Gambaran sebenar Pakatan

He he he


33 Responses to "Gambaran sebenar Pakatan"

  1. Sekiranya KEADILAN tidak BERLAKU sekarang, Negeri lain juga berkemungkinan akan alami NASIB YANG SAMA seperti Kelantan.
    Formula yang digunakan untuk PAHANG, adalah formula ROYALTI,
    Jumlah Pengeluaran Minimum
    17,500 tong/hari x RM300/tong x 365 hari = RM 1,916,250,000 @ RM1.916 Billion.
    ROYALTI = RM 95,812,500 atau RM 95.8 Juta.
    Jumlah Pengeluaran Maksimum
    20,000 tong/hari x RM300/tong x 365 hari = RM 2190000000 @ RM2.19 Billion.
    ROYALTI = RM 109500000 atau RM 109.5 Juta.
    Jumlah Purata
    Jumlah Pengeluaran Minimum x Jumlah Pengeluaran Maksimum BAHAGI dua.
    RM 95.8 juta + RM 109.5 juta bahagi 2 = RM 102.65/ tahun
    ANGKA yang disebut oleh Perdana Menteri 30 Oktober, iaitu RM100 JUTA adalah mengikut formula BAYARAN TUNAI @ ROYALTI yang menepati Akta Kemajuan Petroleum 1974 dan perjanjian PETRONAS dengan PAHANG.
    Ini bermakna Negeri Pahang akan mendapat ROYALTI/BAYARAN TUNAI bukannya WANG EHSAN, sepertimana yang diumumkan.
    Istilah WANG EHSAN adalah satu istilah bagi mengkaburi mata Rakyat Negeri Kelantan dan Rakyat Negeri Terengganu daripada menuntut apa yang SAMA Negeri Pahang dapat.
    Perdana Menteri mestilah berlaku adil dalam hal pemberian Bayaran Tunai (istilah Akta) @ Royalti (istilah porpular) kepada semua Negeri di Malaysia, bukan hanya untuk negerinya sahaja.

    ReplyDelete
    Replies
    1. House PK dan Bedah, kalau korang betul2 handal dalam politik kepartian UMNO, aku cabar korang bertanding di Bahagian Kinabatangan. Aku akan pastikan tiada satu pencalonan dari mana-mana cawangan pun untuk House PK dan Bedah... Politics is all about survival and barbarian. The fittest will survive. - Bung Hashim, Sepupu Bung Mokhtar (Penyelamat Nyawa UMNO/BN Dalam Tragedi 16 September)

      Delete
  2. Replies
    1. House PK dan Bedah, kalau korang betul2 handal dalam politik kepartian UMNO, aku cabar korang bertanding di Bahagian Kinabatangan. Aku akan pastikan tiada satu pencalonan dari mana-mana cawangan pun untuk House PK dan Bedah... Politics is all about survival and barbarian. The fittest will survive. - Bung Hashim, Sepupu Bung Mokhtar (Penyelamat Nyawa UMNO/BN Dalam Tragedi 16 September)

      Delete
    2. Apa yang dia ni meroyan ni? Cakap macam dia yang pegang nyawa.... Sesat agaknya mamat nih.

      Delete
    3. Bung Hashim, kau bawak sepupu kau dan bini dia yang gebu tu, aku nak puaskan dia sebab aku tau bung dah mati pucuk sebab tu dia jadi gilak

      Delete
  3. Sesuai sgt k... Hahaha

    ReplyDelete
  4. mmg padan dan sesuai sgt dgn tema itu he he he.......

    ReplyDelete
  5. itupun tak layak sebenarnya utk 3 parti yg asyik ada aje propaganda mereka sendiri mcm syok sendiri aje.

    ReplyDelete
  6. MMG BTLAPA YG PK PAPARKAN NI, MMG LAYAK PARTI2 TU MCM TU. MULUT PUN DAH MCM JAMBAM APE. KAH KAH KAH ....

