FUYOH! BOLEH TAHAN GAK PELAHAP NIK AJIS NI!

Kome tengok le dia, 2 bungkus di bedal! Lapar ek? Errrr....he he he

Muahahahahahha

Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone

78 Responses to "FUYOH! BOLEH TAHAN GAK PELAHAP NIK AJIS NI!"

  1. Apela kampong sgt ko ni..smpai org mkn pon ko nk kocoh..mcm xpenah mkn nasi..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ape la ko ni House PK, pau duit umno banyak dah tapi postings tak membantu rakyat mengundi UMNO pun...syok sendiri je ko ni. -Bung Hashim, Sepupu Bung Mokhtar(Penyelamat Nyawa UMNO/BN dalam Tragedi 16 September)

      Delete
    2. Posting paling bodoh drp PK... ehh Melayu ke ko? bunyi mcm mamak kutty jer

      Delete
    3. PK...tu la makan duit haram, perangai pun dah macam haram dah

      Delete
    4. Takde ke gambo dia togok beer? baru gempak.
      Ini setakat nasi bungkus ape kelasss?

      Delete
  2. hahah..parpu psl kena 2 botol beer.mana layan nasi bungkus..

    ReplyDelete
    Replies
    1. ish org cite lain ko cite lain aq jentik telur ko baru tau

      Delete
  3. Bodoh btul la... Bende camni pun nk isu.. Bengap sbb dh xde modal le tu. Kesian pencacai umngok..

    ReplyDelete
    Replies
    1. bila tang nik aziz korg pandailak kata org bodoh tp kalau korg buat cite pasal benda2 yg lg bodoh x nampak lak kn...penyokong prs mmg bengap

      Delete
    2. mmg btl pun abg nuar... penyokong2 pakatan haram nie klu depa yg buat cite semuanya elok je tp klu org lain buat pandai pulak depa nak kata bodohlah apalah... padahal depa tu sndri yg bodoh tahap gaban tak sedar!!

      Delete
  4. Pas pecacai cina dap.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pencacai UMNO masih belum tahu nak bertaubat..semua orang lihat gambar diatas tu penuh dengan kesederhanaan, zuhud dan tidak makan harga rakyat..Kalau Pemimpim belah sana..ntah la, Gajah goreng la atas meja tu kot bila tetamu datang makan sekali

      Delete
  5. jangan dihina nik aziz,nanti org kelantan marah.org kelantan dah anggap nik aziz ni macam dewa.kalau nik aziz suruh dia org bunuh diri mereka yg hardcore ni sanggup buat.kalau tak caya tanya nik aziz.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Betul..betul..betul

      Delete
    2. Macam ayah Pin daa...

      Delete
  6. kacak jugak nik aziz ni hahaha

    ReplyDelete
  7. hmpa smua rsa njib mau x
    mkn nsi bgkus mcm nik aziz atau dya mau mkn mknan mhal2 ja..

    ReplyDelete
    Replies
    1. ala klu ada gambar najib mkn mcm ni pun krg kata dia berlakon..tp bab nik ajis krg semua percaya

      Delete
    2. dah berpuluh bungkus Najib mkn nasi bungkus. Tak nak bangga diri menunjuk-nunjuk macam TGNA tuh.

      Delete
  8. haha.. parpu kena fire kaw2 pasal buat posting bodoh

    ReplyDelete
    Replies
    1. sian hang kn bodoh sgt x tau nk komen ape hang pi cakap pasal parpu kena fire sebenarnya yg kena fire ko kn pasal parpu posting benda btl

      Delete
    2. sebenarnya bkn parpu yg kene fire tp korg tu wahai penyokong pakatan haram yg kene fire kaw2 punya!! sbb tulah korg dok melalak tak tntu pasai kat sini...ish3 ksian btllh aku tgk org mcm kau ni anon!!

      Delete
  9. eleh... makan nasi bungkus... wayang jer ni....

    ReplyDelete
  10. betul aku setuju wayang je ni blkg dia makan kat hotel...emm poodahh semua sama je

    ReplyDelete
    Replies
    1. nenek cikaro dah mai.

