CILI KASI TARUK!

BERITA PERAK TODAY - KLIK SINI

Video Panas dari Perak Today - Klik Sini

KALAU KORANG NAK EMAIL AKU -Sila email ke 1housepk@gmail.com

Thursday, November 15, 2012

GEMPAR TAHAP VAVI! SKANDAL TERBARU ZARINA ANNJOLIE TERBONGKAR!

52 comments:

  1. Saksikan Video yang bakal menjatuhkan Najib dan BN http://omakkau.blogspot.com/2012/11/video-paling-menggemparkan-datin-seri.html?showComment=1352962424285#c5390082153473996227

    ReplyDelete
  2. astaghfirullah... hari maal hijrah pun letak gambar perempuan dedah tetek macam tu. harap sensitif sikit

    ReplyDelete
    Replies
    1. yg ko pandang negatif sangat naper noob pukimak... cuba fikir dari sudut lain plak.... ada pernah ke ko fikir naper org letak gambar tu?????

      Delete
    2. Dah UMNO memang gila seks. Rakyat boleh lihat sendiri kandungan dan visual blog UMNO dengan blog pakatan. UMNO hanya najis

      Delete
    3. UMNO najis atau pakatan haram jadah ini yg najis dan jijik orgnya kerana semua cerita yg dtg dari pakatan adalah tipu belaka dan fitnah semata-mata utk jatuhkan UMNO. kerana UMNO negara kita maju dan aman damai selama ini. kalau harapkan pakatan dah tentu negara aku dah tergadai agaknya dgn org luar.

      Delete
    4. Memang dah tergadai. Hutang 500 bilion. Tian chua kata kalau bayar 1 juta sehari ambil masa lebih seribu tahun. Barua punya UMNO

      Delete
    5. hmmmm apa ye yg aku boleh fikir dari sudut positif pasal kaitan gambar tu dengan hari maal hijrah dan juga cerita yang berkaitan dengan link yang diberikan tu...

      TIADA

      Delete
    6. wahai anon November 16, 2012 2:21 AM,
      kau tak malu ke ckp mcm tu?? klu ye pun kau nak cover cerita tak pyhlah sbb org semua dh tau lah sape yg sbnrnya gila seks.. bkn UMNO tp PAKATAN HARAM kau tu!! mmg dh terbukti sbb bnyk bukti pun yg kita dh nmpk.. jd tak perlulah kau nak berdolak dalih lg dh..sbb itulh kebenarannya...

      Delete
    7. hoi anon9:02 yg kau dgr sikapir laknat tu apa hal.Bodo, ini yg pasberg ajar cow. Dgr la pakar ekon. kalu nak tahu pasal ekonomi. banggang

      Delete
  3. Zarina ni bukan orang islam biarlah dia dengan cara dia .

    ReplyDelete
  4. http://www.malaysia-chronicle.com/index.php?option=com_k2&view=item&id=43737:a-new-twist-to-chinese-education-minister-gimmick?&Itemid=2

    ketua setan melayu amno mau kasih orang cina jadi pak menteri pelajaran ya, emang dia goblok ini ketua setan melayu amno. folower setan melayu amno gak ada telor ya kerna gak bisa halang sama itu ketua setan, kasian ya orang melayu semua udah dijual sama bapak najib ya kerna mau vote orang cina. ngakakk saya lagi. wkakaaak.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Maaf bung. Warga Indonesia bukan sini lamannya...

      Delete
    2. keh keh keh.....

      Delete
    3. orang indo dah lama kena jual dengan playboy tua sukarno. sebab tu, walau dah lama merdeka tapi yang maju cuma jawa. orangkaya kaya sangat, yang miskin, nak makan tempe pun payah. lebuhraya cuma ada di jawa, tempat lain masih mundur. tak payah lah hang nak hina najib, lihat dulu bangsa hang yang bodoh dan serabut. ramai tak ada pendidikan, yang depa mau cuma jadi pelakun senetron.

      Delete
    4. keh keh keh, ingat indon ingat pelakun senetron. kelamkabut, kepoh, gedebe, tak ada otak, bodo piang

      Delete
    5. satu lagi ,ingat indon ingat la pelacur.ini la satu-satunya kerja org indon, yg suka memantat je. Podah jebenn

      Delete
  5. http://omakkau.blogspot.com/2012/11/berita-gembira-untuk-rakyat-akhirnya.html

    waduh pak , foto ibu setan melayu udah dibuang sama itu gobloker goblok parapukari ya, emang dasar goblok ini parapu ya, wakakakaaa berguling saya baca ini kasus.

