PANAS BERAPI! NURUL IZZAH MENYOKONG LGBT! INI BUKTINYA

Dalam kita semua terkejut dengan video pendedahan Nurul Izzah menyokong gejala murtad ni, kita terlepas pandang dalam video sama yang didedahkan oleh sel13.com tu, ada juga segmen Izzah menyokong LGBT. Tengok betul-betul, anak anwar ni kata LGB tu hak peribadi. Fuyoh! Padan la dia tak kisah pak dia dok tutuh pungkuoq kan?

Lagi satu si Nurul Izzah bebal ni pi saman Utusan dan lain-lain buat apa? Bukankah Malaysiakini dulu yang menyiarkan benda ni? Dah kau buat ngaku je la Nurul? Kenapa nak berdolak dalik pulak? BN tak pernah anti Christian atau apa saja agama lain kerana dalam BN ada macam-macam agama.

Selama ini semua bangsa dan agam boleh tinggal sekali tanpa ada masalah, murtad memang tidak dibenarkan, sebab itu negara aman. Tapi minah krisis identiti ni pulak dok sokong murtad dan LGBT! Apa dia nak buktikan? Dia nak tarik sokongan orang Kristian ke? Bodoh la kau Nurul..

Lagi satu si tua kutuk bebal nak mampos Nik Aziz ni, bukan main dia tolak tak nak ulas pasal isu ni sebab kata dia ini semua laporan Utusan Malaysia punya, takleh pakai. Macam aku cakap tadi, Menteri Besar bebal dan paling bangang ni tak tau ke Malaysiakini yang mainkan dulu isu ni?

Macamana la si pokemak ni boleh jadi Menteri besar? Nicky Ajis, kau ni sangat memalukan la, dah la bebal bengap pulak tu, check la kau punya sumber dulu sebelum nak bukak mulut. No wonder la Kelantan minum air karat, MB depa bebal nak mampos. Orang cerita pasal murtad dia pusing kot lain.

Apa pun, Pakatan memang dah tak peduli dengan undi orang Melayu Islam, mereka lebihseronok nak udi orang bukan Islam dengan menghalalkan Murtad! Aku tak rasa semua bukan islam setuju dengan murtad ni. So Nurul, lebih baik resign je dari menjadi MP Lembah Pantai tu sebelum kau murtadkan semua orang kat sana.

Bukan takat murtad je, esok Nurul bakal anjurkan kahwin sama jenis sebab dia memang sokong LGBT pun, yalah dah bapak dia pun dalam kategori tu kan? UMNO Porno? Kah kah kah, siap porno sekarang? Sian malam pakatan dok puja LGBT! Tq Nurul kerana memberitahu kami apa pendirian Pakatan sebenarnya pasal LGBT!

SAH PAKATAN MEMANG MENYOKONG LGBT!

18 Responses to "PANAS BERAPI! NURUL IZZAH MENYOKONG LGBT! INI BUKTINYA"

  1. Orang UMNO tak habis dengan seks. Cubalah ubah perangai sikit. Malulah!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bukan UMNO tetapi #pakatoon yg tak sudah2 dengan isu seks memula naib presiden PAS, lepas tu orang2 kuat PKR, kemudian orang2 DAP pun sama.. cumanya bila dibuktikan mereka tidak mengaku pula dengan berbagai alasan.. sekurang2nya pemimpin2 BN yg terlibat skandal menerima, mengaku salah dan membaiki semula reputasi mereka..

      Delete
    2. woi anon bodoh dah terang2 kakak ko si nurul izzah yg cakap ttg kebebasan seks dan agama kn napa ko nie bodoh mcm lembu ek

      Delete
  2. Apa yg PAS lakukan bila Selangor dibawah Regim Fuckaton haramjadah, rumah2 urut dan Klub2 Gay tumbuh bagaikan cendawan setelah hujan...Takebeer!!
    Sudah lah Nama Allah tidak dibela, Rasulullah dihina pun buat dek saja, tetapi jangan sentuh Hero Tamil, pejuang keselamatan Israel, peliwat terkutok, mahupun komunis biaDAP yg rasis giler, anti Melayu dan anti Islam, bukan saja PAS sanggup golek2 tengah jalan, sanggup ikut berdemo jalanan, sanggup pegang lilin, sanggup solat hajat, sanggup doa pecah perut. Allah dan Rasulullah tidak dibela, tetapi Anwar Zionist, Lim Kit Ceebai, Lim Guan Lanchow, Ngek dan Ngok, Kapal Poosing, Tony Puachebai, Ambigay, dipuji dipuja dan di angkat sebagai Imam, kalipah, ustaz dan ustazah. Apakah ini ajaran Islam?.

    Sedarlah dan insaflah ahlul2 PAS, sampe bila nak jadi bahalul. Fuckaton haramjadah termasuk PAS dan PGayR penyokong kuat LBGT, iaitu menyokong perkahwinan sejenis, jantan dgn jantan, pedang lawan pedang, juboh menjuboh, betina dgn betina, puki dgn puki, Inilah spesis2 Nabi tidak mengaku umat. Dan anda penyokong2 Fuckaton mendapat saham lahanat kerana bersetongkol menyokong LBGT. Sedarlah, dan kembali kepada jalan yg lurus, bukan jalan yg sesat lagi songsang.
    Bermufarakah demi agama, bngsa dan negara.

