GEMPAR BERAPI! VIDEO NURUL IZZAH SOKONG MURTAD SUDAH TERBONGKAR!


Mampos kau Nurul Izzah, selama ini kau membohong kata takde bukti yang kau sokong Murtad dan LGBT. Nah ini video yang didedahkan oleh sel13.com 

Apa kau nak cakap sekarang wahai anak Anwar yang sesat lagi menyesatkan oi? Mujahid Yusof Rawa pun ada, Malik Imtiaz si penyesat pun ada. Ramai betul yang nak menyesatkan umat Islam di Malaysia ni kan?

Juga baca disini tentang EXCO Pemuda UMNO yang membidas perbuatan Nurul Izzah ni.

65 Responses to "GEMPAR BERAPI! VIDEO NURUL IZZAH SOKONG MURTAD SUDAH TERBONGKAR! "

  1. masalah org politik, bukan org ugama, bila kristian cina bertanya org politik menjawab dlm konteks sipenanya serta bias pd sipenanya(biasalah tu), org politik kadang2 lupa bahawa islam adalah tertakluk pada feel, qauli dan qalbi. Jika salah satu itu melanggar asas utama Islam maka dia akan dipertanggung jawabkan di depan Allah.

    Dan fahamilah setiap negara ada sempadan dan undang2nya dan jika undang2 yg ada menyokong kekuatan Islam jgn sesekali kita berkata yg kontra dgn undang2 yg membantu menguatkan Islam itu sendiri.

    ReplyDelete
  2. Nnt anak PUAKA tu akan jawab pasai video tu pulak...."oh tidak...si pelaku/penutur itu hanya menyerupai saya TAPI BUKAN SAYA"......

    ekekekkekeekkeekek

    ReplyDelete
  3. "Tidak ada paksaan daam agama (Islam)" itu kata-kata Nurul yg memetik surah Al Baqarah ayat 256. Dalam Quran sudah jelas tiada paksaan dalam agama nak kata apa lagi?? Jika ada mana-mana ayat dalam Quran yg memaksa masuk atau anuti agama Islam sila berikan ayat dari surah apa. Mungkin ada dalam surah UMNO (Satanic Verses) agaknya...Blog2 pro-Umno yg mempertikaikan kenyataan Nurul yg berdasarkan firman Allah dlm Surah Al Baqarah itu seperti mempertikai dan menghina surah Allah. Ada tak lepas ni NGO pro-Umno nak buat laporan polis kerana blog2 pru-Umno (termasuk Parpukari) didapati telah menghina surah Allah????

    ReplyDelete
    Replies
    1. maksud surah ini diturunkan kpd kapir......tiada paksaan menganut islam...,tidak termasuk yg dah islam atau masuk islam..ditegah murtad......tapi nurul taksirkan orang islam bebas memilih lain agama tanpa paksaan....?...minta pencerahan dr ulamak muktabar!

      Delete
    2. bto la...surah tu diturnkan kepada orang kafir, jgn nk petik satu ayat sja, baca keseluruhan terjemahan surah tu..ayat tu kata, tiada paksaan org kafir masuk islam..bukan nya bila dh islam, leh suka2 kuar islam(murtad)..ada paham?

      Delete
    3. Awak kena rujuk Ustaz dan Guru agama ,tak nampak sangat ceteknya pandangan awak,Nak sokong pun tengok2 lah Bro jgn membuta tuli

      Delete
    4. betina sundal ni patut pindah pegi EGYPT lah...

      Delete
    5. TRANSCRIPT 

      Question: "When you speak about freedom of religion, are you actually applying to the Malays as well? Thanks."   

       Answer: When you ask me, there is no compulsion in religion. Even Dr Farouk quoted that verse in the Quran. How can you ask me, or anyone… How can anyone really say, "Sorry, this only applies to non-Malays".It has to apply equally. [clap] That is the basis.   In the Quran, there is no specific term for the Malays. This is how it should be. So I'm tied, of course, you know, to the prevailing views, but I will say that what you want is, of course, is in terms of quality. You believe so strongly in your faith that even me, being schooled in Assunta, with a large cross in the hall, and an active singing Catholic nuns, Catholic society will not deter you. Thank you. 

