NASIHAT FREE UNTUK PENYOKONG PAKATAN ANAK HARAM!

Ini aku nak share satu komen dari Anonymous dari ruangan komen. Harap ianya menjadi iktibar untuk penyokong buta dan tuli pakatan anak haram. Baca le...lagi stau pencacai pakatan anak haram takyah la menyamar jadi pro kerajaan ya..nampak benor menipunye..he he he

Hanya pencacai2 najis BABI dan penjilat2 juboq blendir lelaki Y, yg air kote disahkan oleh pakar forensik berada dalam jubor Saiful. Lalu anak beranak melalk lalak naik asawan kata konspirasi, kepala bapak dia konspirasi. Apakah airkote lelaki Y diperah macam perah kain basah, lalu di colet dgn chopstick masuk kedalam jubor? Janganla jagi bengap nak mampos. Inilah spesis2 keparat dan bngsat yg baru 4tahun memerintah, dah buat agama, negara macam mak bapak depa yg punya. Spesis2 Fuckaton haramjadah lah katakan.'

Cuba hang pikiaq, adakah spesis bacul yg bergelumang dalam kancah juboh menjuboh, liwat, zina, pelacuran, korupsi, tak bermoral, takde maruah, bacul, diangkat, disanjung sebagai Anugerah Tuhan? Tahu pulak cabut lari, lau curi masuk kedutaan Turki, lalu kencing dgn alasan bacul ada pembunoh upahan yg hingga sekarang masih lagi mengalami sakit cirit birit, tak timbul2. Alasan bacul Yahudi Zionist.

Cuba hang pikiaq, adakah agen Yahudi Zionist Neocons, pejuang keselamatan Israel, pembunoh dan menzalimi rakyat Palestina yg tak berdosa, ketagih lobang najis, lobang taik, lobang jubor, kuat berzina dgn boypren2, jantan2, isteri YB Jamban, Isteri2 orang, Mak-Nyah Jalan Hj. Taib,kaki pelacur2 dalam dan luar negara, Bapa korupsi, Bapa Kronisma-Parti anak beranak Sdn Bhd, Tak Bermoral, Takde maruah, hipokrit, penipu, pembohong, kuat fitnah, mulut bau najis babi, dikatakan Imam Mahadi. Ishh ishh ishh ishh inilah kalau otak dah mereng, dah terminum air kencing Papa Hebat harami, peliwat terkutok bernama Anwar Zionist. Dan spesis yg macam ini hendak dijemput masuk ke mesjid dan surau2 untuk memberi ceramah dan takzirah agama? Takzirah agama, bab apa? Bab liwat? Bab mandi junub? Spesis yg najis macam gini? Hanya yg mangkok2 dan bengap nak mampos je bole dengar.

Sedarlah dan insaflah, janganlah merelakan diri dilahanat dan dizalimi sperti pendudok2 Kampong Buah Pala, yg ada kerana dizalimi begitu rupa hinggakan mahu membunoh diri dgn membakar diri, kerana dikencing, diliwat, diperbodoh bodoh oleh regim Fuckaton haramjadah dan ketua mereka Anwar Zionist, dan ketua komunis biaDAP Lim Guan Lanchow. Yg sebelum pilihanraya akan menjanjikan bulan bintang dan cakrawala, tetapi bila dah berkuasa, semua dikencingkan. Apakah anda ingin nasib yg sama?

Selamatkanlah diri dan keluarga, bermufarakah demi agama, bngsa dan negara. Dan jauhi lah dir bersetongkol dgn spesis2 keparat, bngsat dan lahnat dari Fuckaton haramjadah, perosak agama, bngsa dan negara.

45 Responses to "NASIHAT FREE UNTUK PENYOKONG PAKATAN ANAK HARAM!"

  1. Bahasa menunjukkan bangsa serta hati anda!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ala takat bahasa je bagus tp peragai mcm pukimak baik tak yah.. Biar bahasa mcm pukimak tp perangai biar bagus.. Jgn jd mcm pembangkang bodoh tu semua

      Delete
    2. btl tu kak bedah takat bahasa cantik tapi perangai mcm haram x guna jgk kan....

      Delete
  2. Kau nak baca baca je la Rosdi, tak yah cerita banyak. Macam la pakaan tu baik sangat..adehhh sengal la lu..

