ISU PKNS SELANGOR! SIAPA DALANG DISEBALIK PANGGILAN PALSU BOM DI MAHKAMAH?

Pendedahan berhubung penjualan beberapa aset strategik PKNS kepada Private Real Estate Company telah mengejutkan Khalid Ibrahim dan konco-konconya.

Khalid sama sekali tidak menyangka perkara itu sekali lagi akan menjadi isu besar sepertimana isu pembelian hutang Talam.

Bagi menghalang aset-aset PKNS yang kebanyakan menjadi tempat peniaga-peniaga bumiputera mencari rezeki jatuh ke tangan pihak luar yang mementingkan keuntungan, seorang peguam telah merancang untuk mendapat deklarasi bagi menghalang Khalid Ibrahim memindahkan aset-aset itu kepada syarikat luar.

Peguam Kamaruddin Ahmad dijadual memfailkan satu permohonan di Mahkamah Tinggi Shah Alam jam 9 pagi 6 November 2012. Tindakan yang bakal dilakukan Kamaruddin bukanlah satu rahsia besar dan menjadi pengetahuan umum.

Bagaimanapun kira-kira sekitar jam 8 pagi seorang kakitangan mahkamah telah menerima satu panggilan telefon dipercayai daripada seorang lelaki yang menyatakan sebanyak tiga biji bom telah dipasang di sekitar mahkamah dan akan meletup pada jam 8 , 9 dan 10 pagi.

Pihak polis telah dimaklumkan tentang kejadian tersebut dan Unit Pemusnah Bom PDRM telah bergegas ke tempat kejadian. Pemeriksaan yang dilakukan mereka mendapati tidak ada sebarang bom yang dipasang dan kawasan tersebut selamat.

Baca selanjutnya di SEL13.COM

6 Responses to "ISU PKNS SELANGOR! SIAPA DALANG DISEBALIK PANGGILAN PALSU BOM DI MAHKAMAH?"

  1. mesti kerja UMNO yang dah habis modal, hutang 500 bilion

    ReplyDelete
    Replies
    1. diamlah kau anon bodoh!! selalunya klu yg buat bnda2 bodoh bangang mcm nie mst keje PR pny!!

      Delete
  2. b etul aku sokong 500 peratus.......

    ReplyDelete
  3. kesian gagap dah semakin tenggelam so die nak improve dirinya die buat drama murahan..
    cis murahan sungguh pakatan ini he3

    ReplyDelete
  4. ala,ni semua kerja gagap sial la.
    dia tau dia akn bungkus lam pru ni so dy buat la drama keling,nk dapatkan simpati org.
    nanti anjing2 pakatan akn kata lah,ni semua kerja murahan UMNO yg bakal bungkus x lama lg.
    maklumlah,pakatan sial kan xde kerja selain menuduh UMNO.
    dasar manusia sial yg lahanat,manusia yahudi yg hipokrit

    ReplyDelete
  5. Kerja bom mengebom ni kerja orang yang kentut kuat. Orang kentut kuat ialah orang yang lubang juboq besar.

    Siapa yang pakar membesarkan lubang ituuu...

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!