CILI KASI TARUK!

BERITA PERAK TODAY - KLIK SINI

Video Panas dari Perak Today - Klik Sini

KALAU KORANG NAK EMAIL AKU -Sila email ke 1housepk@gmail.com

Saturday, November 17, 2012

CILI KASI TARUK! APA BEZA VIDEO ANWAR CHINA DOLL DAN VIDEO ROSMAH MENARI?

Sejak keluar gambar Rosmah dengan isterui Erdogan tempohari, maka puak pakatan sudah terlampau panas, punya la panas sampai mereka keluarkan video Rosmah sedang menari kata mereka, namun yang menjadi peliknya video tu sangat la kabur adanya. Ta,k macam video Anwar dan Chian Doll, terang dan HD lagi walau hitam putih!


Pelik, mereka percaya bila Anwar kata itu bukan dia kerana pelakon video itu berperut buncit, maka atas kapasiti yang sama aku pun kata itu bukan Rosmah yang menari kerana, orang tu badannya bersaiz kecil. Boleh?

Come on la, video blur macam tu pencacai kata confirm Rosmah, kenapa video China Doll ditoron Ketua Pembangkang yang jela stu tak nak mengaku? Adil ke macam ni, kalau bab mereka semua tak betul, kalau bab BN semuanya memang betul walau video blur dan tak nampak?

Ada akal guna...jangan mudah diperdaya oleh golongan bangsat dan tak bermaruah ni....kalau nak compare dosa Zina dan menari ni, korang fikir la sendiri...

123 comments:

  1. siapa kata pihak pakatan naik panas tengok gambar isteri erdogan dengan badak pendek? tak ada siapa naik panas pun! peduli apa siapa jumpa siapa.

    ReplyDelete
    Replies
    1. House PK and Bedah, Welcome to the Territory of Kinabatangan. Kedatangan anda tidak diundang, jika ragu-ragu silalah pulang. -Bung Hashim, Sepupu Bung Mokhtar (Penyelamat Nyawa UMNO/BN Dalam Tragedi 16 September) -

      Delete
    2. kau ckap pakatan tak panas,tapi ko lah org yg first dulu komen kat artikel ni..knp lah munafik sgt ko ni??dulu anwar ckp PM turki dan isteri baik ngan dia,dan dia jgk kata PM turki dan isteri xska kpd najib..tp apa dah jadi??ad x skeping gmbr anwar ngan PM turki??anwar ko tu xlebih dari seorng pembohong dan peliwat yg akn mrosakkan akidah org islam dan mghncurkan negara dan bgsa melayu..

      Delete
    3. Betul ckp daddy cool, betul2 perosak dan peliwat negara. boleh ke mahadey kata janggut bukan sunnah kerana org arab simpan janggut sebab takde pisau gillate. boleh ke mahadey kata tutup aurat tu tak wajib sebab di zaman arab dulu tutup aurat hanya sebab org arab kuat nafsu. Betul2 pembohong dan peliwat ye daddy cool. rosak akidah dan hancur negara kita ya.

      Delete
    4. Dia support all effort to protect the state of israel!! Sekarang orang islam d gaza d bunuh, u suka la kan! Puas hati kamu .. Durjana punya manusia., ini nak jadi pemimpin malaysia??

      Delete
    5. Tu la....Lepas kau berlakon kononnya anti Israel, kau rampas dan rompak hasil mahsul negara untuk diberi kepada anak-anak kau 3 serangkai sehingga umat Islam merempat dan menjadi lemah di bumi Malaysia... Haram Jadah betul kau,langsung tak berterima kasih kat rakyat.

      Delete
    6. mcm mna plak skongan anwar scara trang-trangan ke atas kslmatan israel??mcm mna pula dgn skongan anwar trhadap hbungan sjenis??mcm mna pla dgn skongan nurul izzah trhadap kebebasan beragama shngga org melayu pn blh??apa semua ni??ini baru jadi pmbgkang,cuba bygkan kalau jadi kerajaan,xke hancur agama dan bgsa klau dpat kat anak brnk sesat ni..nak hrapkan PAS??PAS setakat tgk lpas tu ambik serban ttup muka..itu jelah PAS blh buat..

      Delete
    7. Aku setuju dengan Daddy Cool... selama lebih separuh abad ni lebih kurang 3.5 juta hektar tanah rezab Melayu tergadai kpd bukan Melayu tanpa melalui sebarang prosedur comvert(statistik drp PTG Putrajaya) dan lebih 60% orang Melayu yang 6 kali ganda lebih pandai drp Mirzan,Mokhzani dan Mukhriz hidup di bawah pendapatan RM1500(statistik drp Jabatan Audit Negara).Hancur agama dan bangsa kita ya mcm ni
      Daddy Cool. Melayu merempat lebih drp separuh abad. Ramai org Melayu murtad pun sebab kemiskinan dan kefakiran mereka. Ya, di mana BN menjadi Kerajaan Persekutuan di situ Melayu Merempat hingga tergadai akidah.

      Delete
    8. Peluang sudah ada didepan mata. Mahu atau tidak shj kita mengubah nasib kita. Bg yg mahu berusaha peluang yg disediakan akan ditukar kpd kehidupan yg lebih baik. Kpd yg hny pandai bercakap, pandai mempersoal, pandai mencari salah org lain dan pandai mengkaji kemewahan org lain tanpa ada usaha maka akan terus merempat dibumi sendiri walaupun kita ditadbir oleh Khalifah Islam yg adil. Tuhan tidak mengubah nasib sesuatu kaum kecuali kaum itu yg mengubahnya. Jika tuhan tidak mahu mengubah nasib org yg malas berusaha, apatah lagi daya pemerintah?

