DASYAT GILE LE! KP1M HANYA AMBIL MASA 48 JAM UNTUK BANTU MANGSA BANJIR SELURUH NEGARA!

1. Hanya 48 Jam KP1M Perlukan Untuk Salur Bantuan Kepada Mangsa Banjir Seluruh Negara 

2. Jelajah Bantuan Banjir: KP1M Agih Bantuan di Selangor, Johor dan Melaka 

3. Kenyataan Sokong Murtad Nurul Izzah Bukanlah Sesuatu Yang Mengejutkan: Shahrizat 

 Bukan itu saja, kalau korang nak tengok gambar-gambar menarik sewaktu misi bantuan banjir ni, KLIK SINI

Steady la Azeez! Kak Ijat pun hebat dan Perak Today mantap kerana membuat liputan terbaik!

25 Responses to "DASYAT GILE LE! KP1M HANYA AMBIL MASA 48 JAM UNTUK BANTU MANGSA BANJIR SELURUH NEGARA!"

  1. Tahniah KP1M... jasa mu dikenang..akan dibalas satu hari nanti!!

    ReplyDelete
  2. ahhh sial! keling pariah berkulit hitam menyamar melayu ni lagi! kesian budak tu, terpaksa kena samak sleuruh badan. dah lah muka gelap, dahi pulak hitam legam mcm bontot kuali.

    ReplyDelete
    Replies
    1. subhanallah... Kekurang hati dia putih. Kita org Melayu, biar mati anak..jangan mati adat serta adab.

      Delete
    2. Aku pasti ko bukan Islam sbb catatan ko mcm budak kafir

      Delete
    3. hati mulia? pirraahhh!! itu sedang mempromosi diri untuk dicalonkan dlm PRU13 lah ngok! Sebab tu asyik muka dia jer kluar. huh! bodoh punya melayu purba umngok

      Delete
    4. perangai mcm binatang je ko nie anon ...yg kena samak kalau org pegang ko bkn aziz paham mcm sial je mulut ko...org bagi bantuan ko dengki suruh lah anwar bg bantuan kt ko supaya ko x kemaruk samgat

      Delete
  3. Astaghfirullahaladzim.. kenapa ko hina insan mulia mcm tu paggilan2 buruk? Dia Muslim saudara aku!! Bilal Bin Rabah ahli syurga lebih hitam dr Azeez, siapa ko wahai anon 7.06?

    Suatu masa nnt ko dpt anak atau cucu yg lebih huduh dr apa yg ko hina, baru ko sedar!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Insan mulia? Dia buat semua tu sebab nak mempromosi diri untuk dicalonkan dlm pru13. Biasak lah mamak maidin ni kan species umngok yg gila kuasa. Dah lah kulit hitam, hati pun hitam disalut ketamakan kuasa. kmudian melayu purba umngok plak senang2 kena tipu dek lakonan mamat hitam ni.

      Delete
  4. Jelajah bas mewah Anuwar smpai ke tempat org banjir tak?

    ReplyDelete
  5. Bas anwar 2 tingkat jadi dia tak rasa banjir kecuali driver dia..

    ReplyDelete
  6. Publisiti murahan UMNO dah dekat PRU. sebelum Ni rimbat duit rakyat duit lembu 250 juta lepas tu pura2 alim. ka ka ka . No one buys your BS

    ReplyDelete
  7. Menghina orang lain kerana hendak memuliakan si peliwat tersohor adalah satu ibadah bagi mereka ini.Balasannya adalah surga.Al-Quran menyebut perangai golongan ini dengan jelas.

    ReplyDelete
  8. alhamdulillah satu usaha yang mantap..
    diharapkan pada masa akan datang usaha sebegini akan dicurahkan lagi..

    ReplyDelete
  9. alhamdulilah KP1M selalu ade dimana2 utk memberi bantuan x kira di dalam atau luar negara...teruskn usha murni ini demi kehidupan insan lain

    ReplyDelete
  10. TANIAH KP1M ANDA TELAH MEMBUKTIKAN PADA SEMUA YG ANDA MMG BERTINDAK SEGERA DLM SEMUA KESUSAHAN YG HADAPI OLEH INSAN YG BERNAMA MANUSIA. CEPAT SUNGGUH BANTUAN DIBERI DLM MASA 48 JAM AKU MMG RESPECT HABIS KATKRG NILAH. TERUSKAN USAHA ANDA SEMUA SEMOGA BERJAYA.

    ReplyDelete
  11. mmg terbaiklah KP1M ni tidak kira dalam atau luar negara bantuan tidak dilupakan dgn segera kpd mangsa banjir. mmg bestlah team ni bertindak segera utk menghulur bantuan kpd mangsa.

    ReplyDelete
  12. Eee geli aku tgk wuek wuek wuekk

    ReplyDelete
  13. snang je..lu geli lu toksah tgk..
    lu kutuk byk2..laagii bguss..sbb byk pahala lu mengalir kt org yg lu kutuk tue..

    ReplyDelete
  14. aku pun geli......berlakon je lebih.....

    ReplyDelete
  15. bayar balik duit rakyat tu...anak beranak ko senng lenang.....tapi rakyat di bawah nie dapat ape...

    ReplyDelete
  16. Biar kulit hitam..tp hati putih..buat azez, biarlah mereka ingin hina..

    ReplyDelete
  17. mmg dasyat dn terbaiklah...! tahniah kpd KP1M..
    usaha2 korg semua tak akan sesekali dilupakan...

    ReplyDelete
  18. pihak umno lahabau di bantu oleh jentera kerajaan je.....bolehlah...pakatan rakyat atas inisiatif sendiri..bagi pr perintah tengok....umno lahabau

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!