CILI KASI TARUK SAMA ITU PENGUNYIT! GAMBAR YANG AKAN MEMBUATKAN ANWAR LARI KE KEDUTAAN TURKI LAGI!





Selepas berlangsungnya upacara Perasmian World Innovative Summit for Education [WISE] 2012 yang bertempat di Qatar National Convention Centre [QNCC] di Doha, isteri Perdana Menteri Malaysia, Datin Paduka Rosmah Mansor telah mengadakan pertemuan empat mata dengan isteri Perdana Menteri Turki, Madam Emine Erdogan.

Kedua-dua isteri Perdana Menteri dua negara ini telah diundang sebagai VVIP dalam majlis yang telah disempurnakan oleh Permaisuri Qatar, Sheikha Moza Nasser.

Keakraban Emine Erdogan dan Rosmah terserlah dan mereka begitu mesra sekali…

Dalam pertemuan empat mata tersebut, Datin Paduka Rosmah telah menceritakan perhatian dan tumpuan utama mengenai isu pendidikan dalam membina generasi masa depan negara. Beliau turut memaklumkan dalam ucapannya nanti yang akan diadakan esok dalam salah satu sesi WISE 2012, Rosmah akan menerangkan gerak kerja hala tuju yang sedang dilaksanakan olehnya menerusi PERMATA.

Emine menyokong penuh dan menyanjung tinggi usaha yang sedang dilakukan oleh Rosmah dimana isteri Perdana Menteri Turkey itu juga menjelaskan dinegaranya ada menjalankan program pendidikan yang mengutamakan kanak kanak sejak usia yang kecil.

Read more...

85 Responses to "CILI KASI TARUK SAMA ITU PENGUNYIT! GAMBAR YANG AKAN MEMBUATKAN ANWAR LARI KE KEDUTAAN TURKI LAGI! "

  1. mesranya .. gua baru komen tadi , rupa-rupanya memang betul bini Erdogan nak dengar cerita dari mulut Rosmah sendiri pasal keberhasilan PERMATA negara . dah diiktiraf hingga ke Turki , yang presidennya sahabat karib Anwar Ibrahim ( Anwar ler yang kata.. entah Erdogan anggap dia biasa2 je kot) kah kah kah

    ReplyDelete
    Replies
    1. Insyaallah, bila gambar ini tersiar, pasti UMNO/BN akan menang dengan majoriti melebihi 2/3. 2.5 juta peniaga Melayu dan Bumiputera Sabah Sarawak yang teraniaya dengan dasar rasuah dan kronisme UMNO/BN selama melebihi separuh abad akan mengundi UMNO/BN dalam PRU13 kerana tersiarnya gambar ini. Ini kalilah bah... :-) -Bung Hashim, Sepupu Bung Mokhtar (Penyelamat Nyawa UMNO/BN Dalam Tragedi 16 September)

      Delete
    2. Kah kah kah, kata2 orang yang kecewa! Mak bapak kau kecewakan peniaga ke? Wow, kata penyokong UMNO tapi nak UMNO kalah? Kah kah kah, terkena cili dalam kunyit kan?

      Delete
    3. Betul kata Bung Hashim tu sebab dulu masa Tun M kata jangan undi parti tapi undi calon kenapa tak kata Tun M tu barua Anwar dan Pembangkang? Penjilat dan pembodek UMNO ni pelik dan perosak UMNO sebab depa hanya taksub individu pemimpin dan bukannya parti UMNO. UMNO tu parti dan tetap kekal, individu datang dan pergi.

      Delete
    4. Aku sokong Bung Hashim 200%. Dulu Tun M kata jangan undi UMNO/BN tapi undi ikut calon tanpa kira parti, takde sapa pun bising... Nampak sangat majoriti pencacai UMNO ni cuma taksub individu pemimpin UMNO dan bukannya sayang parti UMNO pun. Memang patut UMNO melingkup pun kalau pakat ramai-ramai perangai tak sedar diri mcm ni...