    ReplyDelete
    Replies
    1. saya lagi berguling wakakaka, tak habis habis sampai macam nak jadi babi guling. ko tau tak indon? orang malaysia tak hingin nak ambil tau kisah politik indon. ibu setan indon lagi le ramai, tapi ada aku kesah? ko cuci jamban ko sendiri boleh? sebab ibu setan ko ramai nak pakai setelah menyundal

      Delete
  6. UMNO sex maniac akan terkubur PRU ini dan hanya ada tanah dan cacing untuk diliwat

    ReplyDelete
    Replies
    1. betul tu....mata,telinga,otak dan jubur kau di-liwat oleh cacing, 24 jam kau akan nampak cacing yg membuat kau tak dapat lagi tidor, sentiasa di-hantui cacing2 yg datangnya entah dari mana, mungkin juga balasan dari Allah SWT untk puak munafiq seperti kau.....kui3x.

      Delete
    2. betul tu anon 7.24..balasan allah kepada penyokong si juburi hahaahha

      Delete
    3. Yg kemaruk seks tu iman cow, si nuar gay. Pepek hentam,buntut pun hentam. Tak tahu la,munkin anjing pon hentam....ada berannnn

      Delete
    4. Bodoh punya kaldai,cuba kau tanya iman lu si nuar gay pasal palastin.comfirm diam tak berani nak cakap punya.takut ayahda yahudinya marah.Bodoh, nuar tu agen yahudi la banggang. yg kau duk ikut dia apahal

      Delete
  7. Inilah UMNO yang bodo. sedang rakyat palestin di sembelih yahudi, mereka sibuk dengan cerita sex mereka. Maklum la kuasa dah nak hilang. Lumatlah UMNO di PRU ini. Allah sentiasa menyokong yang di tindas. Yang menindas seperti UMNO hanya ada syaitan dan iblis sebagai sahabat dan api neraka sebagai destinasi

    ReplyDelete
    Replies
    1. yeke UMNO ke yang sibuk dengan cerita seks???????
      eh siapa pulak yang dalam video dengan china doll..
      oooooo lupa anuar kan TUHAN DAN MALAIKAT...

      Delete
    2. kejora malam kalau blh si pencacai pakatan haram ini akan kata yg dlm video tu najib tun razak bknnya anwar aljuburi, cuma video tu terlalu clear nampak si anwar dgn china doll so mereka tak blh nak putar belitkan cerita.

      Delete
    3. Apa sumbangan lu utk rakyat palestin,tanya diri lu sendiri. UMNO dah antar KP1M utk menberi bantuan pada rakyat palestin tu ari. pr ,bantu apa???. Kuar kenyataan kecam israel, pas tu gi mulutut kat yahudi d us mintak maaf. Dah la , sikit pun tak de sumbangan lu untuk meringankan rayat palastin. Hari2 cita pasal putrajaya,agama letak di belakan

      Delete
  8. UMNO=APCO=Israel tolong jangan serang Gaza.

    ReplyDelete
  9. Aku yakin jika DSAI menjadi PM beliau akan telpon Obama dan minta amerika compurtangan hentikan niat jahat israel. Bukan macam dayus UMNO tak berani kata apa2. Demo pun kat kgbaru, bukan ddepan amercan embasy. Bacul punya UMNO. Parti Kuno yang dah tak relevant. Hanya merompak rakyat. anak pemimpin hidup macam gangster dengan bodyguard dan kereta mewah. Aku harap rakyat buka mata dan lihat UMNo yang sebenar.

    ReplyDelete
    Replies
    1. wei apa ko cerita??????orang bacul rupanya adalah seperti ko la..penyokong peliwat jahanam dan sekutunya..xpayah la nak suruh rakyat tengok UMNO..selangor tu dah cukup bukti betapanya bertanggungjawbnya KORANG PAKATAN SIAL..

      Delete
    2. memang rakyat dah tengok selangor pun. case study selangor.Duit surplus 2 bilion, air percuma, wang untuk rakyat lahir dan mati. bawah UMNO dapat apa? menteri besar umno semua perompak. Mamppus la UMNO di PRU ini. Gerenti Lumat

      Delete
    3. mmg betul kate tempoyak basi,ko dengan si peliwat sial tu lah yg bacul.
      ko duk sembang pasal bodyguard org UMNO pesal,bodyguard si peliwat yg acu pistol kat rakyat ko diam pulak anjing.
      sape yg kaya,anuwar naik jet private tu pe cer sial.
      jgn nk cari kesalahan org saja,sendiri punya kesalahan belambak2 x sedar diri.
      dasar manusia sial yg lahanat,manusia yahudi yg hipokrit

      Delete
    4. kami dah biasa bungkuih....tapi umporno tak pernah bungkuih ...tumggu !!!!!

      Delete
    5. woi anon 11.07... ko pernah terfikir ke naper fuckatan pukimak yg ko sokong tue selalu bungkuih??????? sebabnya pemimpin yg korang lantik tu datangnya dari kandang babi... betul x???

