GEMPAR BERAPI! ANAK-ANAK IKAN ANWAR KENA CEKUP DALAM OPS KUNYIT!

Pandan Indah merupakan kawasan yang dikatakan kubu kuat PKR. Parlimen Pandan mempunyai dua DUN iaitu DUN Cempaka dan DUN Teratai. Walaupun Parlimen Pandan dikuasai oleh Ong Tee Kiat, penyandangnya dari MCA, namun DUN Cempaka pula dikuasai oleh PAS menerusi Iskandar Samad yang merupakan salah seorang Exco Selangor dan DUN Teratai dikuasai oleh Jenice Lee dari DAP.

Sebelum Pakatan Rakyat menguasai DUN Cempaka dan DUN Teratai, seluruh kawasan Pandan Indah telah ‘dibersihkan’ daripada rumah-rumah urut, perjudian haram, sindiket pemerdagangan manusia dan sebagainya. Malah, Kerajaan UMNO-BN pada zaman Khir Toyo telah berjaya membersihkan Pandan daripada rumah-rumah setinggan dengan kehadiran pendatang-pendatang asing tanpa izin, khususnya dari Indonesia terkawal.

Bagaimanapun, sebaik-baik sahaja Pakatan Rakyat menguasai Selangor, Pandan selain Ampang telah menjadi sarang untuk segala macam kemaksiatan, bahkan turut menjadi sarang penjenayah dan pendatang asing. Apabila penduduk mulai mempertikaikan peningkatan kadar jenayah, PKR dan Pakatan Rakyat mula bercerita tentang PENGUNDI HANTU dan PENDATANG ASING.

Sedangkan hakikatnya, kebanyakan pendatang asing yang ditemui, mempunyai ‘kaitan rapat’ dengan Pakatan Rakyat, khususnya PKR dan Anwar Ibrahim.

Read more...

25 Responses to "GEMPAR BERAPI! ANAK-ANAK IKAN ANWAR KENA CEKUP DALAM OPS KUNYIT!"

  1. Zaman khir toyo berjaya? memang bodoh tahap lawak lah UMNO ni. Sudah lah bodoh sampai keluar kenyataan rakyat pecah perut ketawa dengar. ka ka ka . Khir to yo berjaya... ka k a a ka. Yang pasti Khir toyo DITOLAK RAKYAT. Nangis sampai mata merah

    ReplyDelete
    Replies
    1. mcmlah khalid gagap ini bagus sgt, apa pakatan buat selama drg perintah selangor lagi lingkup adalah, sekurang-kurangnya duit rakyat tak dirompak oleh UMNO mcm pakatan haram ini. langsung takde belas kasihan pada rakyat.

      Delete
  2. cubalah paham sikit isu utama cerita ni.. orang cakap berjaya hapuskan bapuk, maksiat, rumah urut... memang ler mb dulu tu hampeh... TAPI berjaya tang lain.. paham tak... kau ni tak paham isu utama ke.... kompem la tak lama lagi kau tukar agama... rasa2 boring agama A tukar agama B... sebab apa kau tau... sebab tak reti nak beza "main issue"

    ReplyDelete
    Replies
    1. MMG BTL APA YG KAU CKPKAN TU ANON 8.24 KALAU TAK RETI NAK BEZAKAN MAIN ISSUE SUSAH BEB SILAP HARIBULAN LAIN JADINYA NANTI. SEBAB TU BYK YG MUDAH TERPESONG AKIDAHNYA SEBAB TAK FAHAM ISU SEBENAR.

      Delete
  3. Kahkahkahkah...Selangor x lama dah...
    PRU13 nanti R.I.P utk PR di Selangor...
    Kalau bandingkan Khir Toyo ngan Khalid gagap jauh panggang dari api la....

