MALU WEH! BILA SEKUTU PELIWAT DIBELA OLEH JAHIL MURAKKAB - NEELOFA PUN TERGELAK!

Malu Weh!!! Bila Sekutu Peliwat Dibela Oleh Jahil Murakkab … Neelofa Pun Tergelak, mari baca kisahnya dibawah.....


Aku tak nak panjangkan cerita. Jeming Hassan adalah menifestasi kebodohan para pengtaksub Nik Aziz Nik Mat.

http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=hBzQvw1PB0Y

Untuk pengetahuan umum, Jeming merupakan salah sorang penulis Harakah. Selain dari itu, Jeming menjalinkan hubungan rapat dengan Nik Aziz Nik Mat sebabai pencacai yang menegakkan benak basah kepada kejahilan ucapan-ucapan yang terkeluar daripada manusia yang bergelar Tok Guru oleh penganut dan penyembah ajaran Bulan.

Jeming Hassan bukan keseorangan. Dah cukup ramai aku jumpa dalam FB dan juga media sosial yang lain, macai-macai PAS yang cuba menampilkan imej alim dengan kopiah dan serban, tetapi hujah dilontar dengan cukup terang mempamirkan kejahilan.

Ini juga adalah bukti perjuangan Islam oleh PAS bukan atas dasar menegakkan syiar Islam, tetapi menggunakan Islam sebagai umpan untuk beroleh sokongan.

Namun masih ada lagi tanggapan umum yang berpendapat bahawa para penyembah parti Bulan terdiri dari golongan manusia yang telah ditarbiah oleh lebai-lebai PAS dengan ilmu agama secukupnya. Aku cuma boleh kata … MUAHAHAHAHAHA! KAH KAH KAH!



Aku dah kata tadi, aku tak nak cerita panjang, cuma nak komen sikit mengenai forum tersebut. Ustaz Tuan Syed Faiz membawa hujah berdasarkan Hadith dan Al Quran, manakala hujah Jeming pula dipengaruhi oleh emosi kan ketaksuban terhadap "Tok Guru" ajaran parti Bulan.

Moderator juga bias. Apabila Ustaz Syed Faiz keluarkan dalil-dalil bahawa kata-kata Nik Aziz mengenai Nabi Muhammad SAW sebagai mamat kampung sebelum berumur 40 sebagai satu kesesatan Akidah, maka moderator keluarkan soalan sebagai satu percubaan untuk menlindungi Nik Aziz.

Soalan tersebut berbunyi seperti berikut, “Adakah Ustaz (Syed Faiz) setuju bahawa Nik Aziz mencintai Rasulullah?”. Of course, satu soalan dalam bentuk perangkap, namun Ustaz Syed Faiz menjawab dengan tenang bahawa isu dibincang bukannya isu kecintaan, tapi kata-kata Nik Aziz yang boleh merosakkan akidah umat Islam.

Namun aku juga ada soalan untuk dilontarkan kepada Tok Guru ajaran parti Bulan!!!

Jika benar Nik Aziz mencintai sunnah Rasululah SAW, mengapa Nik Aziz sangggup terima pertolongan syaitan?

Jika benar Nik Aziz mencintai sunnah Rasululah SAW, mengapa Nik Aziz sanggup bersekongkol dengan pelanggan pelacur?

Jika benar Nik Aziz mencintai sunnah Rasululah SAW, mengapa pula perjuangan Islam PAS telah tergadai kepada DAP?

Jika benar Nik Aziz mencintai sunnah Rasululah SAW, mengapa Nik Aziz tak boleh kawal mulut, tapi asyik mencarut … CELAKO CELAKO CELAKO!!!

Jika benar Nik Aziz mencintai sunnah Rasululah SAW, mengapa Nik Aziz sembunyikan kebenaran dan tegakkan penipuan PAS dalam isu Ladang Rakyat?

Wallahualam bissawab.