      Delete
    9. Anon 8.50 AM. Hang jgn sembang mcm pelaq la. Peluang apa? Peluang kecik2 ja, peluang besaq2 semua mirzan,mokhzani dan mukhriz rembat. Pandai mengkaji kemewahan org konon? hahaha awat dulu mahadey asyik kaji kemewahan Khairy Jamaludin saja? Mahadey mamak tu dia kira peluang untuk anak beranak dia tiga serangkai saja. Lepas tu dia bising la melayu merempat,melayu mudah lupa, semua tu strategi nak rembat harta rakyat saja. Anak melayu lain mewah hang
      dengki, hang kira anak beranak hang saja yg nak senang. Dasar pengkhianat agama. Hangpa pilih la lg org yg suka hina nabi, nabi pun mahadey olok2, tambahlah melayu, dia peduli apa!!!! Merempat la hangpa ramai2, anak pinak mahadey kaya raya, semua dpt tnpa usaha mcm rakyat melayu usaha siang dan malam...

      Delete
    10. Anon 8.50 AM. Hg mmg penjilat mamak mahadey... Tu yang melayu benci kat mahadey, dah la hang rembat harta negara, hang rompak harta negara terang2 kemudian hang hina kata Melayu pemalas. anak haram betoi hangpa ni. Berjuta lagi Melayu yang jauh lebih rajin usaha dan jauh lebih cerdik dari Mirzan,Mokhzani dan Mukhriz tapi hidup merempat sebab semua peluang perniagaan dikawal oleh rasuah dan kronisme. Lepas Mahadey tak ada nanti tau la nasib anak pinak dia....org2 umno dan rakyat tunggu masa saja nak ambil balik harta2 rampasan hangpa tu.

      Delete
  2. Apa la BODOH HARAM JADAH PUNYA MAMAK LEHENT NI!!!

    Yg satu dapat PUKI SEDAP dan yg SEKOR BADAK SUMBU ni sibuk nak gelek pinggang yang takda tu..

    BODO LA KO MAMAK HARAMJADAH LEHENET!!..
    LAIN KALI JGN NAK MENGAKU MELAYU KALAU TAK PAHAM CERITA MELAYU..

    BODOH PUNYA MAMAK HARAMJADAH MENYEMAK KAN MALAYSIA LA KO!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. yg bodoh nyer ko la mamakdulukeling bercakap mcm mak bapak x ajar bodoh punyer pencacai pakatan harami..setakat gmbr x jelas mcm tu x pyh nk fitnah la...klu gmbr al juburi tu dh tentu jelas bantai cina dol wey.....itu pun x nk ngaku...MAMAKDULUKELING mmg bodoh tahap gabang.....

      Delete
    2. abih tu ko x menyemak malaysia ke???? dasar keling taik yg x kenal bangsa ada hati nak mengungkit pasal kerakyatan org,,, woi.. sedarlah diri ko tu sikit.. jgn sampai aq dtg picit telur ko bagi babi makan lak nanti.....

      Delete
    3. ko ni nama pun da mcm haramjadah aku tgk..mamakdulukeling..apa hal ngan ko ni??cam bangkai jer ayat ko,klau ko ni melayu,ko lah melayu paling bangsat sekali ak penah jmpa..ala,rlek la,klau gmbr tu xbtl nape ko nak pnas lebih2??aku tahu kau ssh nk trma knyataan yg pmimpin ko smuanya gila seks,yelah nak buat mcm mna jijah dah mono-pose,trpksalah cri org lain nl lpaskan nafsu..klau stakat video rosmah menari ni ak xheran la beb,semua org blh mnari even anwar pn ad video mnari..tp klau bab vdeo lucah yg bahan china doll tu ko xbsing lak..aku rasa kau ni mmg penjilat tegar kote anwar kot,sbb tu kau pnas sgt..

      Delete
    4. Insyaallah, dengan tersiarnya video ini akan berbondong-bondonglah rakyat mengundi BN meskipun Musa Sheikh Fadzir telah merampas dan menjual tanah org Melayu di balik pulau dengan membuat keuntungan atas angin RM3 juta di sebalik riuh pekik hidup melayu.

      Delete
  3. Mamakdulukeling Budak BangsatNovember 16, 2012 at 10:40 PM

    Hoi babi? Yang nko sibok pasal apa anak harram. KOMEN SERUPA BANGSAT. DAH SAH NKO NIH ANAK LUAR NIKAH HASIL ANWAR DGN CHINA DOLL. AT LEAST MAMAK TUH ISLAM? NKO TUH?Akulagi respect mamak dari China Doll. Fuck you BABI. KALAU TAK SUKA BLOG NIH PEGI BERAMBOS BACA BLOG DAPig. Bodoh punya Bangsat

    ReplyDelete
    Replies
    1. pergh.... sedap sungguh bahasa ko pukimak eh....ko x dapat puki lagi ke malam nie yg ko naik angin x tentu pasal kat blog nie???? ke anwar x bagi jubur dia kat ko lagi malam nie???? mana satu nie???? ke ko nak tunggu aq jentik telur ko barulah ko insaf sikit.........

      Delete
    2. Kalaulah china doll yang menari..........memang syok beb!!! Alahai badak sumbu lah pulak.......potong stim je. Kalau bedah vavi yg menari aku rasa najibgor lila terkincit ketawa.........peeeeeeewit

      Delete
    3. Insyaallah, dengan tersiarnya video ini akan berbondong-bondonglah rakyat mengundi BN meskipun Musa Sheikh Fadzir telah merampas dan menjual tanah org Melayu di balik pulau dengan membuat keuntungan atas angin RM3 juta di sebalik riuh pekik hidup melayu.

      Delete
    4. tudia bahasa penyokong pakatan semuanya enak-enak belaka...dah pemimpin kaki lewat dan sanggap seks apa nak diharapkan daripada penyokong setia matinya itu..

      Delete
    5. Bro pasal liwat tu pegi jumpa saipul baukari le.....fitnah pakatan dengan benda tu dah basi dah.......orang melayu macan nkorang tak ada wootak yg percaya. Eh eh Memang nkorang ni tak ada otak le. Lagi korang cakap lagi rakyat meluat....pabila rakyat meluat maka pru 13 nanti bn nko akang menang majority 3/4 (tiga suku) termasuk pati jadi menteri nkorang.

