CILI KASI TARUK!

BERITA PERAK TODAY - KLIK SINI

Video Panas dari Perak Today - Klik Sini

KALAU KORANG NAK EMAIL AKU -Sila email ke 1housepk@gmail.com

Sunday, November 18, 2012

GEMPAR BERAPI! JIJAH SI SEPAT KERING KATA TAK NAK BERTANDING PULAK DAH!

Tiba-tiba Kak Wan KONONNYA berkata bahawa dia tidak mahu bertanding dalam PRU yang akan datang. Kononnya, dia lebih gemar untuk mengembara ke seluruh Negara untuk membantu calon PKR. Pulak?

Yang Kak Wan tak beritahu adalah bagaimana pimpinan di peringkat Negeri dan Cabang diminta untuk mengenalpasti kawasan-kawasan selamat untuk anak beranaknya. Apa Kak Wan boleh nafi benda ini?

Kenalpasti kawasan untuk Izzah (pelan B), untuk anak beranak Anwar yang lain. Itu belum masuk lagi usaha Kak Wan kenalpasti kawasan selamat untuk diri sendiri. Boleh pula buat kenyataan kepada Sinar bahawa dia tidak berminat bertanding.

Kak Wan mungkin lupa, berapa ramai Ketua Cabang yang kecewa apabila nama mereka diletakkan dalam ‘senarai menunggu’ hanya kerana nama ‘clan Anwar’ mesti didahulukan? Berapa ramai yang tidak gembira apabila mendapat info daripada Azmin bahawa kawasan mereka dikenalpasti untuk ‘pimpinan’.

Ditanya sama ada reputasi Wan Azizah mungkin terjejas sekiranya tidak bertanding pada PRU13, Jayum berkata, ia tiada masalah kerana bekas Ahli Parlimen Permatang Pauh itu tiada jawatan dalam Parlimen sejak 31 Julai 2008.

“Ia memberikan peluang kepada beliau untuk menumpukan perhatian penuh kepada gerak kerja parti sebagai Presiden PKR. Kadang kala, masa terlalu singkat kalau seorang pemimpin itu memegang jawatan dalam parti dan juga sebagai Ahli Parlimen,” katanya.

Sementara itu, Penganalisis politik dari Universiti Utara Malaysia (UUM), Dr Mohd Azizuddin Mohd Sani turut bersetuju bahawa Wan Azizah tidak sesuai bertanding di kerusi Dun.

“Beliau adalah Presiden PKR dan beliau juga masuk politik atas dasar suaminya (Datuk Seri Anwar Ibrahim). Kalau beliau hendak juga bertanding, kena pilih kerusi yang pengundinya terdiri daripada pelbagai kaum.

Para penganalisis belum kenal kaedah Anwar/Wan Azizah menjaga parti. Macam diktator. Jangan underestimate senyum Kak Wan. Sekali dia melenting – tak sanggup angkat muka staff HQ PKR.

Sumber: Gelagat Anwar The Insider

40 comments:

  1. Tidak ada wanita, ibu, nenek di dalam dunia yg sanggup bersetongkol, membela, mempertahankan, bersubahat, menegakkan Sang Suami yg bergelumang dalam kancah terkutok, iaitu menyondol macam babi hutan, lobang taik, lobang najis, lobang jubor, jantan2, boypren2, pembancuh2 kopi, mak nyah, Isteri YB Jamban, isteri2 orang, pelacur2 jalanan dalam dan luar negara, bersubahat dan membiarkna Sang Suami, peliwat terkutok untuk terus terusan bergelumang dalm kancah menjuboh, liwat, zina, pelacuran, korupsi, kronisma, dan benda2 terkutok, hanya pelakun murahan , hanya Kak Wan Jijik.
    Tidak ada wanita, ibu dan nenek di dalam dunia yg sanggup membiarkan Sang Suami, papa dan datuk terus terusan bergelumang dalm kancah menjuboh, liwat dan zina terkutok, hanya kerana sifat pelahap, rakus, tamak, kerana di kipas dgn kemewahan hidup, rumah besau, kereta besau, katil besau, jamban besau, wang harami dalam dan luar negara, dijanjikan bulan, bintang dan cakrawala oleh Sang Suami dgn syarat, bersubahat, bersetongkol, menyokong, membela dan beri beliau gelaran anukera tuhan.
    Inilah spesis yg paling terkutok Suami Isteri, yg sanggup melakukan apa saja, "Putarajaya at all cost" .
    Tidak ada wanita, ibu, nenek yg terkutok hanya Kak Wan Jijik, pelakun murahan terbaik bersama sama Sang Suami, Papa, Datuk yg terlahanat iaitu BABI haramjadah, agen Yahudi Zionist Neocons, peliwat, penzina, pelacuran, korupsi, kronisma, haramjadah, keparat, bngsat dan lahanat.