31 Responses to "MALU WEH! BILA SEKUTU PELIWAT DIBELA OLEH JAHIL MURAKKAB - NEELOFA PUN TERGELAK!"

  1. Nik Aziz ni patut makin tua makin matang, tapi lain pula jadinya , dah makin takbur pulak . Semoga dibukakan mata Nik Aziz ni

    ReplyDelete
  2. Nak tambah sikit lagi..

    Jika benar Nik Aziz mencintai sunnah Rasulullah SAW nape menolak salam persaudaraan UMNO...nape sanggup umat Islam di Malaysia berpecah demi memenuhi dendam kesumat dia...

    ReplyDelete
  3. wanita idola umngok:

    http://www.youtube.com/watch?v=84_n6HFHzTM&feature=related

    ReplyDelete
  4. Bro, mungkin ada yg tak paham apa yg hang cuba sampaikan, ianya berkisar kpd Jeming yg taksub kpd nik ajis berdebat dgn seorang ilmuan agama atas isu keceluparan mulut nik ajis.

    Aku dah tengok video ni kat blog PAS Beruk, dan tak perlu aku komen pasal kejahilan si Jeming, rakan2 boleh buka link Youtube dan hanya baca komen.

    Betui hang cakap, Jeming adalah gambaran para pentaksub parti Bulan, sentiasa dibelengu kebodohan kejahilan, dan kesombongan.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak baik cakap PAS beruk, beruk tak ada pasti, tapi memang Pas beruk pun hahahahahahahaa

      Delete
  5. Sapa pelangan pelacur tu bro?????????????

    ReplyDelete
  6. Assalamulaikum Tuan Parpu, berapa elaun tuan kau bagi untuk merapu..apa kata luangkan masa ko pegi kemasjid Pulau Melaka..Pada waktu subuh setiap hari Jumaat lapangkan kepala hotak ko. berdepan dgn Tok Guru ko tanyalah dia apa apa pun dan ko berceritalah kat ko punya blog. Apa yang ko dah dengar dari Tok Guru.

    Ahli umno yang undi BN.. tapi masih kalah BN.

    ReplyDelete
  7. Anon 10.34, aku heran, Jeming yg boleh keluar masuk pejabat Nik Aziz pun tidak diberi kefahaman oleh Nik Aziz tentang apa yg telah diperkatakan, sebab tu Jeming asyik merapu masa forum, tapi Ustaz Faiz hanya berhujah dgn tenang.

    So kalau Jeming pun tidak diberi kefahaman, tak payah la suruh House PK berjumpa dgn Nik Aziz, silap2 nanti kena CELAKO 3X.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jeming tu bekas peserta Raja Lawak tak payah kira dgn dia..

      Biar la Abe Parpu pegi sendiri baru dia tahu,. ape cerita.

      Balik KL kito bagi la ko Parpu Hennessy 1litre..ceelakoo.

      Delete
    2. Hennessy ko ....... China Doll ko ......... mugo harey belako. Masalahnyo ado bukti sore tu langgan China Doll, tapi pok nik dop kato gapo ............ oloh laaaaa ......... la la la la laaaaaaaaaaa!!!

      Delete
    3. Tu ahli UMNO dia biarla..mugo dia nak buat belago.

      Serupo bela Ayam Laga..

      Delete
    4. Menteri UMNO semua biasa jadi imam tak? PM biasa jadi imam tak? Asyik membebel sana sini, sikit sikit lap hidung. Skit sikit nak bagi duit kat rakyat. Pembangunan apa pun tarak. Bahasa melayu makinterpinggir,orang Melayu makin di tekan, ekonomi Melayu makin merudum. Cina makin banyak rampas tanah Melayu, pihak kepala. Bagus sangat ke Najib tu?