    ReplyDelete
    Replies
    1. House PK, dengan posting mcm ni UMNO boleh menang ke bah? Come on la House PK. Kita tak boleh paksa rakyat undi UMNO tapi dalam masa sama korang sailang duit rakyat depan mata diaorang. Buruh-Buruh Paksa yang kena kencing RM207 Billion kau nak buat mcm mana untuk pujuk/tipu/paksa sokong UMNO? Aku tak nampak jalan la House PK. -Bung Hashim, Sepupu Bung Mokhtar (Penyelamat Nyawa UMNO/BN Dalam Tragedi 16 September)

      Delete
    2. tak paham sungguh apa sebenarnya masalah si mamat sabah nie..memang la tak boleh paksa rakyat undi tetapi kita boleh selamatkan dorang dari dapat pemerintah macam si anuar tu...eeuuwww aku sendiri [un tak mahu la pemimpin macam tu..tak selamat punggung aku

      Delete
    3. Oklah, kalau dengan BN punggung selamat tapi RM207 Billion hilang. Tu baru satu kes. Gila. Aku nak punggung dan duit selamat. Aku tak mau merempat.

      Delete
  3. SAYA SUKA SERTA SAYANG SALIM SANGAT SANGAT SEBAB SALIM SELALU SURUH SAYA SERSAWA SAMPAI SERUT SAYA SAKIT.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ko ni tertelan kunyit juburi ke? Itu le sokong lagi karun tu semua, kan dah gilerrr

      Delete
  4. Setelah semua kebenaran didedahkan puak pas pokemak masih nak sokong juburi lagi? Kenapa ek?

    ReplyDelete
  5. House PK.
    Tak payah lah kita nak terlalu lurus dgn puak2 babi anak haramjadah binatang paspkr lahanat tu.
    Memang terbukti babi2 paspkr lahanat tak boleh terima apa sj kesalahan tuan babi mereka terutama dapigs laknat.
    Bahasa kita ditegur tetapi bahasa haramjadah mereka dibenarkan.
    Saya sokong HPK.
    Bangsa babi laknatpaspkr sudah ditarbiah oleh TG babi dan Aljuburi hinggakan agama dan akidah sudah jadi mainan mereka.
    Biar kesat bahasa aku bagi binatang babi2 paspkr lahanat.
    bahasa baik tak faham,bahasa kasar lah yang terbaik buat ahlipaspkr babi lahanat.

    ReplyDelete
  6. Nasihat free untuk Anjing UMNO = PERGI MAMPUS kerana the end is near

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kita tengok siapa yang tersungkor

      Delete
    2. kita tgk saje sape yg akan mampus,dan lesap nnt...
      bkn UMNO tapi PAKATAN HARAM!!

      Delete
    3. sape anjing bukan yang main belakang tu ke perangai macam anjing??????macam si anuar juburu...opppssss jangan marah he3

      Delete
    4. nasihat tu ko simpan utk ko sendiri k anon sbb yg akn mampus pembangkang dn yg dh sampai end ialah ko...sian ade hati nk ckp pasal org lak

      Delete
    5. Ala masa pembangkang dah nak akhir sebenarnye.. Aku pasti pru13 ni bn akan menang

      Delete
  7. Nasihat free untuk babi PASPKR lahanat= tunggu bala Allah buat kamu semua wahai babi PASpkr lahanat

    ReplyDelete
  8. eheh..jangan marah nanti kena jual, kau lah anjing kristien mengalak kan melayu murtad...

    ReplyDelete
  9. KETUA PENGARAH CIA AMERIKA LETAK JAWATAN BILA ADA SATU SKANDAL.

    PELIK WAL AJAIB, KAT MALAYSIA NI ADA SORANG PETUALANG BANGSA DAN PENGHIANAT AGAMA YG.ADA VIDEO CINADOL, DUA KES LIWAT DIMAHKAMAH, AIR MANI NYA DIJUMPAI DIJUBOR SEORANG LELAKI DAN SEBAGAINYA TAK PERLU LETAK JAWATAN MALAH DIANGKAT DAN DILINDUNGI PARTI 'islam' DENGAN GERAKAN SELURUH JENTERA MEREKA..ADAKAH KIAMAT DAH DEKAT ???

    Gen2felda

    ReplyDelete
  10. "Allah Taala mengangkat orang tertentu (daripada kalangan berilmu) menjadi pemimpin, orang ramai boleh menuruti jejaknya".

    Seorang pemimpin mestilah mereka yang berilmu, khususnya ilmu mentauhid Allah Taala.

    "Seorang manusia (berlimu) akan sampai ke peringkat orang yang baik-baik dan ke darjat yang tinggi".

    Sesungguhnya Allah Taala mengasihi seseorang atas kadar sifat kehambaannya.

    Ya Allah, semoga seluruh umat islam mendapat rahmat dan pengampunan daripadamu, sesungguhnya engkaulah yang maha pengasih dan maha pengampun.