      Delete
  4. VIDEO ITU BESI - Hadi Bawang Besar

    ReplyDelete
  5. Anon pertama kata tak panas, komen dia yang first sekali menunjukkan dia paling panas. Kekekeeke, bangang tahap vavun. Yang sekor lagi gelar diri sebagai mamak dulu keling, konon provok tapi diri sendiri yang panas. Kekekeekeke, semakin hari semakin teruk nya meroyan cai cai dan anak anjin anwar. Adakah korang setiap hari akan google 'video seks anwar'? Dalam usaha nak backing bapak placor tu? Kikikikikiki

    ReplyDelete
  6. Beza video anwar menari dengan rosmah menari memang berbeza.. Menari salah ke?? Bukan menari bogel depan orang ramai, yang video anwar tak nak pulak puak pencacai ni nilaikan.. Video anwar bersama china doll tu melibatkan akhlak seorang pemimpin, video seks wei!! Apa korang tak sedar ke video seks ni sangat hina dan jijik.di mata kita sebagai orang islam.. Dah terang zina itu haram, lain puak pakatan nak pertahankan.. Bodoh gila.. Bezakanlah wei!

    ReplyDelete
    Replies
    1. terlalu byk bezanya video anwar dgn rosmah woi afiq kltown, rosmah cuma menari masih ada benang di urat dia tapi yg anwar bogel terlanjang terang2 nampak muka dia tu dgn aksi panas bersama china doll mana pergi pencacai pakatan masa tu kenapa tak kecoh nak mampos.

      Delete
    2. Apamacam vedio Chua Soi lek.......0rang lain aku tak tau tapi keling madey kata ok,CSL memang bermaruah. Peeeewit................keling tu islam ke........ayat 256 surah baqoroh termasuk keling ke tak? Ustaz farfu tolong jelaskan .............peeeeeeeewit

      Delete
    3. Buat ape nak kecohkan mat pig hoi........makamah kata tak relevan. Datuk trio perogol kanak2 tak relevan!!!!!........kih kih kih. Nak kata ape lagi. Kita lihat badaksumbu menari je la oooooooooii.

      Delete
    4. Soilek tu kapir la lahanat.. Skarang posting sembang bab akhlak pemimpin beragama islam.. yang ko ni p pusing gi soilek lak.. Memang bebal la otak ko ni.. Ni lah salah satu contoh pencacai pakatan

      Delete
    5. Video tu kabur. Aku tak nampak itu rosmah

      Delete
    6. Eh eh rosmah bukan islam ke?biar betul nko jagoan akhlak pemimpin islam, isteri ros tak nasehat dia ke?ke soiled leg jadi penasehat dia?

      Delete
    7. Memang le nko tak nampak yg tu rosmah, memang bukan rosmah pun..........badak sumbu tu yg menari.....laki badak tu golila ( nama penuh ahjib gor lila), dua dua tu didatangkan khas dr zoo taiping mali. Pakatan memang sengaja buat lawak bodo cuma nak tengok nko tera tak tera. Memang nko tak tera pun. Kalau tak nampak tu selalu nya nyakit bute tu. Ubaatnya senang je, nko raba raba nanti nko tau le sapa org tu. Lepas tu nko kena penendang baru jelas video tu badak taiping.

      Delete
    8. aku dah tengok video tu tak sikit pun rupa macam ROSMAH wei...
      kalau betul bagilah yang clear sikit...
      yang aku tak paham menari pun salah ke?????
      lain la kalau menrai tiang dan loendeh baju selai selai macam anuar suka pergi tengok tu dengan geng-geng pakatan...

      Delete
  7. Ada akal gunakanlah dengan betul untuk membezakan yang mana betul dan yang mana salah. Nak cari kesalahan orang terkena batang hidung sendiri. Bodohnya pembangkang! Puii

    ReplyDelete
    Replies
    1. btl2 aku sokong kat kau afiq kltown ada otak pencacai2 ini tapi langsung tak pakai asyik dgr ckp org aje bantai rosmah tak tentu pasal mmg bodoh nak mampus pakatan ini.

      Delete
    2. Eh eh pandainya nko.......nko puii kena batang hidung nko sendiri............mana ada orang nak nengok badak sumbu menari.......hmmmm kecuali kat sarkas je. Bujang lapuk kata alif mim nun wau....sarkas dah!!!!

      Delete
    3. Yang ko meroyan sebab apa? Besar sgt ke dosa menari tu kalau nak di bandingkan main dengan china doll ??? Itu pun tak dpt beza ke?? Adoiyai

      Delete
    4. Soalan nko tu hanya ustaz farfu vavi boleh jawab. Besar kecik mana le tau......tapi badak yg menari tu memang besau. Peeeeeeewit.. Nala karu pan punya besau.

      Delete
    5. menari tu biasalah apalah nk dikecoh ha.. lainlah klu video si anwar tu iyelh mmg kena kecoh pon! pembangkang nie mmg bodoh sgguhlah...

      Delete
    6. Siapa kata menari salah!! Bodoh Betul Barisan N. Orang kehairanan dan membuat orang meloya ialah badak sumbu boleh menari kat malaysia, lagu hindusetan dikenali lak tu. Hebat bro badak tu menari. Kerana populariti ini badak tu dicadangkan jadi 1st lady badak of one malaysia, SIAPA KATA BADAK MENARI DOSA??????? Lain la kalau yg menari tu Bini orang.

