PANAS BERAPI! BALA DARI ALLAH KETIKA HIMPUNAN KEBANGKITAN RAKYAT DI SEREMBAN?

Para pecacai Pakatan Rakyat begitu seronok dengan kehadiran ribuan orang di Taman Seremban Jaya untuk ‘memeriahkan’ Himpunan Kebangkitan Rakyat mewakili empat puak yang disimbolkan dengan warna iaitu oren untuk ANAK, kuning untuk BERSIH, merah untuk ROYALTI dan hijau untuk ANTI-LYNAS. Kata mereka, hujan lebat pada awal penganjuran program berkenaan, tidak mematahkan semangat para hadirin yang terdiri daripada pelbagai kaum untuk hadir.

Menariknya ada yang mengatakan sehingga jam 10:00 malam tadi, jumlah yang hadir adalah seramai 30,000 orang!

Bayangkanlah, sebuah padang berkeluasan sebegitu rupa boleh menempatkan 30,000 orang… barangkali mereka semua terpaksa duduk berpangku riba bagi mewujudkan angka berkenaan.

Ramai pemimpin Pakatan Rakyat yang hadir dalam program berkenaan dan sudah tentulah Anwar Ibrahim tidak terkecuali daripada program sebegitu rupa. Malah, bas, treler dan kereta mewah yang menggunakan keseluruhannya duit rakyat Selangor, yang dinamakan sebagai kenderaan Jelajah Merdeka Rakyat, turut dipamerkan dan dijadikan sebagai kenderaan yang menjadi simbol kepada keserakahan nafsu Anwar Ibrahim.

Kehadiran sebegitu ramai orang sebenarnya tidaklah sehebat pada tahun 1998 dan 1999 yang meyakinkan Anwar Ibrahim bahawa Kerajaan Barisan Nasional pimpinan Tun Dr. Mahathir pada waktu itu akan jatuh dengan mudah. Bagaimanapun, apabila keputusan pilihanraya pada 1999, Anwar Ibrahim ternyata kecewa kerana sokongan yang jumlahnya puluhan ribu sewaktu dia tampil berkempen, tidak banyak membantu keputusannya pun.

Dan menariknya, keadaan di Himpunan Kebangkitan Rakyat itu juga hampir sama pada tahun 1998-1999 dengan kehadiran paling ramai dan majoriti tetap adalah orang Melayu yang mewakili PAS dan PKR. Manakala kaum Cina dan India dari DAP, tidaklah begitu ramai kecuali mereka yang menggunakan himpunan seperti itu untuk berkempen. Keadaan yang hampir sama dengan apa yang berlaku pada tahun 1998 dan 1999 dahulu!

Bagi generasi baru yang tidak pernah tahu atau ambil tahu tentang peristiwa yang berlaku pada tahun 1998-1999 dahulu, jumlah yang mereka lihat di Himpunan Kebangkitan Rakyat di Seremban itu sebenarnya jauh lebih kecil dan kurang memberangsangkan.

Dan keadaan yang sama juga berlaku dengan ‘amaran awal’ yang kemudian ditukarkan dan dikatakan sebagai ‘rahmat Allah Taala’.

Program yang sepatutnya bermula pada jam 3:00 petang itu terpaksa ditunda apabila hujan lebat yang disusuli dengan ribut petir serta angin keras, melanda kawasan berkenaan. Ramai yang bertempiaran dan mencari tempat perlindungan. Manakala golongan peniaga yang membuka gerai awal, mengalami kerugian apabila kebanyakan barangan jualan mereka basah lencun dan rosak.

Baca seterusnya di SEL13.COM


82 Responses to "PANAS BERAPI! BALA DARI ALLAH KETIKA HIMPUNAN KEBANGKITAN RAKYAT DI SEREMBAN?"

  1. Sekarang memang musim Hujan. Awatla UMNO bodo tahap beruk? Yang pasti orang keluar mendengar hujah perubahan kepada negara. Yang pasti bala akan menimpa UMNO di PRU ini

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bala.............
      Nala gn Gobala pun xtahan gn nuar.......
      dua2 cabut...........
      sedih gua tgk..
      DAP gunakan kekuatan PAS utk mereka, namum kita masih blum sedar...............