      Delete
    5. Syukur Allah dah buka hijab bangsa Melayu utk lihat siapa diri Mahathir yang sebenar. Dulu Mahathir tutuh Musa Hitam kata dia yang cetuskan Memali padahal semua tu bawah arahan Mahathir. Lepas tu dia cucuk Anwar suruh lawan Tun Ghafar. Lepas Anwar nak lawan Mahathir mula la Mahathir buat cerita Anwar liwat la apa la. Then masa Pak Lah pula Mahathir cantas UMNO sebab Pak Lah tutup lubang projek kat anak-anak dia. Sekarang Mahathir bermatian2 suruh Melayu sokong UMNO sebab Mukhriz ada dalam politik UMNO.Terbaru pula dia dah mula bising perjuangan Melayu la,Melayu merempat la then senyap2 Mokhzani dapat projek 700 juta dari Petronas. Mahathir ni jadikan Melayu ni sebagai alat pembodohan dia saja utk dia kayakan anak-pinak dia. Bagi Mahathir,Melayu tu cuma Mirzan,Mokhzani dan Mukhriz ja. Melayu lain bodoh belaka. Melayu tak boleh baca lagi taktik lapuk Mahathir ni tak tau la.

      Delete
    6. Bernas sekali pendapat Anon 12:47 AM. Dengar kata duit RM207 Billion utk Buruh Paksa Zaman Jepun hilang zaman Tun M la. Tergamak ya Tun M berlakon selama ni sebagai membela Melayu tp duit sebanyak RM207 Billion utk rakyat yang hidup merempat pun dia tergamak songlap. Lepas ni mcm biasa Tun M akan salahkan org lain la. Dia tetap tak salah. Soros salah la,Anwar salah la,Bank Dunia salah la,IMF salah la,Musa Hitam salah la,Melayu salah la. Dia dok betul sampai mampus la.Betul-betul haram jadah punya perangai macam ni.. Tq Anon sebab sedarkan aku yang selama ni tak boleh nampak semua penipuan licik ni...

      Delete
    7. anon 12:55

      207 billion? hampir menyamai rizab m,sia? hahaha...nmpak sgt puak2 pas/pkr ni sekolah tak habis, sbb tu dok baca haramkah haramjadah, surat pekeliling pas tiap hari. dahlah bodoh semulajdi, bangang dan buta perut pulak tu.

      hanya yg bodoh secara semulajadi shj akan layak jd ahli pas/pkr.

      Delete
    8. bodoh semulajadi dlm pas/pkr semakin menjadi-jadi. knp tak suruh kapal singh si peguam oku tu saman aje dr M. 207 billion byk woooo. dah tau sapa yg kebas knp tak repot? bodoh punya penyokong.

      parti cacat otak dari pimpinan berotak lembu.

      Delete
    9. Pemimpin pr otak cacat.pencacai otak terencat.sesuai sgt bergandingan buat fitnah.mati nnt korang sure x tutup mata rapat punya.hahaha

      Delete
    10. Sengaja aku tidak mau komen awal-awal kerana aku mau gelak bah bila baca komen anon-anon pencacai dan penjilat individu pemimpin UMNO tapi perosak parti UMNO nombor wahid berkenaan isu RM207 Billion. Dengar ya pencacai sekalian, wang RM207 Billion itu bukan wang Kerajaan Malaysia tetapi wang pampasan yang diberi oleh Kerajaan Jepun kepada kepada Kerajaan Malaysia sebagai gantirugi kepada lebih 4 ribu bekas buruh paksa/balu dan waris mereka yang kini mereka tidak dapat sesen pun di sebalik riuh rendah laungan hidup melayu dan laungan tanah dipijak milik orang. Pencacai semua ada faham? Jangan cuba-cuba ya bah berlakon jadi pentaat parti UMNO kalau sekadar mau menjilat jenayah individu pemimpin UMNO sehingga parti UMNO dilihat begitu hodoh di mata majoriti pengundi. -Bung Hashim, Sepupu Bung Mokhtar (Penyelamat Nyawa UMNO/BN Dalam Tragedi 16 September)

      Delete
    11. Hahahaha sedas ja Bung Hashim pulas pala anon2 pencacai pemimpin UMNO...Cayala....Berlakon dok dlm UMNO sekadar nak rembat peruntukan apa barang!!!! Tapi hakikatnya bertuankan dua tiga kerat pemimpin UMNO... UMNO tu parti la bodoh bukan individu... Perangai hangpa ni mcm pelaq....