      Delete
  8. aku dah agak dah..pasal rosmah menari ni memang akan kecoh..rosmah ni sejak akhir2 ni mudah sangat wat silap..dah tau benda tu sensitif bila dak pakatan dpt tangkap video2 cam tu..kawan aku kat sana..dia sendiri cakap rosmah memang menari time tu..kalau kita nak selindung2 benda yang nyata pun dah tk guna..bab ia ya pasti akan malu kan kita balik..cuma diri kita ja kene ubah cuba jangan wat benda silap cam ni..tk pasal2 cemar kan nama baik kita...pasal sorang wat hal..abis semua malu...tp aku pelik sangat2 dengan kak rosmah ni..cube la jangan wat benda yang pasti akan cemar kan imej umno / bn bab tak sal2 kita semua kene smash ngan dak2 pr.baru td member aku dowload kan tunjuk kat aku..naik merah padam aku asa skang ni

    ReplyDelete
    Replies
    1. aq kisah apa klu rosmah nak menari pun... dia bukannya maksum yg x pernah buat kesalahan.. klu takat menari tu, nik ajis pun pernah menari gak cuma org x ambik video dia je....

      Delete
    2. woi anon 11.20 pm bukannya rosmah buat dosa besar kot cuma dia menari aje salah ke dia pun manusia biasa jugak mcm kita kekadang mungkin nak bersuka ria.

      Delete
    3. Nkorang pun satu ngang punya dol bahalul, mana ada rosmah menari. Sumpah potong ayam aku tengok betul betul yg menari tu badak night safari taiping. Ade ke nko cakap ros lak.

      Delete
    4. Kalau Kak Bedah menari gelek, Parpu Tahi mesti naik syok..... Mamak Parpu ni bukan boleh percaya sangat....Kak Bedah yang muka macam pontianak pun dia boleh naik stim...

      Delete
    5. Insyaallah, dengan tersiarnya video ini akan berbondong-bondonglah rakyat mengundi BN meskipun Musa Sheikh Fadzir telah merampas dan menjual tanah org Melayu di balik pulau dengan membuat keuntungan atas angin RM3 juta di sebalik riuh pekik hidup melayu.

      Delete
    6. pakatanharamijuburikomunis nyanyuk tuaFebruary 22, 2013 at 6:29 PM

      bia kn orang pakatan harami ni bising. lama nanti die diam la. die tau memang diorg akn kalah nanti. jadi lebih baik badak dari gile seks. badak menari je. gile seks tutuh sume org depan blakg. kalau anua naik sok ramai la menteri kene korbankan istri. gehehehehehehehehehe

      Delete
  9. bagi aku senang jer pencacai2 pembakang sudah kekeringan idea dah x de modal nk lari dr video ketua umum umum pkr bantai cina doll buat keluar video rosmah menari la plak....klu dia menari apa masalah nye????yg penting rosmah bukan telajang mcm ketua umum pkr wey...setakat video x jelas mcm tu x pyh la nk fitnah wahai pencacai2 pakatan harami wey....besi x boleh jd bahan bukti.....ada saksi 3 orng ka?klu x de smua nie x pyh cerita la wey....bodoh tahap gabang para pencacai2 murahan nie ye.....

    ReplyDelete
  10. setakat video yg reka sendiri pastu edit sikit, nak kasi kecoh satu dunia... come on la wei.. zaman video mcm tu zaman org duduk dan tinggal skali kat dlm kandang babi... nampak sangat puak fucktan nie masih ada yg makan dan minum skali dgn babi.......

    ReplyDelete
  11. sape yg adil sebenarnya nie?????

    ReplyDelete
  12. akak pun pernah menari gak dulu tapi x de pun org nak kasi kecoh satu dunia... masa tu lagi la.. siap ada pak imam skali yg tukang acah akak utk menari... nampak macam menari nie dah menjadi satu kesalahan plak bagi pihak pakatan dan main dgn cina babi kira x salah dari sisi agama plak eh??? yg mana satu yg betul nie????

    ReplyDelete
    Replies
    1. Itu yg betul semak hoi,,!!, Peeeeeewit.

      Delete
    2. Ape yang acah acah je......kalau imam farfu vavi ke, gerenti terus main je. Kira terus naik aji je......aji songsang katakan. Ini yg paling betul semah oooooooii.

      Delete
  13. SEBENARNYA PENCACAI2 PKATAN YG HARAM JADAH INI DAH TAKDE MODAL NAK BUAT FITNAH PASAL DS ROSMAH KITA SEBAB TU MEREKA DAH JADIKAN MENARI ITU SATU ISU YG SGT BESAR SEDANGKAN KETUA MEREKA TERLANJANG BULAT DLM GAMBAR VIDEO DAH SAH2 MUKA ANWAR BERSAMA CHINA DOLL LAGI NAK NAFIKAN.

    ReplyDelete
    Replies
    1. woi...puak pakatan jangan dok kata kat rosmah...dia lah isteri mithali ...dia bukan menari tapi sedang buat senaman ....

      Delete
  14. SUSAHLAH KALAU SOAL AGAMA PUN SANGGUP DIPERDAGANGKAN DEMI KUASA...

    ReplyDelete
  15. aku dah agak dah..sehari dua lepas baru jer blogger2 umno menulis tntang pujian dunia luar kpd rosmah,dunia luar amat mnyanjungi rosmah tntg idea dia bab PERMATA dan ucapan2 dia masa kat qatar..dan pada aku video rosmah menari ni hnya lah slah satu kepanasan ataupun kemarahan pmbgkang mngenai hal trsebut..dan bagi mnutup trus cerita rosmah di qatar,bagi mngelakkn pujian dunia luar akn mngubah prsepsi pnykong dan rkyat yg trpngaruh dgn ftnah mereka selam ni,maka video ini dijadikan crita dan diSPIN sckpnya oleh mereka..itulah pmbgkang,sntiasa dgn taktik kotor utk parti kotor mereka..mreka xblh nk trma hakikat yg kak jijah mreka tiada tndingan nya dgn rosmah..

    ReplyDelete
  16. tu sah bukan anwar la ... sebab anwar pakai cermin mata .... hahaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. oooooo bapak ko time romen pakai baju besi ke???????

      Delete
  17. http://bm.harakahdaily.net/index.php/headline/14593-bekas-pengarah-jais-dan-jaim-sertai-pas

    waduh pak, ini apaan ini ya, walo Partai Pas itu dibilang udah jadi setan namun Rame banget yang gabung ya. Ini ternyata bener terbukti bahawa fitnah wa ulah Partai setan melayu amno itu gak bener ya.

