PANAS BERAPI! BARU AKU TAU KENAPA MUJAHID YUSOF RAWA HILANG KOPIAHNYA!

UFB kasi hantam sama MP PAS yang dah buang kopiah - Wajib tengok UFB kasi sekolah sama Nurul Izzah!

14 Responses to "PANAS BERAPI! BARU AKU TAU KENAPA MUJAHID YUSOF RAWA HILANG KOPIAHNYA!"

  1. Inilah akibat bila ayat Qur'an digunakan sewenang wenang nya untuk meraih keuntungan dalam berpolitik....kerana pulut santan binasa kerana mulut badan binasa!Apa nak jadi dgn PKR ?

    ReplyDelete
  2. "Ustad" UMNO pentingkan duit dan kepentingan diri sebelum agama

    ReplyDelete
    Replies
    1. ye ke? sapa yg ko maksudkan? ostad mujahid yusup rawa ? itu ostad 4 hari tu.....

      Delete
  3. Agama yang baik tidak takut tiada penganut kerana agama ini mengalak persahabatan, harmoni, tolong-menolong, tidak paksaan dll. Agama yang tak baik ada paksaan, mengalak pergaduhan, kebencian, pembunuhan, berkaitan politik dll. Jadi untuk dunia ini lebih aman harus kita pilih mana ?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Agama yg baik juga mempunyai peraturan dan undang-undang utk diikuti dan dipatuhi. Jika kita tidak mahu mengikat diri kita dgn peraturan dan undang-undang dlm apa jua agama yg kita anuti, maka sudah tentu tiada satu agama pun yg sesuai utk diri kita.

      Delete
    2. Woi 6.13PM!!!! Cakap terus terang la kalau berani!!!!

      Delete
  4. bagi orang yang menggunakan agama demi kepentingan untuk memdapat undian kedudukan dan kuasa dalam politik dan dunia sambil menabur fitnah dan bersetongkol dengan manusia kurang moral adakah layak mereka dihormati?????
    fikirkanlah sendiri maksudku...

    ReplyDelete
    Replies
    1. saya paham macam nik ajis dengan anuar kan3

      Delete
  5. halo anon sial yg bodoh,sape yg mengunakan agama untuk kepentingan diri dan duit.
    setahu aq PASial mmg mempergunakan dan mempermainkan agama demi kepentingan diri,semuanye untuk dapatkan duit dan kuasa.
    PASial tu dah sesat,jgn nk salahkan org lain.
    ustad mana yg x sokong PASial semuanye korang kate mereka sesat,mentaliti low class punya bangse PASial ni.
    dasar manusia sial yg lahanat,manusia yahudi yg hipokrit

    ReplyDelete
  6. Marilah kita berdoa semoga negara kita tak diperintah oleh parti setan...bapak setan anak setan..pas bodoh....dap angkuh...mamposss!!!

    ReplyDelete
  7. Ustaz politik ramai sekarang ni , terutama dalam pas , kalau tak percaya tanya nik aziz .

    ReplyDelete
  8. Parti pas dah terlalu ramai ustat dan ustazah semua poyo-poyo belaka asal masuk parti pas cmfom boleh buat peceramah bebas kebanyakkanya artis lah ..

    ReplyDelete
  9. Anon 6.13. Kalau kau islam, baik kau ngucap kalimah syahadat, kalau kristian, lu jgn campur hal islam, pi berabus dari malaysia, kala lu murtad, jgn menyesal kalu ju kena empuk...bodoh statement lu

    ReplyDelete
  10. Ad Daulatul Islamiyah Melayu
    Khilafah Islam Akhir Zaman

    Kami mengundang Kaum Mukminin-Mukminat
    Dari seluruh Dunia untuk bergabung bersama kami
    Menjadi Tentara Islam The Man from The East of Imam Mahdi
    as A New World Religion Bangsa Islam Akhir Zaman.

    Kami mengundang Anda Menjadi Bagian Bangsa Islam berdasar Aqidah Islam
    Bukan Menjadi bagian dari Bangsa-bangsa berdasarkan Daerah

    Kunjungi Undangan kami Kehadiran anda kami tunggu di
    di http://dimelayu.co.gp

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!