CILI KASI TARUK!

BERITA PERAK TODAY - KLIK SINI

Video Panas dari Perak Today - Klik Sini

KALAU KORANG NAK EMAIL AKU -Sila email ke 1housepk@gmail.com

Thursday, November 1, 2012

GEMPAR! VIDEO AWEK RUMAH SEKS DI SELANGOR - WAJIB TONTON

34 comments:

  1. Jb pun ade la cam ni mangkuk.ade dia cakap ini hotel kat sgor.ko betul betul desperate cari kontroversi

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wah, demi nak selamatkan Pakatan mak kau pun kau sanggup panggil pelacur kan anon? Punya nak halalkan pelacuran dan aktiviti DAP ni

      Delete
  2. eh! cuba tgk betul2! ada lambang umngok lah kat dlm vid ni.

    aku rasa, lubang puki perempuan ni, ada sedikit lobos. lendir masih ok, tidak berwarna & sedikit likat, kalo digosok akan bertukar jadi putih sedikit berbuih.

    Perut belum menggeleber, menunjukkan daya kemutan lubang pukinya masih kuat.

    ReplyDelete
    Replies
    1. bukan mcm puki mak kau yg tersangat busuk tu, puki mak kau dah gayut lobos besar mcm gua,ayam itek pun senang keluar masok....hahahahaha.

      Delete
    2. hahahahahah...lawak

      Delete
  3. anon 3.00,

    Mak kau kena rogol dengan keling pun salah umno? Yela yela! Semua salah Umno! kat selangor air takda pun salah umno! Kat kelantan air kotor pun salah umno! Khalid gagap korek pasir bagi kroni pun salah umno!

    HAHAHAHAHAHAHA! Ini semua salah Umno!

    ReplyDelete
    Replies
    1. salah umngok lah ni. membawa pemodenan kpd negara ni tanpa dpt mengekalkan jatidiri Islam. Sekularisme dititikberatkan, sedang pembinaan moral remaja tidak mendapat tempat yg sewajarnya. Kpd macai2 umngok, korang carilah apa yg kerajaan buat dlm menangani keruntuhan akhlak rakyat negara ni, tiada satu pun dasar yg jelas! Kalau korang boleh beri satu dasar & penguatkuasaan yg khusus oleh kerajaan, aku akan bagi puki bangla kat korang.

      Delete
    2. tapi aku nampak lain ... bukan umngok.. tapi PAS.. sebab bulat je bentuk tu macam bulan ..

      Delete
  4. Okk aloh..Tak payoh nok menyohor laa..di Klate banyok jugok. Dekat jah dgn pejabat MB. Dijamin comey2 blako. Pakat2 la mari ke Serambi Mekah ni gatek tengok & test sdri.

    ReplyDelete
  5. boleh tak ketepikan soal politik,yg dlm video tu anak melayu semestinya agama islam.Anak sapepun,kita mesti bertanggungjawap,krn org islam itu adalah bersaudara.Tlg jgn tuding jari pd sesiapa,sebaliknya mari kita berdoa supaya gadis tersebut balik kepankalan jalan....aminnnnn

    ReplyDelete
  6. Nie la manusia semua nk menyalahkan stiap org shje xdk sape pun yg puas hati dgn ape yg ade.....

    ReplyDelete
  7. Replies
    1. Macamana kau tau tahun berapa dna kat mana ni Noob? Kau kai pelacur ya?

      Delete
  8. Korang taip awek18sx dlm fb...sume awek melayu jual bdn...mintak admin dedahkn hal nie...ramai tue...yg bertudung pun ada...

