CILI KASI TARUK!

BERITA PERAK TODAY - KLIK SINI

Video Panas dari Perak Today - Klik Sini

KALAU KORANG NAK EMAIL AKU -Sila email ke 1housepk@gmail.com

Friday, November 23, 2012

PAS MEMANG SIAL! DOA HANCURKAN BN DI KHUTBAH JUMAAT PULAK DAH!

Hari ini 23 Nov 12 bertempat d masjid al- falah ulu yam bharu, kuala kubu Bharu bacaan doa yg di bacakan pd penghujung khutbah jumaat imam di masjid tsebut mengandungi doa hancurkan kerajaan BN.

Di antara intipati doa beliau adalh spt brikut,

" Ya Allah hancurkan kerajaan yang penuh kezaliman tumbangkan kerajaan Barisan Nasional pada Pilihan Raya yang akan datang turunkan bala dan kehancuran pada kerajaan yang zalim ini".

Berikutan doa tersebut Mohamad seorang jemaah telah bertanyakan kepada imam tsebut kenapa membaca doa tsebut dan telah blaku sedikit ptengkaran mulut di antara mereka.

Insiden ini telah bjaya dleraikan oleh jemaah yg hadir . laporan polis sedang di buat di balai polis ulu yam baru. di fahamkan beberapa laporan polis lg akan dbuat .

Hancur beb....hancur islam dilacurkan oleh Pas. Tengoklah kalau tak percaya, esok lusa, minggu depan atau bulan depan akan bertambah-tambahlah doa seperti itu. Semuanya kerana ulama-ulama Pas dah beri lampu hijau.


HOUSE PK: Ini aku petik dari RBF Online. Apa nak jadi parti ajaran syaitan ni? Makin lama makin sesat sampaikan khutbah jumaat mereka nak politikkan?


PAS MEMANG LAHANAT!

29 comments:

  1. Setuju bro...

    PAS parti ajaran SYAITAN yg di tugaskn utk memecahbelah umat Islam di Malaysia...

    PAS MEMANG LAHANAT..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Parti UMNO dan pengikutnya semua yang syaitan itu kata Mahathir Kutty sendiri bapak mertua ko yang dah pencen jadi PM tuh

      Delete
  2. Pas ada ciri ciri khawarij !

    ReplyDelete
  3. Anak aku yang berumur 13 tahun pun ada sembahyang Jumaat bersama rombongan sekolah dia disitu hari ini. Petang tadi dia sms aku bagitau katib tu tak senonoh balun BN kaw-kaw macam orang hilang akal. Kalau anak aku yang setahun jagung boleh terfikir dan berperasaan begitu, aku harap umat Islam/Melayu sekitar Ulu Yam dan Kuala Kubu baru (yang aku yakin lebih cerdik dari anak aku)dapat menilai sejauh mana perjuangan PAS dan PR. Jauh disudut hati aku gembira anak kecil aku menaruh simpati kepada BN dan tidak terpedaya dengan doa-doa Syaitan ( Satanic Verses).

    ReplyDelete
    Replies
    1. Anak aku umur 13 tahun pun ada kat masjid tu, dia kata doa tu ok saja sbb ditujukan kepada org zalim. Biasa la tu, mcm polis bubuh penaboh perompak la, biasa la, takkan kita nak rasa benda tu tak patut kot. Jauh di sudut hati aku gembira anak kecil aku tidak menaruh simpati kepada mereka yang zalim kerana kezaliman itu juga akan memberi kesan kepada masa depan anak kecil aku sendiri bila dia dah besar dan juga kepada anak-anak melayu yang lain dan anak-anak ahli umno biasa kerana yang akan senang hanyalah kroni umno yg paling dekat.

      Delete
    2. Bapak borek anak rintik..hmmmm

      Delete
    3. anak aku umur 1 tahun. dia dengar juga doa itu di talibishen.


      dia kata doa tu adalah doa orang yang hatinya dihijab oleh Allah dan terus terhijab sehingga bertaubat.

      anak aku tu kata taat pada allah dan rasul dan ulil amri dikalangan kamu. yang memerintah sekarang adalah muslim majoritinya termasok sultan, menteri.

      anak aku kata : Abah...doakan Nik Ajis dan pemimpin haprak Pas diangkat hijab mereka. Kesian...


      Aku pon tak faham machamana anak aku pandai sebegitu sedangkan yang kerketayap, janggut nampaknya minda mereka longlai dan letih dan juga bongok nak mampos!

      Delete
    4. Aku rasa anak Anonymous November 23, 2012 10:28 PM tu sekolah kat sekolah pondok jer ataupun anak ko dah hafaz 13 juzuk Al-Quran sekolah kat sekolah tahfiz..

      Tak mungkin dia sekolah kat yang disediakan oleh kerajaan BN..

      Delete
    5. budak budak yang cakap khatib tu pukimak semua belajar kat sekolah tahfiz ler lebai.. dorang pon kata islam pas memang sesat dari abu jahal.. mapoh nik aziz

      Delete
    6. Yang bersekolah pondok biasany ok. yang tak ok ialah yg tak sekolah atau tak habis sekolah dan menyambung sekolah di ceramah2 PAS dan PKR.

