GEMPAR! KUMPULAN ANTI LYNAS SEDANG BUAT KACAU DI PWTC!

Kumpulan Anti Lynas cuba membuat huru hara dan sedang menuju ke PWTC di mana berlangsungnya Himpunan Wanita Muda yg dirasmikan oleh PM DS Mohd Najib! Difahamkan DS Najib berada di perhimpunan tersebut

Apa punya sial la depa ni? Kenapa kita nak menunduk dengan permintaan minoriti ni? Sampai bila kita nak tunduk dengan kaum bangsat ni?

Punya la marah kaum DAP ni kat Lynas sebab apa? Sebab bukan DAP punya keturunan dapat maaa! Cuba kalau depa yang dapat habis semua melayu dia kasi sapu!

Melayu! Sampai bila mau kena tipu sama DAP wei?


Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone

81 Responses to "GEMPAR! KUMPULAN ANTI LYNAS SEDANG BUAT KACAU DI PWTC!"

  1. Jangan risau..pasti ah jib gor akan dtg hisap kote cina ni di pwtc nnt..berani ke.najib sound cina?berani ke umno harbi jentik.cina 2 ni..sembang je lebih..nnt csl jerkah semua pemuda umno harbi menangis..

    ReplyDelete
    Replies
    1. KUALA LUMPUR, 24 Nov — Datuk Saifuddin Abdullah menggesa Umno berubah demi untuk memikat pengundi atas pagar yang menjadi penentu kepada siapakah bakal meguasai Putrajaya dalam pilihan raya umum (PRU) ke 13 akan datang.

      Selari dengan itu, Saifuddin juga menggesa ahli Umno juga perlu berubah dan tidak lagi berada pada takuk lama sekiranya mahu menambat hati pengundi daripada kelompok tersebut.

      “Jelaslah bahawa pengharapan golongan pertengahan telah berubah,” kata timbalan menteri pengajian tinggi itu.

      “Justeru Umno mesti berubah. Kita ada rekod cemerlang memenuhi pengharapan pembangunan. Tapi PRU-12 tunjukkan yg kita belum menguasai pengharapan demokrasi,” gesa Saifuddin.

      Menurut Saifuddin (gambar) lagi, tanpa sokongan pengundi atas pagar, belum tentu Umno dapat mempertahankan Purtajaya.

      Delete
    2. Kau bercakap melalui pengalaman..Karpal poosingh jerkah pemimpin2 PAS semua diam kecut telor masuk dalam.

      Delete
  2. aku nak nasihatkan bahawa jentera mca dan gerakan perlu bertindak sekarang berhimpun juga dipwtc ..... kerahkan semua jentera mca dan gerakan untuk menunjukkn kita juga kuat.... kalau diorang mahu gaduh kita ada lawan yg sesuai untuk mereka iaitu mca, gerakan

    ReplyDelete
    Replies
    1. jentera mca dan gerakan? mengarut mike ni, kan ke dah lama tumpo.......

      Delete
    2. hehehe setuju..kate orang kg mati pucuk..btg pokok lembik..

      Delete
  3. Tak payah buat apa2 pun ajak mereka masuk dalam bagi jamuan teh, jangan dok tahan mereka ini akan memberi mereka peluru untuk isu PRU13 nanti. kalau boleh tempah hotel untuk mereka menginap lepas tu jadikan tetamu persidangan UMNO. he he

    ReplyDelete
  4. Anon 3:50
    Puki mak hang.
    Berani ka hang jentik kepala butuh nik najis,hadi dan aljuburi yang menghina islam.
    hang kapiaq kali sorry.
    Kalau hang berani pi la jentik.
    Puki mak hang laus la.
    Dasar keluar dari puki babi makbapak kau kali.
    Anak haramjadah anak babi sekor ni.

    ReplyDelete
    Replies
    1. KUALA LUMPUR, 24 Nov — Datuk Saifuddin Abdullah menggesa Umno berubah demi untuk memikat pengundi atas pagar yang menjadi penentu kepada siapakah bakal meguasai Putrajaya dalam pilihan raya umum (PRU) ke 13 akan datang.

      Selari dengan itu, Saifuddin juga menggesa ahli Umno juga perlu berubah dan tidak lagi berada pada takuk lama sekiranya mahu menambat hati pengundi daripada kelompok tersebut.