      Delete
    2. Nampak sangat kebodohan PR yang buat benda ini.... dah tahu musim hujan sapa suruh buat? semak dgn jabatan meteorologi dulu. Mcm mana nak jadi pemimpin itu pun x boleh nak fikir. Aku rasa sebab Anubengkok ada kot dan dlm sejuk2 tu dia sedap je pekena aiskrim sambil buat measurement prestasi anuyangbengkok

      Delete
    3. anon 8:04 x dpt nak terima hakikat........ booooooooooooooooooooooo..... ALLAH dah bg bala pun masih nak bodoh sombong.sama sombong dgn bos dia si penjubo tu

      Delete
    4. perubahan apa ngok?.....semuanya dah cantik...kau yg bodoh....

      Delete
    5. pecacai Umnooo mmg bangangggg..skrg bukan tahun anwar dipecat..BN menang dgn penuh penipuan... skrg tahun 2012...semua maklumat dihujung jari.. sokong UBN...kena perbodoh la sampai mati... pemimpin cilok harta negara berjuta2....pecacai gembira dpt upah sepuluh dua...bingai tahap gaban...huhuhuhu

      Delete
    6. kaki liwa kaki tadah jubur dan ber bini bini free utk di liwat pun akan kata serupa jika program BN kena mcm tu, dulu semasa di kelantan, banjir aja pak lebai pas kata bala allah kini bila kena pada diri meka mereka kata ujian allah.. musibat lah kau semua ni.

      Delete
  2. Yang datang 5,000 je. Assmin kecoh konon yang datang 30,000. Pirahhh mabuk....

    ReplyDelete
  3. Orang Melayu doa orang Melayu nie bala. Orang Melayu nie doa orang Melayu tu Bala
    Yang Kaya Cina laa
    Melayu nanti jadi pencacailaa

    ReplyDelete
  4. Jokiden hadir di situ, pertama padang tu tidak mampu menampung 30,000 orang, keduanya anggaran Jokiden kehadiran sekitar 2,000 sahaja. Selepas jam 10 mlm tiada kenderaan yang menuju ke sana kecuali penduduk taman untuk pulang ke rumah masing2. Ketiganya nampak ramai sebab khemah peniaga di kiri kanan jalan masuk. Keempatnya cuaca amat sejuk. Kelima pencacai dari luar ramai gak sejak tengah hari lagi. Selepas jam 10 mlm polis trafik berlungguk bawah khemah je..Nuar ternyata meroyan dgn sambutan dingin di Seremban Jaya.

    ReplyDelete
  5. McM mana x dtg bala.. Pabila manusia mngambil musuh nabi luth sbg ketua..lupakah kita kpd kisah yg tlh dibawa oleh kalamullah???

    ReplyDelete
  6. Depa tu masih bernasib baik, Allah masih memberi laluan kpd mereka utk mencaci cerca pemimpin. Akn tiba saatnya Allah hapuskan mereka dibumi nyata sepeti kaum Nabi Lut...

    ReplyDelete
  7. Terpekik melolong kepimpinan negara, tok2 ketua, kepala desa agar jauhi cina kapir. Dlm diam2 tanpa riak ceria didepan pencacai, mereka sebenarnya sepakat dgn cina kapir la juga utk bina tugu dan kota. Kesian org kampong yg tak brapa nak ambik ta. Seronok mereka walaupun kena tipu. Kalau bab hipokrit ni, Musa Aman pun tak nak ngaku punya. So fikir2 la. Ibrahim Ali pun harap songkok dan selendang silat, sedangkan hidup atas ALP berjaya group pimpinan Vincent Tan.

    ReplyDelete
  8. Dengar komen korang anak Nazri senyum2 sinis. Lantak la korang katanya. Anak Nazri berterima kasih kerana masih ramai pencacai yg cuba kekalkan UMNO. Kekalkan UMNO bermakna kekalkan kami dgn kekayaan. Mana ada anak2 menteri kerja kerani atau cikgu sekolah, cuba habaq mai. Myvi pun tak ingin d jelingnya. Tak paham2 lagi?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Betul tu, Pencacai UMNO semua bodoh. Mereka dibodohkan oleh ketua mereka. Yang penting dia dapat serpihan dari meja tuan. Menteri semua hidup mewah tak main la kereta tin sadin tu. Pakai hummer, segala macam. UMNO memang bodoh dan penyokong UMNO membuktikan kepada bangsa lain melayu itu bodoh.