      TERJEMAHAN DARI BAHASA INGGERIS  

      Soalan: "Apabila anda bercakap tentang kebebasan beragama, adakah ini termasuk masyarakat Melayu sekali? Terima kasih." 

      Jawapan: Bila anda bertanya kepada saya, tiada paksaan dalam agama. Dr Farouk pun telah memetik ayat Quran tersebut. Bagaimana anda boleh menanyakan kepada saya, atau kepada sesiapa pun… Bagaimanakah sesiapa boleh mengatakan, "Maaf, ini hanya untuk orang bukan Melayu".  Ia mesti diaplikasi secara saksama. [tepuk] Inilah asas.  Di dalam Quran, tiada rujukan khusus untuk Melayu. Inilah apa yang sepatutnya. Saya berpegang, semestinya, kepada pendapat sedia ada, tetapi saya berkata di sini bahawa apa yang dimahukan, semestinya, adalah kualiti.Anda begitu yakin dengan pegangan agama anda hinggakan saya sendiri, yang disekolahkan di Assunta, dengan salib yang besar di dalam dewan, dan kumpulan nyanyian biarawati dan persatuan Katolik yang aktif tidak akan menjejaskan anda. Terima kasih.

      Delete
  4. Seperti kata bekas Mufti Perlis, Profesor Madya Datuk Dr Mohd Asri Zainul Abidin kenyataan Nurul Izzah mengatakan tidak boleh memaksa mana-mana pihak dalam beragama adalah betul, kerana ia adalah realiti di Malaysia. Sebab itu di negara ini kita tidak boleh buat apa-apa kepada wanita Islam yang tak bertudung, kerana kita tak boleh memaksa mereka mengikut ajaran Islam. Ia adalah realiti di Malaysia.

    Begitu juga dgn org Islam, mereka sendiri tak boleh dipaksa mengikut ajaran Islam. Lihatlah cara berpakaian Rosmah Mansor... bolehkah kita memaksa Rosmah bertudung sedangkan bertudung itu sendiri sebahagian dari ajaran Islam? Betul kan kita tak boleh paksa org Melayu spt Rosmah mengikut ajaran Islam.. Jika ada mana-mana ulamak Umno yang boleh mencari dalil untuk memaksa Rosmah mengikut ajaran Islam, sila beritau....

    ReplyDelete
  5. agenda IFC berjalan sendiri dgn bantuan org islam termasuk ilmuan islam. Marilah kita pinda perlembagaan agar org melayu diberi kebebasan memilih agama mereka, horee horee, dunia ini pesta yg sedap dan asyik.

    Juga jgn lupa masukkan dlm manifesto P/RAYA NANTI iaitu org melayu jgn dihalang keluar agama sbb itu hak mereka.
    Anak bawah umur jgn dipaksa dgn mana agama, biarkan mereka pilih agama mereka sendiri bila cukup umur. Ohh hebatnya ulama Islam menyokong kehendak IFC, dunia akan jadi aman tanpa paksaan beragama, tiada lg masalah dgn kesedapan duniawi, nikmatilah sepenuhnya lubang belakang, depan, dan atas rasailah semaunya, tiada undang2 lagi dlm memilih agam atau tak pilih mana2.

    Hebatnya msia nanti penuh dgn kebebasan, hak privacy adalah raja segalanya.

    SElamat tinggal malaysia.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Syaitan CLS rujuk kpd fatwa Karpal, yg kini menjadi rujukan PAS, "over my dead body".

      Delete
    2. Betul kata Izzah tu...kita tak boleh paksa org Melayu spt Rosmah utk mengikut ajaran Islam (pakai tudung)...Ada sapa berani paksa Rosmah ikut Islam?