    ReplyDelete
  7. itulah kebenaranya..
    kebenaran sentiasa pahit..
    hahahhaah

    ReplyDelete
  8. well,perkara ni mmg sngt sesuai dengan semua parti pembangkang sial tu.
    mmg hanya sekadar janji sahaja percakapan mereka,tunaikan jgn haraplah.
    dasar manusia sial yg lahanat,manusia yahudi yg hipokrit

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dey lingam......ada minum ka.........raya belum lagi........jangan marah marah..PkR ada betul......kasi turun la itu harga todi......lain barang pun sama.......itu madey anak juga untung.

      Delete
    2. dey anon 10:35 .. barang boleh turun, kecuali barang Nuar,, kalau itu nuar punya barang turun,, tarak orang mau ikut sama dia ma...
      so lu kasi sokong sama itu Nuarlah .. nanti dia PM kalo,, dia punya barang gerenti tarak turun punya ...

      Delete
  9. Ini semua permainan politik ! Kata-kata orang politik bukan semua boleh percaya bahkan ayat-ayat tuhan pun bukan semua boleh percaya ! Yang penting harus kita guna kepintaran kita membeza kebenaran jangan buta mengikut !

    ReplyDelete
  10. House PK dan Bedah, kalau korang betul2 handal dalam politik kepartian UMNO, aku cabar korang bertanding di Bahagian Kinabatangan. Aku akan pastikan tiada satu pencalonan dari mana-mana cawangan pun untuk House PK dan Bedah... Politics is all about survival and barbarian. The fittest will survive. - Bung Hashim, Sepupu Bung Mokhtar (Penyelamat Nyawa UMNO/BN Dalam Tragedi 16 September)

    ReplyDelete
    Replies
    1. politik wang mmg kuat d kinabatangan. itu datuk zaki pakai duit, itu bung pun pakai duit. akhirnya itu bung yg menang. itu bekas pegawai kerja mdk menang sebagai timbalan mengalahkan datuk saddi si kaki perempuan walau dah ada dua bini.

      Delete
    2. timbalan ketua perhubungan umno kinabatangan adalah PATI yg mempunyai kad pengenalan. Ketua pemuda umno kinabatangan pulak adalah pencuri balak di hutan kinabatangan & pernah dipenjarakan kerana cuba memberi rasuah kpd polis. Umngok mmg dipenuhi oleh org2 yg tidak beretika.

      Delete
    3. Kalau itu macam,kasi angkat kamu punya geng lawan sama aku punya sepupu bah.... Jangan jadi mcm anjing salak bukit... Kalau sepupu aku mcm kamu punya tuduhan, kalahkan sepupu aku di kinabatangan. Ini demokrasi bah, majoriti perwakilan pilih kita, menanglah kita. Ada berani? Bung Hashim, Sepupu Bung Mokhtar
      (Penyelamat Nyawa UMNO/BN Dalam Tragedi 16 September)

      Delete
  11. Apa yg PAS lakukan bila Selangor dibawah Regim Fuckaton haramjadah, rumah2 urut dan Klub2 Gay tumbuh bagaikan cendawan setelah hujan...Takebeer!!
    Sudah lah Nama Allah tidak dibela, Rasulullah dihina pun buat dek saja, tetapi jangan sentuh Hero Tamil, pejuang keselamatan Israel, peliwat terkutok, mahupun komunis biaDAP yg rasis giler, anti Melayu dan anti Islam, bukan saja PAS sanggup golek2 tengah jalan, sanggup ikut berdemo jalanan, sanggup pegang lilin, sanggup solat hajat, sanggup doa pecah perut. Allah dan Rasulullah tidak dibela, tetapi Anwar Zionist, Lim Kit Ceebai, Lim Guan Lanchow, Ngek dan Ngok, Kapal Poosing, Tony Puachebai, Ambigay, dipuji dipuja dan di angkat sebagai Imam, kalipah, ustaz dan ustazah. Apakah ini ajaran Islam?.

