GEMPAR! TRELER ANWAR TENGGELAM DALAM BANJIR DI BANTING


30 Oktober 2012, treler dan kontena Jelajah Rakyat yang merupakan salah satu daripada instrumen Anwar Ibrahim untuk berkempen berada di Banting. Treler dan kontena yang terlakar muka si peliwat tua sedang tersenyum itu, konon-kononnya menjadi ikon yang PKR sedang menguasai Malaysia.

Banting yang berada di Daerah Kuala Langat sedang menyaksikan transformasi yang agak ketara. Sokongan kepada PKR menurun secara drastik dan rata-rata penduduk serta pengundi di sekitar Banting sehinggalah ke Jugra menyatakan kebosanan mereka terhadap para pemimpin PKR yang bukan sahaja kuat berlakon, bahkan merekalah yang paling menyonglap duit rakyat berbanding para pemimpin UMNO yang mereka fitnah dan tohmahkan.

Lori berkenaan telah diparkir di Padang Awam Taman Banting Baru sempena Program Jelajah Merdeka Rakyat. Yang turut hadir untuk memberikan ceramah menggunakan treler dan kontena berkenaan adalah si peliwat tua sendiri, Anwar Ibrahim, Tony Pua, Abdullah Sani dan Hatta Ramli.

Dan seperti biasalah, apabila membabitkan ceramah Anwar Ibrahim dan para pemimpin Pakatan Rakyat, maka sudah tentulah yang kedengaran adalah fitnah, caci nista dan pembohongan yang amat ketara. Asbab kepada pembohongan tersebut akhirnya telah menenggelamkan lori dengan muka Anwar Ibrahim tersenyum pada dinding treler kontenanya yang dijadikan sebagai pentas ceramah.

Padang Awam yang sepatutnya menjadi kemudahan kepada penduduk Banting Baru, dirosakkan.... SAMBUNG BACAAN DI SEL13.COM

28 Responses to "GEMPAR! TRELER ANWAR TENGGELAM DALAM BANJIR DI BANTING"

  1. Sudah terang lagi bersuluh. Kalau tak sedar tak tau ler. Sokong ler UMNO sampai mati, mampuiihhhhh......

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ini pun salah UMNO ke? Wow, aku tak tau pun Najib boleh control Banjir Kilat

      Delete
  2. pesal le penyokong PR 5.11 pm ni bodoh sgt?????????????otak letak kat jubo ke woi???? semuanya salah UMNO... BANGANG la ko ni.... hak tuiihhhhhh

    ReplyDelete
    Replies
    1. dia tu memang bodoh...

      Delete
  3. bolehh haji...janji duit rakyat tak di kebass..ini tak. .komisen (duit rakyat) di balun cukup2...so apa yg tertinggal..utk praarana.....nak baiki longkang pun tak ada duit

    ReplyDelete
  4. korang jgnlah berdebat kat dalam ni, sbb DEBAT BUKAN BUDAYA KITA. hahahhahahahaha... ingat tu! DEBAT BUKAN BUDAYA KITA! hahahahahahaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. Patut la Khalid Gagap tak berani nak berdebat... sanggup lari kejap ke luar negara, RISAU KANTOI LA TUUUUU.....!!!!!

      Delete
  5. Ini lah kebodohan dan proses memBEBALisasi UMNO/BN. Pencacai menfitnah. Jangan jadi pencuri la.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Fitnah? Tang mana fitnahnya? Adakah balasan dari Allah fitnah anon?

      Delete
  6. Salam mohon dipautkan blog MMI mahamissa.blogspot.com terimakasih.

    ReplyDelete
  7. Patut kontena tu dihumban je dalam sungai kat belakang pekan banting tu, berarak kesana kemari memfitnah bohong carut maki hamun, tup tup kontena tenggelam salahkan UMNO pulak, apa punya pukimakbangai ni, bodoh macam keldai, penakut macam kambing, dungu macam lembu, kengkang macam itik, tapi perangai macam SETANNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN

    ReplyDelete
    Replies
    1. jgn buang dlm sungai, cemarkan sungai aje, baik potong sebagai besi buruk dan hasilnya boleh baiki padang yg rosak tu...

