CILI KASI TARUK!

BERITA PERAK TODAY - KLIK SINI

Video Panas dari Perak Today - Klik Sini

KALAU KORANG NAK EMAIL AKU -Sila email ke 1housepk@gmail.com

Seminar

Seminar

Tuesday, November 20, 2012

FUYOH! MEWAHNYA ZURAIDA MAK LAMPIR LEPAS JADI WAKIL RAKYAT!

Aku tak tau apa masalahnya dengan orang-orang kat Ampang ni hinggakan mereka memilih BIBIK sebagai wakil rakyat mereka. Dah la pendatang dari Indon, lepas jadi wakil rakyat mewah gila pulak dia, tahukan anda aku sedang bercerita tentang binatang mana? Meh baca

Zuraida Kamaruddin di lahirkan di Bengkulu, Sumatera Indonesia. Akibat kemiskinan hidup pada masa itu di Indonesia keluarganya telah berhijrah ke Singapura. Ketika itu Singapura masih lagi berada dalam Persekutuan Tanah Melayu. Selepas berlaku perpisahan antara Singapura dengan Malaysia keluarganya mengambil keputusan untuk memilih Malaysia sebagai tempat bermaustatin. Selepas itu mereka telah di beri kerakyatan Malaysia. Nama asal mereka sekeluarga juga dipercayai telah ditukar.

Sebelum di pilih sebagai Ahli Parlimen Ampang pada tahun 2008 Zuraida adalah seorang penjual buah di kawasan Ampang. Selain menjual buah beliau juga secara sampingan turut menjual ubat-ubatan tradisional termasuk minyak angin.

Penglibatannya dalam PKR bermula selepas dia menyertai sebuah pertubuhan pro pembangkang yang dikenali sebagai Gerakan Mansuhkan ISA. Hasil pergaulan dan perkenalan beliau dengan orang-orang pembangkang dalam pertubuhan itu membawa beliau menyertai PKR. Kebetulan pada masa itu PKR berada dalam keadaan hidup segan mati tak mahu dan tidak ramai orang yang sanggup menerima jawatan -jawatan dalam parti. Kesempatan itu di ambil oleh Zuraida untuk menonjolkan dirinya dengan suara-suara lantangnya yang akhirnya membawa beliau berjaya memegang jawatan Ketua Wanita PKR.

Zuraida yang terkenal dengan bau badan yang masam di kalangan orang-orang PKR telah dipilih oleh PKR untuk menjadi calon mereka di Ampang dalam PRU ke 13 memandangkan pada waktu itu tidak ramai orang-orang PKR yang berminat untuk jadi calon. Tuah ayam nampak di kaki tuah manusia siapa yang tahu. Zuraida menang di Ampang dan dalam masa yang sama PKR berjaya membentuk kerajaan di Selangor. Ramai orang-orang PKR yang terlopong melihat orang yang selalu diperli dengan bau badan masam sebelum itu diangkat sebagai ahli parlimen oleh pengundi-pengundi Ampang.

Bermula Mac 2008 kehidupan Zuraida sekeluarga berubah setelah bergelar wakil rakyat di sebuah negeri yang diperintah PKR. Zuraida tidak perlu lagi menjual buah. Selain sibuk sebagai ahli parlimen Zuraida juga sibuk memenuhi undangan-undangan ceramah di seluruh negara untuk membongkar ‘penyelewengan dan rasuah Umno’.

Nak tahu KEMEWAHAN dia selepas jadi wakil rakyat? KLIK SINI

49 comments:

  1. SAIZ LEBIH KURANG PARPUKARI TENUK JE...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dtg dari Indon tgl di sini dan diberi kerakyatan takpe lg tp jgn lahir di Malaysia tp faraid wang rakyat kepada anak pinak 3 serangkai selama lebih 30 thn. Apa la punya nafsu mcm binatang, BANGSAT!!!

      Delete
  2. aku dh baca kat encylopedia..korang kantoi...