    Sedarlah dan insaflah ahlul2 PAS, sampe bila nak jadi bahalul. Fuckaton haramjadah termasuk PAS dan PGayR penyokong kuat LBGT, iaitu menyokong perkahwinan sejenis, jantan dgn jantan, pedang lawan pedang, juboh menjuboh, betina dgn betina, puki dgn puki, Inilah spesis2 Nabi tidak mengaku umat. Dan anda penyokong2 Fuckaton mendapat saham lahanat kerana bersetongkol menyokong LBGT. Sedarlah, dan kembali kepada jalan yg lurus, bukan jalan yg sesat lagi songsang.
    Bermufarakah demi agama, bngsa dan negara.

    Sedarlah Parti Ajaran Songsang akan membawa anda dan keluarga kepada neraka jahanam. Syurga neraka, pahala dan dosa semua milik Allah, bukan wali Terompah jamban (gelaran yg ditabalkan oleh Hero tamil sendiri). Janglah merelakan diri dilahanat kerena bengap nak mampos

    Sedarlh, insaflah dan bertaubatlah, janganlah terikut ikut hasutan Dajjal lahanat, baru lahanat Yahudi Zionist, Agen Yahudi Zionist Neocons, peliwat terkutok, korup, tak bermoral dan Wali Terompah Jamban - gelaran yg diberikan oleh Hero Tamil sendiri kepada Nik Najis, yg jahil agama, suah nyanyok tahap kronik, busok hati dan dendam kesumat terhadap orang2 seagam dan sebangsa. Bermufarakah demi nasib anak2 bngsa dan jangan lah merelakan diri dilahant dan dizalimi sperti orang2 kampong Buah Pahala, yg dihina begitu rupa hinggakan ada yg hendak membakar diri, kerana dikencingkan, diliwat, dipebodoh bodohkan oleh pemimpin2 Fuckaton Haramjadah yg kuat kencing dan janji bulan bintang dan cakrawala. Sedarlah dan insaflah

    ReplyDelete
    Replies
    1. Apa lu sudah buta ka apa........wa shah alam punya orang dah............yg mabuk kat tepi jalan, yg menyalak malam2 wa kenal semua pemuda umno and orang tua umno nak mampus.........masa muda tak nak mampus. papa gomo sudah liwat nko dah.

      Delete
    2. Wa... Shah Alam punya olang manyak eksen ma. wa pun Shah Alam ma.. wa ingat aa.. wa mahu kasi bungkus sama itu PKR.. sebab aaa.. itu nuar manyak kuat kongkek ma.. semua dia mau kongkek ..

      Delete
  12. Hanya pencacai2 najis BABI dan penjilat2 juboq blendir lelaki Y, yg air kote disahkan oleh pakar forensik berada dalam jubor Saiful. Apakah airkote lelaki Y diperah macam perah kain basah? Janganla jagi bengap nak mampos. Inilah spesis2 keparat dan bngsat yg baru 4tahun memerintah, dah buat agama, negara macam mak bapak depa yg punya. Spesis2 Fuckaton haramjadah lah katakan.'

    Cuba hang pikiaq, adakah spesis2 yg bergelumang dalam kancah juboh menjuboh, liwat, zina, pelacuran, korupsi, tak bermoral, takde maruah, bacul, diangkat, disanjung sebagai Anugerah Tuhan?

    Cuba hang pikiaq, adakah orang yg agen Yahudi Zionist Neocons, pejuang keselamatan Israel, pembunoh dan menzalimi rakyat Palestina yg tak berdosa, ketagih lobang najis, lobang taik, lobang jubor, kuat berzina dgn boypren2, jantan2, isteri YB Jamban, Isteri2 orang, Mak-Nyah Jalan Hj. Taib, pelacur2 dalam dan luar negara, Bapa korupsi, Bapa Kronisma-Parti anak beranak Sdn Bhd, Tak Bermoral, Takde maruah, hipokrit, penipu, pembohong, kuat fitnah, mulut bau najis babi, dikatakan Imam Mahadi. Ishh ishh ishh ishh inilah kalau otak dah mereng, dah terminum air kencing Papa Hebat harami, peliwat terkutok bernama Anwar Zionist. Dan spesis yg macam ini hendak dijempun masuk ke mesjid dan surau2 untuk emmberi ceramah dan takzirah agama? Spesis yg najis macam gini?