      “Jelaslah bahawa pengharapan golongan pertengahan telah berubah,” kata timbalan menteri pengajian tinggi itu.

      “Justeru Umno mesti berubah. Kita ada rekod cemerlang memenuhi pengharapan pembangunan. Tapi PRU-12 tunjukkan yg kita belum menguasai pengharapan demokrasi,” gesa Saifuddin.

      Menurut Saifuddin (gambar) lagi, tanpa sokongan pengundi atas pagar, belum tentu Umno dapat mempertahankan Purtajaya.

      Delete
    2. Ular dua kepala.

      Delete
  5. apa kata kita halau peserta himpunan umno dan biarkan geng anti lynas masuk dewan.najib boleh bg ucapan memujuk supaya geng cina ni pangkah bn..ayuh semua ahli umno,mari kita halau peserta umno kat dewan tu, cina kan xmau undi bn..inilah masanya kita pemuda umno hisap kote cina2 ni sbg tanda wasatiyah n 1malaysia spt saranan presiden..

    ReplyDelete
    Replies
    1. yang pakar isap kote hanya wanita keadilan jer..yang selalu kote kena isap jantan keadilan gak..tak caye tanya bro nuar n baby azimin.. tapi kalau lgbt tak kira jantan tine..sapu belako doh..celako demo..

      Delete
    2. Betol bro pkr ni parti blh hentam semua lobang, mcm babyazmin bg hubby dia kat nuar-gay. Situa tak sedar diri ni semua hentam depan, belakan&silembut

      Delete
  6. Salam Tuan mohon di pautkan blog MMI mahamissa.blogspot.com terimakasih.

    ReplyDelete
  7. HamPAS yang kuat isap kote lks lge dan kapal sink. Kena gertak sikit terus hadi mengaku nak jadi nelayan. Pegi la sekarang jadi nelayan tu hadi. Nicky ajis tido je lagi baik

    ReplyDelete
  8. orang Islam di Malaysia bersimpati dengan saudara seIslam di Gaza, boikot McD, baguslah. Sesama sendiri ada pihak mendoakan saudaranya musnah. Bagus sangatlah akhlak mereka. Bila dikatakan akhlak Nabi Muhammad saw tidak pernah mendoakan keburukan kepada sesama umatnya, adalah pendapat-pendapat yang berhujah kononnya mendoakan pemerintah zalim itu dibolehkan. Mereka mengatasi ayat al-Qur'an dan sunnah Nabi Muhammad saw. Pada masa sama, mereka mendakwa memperjuangkan Islam, matlamat menghalalkan cara. Kalau nak berpolitik sedemikian, sendiri gugurkan nama Islam dari parti, kekalkan dalam Perlembagaan sahaja. Apa ada pada nama. Kalau UMNO ubah Perlembagaan ikut Perlembagaan PAS pun, Nik Aziz akan bubarkan PAS. Jadi apa salahnya PAS gugurkan nama Islam tapi kekalkan Perlembagaannya. Ada berani ka....

    ReplyDelete
    Replies
    1. CARA PERTUTURAN DIANTARA DS NAJIB DAN POK NIK AMAT BERBEZA. DS NAJIB AMAT TERTIB BILA BERKATA TAPI POK NIK AGAK BIADAP DAN ANGKUH. BN TAK PERNAH MAOI HAMUN PAS TAPI PAS BERDOA YG TERBURUK BUAT UMNO. SIAPA YG LEBIH ISLAM. OOK NIK YG KASAR ATAU NAJIB YG LEBIH SOPAN.

      Delete
    2. kah kah kah kah....hmmmmmmmmm

      Delete
  9. bangsat btul 4.08pm kalo dari parti sesat mmg bodoh mcm anwar main blkng jgk.

    ReplyDelete
  10. Diorang pergi Dataran Merdeka la.. nak spin pun jgn jgn jauh sgt..

    Apapun aku jamin UMNO mana berani dgn cina.. dgn bangsa sendiri je diorang berani sepak terajang.. dgn cina UMNO tarak berani lah.. semua takat sembang kancang je.. jumpa cina UMNO cium tgn..