      Delete
    2. Ape la ko ni House PK, pau duit umno banyak dah tapi postings tak membantu rakyat mengundi UMNO pun...syok sendiri je ko ni. -Bung Hashim, Sepupu Bung Mokhtar(Penyelamat Nyawa UMNO/BN dalam Tragedi 16 September)

      Delete
    3. kakbedah bibir tebal
      isap kote sedappp

      Delete
    4. Kak Bedah suka mengiring ke doggie?

      Delete
  11. betul2.... tapi kira oklah daripada Mat Sabu makan babi bungkus... lepas tu pegi runtuhkan madrasah kat kedah...

    ReplyDelete
  12. Marah puak2 pencacai pakatan harami. Terbaik parpu...

    ReplyDelete
  13. Replies
    1. Woi bengapnya ko...tu nasi kukus ayam berempah la

      Delete
  14. Ape la ko ni House PK, pau duit umno banyak dah tapi postings tak membantu rakyat mengundi UMNO pun...syok sendiri je ko ni. -Bung Hashim, Sepupu Bung Mokhtar(Penyelamat Nyawa UMNO/BN dalam Tragedi 16 September)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bung Hashim - Perasan bagus

      Delete
  15. hahaha...yg bodo2 tue, cuba korg igt, sapa yg kuarkan gmbr Najib tgh sahur ngn bini dia?
    yg tue korg buta ke atau rabun?
    hahaha....sapa soh korg start dulu...
    kena tang org tua kutuk bodo neek najiees nie...menggelupur plak korg..hhahaha...
    dh org tua bodo neek najiees tue pelahap, bahalol, nak buat macam mana?
    nanti kalo dia lapar x boleh buat fatwa2 bodo sesat plak...
    hahahaha...
    len kali pencacai pr jgn dok sebok pemimpin BN nak makan, korg jg dulu org tua kutuk yg dah nyanyuk neek najiees nie dulu..sbb dia tue dh bodoh

    ReplyDelete
  16. nasi bungkus saiz apa tu..40dd ke

    ReplyDelete
  17. Kini Islam di serang bertubi-tubi oleh pelbagai pihak di tanahair kita.

    Dibawah ialah link untuk video yang agak menarik untuk kita tontoni tentang bagaimana Islam adalah sebenar-benar nya agama yang suci di akhir zaman.

    Ketepikan pertikaian politik dan mudah-mudahan kita dapat menonton serta mengambil ikhtibar dari video ini. Insyaallah.

    Video Yusuf Estes - Bekas Preacher Kristian yang memeluk Islam setelah mendapat hidayat

    ReplyDelete
  18. Yang paling hensem kat tebel ialah si Nik Ajis.
    Dulu pakai biasa, sekarang bertanjak dan berkot!
    Semoga dia terus bukakan mata semua orang yang PAS adalah Ajaran Sesat.

    Sehingga Nik Ajis Menangis lagi - make mine marvel!

    ReplyDelete
  19. penyokong umngok ni taksub jumud bangang

    ReplyDelete
  20. kesian nik aziz makan nasi bungkus je apalah lepaklah kedai duit banyak buat apa. .

    ReplyDelete
  21. Kalau dah jadi MB kena jaga lah status.. Ini bukan ketua kampung atau imam kampung, apa apa pun aku respek lah sebab Nik Aziz sanggup makan nasi bungkus sesama orang kampung.

    ReplyDelete
  22. apa la bodoh geng pas ni..makan nasi bungkus ajer...lai kali pow la yang mahal sikt,,,macam kami selalu paw yb kami...duit tak dak nak belanja kami,,terpaksa pow dari tokey judi,tokey arak ,,sebab nak belanja kami.

    tengok la pemimpin kami,,pakai kot,kereta besar,bini besar,baru la layak jadi pemimpin. bini yb kami boleh gak pegang tangan,cium pipi,,bini yb pas langsung tak bagi salam pegang tangan. pakai tudung litup,,,nak tengok rambut ada uban ke tidak tau.... apa laa yb pas ni,,tak mesra rakyat langsung..pm kami siap berslam lagi laki perempuan,bini orang orang,,anak dara oraang...baru layak jadi pemimpin....hidup bn hidup pk

    ReplyDelete
  23. Dalam gambar tu- mamat bertopi paling terok. Dalam bertopi berlagak duduk ditengah dah tu tengah makan buleh minum air. Ini mesti tak baca bismillah atau tak amin kan doa makan masa nik ajis baca. Minta Pas tarbiahkan sikit..