    ReplyDelete
  3. Kantoi mendenya, sial punya pkr punyalah desperate sampai ambik mak INDON jadi MP. Ptuiiiiihhh

    ReplyDelete
  4. Bagus Lagi Indon Dari Mamak kerturunan Hamba abdikan ni kan dia tau nak jaga hati melayu

    ReplyDelete
    Replies
    1. aduhhhhh... Rosaklah kau ni,
      Pak Sheik kita tu kan ayah dia
      keturunan mamak juga, janganlah
      tunjukan sangat bangang kita tu.
      kita tawan Putrajaya tau tak..
      Anwar Ibrahim tu Bakal PM tau.
      yg kau gi kutuk apa pasal... aduh..
      rosak...rosak...rosak

      Delete
    2. Dtg dari Indon tgl di sini dan diberi kerakyatan takpe lg tp jgn lahir di Malaysia tp faraid wang rakyat kepada anak pinak 3 serangkai selama lebih 30 thn. Apa la punya nafsu mcm binatang, BANGSAT!!!

      Delete
  5. Ya Aku tak stuju angkat org indon jadi YB walaupun dia sebangsa dari rumpun melayu bahkan beragama Islam.

    Lebih baik angkat org Cina atau India yang lahir di India atau di Cina. Walaupun mereka bukan orang Melayu dan tidak beragama Islam. Tak kesah tu semua.

    Macam mamak kuti sebelah ni. Mahader.dia lebih ok dari Anwar atau hj hadi.

    Kah3.Aku cakap terbalik pulak hari.sebab nak ajar UMNO ni kena cakap terbalik.

    Kalau yang datang dengar ceramah PR tu dtg 30k org, UMNO/surat khabar dia lapur dtg 3k je. Kalau majlis UMNO, yg dtgnya 3k dia tulis 30k. Dulu pelajar Johor dapat 18A dlm SPM diumumkan sbg pelajar terbaik seluruh malaysia sedangkan pada masa tu ada pelajar Kelantan dapat 20A. So.. otak org UMNO ni kena cakap terbalik.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Betul tu anon atas, oleh itu marilah kita sama-sama angkat kaki main pelacur, peliwat & penipu jadi PM Malaysia!!

      TAKBIR! x3

      Delete
    2. Bukan ke anwar juburi se dna ngan keling blah bapa dia?

      Delete
    3. Dtg dari Indon tgl di sini dan diberi kerakyatan takpe lg tp jgn lahir di Malaysia tp faraid wang rakyat kepada anak pinak 3 serangkai selama lebih 30 thn. Apa la punya nafsu mcm binatang, BANGSAT!!!

      Delete
  6. lagi ok dr mamak umno penang,tp berlakon jd melayu dan melayu umno penang mmg bangang krn angkat mamak padukang jd ketua pemuda umno.mamak ni adalah pengkhinat melayu penang.sama spesies dgn parpu.

    ReplyDelete
    Replies
    1. aikkk.. Bapak kepada Anwar... si brahim kan mamak gak..
      apalah kau, janganlah kutuk bakal PM kita tu..aduhhhhhhhh,,,,

      Delete
  7. Mungkin Org Ampang boleh komen sikit apa sumbangan YB Zuraida sepanjang menjadi wakil rakyat di Ampang. Adakah lebih bekerja atau lebih berceramah?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dtg dari Indon tgl di sini dan diberi kerakyatan takpe lg tp jgn lahir di Malaysia tp faraid wang rakyat kepada anak pinak 3 serangkai selama lebih 30 thn. Apa la punya nafsu mcm binatang, BANGSAT!!!

      Delete
    2. Masih mengungkit duit rakyat lagi? Berapa byk cukai yg tuan bayar kpd kerajaan? Berapa byk sumber bumi ini yg tuan sudah tukarkan kpd duit? Kalau kerajaan tidak buat kerja dan bijak menguruskan sumber bumi Malaysia ini tetapi hanya mengharapkan cukai drpd tuan maka sudah lama negara ini muflis.

      Delete
    3. Mengungkit apa, tu duit orang. Macam polis tangkap perompak la, takkan kita nak kata polis mengungkit kat perompak kot. Apa la punya bingai hang ni Anon 9.01 PM. Tugas mengurus dengan amanah dan cemerlang adalah wajib kerana dibayar gaji dari wang rakyat untuk tugas hakiki tersebut dan bukannya dibuat dengan percuma,kena faham tu. Rakyat tu majikan, jawatan PM tu pekerja. Lojik tak pekerja ambil untung lebih terlalu banyak dari majikan? Konsep kepala bapak apa yang boss hang guna ni? Jika rasa tugas mengurus satu bebanan, jangan ambil jawatan dan jangan ambil gaji serta keuntungan, pi meniaga sendiri. mudah saja kan. Kemudian, apabila mengurus dengan cemerlang bukan boleh diganti dengan merompak wang orang lain. Kalau hang nak aku bayar cukai banyak, hang serah petron dan kencana petroleum kat aku, aku pun reti nak bayaq cukai banyak, bodoh lebih dari binatang lagi hang ni!