    ReplyDelete
  11. Penghasut Anti Lynas dan Himpunan Hijau:
    Lim Guan Eng, Hadi Awang, Anwar (BABI), Teresa Kok, Ngor Kor Meng, Ngeh Koo Ham,
    Pensyarah Monash University Malaysia James Chin,
    Ooi Kee Beng dan Oh Ei Sun yang bertapak di Singapura.

    ReplyDelete
  12. Hadi chief khadam...anak buah semua khadam abdi..kuikuikui

    ReplyDelete
  13. mudah mudahan hujan turun lebat......bersihkan kotoran hijau yg melekat di jalanan yg berkumpul di dataran petang nie.....

    ReplyDelete
  14. mudah mudahan hujan turun lebat......bersihkan kotoran hijau yg melekat di jalanan yg berkumpul di dataran merdeka petang nie.....

    ReplyDelete
  15. harap2 hujan lebat turun, supaya kuman2 yg berterbangan berasal dari kulit mamak dibersihkan dari jalanan. Kalu korang nak tengok mcm mana kotornya mamak nie, cuba siram kulit dorang dgn cola, akan berkeluaranlah cacing2 dari kulit mereka, sperti juga daging babi yg mengeluarkan cacing jika disiram cola.

    Jaga2 dgn mamak, ia memudaratkan masyarakat d sekeliling mereka.

    ReplyDelete
    Replies
    1. ROTI CANAI MAMAK, TEH TARIK MAMAK, NASI KANDAR MAMAK HABIS KAU MENTEDARAH TAK PULAK KAU JIJIK. HIPOKRIT BETUL ORG PR NI. DLM PR PUN BANYAK MAMAK BOLIH PULAK KAU PELUK. DASAR OTAK LETAK DILUTUT BETUL.

      Delete
    2. orang pr sumer boleh depan belakang dorang taram ..

      Delete
  16. Ikut rancangan diorang pergi Dataran Merdeka jer.. lepak-lepak kat sana sambil makan nasi bungkus sambil tunggu Ronnie Liu dan Tian Chua kira duit masuk dalam angpau bagi upah. Lim Kit Siang dan Kapal Sink pun takut juga nak kerah baghal-baghal ni ke PWTC.

    Mei 1969 dulu Lim Kit Siang punya hal jugak, masa tu Allayarham Tun Razak ada. Sekarang LKS mau uji keturunan Tun Razak, anak Tun Razak sekali lagi kah?? Cuba lah kalu nak menduga lautan dalam...Rasanya tak jadi hal kalu PRU13 ditunda setahun lagi pun sambil-sambil tu kita makan darah.

    Mei 1969 dulu pun ada juga baghal Melayu yang menempek celah-celah DAP dan Gerakan itu jam. Sekarang ni generasi ke2 dari peristiwa 1969 dulu. Tak jadi hal jika dibandingkan dengan orang-orang Plastine yang setiap hari mandi darah, kita hanya pesta 30 tahun sekali...tak ramai yang akan mati, putus tangan, terburai perut. Kira-kira dalam 15 ribu cukuplah kalu dibanding dengan tsunami 4 tahun lepas 250ribu mati katak sia-sia ajer.

    Cubalah ler Lim Kit Siang!!tak puas minum darah lagi ker!! Cuba lah Anuwar!! nak eksperimen mandi darah ker?? Pastinya tak lah se orgasm macam kerja nyondol..

    Masa nenek moyang aku dulu orang-orang yang mengadu domba rakyat jelata ni disula simpang empat jer, dan disumpah 7 keturunan tidak boleh pijak Tanah Yunan, kalu tidak muntah darah, cirit birit manakala yang bunting akan keguguran tangtu jugak.

    ReplyDelete
    Replies
    1. kalo jadik ramai DAP yng akan ghaib.... Anwar anak beranak konpem x bleh cam muka dah..

      Delete
    2. Kena jadi skali, aku dah mendidih ni...

      Delete
  17. bole jadi camni pasal PAS la. mmg PAS nih cuma bawak kecelakaan pada umat ISLAM di Malaysia

    ReplyDelete
    Replies
    1. apa pulak ngan Pas,ko neh islam apa kafir,semua ko salahkan pas,apa kaitan ngan pas pasal ne,kalo ko berani turunlah lawan,...asyk salahkan pas je.