      Delete
    2. Cai pakatan haramJADAH mmg bijak...
      -sbb tuh pemimpin angpa brkereta mewah , angpa brTAKEBEER...ferrari ada, alphard, merc, jaguar..
      -Pemimpin angpa bertambah koleksi bini n gundek angpa ttp brTAKEBEER
      -Pemimpin angpa brkhalwat, meliwat, sondol bini org angpa ttp berTAKEBEER
      -pmimpin angpa sedut duit(rasuah) tapi depa bg alasan 'hadiah'angpa pon brTAKEBEER
      -pmimpin angpa SGP MAKAN BABI angpa juga berTAKEBEER
      -pemimpin angpa amalkn kronisme n nepotisme tapi tuduh UMNO yg amalkn angpa berTAKEBEER
      -pemimpin kafirHARBI angpa mmprmainkn/mmprlekehkn agama n mncaci sodara seagama angpa pon berTAKEBEER
      -pemiimpin angpa brbohong, mmfitnah secara terang2an angpa masih gak berTAKEBEER'

      TAKEBEER TAKEBEER TAKEBEER....

      konpom penganut pakatan haramJADAH akai letak kat juboq..akai dah campoq dgn TAIK sbb tuh BANGANG n BAHALOL

      Delete
    3. anon bangang 8:59 am dgn anon 9:43 am dah xde modal... bos jijik dia yg telan duit kerajaan 3 billion tu boleh buat2 pejam mata plak?video yg sahih tunjuk dia dgn chinadoll leh pejam2 mata pulak.... dasar pencacai bodoh bahlullllllll!!!!!!

      Delete
    4. melayu mcm kau la jadi pecacai banganggggg... melayu yg xda jati diri yg mengharap tongkat sakti.. xda Umnoooo melayu lebih berkualiti dr membangsat dinegara sendiri sbb pemimpin2 x sedar diri...bodohhhhhhhhhh

      Delete
  9. PR ni parti Fitnah.. Dgr bole, percay jgn.. Peliwat di kata imam mahdi.. GILA TOTOK KE APAAA.. !

    ReplyDelete
  10. Parpukari, hang pun jaga-jaga. Jangan sedap sebut saja. 'Bala Allah' bukan main-main. Takut bala Allah turun kat hang jugak ... orang yang berdosa kenalah bertaubat (jangan ikut macam lebai tazkirah kaki liwat)

    ReplyDelete
  11. UMNO memang pembawa sial! Disebabkan umno byk sangat buat dosa, diturunkan ribut masa perhimpunan tu! Memang umno tak pernah senang dgn perhimpunan Pakatan. Ada saja sabotaj mereka.

    ReplyDelete
    Replies
    1. eeee.... bodohnye anon 9:25 am ni... perhimpunan dajjal dgn pencacai bodoh dia yg ALLAH turun bala... itupun salah UMNO?nmpak sgt akal ko letak kat jubo..... hak tuihhhh

      Delete
    2. agaknya kalau majlis kau dilanda ribut tentu dalam keluarga kau tu ada orang umno jugakan

      Delete
  12. Video china doll besi.Video hammer besi atau basi.99.9% aljuburi.

    ReplyDelete
  13. Najib sdg sakit perut, PI Bala nak buka semula skandal dia dgn Altantuya. Kena cepat2 jumpa sami Hindu ni minta tolong lembutkan hati Bala yg bakal membawa bala utk Najib...

    ReplyDelete
    Replies
    1. xyah jumpa sami Hindu sbb Pork Sheikh Al Juburi pon dah di tablkn sbg MAHADEWATA SANG JUBURI..siap ada nandek merah lagi ,,arak dgn keter LEMBU lagi...

      muahahhahahahhahahah

      Delete
  14. Den ado dongar ceramah YB Taufek n Leman.. kelakar arr cite pasal kegagalan bola sepak.. bayar gaji mahal2 pun tak leh menang..bla bla..

    dan lagi best Leman siap cakap KONONYA ada org UMNO ckp dia nak jadi PM sbb masuk PAS..


