orang cakap kebenaran mereka diperlekehkan..mmg sikap pakatan kan semua mangkuk hayun..macam nie ke orang yang beragama??????

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kebanyakkan org yg beragama bermoral. Tapi kalau beragama dan pas moral mmg mcm celaka. Ustaz berdiri di belakang kote bengkok. Jijik aku nengok... Jual agama demi politik.

      Delete
  5. org2 PAS nie mcm nielah perangai depa semua.. kalau ada satu org yg ingin menyuarakan atau membetulkan balik niat sebenar parti PAS nie akan adalah org2 yg dok mengejek or memperlekehkan org tu.. contohnya tgk dlm video tu je cukuplah.. mcm tulah perangai ahli2 PAS nie semuanya sama je!

    ReplyDelete
  6. mcm ni lah rupo nya org2 Pas ni.. perangai semua mcm haprak je! tak ada adab lgsg! tak padan dengan tua kot pkck2 tu!!

    ReplyDelete
  7. Itu ler akhlak isle namanya. Hampa x mau ikut? Saja buat2 bising supa bila org tua tu tergangu konsenstrasi. Mcm tulah berlaku dimana2!!

    ReplyDelete
  8. Inilah jasa nik ajis n hj adi mulut rabik mentarbiyyah ahli ahlinya..

    ReplyDelete
  9. kenyataan yg berprinsip atas prjuangan islam,sayangkan pada parti Pas,mmg bagus pakcik nie.Kena tengok secara holistik, andaikata nak memcapai matlamat pakcik.Paling asas dalam perjuangan politik ialah jumlah kerusi parlimen utk membentuk suara terbanyak di dalam dewan rakyat dari dewan ulamak(ahli ilmu) berteraskan Al-Quran,hadis dan permaufakatan masyarakat majmuk di dalam perlembangaan malaysia.Islam adalah agama yg toleransi.Maka wajib menyeru umat melayu islam bersatu padu atas perjuangan pakcik nie.

    ReplyDelete
  10. sial betul org2 kat belakang tu,langsung xde hormat betul bile org tengah bercakap.
    boleh plak mereka duk bising,ingat mereka kat pasar ke pe.
    korang ingat dengan cara korang bising tu so pakcik ni akn putus asa lah nk memberi tahu kebenaran,dengan cara korang tu dah trbukti betapa teruknye PASial.
    kata memperjuangkan agama,tp 1 habuk apa pun xde yg PASial perjuangkan tuk agama.
    semaunye untuk kepentingan diri sendiri dan tuk dapatkan kuasa,pastu menyesatkan org islam.
    dasar parti sial yg lahanat,parti yahudi yg hipokrit

    ReplyDelete
  11. memang menarik cadangan anon 10:37pm tu.Ia dapat mengambarkan majlis ilmu di berdebat secara sihat, dalam pelbagai bidang ilmu islam secara tertutup utk menjaga kesucian agama islam itu sendiri. Malah dapat di perkembangkan keluar setelah mendapat kesepakatan pendapat daripada hujah2 yg berteras pada kitab2 yg sahih.