      Delete
    2. Aik.marah ke bro?tok najis ko ,anuar totey bengkok sjak azali salahkan umno boleh plak?otak ko pun sama ltak kat jubos

      Delete
  18. Kan dah cakap.. tajuk pun dah membohong.. skrg berpuluh ribu ada kat dataran merdeka.. Xde keharam jadahnya nak pergi PWTC..

    ReplyDelete
  19. apa kejadahnya nak ke PWTC tu...pelacur world trade centre...tempat melayu pelacur isap kote zionis jer....
    lg pun sapa mau puteri dan wanita umno yg gemukk mcm babi tapi otak lembu..yg mau pun penyokong umno kafir harbi laknatullah sendiri jer tak pun penyokong barisan nasioANAL.

    APA PUNYA BODOH BLOGGER DAN PENYOKONG UMNO/BARISAN NASIOANAL....mkn rumput dan minum air longkang...bodoh mcm lembu

    apa kes nak p pwtc...parpukari mkn babi jilatt puki rosmah

    ReplyDelete
    Replies
    1. BLOGGER SOKONG ATAU TIDAK NO HAL LER..HAKIKAT SEKARANG, MOOD PENGUNDI MENOLAK PAKATAN HARAMJADAH.. MATI SEMUT KERANA GULA..HANCUR PAKATAN PEMBANGKANG KERANA SERING DI GULA-GULA

      Delete
    2. BANGKANG DARI LONGKANG.

      Delete
  20. apa muka taktau malu dan muka penipu puak DAPigs ni , Gerakan anti Lynas telah terbukti menipu dan memfitnah , masih berterusan menipu dengan disokong oleh lembu mereka PAS .. bodoh dan penipu punya puak DAP yang racist tu

    ReplyDelete
  21. lembu punya puak DAPigs ni tak habis-habis sebarkan fitnah terhadap Lynas dan cuba menimbulkan huruhara , cara inilah yang digunakan oleh Lim Kit Sial dulu dalam tragedi 13 May , kali ini mereka cara yang sama untuk mencetuskan pergaduhan

    ReplyDelete
  22. pukimak punya bloger umno..sekor ckp 1k, sekor ckp 5k..bodoh tak sekolah ke?yg penting najib akan tunda lagi pru..mari kita terus berdemo..

    ReplyDelete
  23. apa yg dia org nak????

    ReplyDelete
  24. keputusan majoriti tak didengar!!!
    Keputusan mahkahmah tak di dengar!!!

    kenapa ajar rakyat dan pengikut melanggar undang2 dan menghina mahkahmah...

    Mereka ni nak apa sebenarnya????

    Di Selangor , ada beberapa kilang yg memproses nadir bumi. kenapa tak di bantah??? Adakah kerana tauke kilang tu org cina...

    To chinese DAP, please use your brain la...You all look so stupid!!!!

    Kepada melayu PAS, jgn jadi balaci DAP dan PKR. Islam tak ajar umatnya begini. Islam mengajar rakyat menghormati ulil amri. Menegur ulil amri dgn hikmah dan mendoakan ulil amri...

    ReplyDelete
    Replies
    1. KUALA LUMPUR, 24 Nov — Datuk Saifuddin Abdullah menggesa Umno berubah demi untuk memikat pengundi atas pagar yang menjadi penentu kepada siapakah bakal meguasai Putrajaya dalam pilihan raya umum (PRU) ke 13 akan datang.

      Selari dengan itu, Saifuddin juga menggesa ahli Umno juga perlu berubah dan tidak lagi berada pada takuk lama sekiranya mahu menambat hati pengundi daripada kelompok tersebut.

      “Jelaslah bahawa pengharapan golongan pertengahan telah berubah,” kata timbalan menteri pengajian tinggi itu.

      “Justeru Umno mesti berubah. Kita ada rekod cemerlang memenuhi pengharapan pembangunan. Tapi PRU-12 tunjukkan yg kita belum menguasai pengharapan demokrasi,” gesa Saifuddin.

      Menurut Saifuddin (gambar) lagi, tanpa sokongan pengundi atas pagar, belum tentu Umno dapat mempertahankan Purtajaya.

