CILI KASI TARUK!

BERITA PERAK TODAY - KLIK SINI

Video Panas dari Perak Today - Klik Sini

KALAU KORANG NAK EMAIL AKU -Sila email ke 1housepk@gmail.com

Wednesday, November 21, 2012

TAZKIRAH KHAS UNTUK AHLUL PAS YANG SESAT LAGI MENYESATKAN!

Betapa besarnya kuasa Allah SWT membalikkan semula fitnah yang dibuat oleh mereka yang kononnya memperjuangkan Islam dan mengaku pula mereka kononnya lebih Islam daripada umat Islam lain yang tidak mahu menyokong mereka.

Dulu, keluar dari lubuk fitnah yang mengatakan UMNO kafir kerana berkongsi kuasa dengan parti yang ahli dan pemimpinya bukan Islam melalui Barisan Nasional.

Sekarang fitnah sudah pun balik kelubuknya. Malah lebih dahsyat lagi bila yang memfitnah dulu kini tunduk taat kepada kafir harbi yang partinya adalah anti Islam.

Dulu keluar dari lubuk fitnah yang mengatakan UMNO tidak akan mahu melaksanakan serta menolak hudud kerana menjunjung undang-undang sekular. Walhal UMNO tidak menolak hudud, cuma menyatakan hudud tidak sesuai lagi dilaksanakan atas beberapa faktor tertentu.

Sekarang fitnah sudah pun balik kelubuknya. Pemula fitnah sendiri yang mengatakan mereka tidak akan melaksanakan hudud jika tidak dipersetujui oleh rakan pakatan mereka yang kafir harbi.

Sumber: Facebuku

Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone

40 comments:

  1. Tulah pakatan krg asyik suka buat fitnah kat umno aje tapi hakikatnya krg sendiri yg dah sesat sanggup bersetongkol dgn kafir2 dan tak nak laksanakan hukum hudud semata-mata kerana geng2 kafir tak setuju, sekarang siapa yg lbh hina umno atau pas.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Apa jadi pun takpa sebab Mahathir anak beranak dah kaya raya. Apa2 jadi kat Malaysia dia boleh blah pi dok kat luaq...Tinggai la Melayu dok merempat makan roti kering kat Malaysia ni...

      Delete
    2. Orang muda Melayu tiada yg merempat. Yg tak sedar diri ramai. Orang Melayu merempat apabila masa muda tak kerja kuat tak simpan duit. Bila beranak pinak barulah terasa sakitnya. Masa muda dihabiskan sia-sia. Negara kita free country yg rajin berjaya yg malas merempat. Yg tak upaya patut dibantu.

      Delete
    3. Btl kata Anon 11:49 pm. Sokong 100%. Klu melayu start menabung dr kecik, Insyallah dlm umur lingkungan 50an, cincai2 boleh beli cincin 24 juta. Plz, percaya ckp aku, if we think positive we can.We are free country ok...

      Delete
  2. mana pok nik dulu kata umno ni kafir dah sesat tapi umno taklah sehina itu mcm pas yg sanggup jadi pak turut pada kafir.

    ReplyDelete
    Replies
    1. btl btl btl...aku sokong! UMNO tak pernah menjadi pak turut kpd org2 kapir nie..bkn mcm Pas sggup duduk bwh kaki kafir asalkan depa menang dan dapat kuasa cukuplah!!

      Delete
    2. suruh rosmah pakai tudung la dulu bru cakap tak ikut kapir la hape la.. hukum islam pun tak buat, nak cakap pasal kafir mengafir.. aku cabar.. sapa geng2 umno berani cakap rosmah akan msuk syurga kalau tak pakai tudung.. aku cabar!

      Delete
    3. Kalau pakai tudung sokong murtad baik tak payah!

      Delete
    4. Pakai tudung ke tak pakai itu hak dia, kalau masuk neraka pun dia, kita cuma boleh nasihat dia lepas dah tanggungjawab kita, tang syurga dan neraka tu bukan urusan kita..untuk AnonymousNovember 22, 2012 5:01 AM,kau berani ke nak mengatakan yang kau akan masuk ke syurga seolah-olah kau lebih mengetahui dari allah.

      Delete
  3. apa nak jadi dgn org pas zaman ini, hudud tak blh dilaksana kerana geng kafir tak mau hukum itu dilaksanakan. umno cuma kata blm sesuai lagi hudud utk dilaksanakan atas sebab2 tertentu.