    Kalau khir toyo korang gelak sampai pecah perut..itu kerana korang banyak togok arak yg DAP tuang dalam tembolok korang..bukan pasal khir toyo...pasal korang x tahu apa pun...hahahahaha

    Kalau MB Selangor skrang...hehehehe
    Khalid Gagak...opssss..Khalid gagap...mmg hebat..hebat sungguhhh...hahahaha
    Hebat menipu rakyat macam korang...kahkahkah...
    Tu yg kenyang sempai pecah perut gelak...
    Mender khalid buat kat selangor...dey...hang pa catat kat sini..apa MB-Mangkuk Bengong ko buat kat Selangor...hahahahaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. aku harap dlm pru13 ini biarlah rakyat selangor buat keputusan yg tepat sekali utk selamatkan negeri selangor kita supaya tidak menjadi mangsa si khalid gagap yg btl2 bangang nak mampos langsung tak pedulikan hal rakyat yg dia tau rompak duit rakyat bagi anwar mewah.

      Delete
  4. dey....khalid gagap beli hutang talam....tu pun tak tau ka....itu le sumbangan khalid gagap termasuklah jual harta2 pkns

    ReplyDelete
  5. Hari ini Hj Hadi Presiden PAS berkata 55 tahun negara ini telah diperintah oleh SYAITAN. Hj Hadi ni memang sah ada masaalah glukoma, atau keretakan tempurung kepala sampai otak masuk angin. Terlalu baiklah SYAITAN yang dimaksudkan oleh Hj Hadi itu kerana selama 55 tahun membangunkan Perbankan Islam, mengembangkan pendidikan Islam menerusi sekolah2 rendah dan menengah Agama, Institut-institut Islam, menjaga kesihatan dan kebajikan rakyat, mengawal keselamataqn dan keharmonian antara kaum dan macam-macam kesejahteraan untuk semua rakyat berbilang kaum.

    Malaikatkah kumpulan Hj Hadi jika diKelantan rakyat masih minum air sungai berkarat, berak belakang pokok, sampah dan selut bertaburan di Kota Bharu serambi Mekah,hancing dan hanyirnya Pasar dan arked. Balak dihutan dijual semuanya demi membayar elaun wakil rakyat dan belanja muktamar, dah habis balak selepas 22 tahun, tanah bukit dan segala bijih dilombong dan dijual ke China dan Singapura. Rakyat dimomok dengan menghisap hampas yang tinggal dan janji mimpi indah memeluk bidadari di syurga.

    Nik Ajis dan Hj Hadi tidak nampak disebabkan rabun dekat. Betapa ramainya rakyat Kelantan berhijrah lari dari kemiskinan dan kegelapan, saperti larinya pelarian Rohingya dari Rakhine, berbondong mengelek anak kecil dan tikar bantal, cuma senerio berbeza rakyat muda Kelantan berhijrah dengan kereta dan bas, tapi matlamatnya sama untuk mencari cahaya yang lebih cerah di temapat lain yang dikatakan diperintah oleh SYAITAN.

    Di Selangor negeri yang telah diambilalih oleh Malaikat belaan Hj Hadi sejak 2008, terutama Ampang, Pandan, Kepung...dimana syiarnya?? Spa, rumah urut, pelacur, GRO, mesin slot, Awang Hitam, peragut, etc.etc bertambah 4 kali ganda..Semua ini Malaikat kah?? Kerja Malaikatkah menjual kepentingan dan masa depan orang Islam yang berniaga dikompleks PKNS, menutup dan menjual bangunan asrama Yayasan Selangor yang menempatkan anak-anak Melayu, anak-anak Islam yang memerlukan pembelaan. Kerja Malaikatkah ini semua ???

    Hj Hadi dan Nik Ajis dah tak dapat membezakan antara SYAITAN dan MALAIKAT sebab terkejut tengok koteh bengkok ANU dan akai dah meong dicandukan dengan gambaran tahta Putrajaya oleh Anuwar. GILLLLEEERRR

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tarok cukup cukup.pas ni memang palat

      Delete
    2. Terbaik...UNDI PR...JAHANAM UMPORNO..

      Delete
    3. Raja Jembal, hang sokong sangat UMNO ni kenapa? Apa yang hang dapat? Dah lah sokong, dah tu pulak tak ada point, main pakai hentam je.. Apa yang hang dapat...Tapi yang sudah pasti, pemimpin UMNO yang kenyang!!