      Delete
  25. PAS LAGI P***M** IKUT DAN JILAT P*** DAP. BODOH BIN BANGANG. BERDEMO LAH SAMPAI BILA KORANG NAK DEMO...KO ORANG MMG TAKDE KEJE. BILA DAPAT BENDA FREE AMIK & JILAT. ORG PAS MEMANG TAK TAHU MALU SEGALA DERMA, BANTUAN DAN SUMBANGAN MUKA PAS LAH YG DUDUK BARISAN PALING DEPAN. YG BENCI LYNAS NI CUMA CINA/DAP/KOMUNIS/KAPIR.ORG PAS & PKR JADI KADAM TOLONG BANCUH. JANGAN AYAM TERLEPAS TANGAN BAU BERAK..

    ReplyDelete
  26. ORG PAS MMG OTAK SENGET SBB SELALU KENE BRAIN WASH DAN BYK SGT KENE TEMPIAS AIR LIOR TUK GURU MASA P CERAMAH.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bkn krna tempias bro.hirup air liur najis tu.hahahaah

      Delete
  27. org umno dan penyokong bn mkn babi.....suka jilat punggung najisbb

    ReplyDelete
    Replies
    1. sori eh.... orang melayu islam mcamana jahat pun x makan babi.... Banyak lagi barang bole makan.. itu Mat Sabu

      Delete
    2. Anon 7:34 pm jilat totey bengkok atok nuar smpai klimaks.hahahahah

      Delete
  28. org umno dan penyokong bn mkn babi.....suka jilat punggung najisbb

    ReplyDelete
  29. yang pasti LYNAS menambah kebencian kaum cina terhadap kerajaan BN/UMNO.

    boleh barang sesiapa beri cadangan menangani masalah ini?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bukan dlm isu LYNAS shj, malah byk lagi. Mereka bukan benci tetapi berani. Krn org melayu tidak mahu bersatu.

      Delete
    2. kembalikan ISA..

      Delete
    3. Wak Mbok Wak MaliniNovember 26, 2012 at 4:34 AM

      Kaum Cina tak benci UMNO/BN..Cina tak benci Melayu pun..sebab UMNO/BN buat orang Melayu kaya dan ada duit, boleh beli ikan kering, bawang, cencalok, tayar,susu baby, beras gula, basikal motorsikal, rumah dari mereka..beli simen, besi, batu bata dari mereka..pergi rumah urut mereka..mereka jadi kaya.

      Cina tak benci Melayu pun sebab Melayu yang sengkek (PAS) jual tanah, balak,pasir, kebun dan kontrak angkat sampah kat dia orang...mereka jadi kaya.

      Cina DAP amat sayang sama Melayu UMNO dan PAS sebab boleh buat macam lembu laga, macam ayam laga,itu lawan2 bagi gaduh sampai ke pintu NERAKA!! mereka boleh supply Chi Bai- Chi Bai tua dari sekolah Cina yg tak faham Bahasa Melayu, adat Melayu untuk berarak, buat bising..asalkan Melayu UMNO dan PAS jadi lagi panas dan hilang akal, lagi lawan2...Dua-dua masuk NERAKA..Mereka tak nak jadi kaya itu jam, tapi mereka nak jadi Raja kepada orang Melayu UMNO dan PAS yang dalam Neraka.( Dalam neraka lah kalau dah papa kedana, hilang segalanya, maruah harga diri lebih-lebih lagi hak kebebasan nak cakap besar)

      180 tahun dahulu (zaman moyang aku Raja Yunan Champreanong Solemae V ) kaum gelandangan dan balaci Eropah dibuang kesebuah pulau jauh dari negara asal mereka di benua Eropah. Hari ini kaum ini telah menjadi Raja dan memerintah pulau tersebut termasuk keseluruhan flora dan fauna, itulah Australisia. 100 tahun kemudian Bangsa Induk kepada kaum gelandangan ini telah membuka lombong bijih timah, lombong besi dan ladang getah di Semenanjung Tanah Melayu, Indera Sakti. Dibawa oleh mereka dengan kapal East Hindia Co. hamba abdi dan cooliebatak dari Tiongkok dan Kelinga dijadikan buruh upahan dilombong dan di ladang, pencuci tandas dan pencacai taik dirumah mereka. Anak pribumi disisihkan dengan kerja tanam ubi, makan ikan sungai dan ulaman kayu hutan, penjaga pengkalan perahu dan penghulu kampung memungut cukai.

