CILI KASI TARUK!

BERITA PERAK TODAY - KLIK SINI

Video Panas dari Perak Today - Klik Sini

KALAU KORANG NAK EMAIL AKU -Sila email ke 1housepk@gmail.com

Seminar

Seminar

Tuesday, November 20, 2012

PANAS! ADAKAH AZHAR IDRUS SEORANG MUNAFIK?

Pecah perut siot aku baca pasal isu ni. Nak tau? KLIK SINI

21 comments:

  1. MMG USTAZ NATANG INI MUNAFIK SEBAB PENIPU BESAR TERANG2 DAH NAMPAK DIA BERSAMA KELUARGA SEDANG ENAK DI MCD. TAPI SURUH ORG BOIKOT KONON.

    ReplyDelete
    Replies
    1. dah terkantoilah katakan tu yg dia cpt2 nak ubah cerita!!

      Delete
  2. mana ada mcd or kfc bagi org bawa makanan atau minuman dari luar mmg natang ustaz ini nak tipu pun tak payahlah duduk kat mcd tu kan dah kantoi menipu,ini yg kita nampak yg tak nampak mcm mana pulak ye.....kenapa nak jadi munafik kalau nak makan mcd makan ajelah bukannya mcd tu haram makanannya.

    ReplyDelete
  3. natang sungguh ustaz ni mana blh bawa nescafe dari kedai sebelah n minta gelas mcd kosong utk letak nescafe, apa natang ustaz azhar ini ingat mcd bapak dia punya ke, ikut suka2 aje nak bawa minuman dari luar.mmg lawak gila ustaz ini tipu terang2 pulak tu...... nilailah krg sendiri ustaz ini munafik atau tidak.

    ReplyDelete
  4. tak sangka ustaz azhar ni penipu orgnya, natang sungguh dis ini suruh org boikot sendiri satu keluarga mkn dgn enaknya, tak de pulak org nak melalak kat dia. menipu itu kan org2 yg munafik golongannya.

    ReplyDelete
  5. NATANG SUNGGUH USTAZ INI KAN, KATA BOIKOT TAPI DIA YG PERGI MAKAN LAGI TU YG TAK MASUK AKAL MANA ADA MCD BAGI GELAS KOSONG KAT CUSTOMER LAGI2 NAK ISI NESCAFE LANGSUNG TAK LOGIK ALASNNYA. TULAH LAIN JGN SUKA DOK CKP ORG BOIKOT TAPI DIRI SENDIRI DOK BELI LAGI KAN DAH KANTOI...... MENIPU ITU ADALAHORG2 YANG MUNAFIK SAMALAH SEPERTI USTAZ AZHAR INI.

    ReplyDelete
  6. amek la yg elok kat dye..jgn amek yg buruk biak p la dye nk mkn mcd ke jadah lain ke..janji ilmu dye btol dan bermanafaat..lagi satu sangke baik la sikit skrg besepah manusia yg nk menganaiya org..kot2 la gmbar nie diedit ke lakonan ke jadah lain ke..laen la belaku dpn mate ko pastu ko g tnye dye btol ke x???sengal la pecaye bulat2..

    ReplyDelete
  7. http://mutaligat.blogspot.com/2012/11/memali-27-tahun-berlalu-kezaliman-masih.html\

    waduh pak partai setan melayu amno udah bunuh folower partai Pas ya, jahat banget ya ini setan amno ya. Partai setan melayu amno itu gak ada beda ya sama partai sionis itu ya.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Anon 7.05am! Lu jgn jadi ketam beb!! Ni nasihat utk kau & aku.

      Delete
  8. Melayu UMNO jahiliayah suka makan McD. Support zionis. Sedang Israel sembelih umat islam, Mc D nak bagi makan percuma pada melayu jahiliyah.

    ReplyDelete
  9. Mana ada FB Makanan Halal Malaysia, tu pun juai makanan halal. Nama Duan Aprilia pun tak dak...... emmmp ....

    ReplyDelete
  10. Aku tak kisah sape nak cakap apa dan siapa tipu...
    Ustad idrus memang penipu dan sesat...
    Asal orang pas je sama sume sesat...
    Aku tahu halal aku makan aku takde fikir subahat atau sebagainya...

    ReplyDelete
  11. Aku tak kisah sape nak cakap apa dan siapa tipu...
    Ustad idrus memang penipu dan sesat...
    Asal orang pas je sama sume sesat...
    Aku tahu halal aku makan aku takde fikir subahat atau sebagainya...

    ReplyDelete
  12. alhamdulillah setakat ni ustaz berjaya menaarik golngan muda dan jahil kearah agama.tu lagi penting dari gambar2 gini.mana yg baik dari ustaz kita ambik mana tak baik kita tolak tapi setakat ni aku tgk byk yg baik dekat ustaz ni.yg tak baik tu byk yg dtg dari mulut pemngampu penjilat kaki tuan2 umno yg dengki dgn kelebihan ustaz.selagi ilmu disampaikan terus mengalir dan di manfaatkan selagi tu ustaz dapat pahala.munafik atau tidak kita tak boleh nak cakap.sedangkan dalam kisah Nabi pun tak tau samaada org yg nak berkawan dgn baginda tu munafik atau tidak.ape yg Nabi tonolkan cuma bersangka baik terhadap sesorang.jgn simpulkan sesuatu yg buruk sedangkan ustaz dah jelaskan perkara sebenar,kalau masih bodoh tak faham bahasa tu kau punya pasal

    ReplyDelete
  13. sial betul,boleh dia kencing kate bli nescafe dari kedai sebelah.
    agak2 lah nk menipu pun,ustad ape camni kalau suka menipu.
    munafik betul,kalau dah org PASial mmg camni lah perangai.
    dasar manusia sial yg lahanat,manusia yahudi yg hipokrit

    ReplyDelete
  14. Yang buat komen buruk hasad dengki kat atas ni adalah orang yg sama pakai berbagai nama. Jenis tak bermaruah.

    ReplyDelete
  15. klu dah beli tu ngaku jelh..
    yg nak berselindung2 lg tu buat apa!!
    apa pny manusia pelik lah dia nie...

    ReplyDelete
  16. Ape klah mu derus, kawe bayo demo maha, mu maghi sah ale kito bayo demo 5000 riyal skali date mu bawok frari maghi make McD aje, wat malu.kawe wei, dok de kah lasung. Astro Ananda bayo mu puloh ribu wat jenaka agame lah lah make McD, dok leh time kawe. Mu jange kecing kawe lagi deh...?

    ReplyDelete
  17. UAI nie asal kantoi je kawan bagi. asal kantoi je kawan bagi.
    nanti kantoi khalwat pun kawan bagi agaknye.

    ReplyDelete
  18. Mulut jangan mcm sial hina ustaz azhar idrus apa pun dia tetap di hormat ti ramai orang ....suka hati ustaz nk mkn kat mane siapa yg hina ustaz azhar idrus orang besar nye sial

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!

Sama Rata, Sama Rasa, Depan BELAKANG Sama Saja!!

Sama Rata, Sama Rasa, Depan BELAKANG Sama Saja!!