      Delete
    4. Halo Raja Jembal. Lain kali tak payah cerita panjang buat penat.. Hang pernah duduk diKelantan ka.

      Kalu kau nak tahu air paip yang kuning tu datangnya dari saluran paip yang dibina oleh kerajaan BN masa mereka memerintah.

      Kalau umur setahun jagung tak payah komen benda merepek.

      Dan yang berak belakang pokok tu anak orang yang mengundi BN.

      Apa salahnya berhijrah, orang yang tak berhijrah akan jadi macam hang, dok jadi kaset burok UMno dok cerita benda sama.

      Kali Jaga.

      Delete
  6. http://gerai3abdul.blogspot.com/2012/11/bila-syaitan-mengaku-malaikat.html

    waduh pak saya ngakak berguling guling lagi ya saat saya tau bahawa setan melayu amno itu kayak setan mabuk ya kerna sering bikin kerja jijik, ya.

    wakaah akaahh . lucu banget ya. omong gak sama bikin ya ini setan melayu amno kayak tahi anjing aja ya.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Maaf ya mas. Adakah mas ini salah saorang pendatang asing di parlimen Pandan?

      Delete
  7. http://feedproxy.google.com/~r/blogspot/zwLfhy/~3/lZ5YnunhnoQ/samseng-upahan-bersenjatakan-parang.html

    waduh setan bawahan lo klass orang malay bilang bawa keris ya kerna mau bunuh orang ya. ngakaakkkk lagi saya kena goblok dia ya.

    ReplyDelete
    Replies
    1. kasihan dilihat indon ini...merepek xtentu pasal

      Delete
    2. die mereper coz anuar tolak cintanya hhahaahah

      Delete
    3. indon gila bodoh! menyibok je kat sini!!

      Delete
  8. Sekurang-kurangnya khir toyo tak de rompak duit rakyat byk2 mcm si khalid gagap ini terang2 curi duit rakyat. sanggup buat apa saja asalkan ketuanya mewah si khalid ini sanggup lakukan apa saja demikepentingan diri sendiri dan gangnya.

    ReplyDelete
  9. kalo parti lain tak boleh menang bubarkan je,pemimpin sumbat kat lokap,geli lah,demokrasi apa benda macam neh.ko semua pada belajar tak,...pembangkang tak boleh menang tak payah ada PRU lah....

    ReplyDelete
  10. ha tak lama je ag lepas nie selepas pakatan kalah dalam PRU ini...
    tak perlu la kita lihat muka mereka dan janji serta fitnah mereka...

    ReplyDelete
  11. Khir toyo yang turun naik mahkamah rpun nak cerita? Dari dulu lagi kawasan pandan nih byk pub. Aku dah duduk lama. Zaman bn dulu lg byk pub. Jangan nak menipu la. Taik kambing!. Dulu masa bn lg teruk. Jalan raya penuh dgn kerusi meja mkn. Sekarang dah tak der kerusi meja atas jalan. Buat penyokong bn. Kim salam la kalau mau menang.

    Raja jembal yang sewel!. Aku kerja kat mnc. Kat opis aku ada mcm2 bangsa. Jerman, jepun, korea, cina, melayu indon, melayu local, thai semua ada. Mereka itu bukan dr kelantan. Bahkan perkerja local pun seimbang. Dizaman global nih, org berhijrah untuk bekerja adalah perkara biasa. Fikiran kena global sket brader. Jgn nak duduk kampung sendiri je. Tak salah berhijrah untuk cari nafkah. Jgn jadi rempit belaan umno. Itu yang salah!

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!

CILI KASI TARUK!

BERITA PERAK TODAY - KLIK SINI

Video Panas dari Perak Today - Klik Sini

KALAU KORANG NAK EMAIL AKU -Sila email ke 1housepk@gmail.com

Sama Rata, Sama Rasa, Depan BELAKANG Sama Saja!!

Sama Rata, Sama Rasa, Depan BELAKANG Sama Saja!!