      Delete
    3. Betul gak, ada sapa berani tanya kat penyewa pelacur, itu ajaran Islam ke tidak, dan kini penyewa pelacur siap bagi tazkirah kpd kaldai2 PKR dan PAS, dunia akhir zaman.

      Delete

  6. Kata-kata Izzah itu dikatakan dilaporkan memetik fatwa Sheikhul-Azhar, Ahmad el Tayeb, yang menyatakan kebebasan dalam soal kepercayaan seharusnya menjadi hak asasi semua orang.

    Itulah realitinya: Izzah memetik fatwa Sheikhul-Azhar.

    Bagaimana pula dengan Presiden MCA, Datuk Seri Dr Chua Soi Lek yg sering menghina Islam serta menyebarkan ideologi Islamofobia. Tentulah dia bebas berbuat demikian kerana Umno merestui dan berhempas-pulas mewali keramatkan syaitan itu.

    Kalau Izzah merujuk fatwa Sheikhul-Azhar, syaitan Chua merujuk fatwa siapa?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Fatwa bapak hang la mangkok...

      Delete
  7. AnonymousNovember 7, 2012 11:31 AM yg BENGONG : ungkapan ‘tiada paksaan dalam agama’ daripada ayat 256 surah al-Baqarah adalah merujuk kepada hak bukan Islam untuk kekal dalam agama mereka sebebas-bebasnya dan ia sama sekali tidak melibatkan umat Islam.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ko kata: "..ia samasekali tidak melibatkan umat Islam...maksudnya kita boleh paksa org Islam ikut ajaran Islam?? Sekarang bagitau aku sapa boleh paksa Rosmah mengikut ajaran Islam (pakai tudung)...Ada sapa berani paksa Rosmah ikut Islam?

      Delete
    2. Tolonglah jgn berhujah mcm org tak sekolah, org bercerita pasal akidah ko melalut ke lain. Xx

      Delete
    3. Rosmah tak pakai tudung tapi rukun islam dia ikut. Nurul pakai tudung tapi sokong murtad dan LGBT. Mana lagi bagus, yang tak bertudung atau yang bertudung. bETUL KATA KAWAN ANON SORANG TU. bERHUJAH MCM ORG TAK SEKOLAH...OPPS MUNGKIN MEMANG DIA TAK SEKOLAH KOT. Maaf ye, saya bukan nak hina kamu tak sekolah.

      Delete
  8. Contoh org Islam sendiri yg menjahanamkam Islam demi sekeping undi dan politik...

    ReplyDelete
  9. anon 11.31 bukan aja bengong tapi bangang macam ubi tak empuk

    ReplyDelete
  10. dimanakan PAS pada waktu nie??? sepatutnya time nie la PAS perlu bangun dan menegakkan apa yg diperjuangkan diorang selama nie.. bukannya tunduk dibawah cipap nurul izazah semata2.... hish..... nak muntah aq tgk PAS dayus....

    ReplyDelete
    Replies
    1. ularmak pas pis pus tak berani bersuara kerana telor meraka sudah di-genggam oleh nurul.

      Delete
    2. Di manakah ulamak Umno ketika syaitan Chua menghina Islam? Betul kata Anom 1:46: "ularmak Umno no no to Islam tak berani bersuara kerana telor mereka sudah di-genggam oleh syaitan Chua.

      Delete
    3. Kau tak dgr UFB dh bg ceramah kat chua. Chua dh paham tu pasal dia kata tak nak hudud pas. Aku nak tanya.. bila masa ulamak PAS berani bg ceramah pd Karpal Sing bila karpal menolak islam secara terang2.(langkah mayat dia dulu) Kau pun samo bangang macam ularmak dlm pas

      Delete
    4. Chua menentang HUDUD PAS... dari dulu kini dan selamanya HUDUD PAS hanya atas KERTAS dan AIR LIUR shaja..untuk jadi modal POLITIK.