      Delete
    12. Mesti Tun M kata duit tu hilang sebab Anwar Ibrahim melalui CIA paksa Tun M bakar semua duit tu untuk wujudkan krisis ekonomi serantau. Tun, saya berdoa pada Allah di tahun baru Hijrah 1434 ni agar Tun umur panjang supaya Tun dapat melihat di depan mata kepala Tun sendiri akan lenyapnya UMNO di bumi Malaysia ini angkara tangan-tangan jahat Tun sendiri. Tun, janganlah rakus sangat merompak hasil mahsul bumi Melayu ni semata-mata untuk kayakan anak-pinak Tun saja. Kami ni pun Melayu juga. Pak Lah yang Tun dendam sangat kerana tak ikut dua tiga arahan Tun pun tak lah sebusuk hati Tun. Pak Lah ketika berkuasa dulu walaupun dihentam teruk oleh Tun kerana mengkayakan KJ tidak pernah seinci pun mengganggu St Miguel Mirzan, Kencana Petroleum Mokhzani, SIC Mokhzani dan jawatan politik Mukhriz. Sudahlah Tun, berhentilah merosakkan UMNO, jangan Tun terlalu pentingkan diri sendiri dan kaum keluarga Tun saja, kami juga punya keluarga.

      Delete
    13. Tak sangka ya, Allah boleh buka pekung pemimpin yang aku sangat hormati sebelum ini dalam sekelip mata saja. Kalau Tun M tunggu sehingga PRU11 pun, Tun akan hadapi nasib yang sama mcm Pak Lah lalui dalam PRU12. Nasib Tun baik, Tun berhenti politik ketika menghidu gerakan rakyat sedang menolak Tun. Pak Lah pula menang terlalu besar dalam PRU11 kerana rakyat meraikan pelepasan cengkaman Tun M secara fizikal ke atas negara ini. Dan kemudiannya gelombang menolak UMNO/BN tetap diteruskan kerana itulah kehendak rakyat yang sebenar sejak dari zaman Tun M lagi. Tun M sengaja menjerumuskan UMNO dalam kebinasaan kerana memecat Anwar hanya disebabkan Anwar mahu berlawan secara demokrasi di Perhimpunan UMNO dan juga kerana Anwar enggan bail out syarikat Anak Mahathir. Kenapa aku kata mcm tu? Sebab dulu pun musuh UMNO adalah musuh yang sama iaitu DAP dan PAS tapi UMNO jadi susah menang sekarang hanya kerana Anwar. Tun cuba melecehkan Anwar seperti mana Tun melecehkan Ku Li, Ghazali Shafie, Ghafar, Musa Hitam tetapi ternyata Tun tersilap langkah yang mana langkahnya yang tersilap itu bakal mengorbankan dan menghilangkan perkara yang Tun paling sayang sekali dalam hidupnya iaitu harta kekayaan keluarganya. Allah itu Adil, apabila kita terlalu angkuh dan melampau, Allah tidak akan jadi penolong buat kita lagi meskipun lakonan kita di hadapan rakyat itu sama hebatnya dengan lakonan Pencuri Jasad Nabi SAW pada masa lalu. Allah adalah Pemilik Segala Kejadian.

      Delete
    14. Fuh comment power-power aku bce tibai Tun M...bnyk gler korang tau ye psl Tun M....wow amazing so wonderful.....tapi aku hairan gk ape kaitan ko dlm smua nie smpi ko tau smua perkara2 tersebut? xslp aku kbnykan org bodoh mcm korang nie di suap duit je kerje xdk education xdk tapi yg sggup jadi keldai je ikot ape2 sahaja puak pembangkang cerita kan....kalau btol la apa korang ckp kan nie meh link kan artikel nie pada comment2 nie ley kita ramai2 baca skli kan