    ReplyDelete
  24. Wah pelahap sungguh si tuo kutok, lepastu mesti mengidam kek blackforest. Inilah wali terompah jamban yg dah nyanyok tahap kronik, masih dendam kesumat terhdap saudara seagama dan sebngsa dan lebih menyanyangi spesis2 yg makan vavi, berak tak chaybok,kote tak sunat, rasis giler,anti Melayu,anti Islam,komunis biaDAP,penentang hukom hudud PAS dan negeri Islam. Malah spesis2 anti Islam dan Melayu ini disanjung tinggi sebagai kalipah, ustaz dan Ustazah. Kerana busokhati dan hasad dengki serta sifat rakus dan pelahap, kerusi empok MB hendak beliau pegang sampe kedalam kubor sampe mampos. Inilah sifat2 zuhud wali terompah jamban, dan ahlul2 bahalul yg bengap nak mampos,dek terminum air bekas seluardalam ,sing let dan terompah jamban Nik Najis tuo kutok tak sedaor diri.

    ReplyDelete
    Replies
    1. kesian engkau

      Delete
    2. KENAPA KAU BENCI SANGAT KAT NIK AZIZ,KAW CEMOH DIA KAW HINA DIA.KALAU KAW NI ULAMAK UMNOK SEKALI PON ENGKAU TIDAK BOLEH TANDING DGN DIA DARI SEGI ILMU,AMAL IBADAT YANG ISTIQAMAH.KAU HAFIZ QURAN?KAW BOLEH JADI IMAM,WAKTU DAN TARAWIH?YANG AKU TAHU PUAK PUAK UMNOK NI PAKAR DALAM SEDUT WANG RAKYAT ADA."PAGI INI KITA NAK MAKAN APA,TENGAHARI NANTI NAK MAKAN KAT MANA,MALAM NANTI NAK MAKAN SIAPA? ITU YANG DIBINCANG OLEH PUAK-PUAK UMNOK YANG MEMBANGUNKAN NEGARA.

      Delete
    3. aq benci dkt nik ajis ni sbb dia kuat berlakon cuba dia tak yah berlakon jd diri dia sendiri kan lg bagus...ko ckp tu pk dulu sebelum aq jentik telur ko sial

      Delete
    4. first time masuk blog ni terkejut.....rupa2nya melayu ngan melayu dah hilang budayanya.kalau mcm ni patutlah malaysia boleh tergadai....

      Delete
  25. Janganlah kecoh2 pasal Nik Aziz makan nasi bungkus. 2 bungkus apa ada hal.

    David Copperfield datang Malaysia tiap2 pagi dia breakfast dgn 200 biji telur ayam + lain2, lagi hebat (itu kawan aku yg kerja hotel tu ceritalah).

    Satu bungkus dia makan utk diri dia, yg satu lagi dia makan utk sahabat dia, yg dia mintak bantu utk menang pilihanraya nanti. Itu pun nak kecoh?

    ReplyDelete
  26. Kuat mentedarah rupanya nik aziz ni , makan makanlah aku tak kisah .

    ReplyDelete
  27. SEBAB NIK AZIZ YG MKN NASI BUNGKUS SEMUA PENCACAI DIA KESIAN KAT DIA, CUBA TEMPAT TU NAJIB YG MAKAN DAH TENTU ORG2 PAS LATA NAJIB BRLAKON KAN.

    ReplyDelete
  28. yang makan banyak tu bukan nik aziz yang makan dia punya saka hantu raya pok nik yang makan banyak tu kah kah kah

    ReplyDelete
  29. Abang ipar aku gi suatu program..pastu rupanya ada DS Najib.bermalam di sana.DS Najib angkat pinggan dan basuh sendiri.Pastu kemas meja..org lain dok diam jer...takut gak nak bersuara..rupa2nya DS Najib ni orangnya 'tak menyombong diri'.

    ReplyDelete
    Replies
    1. BILA PERISTIWA NI BERLAKU SETAHUN,DUA TAHUN LEPAS ATAU MASA KAT NAK MENGUNDI SEKARANG?