    Saya kira partai Pas itu bener perjuangan dia ya.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jika bener pun bapak ngak boleh mengundi partai PAS krn bapak bukan warganegara Malaysia

      Delete
    2. Kalau wak indon tak boleh ngundi, ramai lah yg tak dapat ngundi contohnya khir toyol.....mamak 2 umno penang......ini tak leh jadi ni......kalah le BN dek wak indon ni punya pasal........Untuk Melayu No Otak.

      Delete
    3. Jika mahu mangundi, mohonlah kewarganegaraan Malisia...

      Delete
  18. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete
  19. Adakah orang yg bergelumang dalam kancah terkutok, iaitu menjuboh, liwat, zina, korupsi, kronisma, penipu, pembohong, fitnah, tak bermoral, dikira suci dalam tahi vavi? Apa punya giler vavi.
    Adakah orang yg sanggup bersubahat dgn musoh, menjadi agen Yahudi zionist, pembunoh dan menzalimi rakyat Plaestina yg tak berdosa, takde maruah, kaki zina, ketagih lobang taik, lobang najis, lobang jubor, giler pelacur, mak nyah, jantan2, boypren2, isteri Yb Jamban, isteri2 orang, pelacuran di angkat, disangjung, dikatakan Imam Mahadi? Apa punya giler Vavi.
    Pemimpin2 mereka YB Jamban, Allah dan Rasulullah dihina, tidak pun buat apa2, malah adik beradik dan ibu kandung, dibuang dan disisihkan, lebih teruk lagi sanggup berikan isteri sendiri, sebagai santapan buat Boss. Allah dan Rasulullah tidak dibela, tetapi jangan sentuh sedikit, kerana Yb Jamban sanggup korban jiwa dan raga, dan isteri hanya untuk Boss tersayang. Inilah keparat, bngsat dan lahanat punya spesis ada hati nak jadi pemimpin, muka tak tahu malu.
    Osetat Badigol ditangkap jam 3pagi berkhalwat dgnisteri orang, siap dgn tuala basah, alasan sedang beri kaunsexling dalam bilek hotel. Bagus punya alasan berjambul otak pasir berdengung. Cakap berdegar degar, kena cekup dgn JAIP, muka sayu, menikus, Osetat Badigol bacul.
    Inilah antara keparat2, bngsat2 dan lahanat2 anak2 buloh betong dalam PGayr, belum lagi yg lain2 dalam Fuckaton haramjadah. Apakah spesis2 Vavi hutan macam gini yg hendak kita angkat menjadi pemimpin? Hancur, ranap, huruhara dan kacau bilau lah agama, bangsa dan negara. Spesis2 gini kah kita nak jembut masuk dalam mesjid2 dan surau2 untuk mereka buat ceramah, syarahan, takzirah? janganlah jadi bengap, spesis2 ini tak layak lagi terkutok.
    janganlah jadi bengap dan merelakan diri anda bersubahat dgn spesis2 keparat dan bngsat ini. Anda akan menerima ganjaran yg sama kerana bersengkongkol dan menyokong agenda jahat dan kotor bangsat mereka sama.

    ReplyDelete
  20. http://bm.harakahdaily.net/index.php/berita-utama/14594--anak-ada-bukti-felda-jual-sawit-ke-israel


    Teman ku bilang kasus bapak anwar itu gak relevan lagi kata dia kerna gak ada bukti ia terjadi kerna kata dia polisi juga gak mau membicarakan kasus vidio itu kerna kata dia lagi kalo harus itu bapak anwar yang berlakon sinetron itu udah lama bapak anwar di tangkap lalu diadili di mahkamah malaisia kata dia lagi.

    Kalo menurut saya kasus bapak anwar itu gak sama selkali bikin warga malaisia suka sama partai setan melayu amno itu kerna menurut mereka kebejatan setan melayu amno yang harus dihancurkan kata dia lagi.

    Kalo menurut saya ternyata partai setan melayu amno itu emang dia hipokrasi kerna ternyata bener bahawa Malaisia berbisnis sama negara terkutuk israel itu ya, emang dia hipokrasi banget kunun kata bapak najib gak ada hubungan sama israel tapi ternyata bohong aja ya, jangan marah ya bapak bapak di malaisia.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hoi Mat Indon! kau menyibuk kat sini buat apa memperlekehkan Malaysia,lebih baik kau meningkatkan ekonomi negara kau supaya tak ramai pendatang tanpa izin dari negara kau menceroboh negara kami.Kes amah dirogol pun nak bakar bendera...kalau kami nak hebohkan beribu-ribu jenayah yang dilakukan pendatang asing dari Indonesia yang dilakukan oleh pendatang Indon nih...tapi orang Malaysia takpula berdemo sampai nak bakar bendera...Indon banjingan engkau orang upahan Nuar ke?

      Delete
  21. http://sharpshooterblogger.blogspot.com/2012/11/kes-polis-rogol-warga-indonesia-kdn.html

    liat ini buanyak banget kasus saudara saya diperkosa di malaisia ini. Apaan udah jadi sama ini negara malaisia ya. Kapan ini terjadi di negeri kata dia sebuah negeri islam ya. munafik ini ketua setan melayu amno ya.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bapak perlu menyatakan kesedihan bapak pd Kedutaan Besar Malaysia di Jakarta, bukan disini.

      Delete
    2. He eleh....silindung ngan kedutaan je......makamah perancis panggil pun takut nak pegi....yena pooooodah.

      Delete
    3. Hoi Mat Indon! kau menyibuk kat sini buat apa memperlekehkan Malaysia,lebih baik kau meningkatkan ekonomi negara kau supaya tak ramai pendatang tanpa izin dari negara kau menceroboh negara kami.Kes amah dirogol pun nak bakar bendera...kalau kami nak hebohkan beribu-ribu jenayah yang dilakukan pendatang asing dari Indonesia yang dilakukan oleh pendatang Indon nih...tapi orang Malaysia takpula berdemo sampai nak bakar bendera...Indon banjingan engkau orang upahan Nuar ke?