      Delete
    15. Diablo Lord of Terror, ko anggap Melayu yang pandai tu cuma Mirzan,Mokhzani dan Mukhriz saja? Blah la lu, lepas PRU13 ni apabila BN kalah atau apabila Tun M mati, tahulah nasib 3 bersaudara ni. Orang2 UMNO pun tunggu masa saja nak talkinkan 3 org ni. Sekadar hidup nak rompak wang rakyat kemudian mengaku diri pandai dan cerca Melayu lain sebagai bodoh padahal bukan org tak tahu 3 ekor ni bukan pandai bisnes pun tapi sekadar menggunakan ayah mereka untuk salahguna kuasa dan rasuah saja. sapa pun boleh bro. Ingat bro, dunia ni bulat, tak selalu kita di atas dan biasanya pusingan kita berada di bawah tu lama bro... :-)

      Delete
  2. Insyaallah, bila gambar ini tersiar, pasti UMNO/BN akan menang dengan majoriti melebihi 2/3. 2.5 juta peniaga Melayu dan Bumiputera Sabah Sarawak yang teraniaya dengan dasar rasuah dan kronisme UMNO/BN selama melebihi separuh abad akan mengundi UMNO/BN dalam PRU13 kerana tersiarnya gambar ini. Ini kalilah bah... :-) -Bung Hashim, Sepupu Bung Mokhtar (Penyelamat Nyawa UMNO/BN Dalam Tragedi 16 September)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bung, PR ada bayar kau ke tulis dlm setiap blog pro BN? Byk tpt ada nama kau. Lagi satu, kalau kau tau ada org pecah amanah pg la buat laporan. Tu pun kalau kau ada telor la. Setakat buat persepsi je,budak sekolah rendah pun boleh buat cerita.

      Delete
    2. bung macale bung macale bung..ckp bkn main lagi ko erk..ckp pasal rasuah konon..mcm mna plak org asli kat kelantan yg teraniaya slma ni bwah pmpinan PAS??kerajaan PAS kelantan xmnunaikn jnji mereka pada org asli..selangor plak,baru jer 1 pnggal kat selangor habis rkyat slangor dirompak.itu baru satu ngeri,cuba bygkan klau PR printah malaysia??mkn pasir la rkyat malaysia ni..

      Delete
  3. minta siar lebih banyak gambar Datin Sri Rosmah Mansur dan tengelamkan gambar orng lain yg lbih low profile dalam memperjuangkan agama,bangsa dan negara di dlm suasana yg agak tegang kini.Gambar beliau yg banyak di siarkan di ruang blog ini,akan membantu BN menang di PRU 13 nanti.Lebih dripada 2/3 korsi parlimen.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ini kata2 orang yang dah kecewa dengan tuannnya yang bertotey bengkok..he he he

      Delete
    2. Klu dah bengkok kita kena jentik telur dia supaya street balik

      Delete
    3. saya sokong kak bedah...

      Delete
    4. Kolum je kak bedah hoi......tak main jentik2, silap kene pelempang.

      Delete
    5. Kak Bedah penjilat tegar cipap Kak Rosmah mesti harum baunya permata negaralah katakan...hingga menjadikan muka Kak Bedah jelita macam modl sabun LUX..HA...HA..HA

      Delete
  4. Org Sabah Sarawak kalo nak harta negeri kene lelong n rompak korg undila PAKATAN...tgk apa yg dah jadi kat Selangor sudahla...sgl harta rakyat Selangor di lelong , di rampas, maksiat dan kemungkaran brleluasa di Selangor...kronisme, nepotisme brmaharajalela...muka bumi Selangor dah mcm muka saifudin Nasution,..berlubang2...

    Kalo kat PP pulak org Melayu dan India seboleh2nya nak di usir keluar pulau..apa yg PAS dan PKR buat utk bantu Melayu/India di PP?,,

    INGT KALO NAK SGL HAK RAKYAT TRGADAI UNDILA PAKATAN...ini peringatan dari rakyat Selangor....hu hu hu

    ReplyDelete
  5. Wow bkn main mesra lg kan ds rosmah dgn dia.. Hehe kak jijah mesti terbako kan ye lah dgr cite anwar al juburi tu kwn baik huband dia tp lps aq tgk pic2 ni aku mmg tak percaya lah wei... Mmg sah comfirm anwar kencing je tu