    Bengap tul arr nak tipu org2 taman tu.. nampak sangat bodohnya.

    dah arr memekak smpi kul 11mlm..lagi ckap dorg tak diberi kebebasan .. yang hari2 dok ceramah tu pe kes?? bengal punya org.. menyusahkan je nak tdo pun susah..

    dah arr buat kat kwsan perumahan, ... hari tu Dayang datang, aisyah lagi arrr... den kalo stkat ceramah agama tu sedap je nak dgr ta[i bila bab2 Propa n ayat2 kurang ajar tu lagi arr..

    dan seperti biasa tabung tetap bergerak
    dan spt biasa cabaran YB Taufik tuk ajak rakyat behimpun disahut dgn takbir...matlamat halalkan caara der...

    ReplyDelete
  15. ABU.....Allah Bersama Umno/BN.....

    ReplyDelete
  16. Saya percaya ramai yang hadir adalah bukan kalangan penduduk N. Sembilan, tetapi dr negeri-negri dr selurruh Malaysia. Tetapi kepercayaan sy itu tetap adalah satu spekulasi jika tiada pembuktian fakta yg sah. Mungkin boleh dapatkan statistik penggunaan lebuh raya dr PLUS utk membezakan jumlah kenderaan yg masuk ke N. Sembilan pada hari itu berbanding hari-hari biasa yg lainnya. Mungkin boleh menjadi bukti bhw yg dtg itu kebanyakkannya ialah orang luar.

    ReplyDelete
  17. melayu purba umngok
    melayu katak perkasa
    melayu samseng pukida

    species2 melayu di atas hampir pupus. Tapi jangan risau, kewujudan kalian akan tetap diketahui oleh anak cucu melalui bacaan2 dlm buku teks sejarah.

    ReplyDelete
  18. Soalan Sejarah Kertas 2, Sijil Pelajaran Malaysia tahun 2020:

    1.(a) Berikan faktor-faktor yang menyebabkan kepupusan spesies Melayu Purba di Malaysia sekitar tahun 2013.
    (b) Bincangkan perkaitan di antara Melayu Purba dengan Umno.
    (c) Rejim Barisan Nasional telah ditumbangkan oleh revolusi rakyat pada tahun 2013. Cerakinkan peristiwa tersebut sehingga terbentuknya kerajaan baru yang diperintah oleh Pakatan Rakyat.

    ReplyDelete
    Replies
    1. soalan kertas sejarah 2, SPM 2020...
      1(a)Namakan bekas banduan yang kemaruk nak jadi PM malaysia ?
      (b) Senaraikan nama mangsa2 liwat, zina si pengkhianat negara yang sibuk nak jadi PM tu.
      (c) Senaraikan nama kroni Pengkhianat negara yang telah menjadikan ISTERI,ANAK PEREMPUAN, MENANTU sebagai calon PARTI KENCING RAKYAT pada pilihanraya 2013?

      Delete
  19. Bala bala...nie la die bala....tsk2....PR nie penuh dgn bala......
    pada prespektif kalian semua....apa kebaikan yg telah dilakukan oleh PR selain janji2 manis nya?

    ReplyDelete
  20. Revolusi rakyat? Tuan menilai ini dr jumlah kehadiran setiap perhimpunan sahaja, tetapi tuan lupa utk menilai jumlah sebenar silent majority di Malaysia.

    ReplyDelete
  21. macam mana tak hujan ribut, niat berhimpun adalah nak mencetuskan kerosakan, membuat fitnah dan membuat cerita2 sensasi yang kebenarannya tidak dipastikan.sedangkan umat Islam di malaysia bebas beribadah, menunaikan haji melakukan derma zakat....Allah turunkan hujan lebat agar mereka tidak membuat lebih banyak dosa fitnah..

    ReplyDelete
  22. oiiii oiiiii oiiiiii jelessss ker parpundek? hahahaha pssst psssst psssst umNGOK sudah jeles sama PR.....

    ReplyDelete
    Replies
    1. jeles ape ke mende nya yob???? ALLAH dah turun bala kat koang pun buta hati perut lagi ke yobbbbbbbbbbbbbbbb????????bodo beno kome ni ye???????

      Delete
    2. oiiii oiiiii oiiiiii tu lah..aku cakap BODOH karang marah...kalau sampai HUJAN pun dikatakan bala nak cakap aper lagi kan..kan...oiiii oiiii kau punya BODOH tak boleh blah...oiii oiii apsal MANGKUK sangat ko ni hah..oiii oiii yob yob yob apsal bunyi ko mcm KAMPONg sangat ahhhh..haha ha ha aku BERJAYA buat ko MARAH..dah dah syoh syoh syoh!