    ReplyDelete
    Replies
    1. oooo.. macam tu.. kena tunggu geng2 umno pakai tudung dulu la kot ek.. sbb nk laksana hudud kena ikut hukum islam... hahahaha. bodo la bang nuar.. hehehe

      Delete
    2. jangan mengata org kalau sendiri pun tak mampu nak buat..jangan memperbodohkan org sedangkan diri sendiri kelihatan bodah.

      Delete
  4. pas ni pandai mengata umno sedangkan pas sendiri pun tak guna kerana mainkan agama sanggup bersubahat dgn kafir semata2 nak mng undi aje, apa nak jadi pas sekarang ini.

    ReplyDelete
  5. What goes around comes around. Over the years, PAS leaders alleged UMNO members as kafir and now Nik Aziz (read btwn the line statement made by Nik Aziz) used the term 'murtad'. This only suggests PAS leaders are sheer arrogant. As time goes by, it is now becomes obvious that PAS has to lick their own saliva.

    ReplyDelete
  6. lain kali tak payah la doa2 utk kehancuran org lain... parti politik je pun. kalau nak doa kehancuran juga, doala untuk kehancuran zionis israel

    ReplyDelete
  7. http://www.malaysiakini.com/news/214766


    waduh pak apaan ini ya saat udah ketahuan ole rakyat maka kata ketua setan melayu amno bilang tanah yang udah dirampok mereka itu untuk rakyat kata dia lagi. nagakak saya baca hujat ketua setan melayu amno itu ya. Kalo partai oposisi gak memerintah prtopinsi selangor saat ini udah pasti habis tanah warga selangor udah dimaling ole ketua setan melayu amno irtu ya. kasian ya folower goblok hanya pake sepeda dan tidur di rumah sangkar burung . kata teman saya tadi kalo partai setan amno itu islamik kenapa sih kalian gak berjuang di palistina ya bunuh semua sionis itu kata dia lagi. dasar hipokrit ya setan melayu amno itu. maaf pak saya hanya mau pencerahan ya.

    ReplyDelete
    Replies
    1. jika kamu asal indonesia kamu komen dulu tentang negara kamu,tidak perlu campur urusan negara org jika tidak tahu diam saja ya pak.

      Delete
    2. Setiap manusia yang mengucap syahadah akan memasuki syurga..walaupun dirinya banyak lakukan dosa..so tak perlu csbar mencabar urusan Allah..

      Delete
    3. emangnya kamo ini indon sialan. kenapa tidak kamo aja yg berjihad di palastina. malaysia lebih ngerti cara usha ikut perdamaian. kami gak pernah sekali pun nyokong israel. malah kami siapin kapal buat menghantar bantuan obat serta makanan. negaranya lo pernah. aku pasti gak pernah sama sekali karna rakyatnya lo sendiri maseh ramei yg miskin. tinggalnya di kolongan. kalo enggak masakan ada rakyatnya lo yg masuk haram ke sini lantas menjadi maling perampok perogol. selesai laku jenayah kabur terus. maaf ya indon bangsat sialan que juga punya teman2 di jakarta di bandung dan desa banyuwangi itu asli desa mbah lanangnya que. tapi temen2 que gak pernah nyampurin urusan negara que cumak lu ini memang rakyat indonesia yang bangsat pemikiranya dan sialan ucapannya.

      Delete
  8. Kalau dilihat pengakuan Azhar Suaiman murtad di Facebook berkemungkinan tindakan spontan Azhar Sulaiman sebenarnya mahu memerli tindakan Mursyidul Am PAS, Tuan Guru Nik Aziz Nik Mat yang dikatakan mengelarkan “UMNO MURTAD” seperti yang telah dilaporkan Utusan Malaysia

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kak bedah.
      Blajar tauhid pakai kitab apa?
      Belajar feqah pakai kitab apa?
      Belajar tasawuf pakai kitab apa?
      Kak bedah, pakai maxhab apa

      Delete
    2. anon 11:20 ni orang PAS la sebab dia aje belajar tauhid, feqah, tasawuf betul, orang lain tak betul....pigi dah!!!!

      Delete
  9. Sape yang nak jatuhkan pork nick???? Cer cite cer cite..... Pork nick boleh hidup 999 tahun lagi la. Jadi MB (mulut berus) baru 22 tahun... belum cukup lama tu... kalau setakat sakit-sakit tu biasa la, kalau dah mati pun boleh memimpin secara ghaib. Tengok gambar pork nick pun dah cukup... bukan setakat dapat pahala, Malaysia boleh maju jadi segalanya no. 1 dalam dunia selama 999 tahun, hanya kerana pork nick... korang tak nak ke?????