    ReplyDelete
    Replies
    1. This comment has been removed by a blog administrator.

      Delete
    2. Betul tu. Oleh itu marilah kita sama2 angkat kaki main jubur jantan & kaki pelacur jadi PM Malaysia.

      TAKBIR! x3

      Delete
    3. Kau ni sape ?
      Kau membawa persepsi/ ilustrasi.
      Undang-undang kan ada
      cuba kau bawa ke SPRM.
      melainkan kau mengamalkan undang-undang rimba.
      Mahathir tak sebodoh tu,
      Keputusan menyelamat bukan ditangan dia.
      Karpal sing lebih dulu bertindak kalau apa
      kau kata tu betul.

      Delete
    4. Ada lagi ... Sok anak kita nk tukak agama kita biaq Janji vote Pas ... masuk syurga

      Delete
    5. This comment has been removed by a blog administrator.

      Delete
    6. Jangan Syok sendiri kawan, Bagi org yg taksub, undang2 semua tak betul. Golongan kau kata SPR pun menipu untuk BN .. tapi anda berkata BN akan kalah!. Negeri Yg anda menang anda caya pulak SPR. itu tanda kecelaruan fikiran anda. Sebagai manusia yg waras BN pun sokong rakyat Mesir keluar dari kezaliman. Malaysia Negara contoh diakui antarabangsa Kalau dimalaysia Org BN yg waras ini tak menyokong revolusi. Maka dimana peluang anda.

      Delete
    7. Memang benar rakyat tidak bodoh, malah sebahagian besar rakyar sangat waras fikirannya.. sebab itu mereka akan mengundi BN.

      Delete
    8. Sapa yang syok sendiri Anon 10.09 PM? Sejak bila pula PR percaya SPR di negeri yang mereka menang? Percaya tetap tak percaya cuma PR menang di negeri-negeri tersebut hanya kerana terlalu ramai mengundi PR sehingga undi hantu tidak mampu cover jumlah pengundian di kawasan tersebut, itu saja. Tiada siapa pun menyokong revolusi tapi jangan menipu dalam pilihanraya. Cuba tengok di Mesir, bila Hosni Mubarak jatuh boleh pulak pembangkang menang. Cuba kalau Hosni Mubarak masih ada, sampai mati pun pembangkang tak menang. Macam mana nak menang, bila nak score goal saja, referee bawak lari tiang gol... Ape cer tu? Macam pelaq betoi... Yang syoknya bila menang tipu boleh dabik dada pulak kata rakyat terima. Sebab tu la UMNO/BN asyik menyamun wang rakyat sebab depa menang bukan atas dasar mandat rakyat tapi atas dasar penipuan dan perancangan jahat.

      Delete
    9. Pasal pengundi hantu ni, Setiap pusat mengundi ada wakil semua parti bertanding. Jika anda pernah dilantik sebagai poling agent bagi pihak parti anda...Anda akan dibekalkan dengan daftar senarai pengundi, setiap pengundi akan hadir didepan mata anda bersama kad pengenalannya semua pihak akan membuat catatan. Tamat mengundi Catatan anda dan jumlah kertas undi mistilah sama. Jika jumlah pengundi lebih dari yang anda catat maka anda tidak akan menandatangan borang pengesahan maka peti undi akan tergantng, Tetapi selama ini akutak pernah dengar wakil anda tidak menandatangani borang tersebu. Anda tanyalah wakil anda yg pernah menjadi polling agent. Tidak ada ruang untuk pengundi hantu. Istilah pengundi hantu adalh fitnah terbesar pemimpin pembangkang untuk mainan saikologi pengikutnya yg taksub. kalau anda mau berfikir. Dalam isu ini DAP pakar matematik tak pernah bercakap mengenai isu pengundi hantu. Sebab mereka tau.. itu adalah pembohongan yg bodoh.