      HUDUD PAS tidak konsisten... hanya timbul bila musim Pilihan Raya..

      PAS kelantan tak pernah bersungguh2 nak ;aksana HUDUD.. PAS tak pernah mengemukakan TASK FORCE antara Agensi utk melaksanakan HUDUD pun

      Chua Tentang HUDUD PAS ala PILIHAN RAYA..

      Delete
  11. Apa salah manusia bertukar agama ? Agama yang baik tak takut tiada penganut melainkan agamanya yang bermasalah ! Agama yang baik tak harus paksaan dan harus mengikut zaman bukan terlalu mengikut zaman lama. Agama adalah untuk kepercayaan individu malangnya ada agama sudah diperalatkan untuk kuasa politik menjadi dunia ini tidak aman......

    ReplyDelete
  12. nurul gertak nak saman Utusan & sewaktu dengannya kononnya fakta telah diputar belit...

    sedangkan, versi penuh telah dimuat naik kat banyak laman blog, takda pulak nak saman???

    biasalah, kalau benda macam ni berlaku, mereka akan putar balik selagi mau untuk cover balik kesalahan mereka...

    cara paling senang, salahkan BN/UMNO & sewaktu dengannya...

    nilah kesannya mulut tu cabul sangat...depan penganut lain cakap macam ni, dengan penganut lain macam tu pulak...

    PAS?? biasalah, macam pecah dua, sebelah sini sokong, sebelah sana tibai...

    kesudahannya, UMNO/BN yang salah jugak...

    tak percaya??tengoklah kelak kesudahannya...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Betul kata Izzah tu...kita tak boleh paksa org Melayu spt Rosmah utk mengikut ajaran Islam (pakai tudung)...Ada sapa berani paksa Rosmah ikut Islam?

      Delete
    2. Anon 2:30 mana lebih besar dosa tak pakai tudung ke dosa liwat dan tibai cino doll? @ dosa duduk dgn bini org dlm bilik hotel. Soalan cepu mas. Dapat jwb hadiah eh cino doll bleh tibsi depan belakang.

      Delete
  13. apa yg kau orang marah2 kat nurul nie..cina2 DAP dan yg sewaktu dgn nya yg mengguna dan mempermainkan ayat2 suci alquran pun tidak menjadi kesalahan bagi pak lebai pas...inikan pulak nurul izzah anak pak sheh anwar al juburi..lagi lah tak salah..lebai2 dan blogers mereka sedang mencari alasan untuk membenarkan cakap2 nurul ni..nanti puak2 umno pulak yg disalahkan..tak caya tunggguuu..

    ReplyDelete
    Replies
    1. This comment has been removed by the author.

      Delete
  14. Apa nk heran pkr parti liberal dh jauh melencong. ...sbb tu ramai pemimpin Islam kuar pkr sbb hala tuju pkr dh sesat pularis agama lesbian gay diperjuangkan. ...aku tk heran Nurul izah cakap mcm tu...ini semua nk tagih Undi mmg bangsat.....melayu Islam liberal....mmg dia tk cakap direct tapi boleh paham maksud dia....aku nk tgk sapa pemimpin PAS yg akan pertahan nNurul.....pas nak ganti umno....pegi jahanam dgn PAS

    ReplyDelete
  15. PAS adalah syaitan yang nyata.Pemecah belah ummah.Kerja PAS adalah menyesatkan orang Melayu.Tahniah n.ajis kerana kecemerlangan anda mengkafirkan umat Islam.

    ReplyDelete
    Replies
    1. This comment has been removed by the author.

      Delete
  16. video pada minit 12:13..'it has to apply equally'..maka bertepuklah orang ramai dalam dewan tu..