    Muaz Bin Jabal

    ReplyDelete
  11. cina DAP menghina Islam,tuan guru kata takpe sebab dia bukan Islam..cina MCA menghina hudud PAS,lepas tu buat tunjuk perasaan krn menghina Islam...Umno dianggap kapir krn tak menegakkan hukum hudud dan harus dijatuhkan..tapi PKR ketuanya dan majoriti ahli adalah orang Islam kata hudud tiada dalam konsesus(perjanjian)PAKATAN,tapi PAS terima jadi kawan..Fatwa PAS mcm harga saham kat BSKL,kekadang turun dan kekadang naik,dan ade jugak yg turun tapi tak naik2..

    ReplyDelete
  12. ha aku ada baca komen beliau..
    sangat bermakna dan bernas..
    memang aku sokong kata-kata beliau..
    sampai bila kita nak biarkan golongan tak guna dan kaki liwat serta nak bini die mengawal negara kita..
    dan yang paling menyedihkan ada yang anggap si pemimpin pakatan macam si anuar tu mulia sangat walau dah berapa kali kita tunjukkan kebenaran dengan statment dan video lucah die tu tapi rakyat malaysia terutama melayu dan PAS sendiri masih dok angkat si juburi tu lagi...

    ReplyDelete
    Replies
    1. org yg menganggap si nuar juburi tu mulia mmg org yg plg bodoh!!
      sebab depa tu semua dah terlampau taksub dgn dia sbb tulah smpaikan semua kesalahan yg dia buat pn depa buat tak endah je.. konon2 mcm tak nmpk je! tapi jgn lupa pakatan bodoh semua, kebenaran tak dek sape boleh tutup lah..

      Delete
  13. Tuan-tuan, dahulu sy selalu sgt mendengar kata-kata yg kurang elok keluar dr mulut pemimpin pembangkang. Isi dan pendapat yg tidak profesional dan tidak boleh dijadikan rujukan. Dan penyokongnya juga mempunyai sikap yg sama seperti itu. Dan itulah antara faktor sy dan mungkin ramai lagi penyokong PAS beralih arah kpd UMNO krn seinagt sy belum pernah keluar dr mulut pemimpin UMNO akan kata-kata yg tidak sedap didengar.

    Tetapi tuan, nampaknya trend itu sudah mula berjangkit kpd penyokong UMNO. Kata-kata caci-maki dan kata-kata yg amat tidak sedap didengar mula byk kedengaran dr penyokong UMNO. Nasihat sy tuan-tuan, jika kita sayang dan menyokong pergerakan UMNO, jadikanlah diri kita sbg aset. Keluarkanlah ulasan yg baik, berfakta dan terbukti. Supaya ulasan yg baik ini boleh dijadikan rujukan. Lebih byk pendapat yg baik dan boleh dijadikan rujukan, maka akan lebih mudahlah org akan menerimanya. Ubahlah sikap dan jgnlah terikut akan gaya dan kaedah penyokong pembangkang. Ini yg sy maksudkan menjadikan diri kita dan pendapat kita sbg aset, bukan liabiliti.

    ReplyDelete
  14. Apabila seluruh mahlok dlm dunia ini ingin memuliakan sesaorang dgn pelbagai cara sekali pun, dia tetap hina sekiranya allah tdk mengizinkan..(Anuwar PR ).jika seluruh mahlok dlm dunia ini ingin menghina dan menjatuhkan sasaorang dgn pelbagai cara sekali pn,dia tetap mulia dgn izin allah (tun M,DSN BN )

    ReplyDelete
    Replies
    1. aq sokong dengan pe yg ko cakap,sngt setuju dgn pe yg ko cakap.
      anuwar sial tu macam mana org cuba menunjukkan dia baik tp still dia ttp manusia yg hina,semua perbuatan dia menunjukkan betapa hinanye dia tu.
      Tun M walaupun org cuba menghina dia bertubi2 tp still dia ttp manusia yg baik dan mulia,semua yg Tun M baut menunjukkan dia tu seorang yg mulia.
      so anjing2 pakatan x payah la nk buat macam2 cerita tuk selamatkan si peliwat sial tu,dia pasti mampos pada pru akn dtg ni.
      dasar manusia sial yg lahanat,manusia yahudi yg hipokrit

      Delete
    2. iye betul tu saya sokong 100 peratus

      Delete
    3. AKU TAK SOKONG LANGSUNG!!!