      Delete
    10. BTL2 AKU SOKONG DGN ANON 8.31 PM INI, MANA ADA ORG SABAR DGN PERANGAI SUAMI YG TERKUTUK TAPI KAK WAN JIJIK NI MMG AKU TAK TAHU SPESIS APA AGAKNYA.

      Delete
    11. Bodohnya Anon 11:05 PM... Mcm sial.... memang jenis dungu UMNO nak mampus...Sapa kata DAP tak cakap pasal pengundi hantu? baru kelmarin DAP cakap pasal pengundi hantu selama 3 jam kat Kepong dan Nibong Tebal... Hang pi ajak AJK UMNO BAHAGIAN/CAWANGAN la layan hang sembang... Jahanam punya manusia...

      Delete
  2. Terharunya hati ku menatap gambar itu....

    sepatotnya di usung sekali ikan sepat kering utk di jual dgn menggunakan tangan yg memakai jam omega......

    muahahahaahahahhahahah

    ReplyDelete
  3. Sebelum pencacai2 najis BABI dan penjilat2 juboq belendir Hero Tamil pare pundek, pejuang keselamatan Israel, pembunoh dan kezaliman terhadap rakyat Palestina yg tak berdosa, peliwat terkutok, penzina, bapa pelacuran, ketagih stor kunyit, Bapa Tak Bermoral, melalak lalak tak tentu pasal. Bila nak paksa Hero Tamil pare pundek, BABI haramjadah nak pulangkan wang RM3Billion yg dia cekau bawa keluar. Kenapa dok berdiam dan bacul tak berani memaksa Idola kamu, si anukera tuhan dan Imam Mahadi PgayR untuk menyaman bekas Gabenur Bank negara atau menjawap tudohan dgn fatwa dan bukan autaw keling dan alasan berjambul alasan bacul Yahudi Zionist sperti rupa sama, tetek dan pewot tak sama, alasan bengap lagi bacul.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Betul kata Anon 9.56PM tu...RM207 Billion iaitu pampasan yang diberi oleh Kerajaan Jepun kepada Kerajaan Malaysia sebelum Zaman Pak Lah untuk dibayar kepada 4042 orang bekas buruh paksa/waris/balu mereka pi mana habih? oooo dah cekau sampai banyak tu untuk buat projek kroni-kroni lagi mau bising kata melayu merempat la apa la, pura-pura menangis masa persidangan la, melalak kata cina yang buat melayu miskin la apa la... Haram Jadah betoi... Bila la Melayu nak sedar, selagi tak halau puak-puak penyamun ni, selagi tu la Melayu Merempat!!!

      Delete
    2. hang amek fakta dari mana oi anon bebal, habaq mai sat!

      Delete
    3. Jepun tak sebodoh itu, bagi wang untuk disonglap.apa susah sangat
      besok pagi2 hang gi kedutaan jepun minta cerita yang betul. Apa susah sangat. Golongan Anwar jual temberang.. hang gi sambung buat fitnah. Tapi kalau penjelasan pihak jepun tak menyebelahi hang..Jangan pula hang kata jepun pulak subahat dgn mahathir.

      Delete
    4. Macam ni ka golongan UMNO jawab isu? War Room hangpa tak bergerak lagi ka?... Mintak Najib pump duit banyak sikit, dok lena saja ni tapi ada hati mau menang besar PRU13, ahaks.... :-)

      Delete
    5. Sebab tu lah hidup ko akan terus merempat..perangai yahudi macam aljuburi yg ko ikut. kata dulang paku serpih, kata org dia yang lebih.

      Delete
    6. Mustahil la Anon 11.05 PM aku nak hidup merempat sebab aku kroni paling dekat dengan several umno ministers cuma aku undi PR saja.... Jadi, tang mananya aku nak merempat Anon 11.05 PM?