      Delete
    4. Dan berapa byk perniagaan serta perusahaan yg tuan miliki? Dan berapa ramai rakyat Malaysia yg bergantung harap kpd syarikat tuan utk membina kehidupan? Dan berapa byk sumbangan tuan kpd negara utk meningkatkan taraf ekonomi masyarakat setempat dimana tuan tinggal? Dan apa peranan tuan dlm usaha mencari dan meguruskan sumber minyak di Malaysia? Dan berapa byk pembangunan serta kemudahan yg telah tuan dan keluarga tuan nikmati hasil dr pengurusan pentadbiran kerajaan sekarang? Dan skrg tuan masih lagi sombong dan mendakwa yg wang yg ada pd kerajaan itu sbg milik tuan?

      Delete
  8. Patut la calon PKR takut nak istihar harta...

    ReplyDelete
  9. Itu kereta YB, kereta-kereta yg digunakan oleh staff YB Ampang ada berapa agaknya ?

    ReplyDelete
  10. aku ingat punggong orang PKR bersih. ....rupanya berkurap jugak mcm depa dok ka
    ta kat org UMNO. .....

    ReplyDelete
  11. Mana penyamar " Indon flower-flower"
    yang bangsat itu.. masuklah..
    tengah hisap peliak anwar lagi agaknya.

    ReplyDelete
  12. Najib Memang tak layak jadi PM..sebab Najib tak main jubur dan puki pantat pelacur cina. Anwar lah layak sebab dia berani dan belasah benda2 ni semua.. BN memang tak boleh perintah.. Sebab BN cibai dia tak bagi peluang sama cina utk tawan Malaysia.. Mari kita jahanamkan melayu demi PR dan Anwar... Ada akai fikir.. Bodo lah puak tu keh3x..

    ReplyDelete
  13. eh.eh.... kenapa marah ..mamat melayu kan minat giler dgn mek2 indon selengket gatal perosak rumah tanga orang ni semua???? P*ki berulat muka kembang idaman hati korang. Biarlah dia jadi PM Msia pulak nant- naikkan darjat bibik kan.

    ReplyDelete
  14. Inilah rupanya pengundi daripada Indon yang selama ini pakatan memfitnah BN tapi rupa-rupanya orang bahlol dsaripada Indon jugak yang dipuja-pujanya ... banyaknya kereta patutlah masa Pakatan memerintah selangor dulu mereka marah dan membatalkan undang-undang pengisytiharan harta tak perlu untuk ahli keluarga YB Pakatan

    ReplyDelete
  15. Zuredah huduh muka huduh perangai dan huduh segalanya. Pempuan takde otak

    ReplyDelete
  16. pe ke sialnye korang ni,x abis2 kutuk mamak.
    sedar sikit bapak si peliwat sial tu pun mamak jugak,jgn main cakap je.
    dah lah indon sial,lg pilih bangse tu jd yb.
    dasar manusia sial yg lahanat,manusia yahudi yg hipokrit

    ReplyDelete
  17. Najib tu bukan keturunan Indon ker? Itu Tun M pulak mamak. MB Perak pun mamak hitam legam jugak. Tu belum masuk Safie Afdal bapak dia Askar Filipina. Apa pun, kalo bersalam dengan mamak WAJIB DISAMAK TAPAK TANGAN SELEPAS BERSALAM.

    Sebab tu sampai sekarang aku tak penah main dgn puki cikaro keturunan mamak. Sakit kote bro, kena samak lepas jimak.

    ReplyDelete
    Replies
    1. MALU ORG PASS CKP MCM NI. JAHIL SUNGGUH

      Delete
  18. freemalaysiakini2 , Delivers The Latest Breaking News And Information For Free....