      Delete
    5. Oloh.........buke ulamak lagu tu gak kalu dok main biar, tak dop prinsip amal ma'ruf nahi mungkar..............ambo raso bergulink2 pulok abe PK gelak..........WAAAAAAAAAAAAAAAA KA KA KA KAAAAAAAAAA

      Delete
  8. PASial yg diketuai oleh nik ajiz merupakan penyesat umat islam di malaysia,skrg ni ramai umat islam dah lari akidah mereka disebabkan ajaran nik ajiz yg sesat.
    kalau betul dia cintakan sunnah nabi maka dia xkan bersahabat dengan DAP kafir harbi la,makin tua makin sesat nik ajiz ni.
    ni jeming sial sekor lagi,ilmu didada x cukup tp belagak nk berdebat then merapu je lebih.
    dasar manusia sial yg lahanat,manusia yahudi yg hipokrit

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tidak salah berkawan dgn siapa sekali pun, kalau atas dasar kebaikan..dan kebajikan.

      Delete
    2. Menteri UMNO semua biasa jadi imam tak? PM biasa jadi imam tak? Asyik membebel sana sini, sikit sikit lap hidung. Skit sikit nak bagi duit kat rakyat. Pembangunan apa pun tarak. Bahasa melayu makinterpinggir,orang Melayu makin di tekan, ekonomi Melayu makin merudum. Cina makin banyak rampas tanah Melayu, pihak kepala. Bagus sangat ke Najib tu?

      Delete
  9. http://wasukalu.blogspot.com/2012/11/aset-tokoh-tokoh-umno-dalam-syarikat.html


    waduh pak , ini apaan ini ya setan melayu amno udah senang makan uang haram ya. kasian ya setan melayu amno itu.jawab ya jasngan gak jawab.

    ReplyDelete
  10. Krisis Kepimipinan PAS Kelantan 1977 ini yg membawa kepada undi tidak percaya kepada MB Kelantan pada 15 Oktober 1978.
    Apapun Kerajaan Pusat ketika itu menghormati keputusan yg dibuat oleh PAS Kelantan, atas dasar persefahaman dan tidak masuk campur dgn alasan yg diberi oleh PAS Kelantan itu dgn mendakwa perkara itu merupakan soal rumah tangga PAS.Pada November 1977,Parlimen Persekutuan meluluskan rang undang-undang darurat Kelantan yang meletakkan Kelantan ditadbir secara terus oleh Kerajaan Pusat.

    Rang undang2 Darurat Kelantan dirangka bersama menteri2 PAS yg ketika itu masih lagi bersama-sama UMNO dalam jemaah Menteri. Dan diluluskan oleh Parlimen setelah mendapat persetujuan majoriti termasuk dr kalangan menteri PAS sendiri.

    Setelah Kelantan dibawah Darurat. Datuk Mohd Asri menerima tekanan dari beberapa pimpinan Pas terutamanya Nik Aziz selaku Pesuruhjaya Pas Kelantan dan Ketua Dewan Ulama' Pas Pusat yg dari awal begitu lantang menetang gabungan PAS-BN.

    Hasil dari desakan itu, Haji Hassan Adli Arshad selaku Timb. Yang DiPertua Agung PAS dijadikan kambing hitam PAS apabila beliau dipecat oleh Datuk Mohd Asri yg kononnya beliau menjadi ketua menteri2 PAS yg menyokong rang undang-undang Darurat.

    Malah beberapa pimpinan Pas yg menentang gabungan PAS-UMNO ketika itu terutamanya Nik Aziz mula menunjukkan sikap memberontak dalam perikatan gabungan PAS-UMNO, menetang setiap arahan dan perlaksanaan kemajuan yg dilakukan BN di Kelantan.

    Pemberontakan dalaman ini memungkin barah berlaku dalam BN, hasil ketiadaan disiplin pemimpin PAS ini, telah menyebabkan UMNO terpaksa membuka tali yg mengabungkan PAS-UMNO.