      Delete
    7. merempat tak pe yang penting jangan main belakang..
      ahahahahhaha macam juburi tu jijik sial..
      si jijah kesian dah xlarat kena depan belakang terus tarik diri..
      kesian si jijah

      Delete
    8. betul tu tuna man sian jijah kita tu..sampai bertaubat he3

      Delete
    9. Ada ke kata kat Melayu merempat takpe...celaka betul.... Habis tu, PRU13 ni UMNO pi mintak undi kat cina...tu pun kalau boleh dapat 10 undi dari cina, kalau langsung tak dapat, sendiri mau jawab... Melayu confirm tak undi UMNO/BN sebab tak mau merempat, biar kroni umno je merempat cukup....bangsatttt.....

      Delete
  4. PENGANUT PAS BERKATA HANYA DARI SUMBER HARAKAH YG TERKENAL DENGAN MEMBUAT FINAHNYA.

    ReplyDelete
    Replies
    1. UTUSEX MELOYA MCM MANA LAK? BUKAN PAS KATA UTUSEX MELOYA YG BUAT FITNAH TP MAHKAMAH UMNO YG KATA UTUSEX MELOYA FITNAH....HAHAHA

      Delete
  5. yeke nie macam tak percaya je si jijah kita nie tarik diri..
    ke drama yang skripnya ditulis oleh suaminya si juburi?????????

    ReplyDelete
    Replies
    1. mmg btl apa yg kejora malam ini ckp, ini mesti skrip yg ditulis oleh lakinya si anwar aljuburi.

      Delete
    2. Mmg wayang jer kejora malam jijah kn kaki buat drama....kalau ye pun die nk tarik diri sbb die dah tau mmg sah2 die akn kalah dr malu masa tu baik die ddk diam2 kt bawah ketiak anwar kn

      Delete
  6. ini adalah drama semata wei die dah tahu die akan kalah kan so si jijaj nie dah buat persiapan awl2 nak bla sebelum mati akibat xtahan malu..
    konon nak wat program kebajikan as rosmah ceh xlayak langsung..
    lebay baik ko ajak laki ko pg haji bertaubat dari main depan belakang daripada menjelajah keseluruh negara tanpa faedah dan menghabiskan duit rakyat

    ReplyDelete
  7. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete
  8. kak jijah tu main wayang..meka selalu cakap lain buat lain..org suka main belakang memang mcm tu..

    ReplyDelete
  9. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete
  10. Hangpa gaduh la puas-puas, dalam hangpa dok ralit/leka gaduh-gaduh ni apa pulak projek yang Mahadey nak faraid kat Melayu Mirzan, Mokhzani dan Mukhriz? Depa 3 orang tu pun Melayu jugak, tu dah kira bantu Melayu la.....Hahahahahahaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. We anjing KHAIRY JAMALUDDIN, APA HANG DOK CERITA PASAL MAHATHIR ni? Kenapa hang tak cerita segala projek yang disapu oleh Pak Lah, Kamaluddin bersama-sama Kalimullah tu? Pasai hang nampak Mahathir je ni? Anjing KJ jaga2 sikit, nanti parpu start balun hangpa, tuan hangpa nak melancap pun tak lalu nanti? Apa hang nak kami mintak parpu mula balun balik ka? Apa kena mengenba story jijah dengan mahathir? AQpa dia PM lagi ka? Pasai Khairy dan Anwar takut lain macam je ni?

      Parpu, aku rasa hang dah kena mula usik balik la si Kitol tu, dah lama tak dengar cerita mamat pemusnah UMNO tu...anjing2 dia dah mula berkeliaran dan nak salahkan Tun M, zaman Pak Lah depa anak beranak hancurkan negara takkan depa dah lupa kot?