    ReplyDelete
  17. ni semua fitnah jer. Biasaklah umngok suka manipulasi & edit video. Dasar umngok suka sangat mainkan sentimen agama. Sampai vid orang berucap pun dorang edit. ptuiihh!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. anon 1:06pm...apa ko ckp umno yg suka manipulasi dan edit video??????yg suka manipulasi dan edit video adalah pakatan harami yg ko sokong tu...pencacai2 mcm ko nie mmg senang2 jer d perbodokan pakatan harami anuwar al juburi bantai cina doll pon pencacai2 mcm ko nie ckp manipulasi dr umno sedangkan gmbr tu jelas dan nyata....kenapa lah pencacai2 mcm ko nie bodoh sangat ye kesian aku tngok...tp apa nk heran pencacai mcm ko nie mmg taksub dngn pemimpin2 pakatan harami korang..memalukan ptuihhhh!!!!!!....bodoh punyer orang bercakap pakai kepala lutut....

      Delete
    2. Betul kata Izzah tu...kita tak boleh paksa org Melayu spt Rosmah utk mengikut ajaran Islam (pakai tudung)...Ada sapa berani paksa Rosmah ikut Islam?

      Delete
  18. لاَ إِكْرَاهَ فِي الدِّينِ

    Tafsiran yang sebenarnya ialah, ayat tersebut menyatakan bahawa tiada paksaan untuk beragama,iaitu bermaksud, orang islam tidak boleh memaksa orang kafir untuk masuk islam

    Namun jika dia telah islam, maka dia terpaksa dan dipaksa untuk ikut islam. Dan jika ia tidak mahu mengikut islam, maka ia boleh di hukum dgn hukum islam.

    Sebagai contoh yg mudah, seperi kerajaan malaysia boleh paksa rakyat untuk patuh kepada undang2 malaysia, kerana ia berada di malaysia.

    ReplyDelete
  19. anon 1:06 kalau anak beranak ko nak tukar agama mesti ko sokongkan...cayalah

    ReplyDelete
  20. abislah nurul izah pas nie...jgn gentar atau takut....ramai yang sokong dibelakangmu......biasalah umno ngekngok nie....suka manipulasi kenyataan pihak pr..dah tak ada modal...umno pun tau umno akan kalah dalm pru 13....puih umno....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Betul kata Izzah tu...kita tak boleh paksa org Melayu spt Rosmah utk mengikut ajaran Islam (pakai tudung)...Ada sapa berani paksa Rosmah ikut Islam?

      Delete
  21. PRU 13 kite undila Pakatan HaramJADAH...nnt bole la org Melayu ramai2 tukar agama mcm tukar baju...

    Bkn sy cakap tapi ANAK PUAKA yg cakap....lobai PAS akan ttp mnyokong kenyataan SESAT itu demi UNDI....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Betul kata Izzah tu...kita tak boleh paksa org Melayu spt Rosmah utk mengikut ajaran Islam (pakai tudung)...Ada sapa berani paksa Rosmah?

      Delete
    2. Ya betoi Anon 2:26 PM

      kita tak boleh paksa org Melayu spt Rosmah utk mengikut ajaran Islam (pakai tudung)...Ada sapa berani paksa Rosmah
      ----------------------
      ROSMAH MMG SALAH SBB XMENUTUP AURAT SPT YG DI GARISKN OLEH AGAMA TAPI ..YG MENUTUP AURAT TAPI MULUT N HATI LEBIH CONDONG PADA AJARAN KAPIR CAMANA R?..

      ROSMAH XSRH/SOKONG PON ORG ISLAM/MELAYU MURTAD TAPI ANAK PUAKA n PENGANOT PAKATAN KEMAIN MENYALAK MAUKN KEBEBASAN BERAGAMA BG ORG MELAYU/ISLAM....

      SAPA YG LEBIH BAHAYA ?