      Delete
  23. tu baru sikit je tanda-tanda yang di beri kalau taksedar tak taulah nak cakap apa..

    ReplyDelete
  24. INILAH BALASANNYA JIKA SUKA BUAT ORANG NASIB BAIK HUJAN KALAU SUNAMI MATI ORANG-ORANG PAKATAN SEMUA ..

    ReplyDelete
  25. aku kadang-kadang pening memikirkan tentang kita yang asyik dok fikir pasal parti orang lain...cuba tengok parti kita dulu yang makin banyak masaalah dalaman spt pepatah melayu kuman yang jauh kita nampak tapi gajah depan mata kita.......

    ReplyDelete
  26. BILA UMNU DAN BARISAN BUAT PROGRAM DAN HUJAN LEBAT MENCURAH2 PUAK2 PAS/PAKATAN KATAKAN ITU BALA DARI ALLAH (SWT)

    dan begitu juga bila puak Pas/pakatan buat apa2 program hari dilanda HUJAN lebat, maka cepatlah puak2 Barisan n Umnu cakap itu BALA dari Allah (SWT)

    Bagi aku sama je teruknya kita ni.

    walau apapun, boleh tak puak2 yang selalu buat demo/perhimpunan tu bersabar tuk pilihanraya kita tgk BIAR RAKYAT MALAYSIA yang memilih.

    jgn cepat perasaan kononnya perjuangan rakyat yang ada lagi arr menjahanamkan rakyat.. asyik nak Demo jee.. asyik nak himpun jerrr, asyik nak protess jeee tapi bila tang nak SATUKAN ISLAM SEMUA HAMPAGAS..

    -ATAS PAGAR-

    AKU DAH ADA PARTI MANA YANG NAK AKU UNDI AKAN DATANG.

    ReplyDelete
  27. ishk3 dah tahu hujan-hujan macam nie ada hati lagi nak buat perhimpunan ke????????
    mangkuk punya pakatan saja je membazir dan merugikan perniagaan..
    tapi padan muka pun dorang taksub sangat nak jumpa si anuar peliwat tak guna tu...

    ReplyDelete
  28. UMNO jjgn mimpi lah nak senang lenang mcm dulu2 selagi PR tak berpecah....Bloger korang pun buat kerja cam siall...1 hari satu posting jer...Tajuk x ummpp lansung....Aku nak fight pun segann...

    ReplyDelete
    Replies
    1. mimpi kan permainan tidur kau x pernak bermimpi ke

      Delete
    2. tu dai..apabila LOSERRRRR berkata-kata..nk fight pn segan...PI BLK KMPG TNM JAGUNG la bang..kalu tk der modal nk hntam diam sudah!!!

      Delete
  29. Kalau umnongok buat program mcm tu, yg penuh kerusi jelah. Nampak sgt jelas rakyat dah paham permainan umnongok sebab tu rakyat turun ramai ramai. Cuba suruh najib dtg, helloooo ada org datang takkkkkkkk!!!. Heheheeeheee. Umnongok parti untuk org bongok ajer, pencacai makan taik.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Awat ckp mcm GAY sgt..oo lupa sekutu dgn Aljuburi,,ptt la ckp mcm tu..

      Delete
  30. mampus lah umno lepas nie.....mereka datang tampa apa apa imbuhan...tak mcm umno siap bagi minyak pelincir lagi..mampuih lu bn......

    ReplyDelete
    Replies
    1. kita org islam @ melayu x baik mendoakan sesama islam mampus. bukan ke itu ajaran dalam alquran
      lain lah kalau kau ni bukan islam @ melayu

      Delete
    2. ya ka tak dak imbuhan..tu peniaga punyai ramai..imbuhan bg peniaga tu.. tp imbuhan yg dpt hny rugi jer la sbb ujan lebat sgt..

      Delete
  31. lepas nie kita tengok najib jadi ketua pembangkang....lah pulok.....

    ReplyDelete
    Replies
    1. syabas lepas tu kita kutuk pulak apa yg PR buat, silap sikit kita tibai, hidup najib

      Delete
  32. Punyalah takut umnongok sampai suratkhabar yahudi berita hairan penipu ambik gambar kerusi masa tu. Bodoh sampai wartawan pun jadi bebal.