      Delete
    2. Aik kata jangan dengki orang Melayu kaya? Ni dah lain macam... Takkan Melayu yang kaya yang tidak harus didengki itu cuma dimaksudkan hanya Syed Mokhtar, Mirzan, Mokhzani dan Mukhriz saja? Khairy Jamaludin, Pak Lah pun Melayu juga. Tu la yang orang dok bantai syed mokhtar dan 3 beranak tu sebab hangpa tak ikhlas, hangpa ajak orang melayu jangan dengki pada orang Melayu yang kaya tapi hangpa pun dok dengki kat Melayu kaya. Hangpa ni sebenaqnya nak jaga kaum puak hangpa saja. Jadi, tak payahlah dok berlakon yang hangpa sayang kat Melayu la, sayang kat Islam la... Perangai hangpa ni macam kepala butuh...

      Delete
  11. Adakah spesis yg sudah bergelumang dalam kancah terkutok iaitu menyondol macam vavi hutan, lobang taik, lobang najis, lobang juborr, bertahun tahun lamanya dari zaman sekolah lagi hingga sekarang masih lagi menjubog, masih tak reti2 nak bertaubat, di angkat, disanjung sebagai anukera tuhan? Apa punya giler vavi?

    Adakah spesis yg sanggup menjadi agen Yahudi Zionist Neocons, pejuang keselamatan Israel, ketagih kunyit, kuat berzina, pelacuran, dgn adik2 terangkat, jantan2, boypren2, maknyah Jln Hj Taib, isteri Yb Jamban, isteri2 orang, pelacur2 Cina Doll, Siam Doll, Jantan Doll, Mak Nyah Doll, Samdoll dalam dan luar negara, di samakan dgn Imam Mahadi?
    Apa punyalah giler vavi?
    Inilah pencacai2 najis BABI haramjadah, dan penjilat2 juboq belendir Hero Tamil pare pundek, yg bengap nak mampos, kecik2 tak nak mampos, bila kote berbulu menyusahkan diri, keluarga, mak bapak, anak isteri, adik beradik, sahabat handai, hidup pun dia2 saja, menghabiskan beras, dah lah bengap berlagak samseng tak bertempat, tetapi yg sebenarnya bacul macam idola mereka.
    Sehari selepas Saiful buat laporan polis, Si Hero Tamil, panik giler, terus larikan diri dan sembunyi di kedutaan Turki dgn alasan ada pembunoh upahan, anak isteri ditinggalkan, kerana yg penting kote bengkok beliau, yg lain termasuk anak isteri dan pencacai2 pergilah mampos. Inikah pemimpin yg hendak anda angkat sebagai PM, ranap, huruhara, kacau bilau dan musnah lah agama, bngsa dan negara.
    Sedarlah, insaflah dan bertaubatlah, janganlah merelakan diri dilaknat kerana bersetongkol dgn peliwat terkutok, agen Yahudi Zionist Neocons bernama BABI haramjadah.

    ReplyDelete
  12. Tak payah berhujah lah di sini. SEBAB DEBAT BUKAN BUDAYA KITA.

    ReplyDelete
  13. AKU JUGA ORANG \\UMNO...TAPI AKU TAK AKAN SOKOONG DAN UNDI UMNO KALI INI.....BIARLAH ANWAR IBRAHIM MEMBAWA PERUBAHAN KEPADA NEGARA INI.....YANG PENTING ANAK AKU TERJAMIN MASA DEPANYA......AKU DAH MUAK DENGAN KEANGKLUHAN PEMIMPIN UMNO......

    ReplyDelete
  14. Kalo sokongan dah bertambah...cepatlah bubar parlimen......kita tengok antara najib dan muhyiddin..sape yang berebut nak jadi ketua pembangkang......lepas nie terkangkang lah orang umno...tak mustahil ramai yang muflis dan di sumbatkan kedalam penjara,di tinggalkan oleh isteri yang cantik jelita yang mendabakan wang sahaje....ramai kontaktor umno yang akan menjadi duda...,rumah akan dilelong dan di sita..baru kamu tahu erti kesusahan...tak percaya ka....tengoklah.....

    ReplyDelete
  15. Anjing UMNo cheras sedang menyalak di cheras HQ hari ni untuk menyiapkan diri perhimpunan penyangak lalat tahi minggu depan

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!

Sama Rata, Sama Rasa, Depan BELAKANG Sama Saja!!

Sama Rata, Sama Rasa, Depan BELAKANG Sama Saja!!