    ReplyDelete
  12. Adakah seorang yg sudah bergelumang dalam kancah menjuboh berpuloh puloh tahun dari zaman bujang cikangrong sampe lah sekarang masih lagi menjuboh, berzina dan kaki pelacuran dgn Cina Doll, Mak Nyah Doll, Jantan2 Doll, Siam Doll dan Samdol2, di angkat dan disanjung sebagai anukera tuhan?
    Sang Suami yg berada dalam videoporn, yg disahkan sakit tulang belakang kronik, kena suntikan HIV, kena racun arsenik, tetapi bole terjungkang jungkit, telentang, kuak kupu2, korner baring, tetek menggelebeh, perot boroi, kote bengkok, barua agen Yahudi Zionist neocons, pembunoh dan mezalimi rakyat Palestina yg tak berdosa, Bapa Korupsi, Bapa kronisma, bapa Tak Bermoral, Bapa Zina, Bapa pelacuran, bapa Takde maruah, keparat, bngsat dan lahanat, ini dikatakan Imam Mahadi, memang otak dah mereng, bengap nak mampos, ahlul2 bahalul PAS PIS PUS dan Penyokong2 PgayR.
    Inilah spesis2 hidup sebagai pencacai2 najis BABI, penjilat2 juboq blendir Hero Tamil, peliwat terkutok, hidup untuk menegakkan kote peliwat. Sedarlah dan insaflah, jangan merelakn diri dilhanat kerana bersetongkol menyokong spesis2 keparat, bngsat dan lahanat, hidup hanya untuk menjadi pencacai2 najis BABI. selamatkanlah diri dan keluarga, jauhi dari Fuckaton haramjadah. Jangn lah merelakn diri dilahanat kerana menyokong agenda jahat dan kotor Yahudi Zionist untuk menghancurkan bumi Tanah Melayu sperti apa yg telah terjadi di Egypt, Libya, Yemen, Tunisia, Pakistan dan Syria, semua gara2 barua lahanat dan perkakas Yahudi Zionist Neocons bernama BABI, anak buloh betong, peliwat terkutok yg tak akan bertaubat.

    ReplyDelete
    Replies
    1. dah macam text ucapan di zaman pemerintahan purba kala di era cerita p.ramlee jee.Apa tajuk crita filem nie

      Delete
  13. agak menarik ada guard line di situ "ISLAM ADALAH AGAMA TOLERANSI","AGENDA PERMAUFAKATAN MASYARAKAT MAJMUK DI DALAM PERLEMBAGAAN".Islam memperuntukan perundangan syariah.Bermakna kita kena hormati Al-Quran,hadis dan perlembagaan negara(undang2 dunia yg telah di persetujui oleh wakil2 masyarakat majmuk) yg di lindung oleh majlis raja-raja melayu,demi mengekalkan keharmonian dan keamanan negara.Maka kenyataan nuruk izzah adalah satu kegagalan dari semua aspek di atas.Aje handal ulamak2 terdahulu,di kaitkan bangsa dgn agamanya yg di peruntukan di dalam perlembagaan negara.Syabas umno.Tapi kena kerja kuat lagi.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bermakna sekecil2 zarah imannya dan asal keturunannya,sebesar mana sayangnya pada harta dunia,maka beliau di dalam ketegori boleh di selamatkan akidahnya dgn apa jua caranya..

      Delete
  14. UMNO masih lagi ingat rakyat sebodoh pimpinan UMNO

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nasib baik malaysia ada perlembagaan negara berteraskan bangsa dan agamanya di rangkum sekali ketika usia yg muda negara malaysia 55tahun.Berbeza dgn negara Arab yg bertunjangkan islam beratus tahun.kalau tidak malaysia jdi macam indonesia ler.

      Delete
  15. Hang sembang mcm pelaq la Anon 1:28 am. Hang anggap semua org bodoh mcm AJK UMNO Bahagian kot... Silap besar la bro...

    ReplyDelete
  16. Bung Hashim? Bung Mokhtar takde sepupu nama ni. Skrg ni zizie jadi tukang pegang duit bung mokhtar. Kalo org kg terserempak & menyapa bung, zizie jadi tukang hulur duit bagi kat org tu. hahahahaha. Kalo stakat hulur rm100-200, aku tak nak. Kalo dia kata temankan wife aku kat bilik hotel jap, yg ni aku nak.