    ReplyDelete
    Replies
    1. bertudunglah yg paling gatal

      Delete
  9. semua jadi salahkan UMNO jugak,perempuan gadai maruah salahkan UMNO gak.
    perempuan kena rogol salahkan UMNO,apa saja berlaku dalam malaysia ni semuanye salah UMNO.
    parti yg lain baik giler,DAP kafir harbi PASIAL dan pakatan peliwat semuanya maksum.
    ape PASial buat bile semua benda ni jadi,kata memperjuangkan agama.
    ape DAP kafir harbi buat bile semua benda ni jadi,main sabun kat dalam bilik air.
    ape pakatan buat bile semua benda ni jadi,busy main depan dan belakang.
    fikir dulu la sial sebelum nk tuduh UMNO,jgn jd perangai macam anjing.
    dasar manusia sial yg lahanat,manusia yahudi yg hipokrit

    ReplyDelete
    Replies
    1. sonu nigam membebel & melucah! Misti mulut ko mcm puki pelacur pot pet pot pet tak dpt pelir nigeria.

      Kesalahan umngok melahirkan generasi mulut murai mcm sonu nigam harus dihentikan pd pru13 nanti

      Delete
    2. Anon kau marah sangat kat Sonu Nigam kenapa? Apa dia cakap tu memang betul ,akalu bab puki dan lendir serta cecair ni pakatan memang A! Dari kepala sampai ke balaci semua gila lendir punye...orang jenis Sonu Nigam kena ada ramai supaya anjing DAP mcm kau ni sedar yg korang tu syok sendiri je., ade paham?

      Delete
    3. betul tu anon 7.33..

      Delete
  10. ishk3 apa nak jadi dengan perempuan MELAYU zaman sekarang nie langsung tak da rasa malu ke????????
    adoi diharapkan pihak bertanggungjawab menjalankan tanggungjawab anda..
    tap payah la sangat nak salahkan UMNO pakatan sendiri terutama si ANUAR tu la penyebab segalanya...
    anuar perosak bangsa dan negara

    ReplyDelete
  11. nak kata apa mmg belambak hotel murah kat negeri selangor nak salah kan sapa selagi pkr yang memerintah negeri selangor selagi itu lah banyak sarang maksia akan berkembang di negeri selangor...

    ReplyDelete
  12. hancur negeri selangor pkr berkuasa pusat pelacuran bersepah mana pihak berkuasa takkan nak dibiarkan saja benda-benda bodoh macam ni hapuskanlah sebelum bala melanda...

    ReplyDelete
  13. klu anwar juburi yg amek alih negara nie jgn tkutlh mmg lg truk dripada nie yg akan berlaku!!! itulah kenyataan mengenai pakatan haram!

    ReplyDelete
  14. Umno akan merampas semuaa yg de nme pmbngkang....1 malaysia...hidup umnooo.....

    ReplyDelete
  15. UMNO memang gila seks . 24 jam isu dia seks saja. nak takbir taktau nak burit saja. sudah tiba masanya rakyat tolak UMNO sex maniac ni

    ReplyDelete
    Replies
    1. woi anon 9.00...setahu aq cte pasal gila seks nie anwar juboq n geng paakatan je banyak..... x pernah pun aq tgk isu umno kecuali cina kapiaq yg kat dlm umno tu sendiri n org mcm bung bang haram tu......

      Delete
  16. dari percakapan perempuan ni pun sdh kita tahu bukan rakyat Malaysia tapi orang Indon.

    ReplyDelete
  17. klu x silap aq la, kalid gagap tu mmg suka dgn org indon pasal dia pun ada bela indon kat umah dia gak sebagai spare takut2 klu nafsu serakah dia mendatang.........

    ReplyDelete
  18. Negeri pakatan tak ada peluang kerja....nak dapat duit banyak itu sebab jadi pelacor.

    ReplyDelete
  19. pepuan ni klau dok kat siam habis depan blakang kena tojoh

    ReplyDelete
  20. nenen dia kalau letak atas muka bolih sesak nafas

    ReplyDelete
  21. 0194513905
    hai...col or sms sy,,,waniey

    ReplyDelete
  22. 0194513905
    hai...col or sms sy,,,waniey,,,,,,,,,

    ReplyDelete
  23. ini dia merusakkan agama islam,, waba puta

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!

Sama Rata, Sama Rasa, Depan BELAKANG Sama Saja!!

Sama Rata, Sama Rasa, Depan BELAKANG Sama Saja!!