    ReplyDelete
  10. KALA ORANG UMNO DAH MURTAD, MACAMANA NAk jADI ISLAM SEMULA ?
    MASUK PAS ?
    CERDIK PANDAI PROF DLM PAS CUBAJAWAB ?

    ITULAH KALAU TAK PANDAI GUNA OTAK ANUGERAH TUHAN !

    ReplyDelete
  11. Sesungguhnya PAS Laknatullah itulah penyesat akhir zaman. Nabi telah gambarkan dlm hadith2 peristiwa akhir zaman tentang perlakuan yg ditunjukkan oleh Munafik2 PAS..

    PAS adalah ujian buat umat akhir zaman di rantau ini. Mereka spt bangsa Bani Israel yg PETAH bermain helah.. mereka boleh pusing apa shj hujah wpun memalukan dn menentang SunnaTullah.. sama seperti yg pernah dilakukan oleh kaum Nabi Musa.

    Doalah kita supaya Allah musnahkan kaum PAS laknatullah ini dr menjadi parasit Aqidah umat. Mereka ancaman kpd Aqidah umat..

    ReplyDelete
  12. PAS semakin hari kalau kita tgk semakin menyesatkan ...... aq x leh nak salahkan pok nik je sebab klu kita tgk keadaan dia, kita patutfaham yg sekarang nie bukanlah masanya utk beliau melibatkan diri dalam kancah politik lagi ... apa yg aq marah adalah pukimak2 yg berada di samping beliau tue yg x habis2 buat mcm2 onar pastu gunakan pok nik.. babi2 tue semua yg aq cukup marah..........

    ReplyDelete
    Replies
    1. amboi bedah, sakan hang no hentam sana hentam sini mcm org lapaq batang ja....huhuhu

      Delete
  13. mereka PAS nie kan akhirnya tak jadi perlaksanankan hukum hudud nie kan semata kan kerana kan si DAP tak bagi...
    tapi nanti kan die mereka akan kata yang UMNO tak bagi dan menolak..

    ReplyDelete
    Replies
    1. mmg betul kejora malam,bila hukum hudud x dpt dilaksanakan so PASial akn salahkan BN.
      padahal DAP kafir harbi dan pakatan menentang terang2an,nik ajiz diam x kata pe2 pun.
      dasar manusia sial yg lahanat,manusia yahudi yg hipokrit

      Delete
  14. berani kedorang nak teruskan hukum hudud ini...
    kerana kalau mereka tetap nak jugak buat hukum hudud ini nanti penyokong mereka juga yang akan ramamidijatuhkan hukuman hudud ini termasuk kawan baik mereka iaitu JUBURI

    ReplyDelete
  15. http://atsixty-zakriali.blogspot.com/2012/11/bongkar-pagi-bertudungmalam-saya.html


    saya kira orang melayu udah hancur marwah dia ya setelah diperintah oleh setan melayu amno sealama satu kurun. Kerna itu lah saya bilang bahawa partai setan melayu amno itu emang dia setan ya. jangan marah ya encik ini adalah kebeneran ya.

    ReplyDelete
    Replies
    1. bukan umno yang hancurkan maruah org melayu.. tapi individu luar yang tak bertanggungjawablah yang menghancurkannya.. maruah melayu dan Islam itu sendiri tetap utuh didalam umno.. insyallah..

      Delete
    2. hei sialan. pada perkiraan que. melayu di indon yang udah lebih hilang marwahnya. lo mao tau kenapa. karna indonesia gak punya agama rasmi. kalo di malaysia orang melayu pati agamanya islam. tapi coba liat di negaranya lo. kalo serumah ada yang agamanya berbeda beda. si mbah lanang dan wedonya islam.sing anak lanang juga islam tapi kok sing anak wedoknya kristian. udah segitu cucunya hindu. apa2 an sih. mana marwahnya melayu. umno semasa bikin rencana perlambagaan udah dari awal netapin agama rasminya harus islam dan bangsa melayu di malaysia ini pastinya agamanya islam. lo orak payah susah2 nyampurin urusan tetangga. urusan lo itu sendiri di jaga duluan. jangan bikinin dosa lo tambah gede.

