PANAS BERAPI! SIAPA LIM KANG HOO NI?

Nak tahu siapa dia? KLIK SINI

Juga baca DISINI

21 Responses to "PANAS BERAPI! SIAPA LIM KANG HOO NI?"

  1. ini cina MCA nie.....adik angkat ghani othman kot.....

    ReplyDelete
  2. Perkara2 yg Hero Tamil kencingkan rakyat dan terus kencingkan rakyat.
    1) 7 Kotak rahsia negara, hingga ke hari ini satu pelutik kotak pun tarah
    2) Akan heret Tun Dr Mahathir yg telah mengaibkan nama baik beliau dalam skandal kes liwat pertama. Hingga ke hari ini janji tinggal janji, cakap je berkobar kobar, taik hidung jelah.
    3) 16th September - "we are confident we have more than enough" lalu kantoi. inilah mulut bau najis vavi.
    4) Di suruh bersumpah tidak melakukan liwat terhadap Saiful = alasan bacul Otak Zionist, ' Sumpah ini tidak Islamik, saya sudah telpon Yusuf Qardhawi dan dia melarang saya dari bersumpah" Ayat2 power dari pembohong bersiri.
    5)Kes Liwat Saiful - bila keluar dari tempat persembunyian di KEdutaan Turki " Saya ada banyak bukti dan alibi yg akan membersihkan nam baik saya dan saya akan buktikan di mahkamah nanti" Selama 3 tahun berbicara, apa alibi yg ditunjokkan? Satu pelutik alibi pun takde, yg ada setiap kali hadir, pake bengkok leher, bengkok badan, jalan kena papah kiri dan kanan, nak dudok kena alas bantal busok, pelakon sundal no. wahid. Inilah kaki penipu.
    6) Jam Omegay dia mengaku ada dalam simpanan Kak Wan Jijik, bila wartawan datang ke rumah suruh tunjokkan, ditengking, naik sawan anak beranak " are you the prosecutor" Keluarga 69 lah katakan.
    7) Insiden kampong Buah Pala = sebelum undi " I Promise 2 weeks after the election I will ask the MB to come and signed...if not this is not Anwar lah" Akhirnya semua pendudok Kampong kena halau macam binatang. sampekan ada yg hendak bunoh diri dgn membakar kerana tidak tahan dizalimi begitu rupa. Inilah dikatakan regim Fuckaton Haramjadah.
    8) Siap buat laporan polis terhadap Videoporn yg sudah disahkan 99% oleh pakar video, rupa sama tetapi tetek dan perot tak sama. Alasan bacul otak Zionist,

    Inilah antara perkara2 yg telah dilakukan oleh penipu dan pembohong bersiri Hero Tamil pare pundek. Hanya pencacai2 najis BABI dan penjilat2 juboq hero Tamil yg terus terusan sanggup dikencingkan oleh Hero Tamil kote bengkok. Hiduplah, berbahagislah, dgn lenalah dgn air kencingkan spesis yg keparat, bngsat dan lahanat.

    ReplyDelete
    Replies
    1. sila utarakan apakah sebenarnya masalah yang terdapat pada anda..sila jelaskan dgn terperincil

      Delete
  3. parpu - jika aku jenis perasuah/jenis bodek hilang harga diri dah lama senang .
    penyakit ini ada pada org2 yg tak tepilih waima barisan ke ,pas/pkr/dap/ppp apa2 ke
    memang ada- sbb tu aku cari rezki diluar negara
    INI SAOLAN MESTI CARI JAWAPNYA
    ERSAOLAN - JIKA KITA BUAT RUMAH/BELI/RENOVATE ADA KITA GUNAKAN WALAU SEDIKIT DUIT DR HASIL RASUAH ,,,ADAKAH AMAL IBADAT KITA DITERIMA JIKA KITA BERIBADAT DIDLM RUMH TERSEBUT ??? ADA UZTZ BERSYARAH MENYATAKAN '''''''TIDAK DITERIMA''''''IBADAT TERSEBUT- TLG PERJELASKAN

    ReplyDelete
    Replies
    1. allah menyatakan janganlah terdapat kebongkakkan didalam diri anda dengan menyatakan anda baik dan janganlah menunding org lain bersalah jikalau anda tiada bukti..allah tidak suka perangai org yg berbangga diri dan belum tentu rezeki yg anda cari adalah diredhai allah..baik buruk semua kerja allah ye saudara

      Delete
    2. Ni mamat ni mcm bagus je , haha

      Delete
    3. Ni mamat ni mcm bagus je , haha

      Delete
  4. Bung..., buktikan kau ada integriti ada maruah dan sudah semesti ada TELUR. Bawa isu ini ke dalam Parlimen. Kami sedang menunggu. Jangan hanya HANTAM Melayu saja.