      Delete
  8. Anon 5:11 PM

    xsangka nooo...igtkan n ajis jer yg punyer kuasa mnSUCIkan dosa org len...la neh DSN pon ada 'power' turunkn banjir tonggolamkan terelar bangSArd tuh...

    atoiiiiiii...manyak hamsat lu punyer alasan la...

    ReplyDelete
  9. Treler tak berkat, patut lah terbalik...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Banyak buat maksiat dalam treler la tu.... tak pun, guna treler tu untuk memfitnah, menipu, berbohong.....

      Delete
  10. sepatutnye kontena peliwat ni ditelan bumi je,telan sekali peliwat sial tu dengan geng2 dia.
    byk sngt penipuan dan fitnah disebarkan oleh peliwat n anjing2 dia,tu yg kena bala.
    dasar manusia sial yg lahanat,manusia yahudi yg hipokrit

    ReplyDelete
  11. suka sama suka... siap makan karipap lagi.... itu pun si bodoh tak leh pikir!!!! memang bodoh piang pengikut2 PR ni... mana jam omega aku pahhhhhhhhh.......

    ReplyDelete
    Replies
    1. eh kan dah d bayar sebagai deposit sama china doll....

      Delete
  12. berat sanggat kontena bawak saitan banyak sanggat mana tak tenggelam..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Berat sebab orang buat banyak doso kat situ.

      Delete
  13. kesian anwar belum sempat nak berkempen dah tenggelam pulak kontena apa boleh buat dah nasib badan bala.. bala petanda tu ada harapanlah nak melimkop..

    ReplyDelete
  14. tu tanda kena laknat tu kalau tak bawa bertaubat silap-silap si juburi tu yang masuk ditelan bumi...
    itu pun kalau bumi terima lah..
    takut banyak sangat dosa sampai bumi pun tak mahu terima...he3

    ReplyDelete
  15. aik bnda nie jadi pun salah UMNO jgk ke??
    apa kejadahnya lah si pakatan haram semua nie??
    mentaliti murahan sungguhlah!!

    ReplyDelete
  16. sptutnya biar musnah trus kontena si juburi tu..
    mmg itu yg plg bagus!! ini semua bala buat si juburi yg tak sedar diri tu!! org mcm dia mmg ptut kne mcm nie!

    ReplyDelete
  17. Apa yg Anwar fitnah? Ribuan hadir nak dengar sendiri dari mulut Anwar walau dah selalu dengar di youtube. Bukan semua kesusahan itu adalah bala. Ada yang hendak diuji seperti Nabi dan Rasul.Lori tu terbenam sebab musim hujan. Driver pulak tak berapa cekap menilai ketika hendak parking. Umno lah yang rajin fitnah, juburi lah, ky lah dan macam2. Bawalah 4saksi seperti yg islam tuntut. Kalau tak, tutup mulut kerana dosa memfinah. Kemana Anwar pergi ribuan yg hadir tanpa dibayar. Kalau najib datang, semua kena sediakan bas. Anwar cakap penuh fakta. Najib cakap berbuih mulut penuh dengan pembohongan.Hutang negara dah naik dari 200 bilion dah jadi 540 bilion. Cakap berdebat bukan budaya kita kerana takut berdebat dgn Anwar. Tapi boleh pulak rasmi pertandingan debat antara universiti.

    ReplyDelete
  18. Peristiwa Arwah Dato Harun tahun 1970an, bagaimana bangsa melayu kuala langat dikatakan takda teloo membiarkan Dato Harun diheret ke penjara, sedangkan beliau pemimpin melayu yang sepatutnya jadi pm. Agak kau siapa kah orang melayu yang tiada teloo tu. adakah anda pun waris nya. Kami orang lama melihat kumpulan lalang dalam semak ni.

    ReplyDelete
  19. hahaahahah....aku ader kat situ dengar ceramah DSAI....punyer la ramai hampir 3000 orang....lepas tu bn buat lak ceramah 50 meter dari situ..aderlah 25 orang....hahahaha..itu pun orang datang nak makan ...mengong nyer bn

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!