    ReplyDelete
    Replies
    1. apalah bongok sangat kau ni, dah makan,sekolah hidup dan entah apa2 lagi hasil dari umnongok nak kutuk umnongok lagi. aku rasa kau lagi ngok dari umno sebab hanya org yg ngok je yg tahu org lain ngok. betul tak ngok

      Delete
    2. Inilah hasil umnongok dapat hamba abdi bongok. Aku makan, sekolah dan ape lagi tah bukan dari umnongok. Yg makan taik umnongok kau.

      Delete
    3. kalu bkn dr umnongok.. ko mkn taik PRngok la kan..hmm sama jer ko ni pn

      Delete
  33. niat perhimpunan yg xbtl,xiklas..petanda2 awl telah berlaku..kalau msh xsedar xtahu la..

    ReplyDelete
  34. NIK NAJIS BUDAK SURUHAN DAPigNovember 5, 2012 at 6:55 PM

    Allah dah turunkan bala untuk Parti FUCKatan Rakyat.

    Semoga korang semua bertaubat.

    Jangan jadikan peliwat/penzina sebagai pemimpin dan jangan jadi ANJING kepada DAPig!

    ReplyDelete
  35. Syukur kepadamu ya Allah kerana menurunkan ujian kepada kami, dengan mendatangkan hujan. Pilihan antara lari dari hujan, atau basah lencun berkumpul atas nama keadilan. Kami memilih basah & berkumpul atas nama keadilan.

    Maka hujan itu pun bertukar pula menjadi rahmat kepada kami, menyejukkan badan kami, meluruhkan kotoran & keringat d badan kami, menghilangkan haus kami.

    Betapa manisnya perjuangan ini, apabila Allah mengambil tahu & memberi 'secuit' ujian terhadap pegangan kami.

    ReplyDelete
  36. Bala..anwar xlaku dah..

    ReplyDelete
  37. bala2 tu kerja tuhan, bukan kita yg pandai2 putuskan bala tu sebab apa kerana apa.

    ReplyDelete
  38. Anwar bawa bala , lain kali jangan datang lagi seremban jaya , tak ada maknanya .

    ReplyDelete
  39. tu dia bala dh turun dah kepada si nuar tu..
    sokonglah lg si juburi tu pastu korg tgklah apa2 yg akan berlaku lg..
    sbb ternyata sgla perbuatan terkutuk dia kita dah nmpk terang-terangan..sbb tulah skrg nie bala diturunkan..

    ReplyDelete
  40. http://bloglistpolitik.blogspot.com/2012/11/rafizi-ke-hong-kong-minggu-depan-siasat.html


    setan melayu amno goblok banget ya kerna boss s4etan mereka ramp[ok uang rakyat, kasian ya folower setan melayu amno suka pake kancil sama potong saga aja ya. Waduh pak , ini kali sapa mau kena bekok ya. setan melayu amno kerja dia yang haram aja ya.

    ReplyDelete
  41. http://manjongmari.blogspot.com/2012/11/fathul-bari-lebih-utamakan-babi.html

    waduh oak , ini apaan ini ya, bapak uztaz setan melayu amno udah mau jadi kafir ya dia kerna sapor itu kafir cina, malu aja ini bangsa setan ya. gak ada telor dia ya.

    ReplyDelete
  42. http://wargamarhaen.blogspot.com/2012/11/dsai-tanya-sama-najib-vs-jamm-versi-rock.html


    liat ini ya , bapak anwar santai aja dia kemana dia pergi ya, hepi banget dia ya ketimbang setan melayu amno udah lari sampei hongkong ya. Bapak anwar bilang bapak najib udah takut sama dia gak lama lagi bapak najib bisa dibekok pak polisi ya. kerna suka ngomong gede ya, orang malay bilang cakap gak sama bikin ya.

    ReplyDelete
  43. http://pkrl.blogspot.com/2012/11/panas-angkara-sapakerajaan-pr-kedah.html

    ini berita juga bisa bikin boss setan melayu amno mau kencing kata dia kerna saat ini mereka setan melayu amno semua udah takut kerna mau dibekok sama KPK ato sprm kata orang malay. waduh pak, modar lo setan melayu amno ya. tau dia uang haram saja mau dimakan dia. gak ada moral.