    Rentetan dari itu juga menyebabkan Krisis dalaman PAS yang kepada perpecahan PAS pada beberapa parti serpihan seperti Berjasa dan Hamim.Keluarnya PAS dari gabungan BN-UMNO, telah menyaksikan satu PRK Kelantan diadakan pada Mac 1978.

    Pada PRK mac 1978, rakyat menjadi gempar setelah pekong yg selama ini disimpan oleh beberapa pimpinan Pas diantaranya Nik Aziz ketika itu terbongkar, apabila isu pemberian kontrak balak diberikan sewenang-wenangnya membuktikan bahawa PAS cuba menggadaikan Negeri Kelantan.

    Dan pada PRU 2003 apbila UMNO menghulurkan tangan untuk kembali bersatu dengan PAS Nik Aziz menjawab"PAS tak akan lupa bagaimana BN tendang mereka 30 tahun dulu"30 tahun??sedangkan dalam islam bermusuh lebih daripada 3 hari pun sudah berdosa besar rakan-rakan sekalian..adakah Nik Aziz tidak mengetahui akan hal ini??

    Semasa lepas PRU 2003 Abdul Hadi pernah cakap yang PAS akan BERMUZAKARAH dengan UMNO mengenai hal orang melayu,dan UMNO bersedia untuk membuka lembaran baru hubungan PAS-UMNO,tapi apa yang terjadi??PAS menjadi munafik denagn memungkiri janji-janji mereka..

    Sesungguhnya dari dulu sampai sekarang Nik Aziz lah yang menjadi punca perpecahan orang melayu di Malaysia..Nik Aziz lah yang merosakkan hubungan PAS-UMNO 30 tahun dahulu..Nik Aziz lah yang menyebabkan api dendam dan amarah terus menguasai ahli-ahli PAS sehingga sekrang..tok guru kah itu yang membenarkan perpecahan umat islam berlaku di hadapan matanya sendiri??

    Aku jahil dalam agama,tapi aku tahu agama aku menyeru setiap umatnya supaya bersatu-padu,dan aku tahu agama ALLAH amat benci kepada perpecahan dan perbalahan..sebagai seorang islam,seorang melayu aku sedih dan kesian dengan PAS,mereka telah membuang saudara mereka sendiri(UMNO)demi nak memuaskan nafsu politik mereka..yang lain..korang renung-renungkanlah sendiri...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bodoh ke apa kau nie. Kalau pemimpin umno ikut islam aku mati balik akan pangkah umno, Nik Aziz pun akan pangkah umno. Nie pemimpin perangai mcm setan kau nak ikut buat hapa. Aku pun kurang ilmu agama dari kau pun tahu menilai. Kelantan negeri org melayu kena tindas oleh umno kau tak ingatke? Kau tengok anak anak pemimpin umno diberi pendidikan jahiliah pulak macam mana? Makan rasuah mcm makan roti canai ajer kau tak pikir pulak. Kalau kau nak mampus dgn diorang pegi mampus sendiri, gua tak heran.

      Delete
    2. kelantan mundur disebabkan kebodohan nik aziz mentadbir urus kerajaan negeri. yang nik aziz bijak hanyalah berceramah memburukkan umno selama 22 tahun demi untuk mengekalkan kuasa politik dirinya sendiri.

      masa yang lepas tak kan kembali lagi, usia nik aziz di penghujung senja, fikiran dah mula nyanyok tapi masih riak dan takbur dalam berkata2. masa berkempen cakap berdegar2, konon pemimpin pas ramai yang pakar tapi sekarang baru ternyata, semua itu bohong belaka.

      Delete
  11. nak baca 2 kisah benar:

    01. Seorang yg mendakwa tok guru yg sebenarnya tidak memiliki sekolah pondok pun, telah berjumpa TPM & mendapat habuan RM50 ribu telah mengeluarkan fatwa: HARAM SOKONG DAP.