    ReplyDelete
  6. Wah aku mmg respek lah dgn kak mah ni sampai mcm tu sekali org dr luar bg penghargaan n layan dia kan... Aku bangga sungguh sbb rosmah ni isteri kpd pm malaysia... Dia mmg seorg yg bijak

    ReplyDelete
  7. Kak jijah mesti terbakar tgk gambar kak mah dgn emine erdogan kan... Mesra je drg ni kan....aq bangga lah dgn kak mah ni dia bijak sgt2

    ReplyDelete
    Replies
    1. Esok boleh umum pru 13 la bedah...menang beso kita nanti...hehehehe

      Delete
    2. Kak Bedah penjilat cipap Kak Rosmah yang tegar....mesti harum permata negara katakan sampai muka Kak Bedah jadi jelita..kah...kah..kah

      Delete
  8. Mesranye rosmah dgn emine erdogan. ..mesti anwar terbakar sampai hangit kn hehehehe.....tulah anwar buat cita mcm budak bebal yg xde faktar....kan dah hangit skrg

    ReplyDelete
  9. Aku kagum sgh dgn ds rosmah ni... Sampai ke sana dia dilayan elok.. Permata sgt berjaya aku happy sgt2 dgn ds rosmah...

    ReplyDelete
  10. Wow mesra nya ds rosmah dgn dia kan...mesti kak jijah tak senang ddk skrg ni tgh plan nak kuarkan pic mcm ni gak.. Silap2 esok kah kak jijah sampai qatar haha

    ReplyDelete
  11. ok seorang bini pemimpin jumpa bini pemimpin negara lain. apa yang luar biasa sangat?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pukimak punya noob ko dengki kan babi sbb ko tak dpt g... Ko ni layak di jentik telur je noob pukimak oi

      Delete
    2. Yg luar biasanye noob.. Anwar kata dia baik giler dgn menteri sana tp klu btl lah anwar tu baik dgn drg ni takkan nak lah dia begitu mesra dgn ds rosmah... Tu lh persoalan nye...

      Delete
    3. Akak rasakan anwar ni kencing je lah... Klu takat cakap tanpa bukti akak pun blh cakap jugak kan

      Delete
    4. Bodoh... Bini PM dan PM setakat nak atur jumpa sesapa pun boleh... Lain la kalau pembangkang jumpa pemimpin dunia,tu baru la luar biasa... apa la punya bodoh org melayu yg tu pun tak leh pikir...

      Delete
    5. Memang betul tu......biase lah isteri berjumpa dgn isteri. Tapi yg ni luar biasa sikit. Mrs Erdogan tu hairan macamana badak wwf boleh sampai ke Qatar.....patutnya dihantar ke zoo mongolia. Eheh...betul ke isteri PM tu.......macam PM je.

      Delete
    6. Bila lak kak rosemak ni nak pegi peranchis.........Ramai pemimpin kat sana akan hairan ngan rosbadak sumbu ni. Ada dua tiga kapal selam dok tunggu. Mesti hebat. Grenti BN akan menang 3/4 majoriti. 1/4 lagi kat bangla.

      Delete
    7. Kak mah nak g perancis buat apap nak jumpa mak ko ke babi

      Delete
    8. Apa lah mulut ko mcm babi... Kita septtnye respek isteri pm kita.. Krg main maki je dia byk bt kebaikan mengaharumkan nama negara tp krg kutuk2 dia plak...

      Delete
    9. ooooooooooooo...anuwar tu pemimpin pembangkanglah yaaa...ingatkan dah jd PM pd 16 sept 2008 lalu, mati2 aku ingat anuwar yg jd PM m,sia. kalu gitu aku silaplah sambut 16 sept 2012 dulu hari ulangtahun anuwar jd PM m,sia ke-4...

      Delete
    10. pas/pkr kata mahkamah peranchis nak dakwa najib kes kapal selam, knp hantar rosmah je? ooooo...mahkamah perancis boleh terima wakil ke? hahahaha....

      itu laaa...bodoh tak nak mengaku.

      Delete
    11. bodeklak umno habis habisan. kalau tak membodek bukan umnolah.