    ReplyDelete
  19. Mulut Nik Najis bacin, nama pun najis kan, apa nak cakap. Inilah perangai2 dan gelagat2 spesis2 yg hidup sia2 saja. Mereka pikir hidup ini, agama ini, dunia ini mak bapak depa yg punya. Itu sebab pake sedap anak tekak je. Padahal spesis2 ini dalah perakus, pelahap, al golojo, tamak haloba, hasad dengkik, irihati dan busok hati.itu sebab anda bole melihat gelagat dan peel mereka2 yg keparat, bngsat dan lahanat. Itu sebab hidup mereka2 pun dalam sia2, buat benda2 harami, sebab itu lah Parti mereka, parti harami, Parti Ajaran songsang.
    harap2 ahlul2 da penyokong2 yg waras dan sedar, serta insaf, bermufarakah, kepada jalan yg lurus, dan kembali kepada ajaran Rasulullah, bukan budaya dan ajaran Yahudi Zionist yg berhati busok najis vavi.

    ReplyDelete
  20. Sekarang House PK head title amat sukar baca. Tolonglah tukar tulisan yang senang baca !

    ReplyDelete
  21. Inilah ahlul2 bahalul PAS PIS PUS dan penjilat2 fuckaton haramajadah, kerana sifat kebencian, irihati, hasad dengki dan busok hati, semua nak salahkan UMNO, tetapi sebagai contoh Si Nenek Kebayan yg badan bau taik, bole di ibaratkan nyamuk di seberang lautan bole nampak, Mak Lampir bau najis di depan mata tak nampak. Itu lah kalau jadi manusia yg waras dan berakal harus dapat menilai yg mana najis dan yg mana permata. Spesis2 Fuckaton haramjadah ini mulut yg bau najis vavi hanya suka mendendang kebencian, fitnah, penipuan, pembohongan, buat kerja tak mahu, tudoh orang yg bukan2, padahal bontot bersepah najis, tahi, pekung, tokak, kurap dan kudis. Ingat Fuckaton, ingat najis vavi, Ingat Fuckaton=Ingat Agen Yahudi zionist Neocons, peliwat terkutok, ingat Mak Lampir yg bau najis.

    ReplyDelete
  22. Kepada Anon 7.01 PM, anda ni waras ke tidak??? Kenapa mesti kutuk keturunan org lain (anda pasti ke?). Bagaimana pulak dgn keturunan anda (entah2 awak dari keturunan yg awak kutuk). Berbicarala secara berhemah....

    ReplyDelete
    Replies
    1. ohhh maaflah sebab kutuk keturunan anda. Tapi keturunan mamak hitam legam ni memang meloyakan tekak terutama masa berpeluh. Habis satu bilik bau hapak. Tu pasal kalau bersentuhan dgn mamak, WAJIB kena samak tempat yg tersentuh tersebut. Dan jangan biarkan mamak menderma darah d hospital. Takut mengandungi kuman/virus yg berbahaya.

      Delete
    2. anwar keturunan mamak ... nik aziz berguru dgb manak .. nak kata pa?

      Delete
    3. macam tulaa otak anon 10.15 nak cover rasuah zuraidah , dah macam orang gilee , cakap dan perkataan pun sudah melambangkan pemimpin pakatan yang dah takde maruah dan pelacur agama

      Delete
  23. Pukimak punya umno harbi, umnolah rakan terbaik israel di asia tenggara.umno harbi tidak mengiktiraf Hamas sebagai pemerintah palestine yg sah.ternyata umno harbi bersekongkol dgn yahudi celaka..hamas adalah pilihan rakyat palestin tp tiada kedutaan di malaysia..celaka punya umno harbi...

    ReplyDelete
    Replies
    1. jgnlah main nak kutuk org je beb.. sedarlah sikit jgn ingt parti PAKATAN HARAM tu baik sgt!!

      Delete
    2. hahaha Anwar dah kata dulu kepungan gaza adalah bagus untuk Israel malah banyak pertubuhan Zionis semua dah bela dan salur dana kat pemimpin Pakatan , anwar sendiri adalah salah seorang ahli pertubuhan zionis yang bertopengkan kemanusian , ni mau kata apa pulak .

      Ni fitnah lagi mau fitnah ada tgk gambar PM Palestin yang memakai selendang bendera Malaysia dan Palestin , itulah perjuangan Tun Dr. Mahathir yang digeruni .