      80 tahun kemudian abdi-abdi Tiongkok dan Kelinga ini telah lupa jalan pulang kebenua masing-masing dan bercita-cita mempunyai negara sendiri jauh dari negeri asal mereka. Mereka amat yakin 20 tahun lagi mereka akan berjaya menubuh negara sendiri. Mereka telah belajar dari Master Inggeris mereka bahawa Pribumi Indera Sakti ini tidak ada tamadun, tidak ada sejarah dan mudah ditipu daya. Pribumi ini sendiri confuse dengan asal-usul sendiri, ada kata asal dari buih, ada kata asal dari mamak, kutty, jawa, batak dsb.

      Abdi Tiongkok dan Kelinga amat yakin akan dapat menjadi Raja kerana Inggeris memberitahu rahsia kelemahan Pribumi. Pribumi memang suka bergaduh sesama sendiri, tidak boleh bersatu dan tak boleh mengalah. Semenanjung Tanah yang kecil ini pun dipecah menjadi banyak negeri-negeri kerana ramai nak jadi Sultan. Ada negeri yang sebesar biji jagung dijadikan Sembilan(N.Sembilan).Maka berpecahlah mereka Pribumi itu.

      20 tahun lagi akan muncul sebuah negara gelandangan abdi Tiongkok diluar Benua China. Anak-anak Pribumi pada masa itu baru sedar bahawa mereka sebenarnya berbangsa Melayu Islam. Sementara menunggu 20 tahun lagi amat mustahak agaknya saat ini Melayu Islam ini perlu bergaduh, berpecah dan bercerai berai demi menentukan siapa ahli SYURGA dan siapa ahli NERAKA.

      Delete
  30. Fokus pd isu utama. Jgn dilencongkan ke tempat lain. Krn itu Imam Syafie pernah berkata yg dia akan kalah kalau berdebat dgn org yg jahil sbb org jahil tidak tahu batasan ilmu. Isunya yg pertama apa motif himpunan itu, sedangkan mahkamah sudah menyatakan bhw kilang LYNAS tidak membawa mudarat. Isunya yg kedua jika tiada unsur politik knp pemimpin pembangkang memberi sokongan himpunan seperti ini. Sepatutnya pemimpin perlu mengajar rakyat menghormati keputusan mahkamah dan bukannya melawan dan mencabar keputusan itu. Ini samalah juga mendidik perompak melawan keputusan hakim yg menjatuhkan kesalahan kpdnya. Dan jgn pula kita terkejut sekiranya ada waris pesalah yg dipenjarakan membuat demonstrasi dan himpunan utk mencabar keputusan hakim krn ini yg didik kpd rakyat.

    ReplyDelete
    Replies
    1. benda ni yng susah nak ajar kat puak sana tu.... MP bleh bersuara kat parlimen bukan kat jalan... Yng nyata ada pihak yng inginkan huru hara....

      Delete
  31. Polis mana ? Tangkap kasi makan rumput.

    ReplyDelete
  32. Sorrylah aku x suke mencarut kat pembangkang ni. Lynas hanya memproses bahan nadir bumi, ada DEIA. kilang bateri tu lebih bahaya dari lynas. Yang sebenarnya anti lynas ni semua diupah oleh pembangkang. Kenapa kaum cina mesti benci lynas? Cuba buat kat selangor atau penang, sure depa x heboh2. hanya <1% cina yg bangkang, melayu lak yang dicucuk idung x tau apa tu bahan proses nadir bumi, main demo aje, toksah layanlah puak2 ni...kalu dia buat kacau sumbat je lokap ganggu ketenteraman awam. Depa minoriti, kita majoriti...puak kiasu cina ni tak serik2 13 mei agaknya. Lu jgn main api ooooo...melayu memang penyabar, tapi kalu bumi melayu ni diinjak2, lu pk la sendiri, yg melayu pulak jgn jadi si kitul, aku pun kdg2 sokong pembangkang, tapi kalu main bangkang x tau hujung pangkal, tu bodoh namanya...

    ReplyDelete
  33. jgnla wat provokasi bknya himpunan tu kat dataran ke jgnla nk bodoh2kn org

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jika sampai beribu-ribu org yg berhimpun, dan dikawal dgn hanya menggunakan pembesar suara berkuasa bateri, tuan fikir mampukah mereka mengawal tidak tanduk ahlinya. Dgn jumlah yg berhimpun itu yg rata-ratanya dtg dr luar kawasan Kuala Lumpur bukankah telah memprovokasi penduduk asal kawasan tersebut? Sedikit salah faham pasti akan mencetuskan huru-hara nanti. Beranggungjawabkah penganjur perhimpunan yg seperti ini?