      Delete
  12. Hahaha padan muka kak jijah... Mesti dia terbakar muhahahaha aku happy sgt tgk pic ni sbb anwar malu basar

    ReplyDelete
  13. beliau semakin hari semakin menyerlah..
    semakin mempunyai pengaruh dan disegani ramai..
    alhamdullilah ianya suatu yang membanggakan kita semua..
    dengan ini bertambah hangit la anuar dan kak jijah..
    he3

    ReplyDelete
  14. wow amazing..suatu lagi kejayaan ROSMAH..beliau menjadi wanita yang patuh dicontohi..semoga semangat dan usaha beliau akan membuka hati semua wanita supaya turut menceburkan diri dalam kegiatan sebegini.

    ReplyDelete
  15. mmg confirm si nuar and kak jijah tu terbakar gila2 smpai hangit...
    mna depa tahan kan tgk Rosmah sgt mesra dgn emine erdogan nie..
    lgpun kan si nuar tu kata yg dia rapat dgn laki emine erdogan tu...
    dia yg katalah..padahal kita tau kan yg kata2 si nuar tu satu pun tak leh dipercayai..

    ReplyDelete
  16. macam nie la baru betul..bukan macam si anuar tu kan hanya bercakap kosong je tapi habuk pun tarak..DSR buat sesuatu tanpa kecoh dan tengok hasil dan buktinya..berjaya atau tidak??????pikirlah sendiri ye wahai pakatan

    ReplyDelete
  17. itulah dia DS Rosmah.. beliau mmg patut dan layak mendapat kepujian dan penghargaan drpd semua org disebabkan oleh apa yg telah beliau lakukan selama ini utk rkyt..bkn sahaja org dinegara nie,malah org2 dinegara luar pun dah semakin mengenali dan menghormati beliau akibat sikap beliau yg mmg tak blh ditandingi..

    ReplyDelete
  18. kalau begini hebat...sampai anwar pun lari........
    buat la PRU ke 13cpt...
    keh keh keh...

    ReplyDelete
  19. kahkahkahkah! Comfirm Jealous gila Wan Azizah tengok gambar ni! Terbakor gila babi beb! Yela suami dia yang bengkok tu bukan main lagi kata rapat dengan Erdogan, Tapi Wan Azizah ada ke mesra macam ni? Ekkk! Tak boleh tegur Kak Wan nanti dia buat drama lagi! kahkahkahkah!

    ReplyDelete
    Replies
    1. cili padi aku rasa bukan setakat terbakar jer jijah omega nie silap2 duk mengamuk dngn laki dia suruh beli tiket flight nk g qatar jugak sbb nk bergambar dngn isteri erdogan.....muahahaha...

      Delete
  20. LATUK Ahjib Golila....mana pigi ah. Tarak nampak pun sudah lali ah...pelancis punya olang sudah mali ooooo!

    ReplyDelete
  21. mak aih!rmai gler pnyokong2 PR yg meroyan kat sini,nak buat mcm mna beb nak tgk gmbr kak jija mcm ni diorng xde,klau kak jijah tngah buat cramah bela anwar meliwat dan kongkek china doll ad la..ahahahaha...

    ReplyDelete
  22. Bini kawan baik anwar al jubori jumpo rosmah buat gapo?? Napok sangat anwar mengencing kata suami mdm ermine erdogan ni kawan baik die. Anwar hidup dengan penuh kehancingan, sini sana anwar kencing, muga semakin ramai buka mata tahu anwar ni kaki kencing, bila dah ramai makin tahu, muga makin ramai tinggalkan kaki kencing hancing ni dan balik ke BN. Sapa larat nganga dengan air kencing anwar boleh stay. Puiii..

    ReplyDelete
  23. kalau begini hebat...sampai anwar pun lari........
    buat la PRU ke 13cpt...
    keh keh keh...