    Tapi rasanya puki cikaro belasan tahun lagi sedap.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Asal perangai ko mcm babi... Klu ko dah gatal sgt mai jumpa aq blh aq tlg jentik telor ko tu

      Delete
  17. Mcm tu lah org yg cde adab org tgh ckp kat dpn drg tak respek penyokong pasial mmg xde adab lah

    ReplyDelete
  18. Bila ckp kebenaran pasial mmg tak blh trrima drg buat lah kecoh.. Klu aw ada kat sana aq jentik teluq sekor2 suh diam

    ReplyDelete
  19. Org pas mmg perangai mcm beruk haram jadah... Tak reti respek org lain lsg

    ReplyDelete
  20. Pas mmg mcm tu bila bab berjanji drg lah no1 tp bila org tuntut drg mengamuk mengelak mcm sial je... Aku benci dgn sikap org pas babi ni semua

    ReplyDelete
  21. Akak tgk kan org pas mmg menjadi jadi perangai drg ni.. Mmg tak kena dgn imej yg drg bwk lsg ye lah pakai tudung bagai tp perangai lg teruk dr beruk dkt zoo tu

    ReplyDelete
    Replies
    1. hai, kak semah ada anak gadis belasan tahun tak? aku nak bawak jalan2 jer.

      Delete
    2. Inilah pencacai pakatan asyik ingat seks je 24 jam

      Delete
  22. Org2 pas makin menjadi2 aku tgk perangai drg ni lah.. Kdg2 aku tgk melayu pad tu mcm org kg yg tak berpelajaran tp ada hati nak ckp pasal politik.. Mcm tak kena lah.. Tgk lah perangai drg bila org ckp tak reti respek

    ReplyDelete
  23. Khas buat penyokong2 totok PAS, sedarlah, insaflah dan bertaubatlah, janganlah merelakan diri anda ajal di iringi jenazah anda dgn payung hijau berlambangkan bulan sampe ke kuburan kerana anda bersetongkol dgn Parti Ajaran Songsang. Anda bersyubahat, menyokong perkara2 terkutok berlaku, selagi anda berada dalam Parti Ajaran Songsang dan menyokong giler PAS PIS PUS.
    Apa kejadah perpaduan sesama seagama dan sebangsa diharamkan, tetapi spesis2 yg makan babi, berak tak chaybok, kote tak sunat, rasis giler, anti Melayu, Anti Islam, soo Cocky, Arrogant Bastard, Tokong, di sanjung dan dipuji puja, sampe disamakan dgn kalipah, ustaz dan ustazah.
    Allah dan Rasululllah tidak dibela, buat dek saja, tetapi janganlah sentuh Anwar Zionist, Lim Kit Cheebai, Lim Guan Lanchow, Ronnie Mafia, Ambigay, kerana ahlul2 dan pemimpin PAS PIS PUS saanggup golek2 tengah jalan, ikut demo jalanan, pegang lilin, solat hajat, rejam batu atau botol, semua demi Fuckaton haramjadah.
    Dulu perjuang untuk membentuk negara Islam, hukom hudud, sekarang dalam Al Quran tidak ada negara Islam, dalam perlembagaan atau manifesto PAS jelas tidak ada negera Islam, sekarang negara Kebajikan. Insiden Memali rakan2 PAS yg mati untuk menegakkan negara Islam, bole lah sekarang kita anggap sebagai mati katak, kerana pada PAS PIS PUS negara Islam mana ada dalam Al Quran. Mati dan berkorban sia2 saja. Inilah kacang lupankan kulit, bila air kote dah melepaskan berdas das, Saiful sudah tidak berguna lagi.
    20 tahun memerintah Kelantan, berapa biji mesjid yg regim PAS PIS PUS siap? Sedangkan kuil2 Buddha, malah Kuild Buddha terbesar di Asia berada di Kelantan. Kota Serambi Mekkah tidak menjadi malah menjadi Kota Serambi Buddha. 20thun memerintah, ditarbiyah, di assobiyah, hinggakan Kelantan menjadi antara negeri yg plaing miskin, daif dan jahil. Kemajuan dari segi mana? Kes2 jenayah, kes2 najis dadah, kes2 cerai berai, kes2 buang bayi semua ada pencapaian yg tertinggi. Malah atas jasa 20tahun PAS PIS PUS, Kelantan bole digelar sebagai Darul AIDS, kerana pesakit2 AIDS yg terntinggi tercatat di Kota Serambi Buddha. Apakah ini Islam? Mana pergi Nur Islam? Hanya mangkok2 yg berkopiah, cakap berdegar degar, dahlah bengap tetapi berlagak samseng orang2 PAS PIS PUS.
    Akibat di bawah regim mangkok PAS PIS PUS selama 20tahun, rakyat Kelantan harus berbangga kereana sekarang tak payh beli kopi o, kerana buka paip dirumah langsung keluar kopi o, berkat tarbiyah Isle PAS PIS PUS.
    Sedarlah, insaflah dan taubatlah ahlil2 PAS PIS PUS, bermufarakah atas nasib2 anak2 anda, agama, bngsa dan negara. Janganlah bersetongkol dgn kadiafan dan kejahilan Parti Ajaran Songsang. Sampe bila hendak terus terusan di perbodoh bodohkan oleh Wali Terompah jamban, gelaran yg ditabalkan oleh Anwar Zionist kepada Nik Najis. Ingatlah Nik Najis bukan Ulama sohih, dia hanya plastik. Lihat gelagat dan perangai beliau yg meloyakan tekak. Apakah Ulama mendoakan pecah perut, dendam kesumat, mengeluarkan fartwah yg karut marut, penipu, berbohong, angkuh dan sombong? Gunakanlah akal yg waras, bermufarakah ke jalan yg diredhai Allah. Selamatkanlah diri dan keluarga dan kembali lah ke jalan yg lurus.