    Sedarlah Parti Ajaran Songsang akan membawa anda dan keluarga kepada neraka jahanam. Syurga neraka, pahala dan dosa semua milik Allah, bukan wali Terompah jamban (gelaran yg ditabalkan oleh Hero tamil sendiri). Janglah merelakan diri dilahanat kerena bengap nak mampos

    Sedarlh, insaflah dan bertaubatlah, janganlah terikut ikut hasutan Dajjal lahanat, baru lahanat Yahudi Zionist, Agen Yahudi Zionist Neocons, peliwat terkutok, korup, tak bermoral dan Wali Terompah Jamban - gelaran yg diberikan oleh Hero Tamil sendiri kepada Nik Najis, yg jahil agama, suah nyanyok tahap kronik, busok hati dan dendam kesumat terhadap orang2 seagam dan sebangsa. Bermufarakah demi nasib anak2 bngsa dan jangan lah merelakan diri dilahant dan dizalimi sperti orang2 kampong Buah Pahala, yg dihina begitu rupa hinggakan ada yg hendak membakar diri, kerana dikencingkan, diliwat, dipebodoh bodohkan oleh pemimpin2 Fuckaton Haramjadah yg kuat kencing dan janji bulan bintang dan cakrawala. Sedarlah dan insaflah

    ReplyDelete
  3. Si Mujahid yg attended that forum, faham ke ape yg Nurul Izzah conveyed. Nampak blurred aje si Mujahid tu, tak competent

    ReplyDelete
    Replies
    1. tak paham cakap orang puteh lah Tu yg bluurrr.. x tahu nak kata apa2..sbb xpaham apa yg dia cakap..So mcm mana nak tegur..

      Betina Sundal tu pulak.. cakap depan org kafir okey lah.. cer cakap depan org Islam, dlm masjid ke ... ADA BERANI KE

      Delete
  4. Kau buang tudong kau tu nurul , tak ada maknanya .

    ReplyDelete
  5. Anon 5:53 PM

    Dlm bideo tuh terang2 Izzah sokong kebebasan beragama utk org Melayu n LGBT..

    Kalo dah pompuan tuh trsalah cakap awat Mujahid yg ada masa tuh xnak prbetulkn prcakapan ANAK PUAKA itu..itu menandakn Mujahid (mewakili PAS) pon sokong kenyataan itu.....

    Kalo nak ramai Melayu murtad serta LGBT berleluasa (nak wat maksiat bole asalkn bkn di khalayak ramai) , nak nyontot sama jenis pon tarak hal nyer....UNDILA PAKATAN HARAMjadah...

    ReplyDelete
  6. Bukan sokong boss... sebenarnya x berapa faham masa tu... bila dah keluar dalam msiakini baru tau apa yang diaorang cakapkan... cerita ni sama la macam perompak buta matematik menyamun duit dalam bank... sebab x tau nak kira berapa hasil duit rompakan untuk dibahagix kan... kita tunggu dulu esok bila keluar suratkhabar baru tau berapa jumlah hasil rompakan...

    ReplyDelete
    Replies
    1. telor mereka tu semua dah tegang dengar Izah cakap..tu x tak terkata apa apa. Dia sorang je yang ada Cipap atas pentas tu

      Delete
  7. Syoknya bila Anwar jadi Presiden pertama Malaysia nanti.Kelab bogel Melayu yang beragama Kristian dan tak Kristian tapi liberal akan tumbuh bak cendawan selepas hujan.Tapi kelab bogel wanita Islam akan jadi tumpuan kerana penari itu akan muncul dengan berpakaian seperti seorang ustazah bertudung litup atau pun senang cerita berpakaian seperti si Nurul yang bertudung.Akan dibuka satu persatu sehingga telanjang bulat.Orang Siam akan menangis kerana bisnes lingkup.Danok tutup........Welcome To Malaysia.Surga surga surga.....mungkin inilah surga yang dijanjikan oleh n.ajis.

    ReplyDelete
  8. biasalah sebenarnya izzah sedang mencari kebebasaan utk ayah die kn senang ayah die nk ade pasangan jambu...bapak dgn anak sama je mcm haram

    ReplyDelete
  9. AKU SYORKAN SAPA2 YANG TERER ENGLISH TOLONGLAH TRANSLATEKAN PERCAKAPAN NURUL IZZAH MULAI MINIT KE 12 DAN SETERUSNYA, DAN CUBA TERJEMAHKAN BETUL2 APA YANG DIA CAKAP!!! DAN CUBALAH NAFIKAN YANG DIA MENYOKONG ORANG MELAYU UNTUK BEBAS BERAGAMA!! ADA BERANI??

    ReplyDelete
  10. Agama yang baik tidak takut tiada penganut kerana agama ini mengalak persahabatan, harmoni, tolong-menolong, tidak paksaan dll. Agama yang tak baik ada paksaan, mengalak pergaduhan, kebencian, pembunuhan, berkaitan politik dll. Jadi untuk dunia ini lebih aman harus kita pilih mana ?

    ReplyDelete
  11. Kalau agama yang baik tidak takut tak ada penganut,kenapa kau sibuk nak kristiankan orang Islam?

    ReplyDelete
  12. Aku sokong penyataanmu anon 6.04 pm..

    ReplyDelete
  13. Yea la...da terang2 dia ckp mcm tu,,,tu pun nak dolak dalih lagi...nurul,,,rasa nak tarik tudung ko tu,,,sumbat kat p*uki ko! Mak kau pun tak pandai didik anak ni...

    ReplyDelete
  14. Pergi belajar international humans rights, pergi bukak buku. Baca dulu. Jangan nak jadi orang melayu yang tak matang sangat. Asyik kutuk sana sini, tapi pendidikan cetek!

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!