      Delete
    4. aku sokong ape yg anon cakap mmg btl allah sentiasa menunjuk kan kebenaran....woi anon 10.45 ko sokong ke x ade aku kisah ke

      Delete
  15. Sehari selepas Saiful buat laporan polis, Hero Tamil panik giler sampe terkucil kucil. Lalu dgn otak bacul Yahudi zionist melarikan diri dan curi masuk kedutaan Turki. Anak isteri ditinggalkan, biarlah semua mampos, yg penting kote bengkok beliau. Dihalau tidak mau keluar, bila 3hari kemudiaan keluar sebgai HEro Tamil pare pundek, buat PC berkata ada pembunoh upahan dan konspirasi UMNO untuk mengaibkan maruah beliau dan mempunyai banyak alibi yg akan membersihkan nam beliau. Bila ditanya apakah beliau kenal Saiful, beliau jawap tak kenal, lepas cakap Ssaiful hanya pembancuh kopi. Tetapi yg jelas sekarang kita semua tahu, Saiful adalh setiausaha peribadi beliau, ada pejabat sendiri, dibawa keluar negara, Hong Kong, Bangkok, Singapore dan sebanyak 7kali melepaskan air kote beliau berdas das dalam jubor Saiful. Itupun dia tidak kenal Saiful. Sperti kata pepatah Melayu, Sperti kacang lupakan kulit, Sesudah melepaskan air kote ber das das, Saiful sudah tidak berguna lagi. Inilah nasib pencacai2 dan penjilat2 yg kan terjadi jikalau Hero Tamil dan Fuckaton haramjadah menag dalam PRU nanti. Alibi kepala bapak dia, dalam mahkamah selama 3tahun, satu pelutik alibi pun takde. Yg ada bawa Dokter Hooligan untuk membuat cerita karut marut, yg beliau mati pucok, sakit tulang belakang kronik. Anak beranak siang malam melalak lalak konspirasi, tetapi masa pergulongan mengaku liwat atas dasar suka sama suka. Kalau liwat suka sama suka, itu bukan peliwat ke? Ingatlah Nabi tidak mengaku umat kepada sesiapa yg melakukan liwat, walaupun dgn isteri sendiri. Kalau Nabi sudah tidak mengaku umat, apakah orang ini bole diangkat dan disanjung sebagai Imam Mahadi? Nauzibillah. Inilah adalah spesis harami, keparat, bngsat dan lahanat. Apakah anak buloh betong ini hendak dijadikan PM negara, ranaplah dan huruhara agama, bngsa dan negara.
    Janganlah merelakan diri anda dilahanat kerana bersetongkol dgn anak buloh betong, hero tamil, peliwat terkutok, agen Yahudi Zionist Neocons, keparat, bngsat dan lahanat. Selamatkanlh diri dan keluarga, jauhilah dari menyokong Fuckaton haramjadah, perosak agama, bnngsa dan negara.

    ReplyDelete
  16. Aku rasa anwar ni virus plg besar kat negara kita ni apa kata kita buang je anwar n family dia dr malaysia ni.. Br negara kita aman dan damai

    ReplyDelete
    Replies
    1. btl tu bebo sally pun rasa mcm tu anwar mmg patut dihalau keluar dr malaysia bru aman negara kt kn

      Delete
  17. Anwar dgn family dia ni klu kita ikot drg kita akan sesat jugak sbb drg pandai guna kan agama utk meraih simpati dalam masa sama drg mempergunakan agama ikot suka hati drg je

    ReplyDelete
  18. Anwar ni dah xde idea lah nak buat apa zaman kejatuhan dia dah sampai org2 bodoh je yg sokong dia lg sbb rakyat malysia ni pun dah pandai dah x mcm dulu blh diperbodohkan lg mcm dulu.. Jd drama anwar sudah tidak laku lg... Bye2 anwar bla je lah ko dr negara ni

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aku sokong dgn amira fatin... Rakyat bkn bodoh mcm dulu blh termkn dgn auta anwar n the family lg... Belah je lah ifg pun dah menyampah nak tgk muka drg lg

      Delete
  19. Like this statement

    ReplyDelete
  20. Kluarga dajjal tu patut kena tembak smpai mampus.dah buat byk sgt kemubgkaran kat malaysia ni.x pasal2kkita smua kna bala ALLAH plak nnt.nauzzubilahminzalik

    ReplyDelete
  21. Apabila melayu ditegur oleh seorang Melayu yang lain dalam bahasa kasar maka akan tersentaplah si Melayu dan bermasam mukalah dia berbatu-batu panjangnya! TAPI bila orang Cina dan India maki hamun dia seperti yang pernah aku saksikan Bahasanya" Celaka Melayu Belacan Babi Sial!" tersengih-sengih pula si Melayu.Boleh pula dia terima!Baghal! baghal!

    ReplyDelete
    Replies
    1. apa nak jadi dgn melayu kan......

      Delete
  22. kak bedah....bibir macam angelina jolie....kuat isap kote nie...

    ReplyDelete
  23. parpu tenuk nie dah marahlah....eei takut i..nanti i mengadu dengan kak bedah bibir lembu NFC...kak bedah..kak bedah...help.help....mua..mua..

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!