    ReplyDelete
  44. http://darisungaiderhaka.blogspot.com/2012/11/aes-dikuasai-kroni-umno-rupannya.html


    waduh pak ini berita kata dia panas berapi ya kerna kroni setan melayu amno punya syer dalam itu AES ya, setan melayu amno mau untung segera ya, tapi kasian ya folower setan melayu amno hidup mereka miskin banget ya , suka dia dikasi 5000 renggit saja udah diam mulut mereka ya, kerna harga diri folower setan melayu amno hanya 500 renggit aja ya.

    ReplyDelete
    Replies
    1. ANON 10;55PM...yg setan adalah pakatan harami ko tu bagang....aku rasa yg 500 ringgit tu folower paktan harami mcm ko la yg berebut nak sbb golongan2 setan pakatan harami mcm ko nie mmg miskin gila...bodoh punyer pencacai pakatan harami....

      Delete
    2. ala BR1M pn depa amik ja..dpt msk poket lps tu smbg kutuk blk..sme jer la mkn duit haram..kalu btl nk kutuk sgt jgn amik la apa2 twarran yg dbrikan oleh Krajaan..tp suma pencacai PR ini beriya2 sgt nk bantuan BR1M..ble tk dpt.. kata tk adil la,korupsi la..sdrla diri la wei!!

      Delete
  45. Seperti biasa parti penipu UMNO bangsat yang terdesak cuba menipu lagi. Mereka ingat melayu ni bodoh setahap ahli UMNO yang IQ lebih rendah dari bakteria tahi babi. Lihatlah sendiri berapa yang hadir di seremban walaupun hujan. Saat Mampus UMNo kian hampir

    http://www.youtube.com/watch?v=wmpdPthGliI&feature=g-all-u

    ReplyDelete
  46. http://siasahkini.blogspot.com/2012/11/senarai-kekayaan-anak-anak-menteri.html


    kasian kasian saya saat saya tahu ini kasus anak anak bapak setan melayu amno buanyak banget simpan uang rampokan rakyat malaysia ya, di mana sih folower setan melayu amno sekarang ya, saya kira mereka hidup dalam sangkar ayam ya ato sangkar burung, modar lo kalian folower setan melayu amno hanya makan tahi aja, kah kah kaha..

    ReplyDelete
  47. Mana sial indon kuar dari semak ni....lu duduk sini pun menumpang nak kutuk2....pigilah lu indon...sibuk je kat msia.

    ReplyDelete
  48. jangan lupa afidavit dari BALA SUBRAMANIAM...ITU BALA UNTUK UMNO....HA..HAA...SEMUA AKAN TERBONGKAR....

    ReplyDelete
  49. ayuh keluarkan afidavit bala subramnaiam tu..jgn tunggu smpai pru.. kalau kita tunjuk hari ini.. esok sudah boleh pakatan memerintah. heheh..

    ReplyDelete
  50. Mamat indon tu tentunya saudara mara Badrul Amin pkr dan bung mokthar radin indon mari.

    ReplyDelete
  51. KEPADA 7:46 PERJUANGAN ANDA ADALAH PERJUANGAN BODOH, SIA-SIA MALAHAN PERJUANGAN YANG MEMBABI BUTA......TINGGALKAN LAH KERJA YANG MAHA TAK BERFAEDAH INI.KERANA IA TIDAK MENDAPAT APA-APA RAHMAT DAN DIREDHAI ALLAH.....BERHUJAN DAN BASAH KUYUPLAH KAMU DISIMBAH HUJAN DI SITU DALAM KEBODOHAN DAN KETOLOLAN YANG NYATA SEDANGKAN PEMIMPIN IDOLA KAMU BERJAKET TEBAL BERKENDERAAN MOBIL JERMAN MEREDAH HUJAN SEDANGKAN KAMU BERKAPCAI KESEJUKAN TANPA DIPANDANG SEBELAH MATA OLEH MEREKA...SESAMPAI NYA PEMIMPIN KAMU DI RUMAH MEREKA BERSELIMUTKAN SUTERA SEDANGKAN KAMU MENGGIGIL KESEJUKAN BERSELIMUTKAN KAIN SARUNG USANG.....FIKIR-FIKRKAN LAH YANG KERJA KAMU ITU SIA-SIA DAN MAHA TOLOL.....yg benar MAMUD KELANTAN.

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!