    ReplyDelete
  24. jijah comfirm meroyan habis dengan rosmah sekarang..kenapa tidaknya rosmah sentiasa menjadi perhatian dari negara luar dengan kebijaksaan rosmah dalam melakukkan kerja dan rancangan..jijah pula asyik mempertahan si anwar yang suka meliwat dan cinadoll dan juga anak nuru yang menyokong murtad

    ReplyDelete
  25. banyak nye pembodek rosmah mansur...nak cakap bodoh macam lembu...lembu pun dah boleh duduk dalam kondo NFC...munkin bodoh macam keldai kot....gambar macam nie biasa je....cerdiklah sikit wahai pembodek UmNo keldai....bye.bye UMno....

    ReplyDelete
  26. Bangang bertingkat2 la ramai antara anda ni.... Tahap hasad dengki membuak2, macam mana Malaysia nak aman.

    Anuar tu dah terang2 pelakon porno, satu dunia dah tahu wo! Jijah sepat tu plak terkenal dgn penipuan tahap omeganya. Orang negara luar buat layan bodo2 je pasangan luar tabie ni.

    Aku xde la kata Rosmah ni perfect, but at least dia buat perkara baik yg mendatangkan manafaat utk rakyat dan negara.

    Apa plak sumbangan Keluarga Perosak tu? Sila senaraikan. Jangan lupa anak diorang yg sokong murtad tapi tak mo ngaku tu.

    Jangan jadi rakyat yang bodoh sombong.

    ReplyDelete
  27. kalo macam nie mesranya cepat-cepatlah buat pru 13.......sokongan dah bertambah....jangan tunggu lagi.....tak sabar-sabar nak tengok ROSMAH mansor jadi isteri KETUA PEMBANGKANG....HE..HE....DAN AZIZAH MENJADI ISTERI PM....boleh berjumpa dengan isteri pemimpin hebat dunia....isteri yang merasai denyut nadi rakyat...

    ReplyDelete
  28. ala amuwar si peliwat sial tu dgn jijah sembang je lebih,bukti x de pun.
    anuwar kencing dekat anjing2nye mengatakan dia rapat giler dgn erdogan,skrg jijah mst tengah kena sampuk sbb tengok isteri erdogan tu rapat dan mesra dgn rosmah.
    jijah tu sekadar buat drama murahan boleh la,mana layak betina tu nk bergaul dgn isteri2 pemimpin yg lain.
    bapak tibai depan belakang tanpa kire bangsa dan jantina,si ank halalkan org nk murtad dan si emak buat drama murahan tu selamatkan ank dan suami yg sial.
    jijah x layak langsung di compare kan dgn rosmah,perbezaan mereka seperti langit dan bumi.
    dasar manusia sial yg lahanat,manusia yahudi yg hipokrit

    ReplyDelete
  29. kermesaran rosmah dan isteri perdana menteri turki tidak boleh d nafikan lagi...mereka berdua begitu mesra skali..ini boleh buat jijah omega x senang duduk...muahaahaha....

    ReplyDelete
  30. akan bertambah tambah lah kering gigi kering lidah jijah melihat kemesraan rosmah dengan isteri erdogan....kehkehkeh.

    ReplyDelete
  31. Gambar rosmah tu aku ingat superimpose macam Tian chua buat kat najib dulu.

    ReplyDelete
  32. macam mana kunyit tu nak jadi pm kalau bn akan rampas selangor dan kedah.

    ReplyDelete
  33. UMNO bacul mana berani umum pilihanraya. Pilihanraya dalam parti UMNo bacul pun tangguh lepas PRU sebab takut dicabar orang bawahan. Itulah nasib si bacul

    ReplyDelete
  34. apa pon xbole laaa,
    dasar pembangkang !
    great job ds rosmah

    ReplyDelete
  35. UMNO Bacul ??? apa cerita ni ??? semua itu terpulang pada SPR dan kerajaan.kenapa nak sibuk-sibuk ??? dah tak sabar ye nak pilihanraya ??? sabar jer ok.kan sabar itu separuh dari iman.Datin Seri Rosmah adalah contoh wanita yang di segani.tanpa beliau PERMATA tak ada.semua itu khas untuk golongan muda yang nak menonjolkan bakat.terima kasih Ds Rosmah :-)

    ReplyDelete
  36. MAK AIH ... BERTEPUK TAMPAR LAH PLAK MEM ERDOGAN NGAN MEM NAJIB ... MEM ALJUBURI TERBAKAR TENGOK NI !!!