    ReplyDelete
    Replies
    1. saya setuju dan sokong usul anda..
      jangan asyik nak bercakap kosong sahaja..
      buktikan kata-kata anda wahai si BUNG

      Delete
    2. Kan aku sudah bilang, kamu semua ini bukan sayang parti UMNO pun bah, kamu semua ini hanya bertuankan dan menghambakan diri pada segelintir dua tiga kerat pemimpin UMNO saja. Marah ya pada Tauke Cina ini ya? Eric Chia yang melenyapkan puluhan Billion wang rakyat dalam Skandal Perwaja Steel kamu mahu sorok mana ya sekalian pencacai? Sudahlah bah, aku bukan semalam dalam UMNO ini, ketika aku memegang jawatan dalam parti dulu, UMNO pun belum tiba di Sabah bah. Anon dan Kejora Malam pun masih dalam bikinan bah... -Bung Hashim, Sepupu Bung Mokhtar (Penyelamat UMNO/BN Dalam Tragedi 16 September)

      Delete
    3. ...BUNG + kus = BUNGkus......ngeh ngeh ngeh.

      Delete
  5. sape la bagi projek banyak kat cina ni hampeh tul

    ReplyDelete
    Replies
    1. ko tahu sape????????bapak ko si anaur juburi dan mak ko si jijah

      Delete
  6. inilah angkara umno harbi di johor.separuh johor dipegang oleh cina dan pemimpin umno harbi terus memperbodohkan rakyat johor.johor adalah kubu kuat umno harbi.bodoh punya melayu umno johor..apa yg melayu johor dpt sokong umno harbi?...hahhahah..nasib baik aku bukan org johor...terus diperbodohkan oleh umno harbi ye melayu umno johor...

    ReplyDelete
  7. Orang menguchap shahadah label HARBI kepada yang menguchap shahadah lain!

    Ini lah Melayu yang tak kenal Allah. Nama sahaja Islam tetapi tauhid dan akhlaq absent. Islam warisan! Malu la hoi! Puki berlendir kote berair lah lu orang yang suka pakai kata "Harbi" ikut sedap mulut je.

    ReplyDelete
  8. so, inilah dia kroni cina yg dibela oleh umngok. tahniah kerana berani mendedahkan pekung sendiri. Maka terbuktilah, mengapa hanya seorang sahaja bangsa melayu menjadi billionaire kat msia ni. Rupanya umngok cuma memenangkan usahawan cina.

    ReplyDelete
  9. malam yang menyedihkan. Mengapa tiada cikaro yg freetime hari ni. yg ada cuma beberapa species bapuk berkeliaran. maaflah, aku tidak selera dgn species dua alam ni. Tapi tak mengapa, sebab hujung minggu ni, aku sdh ada janji temu dengan seorang cikaro belasan tahun. harap2 lubang pukinya tidak period hujung minggu ni.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nak cikaro belasan tahun pi tanya Rahim Tambi Chik....Kalau dia takdak stok, dia boleh roger shuib lazim...

      Delete
  10. mamt nie adlah seorang penternak ladang babi yg berjaya melahirkan byk babi sepertinya seperti bung dan guan eng.........

    ReplyDelete
  11. Bedah, nama Bung slow sikit ya... Bung tu separti dengan Bedah tau...

    ReplyDelete
  12. bukan soal bagus INI persaolan ugama dan hukum makan wang rasuah diadikan harta - APA HUKUM ? salah
    Apa kita kerja / berniaga utk cari rezki Pasti kita sendiritau -halal haram
    ini bukan soal "aku maksum , hebat bersih , Persaolan aku duit RASUAH jadikan harta -Hukumnya. apa adakah kamu tergulung dikalangan ini ????????????
    aku bukan org "parti" Ambil yg baik waima dari siapa skali pun

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!