PENDEDAHAN EKSKLUSIF LEE CHONG WEI KEPADA PERAK TODAY! WAJIB TONTON!

Untuk pendedahan penuh, KLIK SINI

35 Responses to "PENDEDAHAN EKSKLUSIF LEE CHONG WEI KEPADA PERAK TODAY! WAJIB TONTON!"

  1. kan dah kena sebijik!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Taksub tak apa lagi sebab tak la sampai nak rembat harta rakyat puluhan billion untuk difaraid kepada anak-pinak selama lebih 30 tahun... Apa punya nafsu macam binatang, BANGSAT!!!

      Delete
    2. pempimpin dan penyokong PAS dan PKR ni memang bapak pemfitnah! lebih hina dari kafir harbi. nak tengok sangat adegan DAP menghina pemimpin2 PAS dan PKR di tahap sehina babi

      Delete
    3. dah tak der isu lagi nak burukkan UMNO.... isu duduk tengah pun nak dijadikan isu.. otak tahap gila babi

      Delete
  2. klu dh dasar TAKSUB tahap maksima, org kawin punye hal pun PEMBANGANG buat isu...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Taksub tak apa lagi sebab tak la sampai nak rembat harta rakyat puluhan billion untuk difaraid kepada anak-pinak selama lebih 30 tahun... Apa punya nafsu macam binatang, BANGSAT!!!

      Delete
    2. bapak pemfitnah yg paling hina !! lebih hina darjat nya dari kafir harbi di sisi Allah!

      Delete
  3. mangkok yang mempermainkan isu ini sampai ke tahap haram jadah adalah amenoworld. Alhamdullilah, makin bertambah pahala DS Rosmah atas fitnah-fitnah yang ditabur pihak2 pembangang tu...

    ReplyDelete
  4. Sedarla bahawa strategy pihak pembangkang adalah menimbulkan rasa benci. Apa saja isu yg boleh buat orang marah dan benci BN.

    ReplyDelete
    Replies
    1. betul tu pakatan hanya tahu nak pecah belahkan org je
      dorang mmg sukawat isu bodoh utk buktikan mereka bodoh

      Delete
    2. Setakat membenci tak apa lagi sebab tak la sampai nak rembat harta rakyat puluhan billion untuk difaraid kepada anak-pinak selama lebih 30 tahun... Apa punya nafsu macam binatang, BANGSAT!!!

      Delete
  5. ambik kau..!!chong wei sndri yg nafikan bnda ni,lepas ni korang tgk lah msti diorng kan ckap yg chong wei dbyr oleh UMNO utk buat statement nih..biasalah pmbgkang sntiasa ad fitnah mreka..

    ReplyDelete
  6. pencacai mesti tengah meroyan dengan kenyataan terbaru yang di buat oleh chong wei yang terkena batang hidung sendiri.tengok bertapa bodohnya pencacai pr nie..mereka mencari pelbagai cara untuk memfitnah rosmah..disebabkan mereka ketandusan isu mereka cuba memutar belit mengenai rosmah..yang memakan diri mereka sendiri..

    ReplyDelete
  7. PADAN MUKA PEMBANGKANG SIAL SEMUA KAN DAH KENA DATO LEE CHONG WEI SENDIRI YG DAH KATA YG DIA YG AJAK ROSMAH DUDUK DI TENGAH2 SO APA KE HAL KRG SEMUA NAK DENGKI AND BUAT FITNAH PASAL ROSMAH LAGI, AKU RASA PENCACAI2 ANWAR INI DAH TAKDE MODAL LAIN KOT NAK BALON ROSMAH.

    ReplyDelete
    Replies
    1. saya sokong pernyataan anda mira edora..

      Delete
  8. ha ha ha pencacai2 pakatan mesti tergigit jari agaknya atas kenyataan Datuk LCW yg dia sendiri yg telah ajak DS Rosmah utk hadir majlis perkahwinan dia. aku hairan kenapa benda remeh temeh pun krg nak buat isu kalau ada aje muka DS Rosmah mesti ada cite buruk punya. mmg pakatan ini terlalu dengki dgn DS Rosmah ini, tak kesian ke krg kat beliau kerana asyik buat fitnah tetapi akhirnya krg malu semula.

    ReplyDelete
  9. mesti malu gila semua pencacai2 pakatan yg mati-matian kata Rosmah perosak majlis majlis chong wei tapi hakikatnya chong wei sendiri yg nak Rosmah duduk di tengah2 mempelai. kenapa yg lain nak sibuk kalau chong wei pun takde masalah apasal pecacai2 sibuk dok buat cite pasal Rosmah. sememangnya Rosmah is the best that why pembangkang dengki tak sudah2.

    ReplyDelete
  10. wahai pembangkang jgn sampai org benci dgn krg sebab buat fitnah langsung takde fakta yg betul asyik fitnah aje. lagi pun kenapa nak sibuk sgt pasal apa yg ds rosmah buat dia bukannya menteri atau memegang jawatan tertinggi dlm parlimen, dia cuma seorang isteri kepada Perdana Menteri yg no satu aje tetapi hakikatnya ds rosmah ini mmg seorang isteri yg sungguh bagus kerana byk menolong kerja2 suaminya dan sekaligus meringankan beban suaminya mmg tak salah pun di sisi undang2 malah ds rosmah lagi dapat pahala kerana menolong suaminya itu.