      Delete
  34. KUALA LUMPUR, 24 Nov — Datuk Saifuddin Abdullah menggesa Umno berubah demi untuk memikat pengundi atas pagar yang menjadi penentu kepada siapakah bakal meguasai Putrajaya dalam pilihan raya umum (PRU) ke 13 akan datang.

    Selari dengan itu, Saifuddin juga menggesa ahli Umno juga perlu berubah dan tidak lagi berada pada takuk lama sekiranya mahu menambat hati pengundi daripada kelompok tersebut.

    “Jelaslah bahawa pengharapan golongan pertengahan telah berubah,” kata timbalan menteri pengajian tinggi itu.

    “Justeru Umno mesti berubah. Kita ada rekod cemerlang memenuhi pengharapan pembangunan. Tapi PRU-12 tunjukkan yg kita belum menguasai pengharapan demokrasi,” gesa Saifuddin.

    Menurut Saifuddin (gambar) lagi, tanpa sokongan pengundi atas pagar, belum tentu Umno dapat mempertahankan Purtajaya.

    ReplyDelete
  35. Sebenarnya Cina2 anti Lynas di kena upah dgn negara China kot pasal pengeluaran nadir bumi di Malaysia akan memecahkan monopoli pengeluaran negara China. Lagipun dgn tindak tanduk mereka ni, kesetiaan pada negara sendiri pun rasanya boleh dipertikaikan. Masih berkiblatkan negara asal. Pukitan rakyat ni cuma ambik kesempatan je dgn keadaan yang berlaku.

    ReplyDelete
  36. Anon 8.12pm. Kau phmke apa aku tulis, aku bodohkan mereka yg anti lynas ni pasal mereka ni bodoh x ikut undang2, mahkamah dah putuskan lynas bole beroperasi, saintis dlm dan luar negara pun x komen lynas x berbahaya. Memang depa x kumpul di pwtc, tapi di dataran dengan motif mencabar keputusan mahkamah tu bodoh namanya. Gunalah saluran undang2, kau kata aku provokasi, tulah puak pembangkang ni, pendpt org x nak dengar...kau nak ke polis bertempur mcm bersih dulu, pakai otak sikitlah bhai...

    ReplyDelete
  37. gua memang tak sokong demo2 jalan ni... gua nak gi kl tadi menyesakkan trafik je, dah la gua bukan jenis selalu gi kl... nak berarak pergi la kat stadium, gi bawak banner kat stadium malaysia lawan singapura ke at least ramai sikit penyokong malaysia dari kalangan orang cina datang stadium sokong pasukan harimau malaya

    btw jom join contest dapat hadiah pen drive 8GB/16GB klik kat sini, sangat mudah dan senang.

    ReplyDelete
  38. CINA DAH JADI KURANG AJAR KERANA BANGSAT MELAYU YANG TIDAK MENGAKU MELAYU MACAM NIK AZIZ, HADI, TUAN IBRAHIM, DAN YANG PALING BANGSAT IALAH ALJUBORI DAN MAT SABU. KERANA KURANG AJAT MEREKA INI DAN PENGKHIANATAN MEREKA INILAH CINA DAH BERANI NAK PIJAK KEPALA ORANG-ORANG MELAYU. APA LAGI ADANYA BANGSAT DAN PENCACAI DAN PENJILAT BUNTUT DAN MENUNGGING BUNTUT KEPADA ALJUBORI YANG MEMBERI KOMEN YANG TERANG-TERANG MENGHINA MELAYU DAN ISLAM. AMAT MEMALUKAN.

    ReplyDelete
  39. Parpu Kari slah seorang dari mereka sila baca http://justread-whatever.blogspot.com/2012/11/bangla-come-bangla-stay.html , ramainya bangla baru masuk Malaysia apa nak jadi........lepastu bagi IC untuk jadi pengund BNi.....tergadailah Malaysia apa punya ...MENTERI bahlol dan pengkhianat negara.....sedih dapat menteri macam nih, tak de memikirkan nasib rakyat

    JUST READ!: Bangla come, Bangla stay!
    justread-whatever.blogspot.com

    ReplyDelete
  40. Weii, Dataran Merdeka laaa... bukan PWTC!