      Delete
    6. Betul kak bedah , sebab fucktan ni kaki main buntut. Tak caya, tanya nuar gan jambu dia siazmin

      Delete
  10. lawak sungguh dilihat gelagat anon-anon pakatan..
    macam cacing kepanasan..
    yela dorang dah tahu dorang akan terkubur pada PRU ini so biarlah silalah melalak sepuasnya..
    hehehe jangan marah ye

    ReplyDelete
    Replies
    1. org dah nak kalah mcm tulah kejora malam hidup tak keruan mulalah buat fitnah sana sini.

      Delete
    2. mmg btl pun...org2 pakatan haram semua tu dah tak keruan.. tu yg depa dh mcm org gila je aku tgk.. tak tntu hala dh depa tu!

      Delete
    3. YG BUNGKUIH TU NANTI BKAN UMNO..TAPI, TU..PARTI SETAN DAN PGAYR YG BUNGKUIH..SEBAB TU PENYOKONG MCM DIA MEROYAN. BUNGKUIH DIA HINGGA TERUS KE KUBUR..HAHAHA..
      ORG DA SESAT MEMANG MACAM TU..!
      BODOH TAK BOLE DIAJAR, DAN
      PANDAI TAK BOLEH DITEGUR...ITULAH ORG2NYA

      Delete
  11. tak payah lah nak tunjuk yang korang tu malaikat sangat..podahhhhhh

    ReplyDelete
  12. perh brader,ramai betul anjing anjing pakatan yg duk melalak.....melalak lah korang puas puas,pru ni korang bakal bunkus.....sekadar melalak tanpe fakta tu sama lah cam babi yg suka meyondol,perangai macam celaka haramjadah

    ReplyDelete
  13. minha nie sebenarnya salah seorang perempuan simpanan anwar aljuburi...

    ReplyDelete
    Replies
    1. mmg sah sebab tu dia dah tahan nak tayang tetek dia tu almaklum depan belakang dah kena taruk mana blh tahan.

      Delete
  14. http://feedproxy.google.com/~r/blogspot/zwLfhy/~3/VkFCD0Q7_Hc/jingga-13-desak-umnobn-hentikan.html


    dasar yahudi ini setan melayu amno ya kerna bikin bisnis sama yahudi laknat itu, emang sih setan melayu amno itu hipokrasi ya. ayuh kita hancurkan partai setan melayu amno itu ke lubang tinja ya.

    ReplyDelete
  15. hei parpukari tenuk....letak gambar bogel betul...buat modal melancap....

    ReplyDelete
    Replies
    1. apa ko merapu nie anon keparat oii...!

      Delete
    2. woi anon aku pelik btl lh dgn pembangkan dan penyokong pembangkang trlalu gila seks napa ye....aku rasa lh kn korg nie kalau tgk tiang pakai skirt pun mesti korg stim kn...mcm ni nk kami sokong pembangkan x payalah lh

      Delete
  16. ko la tenuk anon 9.47..... aq tau la ko suka sangat kat gambar tu kan.. pastu ko tuduh org buat modal melancap lak...

    ReplyDelete
  17. 7 KAKI DALAM...3 KAKI LEBAR...NIE LUBANG KUBUR SAPE NI....?UNTUKKKKKKKKKKKKKK...UMNOOOOOOO.....KEH.KEH.....

    ReplyDelete
  18. anon 9.02..nk bgitau kat hg klaulah tian chua tu kata kerajaan berhutang smpi 500 bilion sgtlah bodoh pelabur2 yg dtg melabur di msia ini...org mcm hg ni klau suruh mkn taik hg mkn....ada faham ka...dah bangkraplah msia klau berutang byk tu dan msia akan jadi mcm greece dan potugal...xreti hal ekonomi nk cakap...buat org gelak ja baca komen hg...

    ReplyDelete
  19. kak bedah 12.05...aku sokong sgt kenyataan kak bedah tu...hahahaha..

    ReplyDelete
  20. Macai2 Pakatan Haram tulislah apa yang hangpa nak tulis.
    Lagi banyak hangpa tulis lagi banyak upah yang hangpa dspat.

    Cukup lah untuk belanja makan sehari.

    Wahai orang2 UMNO sekalian tolonglah bantu macai2 ni, kalau tak bantu kebulur nanti.

    Ada tauke pun sejak dari dalam UMNO dulu lagi hanya tau membuncit perut kroni guna duit rakyat.

    Bila kena buang dari UMNO mula meroyang tak tentu arah.

    Budak2 macai ni tau apa. Kokok saja lebih ekoq palit taik.

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!

Sama Rata, Sama Rasa, Depan BELAKANG Sama Saja!!

Sama Rata, Sama Rasa, Depan BELAKANG Sama Saja!!