    ReplyDelete
    Replies
    1. takder org baca komen yg panjang mcm ni. Biasanya org cuma baca ayat pertama & ayat terakhir jerr. rugi kau perah otak dlm puki lama2 mcm ni. hahahahaha

      Delete
    2. AKU baca... anon 8.08am sebab tu totok PAS bodo bebal..baca sekerat sekerat leoas tu terus mangata menutuk memfitnah..apa yg dajal2 cakap semua terima bulat2..sebab PAS ngok tak pernah nak baca atau kaji habis2..sbb tu PAS terus jadi KUDA & BARUA Bapak SUNDAL & KAFIR Laknatullah

      Delete
    3. Ha..saya pon baca sampai habis.anon 6 am menulis dgn begitu terang dan tersusun.fakta lengkap.bahasa mudah dan tiada kata kata kesat atau makian.objektif sgt baik..utk mengajak ke arah kebaikan..itu sbbla anon 8.08 takleh nk paham..hati x terbuka minda terkunci..melayu pas dan pkr =pembelot agama dan bangsa

      Delete
  24. http://www.themalaysianinsider.com/bahasa/article/malaysia-jadi-hos-para-pemimpin-cina-seluruh-dunia-kata-muhyiddin/


    Waduh pak ,goblok banget ya ketaua setan melayu amno ini ya. orang cina yang kaya kaya seluruh dunia mau dipuji ole ketuanan setan melayu amno ya, bangsat ya ketua kalian itu, gak ada harga dira and marwah ya, kasian ya folower setan melayu amno hanya pake mobil kancil dan tinggal di rumah sangkar burung aja tapi bangsa cina pula mau dibanggakan dia ya, emang nya goblok itu setan melayu amno.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wooi Anon 8.36am yg korang jilat PUKI Eli Kangkang tu apa hal.. Muslimat PAS siap berdakaplagi dgn dia.. Pok Nik pun boleh Pelok Sakan dgn Lin Kit Sial... bila Kapal Sink jerkah sikit pasai HUDUD hangpa terus Kecut Teloq..Apa barang

      Delete
  25. http://www.erapasca.com/2012/11/pecah-berita-saham-misc-naik-kerana.html


    waduh pak , Jepang pun juga dibohongi olejh setan melayu amno ya, uang untuk buruh jepang pun udah di malaing ato dirampok ole ketua setan melayu amno ya, kasian ya mereka itu hanya punya sepeda aja ya, goblok ya folower setan melayu amno itu ya.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pada padangan akulah kalau mamat yang cakap indon nih betul indon.. Dia sedang mengalami krisis pemikiran dan penyakit kemrungan kerana tak dapat datang mencari makan di Malaysia seperti rakan rakan sekampungnya..