      Delete
    2. ni lah rakyat yg tak reti bersyukur bila kita kata pasal kebaikan pm kita drg kata sbb nak m,engundi padahal dr dulu lg pm kita mmg sempoi tau..nik ajis ni yg kaki berlakon

      Delete
  30. http://am9897.blogspot.com/2011/03/gempak-paderi-masuk-pas.html


    waduh pak , paderi kristen join partai amno kerna mimpi. wakah kaha kaha, kayk anjing ya folower goblok amno setan ya, gak direstu tuhan ya setan melayu amno ini ya.

    ReplyDelete
  31. http://bm.harakahdaily.net/index.php/terbaik-dari-blog/14437-panas-johor-bakal-tumbang-angkara-ghani-othman

    waduh waduh pak, setan melayu amno udah jual folower melayu ke bangsa cina ya, gak ada harga diri ya ini setan melayu amno, kasian ya folower bacul setan melayu amno dihina oleh ketua setan melayu amno juga, tidur dai dalam sangkar burung dan pake kancil aja, kasian ya folower goblok setan melayu amno.

    ReplyDelete
    Replies
    1. wei indon babi sial pukimak ko ttp mulut je lah bangsa ko dah lah pukimak penipu pencuri tak yah nak komen pasal rakyat malaysia ok..jaga bangsa pukimak2 kamu tu dulu

      Delete
    2. sigoblok indon gendeng nih.. kapan mu sadar, bangsa kamu sendiri d obrak abrik sama pemerintah lebih hina dari anjing, sangkeng miskinnya bangsa kamu sampe jual harga diri, mu jadi kristen ka, mu jadi pelacor ka, suka suka bangsa bangsat lo... ngacak dong sedikit,, cermin diri lo goblok

      Delete
  32. Tapi Tok Guru makan dengan duit halal, bukan macam SiMamat UMNO=APCO yang makan dengan duit yang datang dari rasuah/penipuan dan sebagainya.

    ReplyDelete
    Replies
    1. betul ... duit halal,, duit halal titik peluh rakyat melalui derma pi sabitlah ...

      Delete
  33. sedih & mengalir air mata tengok documentary tentera2 Israel terkorban gara2 pengebom berani mati. kesian anak2 tentera israel tu jadi yatim. Semoga Allah mencucuri rahmat ke atas tentera2 israel yg mati syahid tu. Amin.

    ReplyDelete
  34. nak mkn tu mkn lah xde sapa kisah yg aku kisah skrg ni napa lah pok nik ni kuat sgt wayang eh???asik nk meraih simpati je pembangkang bodoh pun percaya...cuba gambar ds najib mcm tumesti drg akan kata sbb nak pru dah...napa time pok nik krg percaya sgt aku pelik lahnapa lah pembangkang ni bodoh sgt

    ReplyDelete
  35. aku benci doh org kuat berlakon ni mmg sial lah perangai klu nak hidup mewah tu hidup je lah tak yah dpn org berlakon ddk umAH Papan blkg ddk kat umah banglo dpn org mkn nasi bungkus blkg mkn hotel...just be ur self napa kena berlakon...klu ye pun ko alim napa ko nak tipu org utk apa napa tak jd diri ko yg sebenarnye

    ReplyDelete
  36. Makanlah Nik Aziz nasi bungkus tu..sebelum anda dibungkuskan...Aiman tak kesah ponnn...
    ..hidup ni umpama pentas opera jer
    ...bila dah mati mana boleh makan nasi bungkus lagi...Parpu tukar citer lainlah...apeda citer pasal nasi bungkus..citerlah pasal PAS nak bungkus ker..Anwar bungkus china doll ker...ok gak...tak sabar nak tengok PKR, PAS DAP bungkus...takde nilai komersial lah citer Nik Aziz makan nasi bungkus ni..

    ReplyDelete
  37. lucah pemikiran penyokong UMNO ni,,, ALL UMNOian stupid,,, bini babi ( najib ) tutup aurat x?... xyah nk g jauh2,, tgk yg fardu tuk jadi seorg suami dulu,, :),, bertenang wahai balaci umno yee...