      Delete
    7. he he Islam Pas memang sesat.....oooi kok parti kamu yang merompak ,melanun,merasuah disiang hari tu di berkati Allah ke? Kenapa le ko nih bengap sangat

      Delete
  4. Besok Kerajaan Negeri Kelantan akan adakan Jamuan Rakyat besar besaran untuk meraikan kemenagan TRW... Banyak tol Duit Kerajaan Negeri ni .... Kalau dah mampu nak buat kuenduri besat besaran...tak kan lah di ZALIMI kut..

    ReplyDelete
  5. Haramkan jela pas nih.. Haramkan atas dasar menyimpang dr ahli sunnah wal jamaah

    ReplyDelete
  6. Doa Kuno, Karut dan Tahyul !

    ReplyDelete
  7. Aku ada anak lagi kecik dari anak Aji Al-Ululyam yang sekolah kat k.kubu baharu tu, umur anak aku baru 5 bulan setengah dan tengah belajar berak sendiri. Tiap kali nak berak atau kencing aku ajar kata PASS...PASS..sampai taik atau kencing habis keluar dan dia menggeletis...he he he itulah cara aku ajar anak aku membenci PAS macam taik.

    ReplyDelete
  8. mmg haram jadah tahap gaban pun pas ni bodoh nak mampos agak-agaklah tak kan sesama islam pun nak limkopkan ..

    ReplyDelete
  9. Ahli Pas masih sedar, tinggalkan pas beramai2 kerna pimpinan hari ini tidak lagi berlandaskan Islam tetapi sebalik mengikut nafsu. Jauhi pok nik dan hj Hadi.

    ReplyDelete
  10. Imam2, ustaz2 PAS dah menyimpang jauh dari landasan anjaran ISLAM sebenar. Ketaksuban sudah sampai tahap melacurkan ISLAM yang suci. Hanya Maha Suci ALLAH yang mempunyai kuasa untuk menghukum golongan PAS yang sesat ini. Biar ALLAH sahaja yang membalik kan doa mereka-mereka ini.

    ReplyDelete
  11. PAS itu KAFIR..wajib ditolak..undi PAS masuk NERAKA JAHANAM..amacam panas tak...tuduh orang lain kafir tak pa..kalau kena tuduh mula mengelupur..camni lah moral of the story ..ahli ahli peringkat bawahan tiada masalah yang bermasalah ialah KEPALA IKAN yang dah nak reput..

    ReplyDelete
  12. Sebenarnya kita kita perlu takut dgn doa2 org sesat- kita buat kerja murni utk agama, bangsa & negara insyaallah kalau kita buat dgn ikhlas allah berada disamping kita- buat apa takut dgn doa org gila talak sebenarnya ia xmembei kesan pun.

    ReplyDelete
    Replies
    1. sememangnya respon yang ditunjukkan bukan kerana takut tapi lebih kepada mahu mengingatkan saudara seagama bahawa perbuatan sedemikian tidak wajar dan memalukan agama sendiri.

      Delete
  13. Jauhi UMNO...sebab idolanya Syaitan...Sekali kena doa, terus jadi gila BABI...

    ReplyDelete
    Replies
    1. http://pondoktauhid.blogspot.com/2012/11/melaknat-seorang-mukmin-seperti.html

      Delete
  14. " Ya Allah hancurkan kerajaan yang penuh kezaliman tumbangkan kerajaan Barisan Nasional pada Pilihan Raya yang akan datang turunkan bala dan kehancuran pada kerajaan yang zalim ini".

    AMIN.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Perhatian kepada semua kakitangan kerajaan,
      tuan-tuan dan puan-puan adalah tergolong dalam kumpulan yang didoakan kehancurannya ini. Bagi yang sedia menyokong PAS dan sekutunya yang bersetuju dengan doa sebegini, sesungguhnya anda menyokong doa untuk menhancurkan diri sendiri.

      Delete
  15. Kerajaan bn tak zalim ! orang pas itu yang pemalas ! Pakai ketayap putih tetapi hatinya hitam ! dudok kedai kopi dari pagi sampai petang , asyik asyik cerita politik sahaja , kebun belakang rumah semak tak bertebas , tukar sikit cara berfikir tu wahai puak puak pas !

    ReplyDelete
  16. dlm masjid tu suma jenis penyokong parti ada, klu doa lagu tu kan sakitkan ati orang lain, patut khatib doakan yg menyatu padukan masyarakat bukan memecah belahkan masyarakat, ni ka ajaran islam yg d bawa oleh pas, klu nak doa lagu tu p la doa dlm majlis parti pas atau doa kat rumah jak.... saja nak menyemai bibit kebencian dan perpecahan... tak layak langsung jadi khatib..

    ReplyDelete
  17. Ya Allah turun kan hidayah seluruh alam, kami hanya berjuang untuk Mu bukan untuk parti dan bukan untuk ke Putra Jaya ya Allah... satukanlah hati-hati kami, janganlah kami berpecah belah... berilah kami keupayaan menyeru ke jalan Mu dengan hikmah bukan dengan kata-kata yg kesat, Ya Allah janganlah kami disesatkan dan jangan lah kami menyesatkan saudara-saudara kami, Ampunkanla mereke-mereka yg mndoakan keburukan keatas kami dan jadikan kebaikan keatas doa mereka ya Allah ... Amin

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!

Sama Rata, Sama Rasa, Depan BELAKANG Sama Saja!!

Sama Rata, Sama Rasa, Depan BELAKANG Sama Saja!!