      Delete
  22. Adakah orang yg sperti pengakuan adik terangkat beliau sudah mengadakan skandal terlarang diantara adik terangkat dan abang cikangrong dari tahun 75/76 lagi. Sejak menjak itu mereka berdua, dua merpati secoli baradu asmara dana, dibwah lampu minyak tanah, menjuboh. Apakah ini pemimpin yg nak kita pilih jadi pemimpin. Yg peliwat, suka berzina, pelacuran, korupsi, kronisma, takde maruah, tak bermoral. Spesis haramjadah macam ni,

    ReplyDelete
  23. menari dengan melakukkan maksiat yang mana lebih elok...pembangkang sudah kekeringan modal sehingga mereka sanggup mengeluarkkan video untuk memfitnah rosmah..tapi video anwar dengan cinadoll kenapa diam mcm orang bodoh malah sanggup mempertahan lagi..walaupun sudah terbukti anwar dalam video tersebut ini perangai pencacai pr yang bodoh tak ada otak..

    ReplyDelete
    Replies
    1. biasalah tu bob malaya.. org2 si pakatan haram nie semua bg depa maksiat tu mcm tak dek pape je..mcm bnda biasa je bg depa sbb tulah video anwar dgn cina doll tu depa blh wat tak tau je.. mmg mnusia tak thu malu btl depa tu!!

      Delete
    2. Bodoh melayu 2 woorang ni.......kes bidio china doll dah dibuang makamah dah lama dah.......ketinggalan zaman dah nkorang. Badak menari mana lah jadi maksiat bro.....memang gempar badak tu lebih pandai dr nkorang. Nkorang bedua layak duduk kat zoo je.

      Delete
    3. Dan knp DS Anuar tidak menyaman Datuk Eskay, krn tuduhan yg sangat menghinakan?

      Delete
    4. Buang masa je kate DSAI.

      Delete
  24. badak boleh menari? setahu saya pandai shopping aje!

    ReplyDelete
    Replies
    1. anjing boleh komen jgk?? setahu saya anjing tahu menyalak je!!

      Delete
    2. mengampulah banyak banyak. orang tu buat duit engkau dapat apa?

      Delete
    3. yelah tapi ko mengutuk pun dapat apa???????habuan baik dari anuar?????????

      Delete
    4. Siapa kata anjing boleh nyalak je........harini anjing pun boleh jadi penguat kuasa wo! Ini lah hasil 55 tahun ameno main saham.

      Delete
    5. melayu dengan melayu gaduh. cina tepuk tangan. bila agaknya melayu nak sedar dan bersatu?

      Delete
    6. apalah panggil orang anjing. ini ke orang melayu. kalau marah pun janganlah sampai panggil orang anjing.

      Delete
  25. Kalau boleh tayangkan semula video anuwar main cina dolly..ada 3D lagi baguss..best beb anuwar belakon

    ReplyDelete
  26. Pakcu Rantau PanjangNovember 17, 2012 at 11:08 AM

    Nampaknya rakyat Malaysia sudah hilang identiti apa lagi budi bahasa. Mana perginya ilmu yang kita perolehi ? Mana perginya moral atau aklak hinggakan gaya penulisan kita sudah tersasar jauh dengan panggilan dan gaya bahasa yang tak sepatutnya diungkapkan oleh seorang yang pandai membaca dalam komen di blog ini. Inilah hasil doktrin pemimpin politik sekarang.....HANCUR MASYARAKAT jika ini berterus terjadi...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kerana terikut-ikut pd emosi. Kata keji dr pihak pembangkang di balas juga dgn kata keji. Maka politik kebencian akan terus tertanam dlm diri. Sy beralih dr menyokong PAS krn akhlak dan kata-kata pemimpin dan penyokong yg tidak sejajar dgn perjuangan islam. Rupanya penyakit ini juga telah berjangkit kpd penyokong kerajaan. Perjuangan yg tidak akan selesai.

      Delete
    2. yang ko nak bersedih kenapa dah dari dulu lagi dunia berjalan dengan politik sebegini...ini bukan cerita tamil yang hero boleh mengubah sistem

      Delete
    3. Tidak kiralah bagaimana keadaan dunia ini, asalkan masih ada yg mahu menegur. Untuk org lain menerima teguran itu atau tidak bukanlah urusan sy.

      Delete
  27. Saya sokong PR sekiranye saudara anwar mengaku berzina dengan pelacur cina itu sekian terima kasih

    ReplyDelete
    Replies
    1. Saya sokong BN kalau Ahjibgorlila ngaku rasuah dan fitnah anwar. Sekian terima kasih.

      Delete
  28. petang ni jumpa cikaro belasan tahun. Aku dah sediakan kondom. korang doakan aku, semoga tidak ditangkap basah.

    ReplyDelete
    Replies
    1. perlu ke nk ckp kat sini sial oii!!

      Delete
    2. ini sah orang anuar..ke anuar suruh sediakan cikaro tersebut..haaaaaaaaaaa kantoi

      Delete
    3. Hoi tempoyak jangan nko main tuduh2. Cikaro tu bukan nko tak tahu.........badak yg boleh menari tu la.
      Main ngan badak boleh kena tgkap basah ke.........malaysia boleh

      Delete
    4. yeke ala dah kantoi malu2 plak he3

      Delete
  29. inilah dia pembangkang bodoh.. blh pulak depa keluarkan video semata2 nak menfitnah Rosmah padahal tak nmpk pun mcm Rosmah dlm video tu tp video si anwar keparat tu mmg sah2 dia dgn chinadoll blh pulak depa diam buat tak nmpk je ye!! mmg dasar pakatan haram btllh!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mawar hoi......nko ni ada masalah mate tu......cuba nko pakai lutut pulak baru nko nampak jelas.

      Delete
    2. Adakah tuan juga menggunakan lutut sewaktu menonton video DS anuar Ibrahim?