    ReplyDelete
    Replies
    1. melalak la kita mcm manapun pakatan ttp dgn kebengapan mereka

      Delete
  11. ha sekarang korang nak cakap apa lagi wahai pembangkang dasar denggki kianat semua??????
    nak letak muka kat mana malu kan bila kebenaran tersebar..
    tapi perakara biasalah orang hebat dan bagus memang sentiasa akan difitnah..

    ReplyDelete
    Replies
    1. ala kejora walaupun kebenaran dah didedahkan mereka ttp sialakan ttp mencaripeluang utk menyatakan LCW ini dirasuah plak

      Delete
    2. mmg btl pon kejora malam ckp.. hny org yg bagus dn hebat sahaja yg akan di fitnah...

      Delete
  12. hahahaha pakatan sial semua ambik korang terdiam la kan..apa lagi alasan korang wahai pakatan sial dah sendiri tak betulnak cari kesalahan org pulak..mmg dasar sial

    ReplyDelete
  13. pencacai pakatan haram memang sial...klau bab fitnah memang serah kat depa...klau kena batang hidung sendiri tetap salahkan umno...dulu mak aku cukup taksub kpd pas tetapi sejak aljuburi balun china doll dan pas sekongkol dgn aljuburi mak aku pun dah tarik diri dari pas...pikir sendirilah mak aku yg berusia 78 th bila tgk anuar dgn china doll pun dia terus kata tu kan anuwar..mak aku yg dah tua pun kenal anuwar inikan pulak pencacai2 pas yg nk nafikan perilaku anuwar...

    ReplyDelete
  14. memang macam tu nak numpang populariti. Bila pelanduk Kahwin dapat publisiti mula lah badak nyondol......

    ReplyDelete
  15. Halo Parpu ini blog sangat popular la..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bro ini blog Sekolah Kebangsaan dan Sekolah Menengah je... lu jangan campur..

      Delete
  16. nampaknyer semakin dekat kita dgn PRU semakin byk fitnah2 jahat yg dilemparkn oleh pmbgkang kpd rosmah...wlaupun hadir pada majlis kahwin lcw,x mmberi ucapan pun,bkn ada org suap makan pun tp bila nama rosmah jer trus dijadikan isu oleh pencacai2 pakatan harami nie ..cuba klau jijah omega yg ada kat tngah tu apa jadi??msti akn kluar satu artikel"jijah omega diberi penghormatan duduk diantara pengantin"..tp oleh krn rosmah dan jijah omega plak xprnh terima jemputan mcm ni maka panas la anjing2 harami ni semua...nak buat mcm mna,majlis2 kahwin eksklusif mcm ni mmg lah org xjmpt jijah omega tapi klau gay yg kahwin cnfirm2 anwar dan jijah omega dijmput...muahahahaha........

    ReplyDelete
  17. sebenarnya isu rosmah duduk kat tengah takde apa isu pun, sebab tuan rumah sendiri lee chong wei yg dah tetapkan, bukan dia mintak pun. tapi biasalah mungkin sebab ramai sangat dah meluat, tu yg jadi isu.

    ReplyDelete
    Replies
    1. This comment has been removed by the author.

      Delete
    2. woi noob babi.. ko diamlah... buang masa aq je nak bacqa komen ko yg x membin a tu

      Delete
  18. kahkahkah! Mana pencacai-pencacai pakatan yang cakap Rosmah yang nak duduk tengah? Tu lah aku cakap, Pakatan ni memang bebal, Taktahu main cakap je... Suka sangat buat fitnah yang akhirnya memalukan diri sendiri... Nampak sangat pakatan dah takda isu... Tak habis-habis dengan fitnah jahat dorang... Udah-udah lah tu wahai pencacai oi! Rakyat pun dah meluat dengan fitnah jahat korang...

    ReplyDelete
  19. http://kerajaanrakyat.blogspot.com/2012/11/foto-lucah-ustazah-mashitah-ibrahim.html

    menurut teman ku , licungwe itu udah dibayarin berjuta dolar untuk kasi pencerahan itu, ibu rosmah bisa bikin tu kerna dia buanyak uang ya, kata dia lagi keanapa sih baru sekarang licunwe itu kasi pencerahan, tapi di sini ada foto ya seorang ibu uztazah dari partai setan amno suka cium tangan dia yang bukan muhrim ya, waduh bisa modar kalo kayak gini ya malaisia.

    ReplyDelete
    Replies
    1. oit indon babi... apa yg ko cuba nak bgtau kat blog nie????

      Delete
  20. rugi besar org yang kejenye buat fitnah Kat rosmah ni. Rosmah tu APA jadi politik Kat Malaysia ni tetap kaya jugak. Kat akhirat nanti pon tetap kaya dengan pahala2 si tukang fitnah. Hahahaha

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!

CILI KASI TARUK!

BERITA PERAK TODAY - KLIK SINI

Video Panas dari Perak Today - Klik Sini

KALAU KORANG NAK EMAIL AKU -Sila email ke 1housepk@gmail.com

Sama Rata, Sama Rasa, Depan BELAKANG Sama Saja!!

Sama Rata, Sama Rasa, Depan BELAKANG Sama Saja!!