      Delete
  16. http://www.keadilandaily.com/39853/

    ini bukti dia ya bahawa muafakat rakyat gak bisa bohong ya. Baca ya denagan kepala dingin ya.

    ReplyDelete
    Replies
    1. hei. indon bangsat. lo jangan coba2 mau masok campur urusan negara malaysia ini ya. lo ja aja urusan negara lo. emangnya negara lo itu udah cukup benaran ya. kalo negara lo itu udah perfect harus kenapa masih ramai sodara2 lo yang kemari. lagian kerja bawak uang pulang ke desa. kalo yg jujur ya gak apa namanya pun nyari rejeki. tapi ada yang malingan. kami disini gak pernah nyoba2 nyampurin urusan negara lo. lo harus sadar ya rumahnya lo... lo jaga rumahnya que que jaga. gak perlu ada campur tangan dari siapa2. marang kapunden marang skeper. bangsat lo. emang siaaaaaalan lo ini.

      Delete
  17. sapa yg buat upacara vigil? muslimat pas.
    sapa yang tersengguk hormat jenazah TBH? pak lebai pas.
    sapa yang berdoa bersama sami buddha di kuil? pak lebai pas.
    sapa yg pi buat kunjungan hormat ke gereja aka beli jiwa sambil makan kek ? pak lebai pas jugak.
    sapa yg jemput kafir harbi buat tazkirah di masjid di selangor? pak lebai pas.
    sapa pi buat lawatan sambil belajar ke kubur yahudi di penang selepas anuar ibrahim sokong keselamatan israel (perbuatan bodoh) ? pak lebai pas bukit bendera doh !!!

    ReplyDelete
  18. Rakyat Palestina sudah bertahun tahun dizalimi, di bunoh dgn kejam, dihina, dicaci, dihalau, dipukol, bayi2, anak kecil, wanita2, orang2 tua, yg tak bermaya, yg tak berdosa. semua adalah kekejaman Yahudi Zionist.
    Di Malaysia dan am di Kelantan PAS menzalimi rakyat dan bangsa Melayu, dgn bersengkongkol dgn peliwat Terkutok, agen Yahudi zionist neocons, Ambigay, LBGT, komunis biaDAP yg rasis giler vavi, anti Melayu dan anti Islam. 22 Tahun dibwah Regim PAS rakyat Kelantan dizalimi, kes2 najis dadah yg tertinggi tercatat di kelantan, anak2 bngsa menjadi sampah masyarakat, gejala2 tidak sihat tumbuh dgn pesat di bawah regim PAS. Kes2 cerai berai yg tertinggi, kes2 jenayah yg tertinggi, kes2 buang bayi yg tertinggi. Akibat dizalimi Kelantan menukar menjadi Darul AIDS, kerana pesakit2 AIDS yg tertinggi berada di Kelantan. Rakyat Kelantan dizalimi dgn tidak mendapat udara yg bersih akibat sampah sarap, urusan najis dan sisa tidak terurus dan air bersih menjadi air berwarna.
    Natijah nya Yahudi zionist menzalimi rakyat Palestina, PAS menzalimi Rakyat Kelantan dan Melayu amnya di bumi Tanah Melayu. Dua2 entiti ini sudah harus direjam seperti kanak2 Palestina merejam askar2 Yahudi Zionist.
    Sedarlah dan insaflah, jalan yg lurus adalah jalan Allah dan bukan jalan mak bapak wali terompah jamban dn peliwat terkutok yg punya. Bermufarakah, kembali ke jalan yg diredhai dan bukan jalan yg sesat lagi menyesatkan.

    ReplyDelete
  19. Sikap Taliban PAS tak akan ubah tak kira dulu hingga sekarang. Untuk mengubah mereka ialah jangan undi mereka !

    ReplyDelete
  20. PAS SOKONG DAP BUNUH LYNAS. DAP BENCI MELAYU/ISLAM. SENDIRI MAU INGAT LER PENDIRIAN KEPALA OTAK BATU KORANG KAT MANA????

    KES KEDAI GUNTING CINA KAT KELANTAN TU APE HAL? BOLEH SETTLE KE? RAMAI CINA MENGAMUK KAT FACEBOOK AKU...SEMUA BENCI PAS. JGN PERASAAN NAK DOK BEROMEN SEKATIL DGN DAPig LA PAS OH PAS.

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!

Sama Rata, Sama Rasa, Depan BELAKANG Sama Saja!!

Sama Rata, Sama Rasa, Depan BELAKANG Sama Saja!!