      Delete
  26. Di Amerika Presiden yg terlibat dgn skandal, ditudoh melakukan berhubongan zina dgn seorang wanita, meletak jawatan kerana bertanggungjawap dan bermaruah. Di Amerika Bekas Jeneral 5 bintang dan pengarah perisikan ditudoh berlaku curang dgn seorang wanita juga meletakkan jawatan.
    Di Malysia, negara yg ditudoh zalim, tidak ada keadilan, mahkamah kanggaroo, lawan tetap lawan, tetapi kes liwat ditangguh sampe 3tahun. 2kali kes liwat dimasukan ke mahkamah, dan 2 kali memang sah liwat ada berlaku, malah masa pergulongan mengaku liwat atas dasar suka sama suka. Belum termasuk sknadal dgn isteri YB Jamban, belum termasuk videporn yg di sahkan 99% oleh pakar video luar negara. Tetapi masih lagi berlagak seolah olah suci dalam tahi babi. Masih berlagak Ass Sheikh, Sahibu Samaha, Imam, Sivaji the Boss, Punaisihat, Anukera tuhan, Nelson Mandela, Aug San Syu Kyi, Imam Mahadi. Masih nak masuk Mesjid dan surau nak beri ceramah dan takzirah. Apa punya giler! Inilah spesis yg tak tahu malu, takde maruah, bacul, keparat, bngsat dan lahanat punya BABI haramjadah.
    Buat penjilat2 dan pencacai2 takde ke orang lain yg anda hendak puji dan puja? Apa punya bengap orang yg sudah bergelumang dalam kancah terkutok, sperti pengakuan adik terangkat beliau Sukma Rindu dari tahun 75/76 lagi, mereka berdua sudah pun bermula asmara dana, dibawah sinar lampu Fluorecent, waktu semua orang nyenyak tdor, mereka berdua merpati dua secoli melakukan adegan, aku godok engaku lipat. Orang yg macam gini nak anda sanjung menjadi PM...sihh ish ishh ish habis ranap dan hancur lah agama, bngsa dan negara.
    Selamatkanlah bumi Tanah Melayu dari spesis2 keparat, bngsat dan lahanat dan lebih2 lagi dari anak buloh Betong bernama BABI haramjadah.

    ReplyDelete
    Replies
    1. komen panjang2 takder sapa minat baca. hahahaha

      Delete
  27. http://ajaranhidup-tunsheikh.blogspot.com/2010/03/adiputera-kanak-kanak-pintar-yang-pelik.html


    ini ya yang harus jadi PM kalian. Kalo saya warga melayu pasti menghargai bocah melayu ini. Ya sejarah bangsa melayu sebenar udah pasti akan muncul kembali ya.Tapi bukan dari folower setan melayu amno ya.

    ReplyDelete
  28. http://budakbalun.blogspot.com/2012/11/pemuda-umno-mampu-ke-buat-macam-ni.html

    saya cabar pemuda setan melayu amno juga dikler dia punya harta ya, usah nyalak kayak anjing ya.

    ReplyDelete
  29. http://jalanpulang1978.blogspot.com/2012/11/panas-presiden-umno-bakal-tumbang.html


    waduh pak, bapak najib mau diusir oleh pak muyidin ya, panas ini berita ya, itu saya yakin bahawa setan melayu amno mau hancur ya.

    ReplyDelete
  30. Oii Indon,,,baliklah makan ubi gajah.. sama tempe... otak sinteng sebab kurang vitamin.

    ReplyDelete
  31. woi jawa kau bukan folowerlah... kau keturunan florest... ada faham. asyik folower-folower. otak sembab makan ubi gajah sama tempe biji getah.

    ReplyDelete
  32. Kau keturunan Bisa beres asal ada uang kopinya. Pegawai hidup kaya raya rakyat makan ubi gajah.