    ReplyDelete
    Replies
    1. mulut ko lagi sial manusia dan pemimpin ko panggil babi...
      ko tu alim dan cukup agama sangat ke nak cakap kat orang...
      wei nak dakwah agama gunalah cara nabi apahal mulut macam gampang..
      lucah si anuar juburi tu ko buta ke?????????
      macam tu si anuar pun si nik aziz boleh bersetongkol denganya..
      baik takde ilmu agama sekurangnya tak la berdosa macam orang yang ada agama dan ilmu dan tahu salah silap tapi buat gak...

      Delete
  38. Apa salah Parpu komen pasal orang tua tu.

    Yang kau orang jual roh kat kononnya Ulamak dan Pakatan Ahzab tu wat per!

    Chontoh manusia yang jual roh:-

    1. Ahli Pakatan Rakyat yang menulis komen "sanggop di perintah oleh Kafir DAP Lahanat dari di perintah umno"

    2. Melayu bebas memilih ugama.

    3. Mungkin telah menjadi kafir atau menerima ajaran Kristian si pemunya-pemunya lidah menyebut Melayu bebas memilih ugama.

    4. Taksob giler. Tak kenal kewarasan diri!

    5. Nanti akan ada perkahwinan isteri muslim/suami Kristian bangsa Melayu kerana Hidayah dan Iman telah melayang hilang dengan mengekal chita-chita berkahwin mengekalkan bangsa keturunan MELAYU tapi berlainan ugama.

    6. Ini lah Siasah DAJJAL yang Nabi Muhammas saw katakan kepada kita bagaimana kelak terhakisnya iman dan Islam. Hanchorlah bangsa Melayu pada masa hadapan yang mana telah dibina oleh Ulama2 terdahulu yang telah berperang dengan shaitan dan manusia.

    Bukan Nik Ajis yang nak jawab urusan kamu depan Allah! Dia pon dok terkial2 nak lepaskan diri dia. entah lepas entah tidak. Aku pon terkial2 juga la! Aku mohon aku lepas la hendaknya....amin.

    Ingat..jangan sesekali jual roh kamu pada insan lain walau bagaimana warak dan sunnah nampak Luarannya (serban / tudong, dll).

    ReplyDelete
  39. dah brtahun tgk ceramah dlm utube,mcm2 versi ada.Semuanya ada agenda politik yg keterlaluan.Sampai naik pening kepala.Yg terbaik,adalah ulamak yg berilmu dan bertanggungjawab kepada ilmu utk meltakkan kembali pada landasan islam yg sebenar tanpa ada kompromi tentang politik.Ibarat tergelincir,susun balik ke tempatnya yg betul.kesimpulan keseluruhannya,tiada perkara yg realiti dan boleh membawa oleh majlis ilmu atas hujah2nya utk kepentingan ummah,hanya mahu meraih undi sahaja.bila menang atas ehsan dan amanah undi rakyat,di lantik jadi MB,projek pertama tebng pokok balak selagi ada term utk memerintah.Projek air bersih utk rakyat.langsung tak ada walaupun terima peruntukan RM600juta daripada kerajaan pusat.kalau nak sembang buat stadium,highway,keretapi laju setakat muka pemimpin aje,mana rakyat nak percaya.Mana pergi muka consultant,kontrakter,result ujian tanah,bentuk mukabumi,buat terowong kertapi,dari mana datangnya kos nak menanggung projek tu dll.

    ReplyDelete
  40. Surga dibawah tapak.kaki pas

    ReplyDelete
  41. siapa kutuk nik ajis dalam blog nie dia anak haram.....dia nak makan dia punya pasal lah....bukan susah sama lu parpukari woi....tenuk.....ko tengok di makan apa......tak mcam pemimpin umno bn..

    ReplyDelete
  42. Ulamak adalah pewaris nabi...nik ajis pula adalah pewaris penipu....kehkehkeh.