      Delete
  24. apa pny bangang lah korg nie anon2 di atas ha!! yg korg dok kutuk2 mamak tu apasal?? korg tak sedar ke yg si ibrahim bapak si nuar tu pun mamak jgk kn!! jgn lupa dirilah wey! sebelum nak kutuk tu cerminlah diri sndri dulu!

    ReplyDelete
    Replies
    1. mereka semua nak cover duit-duit haram Zuraidah dengan memainkan isu perkauman mamak , puak DAP sangat benci dengan mamak sebab banyak selongkar rasuah puak DAP dan puak DAP tak boleh cari makan dengan usaha keras mamak kat restoran , dengan hanya 4 tahun dari kete Myvi boleh jadi macam-macam kete termasuk Merc dan Volvo .. itulah perjuangan rakyat oleh pakatan

      Delete
    2. uish takpe kalau bapak juburi tu mamak pun die kan tuhan pakatan..
      die boleh buat apa pun..
      jangan lupa kerana TUN M la negara kita maju hari nie..
      mamak jugak otak geliga dari setengah melayu hanya tahu nak senang je dan jual negara...
      melayu macam PAKATAN HARAM..

      Delete
  25. Adakah anda merasa puashati, puas saperti lepas habis bersetubuh atau melancap bila anda dapat melepaskan geram pada bangsa sendiri?? walau dari baka sebelah mana sekalipun kalau dah Melayu tu tidak ada kasta walau dari root mamak, boyan, jawa atau sakai, manchuria atau Champa. Melayu itu bangsa yang akarnya lebar dan luas. Aku tak rasa apa-apa lebihnya aku ini walau aku berasal dari darah anak raja Yunan...tapi yang aku pasti kalau Melayu juga yang kurang ajar, bersifat pukimak,pengkianat bangsa dan agama, keturunan aku dari dulu pun tak takut nak pancung musibat-musibat ni semua.

    ReplyDelete
    Replies
    1. saya sokong bila sendiri malas org lain rajin pun dorang denggki..apa lagi main bomoh la..

      Delete
  26. Aku nak tambah lagi, sejak 10 tahun kebelakangan ni, bangsa Melayu berkembang pesat lagi dengan menjadi Induk betina kepada Awang Hitam Nigeria, Liberia, Ghana dan Mat Lombok. Ini tak termasuk Induk Betina Melayu yang memang dari azali lagi memang gila pada puney Mat Salleh, walau pun yang datang tu tukang angkat tahi kuda. Keturunan yang keluar dari Induk-induk betina Melayu ni kau orang nak gelar apa??? Kau orang agak siapa yang nak angkat martabat keturunan-keturunan bangsat ni?? Puas hati mengutuk Melayu??..Tapi yang aku amat pasti, kalau Melayu juga yang kurang hajar, biadap dan pengkianat kepada bangsa dan agama Islam, keturunan aku dari dulu lagi tak takut nak pancung bangsat-bangsat ini semua.

    ReplyDelete
    Replies
    1. uiii ganazznya bro. betul tu bro rumpun melayu ni luas, tapi tidaklah termasuk KETURUNAN MAMAK yg hitam legam tu. Cuma nak ingatkan bro supaya SAMAK TANGAN SELEPAS BERSALAM DENGAN MAMAK...ini adalah perkara WAJIB. Kalo ada mamak bertandang ke rumah, WAJIB disamak tempat duduk & gelas yg digunakan mamak tersebut. Kalo mamak pinjamkan baju, HARAM dipakai, kerana ia seperti memakai kulit babi di badan. Ingatlah pesanan ini sampai ke anak cucu.

      Delete
    2. xpayahla sembang banyak anon sialan ko pun melantak kat kedai mamak siap jilat jari lagi tu..yg tu ko lupa TANGAN SAPE YG MASAK..

      Delete
  27. Aku ada pedang siap ada ukiran shahadah. Kira macham adik Zulfakar la! Bila Anak Raja Yunan nak pakai nnt tolong bg tau.

    -abu ahmed

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!

Sama Rata, Sama Rasa, Depan BELAKANG Sama Saja!!

Sama Rata, Sama Rasa, Depan BELAKANG Sama Saja!!