    Tinggal KL pun tak tau beza! Ngko bodo betoi. Pegi pinjam Papago dari Papagomo!

    ReplyDelete
  41. http://www.youtube.com/watch?v=1NpiGrZMfQg&feature=youtube_gdata


    waduh pak ini apa ya yang dibilang ketua setan melayu amno itu emang dia perampok ato maling ya. goblok banget ya itu folower setan melayu amno yang hanya pake mobil kancil sama tidur di rumah kayak sangkar burung ketimbang sama mereka pun nya ketua setan melayu amno, udah rampok tanah negara . Ayuh dong jangan kalian cium pantat itu ketua setan melayu kalian ya. wakakakakak ngakak saya .

    ReplyDelete
  42. http://muslimeen-united.blogspot.com/2012/11/sat1m-sapu-tanah-1-malaysia-sebagai.html


    waduh pak ini ada lagi ya tanah 1 malaisia udah dirampok ole ketua setan melayu amno ya. emang ya goblok kalian folower bawahan setan melayu amno hanya tau makan rote cane ya ketimbang ketua setan melayu amno senang makan babi ya. wakakakakaka guling kasian ya .

    ReplyDelete
  43. http://duniacacamarba.blogspot.com/2012/11/malaysia-beli-kamera-aes-rm223-ribu-as.html

    wakakakaka ini lagi ya emang dia ketrua setan melayu amno suka rampok lagi ya kos kamera pun udah dirampok dia. wakakaaaahhhgoblok tenen ya folower setan melayu amno ini ya suka pake kancil aja ya kalian.

    ReplyDelete
  44. Sekarang masa yg sesuai utk RAMD bertindak, tak habis2 Cina komunis nak sabotaj Melayu walaupun sama-sama rkyat Malaysia. P tembak aja cina sekoq2 tu menyusahkan org nak bekerja aja. Dah la nak khianat Lynas yg orng melayu punya, ni pula dah menyusahkan org nak pergi kerja pula habis sesak jalan. RAMD tak yah tunggu, cina (anti Lynas) ni semua kira dah menggugat ketenteraman negara

    ReplyDelete
  45. Org melayu dan bumis selalu tertipu dgn puak2 komunis alaf baru ni...hati2 jgn sampai tanahair tergadai lg skali...lps inggeris jajah komunis pkak..dulu dlm hutan sekarang cara halus malah dpt bantuan tactical dr negara jiran....utk org umno hati2 bila guna alat komunikasi..mana tau perbincangan anda tlh di tap..

    ReplyDelete
  46. http://feedproxy.google.com/~r/NationalExpressMalaysia/~3/wLv7HHMWBq0/hindraf-wants-ministry-of-minority_26.html

    waduh pak menurut teman saya Bapak Najib mau kasi hindu itu menteri minoritas affair kata dia ini kata dia lagi kerna bapak najib mau kaum india sokong dia ato sokong partai setan melayu amno. waduh pak kerna mau undi hindu maka folower setan melayu amno tega makan di restro hindu ya. goblok tenen kowe.

    ReplyDelete
  47. http://tukartiub.blogspot.com/2012/11/malaysia-akan-terperanjat-bila-peguam.html

    kata dia lagi bapak najib udah panasaran ya kerna pengacara perancis ini mau mampir ke malaisia. waduh pak kemana sih kamu mau lari ya.

    ReplyDelete
  48. kecewa dengan Menteri Dalam Negeri

    ReplyDelete
  49. Parpu memang NATO...No Action Talk Only...Sialan dan Pengecuttt....Lu ingat MALAYSIA ni lu punya Syarikat SDN, BHD ka..

    ReplyDelete
    Replies
    1. lu apahal .. lu ingat apa blog ni kepala butuh bapak lu punya ka????

      Delete
  50. 13 Mei akan berulang

    ReplyDelete
  51. 13 Mei akan berulang....13 Mei akan berulang....13 Mei akan berulang....13 Mei akan berulang....13 Mei akan berulang....13 Mei akan berulang....13 Mei akan berulang....

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!