      Delete
    3. orang dap tak boleh dipaksa ikut islam....tapi pas diberi kebebasan nak ikut mana.......pasal islam adalah trademarknya

      Delete
  22. dia sudah terlepas cakap daa, allah tidak memalukan seseorang tu kalau hatinya baik, iklas keranaNYA, tak ada perasaan hasrat dengaki, pendek kata, kalau hati busuk,suka belit sana sini, ini lah balasnya, terang dan bersuluh, tapi dia masih lagi membelit dan terus memutar2...

    soo dipendekan cerita,akidah dia sudah macam tu nak buat mcmana lagi dah,dia baca aayat dari surah tu, tapi bila mentafsir allah telah gelapkan hati dia ntuk melihat kebenaran sebenarnya ayat itu, maka kita umat islam ni kena jaga2, supaya budak nie tidak menjadi pemimpin, kerana dia akan memutar dan terus memutar...jadi kita anggap lah budak nie, akidah dia hanya sejemput otak udang, kalau dia becakap mengenai perjuangan islam, kita kena hati2, kerana dia pandai putar belit ayat al Quran....mcm geng pas dok buat tu laaa!!!!

    soo geng pas pis pus, apa macam hampa punya pemimpin, mcm taik dakk....atau minyak wangi???

    ReplyDelete
    Replies
    1. TERSANGAT -SANGAT SETUJU DI ATAS, JIKA NIAT KITA BAIK , SETIAP PERKATAAN KITA, ALLAH AKAN LINDUNGI KITA

      Delete
  23. Inilah anak yang terhasil daripada benih pensenyawaan ikut lubang dubur, bukan lubang depan........

    ReplyDelete
  24. Ibadah haji baru berakhir. Mungkin inilah hasil doa2 orang Islam yang memohon petunjuk dan kebenaran siapa yang benar dan siapa yang salah secara ikhlas. Allah izinkan nurul berfikiran dan mengucapkannya secara jelas pendirian dia (dan bapanya ) mengenai akidah Islam yang di anuti.

    Syukur Ya Allah. Kau berikan petunjuk siapa yang benar dan siapa yang menyesatkan.

    ReplyDelete
  25. http://www.youtube.com/watch?v=_yFqqpdIylc

    Pengakuan Adik Terangkat Hero Tamil, peliwat terkutok dgn = Gay Sukma Dermawan, waktu mereka berdua telak berputik cinta pandang pertama.

    Mereka berdua sudah pun terjalin hubongan cinta pandang pertama antara adik terangkat dgn abang Cingkarong sejak dari tahun 75/76. Pada masa itu Hero Tamil masih Bujang Cikangrong lagi. Dari hari itu mereka berdua hidup sebgai merpati dua secoli melepaskan nafsu membabi diwaktu malam, bila semua orang sudah tidor . Tidur bersama, sebilek, sekatil, kerana stor kunyit adik terangkat menjadi pujaan hati Hero Tamil. Bila sudah berumah tangga dan beranak, adik terangkat masih diajak sama tinggal sebumbung bersama Sang Isteri Kak Wan Jijik dan anak2, kerana Hero Tamil tak sanggup dipisahkan dari adik trangkat, begitu cintan sekali, jangan dipisah antara mereka bagaikan merpati dua secoli.

    Walaupun sudah mendirikan rumah tangga, ada kesempatan dalam bilek adik terangkat, mereka berdua beradu asmara dana di bawah lampu Fluorescent, adegan adik terangkat dan abang terjunkit jankat, aku gosok engkau lipat sperti ungkapan YB Jamban Aiskrim. Berhari hari, berminggu minggu, berbulan bulan, bertahun tahun, mereka berdua buat projek dalam bilek, projek peluk memeluk, cium mencium, aiskrim, nongeeng menongeng, jubox menjubox, melepaskan berdas das air kote sampe puas.