    02. Seorang KM bukan Islam d PP, memberikan RM500 kpd pelajar2 yg hafal 30 juzuk Quran. Alasannya: BILA ORG MELAYU PEGANG PADA ISLAM, DIA TIDAK AKAN TERIMA RASUAH.


    ReplyDelete
    Replies
    1. 01. WAAAAAAAAAAA KA KA KA ....... macam mana mung tahu kisah benar bila mung pun hanya dengar kabar......yg aku heran satu kisah benar yg siap ada bukti bervideo..........tapi macai2 pr tetap nak jadi bodoh dan bahalol.

      02. Alhamdulillah.......pegang pada Islam bukan sahaja boleh menjauhi rasuah, tetapi segala kemaksiatan.....termasuklah melanggan China Doll.........tapi kalau berpegang pada PAS.......rasuah ditukar nama jadi hadiah.........KAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH KAH KAH KAH

      Delete
  12. jangan kata nik aziz ni bagus sgt dan arif tentang agama sedangkan dia bersubahat dgn dap kafir,macam mana nak respect dia lagi merapu aje.

    ReplyDelete
  13. POK NIK MMG DAH NYANYUK SEBAB TU CAKAPIKUT SUKA MULUT AJE,MAKI SANA MAKI SINI AJE, APA CITE KATA ALIM DAN KUAT AGAMA TAPI GILA KUASA.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Betul tu, sudah lah nyanyuk pekak dan buta pulak tu, telinganya di-penuhi dan tersumbat oleh najis.

      Delete
    2. orang Islam yang tinggi ilmunya... tidak akan merendah rendahkan saudara seIslam dengan beliau... sentiasa bersikap terbuka dan cinta kepada Perpaduan... ini Sunnah Rasulullah yang amat menitik berat soal Perpaduan... orang yg tinggi ilmu Islam nya bersikap Pemaaf dan mencintai saudara sesama Islam... itu ajaran Islam yg sebenarnya... wALLAHualam

      Delete
  14. suma berbalik kpd ajaran islam, ulama adalah pewaris para nabi... apakah TGNA mencontohi rasulullah.. rasulullah di sakiti akn mndoakan hidayah kpd org yg mnyakiti bukan sembahyang hajat doa pecah perut.. rasulullah menjaga akhlak dan perkataannya serta membawa org lain mendekati Allah, bukan memecahbelahkan, mengatakan Allah mencarut, kata rasulullah sama dgn mamat d kampung..rasulullah membawa kpd kedamaian dan keamanan, bukan berhimpun merosakkan harta.. dan apabila baginda berjanji pasti ditunaikn bukan spin sana sini..

    ReplyDelete
  15. astagfirullah apalah nak jadi zaman sekarang nie..
    ishk3 dengan adanya manusia sebegini yang menggunakan agama untuk kepentingan diri..
    memperoleh kuasa dan pangkat maka sudah terbukti yang kita berada pada era manusia akhir zaman...
    bawa-bawa bertaubatlah wahai nik aziz kalau ko betul membawa agama nabi kita yang suci maka ko tak akan bersekutu dengan yang sahih bersalah dan hina...
    contohnya si ANUAR JUBURI dan DAP....

    ReplyDelete

  16. Tak perlu minta Dr sahkan, Usia lanjut dan mental serta fizikal milik pork najis yang tetap rakus nak berkuasa menambahkan lagi gelaran dan hinaan kepadanya saban hari.

    Selalu orang sebut; kalau dah nyanyuk janganlah menyebuk.

    Urusan politik dan gila nak berkuasa itulah orang tua sewaktu dengan pork najis masih tak sedar diri. Bisikan syaitan lebih tajam dari ajaran-ajaran dan kemuliaan ISLAM supaya manusia berbuat sesuatu secara bersederhana; semenjak berkawan dengan raja lewat dan bapak komunis segala perjuangan berlandaskan islam diketepikan, munafik dan kafirun diutamakan.

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!