    ReplyDelete
  37. program Permata sudah menunjukkan kejayaan...tahniah datin...permata perlu dikekalkan untuk melahirkan anak bangsa yang bijak pada masa hadapan..mereka bakal memimpin negara, so tak perlulah tolak program permata yg terang2 mmg mendatangkan kebaikan kepada anak2 di negara ini....

    ReplyDelete
  38. orang tak ada pegangan. kejap bertudung. kejap tak. bila pergi shopping tak bertudung. keliling kaabah tutup habis. dah balik buka. pun ada juga yang mengipas.

    ReplyDelete
  39. kemesrahan beliau memang tidak boleh dinafikan lagi....alhamdullilah program Permata sudah menunjukkan kejayaan... tahniah datin seri...

    ReplyDelete
  40. abaikan fitnah pembangkang... jadi kita buat hanya satu...UNTUK KEBAIKAN ORANG MALAYSIA...GOOD JOB PERMATA...

    ReplyDelete
  41. KESIAN JIJAH PASNI.... PAS NI BANYAK LA FITNAH YANG DIORANG BUAT TU... HARAP BERSABAR DS ROSMAH....

    ReplyDelete
  42. bangga jadi orang malaysia... satu demi satu kejayaan PERMATA buat... alahmdullilah... harap teruskan lagi demi bangsa dan negara....

    ReplyDelete
  43. Anwar kan kaki temberang....ramai dh kne tipu ngn die apa die pduli sbb die tau rakyat Malaysia smua bodoh2 berlaka

    ReplyDelete
  44. Mufti Perak : Nurul Izzah Wajib Bertaubat, Tarik Balik Kenyataan
    Published by AIDC on November 14, 2012 | 0 Comment
    IPOH, 14 Nov (Bernama) — Mufti Perak Tan Sri Harussani Zakaria menasihatkan supaya anggota Parlimen Lembah Pantai Nurul Izzah Anwar bertaubat serta memohon keampunan daripada Allah SWT serta menarik kembali kenyataannya berhubung kebebasan beragama pada sebuah forum di Subang Jaya baru-baru ini.

    Beliau juga mengulangi nasihat itu untuk seluruh pengikut pemimpin Parti Keadilan Rakyat (PKR) terbabit yang menyokong serta bersetuju dengan kenyataan yang dikeluarkan itu kerana ia adalah berdosa besar.

    “Dia (Nurul Izzah) terlampau mudah buat kenyataan seperti itu. Dia perlu bertaubat, bertaubatlah dan tarik balik kenyataan dalam ucapannya itu. Minta maaflah kepada semua. Manusia ini tidak lari daripada melakukan kesilapan, kita mudah melakukan kesilapan,” katanya ketika dihubungi Bernama di sini Rabu.

    Katanya pengikut pemimpin pembangkang itu juga bersubahat dalam tindakan atau perbuatan yang tidak dibenarkan oleh agama Islam dan berdosa besar.

    “Orang ini (pengikut) bersubahat dan berdosa besar, mereka wajib bertaubat… perlu menggunakan akal yang waras. Jangan permain-mainkan agama,” katanya – Bernam

    ReplyDelete
  45. 207 billion???? Patutlah berebut rebut nak jadi PM. Sepatutnya negara kita lebih kaya dari sekarang ke?

    ReplyDelete
  46. masa jepun bagi 207bilion tu, dia masuk dalam bank Tun M ke? Tak ada org lain tau ke? 207 bilion tu banyak ke?

    ReplyDelete
  47. Puji lah siapa saja yang kau nak puji, tapi tak payah lah memburukan orang lain.
    Jangan sehingga taksub, sekiranya ada mungkar yang dilakukan orang yang kita puji sangat tu, maka kita wajib katakan ia adalah mumgkar...
    Tak kira sapa-sapa, sama ada kerajaan atau pembankang...

    Wallahua'lam

    ReplyDelete
  48. x malu ke rosmaramjadah ni tgk isteri pemimpin turki elok jer bertudung..memalukan Malaysia..negara Islam konon..puihh

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!