    Sedarlah dan insaflah, janganlah merelakan diri dilahanat dan dizalimi sperti pendudok2 Kampong Buah Pala, yg ada kerana dizalimi begitu rupa hinggakan mahu membunoh diri dgn membakar diri, kerana dikencing, diliwat, diperbodoh bodoh oleh regim Fuckaton haramjadah dan ketua mereka Anwar Zionist, dan ketua komunis biaDAP Lim Guan Lanchow. Yg sebelum pilihanraya akan menjanjikan bulan bintang dan cakrawala, tetapi bila dah berkuasa, semua dikencingkan. Apakah anda ingin nasib yg sama?
    Selamatkanlah diri dan keluarga, bermufarakah demi agama, bngsa dan negara. Dan jauhi lah dir bersetongkol dgn spesis2 keparat, bngsat dan lahnat dari Fuckaton haramjadah, perosak agama, bngsa dan negara.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Betul betul ni bukan cobaan............lu memang bangang.......lu ingat orang mau pecaya lu punya cakap.......lain orang lagi pandai bro tak serupa lu ........bodoh punya oang.

      Delete
    2. Org pandai lebih suka bertindak dr bercakap. Dan bila bercakap, org yg pandai tidak akan membodohkan org lain.

      Delete
  13. http://feedproxy.google.com/~r/edyesdotcom/~3/cNqHLZdwG54/lcw-you-ruin-my-gold-medal-now-you-ruin.html


    waduh pak, wakakah saya ngakak saat saya baca berita gila ini. Gak tahu malu ya ibu setan melayu amno itu saat dia kaco persandingan cungwe itu. Inilah ibu setan melayu amno yang dicium pantat dia ole folower goblok setann melayu amnoi. ya kasian mereka hanya tidur dalam sangkar burung ya sama pake mobil kancil. kakakaka...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tuan, Warga Indonesia, bukan disini ruangannya...

      Delete
    2. Waduh bapa indon........gue udah meloya sama itu badak vavi betina.........orang mau kawin ia yg sibuk.

      Delete
    3. wadoh pak indon goblok .. jangan bikin kasi malu sama lu punya bangsa dong.. orang malasia bilang .. pukul air dalam dulang , itu air kenak muka sendiri .. presiden lo nikah sama kristian, kalo di malisia gak bisa gitu goblok ...Gusdur wali songol bisa main sama cewek cewek mulus.. ngacak lo kue ... dasar bangsat lo..

      Delete
  14. baru pulang dgn penuh bergaya. lubang kakak cikaro filipina umur 23 tahun. boleh lah, walau badan berbau hapak peluh + perfume. Tak jadi jilat puki dia, ada lendir kental keputihan berbau spt sabun mandi hapak. leher & dada dia melekit & masin. bibir plak rasa lipstik & rokok. lubang puki biasa2 jer, tapi masa nak sampai kemuncak tu baru terasa ketat & bunyi kocakan makin kuat, kaki dia mengepit kuat kat pinggang aku.

    Ni semua kesalahan umngok, tak hantar PATI2 ni ke negara asal mereka. Akhirnya aku terjerumus main lubang puki remaja filipina.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bapak kaki burit ,, anak kaki lendir..
      dah kena ;lh tu dengan pencacai PKR..
      Nuar Dapat Burit
      pencacai dapat lendir je...

      Delete
  15. ini blog jamban....uwek.....

    ReplyDelete
  16. PEMIKIR Tumoang lalu..
    www.suarapemikir.blogspot.com jangan gadoh gadoh

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!