    ReplyDelete
  33. Diindon.
    Secara Rasmi Penduduknya dipecahkan kepada

    1. Jawa (termasuk flores dan papua)

    2. Sunda

    3. Melayu (ini meliputi Minang, Melayu Deli. Bugis,
    Banjar, Batak, Aceh, kampar, melayu riau, palembang dll)

    4. Cina

    5. Lain-lain

    Maksudnya jawa sendiri mengatakan dia bukan keturunan melayu. Mengapa kita mengatakan mereka rumpun melayu. Mereka langsung tak de pertalian darah dengan orang melayu SEBAB ITU DIA DEMO sanggup nah NAK BUNUH ORG MELAYU MALAYSIA DENGAN BULUH RUNCING.

    Kalau di Malaysia keturunan Jawa dimalaysia telah berevolusi dengan darah melayu. Sebab itu kami saling sayang menyayangi.

    ReplyDelete

  34. Muhyiddin Pemimpin LEMBU.... Puteri UMNO Kump ANJING Gila Babi....

    ~ BUKTI 1 ~

    ~ BUKTI 2 ~


    Pemimpin2 UMNO BODOH macam LEMBU... BAPAK lembu..... Wanita LEMBU... Kecik2 tak nak mampus, Dah tua menyusahkan orang.....


    ~ BUKTI 3 ~

    ~ BUKTI 4 ~

    ~ BUKTI 5 ~

    ~ BUKTI 6 ~


    ReplyDelete
  35. Itu br cai pas.dah kene ejek.camtula nasib hassan ali.bertindak pd jln yg benar.trus kena pecat.islam ke pas tu.perangai x nmpsk islam lngsung

    ReplyDelete
  36. sikap2 dan perangai2 pengikut PR ni..buat apa kita nak ikut??Pemimpin UMNo kenalah upgrade ke tahap yg lebih baik bermula sekarang.Jgn ikut langkah dan tobe'at PR tu semua..takde pe'dahnya..ALLAH akan bantu kita jika kita berakhlak dan mengikut landasan Islam sebenar..dema2 dlm PR terutama PAS..mmg dah hancussss..nama jer pakai serban jubah bagai ..tp ..banyak yg tertipu dek luaran saja.

    Inilah masanya BN nak ambik kredit dari sikap 'gila' mereka...buruk kita balas dgn baik..baru hati org tertawan..

    ReplyDelete
  37. http://feedproxy.google.com/~r/ApaKhabarOrangKampung/~3/EtAO-EUj718/fuyoooojalan-09-kem-harga-sampai-rm-149.html


    waduh pak , ketua setan melayu amno udah rampok lagi ya uang warga malaisia . kasian ya folower setan melayu amno hanya pake sepeda sama tidur dalam sangkar burung ya, gak ada harga diri ya folower goblok melayu ini ya. masih mau ato tega cium pantat ketua setan ya. wakakah

    ReplyDelete
    Replies
    1. Suh suh.. Nah tulang.. Pegi makan jauh jauh..

      Delete
  38. Wah hebat betul kebencian puak ABU ni, asalkan ABU rela sokong peliwat, rela sokong murtad, rela jadi balaci DAP.

    HEBAT SUNGGUH ABU, sampai anjing indon pun datang sini sokong diorang, tau ajelah betapa indon benci Malaysia, kalau sampai sokong ABU paham-pahamlah maksud diorang.

    ReplyDelete
  39. Kalau dah Timbalan Presiden PAS sanggup makan babi dgn LGE... yang kat bawah ni confirmed sanggup makan sup tulang babi dgn DAP nya... kalau tak sanggup nanti derhaka lak pada timbalan parti no... apa ade hal janji dapat Putrajaya.... babi pun babi la.... p/s: kalau arwah Ustaz Fadhil Noor masih hidup memang makan penampar puak2 sesat ni... tak kan pas jadi macam ni kalau arwah masih hidup!!!

    ReplyDelete
  40. YAng penting hancurkan UMPORNO BN....

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!