    ReplyDelete
    Replies
    1. tak sadar ke yang ko hina itu Ulamak Islam yang sodara ngan ko kalo ko neh muslim,aku cuma ingatkan jangan kerena bedza politik ko hina sodara ko sendiri,anon 12.18 aku ingatkan kalo ko muslim jangan macam tuh.politik hanya urusan dunia.kalo aku tanya apa silap nik azis ngan ko,ato adakah salah nik azis ngan keluarga ko....nik azis ulamak yang dah tua dan apa makna ko tulis pewaris penipu,ayat ko neh coba kaji balik apa maknanya.pewaris penipu.sadarlah jangan kerena politik orang jadi buta akan kebaikan dan tak sadar apa yang dibuat.kalo ada sodara kita yang silap cobalah untuk mengingatkan ngan elok.salam

      Delete
    2. Nik Aziz hanyalah manusia biasa, xperlu diagung-agungkan. Kenapa org marah dengan Nik Aziz? saudara kena tengok dan jangan angkat dia membabi buta.

      Delete
    3. anon 1:55, knpa ko mcm cacing kering kepanasan? ko kata n.aziz se-orang ulamak sedangkan sebenar benar ulamak hanya Allah SWT saja yg Maha Mengetahui...ko Tuhan ke? nampak dan jelas di-sini ko lah penipu besar atau munafik yg di-laknat oleh Allah SWT kerana cuba2 mendahului pengetahuan Allah SWT...tak heranlah sekarang ini bnyk puak munafik mcm ko sentiasa di-turun oleh Allah SWT bala kepanasan,kegelapan,selalu mendapat penyakit yg sukar di-ubati,pekak,mata kabur,hilang akal dan hilang hawa nafsu untk makan dan minum akibat menipu dan berlagak mcm Tuhan yg kononnya mengetahui serba serbi walaupun hakikatnya habuk pun tarak.

      Delete
  43. dah 55 tahun merdeka tapi nampak tak ada kedewasaan dalam berpolitik,pendiri negara dulu bagi sytem demokrasi supaya amalkan musyawarah dan mufakat dalam pentabiran negara,kerena demokrasi memberikan suara majoriti untuk dapat kesempatan mentabir negara, parti yang disokong rakyat banyak boleh mentabir negara dan dalam 4/5 tahun sekali diadakan pesta demokrasi yang disebut PRU.tapi yang terjadi sekarang bangsa ini berbalah hingga saling fitnah dan kutuk kerena nak kan parti dia menang menang di pru.sangatlah tidak menunjukan kedewasaan dalam berpolitik dan tak paham makna demokrasi.semua agama menganjurkan adanya demokrasi dengan bahasa yang berbeda.Janganlah bergaduh pasal bedza parti kerena kaum lain yang ada tujuan terselindung akan menaguk di air keruh pru ini.Bumiputera adalah melayu,cobalah untuk samakan presepsi dalam politik dan bersatu demi kejayaan negeri dan Islam.lepas perang blok barat dan timur perang ini akan berubah menjadi perang akidah dan agama.Blok barat ngan dalih demokrasi akan mengembangkan agama dia untuk menyekat perkembangan Islam.bahaya komunis dah berkurang semenjak Uni Sovyet jatuh,negara islam di dunia semuanya telahpun kacau dan muslim diadu domba ngan dalih kebebasan dan hak asasi.Parti islam disekat perkembangannya dan diracuni ngan paham baru yang dikemas macam islam liberal,akidah tafsirkan plesing rakyat disuap paham paham baru melalui orang orang islam sendiri yang sebenarnya tidak selari dengan qur'an dan hadist.salah satu negara islam di asia tenggara hanya Malaysia dan Indonesia,yang masih kukuh mengamalkan islam.tolonglah bersatu umat Islam.

    ReplyDelete
  44. MAAF KAH BEDAH, KENAPA MARAH SANGAT NI,TERGOLONG DALAM KATOGARI ITU?JIKA YA HENTIKAN PERBUATAN BURUK INI. bertaubat lah kalau sesat balik kepangkal jalan.ALLAH ITU MAHA PENDENDAM.ADA BALASAN DITUNJUKKAN DI DUNIA LAGI DAN ADA YANG DI TANGGUH DI AKHIRAT.JIKA BUAT DOSA TAPI TAK RASA APA-APA ITU HATI TELAH MATI.JANGAN SAMPAI KAU TERTANYA-TANYA"SIAPA MAKAN ANAK AKU SEMALAM"

    ReplyDelete
  45. Bodohnya blogger ni....budak2 pun malu nak komen murah macam ni..bro tak ada idea ke?

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!