    Tetapi yg menheirankan, mustahil bin ajaib, Sang isteri dan anak beranak, serta tukang gaji, yg tinggal sebumbung tidak tahu menahu adegan aku gosok engkau lipat. Apakah tidak ada syak wasangka, tidak mendengar Papa, Sang Suami atau katil bergennyet genyut, hengusan nafas, dengaran suaran teriak dan sebgainya? Apa Kak Wan Jijik dan anak beranak berfikir mreka berdua sedang menderas mengaji? Tetapi apa nak diherankan, kerana Kak Wan Jijik pelakun murahan, sanngup bersetongkol dan menyokong kegiatan terkutok Sang Suami, hanya kerana dikipas dgn janji janji manis dan kemewahan hidup, rumah besau, kereta besau, katil besau, jamban besau, wang harami dalam dan luar negara, semua bole dihalalkan. Persetankan kegiatan terkutok Sang Suami asalkan temolok dan pelahap tekak Kak Wan Jijik dapat segalanya. Itu lah Kak Wan Jijik yg terkutok.
    Dari aktiviti terkutok bersama adik terangkat, abang Cikangrong memaksa adik terangkat mendapat stor kunyit yg baru, segar dan bugar. Maka Adik terangkat pun mencari mangsa untuk dijadikan hidangan dan santapan untuk memuaskan nafsu membabi Hero Tamil yg sudah tidak dapat kongkong lagi, hingga ke hari ini, kini terus membuak buak sampekan drebar2 peribadi, tukang2 jahit, setiausaha2 peribadi, pembancuh2 kopi, isteri YB Jamban, isteri2 orang, mak Nyah, pelacur2 jalanan dalam dan luar negara, menjadi mangsa rakus Hero Tamil hingga ke hari ini.

    Apakah orang sperti ini hendak kita bawa masuk ke dalam surau2 dan mesjid2?, diberikan ruang untuk membuat takzirah, beri ceramah di dalam rumah Allah? Apakah spesis ini nak dijadikan pemimpin untuk memimpin kaum umat Melayu ke jalan yg diredhai Allah?
    Janganlah jadi bengap nak mampos.
    Selamatkanlah diri dan keluarga, jauhi dari menyokong si keparat, bngsat dan lahanat ini, si barua lahanat Yahudi Zionist Neocons ini.

    Selamatkanlah bumi Tanah Melayu dari dihancurkan oleh barua2 keparat, bngsat dan lahanat, demi agama, bngsa dan negara.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kita kuburkan PKR untuk selama-lamanya.

      Delete
  26. KOTA BHARU - Dewan Pemuda Pas semalam ‘menempelak’ Nurul Izzah Anwar berhubung kenyataan kontroversinya mengenai isu kebebasan beragama di negara ini yang didakwa Naib Presiden Parti Keadilan Rakyat (PKR) itu sepatutnya diguna pakai secara sama rata termasuk kepada orang Melayu.


    Timbalan Ketua Pemuda Pas, Nik Abdul Abduh Nik Abdul Aziz (gambar) berkata, ungkapan ‘tiada paksaan dalam agama’ daripada ayat 256 surah al-Baqarah adalah merujuk kepada hak bukan Islam untuk kekal dalam agama mereka sebebas-bebasnya dan ia sama sekali tidak melibatkan umat Islam.

    Beliau berkata, sesuatu yang amat pelik dan tidak logik apabila mengatakan seorang yang lahir daripada ibu bapa yang beragama Islam, dianggap satu paksaan ke atasnya untuk memeluk Islam.

    “Seseorang yang dilahirkan sebagai seorang muslim merupakan satu anugerah Allah untuk dirinya. Ia tidak akan begitu bersusah payah mengenal Tuhannya sebagaimana bukan muslim. -UM