      Delete
    3. macamana nko boleh lupa cepat sangat! Aku pakai buntutko la baghal.

      Delete
  30. setakat pakai lidah je dan air liur..
    membuang masa dengan video palsu menyatakan ROSMAH menari..
    better korang kan ajak anuar bertaubat daripada perbuatan terkutuk dan keji ini supaya anak-anak korang baik lelaki dan perempuan selamat teruna dan dara mereka...

    ReplyDelete
    Replies
    1. K jora, aku sumpah potong ayam aku pangkah najis kalau kau taubat dulu.

      Delete
  31. Masih kah kau ingat Altantuya, wahai si UMNOputra yang bangang?

    ReplyDelete
    Replies
    1. altantuya? Siapa tu mak kau ke? Wah bukan main lagi pembangkang nak bela si pelacur kekasih razak baginda tu kan? Perempuan melayu malaysia mati kena bunuh korang diam pulak? Kalau bab pelacur ni pakatan memang sensitif. PAKATAN ADALAH PEMBELA PELACUR

      Delete
  32. Israel tengah letakkan puluhan ribu tentera untuk memasuki gaza selapas 2 hari mengebom lumat gaza. Mana dia Pemimpin UMNO mengecam ini? mana dia kelap paria KP1M untuk pergi menolong rakyat palestin? semua syok sendiri saja. Bila pergi pertahan palestin jangan lupa pakai baju 1 malaysia ya. Senang sikit IDF buat target practise. Bacul punya UMNO

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dimana pula Unit Amal PAS?

      Delete
  33. Halo melayu semua, korang semua sudah kena tipu dgn pemimpin sendiri bodoh.

    ME LAY U.

    ReplyDelete
  34. mana dia kelab mamak paria 1 malaysia(mp1m) yg kononya suka membantu.pergilah ke palestine..baru la terbukti berani..pasti ditembak israel kerana menyangkakan tentera Congo..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Melayu? Cuba kau deifinasikan apa itu melayu wahai anon? Kau tu melayu ke? apa buktinya kau melayu? Silap2 kau bukan anakmak bapak kau pun. Orang tolong pun kau nak bising, sendiri nak semua benda free malas kerja, yang kau pandai nak rosakkan anak dara orang je kan melayu tulen?

      Delete
  35. Adakah spesis yg ketagih lobang taik, lobang najis, lobang jubor, liwat, sodomi, berzina, pelacuran, tak bermoral, takde maruah, diangkat, dijulang, sebagai anukera tuhan?
    Adakah spesis yg berjuang untuk keselamatan Israel, yg menzalimi dan pembunoh rakyat Palestina yg tak berdosa, agen Yahudi Zionist Neocons, mencuri dan melarikan RM3 Billion, Bapa korupsi, Bapa Kronisma, Bapa Bacul, Bapa Ky Jelly, Mokhtar, CIFUT, Sivaji the Boss, Hero Tamil pare pundek, Pelakun murahan terbaik, perkakas Yahudi zionist, anak buloh betong bernama BABI haramjadah, dikatakan Imam Mahadi? Apa punya giler vavi!! ini lah pencacai2 najis Vavi dan penjilat2 juboq belendir Hero Tamil, Lim Kit Cheebai, Lim Guan Lanchow, Wali Terompah Jamban, yg bengap nak mampos, kecik2 tak mampos, dah tuak menyusahkan diri, keluarga, anak isteri, mak bapak dan adik beradik, hidup pun sia2 menghabiskan oxygen diudara, dah lah bodoh, berlagak samseng pulak tu.
    Janganlah nak menegakkan benang yg basah, sudah terang Hero Tamil adalah peliwat terkutok, agen bacul Yahudi Zionist Neocons lahanat. Orang yg macam gini hendak dijadikan pemimpin negara? Hancurlah, ranaplah, huruhara dan kacau bilau lah agama, bngsa dan negara.
    Selamatkanlah diri dan keluarga, jauhi dari menyokong haramajadah, Fuckaton yg takde berkat, Fuckaton kebencian rakyat, Fuckaton menerima laknat. Janganlah merelakan diri anda dilaknat sama, mufarakahlah demi nasib2 anak2 dan bngsa.

    ReplyDelete
  36. Bila wartawan ajukan soalan apakah beliau kenal Saiful? Jawapan standard yg bacul jawap adalah, saya tidak kenal, lepas itu beberapa hari dia hanya pembancuh kopi. Inilah Hero Tamil yg pencacai2 dan penjilat2 dok memuji dan memuja, sedangkan kita sekarang tahu, yg Saiful adalah setiausaha peribadi beliau, diberikan pejabat peribadi siap dgn lengkap alat2 dan perabot opis. Di bawa keluar negara sama, ke Hong Kong, Bangkok, Singapore dan lain2. Pakar foresik telah konpom air mani adalah milik lelaki Y yg DNA adalah sama dgn Hero Tamil. Apakah itu konspirasi, apakah air mani beliau diperah, lalu diculit dgn lidi dan dimasuk ke dalam jubor Saiful? Apa punya bengap nak mampos.
    Inilah sesudah melepaskan berdas das air kote dalam jubor, seperti kacang lupakan kulit, Saiful sudah tidak berguna lagi, sama sperti mangsa2 liwat beliau yg lain.
    Bila wartawan tanya apakah beliau kenal Datuk Eskay? Jawapan Hero Tamil adalah sama, beliau tidak kenal, ataupun kenal gitu2 dan tidak rapat. Sedangkan hingga ke hari ini 5 soalan Datuk Eskay tak dijawap kerana dasar bacul?
    1) Dalam setahun berapa kali kau Hero Tamil masuk ke Thailand?
    2) Setiap kali masuk siapa yg mengiringi beliau?
    3) Siapa yg menyediakn transportasi, akomodasi dan semua2 ops "bermain tennis".
    4)Setelah melepaskan air kote berdas das dgn Siam Doll dan Bapok Siam Doll, dah puas, siapakah yg melunaskan semua pembayaran, Hero Tamil hanya perlu bawa kote bengkok dia je.
    Ishh ishh ishh ishh ishh, setiap kali curi masuk ke Thailand apalah alasan bacul yg dia berikan kepada Sang Isteri yehh? Sampe Kak Wan Jijik merelakan dgn hati yg terbuka, tetapi bertahun tahun takan lah Kak Wan Jijik tidak tahu menahu kan? Mungkin disogok dgn kemewahan, wang, harta, sampe mata Kak Wan Jijik jadi kelabu asap. Itulah suami isteri pelakun murahan terbaik.
    Sedarlah insaflah dan bertaubatlah janganlah anda merelakan diri dilaknat sama, keran bersetongkol dgn aktiviti kunyit, liwat terkutok, agen pariah Yahudi Zionist Neocons bernama BABI haramjadah.