    ReplyDelete
  27. Inilah kalau bapak borek, anak rintek/ Kalau Bapak kencing berdiri dan tak istinjak, anak berak mencret senggelet je.
    Inilah Keluarga mithali, Papa Hebat, kuat meliwat, kuat kencing. Mama Si Ikan sepat Kering yg pandai berlakun murahan, mengalis airmata, mengemis di khayalak ramai, memohon belas dan simpati, tetapi berlakon je, semi kote bengkok suami, terus terusan bergelumang dalam kancah terkutok, berzina, berjuboh dgn boypren2, jantan2, isteri YB Jamban, isteri2 orang dan pelacur2 dalam dan luar negara. Anak pulak mulut bau taik, kuat bercakap apa yg dia tak tahu macam tahu, berbohong, menipu dan menfitnah, demi kote bengkok Papa.
    Adakah seorang yg peliwat, kaki zina, kaki pelacur, kuat menjuboh dikatakan Anugerah Tuhan?
    Seorang yg pejuang keselamatan Israel, peliwat, berzina, suka pelacur, korup, tak bermoral, dikatakan Imam Mahadi?
    Inilah spesis2 yg bengap nak mampos, keparat dan bngsat. Hanya kerana hasad dengki, busok hati, sanggup jadi pencacai2 najis, sanggup menjadi penjilat2 juboq blendir, menjadi keparat, bngsat dna lahanat kepada agama, bngsa dan negara.
    Sedarlah insaflah dan bertaubatlah, jangnlah merelakan diri dilahanat kerana menyokong Fuckaton haramjadah perosak agama, bngsa dan negara/

    ReplyDelete
  28. Apabila dua orang jahil (atau bodoh dalam bahasa Melayu) berbahas jadilah mereka itu munaafiq. Mafhum hadith dalam kitab Imam alGhazali.

    ReplyDelete
  29. yang halal tetap halal...
    yang haram tetap haram..
    ayat dan pernyataan agama kalau sendiri tak paham dan pandai jangan cakap sebarangan..
    akhirnya akan salah tafsir dan membawa kepada durjana..
    macam si izzah tu la contohnya..
    memamg kita bebas beragama maksudnya orang cina degang agama buddhanya india hindu...
    itu maksudnya bebas dorang bebas anuti agama sendiri tanpa paksaan mesti wajib masuk islam kalau duduk negara islam..
    masalah perempuan nie die tak cukup ilmu agama die pepandai kuarkan fakta inilah yang berlaku..

    ReplyDelete
  30. inilah ajaran agama yang diajarkan oleh si juburi kepada anaknya semenjak kecil lagi...
    haila bapak dah jahanam anak apa nak diharapkan

    ReplyDelete
  31. Barangkali si izzah ni ingat ajaran dan hukum agama bertukar mengikut perdaran masa dan zaman kot sebab tu si bodoh ni dok kata blh pada yg haram.

    ReplyDelete
  32. INILAH BUKTI AJARAN SESAT YG DIBERI ANWAR PADA ANAKNYA IZZAH SAMPAI BODOH NAK MAMPOS MENGHALAL YG HARAM. HUKUM MANA YG AJAR DIA YG BLH TUKAR AGAMA IKT SUKA HATI N LGBT BOLEH ADA OTU HAK MSG2 MMG KEPALA OTAK GILA KOT.

    ReplyDelete
  33. Agak agak si minah nih pun ada kongkek dengan bapak dia. Pasal tuh perangai macam nih!

    ReplyDelete
  34. Agama yang baik tidak takut tiada penganut kerana agama ini mengalak persahabatan, harmoni, tolong-menolong, tidak paksaan dll. Agama yang tak baik ada paksaan, mengalak pergaduhan, kebencian, pembunuhan, berkaitan politik dll. Jadi untuk dunia ini lebih aman harus kita pilih mana ?

    ReplyDelete
  35. klu dah bapaknya perangai tak tntu hala sudah pasti beginilah jadinya perangai anak dia!!
    sedap2 dia je nak kata mcm tu pasal agama.. mcmlah dia tu ulamak bsr kn!!

    ReplyDelete
  36. tujuan nurul izzah buat mcm tu sbb nak publisiti murah...lagi satu...dia ni dh murtad pun sbb kenyataan dia tu bercanggah dlm Al Quran...bengong anak beranak..hatatuiii...

    ReplyDelete
  37. tujuan nurul izzah buat mcm tu sbb nak publisiti murah...lagi satu...dia ni dh murtad pun sbb kenyataan dia tu bercanggah dlm Al Quran...bengong anak beranak..hatatuiii...

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!