    ReplyDelete
  37. Itu Dia Ulama PAS PIS PUS, wali Terompah jamban yg dibawa masuk waktu nak pergi berak (Pangkat dan gelaran yg ditabalkan oleh Hero Tamil sendiri) Cilako! Cilako! Cilako! kepada Fuckaton laknat, Cilako! Cilako! lagi sekali. Apakah ini dia spesis yg diangkat sama sebagai Nabi? Apakah ini mulut dan perkataan yg terkeluar dari mulut spesis yg dikata Tok Guru, Wali, Ulama,? Mulut yg bau najis macam gini, apa punya giler vavi. Ini bukan lah Wali atau Ulama, lebih layak pokemon je. Spesis2 macam Wali Terompah ini sudah harus direjam dgn najis, kerana spesis ini lah perosak kepda agama, bngsa dan negara. Lihat saja gelagat, perangai dan apa saja yg terkeluar dari mulut bau najis vavi beliau, fartwah2 yg karut marut, yg jahil, dendam kesumat, doa pecah perut, kafir, sumpah sarana, caci maki, fitnah, penipuan, pembohongan, kuat mencarut, macam gini adahati angkat diri sebagai Tok Guru, Wali, Ulamak dan Nabi.iishh ishh ishh ish ishh ihsh apa punya lah giler vavi. Inilah dia PArti ajaran Songsang yg sudah pun dijamin msyuuk syurga mak bapak Nik Najis yg punya. Nak jadi bengap pun biarlah bertempat, ini tahap vavi haramjdah.

    ReplyDelete
  38. Gi ni jek. UMNO buat ape yg pembankang buat. Mesti x salah punya. Songlap duit derma, main pelacur, liwat, maki hamun, naik jet mewah, beli lori sampah dapat bus mewah, cari orng mcm Rafidi

    ReplyDelete
  39. perbezaan video anwar dengan rosmah? takde beza, sama2 teruk. bezanya kalau itu anwar pun, dia romen senyap2 tapi ada musuh politiknya yang rakam secara tersembunyi. rosmah pula kalau itu dia pun, walau itu video lama tahun 2010, dan dia menari secara terang2an di depan khalayak ramai tanpa rasa malu dan bersalah. so sebenarnya tak payah nak bezakan apa2, kedua2nya tetap huduh

    ReplyDelete
    Replies
    1. JADI MAK BAPAK KAU AJAR KAU TAKPE KALAU PEMIMPIN TU KAKI ZINA? AS LONG AS DIA BUAT PRIVATE TAKPE YA NOOB? INI DAH TERBONGKAR PUN KAU REDHO. ANAK HARAM APA KAU NI? ISLAM CAP MANA AJAR MACAM NI DER?

      Delete
  40. Halal untuk mereka haram untuk orang lain

    ReplyDelete
  41. syukur alhamdulillah, projek dengan puki segar cikaro belasan tahun berjalan lancar petang kelmarin. Cuma agak lucu sebab cikaro masih pakai sporty bra & bulu puki kasar sedikit dari bulu roma. suka tengok bulu pukinya yg berbentuk pusaran. Air puki boleh tahan. kemutan orgasmenya tidak begitu terasa sbb lubang puki masih fit. Pasif! Oral seks fail! Overal B+ saja.

    ReplyDelete
  42. Hurm pelik2 ape la mslh PR nie....dah terang2 tuh mmg gmbr anwar....mmg mke die doe....yang DS rosmah nie lak....asl aku tgk projector yg maenkan gmbr besa je.....ade org sje mainkan blik la tuh....asl baru skrng nk klr?
    pnh dgr PUSPANITA dan kelab2 wanita yang lain? drng selalu lakukan sebegini jadi jgn nk truz condemn kalau x tau asl usul

    ReplyDelete
  43. Apesal la ade manusia2 bodoh nie yang suka lari tajuk? dafuq la....yang psl isu rosmah nie x hbs hbs dgn PR nie knp?
    Anwar nk sgt kat Rosmah smpi x dpt sbb tuh die buat mcm nie? bia btol anwar...ko nie mcm2 ar

    ReplyDelete
  44. Gmbr blur....korang pun tau dunia slalu ade kembar 7 yg mirip muka.....mane tau....or ape die wat kne rakam and org len mainkan kat tmpt PR nye gathering and sje nk knekan.....

    ReplyDelete
  45. Haiz PR mmg x dk modal....dah la nie playback kat mane2 tah nmpk sgt ade LCD tgh main blik rakaman n ie....puih PR xdk modal xdk idea

    ReplyDelete
  46. We Indon aka pas pukimak, TOLONG JANGAN SEMAKKAN BLOG AKU DENGAN LINK BLOGGER JAHIL MURAKKAB KAT SINI OK! Lepas ni kau buat aku delete semua komen..

    ReplyDelete
  47. Kalau betul rosmah menari, gerakannya kiri ke kanan. Yang pasti anuwar enjut atas kebawah....Depan dan belakang......

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!

Sama Rata, Sama Rasa, Depan BELAKANG Sama Saja!!

Sama Rata, Sama Rasa, Depan BELAKANG Sama Saja!!